Прочитај ми чланак

ЗАШТО НЕ ОБНОВИМО ПРАВОСЛАВНИ РИМ? (Једна занимљива расправа са јеретиком)

0

vatikan1

На сајту екуменистичко-новотарских екстремиста, Живе речи утехе“, чије чланове чини, углавном, трећа генерација црквених револуционара, укључујући Латине, муслимане и атеисте, – покренута је дискусија на тему „Зашто не обновимо православни Рим“. Аутор теме је човек са корисничким именом „Чварков Ђорђе“. Пажњу нам је привукао његов оригиналан начин размишљања о екуменизму и екуменистима, због чега нашим цењеним посетиоцима на увид доносимо део поменуте дискусије.

Уредништво – Борба за веру

+ + +

Чварков Ђорђе , Одговор јуче, 21:22

Зашто Православна Црква не обнови римску патријаршију? Зашто једноставно не заменимо папу нашим православним папом? Као што су они покушали нама то да ураде са Мелкитима у Сирији.

Пре ћемо ми покрстити запад него они исток… Само дебил може да води дијалог са Ватиканом и да очекује да ће се Ватикан одрекнути свог примата и теолошких грешака.

Лепо обновиш православног римског папу, њему даш западну Европу под контролу, САД и Канаду даш америчкој православној цркви и тиме си решио неканонски поредак на западу.

Ионако је Ватикан пропао до краја од 1962. и Новус Орда, почели су кловнови да им прослављају мисе, чак сам видео и папу Фрању како са неким хипицима служи мису, нешто држе руке у ваздуху и њишу се као на концерту Здравка Чолића.

Јел постоји оваква идеја уопште?

Све Православне Цркве уложе паре пропорционално, направе једну повећу катедралу, направе једну средњу школу, један факултет у Риму и владичански двор и решио си проблем. Сигуран сам да би се много људи преобратило. Већина традиционалних католика би се преобратило, јер они уче да је Ватикан 2 разбојнички сабор и да од тада нема правог папе.

Zayron , римокатолик, Одговор jуче, 21:42

To nejde, kad čuje da je papa opet će tražit svoje što mu po Jevandjelju pripada: Ti si Petar stijena i na toj stijeni etc. etc. Kakva korist od tog, pa i one pape što su danas nepravoslavne su po vašem bile prije toga pravoslavne, samo ćete imat 2 papa u Vatikanu + još tog jednog svog novog. Troje papa, to još svijet valjda izdrži a da se ne raspadne na paramparčad. Nadam se.

Чварков Ђорђе , Одговор Јуче, 21:48

Ти цитати су почетак Сола Скриптуре, тумачење ван Свете Традиције, ако би овај нови папа био православан, он би се повиновао Православљу. За папу би био постављен ваљда образовани православац, а не ретард који ће да уради исто што су урадили ови пре 1000 и више година. Први папа је баш пао због политичке моћи, а овај нови православни папа би био далеко од тога.

Zayron , римокатолик, Одговор Јуче, 21:53

Pa jedan takav najprikladniji za tu poziciju bi se već valjda našao, svejedno ga neoficijalno već zovu „pravoslavni papa“ a u nadstandardno dobrim odnosima je s onim ostalom dvojicom papa u Vatikanu bude to onda takav papinski trijumvirat, ja sam za, zašto ne, gdje su dvojica, trojica u moje ime tu je i Crkva:: http://www.christian…n-unity-120353/

Чварков Ђорђе Одговор Јуче, 21:57

Хахаха, ма дај, то су два кловна. Патријарху Вартоломеју досадно у оном његовом сокаку, па сваки други дан одлази у Ватикан да добије мало светске пажње. А папа Фрања се уживео у улози реформатора, има да растури оно мало што је остало од њих.

Zayron , римокатолик, Одговор Јуче, 22:03

Pa nije lako bit reformator u Crkvi. Reformatori su inače svuda poželjni i kod nas i kod vas otprilike toliko ko i http://goo.gl/nLhoAQ u Teheranu.

Чварков Ђорђе , Одговор Јуче, 22:07

Реформатор је добар ако се крви напије корупцији у Цркви, али ако хоће да мења богослужење и учења Цркве, онда није добродошао. А папа Фрањо вуче на то, уосталом шта нас се тиче шта латински расколници раде.

Zayron , римокатолик, Одговор Јуче, 22:14

Aha, razumio sam. Prepustim se iznenadit. Koliko znam i Mahatma Gandi pa čak i sam Isus Hristos su se htjeli ne miješat u politiku ali ta valjda nije respektovala njihove želje. Zanima me baš kako će to izgledati apolitički pravoslavni papa kad je problem već i sa apolitičkom SPC:

http://balkans.aljaz…-drzave-i-crkve

Чварков Ђорђе , Одговор Јуче, 22:21

Па лепо, био би небитан, то је исто као да се сада александријски патријарх меша у политику, нема широке масе и државе иза себе да га подрже. Папе у доба шизме су имали читаву западну европу и њене државе на располагању. Нови православни папа не би имао то иза себе. Имао би само мисионарску улогу и скроман број верника.

Zayron, римокатолик, Одговор Јуче, 22:29

To bi bilo još odlično ako ne skrivate kakvog „trojanca“, plan broj 2 za tim u podobi deflacije te pozicije. Misionari su uvijek dobro došli, pozabavite se recimo komunitom italijanskih fanatičnih komunista, ti su prijeko potrebni misionarenja. Ili kriminalnom italijanskom i sicilijanskom subkulturom koju obično nazivaju mafijom i Cosa Nostrom, to bi bilo lijepo od vas.

Чварков Ђорђе , Одговор Јуче, 22:30

На профилу ти пише да си Латин, јел то фора или озбиљно?

Zayron , римокатолик, Одговор Јуче, 22:34

Ne, ja sam Moravan, znaš ono tamo gdje su išli sv. Kiril i Metodije, kakav latin, na Moravi se priča moravski a ne latinski.

Чварков Ђорђе , Одговор Јуче, 22:39

Ја све време расправљам са јеретиком. лол xD

Извор: Зашто не обновимо православни Рим? – Разговори – Живе Речи Утехе; Зашто не обновимо православни Рим? – Борба за веру

35 коментара “ЗАШТО НЕ ОБНОВИМО ПРАВОСЛАВНИ РИМ? (Једна занимљива расправа са јеретиком)

  1. ilija каже:

    Moj starac, ti mene zoves jeretikom ali ti moras da pogdesas sebe u ogledalo. Navodis neke stvari koje mjesas sa svojim vlastitim idejama a nemaju veze sa Biblijom i njenom naukom. Ja nisam protiv pravoslavlja samo govorim gdje su na pogresnom putu. Starac moj slusaj ovo ovo nije moja prica ovo je napisano u Bibliji. Kada je svemoguci Bog napisao Bibliju on je stavio zabranu na nju jer je znao da ce ljudi koji imaju tvoj um poceti da je mjenjeju sad slusa ovo sto ti svemoguci Bog kaze: „Nista ne dodajte k rijeci koju vam ja zapovjedam niti oduzmite od nje, da bi ste sacuvali zapovjesti Gospoda Boga svojega koje vam ja zapovjedam“ (5. Mojsijeva 4:2; 12:32;26:27; Price Solomunove 30:5-6; Jeremija 11:3; Matej 5:18-19; Galatima 1:8-9, 3:10). Sad vidi {to ti Hristos kaze: „Jer svjedocim svakome koji cuje rijeci prorostva knjige ove; ako ko dometne ovome, Bog ce nametnuti na njega zlo napisano u knjizi ovoj; i ako ko oduzme od rijeci knjige prorostva ovoga, Bog ce oduzeti njegov dijel od knjige zivota, i od grada svetoga, i od onoga sto je napisano u knjizi ovoj“. (Otkrivenje 22:18-19).
    Da, Bogu je sve moguce, On kad izabere proroka taj prorok moze sve da radi u ime Njegovo a kad ti izabers proroka on je niko i nista. Vidim da ti 10m zapovjesti nisu poznate njih treba da procitas. Onda moj Starac slusaj ovo sto ti Bog kaze, ne ja vec On. Slusaj ovo; „Jos rece Gospod Mojsiji govoreci: Kazi sinovima Izrailjevim, i reci im: praznici gospodnji, koje [ete zvati sveti sabor, ovo su praznici moj“. Ciji, tvoji, moji, pravoslavni: ne moj Sterce to su praznici svemoguceg Boga, dali ih ti odrzavas, dali ih pravoslavci odrzavaju?! Pricas o crkvi gdje je Isus rekao da ce sazidati crkvu svoju, svakako na dan Duhova crkva je uspostavljena ali ne pravoslavna vec Crkva Boga zivoga Bozija Crkva, itd, itd. Vidim da ti stvari nisu poznate kada je ta tvoja pravoslavna crkva pobila apostole onda ste vi zaveli vasu takozcvanu Katolicku crkvu i izopaciliste Hristoso jevandjele i ono sto je on propovjedao okrenuliste u neke vase ljudske obicaje. Moj Starce o tome mozemo pisati i raspravljati godinama ali u koliko ti Gospod ne otvori um da znas i razumijes njegove rijeci, sve je uzalud. Ali doci ce vrijeme kada ces ti to sve shvatiti onako kako je to Bog rekao da se shvati i obavlja.

  2. урбана герила каже:

    Шта рећи таквом белосветском… знаш, дође ми те и мало жао.

  3. Нана каже:

    Мала опаска:пошто је властела римска узурпирала црквену власт још у 9.веку,и мало раније,тако је и увела многа лажна,јеретичка учења,што је довело до разлаза са апостолском црквом.Она ни у ком случајно не представља наставак заједнице св.апостола,јер се учењем одродила.Римски племићи су са гпрчином гледали славу новог Рима,Цариграда и сиромаштво на улицама старог Рима.Лобирали су и негде у деветом веку успевају да поткупе сабор,да се постави епископ,њима наклоњен и одан.Од тада,а званично 1054.Рим престаје да буде црквено средиште,већ центар меке моћи Римског царства.То је то.Једина ап.црква је православна,где год да је.Обновити;православље у Риму је немогуће,јер ће папа и крвљу бранити садашњу позицију.Заправо,Ватикан би требало да врати све што је украо и да се поврати православљу,што му не пада на памет.Рим је све,само црква није.

  4. Srbin 100% каже:

    Neka Rim ostane ono što jeste. Bog će se pobrinuti za njega.

  5. ilija каже:

    Zapocecu komentar ali znam da sam nastradao. Moji Srbi ne poznaju svoju vjeru i ako zive u njoj vec oko dvije hiljade godina. Rimokatolicka crkva je Babilonskog porijekla bezboznika odakle i potjecu a pravoslavna je jedna grana te katolicke vjere ista kao i katolici pod imenom Hriscani a blage veze nemaju sto je pravo Hriscanstvo. Kad bi imali onda bi hodili onako kako je i Hristos hodio. Katolicka vjera je hula na Tvorca Boga, jer papa se naziva zamjenikom Hrista ali trebamo se sjetiti istorije Katilicke crkve a ni ovi nisu bolji jer su bili dio te grupe. Odvojili su se zbog uprave i polozaja a ne zbog vjere. Budimo realni, ali svakako da ne mozemo u koliko nam stvari nisu poznate. Ipak, i ako su poznate nekim ljudima, koga glava boli, za to, nikoga.

    1. perungromovnik каже:

      Илија, потпуно си у праву, хришћанску цркву и веру НИЈЕ створио Исус него је наводно створена од стране Његових следбеника…крст је узет за симбол хришћанства и уместо да то буде једнаких кракова крст – који је небески симбол, узет је за симбол крст са продуженим доњим краком, који је у ствари симбол ђаволов, симбол на коме су разапињани сви они који су били криминалци и безбожници да би се обележили коме припадају. ђаво је искушавајући Исуса и обећао Исусу да ће га посрамити ако му се не поклони и то је и учинио, дао је преко јеврејских верских вођа да се Исус распне на његовом симболу како би свима показао да *има власт* над људима, међутим…ту има једн међутим, Исус је васкрсао и доказао је БОГ да има власт над животом и смрћу, Исус је био након васкрснућа са својим ученицима, тј следбеницима још неко време, и приликом тог бивоствовања међу њима НИГДЕ нема записано да користе тај и такав симбол као симбол вере који се данас користи! Сам је говорио кад су га питали *да ли си дошао да успоставиш ново и укинеш старо (мисли се на Староверје) рекао је – НИСАМ дошао да укинем старо нити да успоставим ново, дошао сам само да вам кажем да не следите за овима – показао је на јеврејске верске вође, који служе ДИРЕКТНО ђаволу! ваш бог НИЈЕ мој бог рекао је директно јеврејским свештеницима, мој је ОТАЦ БОГ КОЈИ ЈЕ НА НЕБЕСИМА НЕБЕСКИ ЦАР! …елем, после Његовог узношења на небеса ниједан од хричћана не чини онако како је ОН чинио него чине онако како им је НАМЕТНУТО! као се то десило? па јудејски веро-учитељи, видевши да се све више људи окреће од њих, лукаво формирају *нову религију*-хришћанство тако што су узели своју тору као основу вере (стари завет), онда састављају и нови завет и како све не би било исто као у тори и у старом и у новом завету перфидно убацују нове ствари помешане са сим својим обредима служењу њиховом богу тј ђаволу (доказ – славимо пасху дан када је ђаво привремено победио, тј дан када су УБИЛИ ИСУСА! значи славимо убијање Исуса!)…итд, итд, итд…и да не дужим, од тада крећу *покрштавања* и сви ратови и сва страдања људског рода на земљи. Видевши да им добро иде, стварају још једну веру – ислам, па данас имамо да се хришћани међусобно убијају (уместо да се воле као што је Сам ИСУС проповедао) и да се муслимани међусобно убијају иако су пророци говорили да се међусобно воле…толико о верским заједницама формираним од стране јудео – ватикана и англо-саксонаца, изворима СВИХ ЗЛА на кугли земаљској!

    2. ilija каже:

      Halo, perungromovnice, vidim da me nisi podpuno razumio. Hristos je osnovao Hriscanstvo ali ne kao sto je Katlizam i pravoslavlje. On je osnovao svoju vlastitu crkvu pod imenom Bozija Crkva. Takodje vidim da su ti Jevreji nesto krivi, ali oni nemaju nikakve veze sa Hristom. Oni su se Njemu suprostavljali posto nisu isli po Bozim zapovjestima kako su trebali. Jevreji nisu formirali (Osnovali) hriscansku vjeru to je velika prica kad bi sve opisao uzelobi mnoge stranice. Zelio bi samo dodati da bas sa cime se ljudi kite danas kite se sa lazi, neistinom i ne pokusavaju doznati istinu u koliko je danas ima. Ziv budi!

    3. Perun каже:

      Napisao si:
      Takodje vidim da su ti Jevreji nesto krivi, ali oni nemaju nikakve veze sa Hristom.
      ——–
      Kako nemaju?? Isus je čistokrvni Jevrej sa jevrejskim rodoslovom.
      Jevreji SU OSNOVALI HRIŠĆANSKU VERU
      ——–

      Rano hrišćanstvo je nastalo kao verski pokret,
      odnosno sekta unutar judaizma, da bi se tokom 1. veka od njega odvojilo.
      Vremenom je ovaj mali jevrejski verski pokret evoluirao u hrišćansku veru.

      Između 30. i 50. godine, hrišćansku crkvu čine isključivo Jevreji.

      Odlukom apostolskog sabora (48–49. godine) rešeno je da i
      nejevreji budu primljeni u hrišćanstvo.

    4. Perun каже:

      Da li je krst hrišćanski simbol?

      Krst se smatra jednim od najvažnijih simbola crkve.

      Prvi hrišćani nisu prihvatali krst kao simbol od vrednosti,
      već kao “prokleto drvo”, sredstvo smrti i “sramote”.

      Njihova vera je bila skoncentrisana na ono što se dogodilo na krstu i kroz tu veru spoznavali su potpuno oproštenje greha.
      To je bio smisao propovedanja apostola o krstu i njegovoj slavi.

      Apostoli nikada nisu smatrali krst komadom
      drveta koji se može okačiti na lančić, staviti oko vrata i nositi kao zaštita
      ili ukras. Takva upotreba krsta pojavila se kasnije, tek početkom paganizacije
      hrišćanstva (ili kao što neki kažu “hristijanizacije paganizma”),
      kada se počelo učiti da je raspelo hrišćanski simbol.

      Tako su 431. godine uvedeni krstovi u crkve i crkvene prostorije, a na zvonicima se nisu koristili sve do 586. godine. U šestom veku raspelo je proglašeno svetim od strane Rimske crkve, ali tek nakon drugog koncila u Efesu zahtevalo se da i privatne kuće poseduju krst.

      Iako se krst smatra hrišćanskim simbolom, nije tačno da potiče iz hrišćanstva,
      jer je u nekom od oblika bio sakralni simbol davno pre hrišćanske ere,
      i to među mnogim nehrišćanskim narodima.
      Prema “ An Expository Dictionary of New Testaments Words“, krst je nastao
      među Vaviloncima, stanovnicima drevne Haldeje.

      “Crkveni oblik krsta, sastavljen od dve grede…poreklom je iz drevne Haldeje,

      a bio je korišćen kao simbol boga Tamuza (pošto je u obliku mističnog slova Tau, incijala njegovog imena) u toj i u susednim zemljama, uključujući i Egipat…

      Da bi se uvećao uticaj crkvenog sistema, pagani su primani u crkve a da nisu bili obnovljeni putem vere, i uveliko im je dopuštano da zadrže svoje paganske oznake i simbole.

      Od tada je Tau ili T, u svom najčešćem obliku sa spuštenom prečkom,

      bio prihvaćen kao simbol Hristovog krsta

    5. ilija каже:

      Perun, svaka cast vidim da su ti neke stvari poznate ali na zalost nekim osobama kji se zovu „Hriscani“ nemaju blage veze o Hriscanstvu. Zastupaju tu stvar i cak bi i umrli za to ali kad ih nesto upitas, JOK, ni rijeci ne znaju. Promjenucu raspravu a dati drugi primjer. jedne prilike ovde u Melbourne Australija u sedamdesetim bio sam na nekoj zabavi i naletio sam na mog Srbina velikog komunjaru. Sa svakim se raspravljao o toj stranki. Kad sam ga upitao da mi razjasni sto je komunizam, blage veze nije imao o toj partiji ili njenoj ideologiji tako ti je i sa nemim takozvanim Hriscanima. Mislim da ces me shvatiti sto zelim da kazem. Lako noc, mislim ovde je noc kon nas a dan kod vas.

    6. моћни Џо Јанг каже:

      А ти би серуне сопствени језик прегризао и прогутао кад би макар једанпут пропустио да засмрдиш свето Православље својим интернет „богословљем“…
      Примићеш и ти своју плату једног дана у виду кошуље наопако закопчане као Иван Карамазов… Несрећниче!

    7. perungromovnik каже:

      а што вређаш Србина ПЕРУНА? само зато што се не слаже са оним што намеће јудео-ватикан? зар су сви наши преци који су били до хришћанства заслужили да их одбацимо јер су ВЕРОВАЛИ у ЈЕДНОГА ИСТИНИТОГ БОГА Оца нашег небескога и у БОЖИЋЕ Синове Његове? није лепо ако си Србин да вређаш брата Србина, жалосно је што је јудео-ватикан успео да наметне веровање да није Србин онај који *није ново-хришћанин*…зашто онда прослављамо као Срби Видовдан ако знамо да је СветоВид или Свети Вид *остатак старе вере*? па зато што је Свети Вид један од Божића којег је Св Сава канонизовао јер Срби НИКАДА не би прихватили нову веру да је којим случајем СветоВид био забрањен да се слави! …и још нешто брате Србине, вера је нешто што је лична СТВАР СВАКОГ ОД НАС, јер кад се сутра појавимо пред нашим ТВОРЦЕМ сваки ће од нас да одговара за оно што чини и говори, па зато нема потребе за говором мржње међу браћом ако немају исто схватање вере, јер исти нам је заједнички непријатељ и исти нам је ЗАЈЕДНИЧКИ ОТАЦ на Небесима…поздрав!

    8. Perun каже:

      Prvo su nas NA SILU MAČEM i OGNjEM naterali da se
      ODREKNEMO RODNE slovenske RELIGIJE naših pra-otaca,
      I TO SAMO ZATO da bi nas kasnije lakše podelili,
      pa tako podeljene strašno posvađali/zavadili,
      da bi nas milenijumima tako zavađene koristili za svoje zločinačke ciljeve.

    9. perungromovnik каже:

      нема на чему брате, у свако доба треба стати уз брата али и другоме брату објаснити своје ставове, па ако схвати и прихвати добро је а ако не прихвати опет добро, време ће учинити своје а БОГ помоћи да се мишљења не разилазе, јер није лако одбацити нешто што су хиљаду година наметали силом или страхом од смрти…у нашој изворној вери смрт НИЈЕ постојала, постојао је само прелазак из једног живота у други, па се зато Серби смрти НИКАДА НИСУ бојали, јер смрт НЕ ПОСТОЈИ! са песмом и радошћу су ишли у бој против непријатеља својих јер су знали да ако погину биће ИСТОГА ДАНА код ОЦА Нашега, СТВОРИТЕЉА Нашега! тела су спаљивана да не би земљу скрнавила зато и постоји узречица *прах праху и пепео пепелу* а јудејци су закопавали тела умрлих која су увек била ту да нас подсећају на ништавило и трулеж….од доласка нове јудео ватиканске вере, вешто и лукаво направљене за одвраћање од извора ЖИВОТА одвраћање од старе вере наше – ПРАВОСЛАВНЕ, почели смо да почивше наше закопавамо у земљу и тиме их вежемо за земљу да им недамо да оду са земље код ОЦА нашег Небеског. Тиме смо почели да земљу срнавимо и стварамо негативне тачке на њој. Свако је гробље место где могу да се врше сотонски обреди и свако нас гробље подсећа на ништавило и смрт! набија нам страх од ништавила и распадања! врло вешто и лукаво осмишљено од стране САМОГ ђавола лично а оваплоћено преко његових следбеника ЈУДЕО-ВАТИКАНА и англо-саксонаца! погледајте, само се код јевреја, хришћана и муслимана закопавају мртви, код осталих се мртви Божанским огњем спаљују а пепео се развејава над водом, како би дух НЕСМЕТАНО отишао код СТВОРИТЕЉА! ….
      поздрав брате и поздрав свој браћи Србима који знају да су СРБИ па ма ког верског убеђеља били!

    10. Perun каже:

      Tačno tako,
      dodao bih rado onekoliko reči na tvoj komentar.
      —-
      Normaln i nacionalno SVESTAN SRBIN
      trebao bi da akceptira i respektuje svakog rodoljubivog, korektnog, dobrog
      i poštenog Srbina bez obzira koje vere ili religije bio,
      to jedino nije moguće i to jedino ne dolazi u obzir
      kod BIO-ROBOTA, FANATIKA,
      pripadnika hrišćanske i islamske vere.

      Najcrnje je što što su hrišćani pobili desetine miliona hrišćana SAMO ZBOG
      različitog tumačenja dogmi.
      Muslimani se po tom pitanju ne razlikuju od hrišćana.

      Tu netrpeljivost i neprijateljstvo su svojim vernicima ispiranjem mozga
      programirale vere koje nemaju ni istorijske a ni kulturne veze sa ovim
      geografskim širinama i dužinama.
      Sloveni a uz to i Srbi nemaju nikakve veze sa verama nastalim na bliskom istoku.
      Sloveni se nisu nikada KLANjALI svojim rođenim Bogovima nego su ih SLAVILI.
      Primivši hrišćanstvo ili islam klanjaju se TUĐEM Bogu.

      I za kraj:
      “Nikada ljudi ne čine zla dela sa većom spokojnošću i uverenošću
      da imaju pravo, nego onda kada to čine u ime vere”.

      Želim ti sve najbolje na mnogaja ljeta
      Slava Rodu

    11. perungromovnik каже:

      АМИН брате! БОГ те чуо!

    12. моћни Џо Јанг каже:

      Сам себи кроз два аватара, у две „инкарнације“ своје распукле поганске душе здравиш, наздрављаш и под коментарима честиташ???!!!
      Богме серуне, твој је дух одавно отишао створитељу иако те ноге још носе по земљи, као и сваком јуродивом…. МАло је гениј Фјодора Михаиловича да „ухвати“ толике утваре и покупи толику срчу у твојој глави:)))))))))

    13. моћни Џо Јанг каже:

      Не сери толико серуне, претерано сереш!!! Твоја дијагноза разроке личности се више не може поредити са сличним случајевима из праксе… Тебе бре ни др Владета Јеротић не би за уши ишчупао из шизофреније…
      Срамота је само што си толико умислио да можеш СВЕ људе око себе повлачити за нос СВЕ време.. Али ,рекох, то је дијагноза… а у бедној Србији нема новца ни за честит затвор, камо ли нову менталну установу!

    14. Perun каже:

      Mislio sam da si malčice inteligentniji i da možeš da razlikuješ tekst dve različite
      osobe, mislio sam, a sada znam da si mediokritet, prilično skromno inteligentna narcisiodna gomila jada.

    15. perungromovnik каже:

      игнориши брате и остави времену и Богу да суде, није вредно расправе, јер расправа рађа мржњу која у овом тренутку није никоме потребна…

    16. ЈАБЛАН каже:

      ЕТО , НАПИШЕШ ИМЕНА ДВА ПОЗНАТА ЧОВЕКА ПА ОДМАХ УОБРАЗИШ ДА СИ ПАМЕТАН И ЧАК РАВНОПРАВАН СА ЊИМА . НО ЛАКО ЈЕ ТЕБИ КАД ТЕ ЈЕ ФЕЂА ПОТПУНО “УХВАТИО“ У ЛИКУ СМЕРДЈАКОВА , ПОМАЛО ЛЕБЕДЕВА , ПА ЧАК И АЗОВКЕ .

    17. урбана герила каже:

      Буди реалан! Сам разумеш да си унапред „настрадао“ јер си ипак донекле свестан колико лупеташ. Али и овај твој клон испод се упиње у такмичењу ко ће веће будалаштине да цитира напабирчене по интернету, тако да ти је боље да одустанеш. Јер, ипак си само хтео да пропагираш своју секту и да нам откријеш невероватно оригиналне истине сакривене од нас и Духа Светог, ето, читавих 2000 година. Само, стани у ред и узми број, јер западњачка индустрија секти нас већ деценијама затрпава инстант истинама са фабричке траке.

    18. ilija каже:

      ocem ti nabrajas, ja ne pripadam nikakvoj sekti. Ako se govori o istini onda si sektas a ako lazes onda si istiniti vjerenik. Vidim po tvom pisanju da nemas blage veze o cemu pises jer si mi poznat po tvojim ranijim komentarima. Ja nema sto da kazem sam kazes ko si i sta si. best for you write next time on English, my boy!

    19. урбана герила каже:

      Да си иоле писмен, довољан би ти био и српски језик. Са таквим менталним склопом, чудо је да уопште умеш да прочиташ ћирилицу, која ти туђа као и све српско. Самим тим нисам ни очекивао да схватиш моје коментаре, јер да си разумео понешто, било би те стид да их уопште помињеш. Зато је најречитије твоје лупетање, дисквалификовање свега што те превазилази и особито- позивање на енглески. Чисто да не заборавимо коме припадаш!

    20. моћни Џо Јанг каже:

      Ајде одјеби одавле Алија!!! Не трпамо се ни ми у те ваше „суре и ајете“…

    21. Starac каже:

      Овде си изнео гомилу историјских неистина. Ко ти напуни главу толиким лажима. Прочитај прво историју цркве па онда износи своје мишљење. Ево, образуј се: http://www.svetosavlje.org/bibliotekA/Istorija/IstorijaCrkve/IstorijaCrkve.htm

    22. ilija каже:

      Dobro moj starac, Ja licno proucavam Bibliju vec 34 godine i bolje mi je poznata Biblija i pocetak Hriscanstva od vas. Ja ovde sam iznosio neke djelove jer vecina pisava ovih komentara nisu upoznati sa Biblijom te im nije potrebno o tom ni pisati. A ti Starac ako te nesto interesuje slobodno se javi pa ces vidjeti da i tvoj website koji si naveo nije na pravom putu istine nego muckanja i zavodjenja. Ti treba da si svjestan da je Isus Hristos rekao „Osnovacu Crkvu svoju“ koju je On i osnovao i danas postoji. Ali, na zalost to nije Katolicka niti pravoslavna vec Crkva Bozija. I njegova crka je zaduzena da propovjeda jevandjelje o carstvu Bozijemu. Starac ti meni onda reci koja crkva ili crkve obavljaju tu duznost. Zar Hristos to nije naredio svojim sljedbenicima. On nije rekao da oni podizu katolicku ili bilo koju drugu crkvu vec da rade oni sto im je On naredio. Hristos ce se uskoro vratiti i uspostaviti Carstvo Bozije na ovoj planeti, to je bila njegova poruka. Kada covjek sagleda zasto je On dosao na zemlju i dao svoj dragocjeni zivot i sto je ostavio da se radi do Njegova Drugog dolaska a ti vidi sto ove sekte koje ti zoves crkve rade neke crkvene obrede krstenje djece, pravljenje ikona i kipova i pljuvanje na Boga umjesto odrzavanje Njegovih zapovjesti. Pokazi mi u Bibliji gdje mi moramo nosati krst i praviti ikone slaviti bozic i druge praznike dacu ti 1000 dolara nagradu bre! Pokazi mi u istoriji gdje je Hristos rekao da se osnivaju danas poznate crkve Katolicka, pravoslavna, protestanska itd. Moj starac ti treba da proucis Bibliju pa da onda nekog kritikujes. Da li ti odrzavas Bogom date praznike i Njegovu Subotu, koja je znak izmedju Njega i njegova naroda itd. Probudi se bre Starac iz svoje starosti! Prouci malo sto znaci Eklesia, (Grcka rijec) morda ce ti pomoci. Reci mi zasto je sin Boziji dosao na zemlju da umre. Sto je On bio prije dolaska kao zivo bice? Hoces li jos da ti postavljam pitanja da ja vidim kolko ti znas i poznas istoriju i Bibliju. Ovdje u Australiji sam zavrsio Fakultet i govorim pet jezika, kazi mi sto si ti postigao u zivotu Starcino.

    23. Perun каже:

      BIBLIJA

      Da biste znali istinu o veri iz Biblije morate znati njenu ezoteričnu stranu.
      Samo je ezoterična verzija razumljiva,
      dok je egzoterična, ona namenjena narodu u obliku priča, često toliko iskrivljena i bajkovita da uvek prelazi u besmislicu, tačnije:
      svodi se na magiju i mit.

      Čim se popovi i SLEPO VERUJUĆI sudare sa logičnim pitanjima o tekstovima iz Biblije
      oni tvrde da ne treba shvatati tako, kako je napisano u

      »svetim« knjigama – crno na belo, već sasvim drugačije.

      Kažu da je Biblija šifrovana, da su joj potrebna tumačenja,
      da je ona dostupna posvećenima, onda je sasvim prirodno pitati:
      »Momci, zašto ste Vi tu šifrovanu (egzoteričnu) knjigu za izbrane izdali u
      milionskim tiražima?
      Vi je ostavite za takve pametne, kao što ste Vi, i to jedno 500 komada,
      a narodnim masama dajte da čitaju dešifrovanu (ezoteričnu) Bibliju.

      Dobrim knjigama nije potrebno tumačenje,
      njih treba lako da čita i razume desetogodišnje dete.
      Tumačenje je potrebno onima koji ne misle svojom glavom.
      Ne misli te valjda da će mi bibliju tumačiti oni što voze džipove i audi šestice
      i imaju po dve tri kuće.
      Gde je ta dešifrovana Biblija?
      Pokažite nam je.
      Izdajte nju u milionskim tiražima, ili prepišite te vaše »svete« knjige, u kojima ništa
      nije napisano tako, kako treba shvatiti, u druge pametne »svete« knjige,
      u kojima je sve napisano crno na belo, upravo tako, kako treba shvatiti,
      a te stare knjige izbacite na smetlište.
      (i tako je dokazano da su PRI prepisivanju manipulisane i korigovane bezbroj puta).

    24. Perun каже:

      PS
      šta ti podrazumevaš pod izrazom >istorija crkve<?
      Kada kažeš istorija Crkve, moje pitanje je KOJE CRKVE ?
      I za kraj,
      kako se tačno zove knjiga u kojoj je napisana ISTORIJA CRKVE?

    25. Starac каже:

      Историја Цркве је оно што знамо о дешавањима у цркви од Исуса Христа до данас. То је научна дисциплина, поткрепљена археолошким доказима, древним списима и рукописима и другим наукама.

      Које цркве? Цркве коју је основао Господ и Бог Исус Христос – ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ која постоји без прекида већ више од 2000 година. Књига у којој је описана историја цркве се зове „ПРЕГЛЕД ИСТОРИЈЕ ХРИШЋАНСКЕ ЦРКВЕ“ и можеш је прочитати овде: http://www.svetosavlje.org/bibliotekA/Istorija/IstorijaCrkve/IstorijaCrkve.htm

      А то није једина књига која се бави тиме, има их још, потражи на интернету.

    26. Perun каже:

      Tako sam i mislio ti si čoveče religiozno NEpismeni vernik.

      Prvo:
      Isus nije osnovao NIKAKVU PRAVOSLAVNU crkvu,
      osnovao je Hrišćansku crkvu.
      Drugo:
      Pravoslavna crkva NE postoji 2.000 i više godina.
      Pravoslavna crkva postoji nešto manje od 1.000 godina.
      ——–
      PS
      Pošto si pokazao da NE znaš ni osnovne stvari o SVOJOJ veri ne bih više gubio vreme podučavajući te.

    27. Starac каже:

      Православна Црква је Хришћанска Црква коју је основао Бог, Исус Христос. Пре хиљаду година, од Православне Цркве су се одвојили јеретици, људи помраченога ума и тако је настала католичка квази-црква. Од ње су се касније одвојили још помрченији умови и тако су настале рзне протестантске секте… То је редослед догађања, истински и прави. Али не вреди теби говорити, ја ово не пишем бог тебе него ради изабраних који читају ово.

    28. Starac каже:

      У време када су текстови Библије то јест Светог Писма писани, могла су да их разумеју чак и деца без икаквог тумачења. Нема ничег шифрованог и скривеног у њима. Међутим, људи тих давних времена су размишњали и живели на прилично другачији начин него данашњи људи и зато је данашљим људима тешко да разумеју њихове списе. Свест и поглед на свет данашњих људи се толико изменила да им је потребно тумачење Светог Писма. Свети Оци, учитељи Цркве су лепо све протумачили и написали безброј књига где можемо открити истинитост Светог Писма у свакој речи. Ти критикујеш нешто о чему немаш појма.

      Можеш да поченеш са учењем овде: http://svetosavlje.org/biblioteka/Osnovi/Citanje.htm

      И овде: http://svetosavlje.org/biblioteka/Osnovi/Tajne/Tajne.htm

      Па кад проучиш добро, онда се јави да дискутујеш.

    29. Perun каже:

      Stalno poturaš internet adrese,
      bilo bi interesantno videti u diskusiji koliko si ti verski
      pismen ili NEpismen.

      Pa da počnem, očekujem odgovor na ovo dole napisano a ne
      internet adresu.
      ———–

      Biblija se deli na dva glavna dela: Stari i Novi zavet.
      Ukratko, Stari zavet je priča o Narodu,
      a Novi, priča o Čoveku.
      ——

      Priča o narodu je priča SAMO o Jevrejskom narodu,
      Priča o Čoveku je priča o sinu jevrejskog naroda Isusu.

      Ja hoću da znam poreklo Srba i srpske istorije.
      Pokaži mi, gde je to zapisano u Bibliji.
      Toga nema.
      Onda šta će meni ta knjiga?
      I šta će ta knjiga svim drugim narodima, osim Jevreja?
      Zašto umesto proučavanja srpske istorije nama nameću
      proučavanje jevrejske istorije?
      pa zato da bi nam uništili našu nacionalnu svest,
      prekinuli veze sa našim precima, sa našim rođenim Bogovima“.

    30. Starac каже:

      Библија је љубавно писмо које је Творац људи и свега видљивог и невидљивог написао свим људима на земљи, и Србима и другима преко јеврејског народа јер је тако Он хтео. Ако ти је жао због тога што се Бог није прво објавио Србима, онда жалбу упути Богу и објасни му да је погрешио пошто си паметнији од Њега. Иначе, богови које су наши преци обожавали су маскирани пали анђели, демони и хвала Богу што је наш народ спознао светло Истине и ослободио се од тих превараната и непријатеља људи. Христ је једина истина и једини спаситељ. Хришћански светитељи су у првим вековима долазили испред паганских многобожачких храмова, клекли би и помолили се истинском Богу и ти храмови су почињали сами од себе да горе и да се руше. И опет ће ускоро горети и падати сва демонски сила које се данас намножила на овом свету, овог пута заувек. Амин.

Коментари су затворени.