Прочитај ми чланак

БОРБА ШАРОВИЋ vs ОБРАДОВИЋ У ОСАМ РУНДИ: Дауел који ћемо гледати у Скупштини

0

Један од очекивано најзанимљивијих дуела које очекујемо у новоформираној Скупштини Србије водиће управо ова два посланика опозиционе патриотске опције.

Sarovic Obradovic42

Радикали се враћају у парламент, а иако је у опозиционој странци, Немањи Шаровићу ће мета у Скупштини бити и опозиција. Дверима замера много тога, а како ће се ситуација у парламенту развијати за два-три месеца, остаје да видимо. Ово је тек почетак.

Бошко Обрадовић је први пут успео да с Дверима уђе у парламент. Након што је са ДСС-ом направио коалицију, на поновљеним изборима их је подржала цела опозиција, али без СРС-а. Обрадовић тврди да ће се, и поред чудних комбинација које је правио са про-западно орјентисаним странкама ових дана, и даље борити против НАТО-а и ЕУ, а да је за сарадњу с Русијом. Он не крије задовољство због преласка цензуса, за шта се оштро борио „због изборне крађе“, за коју криви власт.

1. рунда

Да ли се у било ком ставу слажете с деловањем ривалске странке?

Шаровић: Претпостављам да делимо став да је Земља округла. Под условом да Кајл Скот није дверцима јавио да је извршена крађа приликом мерења и да је планета ипак плоча.

Обрадовић: Слажемо се кад је реч о томе да смо против НАТО, против санкција Руској Федерацији и кажемо „не у ЕУ“.

2. рунда

Шта цените код колеге, а шта му највише замерате?

Шаровић: Лепо је што је млад и висок. Замерам му недоследност. Бошко се одрекао свих ставова које је заступао. Уместо учлањења у Евроазијску унију, сада пропагирају сарадњу са ЕУ и НАТО. Уместо борбе против „страначко-паразитског система“, Бошко је Двери претворио у политичку странку. Критиковао је лидерске странке па постао лидер сопствене.

Обрадовић: Ценим што није отишао у напредњаке кад је СРС био испод цензуса. Али замерам му демократску недоследност, јер је СРС прећутао кад су Двери откриле да су у Лепосавићу покрадени гласови опозиције, међу којима је био и велики број радикалских гласова.

3. рунда

Шта мислите о резултатима ривалске странке после парламентарних избора?

Шаровић: Двери су у парламент ушле на најсрамнији начин. Преко поновљених избора, по налогу амбасадора САД, а гласовима Чеде, Чанка, Пајтића, Радуловића и Тадића. Двери су показале да ради достизања циља не бирају средства.

Обрадовић: Добар резултат.

4. рунда

Шта у парламенту очекујете од странке из супротног табора?

Шаровић: Од оних који мишљење мењају како ветар дува не може се ништа добро очекивати.

Обрадовић: Пре свега се надам да неће бити на страни Вучићеве власти, а против опозиције.

5. рунда

Кад бисте се у кафани затекли за истим столом, како бисте се понашали?

Шаровић: У кафане идем ретко, али увек у друштву добрих пријатеља.

Обрадовић: Понашао бих се сасвим нормално. Недавно смо заједно предводили фудбалски тим опозиције против тима власти на турниру СОС канала, тако да би и у овој потенцијалној ситуацији све било нормално.

6. рунда

Који су први кораци које би требало да направи нова влада?

Шаровић: Поздравио бих подношење оставке. То би било најпаметније и најбоље решење за Србију и српски народ. Међутим, не треба очекивати много памети од Владе коју саставља Вучић, а у којој седе Вулин, Бабић, Зорана, Веља Илић…

Обрадовић: Што пре би требало да дође до формирања скупштинског анкетног одбора за утврђивање изборних нерегуларности, затим сређивања бирачког списка, промене изборног законодавства. С друге стране, хитно би требало да буду укинуте субвенције страним инвеститорима и да се води политика у интересу грађана Србије, а не у интересу странаца.

7. рунда

Које политичаре из ривалске партије највише цените?

Шаровић: Владана Глишића и Данила Тврдишића.

Обрадовић: Ценим Дејана Мировића, који је интелектуалац, као поштеног и пристојног човека.

8. рунда

Шта ће вам бити заједничко у наступима против режима?

Шаровић: Осим дрвених скупштинских клупа, ништа. Иако су Двери често копирале дугогодишње ставове СРС-а, увек су од њих брзо одустајале.

Обрадовић: Да бисмо могли о томе да причамо, прво морамо да видимо ко је власт, а ко опозиција.

51 коментара “БОРБА ШАРОВИЋ vs ОБРАДОВИЋ У ОСАМ РУНДИ: Дауел који ћемо гледати у Скупштини

  1. Aleksa. каже:

    Neće Čedu da dira ali ovog oće, eeeeee moj ti !

  2. Miljan Miljkovic каже:

    БОРБА ШАРОВИЋ vs ОБРАДОВИЋ.

    Жалосно је ово прочитати за све поштене патриотски опредељене Србе који нисмо политички острашћени и који својим мукотрпним радом и знојем зарађујemo за себе и своје породице, али нажалост и стране корпорације и банке које су нам наметнули у колонији Србији.

    E. Lirsch, човек је све лепо и кратко објаснио у свом коментару.

    Нажалост и констатација Аце Тодоровћа стоји стамена и потпуно исправна.
    @Наравно да ће у Скупштини Србије бити борба између радикала и дверјана, јер они то раде по задатку који су добили од Вучића, да би народ завађали и држали га подељеним. Док се Радикали и Дверјани буду расправљали које већи лажни патриота, Вучић ће на миру да настави са пљачком Србије.

    1. Putin za nas каже:

      Као и увек, задовољство вас је читати. У овом коментару се апсолутно слажем са вама. Србија је постала приватна прћија, у којој се не зна ко пије а ко плаћа. Сисају новац док народ гладује. Има ли краја?

    2. Miljan Miljkovic каже:

      Хвала Вам на лепим речима.
      Право питање је да ли има краја.
      Јапан је земља са највећим трговинским суфицитом у свету, али и највећим бројем искорумпиране бирократије. Занимљиво, али истинито.
      Разлика је у томе што су њихове провизије 0,5 процената, а наши лопови ако не украду на 1 динар 10 ништа нису урадили.

    3. Putin za nas каже:

      Какви год да су, сигурно не морају да подмићују од портира преко којекаквих мед. сестара, до разних доктора, само за један преглед! О којекаквим документима и уопште свему што би држава требало да издаје само уз таксе, нећу трошити речи. Свуда мора да се ,,подмаже“. Ако мислиш да то завршиш док си млад. И онда дођу избори, па ти гласај (с надом) опет за исто. Овоме стварно нема краја. Ако је неки наговештај наде у бољитак пре избора и постојао, са овим изјавама после истих, неповратно је ишчезао. Све се своди на фотеље и личну корист, народ може да цркне.

    4. Miljan Miljkovic каже:

      Ако сте читали Арчибалда Рајса видели сте да је то у Србији још од краја 1. светског рата. Дакле ово није нова појава.

      https://www.youtube.com/watch?v=xsHbs1sjVzk

      https://www.youtube.com/watch?v=15AQuQ17JSI

      Погледајте 2 клипа, нису дугачки, али јако поучни.

      Ово ни једана власт у Србији не жели да се чује.

      Давно рече Лењин (НЕ никада нисам био за комунизам, очајан државни систем, поготово када га поистовећују са усташом Брозом)
      ДАЈ ЧОВЕКУ ВЛАС И ВИДЕЋЕШ КАКАВ ЈЕ.

      Ово изгледа вреди за нашу Српску нацију генерално.

      Велики поздрав.

    5. Putin za nas каже:

      Прочитао сам Арчибалда Рајса, и тек сад видим пуну истину у његовим речима о Србској ,,интелигенцији“. Колико је човек био у праву је за неверицу.
      Велики поздрав и вама.

  3. Jasmin Šehović каже:

    Ovde se vidi radikalska nekultura.

    1. Miljan Miljkovic каже:

      Слушајте Ви Јасмине Шеховићу,

      Ви и слични Вама уносе све већи раздор као несрбин у Српски народ својом политичком острачћеношћу.
      Са Вашим коментарима пуним ироније и квази културе, само стављате нама који имамо свој став и здрав разум да Вас јако добро препознамо као уметнуту кртицу у порталу СРБИХ ИНФО који је патриотски и Српски пре свега, били то Двери, ДСС, СРС или Заветници.
      А Јасмин Шеховић, ако Вам је то право име и презиме, никада није био Србин. С обзиро да сте и аутентичну слику поставили ни једним делом не мислислим да грешм.

      Него се Ви лепо преселите на Klix.ba и тамо трујте људе.

    2. Другарски каже:

      Миљане, црни Миљане, како те није срамота?
      Ја човека не познајем, чини ми се да је овде негде писало да је био у ДСС у, не знам, не пратим, није ни битно.
      Ми, срби, имамо са муслиманима много тога заједничког, можда исте корене (са садашњим бошњацима) можда не, али причамо истим језиком, ведрог смо духа, музика нам је слична, храна,,, и са муслиманима смо имали најмање разлога да се бијемо у предходних 25 година. Неко са стране нам је наметнуо рат и сада смо пуни зле крви, без потребе. За некога ко је изгуби некога, нема утехе, али се мора живети даље.
      Сваког своја рана највише боли.

      Међутим, ми смо данас толико болесно друштво да тога нисмо ни свесни.
      Комшија ти је преградио међу а ти балавиш о логору у Тузли? Председник општине је узео милионе за бесправну градњу, а теби смета Јасмин. Доћи ће и Јасмин на ред, али, зар не би било боље да си твом комшији и председнику општине скресао крила, засео на власт у својој згради, макар, постао председник скупштине станара, или председник општине, урадио нешто за своје друштво, за своју околину и своје пријатеље, а онда се бавио нечим што је толико далеко, да вероватно, никада видео Зеницу нису. Можда ти лично и јеси, али већина Срба није али зато зна да бистри о политици и друштву по цео дан.

    3. Miljan Miljkovic каже:

      ДОБОЈ, 12. АПРИЛА /СРНА/ – Предсједник Завичајног клуба
      „Извор“ у Добоју Симо Радић рекао је да је са подручја Зенице у
      протеклом рату страдало око 2.300 српских цивила и војника, те изразио незадовољство
      што се на ове жртве недовољно указује.

      Радић је рекао новинарима да су Срби са подручја
      сарајевско-зеничке регије најтрагичније прошли током одбрамбено–отаџбинског
      рата.

      Завичајни клуб „Извор“ у Добоју организовао је
      вечерас свечану академију поводом јубилеја 10 година од оснивања удружења и као
      подсјећање на 20 година од егзодуса и страдања Срба са подручја
      сарајевско-зеничке регије.

      Tоком Академије Добојлијама је представљен игроказ
      „Крсна слава – мирис завичаја“ аутора Драгише Бодироге, као и
      документарни филм „Мила мајко воли нас једнако“, који приказује
      повлачење Срба из Сарајева 1996. године.

      Градоначелник Добоја Обрен Петровић најавио је наставак
      помоћи овом удружењу, истакавши да су грађани поријеклом из Сарајева и Зенице
      својом културом и радом допринели развоју града Добоја.

      Претпоставља се да на подручју Добоја има око
      500 домаћинстава који потичу са простора сарајевско-зеничке регије, са око
      1.500 становника

    4. Miljan Miljkovic каже:

      Zenica

      Područje urbanog dela grada, porodićna kuća Tomislava
      Jovanovića iz koje je 2. oktobra 1993. odvedeno i likvidirano pet lica srpske
      nacionalnosti. Zločin izvršili naoružani uniformisani policajci ili pripadnici
      Armije BiH. Tom prilikom iz kuće odvedeni domaćin, njegova supruga, dvoje dece
      i bratanac koji je kod njih, nešto pre zločina, našao zaštitu. Tela žrtava u
      dobroj meri razvučena od životinja i već u odmaklom stanju raspadanja u rano
      proleće 1994. pronašli čobani na jednom od pašnjaka u okolini Zenice. Tu su
      kosti pokojnika ostale sve do 1997. kada su muslimanske vlasti dozvolile da se
      pokupe posmrtni ostaci, odnosno ostaci preostalih kostiju i delova odeće i
      izvrši identifikacija.

      Žrtve: 2) Tomislav (Stevo) Jovanović, 1945; supruga 2) Zora
      (Ostoja) Jovanović, 1952; kći 3) Vanja (Tomislav) Jovanović, 1974; sin 4)
      Vladimir (Tomislav) Jovanović, 1973. i bratanac 5) Ljubomir (Dušan) Jovanović,
      1973.

    5. Miljan Miljkovic каже:

      Zenica

      Područje urbanog dela grada, porodićna kuća Tomislava
      Jovanovića iz koje je 2. oktobra 1993. odvedeno i likvidirano pet lica srpske
      nacionalnosti. Zločin izvršili naoružani uniformisani policajci ili pripadnici
      Armije BiH. Tom prilikom iz kuće odvedeni domaćin, njegova supruga, dvoje dece
      i bratanac koji je kod njih, nešto pre zločina, našao zaštitu. Tela žrtava u
      dobroj meri razvučena od životinja i već u odmaklom stanju raspadanja u rano
      proleće 1994. pronašli čobani na jednom od pašnjaka u okolini Zenice. Tu su
      kosti pokojnika ostale sve do 1997. kada su muslimanske vlasti dozvolile da se
      pokupe posmrtni ostaci, odnosno ostaci preostalih kostiju i delova odeće i
      izvrši identifikacija.

      Žrtve: 2) Tomislav (Stevo) Jovanović, 1945; supruga 2) Zora
      (Ostoja) Jovanović, 1952; kći 3) Vanja (Tomislav) Jovanović, 1974; sin 4)
      Vladimir (Tomislav) Jovanović, 1973. i bratanac 5) Ljubomir (Dušan) Jovanović,
      1973.

    6. Miljan Miljkovic каже:

      СРАМОТА МЕ ЈЕ.
      ДА СРАМОТА ВЕЛИКА……..

    7. Miljan Miljkovic каже:

      За некога ко је изгуби некога, нема утехе, али се мора живети даље.

      СЛАЖЕМ СЕ , МОРА СЕ ЖИВЕТИ ДАЉЕ

      http://www.srbijadanas.com/clanak/detalji-brutalnog-napada-na-srbe-srecan-vaskrs-rekle-su-vehabije-i-pocele-da-lome-rebra-i

      И ШТА ЋЕМО САДА.

      мора живети даље

      ДА ЛИ ИМА СРБА У СРБИЈИ – РУСКИ АМБАСАДОР ПРЕ ИЗВЕСНОГ ВРЕМЕНА

    8. Miljan Miljkovic каже:

      @а онда се бавио нечим што је толико далеко, да вероватно, никада видео
      Зеницу нису. Можда ти лично и јеси, али већина Срба није али зато зна да
      бистри о политици и друштву по цео дан.

      Ok. ЈА НИСАМ ВИДЕО ЗЕНИЦУ, А ДА ЛИ СИ ТИ ВИДЕО ОВО.

      А ЈА САМ ГЛЕДАО ОЧИМА У СМРТ https://www.youtube.com/watch?v=AsXIC2uqs6U

    9. Урош каже:

      Јасмин уопште није био ироничан, већ сасвим тачан!
      Ви се Миљане бавите вређањем других, уместо да коментаришете горе написани чланак.
      Имате два супротстављена мишљења па изволите њих коментаришите.
      Шаровић је овде показао право лице радикала, необразован, некултуран и глуп да га је тешко и пратити.
      Бошко је за њега пример озбиљности.

    10. Miljan Miljkovic каже:

      Galijašević je napominje da je SDB u Zenici tokom rata vodio
      Džemal Merdan, koji se uselio u stan Sladojevića na osnovu odluke opštinskih
      vlasti, predvođenih Besimom Spahićem.

      Prema Galijaševićevim rečima, da to ukazuje na dobro
      smišljen plan proterivanja uglednih zeničkih Srba zarad prisvajanja njihove
      vredne imovine, a taj projekat osmislili su radikalni islamisti, koji su se
      odmah na početku ratnog sukoba u BiH uvukli u redove policije i
      „Patriotske lige“.

      Dokazi i istraga

      Da ova priča nije bez osnova, navodi dalje Galijašević,
      dokazuje i činjenica je upravo Asim Šuvalić posle rata imenovan za vojnog
      atašea BiH u Iranu.

      Viši stručni saradnik za odnose s javnošću u Tužilaštvu BiH
      Selma Hećimović rekla je da je slučaj „Sladojević“ još u fazi istrage,
      odnosno prikupljanja dokaza, da se čeka dokumentacija o obavljenoj ekshumaciji
      i obdukciji posmrtnih ostataka, te da „konkretni izvršioci tog krivičnog
      dela još nisu poznati“.

    11. Miljan Miljkovic каже:

      ZENICA – LOGORI -1 (Tetovo)

      16.06.1992. , Zenica – Logori -1 (selo Tetovo, OŠ ,,Hasan Kikić,,)

      Na dan 16. juna oko 06.30 časova, pripadnici Patriotske lige koju su
      činili muslimani i protivdiverzantske čete Teritorijalne odbrane,
      sastavljene od muslimana i Hrvata, izvršili su pretrese i hapšenja Srba u
      selu Bukovica.

      Tom prilikom su uhapsili Božić Anđelka, rođenog 1940 godine, sa dva sina
      i odveli ih u selo Tetovo, gde su u Osnovnoj školi „Hasan Kikić“ počeli
      da ih tuku. Pri tom su se takmičili ko će više udaraca da im zada.

      Tukli su ih palicama, električnim kablom i kundacima od pušaka.

      Božić je umro oko 18.00 časova od zadobijenih povreda i preloma kičme. Leš je iz ove škole prevezen u Zenicu.

      Jedan od njegovih sinova je tom prilikom zadobio prelom dva rebra
      obostrano, a drugi prelom pet rebara, prelom hrskavice grudnog koša i
      prelom cevanice leve noge.

      ŽRTVA ZLOČINA:

      1. Anđelko Božić, 1940.

      POČINIOCI ZLOČINA:

      1. Šarić Jasmin, pre rata aktivan kapetan JNA, iz Zenice,

      2. Kovač Hasan iz Gradišta,

      3. Kovač Kemal iz Gradišta,

      4. Kovač Zijad iz Gradišta,

      5. Kovač Mirsad iz Gradišta,

      6. Kovač Muharem iz Gradišta,

      7. Ković Omer iz Gradišta,

      8. Gak Hazim iz Gradišta,

      9. Gak Ćazim iz Gradišta.

      DOKAZI:

      Dokumentacija Komiteta za prikupljanje podataka broj: 799/95-13.

    12. Miljan Miljkovic каже:

      Шаровић , Обрадовић, Вучић, Шешељ, Чеда Јовановић , Дачић. Тадић и гомила политичара које само фотеља интересује.
      Да ли их интересује ово од пре пар дана https://www.youtube.com/watch?v=ptAYRnp0Nxg

    13. Jasmin Šehović каже:

      Ово што си написао само говори о теби какав си ти. Не желим полемику са особама које вређају друге. Ја својим коментарима никога нисам вређао а најмање Србе јер живим у Србији и Србија је моја земља. Ако се Ви осећате повређеним што браним оно што је истинито е то је Ваш проблем. Видим да пратите мој живот када знате да лајкујем слике Емире Терзимехић. Једино што не видите да лајкујем слике и других жена, српкиња и осталих. Само онај ко нема лични живот прати туђи.

    14. Miljan Miljkovic каже:

      Не желим полемику са особама које вређају друге.

      Све што сам написао о Вама је сува истина.

      Покажите ми реч којом сам Вас ја вређао.

      Овим постом доказујете да сам само у праву, те да сам добро провалио да си кртица који има задатак да само свађа Србе међусобно.

      Дакле вређа те што знам одакле си, ко си, шта си по националности и верској припадности. А видим вређа те и што ти неко опонира против Војислава Шешеља.

      А не вређа те све што сам доле написао о твојим земљацима који су још од 1941, као хрватско цвеце у усташама, па до 90-тих година чинили зло Србима. И не вређа те то што те нико не пипа у БГД , а ето у твојој Зеници нема више Срба.

      ЗАНИМЉИВО.

      Не дотиче те ово

      Jasmin Šehović 2 months ago

      Као муслиман могу само да кажем да је ово богохуљење.
      Светиње су нешто највише што чини један народ.

      Ево браћо Срби како нам муслимани деле лекције из
      патриотизма.

      Продао му деда веру за вечеру и сада се налази компетентан
      да као потурица уноси свађу међу Србима.

      Него да се ти потурице лагано вратиш у своју унитарну БИХ у
      свој џемат Зеницу и да престанеш да трујеш ово поштеног Српског народа, јер га
      ниси достојан ни ти ни твоји потурчени преци.

      ZENICA – LOGORI -1 (Tetovo)

      16.06.1992. , Zenica – Logori -1 (selo Tetovo, OŠ ,,Hasan
      Kikić,,)

      Na dan 16. juna oko 06.30 časova, pripadnici Patriotske lige
      koju su

      činili muslimani i protivdiverzantske čete Teritorijalne
      odbrane,

      sastavljene od muslimana i Hrvata, izvršili su pretrese i
      hapšenja Srba u

      selu Bukovica.

      Tom prilikom su uhapsili Božić Anđelka, rođenog 1940 godine,
      sa dva sina

      i odveli ih u selo Tetovo, gde su u Osnovnoj školi
      „Hasan Kikić“ počeli

      da ih tuku. Pri tom su se takmičili ko će više udaraca da im
      zada.

      Tukli su ih palicama, električnim kablom i kundacima od
      pušaka.

      Božić je umro oko 18.00 časova od zadobijenih povreda i
      preloma kičme. Leš je iz ove škole prevezen u Zenicu.

      Jedan od njegovih sinova je tom prilikom zadobio prelom dva
      rebra

      obostrano, a drugi prelom pet rebara, prelom hrskavice
      grudnog koša i

      prelom cevanice leve noge.

      ŽRTVA ZLOČINA:

      1. Anđelko Božić, 1940.

      POČINIOCI ZLOČINA:

      1. Šarić Jasmin, pre rata aktivan kapetan JNA, iz Zenice,

      2. Kovač Hasan iz Gradišta,

      3. Kovač Kemal iz Gradišta,

      4. Kovač Zijad iz Gradišta,

      5. Kovač Mirsad iz Gradišta,

      6. Kovač Muharem iz Gradišta,

      7. Ković Omer iz Gradišta,

      8. Gak Hazim iz Gradišta,

      9. Gak Ćazim iz Gradišta.

      DOKAZI:

      Dokumentacija Komiteta za prikupljanje podataka broj:
      799/95-13.

      IZVOR PODATAKA:

      Komitet za prikupljanje podataka

      Зеница Црква Рођења Пресвете Богородице – подигнута 1885.
      године. Оштећена (кров и фасада) 6. јуна и 27. децембра 1992. године од стране
      ХОС-а и локалних снага. Врши се богослужење (ЕЦММ, Но. 1/94, 70). У парохији
      срушено 11 сеоских капела (1991–1995).

      Otkrio imena ubica iz Zenice

      Zeničkog oftalmologa Veljka Sladojevića su tokom rata u BiH
      ubili pripadnici Diverzantskog voda Službe državne bezbednosti u ovom gradu
      Asim Šuvalić i Zahid Delić, tvrdi direktor Fonda za humanitarno pravo BiH
      Dževad Galijašević.

      On je rekao da na Šuvalića i Delića kao počinioce zločina
      ukazuju do sada prikupljeni dokazi u istrazi o ubistvu doktora Sladojevića, ali
      i izjave svedoka.

      – Šuvalić i Delić odveli su Sladojevića iz njegovog stana u
      Zenici 25. juna 1993. godine na liniju razgraničenja kod Travnika, gde su od
      njega tražili 10.000 nemačkih maraka da ga prebace na srpsku stranu. Cifra je
      nešto kasnije spuštena na pet hiljada nemačkih maraka, a kada im je doktor
      rekao da nema toliko novca, oni su ga, bez razmišljanja, ubili i telo pokopali
      – objasnio je Galijašević.

      On je dodao da su za ubistvo Sladojevića znali predstavnici
      zeničke vlasti, ali i načelnik policije u Travniku Huso Delić.

      Galijašević je napominje da je SDB u Zenici tokom rata vodio
      Džemal Merdan, koji se uselio u stan Sladojevića na osnovu odluke opštinskih
      vlasti, predvođenih Besimom Spahićem.

      Prema Galijaševićevim rečima, da to ukazuje na dobro
      smišljen plan proterivanja uglednih zeničkih Srba zarad prisvajanja njihove
      vredne imovine, a taj projekat osmislili su radikalni islamisti, koji su se
      odmah na početku ratnog sukoba u BiH uvukli u redove policije i
      „Patriotske lige“.

      Dokazi i istraga

      Da ova priča nije bez osnova, navodi dalje Galijašević,
      dokazuje i činjenica je upravo Asim Šuvalić posle rata imenovan za vojnog
      atašea BiH u Iranu.

      Viši stručni saradnik za odnose s javnošću u Tužilaštvu BiH
      Selma Hećimović rekla je da je slučaj „Sladojević“ još u fazi
      istrage, odnosno prikupljanja dokaza, da se čeka dokumentacija o obavljenoj
      ekshumaciji i obdukciji posmrtnih ostataka, te da „konkretni izvršioci tog
      krivičnog dela još nisu poznati“.

      02. 12. 2010. Vesti

      Zenica

      Područje urbanog dela grada, porodićna kuća Tomislava
      Jovanovića iz koje je 2. oktobra 1993. odvedeno i likvidirano pet lica srpske
      nacionalnosti. Zločin izvršili naoružani uniformisani policajci ili pripadnici
      Armije BiH. Tom prilikom iz kuće odvedeni domaćin, njegova supruga, dvoje dece
      i bratanac koji je kod njih, nešto pre zločina, našao zaštitu. Tela žrtava u
      dobroj meri razvučena od životinja i već u odmaklom stanju raspadanja u rano
      proleće 1994. pronašli čobani na jednom od pašnjaka u okolini Zenice. Tu su
      kosti pokojnika ostale sve do 1997. kada su muslimanske vlasti dozvolile da se
      pokupe posmrtni ostaci, odnosno ostaci preostalih kostiju i delova odeće i
      izvrši identifikacija.

      Žrtve: 2) Tomislav (Stevo) Jovanović, 1945; supruga 2) Zora
      (Ostoja) Jovanović, 1952; kći 3) Vanja (Tomislav) Jovanović, 1974; sin 4)
      Vladimir (Tomislav) Jovanović, 1973. i bratanac 5) Ljubomir (Dušan) Jovanović,
      1973.

      НЕДОВОЉНО СЕ УКАЗУЈЕ НА 2.300 СТРАДАЛИХ СРБА ИЗ ЗЕНИЦЕ

      ДОБОЈ, 12. АПРИЛА /СРНА/ – Предсједник Завичајног клуба
      „Извор“ у Добоју Симо Радић рекао је да је са подручја Зенице у
      протеклом рату страдало око 2.300 српских цивила и војника, те изразио
      незадовољство што се на ове жртве недовољно указује.

      Радић је рекао новинарима да су Срби са подручја
      сарајевско-зеничке регије најтрагичније прошли током одбрамбено–отаџбинског
      рата.

      Завичајни клуб „Извор“ у Добоју организовао је
      вечерас свечану академију поводом јубилеја 10 година од оснивања удружења и као
      подсјећање на 20 година од егзодуса и страдања Срба са подручја
      сарајевско-зеничке регије.

      Tоком Академије Добојлијама је представљен игроказ „Крсна
      слава – мирис завичаја“ аутора Драгише Бодироге, као и документарни филм
      „Мила мајко воли нас једнако“, који приказује повлачење Срба из
      Сарајева 1996. године.

      Градоначелник Добоја Обрен Петровић најавио је наставак
      помоћи овом удружењу, истакавши да су грађани поријеклом из Сарајева и Зенице
      својом културом и радом допринели развоју града Добоја.

      Претпоставља се да на подручју Добоја има око 500
      домаћинстава који потичу са простора сарајевско-зеничке регије, са око 1.500
      становника.

      http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300.html:603263-Supruga-pretucenog-zatvorenika-Polomili-su-im-rebra-i-izbili-zube

      http://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=16178

    15. Jasmin Šehović каже:

      И због чега сам ја ту крив? Зато што сам муслиман? Мој отац је био војно лице и није стао на страну муслимана ни хрвата. Остао је веран војсци која му је дала хлеб. Остао је у Србији.

    16. Miljan Miljkovic каже:

      Крив, о каквој кривици ти говориш човече.
      Ако си муслиман, а ту нацију ти измисли Тито 1974.год. и припадник исламске конфесије, шта радиш на СРБИН ИНФО, где расправе Српских патриота које ти потпирујеш.
      То је ОК .
      Толико пљувања по Србину Шешељу нарочито (какав год да је), али не примети да си почистио кућу испред свог дворишта натопљеног крвљу у Зеници, Тузли, Сарајеву, Мостару итд.
      Не прочита ни на једном твом посту да је Алија Изетбеговић ратни злочинац.
      Ма нема ни спомена о Јуки Празини , сарајевском кољачу Срба.
      Спомену ли Ганића, НЕ НИПОШТО.
      Све твоје постове прочита и нигде те нема када се спомиње Сребреначки зликовац, како за Србе тако и за вас муслимане Насер Орић.
      Ево нек људи прочитају све твоје постове, тога нема.
      Данас је дан када је помен жртвама које су направили хрвати и цвеће муслиманко у БиХ – Јасеновац , нема изјаве жаљења на том тексту. А ЗАШТО………………………
      О васкрслом нацизму у Хрватској ни помена, НИКАДА.
      НЕ , НЕ , НЕ ти си ту када Срби полемишу о политици у Србији, како би долио уље на ватру.
      Наслађујеш се Српској муци и потпирујеш ватру.
      На сваки твој пост уперен против и једног Србина ћу од сада да реагујем, све док ти мудро ћутиш о својим муслиманским лоповима и ратним злочинцима – политичарима у федерацији.

    17. Dijasporac каже:

      Па такви као ти желе ваљда да докажу да су муслимани уствари Срби, зар не? Како човек онда нема право да буде на Србин инфо само зато што је муслиман? Да ли поседујеш право овде да одабираш људе који смеју а који не смеју да остану на овој страници?

    18. Miljan Miljkovic каже:

      Слажем се са Вама да ја никоме не могу да одређујем да ли ће бити на овом сајту или не.
      Верујте да ми то није ни пало на памет, мада је сасвим оправдана Ваша сугестија и засигурно је да сам претерао.
      Ипак мораћете схватити да такве људе ја не сматрам за искрене, уз сво поштовање Вашег гледања на овакве ствари.
      Много је то све дубље него што човек може из једног угла да сагледа, те на основу кратких коментара на сајту и веродостојно дочара и пресуди.
      Ви сте у потпуности у праву, али свака индивидуа има своју тешку животну причу која није за коментаре, а оставља тешке последице за све оне који су прошли такве трауме и моменте када гледате очима у смрт.
      Дакле дуга прича, ценим Ваше мишљење и засигурно би исто реаговао на овакав коментар као и Ви , али прошао сам ………..
      Да не идем даље, свако добро и велики поздрав.

    19. Dijasporac каже:

      Хвала али није потребно мени персирати, ни ја нисам персирао. Свако ко нешто лоше окуси тај има другачији поглед на све, то је сасвим логично. Мислим ипак да јесте свака особа за себе нешто посебно. Не треба сматрати да су сви људи једне нације или вере исти. Ако Јасмин каже да није ништа радио и да је овде у својој држави, онда нема потребе да се те тврдње одбацују уколико се не може утврдити да је то лаж.

      Ја сам највећи противник заборава на наше жртве и сматрам да су ова данашња (и свих до сада) обележавања нашег стратишта мизерне и понижавајуће за један народ и државу. АЛИ не смемо све повезивати за рат нити аутоматски све народе изједначити. Сваки човек је прича за себе. Мислим да није коректно да се једна особа (као што је овде био случај) мора суочити са свим злочинима својег народа. А Срби имају такође итекако доста чега да се стиде шта је рађено током прошлог рата, наравно опет све због појединаца и због којих се једна цела нација омрзне. Ја не бих ту био спреман да се правдам за наша недела, зато што их ја не подржавам нити сам један од оних који су починили злочине. Чувајмо и поштујмо наше, памитимо на страдале и учили из историје како би нам се то никада више не поновило. Што се тиче осталих, са њима нормалне односе колико је то могуће и ништа више од тога.

      Захваљујем на веома сложеном и смиреном одговору. Могли би многи да се угледају овде како се треба заправо коментарисати. Такође, свако добро и поздрав!!!

    20. Miljan Miljkovic каже:

      Само онај ко нема лични живот прати туђи.
      Добру си ми идеју дао…….

    21. Miljan Miljkovic каже:

      Jasmin Šehović 2 months ago
      Као муслиман могу само да кажем да је ово богохуљење. Светиње су нешто највише што чини један народ.

      Ево браћо Срби како нам муслимани деле лекције из патриотизма.
      Продао му деда веру за вечеру и сада се налази компетентан да као потурица уноси свађу међу Србима.
      Него да се ти потурице лагано вратиш у своју унитарну БИХ у свој џемат Зеницу и да престанеш да трујеш ово поштеног Српског народа, јер га ниси достојан ни ти ни твоји потурчени преци.

    22. Miljan Miljkovic каже:

      ZENICA – LOGORI -1 (Tetovo)

      16.06.1992. , Zenica – Logori -1 (selo Tetovo, OŠ ,,Hasan Kikić,,)

      Na dan 16. juna oko 06.30 časova, pripadnici Patriotske lige koju su
      činili muslimani i protivdiverzantske čete Teritorijalne odbrane,
      sastavljene od muslimana i Hrvata, izvršili su pretrese i hapšenja Srba u
      selu Bukovica.

      Tom prilikom su uhapsili Božić Anđelka, rođenog 1940 godine, sa dva sina
      i odveli ih u selo Tetovo, gde su u Osnovnoj školi „Hasan Kikić“ počeli
      da ih tuku. Pri tom su se takmičili ko će više udaraca da im zada.

      Tukli su ih palicama, električnim kablom i kundacima od pušaka.

      Božić je umro oko 18.00 časova od zadobijenih povreda i preloma kičme. Leš je iz ove škole prevezen u Zenicu.

      Jedan od njegovih sinova je tom prilikom zadobio prelom dva rebra
      obostrano, a drugi prelom pet rebara, prelom hrskavice grudnog koša i
      prelom cevanice leve noge.

      ŽRTVA ZLOČINA:

      1. Anđelko Božić, 1940.

      POČINIOCI ZLOČINA:

      1. Šarić Jasmin, pre rata aktivan kapetan JNA, iz Zenice,

      2. Kovač Hasan iz Gradišta,

      3. Kovač Kemal iz Gradišta,

      4. Kovač Zijad iz Gradišta,

      5. Kovač Mirsad iz Gradišta,

      6. Kovač Muharem iz Gradišta,

      7. Ković Omer iz Gradišta,

      8. Gak Hazim iz Gradišta,

      9. Gak Ćazim iz Gradišta.

      DOKAZI:

      Dokumentacija Komiteta za prikupljanje podataka broj: 799/95-13.

      IZVOR PODATAKA:

      Komitet za prikupljanje podataka

    23. Miljan Miljkovic каже:

      Зеница

      Црква Рођења Пресвете Богородице –
      подигнута 1885. године. Оштећена (кров и фасада) 6. јуна и 27. децембра
      1992. године од стране ХОС-а и локалних снага. Врши се богослужење
      (ЕЦММ, Но. 1/94, 70). У парохији срушено 11 сеоских капела (1991–1995).

  4. Аца Тодоровић каже:

    Наравно да ће у Скупштини Србије бити борба између радикала и дверјана, јер они то раде по задатку који су добили од Вучића, да би народ завађали и држали га подељеним. Док се Радикали и Дверјани буду расправљали које већи лажни патриота, Вучић ће на миру да настави са пљачком Србије.

    1. Miljan Miljkovic каже:

      Жачосно, али тачно.

    2. Dijasporac каже:

      Више нећу веровати у твоје теорије. Видиш да су Двери-ДСС ипак у скупштини а био си сигуран и после избора да ће бити избачени. Чини ми се да желиш само да шириш негативно расположење.

    3. Аца Тодоровић каже:

      Никад ниси ни веровао у моје теорије. Како је Вучић убацио у Скупштину, тако би исто могао да их избаци. да су Двери-ДСС избачени из Скупшине, Бошко би се мало бунио против РИК.а, али не проти Вучића.
      Ја само ширим истину о лажним патриотама, да су они стбови и слуге владајућег режима. Са оваквим народом и оваквим политичарима, не видим како може бит позитивно разположење.

    4. Dijasporac каже:

      Са каквим народом? Да ли је цео народ лош и сви су издајници односно лажне патриоте? Ја сматрам да сам истински патриота. Да ли то значи да смо само нас двоје патриоте и нико више. Не верујем да није могуће да се нађе патриота у политици нити да он мора да се поквари у њој.

    5. Аца Тодоровић каже:

      Наравно да мислим на већински део народа у Србији. У заводу за статистику пише да има скоро милион мање пунолетних грађана Србије, него што је уписано у бирачки списак, и ако одузмемо још најмање милион наших исељеника који имају личне карте Србије и који су уписани у бирачки списак, преко 70% грађана Србије је гласало на овим изборима а само је њих 13% гласало, ЕУ и НАТО.
      У Србији и у дијаспори, има нас који смо за Србију и чвршћу везу са Русијом, али Удба и режим финансирају и уцењују странке да тај део поделе, да тај део патриотског народа не би угрозио владајући режим. Замисли ситуацију да не постоје Радикали, Двеерјани-ДСС, Заветници и осталих најмање десет странака који нису прешли цензус, и да има само једна патриотска странка. Та странка би освојила најмање 30%. То зна и Вучић и Удба и Запад, па финансирају неколико лажних патриотских странака да би народ поделили.
      Ти себе можеш сматрати патриотом јер има чисте и искрене намер, али имамо милион примреа и код нас и у свету да политичари причају једно а раде друго. Неки политичари који су у опозицији целог радног века крију се иза неких својих идеала, а нигде немају дела. Право лице се показује тек кад се преузме власт.
      Да немамо искрених патриота у Србији је доказ да ни једна самопрозвана патриотска странка није стала у одбрану србске светиње Ваљевске Грачанице, што значи да су сви до једног стали на страну оних који су наредили потапање манастира, односно на страну Вучића.
      Бог нам је дао прилику да нам покаже који су искрене патриоте а које лажне, али народ је слеп, чак имамо ситуацију у самом Ваљеву, да удружење грађана Победа, која се у предходном сазиву локалне Скупштине једина залагала да се манастир не потопи, на овим изборима кажњена, народ није гласао за њу већ за слуге ватикана и масона СНС И СПС.
      Има патриота и поштених људи, али неће да узму новац ни од тајкуна, ни од запада ни од удбе, а немају средства за свој рад.
      Ако хоћемо да имамо искрене патриоте, онда ми морамо самин да финансирамо такву странку.
      Само нас 20.000 да дамо по 10 евра имали би 200.000 евра, што би било довољно за одржавање свих општинских одбора у Србији.

    6. Dijasporac каже:

      А достави доказе да нису Двери баш таква странка која се финансира преко патриота и тако јача. Када бисмо се сакупили 20.000 као што кажеш, зар не би се ни за нас причало како нас Удба финансира? Твојим коментарима ти просто не остављаш могућност да се види ко јесте патриота а ко није. Наводиш само да негде далеко и сакривено постоје можда неке патриоте који никада неће се појавити у Србији зато што немају новаца. То значи када би се појавио неки бизнисмен а у исто време велики патриота, он би био презрен зато што бисмо мислили да нема добре намере. Не видим овде онда никакво решење. Самим тим финансирање од Срба из дијаспоре нема никаквог смисла.

  5. E. Lirsch каже:

    Nema ovde pocetka. Ovo je kraj i skupstine i „demokratije“..Ovde trti lud zbunjenog a na vlasti jase picousti. Ko ovde ceka pocetak krepace a nece ga docekati. Kad „pukne“ negde u svetu tad je pocetak. Sve drugo je jedno veliko NISTA.

    1. Аца Тодоровић каже:

      То пуцање негде у свету, до сада је било у Србији. Не верујем да ће се традиција мењати.

Коментари су затворени.