Прочитај ми чланак

КАКО ВАС НИЈЕ СРАМОТА: Ево како је изгледао вербални напад Двери на РИК и ко је коме шта рекао

0

БЕОГРАД – Лидер Покрета Двери Бошко Обрадовић ноћас је упутио салву тешких речи на рачун РИК, њеног председника Дејана Ђурђевића али и осталих чланова Комисије после објављивања најновијих резултата избора којима је утврђено да коалиција Двери-ДСС није прешла цензус.

Упитао их је „како их није срамота“ и „да ли смеју пред народ“…

kurir.rs

292 коментара “КАКО ВАС НИЈЕ СРАМОТА: Ево како је изгледао вербални напад Двери на РИК и ко је коме шта рекао

  1. Zoran Lekic каже:

    Па ево идеје,
    Како направити да нема преваре у гласању?
    Када је МУП Србије било толико паметно да направи грађанима без њихове сагласности личну карту са чипом и ако такве картице не постоје унутар земаља ЕУ, једноставно су могли да направе апарат који очитава гласове попут система Банкомата и неби било проблема. Неби се драли по парламенту као најобичније простачине – сељачине за 1 смрдљиви глас горе доле. Рачунар када сабира гласове не лаже. Друго то би за изборе била огромна уштеда новца јер га и онако немамо довољно. Очитавање чипа са личних карти служи за ефикасну и брзу промену адресе, па зашто то онда неби било и за случај када треба да се гласа нова Влада?.
    Сада знам да им то не одговара јер неби могли да муљаре-буљаре изборе.

    1. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Слажем се. Ми међутим увек последњи на планети прихватимо нова боља решења. Мислим да се у САД тако гласа. Можда грешим.

    2. Zoran Lekic каже:

      Да у УСрА тако гласају, што им није лоша идеја.

    3. giulio1970 каже:

      mada i tamo ima prevare ,sve što je čovek stvorio stvoreno je sa manom i prema tome postoje rupe,u slučaju amera je jedan informatičar priznao da je napravio softver koji može da krade glasove .

    4. Zoran Lekic каже:

      Далеко смо ми као Србија и од Амера, а и од Руса – пар деценија ниже у сваком сегменту друштвеног живота…Ми се замајавамо неким одбранама са авионима типа Галеб4 или Орао, а сада Рујке плове са ПАК-ФА50 и нису се свађали да ли ће тај авион да не слуша пилота, како би блокирао пилоту команде и прелетео у противнички табор. Треба мој драги giulio1970 да размишљамо конструктивно за наше добро и за ову земљу, најбоље што можемо. Када се ми будемо изградили као моћна држава онда можемо да расправљамо нијансе…За сада смо Зимбамбве-Зонзибар где свака шуша без школе постане преддседник државе.

    5. giulio1970 каже:

      Odgovorio sam ti na komentar:“Да у УСрА тако гласају, што им није лоша идеја.“
      Ali kada već okrećemo temu ,neka bude.U pravu si da smo na nivou tih Afričkih zemalja,ali ja sam ipak ponosan na te naše stare avione ,stvorili su je naši ljudi ,znači pameti ipak ima i to na pretek i nikada nismo bili velesila u vojsci osim za vreme Jugoslavije kada smo bili 4 vojna sila u svetu ,ali i ta vremena prođoše,ostade nam ova beda koju imamo i čuvamo kao kap vode na dlanu ,umesto da otvorimo oči i počnemo da razmišljamo glavom a ne džepovima.Dok toga ne bude možemo i ja i ti i drugi konstruktivno da razmišljamo ,java je da smo ovakvi bili i ostali,nesposobni da krojimo sopstvenu sudbinu i uvek tražili nečiju suknju pod koju bi se sakrili i živeli pod njom.Nema ništa od ove drđave dok nas ne obasja svetlost istine,poštenja i ljubavi sa neba i svaki čovek uvidi u čemu je tajna života !!!

    6. Zmaja каже:

      hahaha eto vidis kako ti se svidja AMericki sistem izbora – posle kada vam kazem da ste izdajnici grdji od dosmanlija ti se ljutis….

      Ja sa druge strane ipak vise volem Evropu i sistem glasanja kakav postoji svuda na prostoru od Lisabona do Vladivostoka.

    7. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Баш детињасто. Да ја сам амерички шпијун. Ниси морала овако јавно то да саопштиш. Пропаде ми сва шпијунажа због тебе. Разоткрила си ме и сада кијем.

    8. Zmaja каже:

      Ma kakvi taman posla, nisi TI izdajnik, lose sam se izrazila

      Jer u SRS ni Vjerica Radeta – inace jedini radikal kom se ja divim i kog postujem, sa svojih 250 kg nema prava da bude bilo sta sto Vejvoda ne odobri.

      Vidis kako se zajebala sto je izjavila kako su Dveri za presle cenzus, preselo joj 100 puta.

      A zena skroz normalno se obradovala sto jos jedna partija proruska ulazi u parlament, medjutim kako dokuciti duboke misli vejvodine – sta je njegova plecka (cilj) da se tako izrazim ….

      (znas ono glava-glavi, plecka-harambasi, a fukara-moze i rebara)

    9. Лав Јеленовић - БИП каже:

      То куваш ручак? Мислим помињеш плећке. Данас је Велики Петак. Кажу да не ваља да се једе плећка.

    10. Zmaja каже:

      Nisam pominjala plecku zbog klope – nego zbog onih rebara sto moze i fukara….

      Inace ovaj moj Cacanin kaze da kuvam skroz dobro i posno i mrsno, ne kao njegova mama doduse, ali je ok :)

    11. Zmaja каже:

      doduse vi radikalci i snsovci ste toliko napredni da bi vam bilo najsladje da glasate preko fejsbuka

    12. Monter каже:

      Идеја није лоша само има један дебели минус:
      Може да се евидентира за кога си гласао.

    13. Novosadista каже:

      ko ce kontrolisati softver? ajde molim vas, pazite sta zelite…

    14. Zoran Lekic каже:

      Ко ће контролисати софтвер?
      Софтвер се инсталира потом МУП и ДБ испроверавају софтвер. Рачунари се затворе у собу, соба се запечати за гласање да ико нема приступ, камере снимају 24 на 24 и ето. Далеко безбедније, него да председници комисија за гласање мешетаре гласовима.

    15. Zoran Lekic каже:

      И приде нема 2000 динара за оног што држи УВ лампу
      па 2000 динара за оног што контролише личну карту
      па 2000 динара за оног што уписује у тефтер републички
      па 2000 динара за оног што уписује у тефтер локални
      па 2000 динара за оног што дели локалне листиће
      па 2000 динара за оног што дели републичке листиће
      па 2000 динара за оног што рецка гласове
      па 2000 динара за оног што штрцка спреј на прстиће
      па по 2000 динара за оне што контролишу кутије
      па Све пута 2 јер има из других странака који проверавају свакога
      па онда предсеник и заменик председника узму по 10,000 динара за логистику и урађен посао…Дакле ево мали приказ само за 1 изборно место, а има их по секторима читаво туце само за један мали градић или неку Општину. Све је то новац који може да се уштеди.

    16. Putin za nas каже:

      Тачно. За једно гласање поједоше пензије за три месеца.

    17. Аца Тодоровић каже:

      Сви ови који су добили новац, потрошиће га веома брзо у продавницама, тако да се повећала продаја и производњ. Да су добили више продаја и производња у Србији би била и већа. Криза у свету је настала аутоматизовањем производње и увођењем робота, због чега је велики број радника остао без посла. Роботи нису потрошачи већ велике инвестиције, а светској приовреди требају потрошачи. Избори требају и чешће да се организују да би се више уложило у куповину и повећала куповна миоћ грађана.

    18. Zoran Lekic каже:

      Новац јесте да служи да се повећа промет. Али новац који се не увећава извозом добара је мртав новац. Нема ту неке ћари…То погрешно схватамо. У Србији ако имаш 1 милион на пример, он се окреће у круг, а са малим свотама нема ту промета то је „прцкање“ у месту: Велики промети настају након ПИБ – бруто производа државе, то је када на пример железара извезе на стотине вагона челика, када Војводина извезе на стотине вагона пшенице..У следу централана поморавска Србија на стотине вагона воћа и поврћа, па се у државу слију на милијарде Еура…То је онда МОЋ да променимо инфраструктуру, школе болнице итд…Од 100 кила шећера купљених за 1 дан ту нема ама баш ништа, осим да газду продавца пошаљеш са пар милиончића у Турску и тамо купи за 10 динара оно што теби ували за 100 динара…

    19. Putin za nas каже:

      Тако је! Паре за гласање иду из буџета, а тамо се споро враћају преко пореза. Док се не врате, касне плате, пензије…

    20. Zmaja каже:

      Kukate zbog dnevnica koje su dobili mahom clanovi SNS i SRS (evo kod mene u kraju svi su bili iz SNS, SRS – komsije su mi pa znam za koga su, samo jedna klinka iz neke organizacije tipa CESID)

      A nije vam zao sto ce iz budzeta otici putni troskovi koje naplacuje onaj lisac mladi sa plavim ocima, advokat, iz SRS – Vranje – Beograd – iako covek zivi na Vracaru….koliko se secam to je bila bruka u pretposlednjem zasedanju parlamenta…

    21. Аца Тодоровић каже:

      Тренутно о извозу можемо само да сањамо.јер су свуда тржишта презатрпана Можемо урадити само оно што можемо, а то је да оспособимо домаће тржиште. Домаће тржиште је лоше јер су мале плате и пензије и зато што имамо најмање 700.000 незапослених.
      Не можемо натерати ни на какав начин нити било којом силом да у иностранству купују наше производе, али може се повећати плате и пензије у Србији. Највећи број радника у приватном сектору примају минималне плате док се газде возе у џиповима и децу школују у иностранству. Потребан је читав низ мера урадити да би се плате пензије повећале а цене спустиле. На тај начин би се повећала куповна моћ грађана, повећала продаја, повећала производња и повећао број запослених.
      Тачно је да нас кочи и увоз. Уколико би имали нормалну власт, лако би се могло увести царина на увоз робе из свих земаља које наплаћују царину за нашу робу.

    22. Аца Тодоровић каже:

      Треба да знаш да до сада није направљен ни један безбедам софтвер нити ће светски моћници дозволити продају безбедног софтвера, баш из разлога, да би могли да контролишу народ и по потреби контроилисали и софтвере. Тако да би се и на такав начин лако изменили резултати.
      Постоје идеје дигиталне демократије али то је за сада утопија, јер не постоји безбедносни софтвери који би обезбедили тачност избора помоћу компјутера.

    23. Zoran Lekic каже:

      То апсолутно није тачно
      Прво постоји безбедни софтвери као и супер заштита за већ безбедне софтвере + кодирање и софтвера и заштите. Иначе би Ацо како ти кажеш, ја лично играо нуклеарним ракетама и Русије и Америке из моје собе, а да ти не причам какав би то хаос био да свака шуша или болестан ум може да влада небезбедном бинарном математиком на тај начин. Дакле и те како постоје безбедни софтвери, да их нема, прво би Барклејз и друге Банке доживеле банкрот јер би свако вуцкао са рачуна других онолико колико му се ћефне.

    24. Аца Тодоровић каже:

      Дешавају се и банкарске крађе. Код софтвера, не би имала опозиција, већ би имао владајући режим и могао би да ради шта жели и да кроји резултате
      Полиција и удба која ради за владајући режим, без проблема би могла да направи 100.000 лажних личних карата. Зато је потребно да сваки грађанин буде обележен спрејом, да не би личне карте саме гласале без власника.

    25. Putin za nas каже:

      Нек онда прскају спрејом личне карте! Како год окренеш, краду! Видиш да режим одређује ко ће прећи цензус а ко не! Ови неће сјахати без неке тешке халабуке!

    26. Аца Тодоровић каже:

      Овако је мања крађа и режим се више мучи да одреди ко ће прећи цензус Наравно да ови неће тешко с јахати. Нема лаког ослобађања окупације.
      Нема слободе без велике борбе.

    27. Zoran Lekic каже:

      Па не треба спреј када за изборе добијеш свој лични код за гласање. На личној карти већ има отисак твог прста и шта сада опет штрцкање?…Ала се ми заврзујемо кукуу…Може неко да ти украде личну карту, гурне у апарат, али нема код и може да се слика.

    28. Аца Тодоровић каже:

      Све то владајући режим може да наштелује. Може да искористи отисак прстију од мртвих и да направи лажне личне карте. Ако се уведе такав систем гласања, онда би се сигурно увео да би светски моћници лакше постављали своје слуге на власт.

    29. Zoran Lekic каже:

      А место боравка? – гробље а?
      а плаћени рачуни за струју – број бројила, рачун за телефон…Немој Ацо све може да се осигура и провери.
      Сада када вас читам, просто ми жао што сам у опште изашао на гласање…

    30. Аца Тодоровић каже:

      У окупираној држави, где су слуге Запада на власти, где све контролишу Удба и западне службе, све може да се осигура, али у њихову корист.
      То што ти предлажеш може да се оствари у некој правној држави са искреним патриотама и поштеним народом..
      Док су у Србији на власти издајници и докле имамо народ који не брани своје светиње и неће да се бори против окупације и издаје, промена изборног система, ништа неће донети.

    31. Ђорђе (expatriate) каже:

      Безбедни софтвери нису повезани на INTERNET, барем не би требало да буду. Ако говоримо о већем степену безбедности онда је то свакако INTRANET, а не INTERNET. Повезивање мора бити строго кабловски и то у непробојној соби за таласе било које фреквенције. Покушао сам да дам најједноставније објашњење без уласка у техничке детаље, да би било разумљиво сваком просечном читаоцу.

    32. Novosadista каже:

      hahahahah ne sumnjaj da je DB ucestvovao u „ocuvanju demokratije“ i na ovim izborima ;)

    33. Zoran Lekic каже:

      У ДБ, као ни у ВС не иду људи који су били понављачи. ДБ и онако има ингеренције које обични смртници немају и нису ту постављени за бадава. Међутим ко ће нама Србима стати у крај са нашим болесним маштама?, нема тог ДБ-а на свету што Србина може да зајебе. Србин прво себе зајебе пар пута, као да му је тата Марфи главом и брадом. Ми смо толико несретни случајеви као народ, да намерно нисмо хтели да на путевима ставимо таблу са називом места, зато што је пут не осветљен и мрачан, па тако када непријатељска војска дође, да се ту изгуби и да не зна где је…Док нису Амери измислили ГПРС и сателите, а онда смо 1999 надрљали сви, па смо се и сами губили по шумама немајући појма ни где смо…Како време иде нећемо ускоро знати ни ко смо, а ни шта смо. Технологија служи да неке ствари олакша човеку, али човек стално измишља нове преваре…

    34. Zmaja каже:

      Zorane, ne bih da vas bedacim – ali ekipa u DB je od 1990 do danas toliko puta promenjena da ja nisam sugra da tamo sedi vise od 3 stara oficira.

      Na kraju krajeva zar niste procitali vesti iz Haga o saradnji Stanisica sa cijasima 90-ih? Taj covek je inace vazio za jednog od odanih kagebeovaca na prostoru sfrj…

    35. Zoran Lekic каже:

      У реду Змаја, али сам горе навео и друге начине контроле сервера и рачунара. Побогу људи моји па није цео државни апарат издајници, мора да постоје неке здраве структуре…У противном, бесмислено је гулити ципеле да се иде до изборног места.

    36. Zmaja каже:

      Zorane, sistem u kom se glasa preko masina je najgori moguci sistem. Izborne kradje – do duse ne mogu da se dokazu – ako nema politicke volje – svedoci smo ovih par dana.
      Medjutim dok se glasa papiricem ili sto kazu Ameri Hard Copy – jos ima nade da se to nekako i proveri. Ko kontrolise rezultate u Americi? Pa morate biti IT strucnjak da bi bili u stanju to da ispratite…

      Takodje Ameri vec decenijama uvezbavaju, usavrsavaju svoj totalitarno-politicki sistem, jedna od mnogih poluga jeste i kontrola nad izbornim tokom – iako iskreno mislim da to ne koriste u nekom vecem kapacitetu jos uvek – jer jos uvek ne moraju – NEMAM sumnje da ce to uraditi uskoro u izboru Tramp/Klinton jer se vec sada vidi da ce biti tesno…

      A Srbija … ma dajte…pa ovde se krade i na Hard Copy.

      Na kraju krajeva ono malo zemalja sto mogu tvrditi da im je izborni sistem donekle ok ne pristaje na ovaj bot-election mode

    37. БРАТ каже:

      Све може да се одради како треба, не брини ништа. Питање је да ли то неко жели.

    38. Zmaja каже:

      Da li iko normalan moze da poveruje da se u USA dozvoljava bilo kakav sistem koji u startu nema kontrolu…

    39. Zmaja каже:

      Pa AV naravno uz pomoc prijatelja Cukerbergera…bas kao u Ameriki :))

    40. Zoran Lekic каже:

      Па шта?
      Када подигнеш новац, већ знају где си га узео. Када телефонираш мобилним, већ знају где си и коме телефонирао, као и твоју позицију и шта си рекао. Када платиш у продавници картицом, већ знају шта једеш.
      И шта си сакрио молим те?

    41. Monter каже:

      Питај неког преживелог како је својевремено прошао после гласања када је спустио куглицу у „ћораву кутију“ – јер је одмах био евидентиран за кога је гласао.
      Од тада се код нас по питању демократије није много напредовало.

    42. Посматрач каже:

      Па „ћорава кутија“ је поштенија од ових избора.

      Изгледа да ће нам бити идеал у изборима да у демократском процесу достигнемо стандарде „ћораве кутије“.

    43. Lav Kurčenko каже:

      Постоји још један много већи недостатак оваквог начина гласања који се састоји у немогућности крађе гласова и штеловања резултата.

    44. тек успут каже:

      Нема тога што не може да се украде. Па макар се лутрија кречила у пола ноћи :)

    45. тек успут каже:

      Како сам ја схватио, идеја је да се путем ЛК проверава и евидентира ко је изашао на гласање а све то уместо оних тражења и потписивања по списковима. Попуњавање листића и даље би остало тајно.

    46. Monter каже:

      Колико сам ја разумео све би било електорнски, без папира.
      Нешто слично је предлагао Бранко Драгаш – гласање преко интернета.

    47. тек успут каже:

      Гласање преко интернета не верујем да би игде заживело из простог разлога што нема свако интернет и справу преко које би гласао па био то компјутер или моб. телефон.

    48. тек успут каже:

      :))

    49. Србин каже:

      „Рачунар када сабира гласове не лаже“!? Свашта! Већу глупост нисам прочитао! А да ли може да се направи софтвер који ће сваки трећи или четврти глас опозцији, конкретно глас за Двери да додијели Вучићу или некоме из лажне опозиције?

    50. Zoran Lekic каже:

      Рачунар је мало софистициранији дигитрон. Како га програмираш, он тако функционише…Машина није добар друг са Вучићем, не иде на пиво са Бошком.
      Али ми срби смо КРИВО НАСАЂЕНИ, ми верујемо да ће неко да лоше програмира рачунар, па тако у јеном изборном месту са 22 сектора изборних места ставимо туце људи који могу да вас зајебу 5 милијарди пута и то схватимо праведније него да рецимо програмери обаве посао уз контролу ПТЈ, ДБ, МУП и да се рецимо тако спрече мешетарења по бабине линије. Али ја сам написао један предлог, који ми се чини исправним, а ви како год хоћете.
      Иначе колико смо глуп народ + приде покварен до зла Бога, од Србије неће бити ништа зато што у њој има 500 странака за чије програме ти треба читав живот само да их прочиташ, а камо ли да их примениш. На ово се надовезују, све лажи и све флоскуле политичких мешетарења оних на власти…И нееема спасааа таман да си Свети Илија лично.

    51. Србин каже:

      Да драги брате мој, ваша идеја би била плодотворна када би у МУП-у и ДБ-у седјели родољуби и поштени људи. Али не сједе! Сједе полтрони, уцјењени, страни плаћеници и тако даље.

      Да има правде у овој држави и родољубиви служби, ни овакви избори какви постоје данас не би могли да се покраду.

    52. Zoran Lekic каже:

      И то се решава
      Када је држава на пример способна као ова да у једном изборном месту из сваке странке локалних и републичких стави по 2 посматрача + стране посматраче, а то је више од 50 људи. Онда може и да исконтролише тај исти рачунар више од 50 стручних људи из сваке странке понаособ. И опет па и са тим то је на милијарде динара уштеде. Нема поштених Срба…Турчин натакне на колац Србина, а он се са коца смеје и руга и говори Турчину не можеш ми ништа. Дакле у земљи је главни Цар ИНАТ. Из ината смо кроз векове страдали, да, из себичности ината. Јеси ли Србине икада приметио како се договарају тихим тоном два паметна човека? – само шапућу и договарају се. Како можеш да приметиш где интелегенције нема? – Просто чим чујеш вику, галаму, псовке, јагму и жучну расправу у не поштовању…Одмах знаш да су ту неки Ћутуруми инбицили…И таквима можеш да засипаш палетама злата и новца, каса ће увек бити празна, а народ стално бедовати.

    53. Zmaja каже:

      Pa znate sta – najbolje o tome govori ona epizoda Simpsona kada Homer hoce da glasa. Klikne na demokratu – Dzordz Bus dobije Glas, klikne opet kandidata demokrata – Dzordz Bus dobije jos jedan glas….:)

    54. Zoran Lekic каже:

      Е *ебига сад– нема нама спаса

    55. Uglješa каже:

      Фуккција ИФ и Функција РЕПЛАЦЕ

    56. Dobrilo Dobrilović каже:

      Ima takvih sprava u MNE ali očitavaju i švercovane lične karte, tj. važno im je da očitaju samo ime i prezime a sve ostalo se odradi u računarskoj bazi podataka u MUP-u na kojoj se najviše muti…

  2. EUSrbin каже:

    Ko gubi ima pravo da se ljuti

    1. Zmaja каже:

      Eto i EU SRbin covek ima isti stav kao i ovaj drugi iznad, Radikalski Srbin. Ujedinjavanje je vec pocelo.

    2. Putin za nas каже:

      Море, ујединили сте се ви са чедом прашком, дебелим сепаратистом и ко зна ким више! Док има правих и паметних Срба, ви досманлије нећете више јахати овај напаћени народ! Гори сте били од турака! За кратко време уништили сте више него они за 500. година!

    3. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Тако је. Како беше она парола пропаДОСмо

    4. Putin za nas каже:

      Још се сећам оне пароле ,,Готов је“. Да досманлије нису прешле цензус, написао бих то на мојој капији. Гамад белосветска, плаћеничка!

    5. Pravi Srbin каже:

      Prijatelju pa vi radikali ili sns mislim sve jedno je kako se zovete ,prodali ste Kosovo idete ka clanstvu u nato ,rasturili Srbiju zaduzili 10 milijardi $i pricate o dosmanlijama kako su oni bili gori,a u stvari ste ista g… da nije tuzno bilo bi smesno.

    6. giulio1970 каже:

      Srbine svi su isti od 2000 pa na ovamo ,ovde svi treba da se pljuju ,svi su zaslužili!!!

    7. Putin za nas каже:

      Пријатељу, ви досманлије сте распродали сва предузећа, ви сте продали Косово и Метохију, задужили наше чукун-унуке и сад нама нешто причате. Да имате образа, на би се јављали док вас народ скроз не заборави. Нисам члан ни једне странке, али због таквих као што си ти, због ваше демократије, подржавам радикале. Зашто? Зато што су једино они лек за вас. И не мешај поштене радикале са овим отпадом. Време ће показати, на крају, ко је за Србију а ко не. Ви сте већ показали и доказали.

    8. Zmaja каже:

      Ko su dosmanlije? Da li je to Kostunica sa kojem je Seki davao mesto premijera 2008?
      Bas njemu a ne svom kumu Tomislavu.
      Doduse posle 6 meseci se ispostavilo da je Seki i bio u pravu – jer nema sanse da se iko toliko rasproda koliko moze jedan radikalac.

    9. Pravi Srbin каже:

      Prijatelju ako citas komentare onda ces videti da ja nepravim razliku izmedju dosmanlija i ovih preobucenih vadikala , jedino sto su ovi sada zaduzili zemlju za jedan mandat 10 milijardi $ znaci duplo vise nego dosmanlije , pokrali zemlju prodali Kosovo potpisali ipa sporazum sa nato paktom , doveli zvalavog Blera kao savetnika u vladu …. mogu tako do sutra , i ti kazes da su radikali lek??? pa nisu se ni prebrojali glasovi a crveni udbas se nudio vucicu u vladu , napada Dveri od kada je stigao iz haga jer ipak su oni jedina politicka opcija koja nikada nece sa vucicem u vladu. I taj pajac je lek za Srbiju , ne znam koliko imas godina ali taj isti pajac je bio kod Slobe u vladi i udarao koje kakve namete po Srbiji , pa cak i taksu na izlazak iz zemlje.Jedino je dobro sto je vecina njegovih glasaca konacno videla ko je seselj.

    10. Putin za nas каже:

      Видели коначно ко је Шешељ па се вратио у парламент. Добро, не ваља Шешељ, не ваља нико осим Двери, па што онда једва прелазе цензус? Јел и ту народ видео ко су?

    11. Pravi Srbin каже:

      Pa jedva prelaze cenzus zbog vasih lopina.

    12. Бели Орао каже:

      Нисам гласао за Двери, али џеди гаун у сваком случају.

  3. Гвозден каже:

    Ако му је и рекао то је и заслужио матори скот,РИК штелује број гласова како добије налог са врха.Према олошима не треба бити фин!

    1. Putin za nas каже:

      Човек је био изненађен и увређен….. Он краде и хвали се још, а неко се буни….Нечувено!

    2. Посматрач каже:

      Стварно је Бошко безобразан. Па уместо да се захваљује на милости његовој да буде он покраден он се још и буни. Стварно нефер и некоректно према таквој почасти од знате већ кога чије име не смемо да изговоримо (као у Хари Потеру).

  4. Novosadista каже:

    I on ce zavrsiti u parlamentu, nisu ni ovi retardirani da misle da ce ovo sranje sa 1 glasom proci, mislim da je ovo samo jos jedna izrezirana predstava za narod, u kojoj ucestvuju bolesnik Vucic, smece Seselj i korisni idiot Obradovic…

    1. Zmaja каже:

      Najkorisniji idioti po mom skromnom misljenju su glasaci SRS-a. Ljudi uporno kidisu na bilo koga u cijem pravcu pokaze veliki Strumf, a jedina svrha Sekijevog postojanja je da udje u parlament EU. To je njegov krajnji i jedini cilj. Jer covek ima potrebu za teatralnim nastupima i jedino o cemu je brine da svaki put obezbedi vecu pozornicu.

    2. Putin za nas каже:

      Боли што је прешао цензус, а?

    3. Zmaja каже:

      To ce da boli sve Srbe. Seki kao i njegova tvorevina AV su najobicnije psihopate koji samo sebe vole. Jedina razlika je sto prvi hvata na agresiju, drugi na sazaljenje.

      Ja se za razliku od glasaca SRS odlicno secam kako je taj vas samoproklamovani cetnik pozivao na rusenje brane Djerdap – kako bi onemogucili plovidbu Dunavom. Sto bi u procesu poubijao pola IStocne Srbije i podavio im stoku, nema veze.

      To je ta politika unistavanja Srbije koju zastupaju obojica, samo na razlicite nacine…

    4. Putin za nas каже:

      Можеш пљувати и вређати. За то сте се борили, на крају, 5. октобра. Мислили сте, трајаће, трајати…. Ал сте се заебали. На помен ваше демократије, народу се данас диже коса на глави. Заменили су вас исти такви. Међу вама нема разлике. И једни и други радите на штету и срамоту Србије. Народ је слуђен, изгубљен, па је гласао за снс. Што се вас тиче, опаметио се. Једва сте добацили цензус. За то да захвалите чеди прашку. И дрогораној, демократској, омладини. Пре него почнеш са пљувањем радикала, замисли се мало шта ради странка чији си члан.

    5. Zmaja каже:

      Ja ne znam sa kim se ti svadjas decko? Ja sam neko ko je glasao za Dveri – nisam glasala za DOS.

      Cinjenica je da komunisticki vojvoda zeli da saradjuje sa vladom AV, i da ga zbog toga podrzava i pokusava da mu poveca broj mesta u parlamentu kako bi imao 2/3 vecinu kod izglasavanja novog ustava kojim se Vojvodina otcepljuje….

      I zbog toga mislim da je potrebno da se uradi sve sto je moguce da se onemoguci to radikalsko (SRS+SNS) orgijanje i rasturanje SRbije.

      Takodje meni da Bosko kaze da blejim ja bih ga oterala u pm, dok vi radite samo ono sto vam naredi Veliki vodja – pa evo sada vidimo – podrska AV…

    6. Лав Јеленовић - БИП каже:

      „Ja ne znam sa kim se ti svadjas decko? Ja sam neko ko je glasao za Dveri – nisam glasala za DOS.“
      То је потпуно исто. ДСС је била чланица ДОС-а а Двери су сада у коалицији са ДСС. Само када смо вас досманлије отерали са политичке сцене. Најгори сте убедљиво од свих.

    7. Pravi Srbin каже:

      Nije dos najgori ima i gori a to ste vi nazadnjaci , amercke sluge .

    8. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Има и баш ПРАВИХ Срба. Остали вероватно нису, али ти си једини ПРАВИ. Још се ниси искривио.

    9. Pravi Srbin каже:

      Pa ima nesto sto mi je iskrivljeno od rodjenja ali necemo sad o tome :)

    10. Dijasporac каже:

      Управо се хваташ опет ДСС и мислиш да су Двери исте. То су засебне странке које су ушле у коалицију за српски интерес. Сличности су их спојиле а не њихове прошлости. Или желиш да кажеш да уколико СРС иде са СНС у коалицију да су и СРС криви за смањење плата и пензија, за издају Косова и коначно за споразум са НАТОом?

    11. Лав Јеленовић - БИП каже:

      СРС неће у коалицију са СНС. Чак и када би се то догодило био би услов да се Вучић окрене Русији и не призна независност Косова. То све је једноставно немогуће да се догоди јер Вучић неће одустати од европског пута. Зато је овај позив Шешеља Вучићу са одређеном намером. Није ни мени јасно каквом. Зато ми делује бесмислено, али верујем да то Шешељ није упутио без неке тактике. Видећемо и какве. У сваком случају уколико би Шешељ ушао у коалицију са СНС и прихватио да промени своју политику, изда Косово, прихвати пут у ЕУ и НАТО, сви би га бирачи напустили. Нико не може да буде за нешто 100% сигуран, али ја сам сигуран 99% да се то неће догодити. СРС је више пута поновила да је и даље на истом када је у питању Велика Србија, савез са Русијом итд. Та се политика није мењала од оснивања странке. Поједини љигавци као Вучић су је издали, али не и ми који смо дуго година и после распада остали у СРС. Шешељ та начела никада није мењао. Зато и јесам уверен да је добар избор СРС. Буди сигуран да неће и не може бити коалиције са СНС-ом. То је нека игра коју Шешељ изводи са неком намером. Умео је и раније да изненади својим потезима.
      Када су у питању ДСС и Двери, разочаран сам њиховим да тако назовем лизањем са Пајтићем. Јесу Двери боље од ДСС и мислим да им је та коалиција нанела више штете него користи. Боље да су са Заветницима били у коалицији.
      О Чеди, Пајтићу и Тадићу имам још горе мишљење него и о Вучићу. Иста су го.на али они жутаћи су ми остали у најружнијој успомени. Од њих је и почело мешетарење са НАТО пактом и постепеном издајом Космета. СНС је наставио започету издају.

    12. Dijasporac каже:

      Вероватно си у праву да су им више нашкодили па су се многи окренули и гласали за СРС или нису уопште. Али мислим да ДСС све више преузима политику Двери и да ће се брзо уклопити у ту политку. Само Бошко прича, Санда готово као да и не постоји.

      Мислим да није довољно да се Вучић одрекне ЕУ и да је све уреду и да може СРС сњима у коалицију. Зашто не би било то онда сасвим нормално са Двери-ДСС? ДСС има новог председника странке и вероватно су онда променили политику, шта је било, било је. Тако му то онда и код СНС-а дође. А то што је Бошко са Пајтићем био тамо је вероватно борба за цензус, не бих сада ситничарио.

      Хтео бих и на крају да ти се још извиним што сам први пут писао и одмах те увредио. Оно са „Шешељевим дупетом“. Надам се да нико од нас није заслепљен и да све верује у то што му председник своје омиљене странке прича. А у приче око америчког амбасадора просто не могу да верујем. Није ми само јасно зашто то Шешељ потенцира и „цитира“ Информер.

    13. Putin za nas каже:

      Хм, да се код мене понавља гласање, гласао бих за Двери. Шта год причали, мислим да је боље за Србију да има још једну опозициону странку која, бар на папиру, заговара сарадњу са Русијом. Веровао или не. Шешељ је једини који говори о ПРАВИМА СРБА И СРБИЈЕ. Зато је добио мој глас и подршку. Не зато што је ,,наредио“, како ти мислиш. Нисам члан ни једне странке. А ти, пропали отпорашу и демократо, прелакирани у неку нову странку (у овом случају Двери, сутра ко зна?), мислиш да ћеш пљувањем да помогнеш некоме? Требало би да овде позиваш људе да на поновљеним изборним местима гласају за Двери, уместо што се свађаш са људима. А за сендвич, не би само блејао…. Зато и ствараш свађу овде.

    14. Zmaja каже:

      A o kom sendvicu pricas? Pa ljudi koji glasaju za Dveri i DSS nisu ocajnici seseljoidne vrste. Od onih iz Beogradskog sindikata do tamo neke Zmaje i njenog Cacanina koji imaju doduse male ali ipak svoje sopstvene firme…

    15. Ђорђе (expatriate) каже:

      Војвода Шешељ се није одрекао својих идеала, а материјалну помоћ није добио од Запада.

      Да ли би Бошко Обрадовић и странка Двери могли да буду оно што јесу без велике финансијске подршке од стране Jасмине Вујић?
      Jasmina Vujic iz Dveri je agent americkih interesa.
      https://www.youtube.com/watch?v=jww7jS29M_M

    16. Putin za nas каже:

      И док сви раде за запад, Србија пропаде…. Зашто се онда залажу за сарадњу са Русијом? Мислим да је то Обрадовићев програм, а Санда ебе јеге. Није требало да иде у коалицију са њом.

    17. Dijasporac каже:

      Очигледно да си ти овде једини који је и за једну и за другу странку! Свака част на томе. Траба нам више ујединитеља, оних других имамо на претек…

    18. Putin za nas каже:

      Еби га, кад провоцирају и нападају, не можеш им ништа доказати. Странке ће нам доћи главе…….

    19. Pravi Srbin каже:

      Ma sta se raspravljas sa tim nazadnjacima i seseljoidima , pa da imaju i gram mozga cutali bi od sramote ,nisu se ni glasovi pobrojali a crveni vojvoda se vec nudi svom uceniku da bude ministar finansija , pa taj bi rodjenu decu prodao za fotelju a ne nas.

    20. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ма битно је да си ти ПРАВИ Србин. Баш те брига.

    21. Pravi Srbin каже:

      Na zalost imam briga , kako ljudi mogu biti slepi kod ociju, neki se vise raduju sto je patriotska stranka pokradena i pala ispod cenzusa nego da su oni dobili izbore, ali sta ces sef je napao Dveri pa kako sad clanstvo moze da misli svojom glavom ipak je on sef koji misli za sve nas.

    22. Putin za nas каже:

      Вас не треба продавати, већ сте се продали.

    23. Pravi Srbin каже:

      Kome? pa nisu svi na prodaju kao oni bivsi i ovi sadasnji vadikali.

    24. Putin za nas каже:

      Јесте Санда.

    25. Стаљинград каже:

      Ај не лажи бре, једино се ви нудите геј стрејт алијанси и то отпозади, и усташи Чанку да му направите „Војводину републику“!

    26. Pravi Srbin каже:

      Ti mora da iz stranke krezubi, ajd sto nemate coravog zuba u glavi to se da nadoknaditi ali manjka vam i sive mase.

    27. HERCEGOVINA RS каже:

      А чија си ти ,,корисна будала,, данима кидишеш на порталу“???

    28. Zmaja каже:

      Ti Hercegovac kidises na mene, iako sam ti rekla kako ja Hercegovce volim i da mi je Trebinje jedan od najdrazih mesta koje posecujem kada god mogu.

      Medjutim tebi to nista nije bitno – jer ne volim Seselja.

      Eto to je to ludilo mrznja i podela koje Seki svojim pristalicama usadjuje u glavu. Njemu je bitno samo da kidise, jer ionako nista drugo ne zna da ponudi.

    29. HERCEGOVINA RS каже:

      Пусти ти шупљу, Херцеговина и Требиње, немају везе с овим.
      Ни ко воли Шешеља ни ко га не воли.
      Ја не волим страначке ботове, и то тако острашћене као што си ти, па још некадашње отпораше и досманлије.
      Једног родољуба као што је Лав и ми остали прозивате да кидишемо, и то ТИ ни мање ни више особа са више профила на овом сајту,која се појављује само на темама ђе је заступљена њена политичка опција??
      И то нас, старе коментаторе који смо на порталу само зато што немамо НИ ЈЕДНО мјесто ђе се СРБИН море осјећати да је СРБИН,и ђе смо мислили да ћемо наћи истомишљенике којима то исто србство и добробит за исто на срцу лежи.??

    30. Zmaja каже:

      Pa covece – ti si stranacki bot, ovde prelazis preko bilo cega sto je u interesu Srba i Srbije samo da bi velicao Seselja… koja je dobrobit u tome za Srbe? Koja dobrobit za Krajisnike?

      Pa na ovom sajtu dolaze samo oni koji su za Dveri ili SRS, u cemu je problem? Sta me briga sto si stari komentator, kakve to veze ima ja imam pravo da komentarisem sta hocu i gde hocu.

      Posto je u toku razvaljivanje Srbije i obezbedjivanje 2/3 vecine poslanika vasem AV, cime ce mu biti otvorena vrata za usvajanje ustava kojim se otcepljuje Vojvodina a Kosovo brise iz preambule, onda komentarisem ispod tekstova koji o tome govore.

    31. HERCEGOVINA RS каже:

      Нико ти не брани да коментаришеш шта и кога хоћеш.
      Ти си ,,гласач Санде Геноцид, значи, ти се слажеш да је у сребреници извршен геноцид. Тиме си све рекла.
      О томе ко је страначки бот, боље немој.

    32. Pravi Srbin каже:

      Pa ti si stranacki bot, da seselj izjavi da je dobro da idemo u nato vi bi kao papagaji isto ponavljali , reci mi koji stranacki program ima seselj sem da kao i njegov ucenik namece narodu poreze smanjuje plate ili kao sto je kod slobe radio „taksa za izlazak iz zemlje“ pa to bi svaka budala koju na ulici nadjes znala da uradi.

    33. HERCEGOVINA RS каже:

      Мисли шта хоћеш, уопште ме не дотичу досманлијска мишљења! Таквих као ти, за које су страначки ботови они који не дијеле њихово мишљење, портали су пуни.

    34. Zmaja каже:

      hahaha svasta – pa ti si prvi pomenuo stranacke botove – sta se sada ljutis??? Evo jedan Cacanin, sto sedi pored mene kaze da se u Cacku kaze: ko se ljuti uvalim mu…

    35. Pravi Srbin каже:

      Smesan si ,meni su dosmanlije radikali i ovi presvuceni radikali na vlasti potpuno isti, ala nema razlike jedino sto ovi sada bolje rade za zapad i gazdu. p.s nisam clan ni jedne politicke partije niti sam ikada bio .

    36. Zmaja каже:

      Ja nisam stranacki bot debilu radikalni, jer meni NE PADA NA PAMET da se uclanim u bilo koju stranku dok ta ne osvoji vlast, pa zatim bude 2 saziva na vlasti i promeni zemlju na bolje, mozda posle toga i postanem clan bilo cije partije – mada sumnjam – jer mi je priroda takva da ne volim da pravim IDOLE od politicara.

      Koliko profila imam – mozes da pitas admina slobodno – ionako je radikalac kao i ti pa te nece lagati. Zato ako nemas nista pametnije nemoj da spinujes.

      Ti NISI patriota kao ni LAv – jer mene nazivate pogrdnim imenima SAMO ZATO sto ne volim Seselja. Odakle vama pravo – tj Voji Seselju – da odlucuje o tome ko je patriota a ko nije?

      Dok pljujete Dveri – uvlacite se Vucicu pa sta je jadnije od toga?

      a SVE Hercegovce i Krajisnike koji prodaju dusu i sto je najgore Srpsku naciju, da bi zaseli u Beogradske fotelje najiskrenije nataknem na civiluk…

    37. N. каже:

      Ja podrzavam sve sto si rekao osim ovoga za Hercegovce. Mislim da nemas svest koliko postenih, pametnih i vrednih ljudi je ta zemlja odnegovala… Mozda vise negoigde. Ali, ljudi sa cvrstim principima!
      I najzad, pomisli da time nekoga i ovde mozes uvrediti!!!

    38. Zmaja каже:

      Eh covek, nisi razumeo sta sam htelA (posto sam zensko) reci

      – moj komentar se odnosio na izvesnog hercegovca (Seselja) koji je sve vreme ratovao iz Beograda,

      dok su njegovi sunarodnici Hercegovci, Krajisnici, Sumadinci i svi ostali umirali po ratistima…pogledaj gore ostale komentare…

    39. N. каже:

      Onda je tako i trebalo da napises. Bez generalizacija.

    40. Zmaja каже:

      Pa i jesam – ali ima puno komentara – pa verovatno nisi procitao/la.

    41. Стаљинград каже:

      Излапела си ботино НАТО-Дверашка, Шешељ је не само слао добровољце него је и сам био на фронту, за разлику од вас ДОСманлија који сте се крили жени по сукњу и држали антиратне концерте по београду, ајде пали!

    42. Zmaja каже:

      Pa bio na frontu da se slika, reci nam – posto si upucen u zivot i prikljucenija Crvenog vojvode gde je to tacno ratovao?

      Takodje koja mu je pozicija bila avgusta 1995? Balavanderi koji danas imaju 18 godina pamte Sekija samo po Hagu i tripuju se da je heroj – svako ko je rodjen bar izmedju 1955-1975 odlicno se seca svake izdaje degenerika koji je komandovao Srbma i zrtvovao ih jer je psihopata kao i njegom mladji pulen. A ti mali ne seri i ne pitaj ljude godista oko 1955-1975 gde su bili, a narocito ako su iz SAO Krajine ili Srpske, jer je vecina cepala gace oko Plitvica, Pakraca, Vukovara… – mozda tvoj tatica nije – ali ne sudi po njemu kukavici o drugima.

    43. Стаљинград каже:

      Најбоље би било да си и остала тамо где си рођена, па да неком Хрвату родиш хрваче као твој идол – она глупача са 2 презимена. Нико те није звао у Србију да ти овде делиш лекције о политици и патриотизму, поготово што је добар део твојих земљака побегао већ 1991 у Београд да овде продају немачке марке испод тезге, док су добровољци из Србије, укључујући и оне из СРС-а, ишли да бране њихове куће.

      Што се тиче Шешеља, твоје ирационално-фантастичне тврдње су толико ненормалне, да нема потребе ни да било шта коментаришем. Шешеља можеш само да мрзиш, како због његове ратне улоге тако и због тога што је исту морао да брани у Хагу.
      Следећи пут тражи од Коштунице, Чеде Јовановића и Чанка да ти бране кућу, климактерична лудачо.

    44. Zmaja каже:

      Takodje nije mi jasno sta ne podrzavas tacno – jer sam za Hercegovacke Srbe rekla da su veci Srbi od nas ovde iz Beograda i da nas vise vole nego mi sebe sami.

      Normalno je da svako zito ima kukolj – kod Hercegovackih Srba on se zove Seselj. To je moje misljenje – dozvoljavam da ti imas drugacije.

    45. ултра каже:

      Мислиш вук драшковић ,он је из Гацка??

    46. Dijasporac каже:

      А зашто онда Срби моји сви радите то што најбоље знате? Раздвајате се у милион делова. То се и осликава у броју разник партија у Србији.

    47. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Е сад сам љубоморан. Значи волиш Херцеговце а нас из Шумадије не волиш кмеееее…

    48. Zmaja каже:

      Zato sto su Trebinjci veci Srbi i vole vise nas iz Srbije od nas samih. Ko je ikada isao u Trebinje zna o cemu pricam

    49. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Има један стих везан за Требиње, али заборавио сам га.

    50. HERCEGOVINA RS каже:

      Ој Требиње, Требиње кад видиш,, змају,, .еби је;;))

    51. Zmaja каже:

      Tebi se dragi moj dize ocigledno samo na Seselja.

      Dobro mozda i na Vjericu Radetu…

    52. HERCEGOVINA RS каже:

      А на каквим си тек ти мукама:)) Читава палета ти је на располагању:,чеда прашак, неша чварак,бошкић,јасмина,санда, маршићанин….:)

    53. Ђорђе (expatriate) каже:

      Jasmina Vujic iz Dveri je agent americkih interesa.
      https://www.youtube.com/watch?v=jww7jS29M_M

      Boško Obradović: Da je danas živ, Đinđić bi bio na političkoj poziciji Dveri
      http://www.nedeljnik.rs/vesti/portalnews/bosko-obradovic-da-je-danas-ziv-dindic-bi-bio-na-politickoj-poziciji-dveri/

    54. Perun каже:

      Napisao si:
      Ој Требиње, Требиње кад видиш,, змају,, .еби је;;))
      ——
      Kretenčino smradikalska, primitivni idiote, smradu,
      najverovatnije ti ova devojka/žena može biti ćerka.
      Fuj nesoju umno poremećeni.

    55. Zmaja каже:

      Ma Perune, pusti sta on prica – iskreno svi ti glasaci Vejvode pripadaju grupi ljudi koja i nije u stanju da shvati tezinu uvreda koje nanosi drugima – pre svega jer po celi dan gledaju Parove, Bratove i sl…

      Ja iskreno najvise i prezirem Seselja jer on SVESNO manipulise onim najogorcenijim slojem naroda. Ljudima koji su ili nezaposleni ili moraju da rade kod robovlasnika za minimalac, To je sloj koji trenutni Ex-Radikalci na vlasti najvise i urnisu, jasu ih za racune, salju im izvrsitelje, izbacuju iz stanova….

      A njihovu ogorcenost i ocaj koristi Seki – ne da bi im pomogao – jer kao pravnik – lako bi mogao u okviru svoje stranke da oformi pravne timove koji bi pomagali siromasnim gradjanima.

      Vec naprotiv pojavljuje se u rijaliti Parovima, kod onog prodanog Marica starog DB hustlera, zavrce im mozak jos gore i crnje. Pa pogledaj samo SRS – niko u toj partiji nije mogao da bude clan ako ima neku ozbiljnu diplomu.

      Evo skoro (pre izbora) slusam Sekija kako velica AV, kao on je odlican pravnik! Sto je najobicnija glupost – jer sve kradje od 2012 do danas apsolutno nije umeo pravno da pokrije. Naprotiv. Treba biti veoma los pravnik pa doneti recimo onakav zakon o eksproprijaciji zemljista oko Sava Male i pristanista, samo zbog toga – da ima politicke volje, na osnovu postojeceg zakonodavstva(kakvo god da je) bi mogli da popasu visegodisnju robiju.

    56. Zmaja каже:

      Eto to je ta SINERGIJA izmedju SNS i SRS. Prvi su ljude izjahali pa ljude bacili u ocaj, drugi ne gubeci vremena odmah uskacu i nastavljaju vrteci im mozak sa laznim patriotizmom, seljobersko-turskim melosom, porno zvezdama rijaliti industrije….

      I onda nakon svega nadju se pametni da Dverima zameraju koaliciju sa Sandom Raskovic…

    57. HERCEGOVINA RS каже:

      Ти већ одавно дијелиш дијагнозе на порталу, само себи ниси додијелио.
      Како се зове човјек који је опсједнут једном особом која се зове Војислав Шешељ, и у стању је да годинама, мјесецима и данима нон стоп на разним порталима лијепи копи пејс из различитих извора, већином усташких, подмјеће фалсификовану годину рођења, лаже, вара… итдд..“’????
      Како се зове човјек који једну жену ,Наду вријеђа примитивно, иако она никад није упутила њему ниједну ружну ријеч, а овамо кобајаги штити примитивку ,,змају.. која се обраћа на порталу непознатим људима са кочијашким рјечником….типа:
      Јеееееботе.. дебиилу радикални… кееењаш.. итдд???
      Како се зове човјек који дијели један народ на онај преко Дрине и онај у Србији, и дословце вришти преко портала:
      НЕ ДАЈТЕ БРАЋО ДОЂОШИМА… итддд???
      Како се зове човјек који пљује србску свјетосавску православну вјеру и пише грозоте о убијању богумила и тако свјесно иде на руку балијама који то исто читају, копирају и умножавају на својим порталима итдд????
      Б а г р о и о л о ш у усташки, мене не мореш преварити, ти ниси ни с од Србина.

    58. HERCEGOVINA RS каже:

      Војвода Шешељ ти је чист Требињац, од њега нема већег Србина;;))

    59. Zmaja каже:

      Vojvoda Seselj je Hercegovac koji je rat proveo u Beogradu, zajedno sa ostatkom komunisticke bagre. Osim sto je za razliku od njih vitlao pistoljem na srpske kamermane.
      Njima (titovim komunistima) nacija nije vazna, bitno je samo ako ih to vodi na tron. Tj Skupstinu, tj parlament EU – sto je njegov trenutni ceilj. Zato i pomaze AV oko ulaska Srbije u EU.

    60. Ђорђе (expatriate) каже:

      Moжда нема већег, али има једнаких њему.

    61. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Има сад Перуна да ти пошаљем да попасе сву траву испред куће. Кидишеш на јадну жену, срам те било.

    62. Zmaja каже:

      Pa s` obzirom na to koliko ste doprineli rastakanju srpskog nacionalnog korpusa – od komunisticko-cetnickog ustava 1988 do danas….bogami bolje je da ne nosite mobilne telefone sa sobom kada grmi napolju…narocito oko Svetog Ilije (tj Peruna)

    63. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ја колико видим Обрадовићу је циљ да уђе у скупштину и наступа крајње театрално :)))

    64. Zmaja каже:

      Naravno – cilj svih nas bi trebalo da bude da u skupstinu udje sto vise stranaka koje NECE glasati za novi ustav.

      Evo ti ga scenario za naredne 2-4 god:

      AV uz pomoc Sekija izbacuje DSS (uz njih i ove Ceda-Prasak-Cvarak) uzima njihovih 30-tak mandata. SNS ima dovoljnu 2/3 vecinu – uz pomoc recimo DS, DJB a mozda i SPS da menja ustav i izbaci Kosovo iz preambule kao i da Vojvodini da status republike

      (tj pravi konfederaciju Vojvodina-ostatak , jer svako ko ima veze sa pravom i matematikom zna da 2 republike mogu da naprave samo konfederaciju)

      Seki izvodi tetralne napade kao glumeci neku borbu u kojoj nema sanse – jer je prethodno pomogao AV da dobije glat 2/3 vecinu – ali toga se naravno ti i ostali radikalci necete secati – vec cete i tada kao sada – poput zombija da ponavljate kako je Seki patriota – iako covek razvaljuje sve cega se dotakne…

    65. Putin za nas каже:

      А ево га и теби, мислим сценарио: вУЧКо прави владу, наравно, са својим ситним странкицама-партнерима и покушава да промени устав. Онда се испречи Шеки и од тога нема ништа. На крају ви досманлије покушате нешто ко 5.-ог октобра, у име демократије (забога!), па нестанете ко странка, коначно! И мирна Србија и Срби ослобођени зла!

    66. Zmaja каже:

      Taj scenario nije verovatan – cak ni tebi.

      Jedino sto si morao nesto da iskakis, kao , cisto da moja ne bude zadnja…

      Najvece zlo koje je izdalo Srbe pre svega u SAO Krajini, pa onda nadalje je lazni patriota i komunisticki cetnicki vejvoda.

      da nije njega ne bi bilo ni spinera AV, lakomog Tomislava, da ne idemo dalje po kumstvu i setimo se i onog treceg kuma – Vuka Draskovica sa kojim je stvorio SPO.

    67. Putin za nas каже:

      Слушај, човече, неће мени досманлија да прича ко је највеће зло! Од вас нема горих! То што ти одговарам је нормално, с обзиром на толико глупости које избацујеш.

    68. Лав Јеленовић - БИП каже:

      СНС са СПС и коалицијом око ДС већ сада има ту већину да може променити устав. Ето све да у парламент уђу и Двери-ДСС и да буду са својих десетак одборника против и Радикали са неких петнаестак, то није довољно да спречи промену устава. Много ми је ближи сценарио да ДС буде у коалицији са СНС него Шешељ. Ако ни због чега оно због истих погледа на евроатлантске интеграције СНС-а и ДС-а. Осим тога бриселски споразуми су само наставак тадићеве политике. И ту имају заједничке ставове. Међутим ви сте свеједно нападали СРС као највећу опасност. То се обило свима о главу. Месецима сам ја овде позивао на слогу против СНС али није имао са супротне стране ко да чује. Било је неких који су чак писали да је то добро што позивам на слогу и да тако треба сви да се понашамо, али одмах сутрадан чим осване текст са насловом који једва и помене СРС, одмах оспу паљбу из тешке артиљерије. Тако су постигли то да су и једна и друга опција подбациле на изборима, а победила је опција око СНС. Док се двоје свађају, трећи користи. Људи олако прелазе преко једне чињенице која је позната нама који се сећамо неких ранијих избора. Увек на изборима најлошије прођу стране које се највише препуцавају. Својевремено су се препуцавали СПО и СРС и такође су једва цензус прешли и једни и други. Бирачи кажњавају то. Како? Ето тако што одмахну руком и кажу „немам за кога да гласам. Сви су исти. Само се свађају око фотеља“. И наравно не изађу да гласају, а да није било препуцавања, многи од њих би дали свој глас некој од те две опције. Овако ја могу само да додам. Пљујте и псујте и даље. Ако се нисте опаметили сви после овога, онда наставите даље са препуцавањем. Придружићу вам се и ја у томе. Не брините. Нисам ни ја имун на препуцавања. Инат не доноси корист, али је магично привлачан. Оставимо сада странке по страни. Сви ми можемо да верујемо и будемо преварени. Оно што је нама бирачима ових странака СРС, ДСС, Двери, Заветницима заједничко, јесте Србија са Русијом и даље од НАТО и ЕУ. Србија са Косовом у свом саставу. Ми из СРС смо још и за Велику Србију. Наравно нисмо луди да ратујемо са читавим светом, али смо за ту идеју када дође повољан час, настојаћемо и да је остваримо без људских жртава по могућству. Дакле шта је спорно између нас бирача ових опција? То што се лично Шешељ и Санда не подносе? Па зар морамо и ми као да смо њихова деца да се мрзимо ако се они мрзе. Е тако људи на овом и свим другим местима наступају и не гледају шири интерес као озбиљни и зрели, већ се понашају као деца. Ту и себе сврставам. Нисам ништа бољи од свих вас.

    69. Zmaja каже:

      Nije isto kada imas Vjericu Radetu i onu malu celavu kada histerisu za govornicom i kada imas KOSTU CAVOSKOG (Clana SANU, doktora Prava, borca protiv titovog ustava iz 1974…) za skupstinskom govornicom da objasni zasto je poguban ustav.

      Kada to na TV kaze Kosta onda ce 2/3 glasaca SNS da se dobro zapitaju sta to vodja radi…

    70. Pravi Srbin каже:

      Da li ste to vas trojica seseljevih botova dobili instrukcije da napadate Dveri ili ono sami ste smislili :)

    71. Pravi Srbin каже:

      Da bas sam napisao komentar, da nikada nisam mislio da cu kazati bravo Pajticu za ovaj potez.

    72. Бели Орао каже:

      Mene bi bilo sramota da sednem pored tog smrada.

      Зато и пишем латиницу.

    73. Pravi Srbin каже:

      O cemu ti to?

    74. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Па знам. Сличан се сличном радује :)))

    75. Pravi Srbin каже:

      Pa eto na vasu vadikalsku nesrecu ipak ce biti i pored sve kradje u skupstini prave opozicije, daj reci mi posto si radikal i sta kazes na to sto seselj napada opoziciju i nudi se vucicu u vladi ko zadnja slina, pa tako nesto da urade Dveri nikada vise moj glas ne bi dobili , a vi i dalje samo gledate u vodju i ako vodja napada nekoga vi ko po komandi za njim , mislite malo ljudi svojom glavom .

    76. Zmaja каже:

      Hehe pa zato sto njih Vejvoda pelcuje iskljucivo sa 2 virusa – Ili rabies ili zombi-virus. Kako mu kad odgovara.

    77. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Двери су са Пајтићем и то не само сада. Већ је пре ових избора био неки покушај заједничког наступа Санде са Пајтићем и Чанком по неким питањима. Криво ми је што нисам то онда меморисао па да вам данас поставим.

    78. Pravi Srbin каже:

      Mozda je i bilo pokusaja ali nismo sigurni ono u sta smo sigurni da je seselj sa vucicem .

    79. Стаљинград каже:

      меморисао сам ја буразеру, да се види које су зло ДОСманлијско те Двери:

      http://www.blic.rs/vesti/politika/opozicija-saglasna-trazimo-uslove-za-fer-izbore/v62dk0m
      http://www.pravda.rs/2016/01/04/pajtic-svi-u-savez-protiv-naprednjaka/

    80. Putin za nas каже:

      Прочитај мој коментар везан за гласање на поновљеним изборима. Теби ваљда могу да докажем, овом другом ни да цртам!

    81. Zmaja каже:

      Jes, nema druga posla nego da trazi i kopa komentare koje je napisao neki od SNS-ovaca

    82. Putin za nas каже:

      Јефтини ти трикови. На крају реченице иде тачка, неписмени агитатору.

    83. Zmaja каже:

      Ti ces mi kazes Seki-Bote

    84. Dijasporac каже:

      Не могу се гласачи СРС назвати директно идиотима! Ја сам веома разочаран Шешељевом изјавом да Двери-ДСС као амерички амбасадро гура у скупштину. Види се да му они сметају и да би могао убудуће са СНС. Људи му ипак и даље верују зато што нису сигурни да ће до тога доћи. Верујем да ће многи њему окренути леђа уколико то тога дође а они заслепљени неће ни тада.

    85. Zmaja каже:

      Pa zar mislite da bi Vucic smeo da saradjuje sa Sekijem otvoreno? Naravno da nece, Seki je tu samo da glumi laznog opozicionara kao sto je radio za vreme Slobe i u procesu rastura bilo kog normalnog coveka ili pokret koji bi mogli da kritikuju vladavinu iole smisleno – da konkretno i argumentovano potezu temu promene ustava zakona ugovora…koje Vucic donosi – a koje ce MORATI da postuje bilo koja buduca vlast.

      Znate nije Vuciceva katastrofa sad pa naredne 4 godine – sve sto 1 zemlja potpise na medjunarodnom polju tu zemlju obavezuje ali bukvalno ZAUVEk. (osim ako ne usledi opsti rat – pa dodje do kompletne promene medjunarodnog uredjenja)

      Sve sto je Jeljcin potpisao i dan danas Rusija i Putin moraju da ispostuju – krediti, rasformiranje nuklearnog naoruzanja, otcepljenje Ukrajine, Belorusije…

      dakle seki je tu da glumi neku opoziciju i daje alibi Vucicu – jer ce 90% gradjana ali i stranih sila da kazu – pa eto od opozicije ima samo ovih ludaka – daj da saradjujem sa Vucicem…

      A oni koji su glasali za Sekija – pa njihovi glasovi bili pokradeni a da on APSOLUTNO nista ne kaze protiv toga – i koji ga uprkos tome podrzavaju – pa sta da kazem drugo? Nisu najnormalniji…

    86. Владица каже:

      Браво брале,најбољи коментар имаш.

  5. SrbIN каже:

    Е мој глупи Бошко, ухватио се се у коло са најгорим олошем петооктобарске НАТО булдожер револуције, и шта си очекивао, њих угураше а ти ћеш да испушиш као и увек. Да будем искрен надао сам се да ћеш да пређеш цензус, али после избора кад сам видео са ким си ти све спреман да седнеш за исти сто…. Иначе РИК функционише по правилима које су ДС и ДСС донели, тад им је било лепо, да се онако броје гласови са КиМ и остало. Кад они краду онда је супер а кад то раде ови назадњаци онда не ваља. Нема ту принципа, све битанге и олош. Никакве разлике између њих.

    1. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Слажем се са сваком реченицом коју си написао. Тако је.

    2. Zmaja каже:

      Sedi covek sa opozicijom, sigurno nece da sede sa onima koji se nutkaju Vucicu da mu budu validatori za usvajanje novog ustava …

      Da svi ovi iz opozicije imaju herca trebalo bi da odbiju ulazak u parlament umesto sto se prepiru sa prepredenim radikalom, danas snsovcem Djurdjevic-Anticem

      Pa neka Vucko sa Sekijem sam donosi ustav i potpisuje ulazak u NATO – kada je tako pametan.

    3. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Са досманлијама Радикали да седе??? Ниси крштена.

    4. Putin za nas каже:

      Мислим да је мушко. И досманлија, приде. Видиш да помиње све из опозиције, а то су ваљда ови око дс-а.

    5. Zmaja каже:

      Kasnije kazete da Dveri placaju botove – a gledaj ovo odgovarate na svaki komentar u roku od 2 sekunde…

      Naravno mislim na one iz DS (i sve ove ostale ukljucujuci i sps) koji kakvi god bili nisu potpisali ni IPAP, nisu potpisali Brisel, nisu smanjili penzije, za razliku od velikih rodoljuba RADIKALNIH koji se prodaju za saku novca i malo moci.

      Sada nesrecnici koji glasaju za SRS se pravdaju kao Vucic Toma pa to je druga stranka (iako su im do juce tapsali i dozivljavali orgazme na Vuciceve verbalne agresije)

      ali izvinite koliko god da su ljigavi svi politicari – ne POSTOJI ni jedna druga stranka koja je izrodila ljude koji su u stanju preko noci da naprave bas toliki programski i moralni zaokret.

      Neverovatno mi je kako branite SNS – evo ovaj Lav Jelenovic je juce i rekao da mu je drazi SNS od Dveri – sa njim ja vise i nemam o cemu da pricam…

    6. Лав Јеленовић - БИП каже:

      И немој. Ви досманлије сте ми свакако гаднији од СНС-а.

    7. Zmaja каже:

      Naravno da su ti gadne – zato sto ni DOSmanlije nisu imale hrabrosti da budu tolike izdajice i potpisu IPAPA i Brisel, za razliku od ovih velikih patriota cije slike ste do juce ljubili na partijskim protestima…

    8. Pravi Srbin каже:

      Ne volim tadica canka i praska ali za 3 mandata ne bih uspeli da ovako uniste Srbiju i predaju Kosovo nato okupatorima kao ovi nazadnjaci .

    9. Бели Орао каже:

      Имали су стра`.

    10. N. каже:

      Bravo! Ta ti je kao u Njegosa!

    11. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Све је то са тим ИПАП, ипак започео ДСС.

    12. Zmaja каже:

      Pa ipak Sekiju nije bilo problematicno da posle toga Kostunici ponudi mesto premijera 2008. Umesto Tomi. Tada mu IPAP nije smetnja bio – ali sada kada je iz DSS izletelo celokupno clanstvo koje je sprovodilo tu politiku – jeste problem, kako, niko nema pojma od vas – niti se trudi da mi na ovo odgovori.

    13. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ни ви се не трудите да правите разлику између СНС и СРС. Шешељ вам је крив што су га Тома и Вучић издали. Оштећеном замерате што је оштећен???? Кажете он их је створио и то су његови ученици. Па ето Санду је Коштуница створио и она је његов ученик. Кажете да је из ДСС излетело целокупно чланство које је спроводило ту политику, али истовремено не признајете да је из СРС излетело целокупно чланство које је издајничке природе. Апсурд. Али вама тако одговара када треба блатити СРС.
      Ево и теби линк који сам ја назвао, „вук длаку мења, али ћуд никада“: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=29&nav_category=11&nav_id=1125864

    14. Zmaja каже:

      Tacno tako kao sto si rekao – vuk dlaku menja ali cud nikada – zato i ne razdvajam SNS i SRS.

      Ovo ispiranje mozga, bezobrazluk, agresija, hvatanje na patetiku APSOLUTNO NIKO ukljucujuci i Cedu i Praska i Cvarka ne bi se usudio da sprovede – samo radikalci…

    15. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ма јашта. Идите зато са Чедом руку под руку како сте и навикли. Па ви и јесте сви досманлије зар не?

    16. Putin za nas каже:

      Е сад лупаш ко изваљена врата на пољском вц-у! Кад хоће у коалицију са њима-не ваља. Кад неће-не ваља. Патолошка мржња према свему Србском!

    17. Zmaja каже:

      ?????

    18. Putin za nas каже:

      !!!!!!!!!!!

    19. Pravedni Srbin каже:

      Tačno,nazadnjaci su ga finiširali ali ovi predhodni su ga 2-3 puta zasrali,samo malo prikrivenije,pogotovo 2006 godine.

    20. Putin za nas каже:

      Пази га сад, ДСС није потписивао ништа? Вероватно били необавештени да владају. Могу замислити шок, кад су им рекли да су слетели са власти….

    21. Zmaja каже:

      IPAP i Brisel se nije usudio da potpise NIKO, cak ni DS na celu sa Tadicem. Zato su i obradili radikale Tomu i Vucka – jer za razliku od Tadica oni to JESU uradili.

      Mislim ovo su sada vec neke ocigledne stvari koje ste i sami do juce napadali. Ili mozda pocinjete da ustajete u odbranu SNS??

    22. Pravedni Srbin каже:

      Niko ne ustaje u odbranu SNS,ja nisam za nikog na primer.ALi činjenica je da su nazadnjaci finiširali ono što su samo u malo blažoj i prikrivenoj formi potpisali ljudi iz dosa!još od 2000 pa 2006 ,ima tačni podaci ,mrzi me da butam po netu i sam možeš da nadješ.A imaš i odgovor Sandre i Boška na pitanje novinara ,šta ste to potpisali 2006 sa nato.
      https://www.youtube.com/watch?v=ulWz46glGAc

    23. Zmaja каже:

      Prijatelju to je potpisao Kostunica se zove PARTNERSTVO za MIR – ciji je clan i RUSIJA kao i SVE SSSR republike bukvalno. Takodje i BiH sa Republikom Srpskom, Makedonija….

      Rusija ima svog ambasadora u partnerstvu za mir kao i oficire NATOa u svojoj zemlji.

      To sto Vucic spinuje i laze da je ovo samo nastavak saradnje je nesto na sta ne treba pasti…jer to svakako nema AMA NIKAKVE veze sa istinom. Istina je jedino da Ameri gledaju da polako ukljucuju jednu po jednu clanicu u NATO – i otuda tenzije Rusija-NATO….

      Takodje NIKO NIKADA nije potpisao nista SLICNO Briselu. Najgore sto su Zuti uradili je prebacivanje kontrole iz UN u EU – pa je umesto UN cinovnika angazovan Euleks – ali i to moze da se promeni jer EU nece vise da baca pare na Kosovo – vec postoje i predlozi da se sve vrati na UN.
      Ali sa Briselom KOsovo je POSTALO NEZAVISNA drzava – to da nismo priznali – pa to je glupost – sve smo im dali, kada ulazis imas carinu, dajes licnu kartu – prvo nasem, onda njihovom panduru…kao kada ulazis u Makedoniju…i to sve na osnovu MEDJUNARODNOG UGOVORA – a to prijatelju niko vise NIKADA ne moze da ponisti (osim ako se desi 3. Svetski)

      Mislim nije da su zuti bili cvece, naprotiv niti su bili niti smatram da je Sanda ili Bosko taj koji ce nesto sada da uradi da sve promeni nabolje, daleko su oni od toga – ono zbog cega ih ja podrzavam je jer ZNAM da ce biti JEDINI koji ce umeti smisleno da objasne sta je lose sa tim novim ustavom i da pokazu narodu da se njim Vojvodina ODVAJA od Srbije.

      A vi svi ste uljuljkani i ne shvatate da Kosovo vise uopste nije pitanje – sada je to Vojvodina.

    24. Pravedni Srbin каже:

      Slažem se u većini , ali ja govorim o nato sporazumu IPAP.Ne oko Kosova.Sve u korist zapada je krenulo nizbrdo od 5 oktobra,sada je pod Nazadnjacima dotaklo dno,ali nisu oni jedini krivi.Dosmanlije hoće upravo da prikažu kako oni nemaju nikakve veze i nevine duše a sve kriv vučić,to je problem!Sad ih samo gledam kako se svadjaju i otimaju oko vlasti,gadi mi se!!!

    25. Zmaja каже:

      Sve ok, nego ja samo kazem – IPAP je potpisala ova vlast i nema nikakve veze sa bilo cim. Naravno da su svi zajedno seratori, ali je problem u tome sto zuti tako nesto nikada ne bi SMELI da urade – pa imali bi haos na ulicama…

      zato se sada vrslja po patriotskom bloku i svima se glava sludjuje. DSS kakva god da je (a ja Kostunicu nikada nisam gotivila – niti do ovih izbora glasala za njih) nikada nije uradila ovo – pre svega za vreme Kostunjavog su vratili Pristinski univerzitet i profesore(doduse u odeljak K.Mitrovica), lekare i slicno, da bar to malo Srba ima neke institucije koje ne kontrolisu Albanci.
      Sada sa Briselom SVE ali bukvalno SVE je prekinuto.

      Sada imas carinu na granici sa Kosovom!!!

      A kakav god da je DSS bio – nikada nije pozivao Srbe da izadju na Spitraske izbore za Siptarski parlament – a SNS Djuric jeste – on ucestvuje u vladi – i sta mislis ko jos? Seselj!!!

      U februaru je najavio neku patriotsku listu sta li (posto mu Siptari nece dati da registruje SRS dole) koja ce ici na izbore sledece, za Kosovski parlament…Tako da…i nad izdajnicima ocigledno da ima izdajnika…da li je to neko prokletstvo Cara Lazara…nem pojma…

    26. Pravedni Srbin каже:

      Za Kosovo ok. IPAP je i pre potpisan 2005 – 2006 godine ,razlika je što je nosio drugi naziv,gotovo potpuno i tajno donesen iza ledja gradjana!Nato je slobodno mogao da prolazi kroz Srbiju,ako nekog ubije ne odgovara pred našim sudovima.Mogao je delimično da koristi komukacione veze ,kako civilne,tako i vojne i dr.Sada je samo predefinisan,retifikovan i ozvaničen!Pa ja bre lično sam dok sam radio u vojsci,svojim očima u mojoj kasarni gledao muškog i ženskog oficira nato kako broje naše haubice!!!???Bilo mi je muka ,ušao sam u zgradu komande da ih ne gledam!

    27. Zmaja каже:

      IPAP je Program – to nije pisao Kostunica ili Djindjic ili Vucic. To je program kao najvisi stepen saradnje. Jedino posle toga moze clanstvo u NATO. A svaka drzava odlucuje da li ce da se prikljuci IPApu, bas kao sto odlucuje da li ce da se prikljuci NATOu.

      Nije potpisan pre, kao sto ti rekoh to je bilo Partnerstvo za mir, njim se predvidja saradnja drzava clanica sa NATO-m pre svega kroz oficire za vezu i ambasadore pri NATo-u. Prelete aviona i prelaze vojnika je potpisao jos Vuk Draskovic za vreme prve DOS vlade – mozda na to mislis? Ako govorite o Kostunjavom onda je to iskljucivo Partnerstvo za Mir. Na osnovu cega je i Rusija saradjivala sa AMerima kada je dala Obami da prebaci oruzje prilikom povlacenja iz Avganistana preko teritorije Rusije – evo nema ni 3 godine.

      Sto se tice sudjenja Amerima – da li si cuo da je IKO IKADA osudio Americkog vojnika – kada oni pricaju o svojoj IZUZETNOSTI – taj termin se odnosi bas na tu cinjenicu – USA nikada nije potpisala nijedan medjunarodni ugovor/konvenciju koja clanicama nalaze sudjenje za ratne zlocine ili zlocine vojnika u miru pred tudjim sudom (pa ni medjunarodnim, a kamoli duge drzave) Tako da o mogucnosti da sudi Americkom vojniku u ovom trenutku ima JEDINO SEVERNA KOREJA – njih zabole za americku izuzetnost. A pre IPAP-a nisu imali status diplomate – iako prakticno mozes jedino da ih uhapsis i predas americkom sudu…

      Ne zelim da branim Kostunicu – uostalom nikada nisam ni glasala za DSS dok je on bio na celu – ali je cinjenica da sada SNS manipulise nekim stvarima da bi oprala sebe. IPAP nije samo obican sporazum kojim se nesto dozvoljava ili ne dozvoljava – IPAP je PROGRAM (i tom programu pristupa drzava po drzava) koji za drzavu clanicu predstavlja OBLIK saradnje na NAJVECEM nivou – posle IPAPA moguce je JEDINO clanstvo u NATOu

    28. Zmaja каже:

      Dakle – malo sam oduzila ali sustina je sledeca:

      „Program Partnerstvo za mir, kome je Srbija pristupila 2006, ograničava odnos Beograda i NATO-a na nivo ministarstva odbrane. IPAP sada podiže saradnju Srbije sa NATO-om na nivo vlade.„

      Dakle kada ti na Pinku kazu nastavak onog sto je radio Kostunica, lazu – jer Parnerstvu za Mir je pristupila i Rusija (iako su trenutno malo zaladili odnose-i dalje tamo sedi njihov ambasador pri NATO, na svakoj sednici) ali IPAPu bogme nije…

    29. Zmaja каже:

      Izvini – ali tek sad videh – ovaj snimak ti je sa TV Pinka….pa dobro da li mislis da bilo sta sto oni objave moze da bude normalno?? Sanda rekla ooovajjj…i prekinuse je…dakle nemoj da slusas ovu budalu – pogledaj sta je partnerstvo za mir bice ti jasnije…imas i na wikipediji u kratkim crtama.

    30. Pravedni Srbin каже:

      Imaš i druge snimke,na ovaj pinkov sam naleteo,na ovom druge televizije je snimak ceo, gde kaže da joj je žao što je to potpisano tada i da lično ona nije bila za to.

    31. Zmaja каже:

      Pa zato sto prijatelju ako se prave kompromisi oko sustinskih stvari onda je to uvek zestok zajeb…kompromisi se prave tek kada mozes da budes ravnopravan sa drugom stranom. Sve ostalo se u stvari zove kapitulacija…

      Iskreno meni DSS nije bio po volji nikada, pre svega mi je bilo gadno to koketiranje sa tajkunima, Nenad P, Hamovic….ali u medjuvremenu, kada je sve to puklo dosta njih je preskocilo u SNS (a mislim da je cak i vise nego iz SRS-a) Dverima takodje sto-sta zameram (recimo onog Nedicevog unuka). Medjutim Srbiji treba jedna ozbiljna desnicarska partija, nikako ekstremna – (inace ce poceti da gori Raska, Jug – svi znamo kako to rade) da bi ipak mogla da komunicira sa ostatkom sveta, koja bi okupljala ipak neke intelektualce i uspela da pruzi ikakav nacionalni projekat kako nas ne bi prestalo da bude kroz 50 godina. Sto je na zalost sada prilicno moguce.

    32. Zolos Zokatore каже:

      Kao sto mozes da svedocis danasnji radikali govore apsolutno identicno onome sto cto cujemo na pinku,studiu b ili recimo citamo u informeru..

    33. Putin za nas каже:

      Хехехе. И опет јефтини ти трикови. Дсс растурио државу, ти ћеш ми кажеш да није. Досманлије су веће зло за Србију од турака. Уживај у демократији док не цркнеш од глади.

    34. Zmaja каже:

      Pa to ste sada okrenuli plocu Vadikali, do skoro su vam najgori bili Toma i Vucic – a onda je Seki nekako pusten iz bajboka – milostiva iz Haga se sazalila na Srbina – kao sto se sazalila na tolike generale, majore, sto poumirase…

      I evo sada ubijate se da nam objasnite kako AV i nije bas toliko los. A jeste – Kosovo NIKO NIJE SMEO da proda – zato su ga i obradjivali Englezi. Sve komentare koje ovde citam – INDENTICNO pricaju i SNS botovi na Kuriru, Blicu…

      Evo sada kada je nezadovoljstvo naroda ocigledno (nisu mogli da pokradu koliko je narod besan) onda angazuju Vadikale da ih vade iz corbe koju su zakuvali (valjda vas seki zato i zove vadikali)

    35. Zmaja каже:

      Od Turaka, turcine NIKO nije bio vece ZLO! Od onih koji su silovali devojke, odnosili decu u roblje, vesali ljude sa svinjama, razapinjali i nabijali na kolac.

      Pa cak ni Vadikali – iako ste tu negde, jer evo to je vas patriJotizam na delu – Srbi su vam gori od Turaka,
      mesate guzice uz turski melos i blenete u turske serije, gledate neke Turkinje i Turke u Parovima gde cesto i Vas sef boravi.

    36. Novosadista каже:

      Kostunica je potpisao sporazum, ali nikad nije ratifikovan u skupstini…tako da i nije stupa na snagu, a Vucic ga je provukao kroz skupstinu bez price!

    37. giulio1970 каже:

      Lave ,pa nemoj tako ,pre si SNS pljuvao i rekao da izlaziš iz stranke akose Voja prikloni lopovu,pa šta je sad ovo?Ja te upoznah ovde ko pravednog čoveka i od reči.

    38. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Па када пљују нека буду и попљувани како заслужују. Сада се сви изненађују откуд ја овако да пишем а позивао сам на слогу. Па ето пуко и мени филм више. Стално су ме чашћавали епитетима крезуби Радикал и слично томе. Сложићеш се да то нико не воли па ни ја.

      У прилог достављам и ово као још један разлог мог садашњег става против ДСС и Двери. Наслов овога ћу да крстим са „Вук длаку мења, али ћуд никада“ : http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=29&nav_category=11&nav_id=1125864

    39. giulio1970 каже:

      Nemoj se nervirati prijatelju ,politika je ku*va i tu ko plati više taj je*e,a postojaće uvek zli glasovi,ovde je svejedno ko je ušao u parlament ,vidi se ono što sam govorio ,svi gledaju da uvale svoje guzice u fotelje a nas ,narod ko je*e!!!!!!

    40. giulio1970 каже:

      Jelenoviću, to je da što više stranaka uđe u parlament, pa da vidimo puno vrsta životinja ,to ti je kao u cirkusu ili ZOO.Biće to ne cirkus“Kolorado“,nego cirkus“SRBIJA“!!!

    41. Zmaja каже:

      Niste vi sposobni vise nikog da pljujete. Pre svega jer vam je clanstvo bezubo – Seki se za sve ove decenije nije potrudio NIKOG iz partije da mar malo uzdigne, da mu plati studije, kurseve jezika, popravku zuba, da ne pricamo neku bitniju poziciju.

      Zato su gladni i vlasti zeljni radikali i izdali 2008.

      A od 2008 i izdaje Srbije koja je nezabelezena jos od 1955 i posle 1974 mislim da radikali zaista nemaju pravo da pljuju bilo koga i bilo sta.

    42. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Шта да се ради? Ми нисмо били финансирани од Сороша као ви, па нам остадоше кварни зуби. Али да знаш, лакше се пљује када немаш понеки зуб напред. Оно нема шта да ти смета на путу пљувачке.

    43. Zmaja каже:

      Ali ocigledno jeste bili finansirani od Sorosa – dobro ne ti licno, vec zna se ko puni bazen slanom morskom vodom….a ko je sagradio vilu od 1 mil. dolara u svom selu – i to onomad dok je jos bio SRS podpredcednik

      Jer da niste, kao sto rekoh ne bi se usudili da uradite ono sto je i Tadicu bilo nezamislivo – Brisel/Ipap

    44. Ђорђе (expatriate) каже:

      Игра је у току… неки су укапирали, а неки још, нажалост, нису. Ко уме да чита између редова, већ је схватио. И Лаву Јеленовићу је требало извесно време да схвати, и схватио је правилно! Буђење свих нас се наставља.

    45. Putin za nas каже:

      Чекај бре, откуд толика мржња? А сад ми је јасно, ти си сандин полетарац, браниш њен став о геноциду. Нормално да према томе мрзиш сваког Србина, који каже да није било геноцида. И изнесе доказе за то. Тако твоја шефица испада глупа и открива плаћеничко лице. Е мој Обрадовићу, ал си се са овом заебо….

    46. Zmaja каже:

      Isto to je Seselj pricao za njegovog oca – matorog Raskovica.
      Da imas vise od 20 godina, znao bi kako je Sloba uz pomoc Voje (kao sto i danas radi sa AV) napadao Raskovica – iseckao njegovu izjavu u kojoj kaze da su Srbi lud narod – da bi dovukli na vlast svog Martica.

      Odjebali Raskovica koji je bio za pregovore i na kraju IZDALI Krajisnike – Sloba povukao JNA, Seki povukao svoje dobrovoljce.

      Narod Krajine je ako je imao srece kamenovan u kolonama – a oni manje srecni su direktno bombardovani od str Zengi/ustasa. Na stotine je izginulo jer nije moglo da se prikljuci izbeglickoj koloni. Vidis to je razlog zasto ja najiskrenije mrzim Sekija, Svi poumiru pored njega, jedini on ostane uvek na svom mestu…

    47. Zmaja каже:

      Pardon, njenog oca

    48. giulio1970 каже:

      „princip je isti. sve su ostalo nijanse….“

    49. Бели Орао каже:

      Принцип је умро пре 98 година на јучерашњи дан.

    50. Putnik каже:

      Nisi ti Srbin, i nemoj da nam kaljas naciju, Ako i malo imas kliker, malo bolje prostudiraj ovu situaciju, a ne lupaj ko neka baburina.

Коментари су затворени.