Прочитај ми чланак

”МИ СМО МАКЕДОНЦИ“: Протести у Скопљу против промене имена

0

Учесници протеста захтевају резолуцију Уједињених нација којом би се земља признама под именом Македонија. Владу и главну опозициону партију ВМРО-ДПМНЕ оптужили су за издају националног интереса

Неколико хиљада људи демонстрирало је данас у Скопљу против промене имена Македоније, захтевајући од владе да обустави преговоре са Грчком.

Они, такође, захтевају резолуцију Уједињених нација којом би се земља признама под именом Македонија. Владу и главну опозициону партију ВМРО-ДПМНЕ оптужили су за издају националног интереса.

Учесници протеста су узвикивали: „Ми смо Македонци“.

Демонстранти, машући македонским заставама, протестовали су због могућих измена назива бивше југословенске републике по захтеву Грчке, преноси Ројтерс.

Протесте је организовао покрет „Ми смо Македонија“, а учесници су се окупили код статуе Александра Великог на главном тргу у Скопљу.

„Овде смо због питања око имена, идентитета, устава и језика у вези са којима морамо да заузмемо чврст став“, рекла је једна од организатора протеста Евица Стојанова-Камберова.

Демонстранти су затражили од владе премијера Зорана Заева да обустави разговоре са Грчком о спору око имена.

Истовремено и македонска дијаспора у Аустралији, Америци и Европи одржала је протесте на којима је од македонске владе затражила да прекине преговоре са Атином и не дозволи промену уставног имена, пренела је МИА.


На претходном протесту у Скопљу у уторак, демонстранти су запалили заставу Грчке и Албаније. Тада је један полицајац повређен, а један мушкарац приведен због поседовања „молотовљевих коктела“.

145 коментара “”МИ СМО МАКЕДОНЦИ“: Протести у Скопљу против промене имена

  1. Vesa каже:

    Ова расправа постаје бесмислена.
    Променићете браћо Македонци име.
    То вама није проблем.
    Мењали сте имена и презимена већ десетак пута.

  2. Kill Blinton каже:

    Идеални назив би био Централнобалканска Република!
    Грчка никако не треба да пристане на било какви облик имена Македонија!

    1. Бели Орао каже:

      Јужна Србија. То би и ми аминовали.

    2. djole каже:

      Srbska Makedonija i svi zadovoljni.

    3. Бели Орао каже:

      Ђоле, мангупу.

    4. Kill Blinton каже:

      Не треба нам то више, осим неколико манастира.
      Остало нека поделе Грчка и Бугарска, па нека се они натежу са њима а не ми.
      Нама треба излаз на море, било би идеално да се уруши издајнички режим Мила Ђукановића па да неке нове србске снаге из Црне Горе преузму власт и присаједине се матици Србији.

    5. Ložač каже:

      нама за почетак треба суверена и независна Србија, а не ова окупациона, намесничка, територија србија… прво и пре свега, то, па онда све остал, полако, натенане, мудро и сталожено… Ал ово прво, хитно, жустро и бескомпромисно

  3. НекоТамо каже:

    ДА ПОЈАСНИМО НЕШТО!

    1. Македонија је САМА прихватила 1993 год. да се у УН привремено зове FYR Macedonia.
    2.Македонија је САМА прихватила да промени своју заставу 1995 године.
    3.Македонија је САМА прихватила 2001 год. да шиптарима да велика права и помилује УЧК.
    3.Македонија је САМ прихватила 2018 да промени име аеродрома, аутопута и ИМЕ земље.

    ДАКЛЕ СВЕ САМА, НИКО ЈЕ НЕ ТЕРА! Све због НАТО цигана и ЕУ педофила!

    Дакле срећно и без кукања!

    1. Бели Орао каже:

      Бато, па ти ударио дубоко орање.

  4. Vesa каже:

    Република Чокалија
    ВМРО са Комуњарама и Усташама су убили српског краља у Марсељу.
    Хтели сте Македонску нацију.
    Уместо о Краљевића Марка учићете о Скендер Бегу (Србину)
    Уместо у српске Православне Цркве ићићете у шиптарске џамије.
    Сада ће деца да вам уче сиптарски језик.

    Ако будете имали среће шиптари ће да вас и суните.
    Позовите ваше Комуњаре да вам помогну.

    1. ПЕРСЕЈ МАКЕДОНСКИ каже:

      Македонија е вечна, а за тебе и сите Шиптари само смрт и гасна комора никој жив да ти не остане од фамилијата педерска

    2. Lune каже:

      Hm,hmm..pozdrav tebi, Makedonija je Makedonija, Makedonci su Makedonci……vasa,nesreca,nikoga ne bi usrecila,osim zle ljude …

    3. Бели Орао каже:

      хМ, хМ, Шумадинци су Срби, Каталонци такође, једино не знам како се осећају Шкоти, а свирају гајде.

    4. Lune каже:

      Hm,hmm… Sumadinci su sumadinci,ostali su okupatori….!!!

      Sent from my iPad

    5. ПЕРСЕЈ МАКЕДОНСКИ каже:

      Благодарам брате поздрав за братска Србија

    6. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      rešićete vi svoje probleme, imate dobre prijatelje iz Amerike i EU i sve će to lepo sa vama da se završi, čim ste vi tamo i BDP raste a i standard života tako da sve ide pozitivno…pozdrav iz bratske Srbije :-)

    7. Бели Орао каже:

      А ти си кваран к`о кваран зуб. ))

    8. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      a šta bre da im pričam, najbolje bajke za laku noć:-)))

    9. Бели Орао каже:

      Ја обично пуштам Душка Дугоушка.

    10. Lune каже:

      Hm,hmm…..Amfilohija,…??

    11. Бели Орао каже:

      Послушај некад владику Николаја

    12. Lune каже:

      Hm,hmm….. https://www.hitlerovi.pravoslavci

      Sent from my iPad

    13. Lune каже:

      Hm,hmm….slusacemo i dalje oca Aleksandra od gospodar Vucica….to nam je sudbina
      Sent from my iPad

    14. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      Ma za Makedonce je najbolje neki grčki mit :-)))
      To vole :-)))

    15. Vesa каже:

      Уместо што мене псујеш боље отерај то Шиптарче што ти жени прави новог Шиптарског Македонца, или боље да се каже Шиптаро-чокалију

    16. Vesa каже:

      Вратите се Српском народу.
      Вратите се Српској Православној Цркви.
      Прихватите Немањиће, Мрњачевиће и Краљевића Марка за своје.
      Ваша држава се зове Јужна Србија.
      Или идите својим путем, са срећом, у велику Шиптарију!

    17. Бели Орао каже:

      Матори, баш си нежан.

    18. Ћирко каже:

      А што да буде, земчо? Рушили су и присвајали српско, па ће још да им цинцулирамо. Весин предлог је одличан, само чокалије га неће уважити.

    19. Бели Орао каже:

      Шалим се на сву муку и одобравам.

    20. НекоТамо каже:

      Никада ништа македонци нису рушили Србско на њиховој територији, одакле ове глупости? Иди до Куманова или Скопља и реци да си Србин неће ти нико правити проблем.. Споменик цару Душану, Мрњавчевићима и деспоту Оливеру чини ми се и њему су подигли споменик у Скопљу…Не беже они од тога да су Срби владали некада тамо и подизали цркве, они једноставно се не осећају Србима као што се ти не осећаш Мађаром иако су мађари владали војводином да не причамо колико година…

    21. Бели Орао каже:

      Има их који се осећају. Као што рекох владику су једва пустили из затвора. Како им се сада зове мост у СК…

    22. ivan каже:

      Иљо Аризанов се изјашњавао ко македонац.

    23. Бели Орао каже:

      Да.

    24. ivan каже:

      Покој му душе и Царство Небесно.

    25. Бели Орао каже:

      Нека му је вечна слава, њему, Зорану, Миленку, Жики, Слободанима (Перић и Кужет).

    26. НекоТамо каже:

      Тај владика је македонац по националности колико ја знам и заболе ме ствар шта је он крао и радио.Више ме брине Пахомије и остала багра у СПЦ него ли неко тамо у МКД.
      Камени мост у Скопљу је по археолошким проучавањима и неким изворима изградио Јустинијан први. По другим изворима историским изворима га је изградио Мехмед Други Освајач…Стварно неке урбане легенде попут – „Душановог моста“ немају никакву историску потврду осим пустих жеља појединаца на интернету, а и да га је он изградио нико га није рушио…Тврдило се овде да македонци руше све Србско по македонији што није тачно…Једини ко је рушио Душанов споменик у Скопљу су шиптари али је одмах обновљен.

    27. Бели Орао каже:

      То је владика СПЦ и све је измишљено

    28. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Кире пада у ватру у задње време, не замери…

    29. Srbin Južnjak каже:

      Убили су нам краља и сарађивали са хрватским усташама! Паметном Србину је то сасвим довољно!
      Да не причамо о томе што српски народ у Македонији нема основна људска права!

    30. Lune каже:

      Hm,hmm.pa,zar taj dileja nije bio “ svima kralj „…? pa i „vama“..?

    31. Икако каже:

      Па и свог су краља убили, а иначе убисте се овде од кукања што је направио Југославију, да??не????има ли неки сабор да се договоримо ко је чији, или из ината навијамо за шипце, а не за Македонце????српска злоба на квадрат!!

    32. Бр каже:

      Zašto su postali šiptarski prijatelji pa su priznali Kosovo? Jesmo li mi krivi za to?

    33. НекоТамо каже:

      Убили су га бугари необавештени човече, не македонци… Срби у Македонији имају сва права, то што смо побегли одатле је наш проблем јер мкд је ку*ац од државе али то је друга ствар. Они који су остали имају сва права – учење на Србском језику је такође подржано али ти из Београда не схваташ да некоме није битно да ли ће да учи на Србском већ шта ће имати данас да једе! У Македонији је беда тешких размера и наравно да Срби из МК који имају родбину у Републици Србији БЕЖЕ на боља места и траже пасош.Исто тако и Срби из Републике Српске одлазе да раде по Београду ако имају тамо рођаке…И не само они већ и људи из унутрашњости Србије беже у Београду због посла…Срби имају сва права у МКД, па чак имају и национални празник – Свети Сава као нерадни дан у македонији! Али шта ће њима нерадни дан ако немају шта да раде и ако човек ради за 200 евра! Плате су тамо просек 200-250 евра! Туга.

    34. урбана герила каже:

      То је сада тако, али изгледа да си пропустио то да је Тито забранио повратак протеранима из Јужне и Старе Србије после ’45. и то нимало случајно, јер је ’46. написана (по поруџбини) прва у историји граматика ,,македонског“ језика који се као архаичан српски до тад говорио различито у разним деловима Македоније. А пре рата је још партија Комунаца одлучила да сломи кичму Српству и Православљу, па између осталог и оживела идеју ,,македонства“.

    35. НекоТамо каже:

      Смрадина Тито је забранио повратак Срба пре свега на КиМ и то у великом броју! 20 пута више Срба је било протерано одатле него ли из Македоније.Бугари су протеривали србе из мкд а не македонци. Идеја Македонства се рађала и у Београду 1875 када су се овде штампале књиге о македонској историји као и у Србским уџбеницима тог доба да су македонци настарији словени. ЈБГ то је чињеница и то сада нико не може да запали и уништи а и што би то радио? Доле сам оставио грчки интервју из 1903 год. где македонац Никола Карев тврди да убија сваког ко се не залаже за његову слободу, да убија и грке , србе, бугаре, турке…Једноставно била је скупина људи у македонији и пре 200 година која је имала своју идеју. Ту идеју су истерали на грбачи СФРЈ и сада имају своју државу. Нешто слично као и Словенци. МЕНЕ ВИШЕ БРИНЕ шта они данас раде против Србије и како гласају за шиптаре. На томе треба радити да Србија њима буде као нама Русија, да нас гледају као старијег брата и да се врати барем Србски ЕКОНОМСКИ утицај у МКД, да Срби у мкд имају где да раде и од чега да живе а не да и даље 5 км од града чувају стоку да би преживели јер се нема посла у самом граду где су све администрације заузели шиптари! – причам за Куманово.

    36. урбана герила каже:

      Нисам видео овај одговор раније. Види, нормалан човек не може да поверује одједном да је све што је учио потпуна, ноторна лаж. Отуд овде толики југословени. Једноставно не могу да прихвате да је све о Титу и партизанима потпуна лаж! Ако си из БЈРМ, разумем да си тако учен о ВМРО, македонцима и сл. Сад, разумем твоју идеју, али једноставно ниси сасвим у праву, што и није од неке важности тренутно. Да нам треба са тим људима градити мостове, треба. Наши су већином одустали од Јужне Србије, али то је више из незнања и малодушности. Једино не могу да се сложим са тим бајкама о ВМРО терористима, македонству и слично. Јер тиме потиремо себе. Лаж није добар мост.

    37. ivan каже:

      Јужни срби убили Србског краља?!Како то?Или си ипак мислио на Македонце те. их признајеш?

    38. Бели Орао каже:

      Они су били само повлакачи ороза. Кад је схватио с ким је играо Краљ је убијен.

    39. урбана герила каже:

      Мађари су ВЛАДАЛИ над другим народом што су сами добро знали и записали и толико труда (хвала Богу узалудног) уложили да забране том народу име, језик и обележја! А ко се Македонији борио за њу? Срби, Бугари и Грци!

    40. Lune каже:

      Hm,hmm…emotivno ili imperijalno…?

    41. НекоТамо каже:

      Македонци су се борили исто као и срби, бугари и грци али су га испушили..

      Ево са грчког сајта
      http://documents-macedon.blogspot.rs/2012/08/nikola-karevs-interview-revealed.html

      —————————
      „Акрополис“ 8 мај 1903 година.

      Интервју са – Никола Карев – вођа Крушевачког устанка 1903 године у Македонији.

      — ‚Македонец си?‛, питам га.

      — Да.

      — Дакле ти си Грк?

      — ‚За ова не знам‛, одговорио ми је, ‚ ја сам Македонац‛.

      — ‚Непосреден наследник Александара Великог?‛, питам га иронично.

      — Да.

      — И Александар Македонски шта је био?

      — Не знам, али историја каже да је био Грк.

      — Значи ти као његов наследник си Грк.

      — ‚Не‛, одговорио ми је.

      — Со Бугарском не желите да се обједините?

      — Не, не!

      — Зошто убијате грчке свештенике и људе?

      — Комитетот не убија само Грке, него и Бугаре и Србе и Турке као и сваког ко нас изда.

      ————————–
      Македонска свест као посебан народ се родила много раније, то сведочи и Ђорђија Пулевски пре 200 година издавајући књиге где тврди да су Сви словени потомци Александра македонског.

      То су чињенице, свиделе се оне нама или не…

    42. урбана герила каже:

      Прочитај ти, прика, програм тог Комитета (али оригиналан, не октројисан касније од ових што су прихватили заблуду ,,македонства“), и ко га је основао и финансирао; ко су му биле жртве и за шта се борио. А заблуду једног влаха тешко да ћеш имати као потврду измишљене нације, већ пре као доказ смутње коју сеје Комитет.

    43. НекоТамо каже:

      Човек јасно и свесно тврди да је македонац, не знам зашто влахе стављаш у негативном контексту. Шта си тиме добио ако сваког од њих назовеш влах? И власи су људи и они су се борили за слободу од турака, чак је и Бранислав Нишић био влах-цинцар…Не капирам ту опседнутост да неког називаш влахом иако се тај човек тако не осећа нити изражава…Постајеш ко муџоси у босни који Србе називају власима погрдно..

    44. урбана герила каже:

      А где си ти прочитао негативан контекст? Више ми личи на опседнутост толико скакање на свако противно мишљење. Ја нисам крив што су Питу Гули и други били власи, тј цинцари. Сво време провлачиш ту глупост о ,,македонцима“ као свесној нацији крајем деветнаестог века… Човече, како не схваташ да је та патка подваљена људима од бугараша из Егзархије и ВМРО (тад се још звао другачије) који су побегли и изазвани потом покољ и паљење Крушева и других места користили за своју пропаганду по свету. Уместо да расправљамо о стварним циљевима, оснивању и финансирању БМОРО- касније ВМРО јер се тако врло једноставно демаскира легенда о ,,македонском“ буђењу или резултатима егзархијске пропаганде и терора. А значајно је запазити и резултате (не баш јавно објављиване) од бугарима покренуте комисије (Димитрије Петров) која је 1888. истраживала националну припадност православног словенског становништва а у којој је учествовао и писао Србин Спиридон Гопчевић (као човек проверено непристрасан и противан сваком шовинизму) чиме је спречен намеравани фалсификат…

    45. Ћирко каже:

      Јел ти схваташ да је то вековна српска територија с Престолним Скопљем и са Епархијом СПЦ, коју ови „Македонци“ а у ствари преварени Срби не признају. Аналогија са Мађарима не стоји јер нисмо исти народ. И „Војводина“ не постоји него српске северне области! Они су на овом терену много краће од нас, само то слабо можеш да нађеш у званичној историји.

    46. урбана герила каже:

      Постоји, брале, и основана је да би потврдила наше у тадашњој АУ Монархији- као Војводина Србија!

    47. Ћирко каже:

      Не постоји, тек од 45. Раније (код присаједињења) је постојао израз „Српска Војводина“ који се није примио. Ћопа је то подигао да би Србе упропастио.

    48. урбана герила каже:

      Аман, јеси ли чуо за ,,Мајску Скупштину“ и проглашење Војводства Србије 1848. године?

    49. Ћирко каже:

      Аман, управо сам објаснио! Тај израз јесте изгласан на ползу српскога рода и присаједињењем КС, али понављам да то нико тако није звао, него су сви некако истицали своје области. Комунисти су јој дали име без префикса „српска“ , али и додали АП. Успут су Барању дали усташама!

    50. урбана герила каже:

      Добро, крње ,,Војводина“ постоји тек од ’45. такође то није ни по територији ни по смислу Српско Војводство, већ потпуна супротност томе. Разумемо се.

    51. НекоТамо каже:

      Векована тешко али стотина година да.
      Скопје је била и бугарска престоница пре Душана ако не знаш.
      У Београду се крунисао и један султан па никоме ништа.
      Да не помињем Братиславу где су се Аустро-Угари крунисали за краљеве небројно пута.

      Ма немој, а Српско Војводство, Српска Војводовина 1848 је било шта

    52. Ћирко каже:

      Јел знаш КАД је Душан крунисан? Е, од тад су векови прошли! Иначе, један век је 100 година.:)) Такође су све цркве и манастири српски, а не бугарски или монголски и сва имовина је СПЦ а не оне титине неканонизоване и дубоко јеретичке и отпадничке МПЦ!
      Шта је проблем у Српском Војводству? Поента мог коментара и јесте да су Срби на том терену староседеоци, а не дођоши. Јеси чуо за Јована Ненада српског Цара? Е, много пре њега су Срби ту живели. Браца, СВЕ је српско, само нам део по део одваљују и крсте га у нешто друго а ми немо посматрамо и још им цинцулирамо!

    53. НекоТамо каже:

      Какви црни векови те спопали….

      – Краљ Стефан Душан се прогласио за цара око Божића (25. децембра 1345.) у граду Серу (Данашња грчка).
      – Стефан Душан је крунисан за цара Срба и Ромеја на Васкрс (16. априла 1346.) у тврђави Кале у Скопљу (Данашња рп.Македонија).

      Ако ниси знао 1383 је Сер пао под Турке руке а Скопље 1392 год.
      Оба града данас нису у саставу Србије.

      Краљ Милутин је освоио Скопље а цар Душан целу Македонију осим Солуна.

      Не видим какви су то векови Србског владања у Скопљу или македоније када су турци одмах дошли и покорили све.

      Онда иде период 1913 где се накратко ослобађа Скопље од турака, па опет се ослобађа 1918 од бугара и остаје под управом схс све до 1941 – преузимају га немци-бугари 1941 и онда 1944 пада у руке управи македоније унутар сфрј.

      Да ли си ти био некада у Скопљу, да ли си ти видео колико цигана и шиптара тамо живе? Да си видео не би га ни спомињао…

      Ако ћемо да тврдимо да је македонија Србска земља НЕМА ПРОБЛЕМА, ја сам за!, АЛИ ЦЕЛА до Солуна а не неке педерске границе у договору са грцима са којима се лижете…Или цела од Скопља до Солуна или ништа..

      Када су грци скрнавили старе средњовековне цркве у егејском делу после 1913 год. зато што су писане на ћирилици где је била Србија тада? Где је била Србија када су грци убијали и протеривали цело то становништво зато што су били Словени? Ћутала је зато што је имала део колача. Да су Срби стварно сматрали македонце србима зар би их оставили на милост и немилост бугарима и грцима у осталим деловима македоније?

    54. Ћирко каже:

      Делимично бих се сложио. Нисам никад био у Скопљу, али другар ми је оданде и често иде. И он каже да је пуно шиптарлука и циганлука, али то се решава другачије а не одустајањем од своје територије. Кад дође време анектирати целу Македонију, слажем се. Знам и за хеленске безаконије и рушење наших цркава, као и за мењање топонима и хидронима. Битно је да те ствари што више људи знају, пребијаћемо рачуне кад-тад.
      И да, постоји богата историја од пре Немањића и броји неких педесетак династија! Све су биле стациониране на ширем простору Балкана. О томе се међу Србима зна мало или ни мало, али има ко зна. Права ствар би била истражити чињенице и обнародовати.

    55. НекоТамо каже:

      Знам ја да наша историја не почиње од Немањића. Трибали су Срби и тако су нас сви звали али се то крије и сви се праве нешто луди. Треба све вратити Србији слажем се, али СВЕ не половично. Може то бити држава по угледу на Руску федерацију али Србски модел. Сада је тренутак када је Русија јака да у наредних 50 година остваримо своје циљеве.

    56. Vesa каже:

      Можда сте Ви господине Неко Тамо млад човек па не знате. После рата 1945 год., за време комунистичког терора, на десетине хиљада српских породица је морала да промени презиме или да се исели из Македоније. Тада су наше цркве из времена Немањића даване Шиптарима за штале и коњушнице,
      На периферији Београду су преко ноћи ницале куће сиротих Македонаца из западне Македоније који су морали да се одселе. Прошетајте по Раковици, Малом и Великом Мокром Лугу и распитајте се.

      Данас Македонци хоће своју расколничку цркву. Исто као и Монтенегрини и Украјинци. Само напред, проговорићете и ви као Монтенегрини Шиптарски.

      Дошло је време да се плати цена Комунистичке Оргије.

    57. Lune каже:

      Hm,hmm..to,sto si nabrabonjao,nema veze sa komunistima,koji,su,posle rata,uveli srpskimjezik u skole,ali nije islo !!!

    58. Икако каже:

      Моје рођаке су из Куманова отерали Бугари `41, када су се вратили `45, и данас су у Куманову, као Срби, а не Македонци

    59. НекоТамо каже:

      Превише гледаш филмова. Пре рата у Краљевини Југославији су истим тим људима мењали презимена да би имала Србски карактер.
      Пример ти је Киро Глогоров којег су Срби као малог прекрстили у Ћирило Глигоровић…Дакле неуспела асимилација македонског живља….Настави даље са својим животом…

    60. Vesa каже:

      Где пронађосте то комунистичко копиле.
      Од зла оца и горе мајке.
      Ако вам је он главни доказ Ваших ставова, нема потребе да расправљамо. Па комуњаре су вам скројиле у титовом Јајцу АВНОЈ-евске границе.(да не кажем у Ватикану, погледајте књигу Жарка Видовића Срби у Југославији и Европи)

      2018-03-05 9:58 GMT+01:00 Disqus :

    61. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Што је морало? Поготову да мења презиме? Имаш ли још неких бајки истог аутора?

    62. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      on je brutalno/hirurški precizan :-)

    63. Бели Орао каже:

      Брутално је истинит.

    64. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      a i egzaktan je :-)))

    65. Lune каже:

      Hm,hmm..a, ti mu dodjes,kao papski nuncije,ovlascen za pokrstavanje, “ jerusalima“…

    66. ivan каже:

      Мржња је отров за мозак.

    67. Бели Орао каже:

      Џбг, несте сакали с браката Срби. Псујеш Весу јер и даље не можеш да схватиш да славећи славу славиш српско име и опет ти је Веса крив.

    68. ПЕРСЕЈ МАКЕДОНСКИ каже:

      Македонскиот народ е постар од сите други балкански народи, не може да се присвоји од другите не може ќерка да биде постара од мајката!

    69. Бели Орао каже:

      Мора да буде и татко, а то смо ми Србите. Све сте прихватили само да не бисте били Стара Србија. Скопска Црна Гора, шта је то? И даље нећете да се вратите тамо где припадате. Коју славу славош. Држали сте владику Јована 5 година у затвору…

    70. ПЕРСЕЈ МАКЕДОНСКИ каже:

      Македонија е со своето Македонско име запишана веќе 3000 години и друго име немаме, пропагандите од сите страни сакат да ни направат Грци,Шиптари Бугари и Срби ама проблемот е дека фактите зборуват друго.
      Стара Србија не ми е познато што е , Србија во средниот век се викала Рашка а Србите Раси а Македонците и тогаш и сега само Македонци.

      Јован Вранишковски е предавник и национално се определува како ГРК – циганин.

    71. Бели Орао каже:

      Бате, џабе ја теби причам. Срби су записани на 12000 година, а Словени нису ни постојали, а онда су нас лагано регионализирали, а после је лако. Ако славиш славу Србин си, ако не славиш Бугарин.

    72. урбана герила каже:

      Запишана пре 3000 година? Па онда значи не можете ви да претендујете- неко пре вас запиш’о! Него где је била у међувремену, под земјата? И кад су је запишали, јесу ли је на српском запишали, или грчком? Или античком како зборува она ваша архитетка на Александар Велики кај гу викат Аце?

    73. Бели Орао каже:

      Џабе тупимо тастатуру. Комуњаре су им испрале мозак.

    74. моћни Ђоле Јанговић каже:

      И њима су комуњаре једини проблем..:))) хахахахахаха…

    75. урбана герила каже:

      Ма знам, али су толико смешни са тим испраним мозгом да то ни не капирају!

    76. Бели Орао каже:

      Џбг. Некад су фармерке биле плаве, па испране, па сад поцепане. Како вратити на старо? Никако. Једино бацити и рећи назад на старо и лепше да би опет кренуо напред.

    77. урбана герила каже:

      Бива то брале. Како су од Срба постали македонци, црногорци, ‘рвати, власи, мошњаци, мађарони, бугараши, шифтари… један план који би се доследно испуњавао деценијама- мало пажње, уплива у школство или другачије… и ето! Али зеза нас југословенство. Зато нема плана.

    78. Бели Орао каже:

      Да ли знаш да нам рвати држе 40% штампања уџбенника .

    79. урбана герила каже:

      А остало Немци. Да, знам. И другачије и не може бити без икаквог националног програма (а да је тога, не би сад морали да убеђујемо одрођену браћу да су наши!)!

    80. Бели Орао каже:

      Овакве ситуације вребају паписти и почињу са мажењем.

    81. НекоТамо каже:

      Груевски ниси попио лекиће….Рашка је једна од МНОГИХ Србских држава у средњем веку…
      Поред Рашке имаш и Дукљу, Травунију, Захумље, Паганију и Босну….

      Не бој се нема македоније и немој да пениш одмах. Док су Срби имали државе и кнежевства по Балкану македонија је била под византијом и бугарима а како стоје ствари опет ћете под бугарима…ЈБГ… ЕУ не може да чека…

    82. Ћирко каже:

      Е то, баш то објасните шипцима, бугарима и хеленима! Нас, за сад боли ку.ац за ваше „истине“!

    83. Бели Орао каже:

      Можеш лу да замислиш Слободан Македонац.

    84. Ћирко каже:

      Тешко.

    85. Бели Орао каже:

      Има. Један се самном „свађао“ још `91/92.
      Ето их сад како им се зове аеродром Ја не знам.

    86. Lune каже:

      Hm,hmm…“ Nikola Teslata“…??

    87. Lune каже:

      Hm,hmm…… https://www.makedonija.izmedju.cetiri.vuka

      Sent from my iPad

    88. Lune каже:

      Hm,hmm.pa,jos iz “ Pozarevca“..??

    89. Бели Орао каже:

      Знам лика. Убеђује ме да је Македонац, слави славу и зове се Слободам. мХХ,мХХ.

    90. НекоТамо каже:

      Ај олади мало…Ти си још једна будала са сликом Николе Грујевског колико могу да видим. Баш твој Никола Грујевски на снимцима каже да оће да се зовете Северна Македонија. Ти си жешће глуп ако мислиш да је он неки македонац и да те штити..

    91. урбана герила каже:

      Јел ти братко и језик постари? А реци ми где се помиње тај народ и кад? Кад је написана прва граматика на тај дијалект (по науци није језик- постоје јасне разлике). И било да се презиваш на ,,ски” или ,,ов” провери како ти се прадеда или његов деда презивао, сигурно не тако.

    92. Hrvacki Kralj Drkomlat IV каже:

      pa što vas je onda tako malo??? Mnogo ste ratovali u istoriji pa izginuli ???
      Ratovali ste protiv NATO,nemaca,turaka i tako to,a? Ili ste se pičkasto sakrivali u podrumima dok vas drugi oslobađaju, što bi hrvati rekli, bili ste lukavi i pametni?

    93. Ћирко каже:

      Браца, нисмо вам ми криви, на погрешно дрво лајеш. Неко вас је излагао а ви се примили да сте нација и држава, па сте се на име тога прали од српства на сваки могући начин. Срамота је да сад, после свега, бесните на нас који смо вам до у танчине објашњавали шта ће вам се десити. Нисте послушали и ђаво је дошао по своје, било је чак врло предвидљиво. Видите са онима који су вам причали бајке.

    94. ПЕРСЕЈ МАКЕДОНСКИ каже:

      Не псувам и навредувам српскиот народ ни нација а само педери и неписмени гадови како што е овој шиптар Веса

    95. Ћирко каже:

      Веса је револтирани Србин са велико „С“!

    96. Бели Орао каже:

      Оде Персеот. У погрешну је цркву дошао.

    97. Ћирко каже:

      :)) Шта ће човек, разумем га до некле.

    98. Бели Орао каже:

      Веса нее. шипош Веса ти право зборува, а истина боли.

    99. урбана герила каже:

      Човек је бескрајан (вечан) у два правца: бесмртности и глупости.

    100. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Значува дека некете да бидете „Централнобалканци“, абе чокалијче??? !
      А баш лепо име: Централнобалканска република Чокалија…:)

    101. Makedonci su deo Srpskog naroda i postali su od Srba!!!

    102. Lune каже:

      Hm,hmmm..mnogo,vagona,mnogo cisterni roba su propustali,kad god sunmogli,za vreme sankcija…a,sad pljuvanje po makedoncima…pokrstavanje,svojatanje…

    103. Зверојед каже:

      Е Македонац нека си шта си и нека си жив и здрав , ал срамота је то што сте се посрали и попишали на гробове оних војника који су вам турке протерали а то да је Македонија вечна докажите тако што ће те мало да се борите за њу …
      Јер ако се не будете борили поделиће вас Бугари и Шиптари …

      Цео погранични појас са Бугарском сви Македонци су узели Бугарске папре за то не треба да се борите више …

      Само нас заобиђите доста сте нам зла нанели , и уживајте у својој држави …

    104. урбана герила каже:

      С тим да је ВМРО бугарска организација.

    105. Бели Орао каже:

      А ДУПЕНЕ?

    106. урбана герила каже:

      Све иста отпадија.

    107. НекоТамо каже:

      Унутрашња Македонска Ревуциона Организација – ВМРО је била македонска организација све до 1928 када ту организацију преузимају Бугари и бугарофилиб који су и убили носатог краља Александра са усташама…

      Одмах када су глупи македонци схватили да су изиграни од стране бугара праве нову организацију под именом – Внатрешна Македонска Револуционерна Организација (Обединета) 1925, која блиско сарађује са Руским Комунистима. Касније сви ти угледни македонци из ове организације постају комунисти и водећи људи македоније од 1945 у оквиру СФРЈ.

      У приглупој македонији и дан данас имаш 2-3 партије које се зову ВМРО као и тада у то време па стога и долази до забуне ко су били бугари у вмро а ко уплашени македонци.

    108. урбана герила каже:

      Прва ствар: ,,македонци” и нису постојали пре подметања ВМРО.
      Друго: ко је основао, фонансирао, када и са којим циљем ВМРО?
      Треба да знаш да су управо под њиховим окриљем постојале две струје: тврда, која је заговарала директно побугаривање српског и јелинског становништва Македоније и Тракије, и мека; која је тражила постепено одвајање од српске свести измишљањем ,,македонске” нације.

    109. Srbin Južnjak каже:

      ВМРО је била великобугарска организација подељена на неколико фракција! Једна од фракција се залагала за Велику Независну Македонију, али опет као другу БУГАРСКУ државу на Балкану у којој живе етнички БУГАРИ који говоре БУГАРСКИМ језиком!

    110. Markos каже:

      U kojoj vojsci su se borili svi clanovi VMRO u prvom svetskom ratu, i njihove vodje – T.Aleksandrov, Cakalarov, Protogerov, Caulev i jos da ne nabrajam 100-150 drugih nizih vojvoda?
      Ovo skroz bez ikakve sumnje dokazuje ko su oni bili a i na cijoj strani je bilo preko 70% stanovnistva u to vreme.

    111. ivan каже:

      Попиј „дијазепам“ ил сл.

  5. Vladimir каже:

    Sakali ste, eve vam ga!

    1. Tuta каже:

      Ко је „сакао“? Њихови преци су били изложени букаризаовању, потурчивању, јеленизовању, и, кад су најзад ослобођени, комуњаре су их преко жестоке пропаганде начинили несрпским Македонцима. Мислите да ће комуњарски ученци нашој деци обезбедити бољу судбину?

    2. урбана герила каже:

      Већ јесу. Ево само овде је довољно завирити, па видети да живот дају за Тита, а изгибоше да попљују све српско и православно!

    3. Lune каже:

      Hm,hmm…samo klero-nacisticko srpsko , je za pljuvanje,ostalo nije !

    4. Бр каже:

      Oni su od Srba postali makedonci, kao što su i poturice iz Bosne postali bošnjaci – gužnjaci.

    5. Lune каже:

      Hm,hmm….ete nam ga Vucic….?

Коментари су затворени.