Прочитај ми чланак

НЕ ОДУСТАЈУ: Подиже се споменик четничком војводи Павлу Ђуришићу

0

У Горњем Заостру код Берана, "црногорској Равној гори", усвојена Декларација о помирењу

БЕРАНЕ – На завршетку дводневног Народног сабора у Горњем Заостру код Берана, „црногорској Равној гори“, усвојена је Декларација о помирењу и подизању споменика четничком команданту Павлу Ђуришићу.

– Захтевамо од Скупштине, Владе Црне Горе и осталих државних органа Црне Горе да прихвате нашу руку помирења и да Влада Душка Марковића дозволи подизање споменика команданту, вођи наших предака, војводи Павлу Ђуришићу страдалом од усташа у Другом светском рату – део је Декларације, којом се тврди да се до данашњих дана ствара лажна слика о многим догађајима Другог светског рата, као и о устанку у јулу 1941. године у Црној Гори.

– Устанак 13. јула 1941. године и није избио из „револуционарно-класних“ побуда, већ је то био општенародни бунт против намере Италије да Црну Гору одвоји од осталих делова српскога народа уз помоћ црногорских сепаратиста – тврди се у Декларацији.

Аргумент, према речима председника Општине Беране, за подизање споменика је и то што је Црна Гора чланица НАТО, а у САД је одавно подигнут споменик Павлу Ђуришићу.

ВЕЋ РУШЕН

ОРГАНИЗАТОРИ Сабора су 2013. године у Горњем Заостру подигли спомен-комплекс и постамент за споменик Ђуришићу, али су им припадници САЈ у два наврата рушили постоље, по наредби Министарства културе.

309 коментара “НЕ ОДУСТАЈУ: Подиже се споменик четничком војводи Павлу Ђуришићу

  1. Комесар I Тимочког батаљона каже:

    А да су макар узели да подигну војводи Ђујићу споменик или Дражи па би донекле било ок, али дижу споменик колаборационисти који је од Вермахта добио Гвоздени крст.

    1. ЏЕРОНИМО каже:

      Lično mislim da su četnici ljudski otpad i kukavički soj ljudi. A evo zašto:

      Kada spoljni neprijatelj izvrši agresiju na neku državu, u odbrani naroda i države treba da se angažuju sve snage bez obzira na ideološke, nacionalne, klasne ili neke druge razlike .

      A kada se rat završi , e onda ako treba neka se klasni neprijatelji međusobno razračunavaju.
      Četnici su se stavili na stranu Sila Osovine i uz njihovu logističku i drugu pomoć ratovali protiv svog naroda.
      I to se ne može nikako drugaćije okvalifikovati nego kao izdaja!

    2. Perun каже:

      Za one koji i danas tvrde da su Četnici sarađivali sa Nemcima
      Ovo su samo nekoliko od stotine dokaza o „saradnji“.
      OVAKO IZGLEDA „saradnja“ četnika Đenerala Mihailovića sa nacistima.
      u 1941, 42 i 43 ratnoj godini .
      Iz ARHIVA „Ratni dnevnik (Wehrmacht) Vrhovne komande nemačke armije“
      („Krigstagebuch des oberkommandos der Wehmacht“).
      7. decembar 1941.
      Akcija čišćenja i oko Gornjeg Milanovca: uhapšeno 2 oficira i 40 članova četničke grupe Draže Mihailovića. Nakon saslušanja svi su streljani.

      26. novembra 1942.
      Srbija: uhvaćeno 7 pristalica Draže Mihailovića. Nakon saslušanja svi su streljani.

      2. decembar 1942.
      Srbija: streljano od strane Nemaca 12 pripadnika pokreta Draže Mihailovića.

      5. maj 1943
      Nemačke trupe u borbama kod Foče ubile preko sto četnika.

      26. maj 1943.
      Srbija: Ubijeno 250 ljudi Draže Mihailovića u znak odmazde zbog
      njihovog napada od pre šest dana na jednu našu jedinicu.
      Itd. Itd.

      Posle izdaje Kralja i Engleza
      Đeneral Draža je nastavio da se bori protiv CRVENE KUGE.

    3. Херцеговина каже:

      Лајк ка кућа!

    4. Perun каже:

      Hvala….!

    5. Херцеговина каже:

      Вазда кад заслужиш!

    6. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      ,,2 oficira i 40 članova četničke grupe Draže Mihailovića“,
      ,,12 pripadnika pokreta Draže Mihailovića“,
      ,,250 ljudi Draže Mihailovića“,
      Дакле Драже Михајловића не Павла Ђуришића.
      Posle izdaje Kralja i Engleza
      Đeneral Draža je nastavio da se bori protiv Српског народа у НОВЈ али не против немаца.

    7. Lazar каже:

      Кажеш ти. Америка, Француска па чак и Немачка и Италија кажу другачије. Да су га с леђа нападали комунисти док је ратовао са Немцима. Ај се потруди мало више, можеш ти балавко.

    8. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Сам си балавко

    9. Zelimir каже:

      Ако је истина то што пишеш онда га никада неби Енглези, Французи и Американци одликовали а лично је Де Гол тражио од тита да ослободи Генерала Михаиловића. Велики Де Гол је после убиства Генерала Михаиловића одбијао све покушаје титових комуниста да испослују састанак тита и Де Гола (због тога што је тито убио Генерала Михаиловића). Зато се Де Гол никада никада није састао са масовним убицом и терористом јосипом брозом. Споменике Генералу Михаиловићу имамо широм света од Аустралије и УСА па до Енглеске и Француске а добро знамо да англо саксонци и гали (французи) никада неби дозволили да се на њиховој земљи направи споменик некоме ко се борио против њих или помагао њихове непријетеље. Ово више пишем због других него због тебе јер се ти злочинца броза никада нећеш одрећи иако се броз по уништaвањy Србије и Срба може сврстати уз павелића али то је твоје па нека ти буде.

    10. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      ,,Споменике Генералу Михаиловићу имамо широм света од Аустралије и УСА па до Енглеске и Француске“, то није низакакву похвалу као прво. Нама англосаксонске земље никада нису били пријатељи, упамти, НИКАДА, чак ни француска, тако да су за мене Значајнији Жуков и Толбухин од Де Гола. Друго, Дража се јесте борио више против сопственог народа него немаца, дал је склопио сарадњу пред крах покрета, можда, а америчко одликовање ЈЕ ДОБИО ЗА СПАШАВАЊЕ ОНИХ ПИЛОТА КОЈИ СУ НАМ 1944. СРАВНИЛИ ГРАДОВЕ ПО СРБИЈИ, тако да и то одликовање није низакакву похвалу.

    11. Markos каже:

      Nije istina da se Draza borio protiv sopstvenog naroda jer komunisti nisu nas narod nego strana agentura i teroristicka organizacija (po zakonu) a o tim pilotima bolje da ne pricas jer je upravo vasa KPJ i drug Josif Tito davao ciljeve koje da ti piloti gadjaju da bi lakse opljackali gradove po Srbiji.

    12. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Циљеве је давао и Дража. Друго, сви у НОВЈ, и команданти и војска, 90% Срби, војници нарочито, обичан српски народ, радници и сељаци, тако да се Дража јесте борио против сопственог народа, јер увек више страдају обични војници него команданти.

    13. Markos каже:

      Nije druze to davao Draza vec tvoj idol Broz, a o tome pise i Cercilov izaslanik kod njega, Ficroj Meklejn, iako u tim gradovima (kako opet pise Meklejn) nije ni bila nikakva znacajna Nemacka vojska.
      Nije ovo 50-ta godina pa da se nista ne zna :D

    14. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      И Дража је давао, имао је и он изасланике, чак је хтео и Бор да се бомбардује па хвала Богу не би ништа од тога.

    15. Markos каже:

      Nije ovo izaslanik Drazin vec izaslanik Cercila kod tvog Broza koji je zajedno s komunistickom bandom sedeo na brdu iznad Nisa i Leskovca i uzivao u paljevinama ko i pomenuti crveni glavorezi.
      Sreca pa je to zapisao inace bi ti ovde i to negirao i pozivao se na neke vasarske novine ko ovo sto govoris za Bor :D

    16. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А док су они бомбардовали, Дража је сакупљао оберене амере и британце које су немци отресли са неба.

    17. Markos каже:

      Jao jaoooo :) Aman covece danas postoji internet svako moze da proveri i procita o dogadjajima i od pre 500 godina a kamo li iz 2.sv rata.
      U to vreme je vec Cercil prodao Drazu crvenim glavorezima Staljinu i Titu pa nije bilo potrebe da im on spasava pilote.

    18. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Али он им јесте спашавао пилоте, и тиме се Равногорци највише и хвале…

    19. Markos каже:

      Al ne u to vreme AMAN nego ranije.

    20. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Управо у то време, јер само тад, када су била бомбардовања, је било највише авиона на српском небу, а немачка ПВО сигурно није седела скрштених руку. Једна она америчка летећа тврђава да је оборена, испало би 12 или 16 људи + пратећи ловачки авиони.

    21. Markos каже:

      Ne.
      Naredbu o spasavanju pilota gen.Mihajlovic daje u januaru 1944-te kada Americki avioni napadaju naftna polja po Rumuniji i zbog kvarova ili pogodaka su primorani da slete u Srbiju.
      A bombardovanja Srbije su u septembru, dakle jedno 8 meseci kasnije.

    22. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ако се ,,Операција Ваздушни мост“ одиграла у мају, то не значи да спасавања није било и у априлу.

    23. Lazar каже:

      Опет лажеш бре, како ти не досади? Дража је скупљао искључиво авијатичаре који су оборени над Плоестима у Румунији где су савезници бомбардовали нафтна постројења Трећег рајха у Румунији. Имали су наређење војне обавештајне службе да се катапултирају искључиво над Србијом што летећим тврђавама није био проблем.

    24. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Сви љотићевски академици знају да је Дража најволео да ратује и четује у широј околини Румунске луке Плоешти..:)))) Ту је скупљао и слао назад за УСА, оборене америчке пилоте…
      Е болида браћо рођена???!

    25. Lazar каже:

      Ти си стварно ретардиран а и овај кретен што те лајкује па не знате за ноторне чињенице. Па није то скок са тарабе твоје черге морону, летеће тврђаве су маневрисале десетинама километара пошто би биле погођене а нису их Немци обарали над самим пољима само већ дуж целе Румуније и по повратку ка Италији. Е јесте два топуза, веће буздоване видо нисам.

    26. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Написао си дословно:
      …“ Дража је скупљао искључиво авијатичаре који су ОБОРЕНИ над Плоестима у Румунији где су савезници бомбардовали нафтна постројења Трећег рајха у Румунији …“

      Или се сабери, или научи шта је логика или научи писати.. Једно од то троје Хакала. Ја знам да у циган мали нема неке школе, али нисам те ја звао на срБски сајт, сам се пријављујеш..::)))

    27. Lazar каже:

      Батке, треба да си луд ки ја да причаш с овог. Тај ти већи пацијент и од мене. Млад а већ лудара кука за њим. Ударила га сперма у главу па место да јури цаве долази овде да брани хрвати и комунисти.

    28. Lazar каже:

      То по вашој историји минхаузенској. Од 41 до 44′ све борбе комуниста су биле нападање на четнике и то с леђа не ретко кад су четници нападали Немце.

    29. Lazar каже:

      Аха, јесте. Ево један такав документ који потврђује да је ипак твој Хрват тражио бомбардовање Србије а не Србин:
      http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/reportaze/aktuelno.293.html:659384-Na-bombama—Srecan-Uskrs-cirilicom

    30. Zelimir каже:

      Draza je branio Srbski narod od komunista, ustasa, balista, nemaca, bugara, talijana i madjara. Da se borio protiv Srba nikada ga Srbi ni Srbska Pravoslavna Crkva nebi podrzali i slavili kao heroja i mucenika.

    31. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Можда само од немаца, од усташа, Србе је бранио Ђујић, а од бугара Пећанац, а народ је био и уз комунисте. Друго, СПЦ није дефинисала Дражин статус, а херој није, јер ништа толко херојски није урадио, Дража је трагична личност, а неможе се рећи ни да је мученик, јер се не зна да ли је уопште убијен.

    32. Lazar каже:

      Народ по затворима и кп домовима. Па твој идол Капичић каже да су Срби и 45′ сви редом били за четнике. Па јел и он лаже? Ајд одлучи се.

    33. Lazar каже:

      Е стварно си много глуп. Па тај Путин кога форсираш се одрекао комунизма и испљувао га још ре 25 година. У ком бре ти подруму живиш? Па то као кад би ја ставио слику четника а бранио комунисте. Чекај, има један такав, онај са брци што се лепо слажете … пфффффххахахаха

    34. Lazar каже:

      Кажеш коме? Па Хрват мање мрзи на Србе од овога

    35. Zelimir каже:

      To ja napisah zbog drugih ne zbog njega. Slepom se ne govori o bojama niti se gluvom peva.

    36. tomahawk каже:

      ALo, pametni stvore, nije u pitanju Draza nego DJurisic
      jel citas bar naslov pre nego sto baljezgas

    37. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Морашда разграничиш четири врсте четника, Дражине ЈВуО, Ђујићеве, Пећанчеве, и Ђуришићеве.

    38. Lazar каже:

      Рече ехперт за четнике. Ахахаха

    39. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Да

    40. Lazar каже:

      АХАХАХАХАХ

    41. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Хахаха

    42. Lazar каже:

      А то каже ко сем комуниста и усраша?

    43. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Срби.

    44. Lazar каже:

      Комунисти и усташе Срби? Да, били некад.

    45. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      О обичним Србима говорим, не о Србина у НОВЈ нити о хрватима усташама.

    46. Lazar каже:

      Има “обичних Срба“ и у обичним лудницима. Ти овде можеш да кажеш и напишеш шта год оћеш, машта ти је безгранична а све је дозвољено.

    47. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Исто важи и за тебе, само је проблем што си неваспитан.

    48. Lazar каже:

      Е па друже, не можемо сви да прођемо те затворске школе ко твоји ментори. Зато ти хвала.

    49. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Твоји ментори, прошли су и горе од затвора…

    50. Lazar каже:

      Ти кажеш, од вас горе нема.

    51. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Има, неваспитани зилоти и фанатици

    52. Lazar каже:

      То ти је само једна подстанарска особина.

    53. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А ти грешка природе

    54. Lazar каже:

      ај сад бежи да спаваш, пресисаћеш

    55. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ма шта ми наприча

    56. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ти си јача будала.. мислим фактографски. Једна је ствар што си матор и даље пушиш све комунистичке пропагандне баљезгарије, а сасвим друга то што си активно учествовао у Отпору и издаји земље. За то ћемо те бесити индијанац, знаш!? Под вешала има да узвикнеш „Живела Србија!“ иначе идеш на неомашћен колац!
      Боље моли бога да ти звекне један уранијумски карцином да отпутујеш пре него срушимо ову окупацију коју си са братијом довео у Србију!

    57. ЏЕРОНИМО каже:

      Đole vidi se da si se ušikao od neke daskovače. Jer kad te neko pritera dokazima uza zid onda ti, kao i inače, potežeš tzv. „Argumentum ad hominim“ i tražiš podršku među komentatorima – istomišljenicima. A to je kukavički. Moraš da se boriš sam!
      I veliš da je sve to „komunistička propaganda“. Ali neće da može: istorijski dokumenti su neumoljivi i oni kazuju i da su četnici sarađivali sa okupatorom. A to znači da su bili kukavice, za razliku od partizana koji su bili spremni da ubiju ali bogami i da poginu. Jer da četnici nisu bili kukavice oni bi – pobedili. I to je ono, a ovde sam to više puta naglašavao, što im ja ne opraštam. Jer da su pobedili za Srbiju bi naravno bilo mnogo bolje: Nebi postojalo ni šiptarsko ni krvatsko niti balijsko pitanje.
      Za tebe bi bilo bolje da se povučeš sa ovog portala, jer on ne služi za lečenje frustracija nego za podizanje nivoa srpske nacionalne svesti.
      A ti svojom primitivnom i psovačkom terminologijom i površnim znanjem , tome nimalo ne doprinosiš. Naprotiv!

    58. Црногорски четник каже:

      Бравино, ако је и било неке сарадње, била је нужна. Комунисти су били највећи проблем, њихове активности су се морале угушити по сваку цијену. Што не говориш о томе како сте ви сарађивали са усташама, прије рата? Заборавио си да су комунисти подржали Велебитски устанак против српске краљевине?! Имаш можда рупу у сјећањима?

      Разумијем ја зашто ти мрзиш Ђуришића. Вјероватно је побио твоју инцест пасмину муслиманску.

    59. ЏЕРОНИМО каже:

      Alo bre Đukanoviću sjaši već jednom. Ja sam poreklom iz Stare Crne Gore i viši sam Crnogorac od tebe.
      Ti si Vasojević kao i Pavle a Vasojevići – trokapići su pripojeni Crnoj Gori tek 1878. godine, i mahom su u II SR. bili četnici.
      Saradnje sa okupatorom nesme biti nikada i ni pod kakvim uslovima , inače se to zove – izdaja.
      Nemoj rekla kazala, nego ako tvrdiš da su komunisti sarađivali sa okupatorom daj fotorafiju, link ili bilo kakve dokaze.
      Prihvatam samo ozbiljnu raspravu. Pravi Crnogorci ne laju , a ako budeš lajao kao ulična džukela – sledi blokada!

    60. Црногорски четник каже:

      О чему ти причаш човјече, Ђукановићи нијесу Васојевићу, но су из Старе Црне Горе. Са Чева, Цетиња. Нијесам Васојевић, већ припадам племену Озринићи, Катунска нахија. Одакле ти идеја да су Ђукановићи Васојевићи. Гдје си то прочитао?!

      Зар ти ниси са Косова и Метохије?! Више пута си понављао да си из Истока. Ту има доста Црногораца. Као нпр. Ракочевићи.

    61. ЏЕРОНИМО каже:

      Javljao se neki dosadni ludak Đukanović pa sam pretpostavio da si to ti.
      I nisam rekao da su Đukanovići Vasojevići nego Pavle Đurišić.
      Ja jesam rođen u Metohiji ali moji preci su Katunjani , a vidim da si to i ti.
      „Čevo ravno gnijezdo junačko / a krvavo ljudsko razbojište/ – pjevao je knjaz Nikola.
      Zato bez obzira na poitičke stavove i ideološke razlike – poštujem!
      I četnici i partizani – marš u ropotarnicu istorije da ne kažem u 3 LPM.
      Samo bez psovki!. Pravi CG-ovci umeju da naruže čoveka i bez psovki.
      Dovoljno je da za nekog kažu da je nesoj, da su njegovi bili nemrčipuške, nikogovići…itd.
      PS: lično poznajem vrsnog novinara iz Gračanice Živojina Rakočevića. Sposoban novinar, veliki čovek i veliki borac. Poreklom Moračanin – kao i svi Rakočevići.

    62. Црногорски четник каже:

      Познајеш ли једног полицајца Ракочевића? Из Истока је. Тамо је живио до 1999. године. Заборавих му име, његов син је ишао са мном у школу. Није био обичан полицајац, имао је неку већу функцију. А познавао сам и породицу покојног Живорада Цвејића из Пећи. Био је предсједник суда до 1998. године.

    63. DJUKANOVICI SU NAJVECI IZDAJNICI SRPSTVA U CRNOJ GORI.

    64. Markos каже:

      Da nije bilo nikakve saradnje s okupatorom danas nijedan Srbin Grk ni Bugarin ne bi bio ziv jer se iz nuzde saradjivalo i sa Turcima i sa svakim tako da je to besmisleno, a specijalno ako se uzme kontekst 2sv rata gde je KPJ i SSSR do 41-ve prvi brat i saveznik Hitlera.

      Sto se tice ovoga da je svako ko je izgubio rat nesposoban, jel tebi poznato da su 2 najveca generala svih vremena Hanibal i Napoleon zavrsili ko gubitnici?

    65. Милутин Јевић каже:

      Реално увек је било група које су пљачкале и убијале, јер међу људима се увек нађу они лоши па укаљају углед читаве групе.
      Оно што је сигурно и историјски потврђено јесте да су Дражини Четници стрељали уколико би извршили било какав злочин, закони су били као у регуларној војсци јер то и јесте била војска ЈВУО! .
      Наравно било је и издајица који су се називали четницима а то нису били, за Ђујића сам чуо само речи хвале од народа а до тога се не долази лако.
      А партизани тај уграђени сатански елемент у људском друштву, о њима треба рећи само једно, уколико је међу четницима постојала група олоша који су крали и убијали и тако штетили свом народу, међу партизанима је постојала идеологија која је уништила Српски народ! Комунизам је највеће зло које је задесило Србију и Србе, и дан данас потомци комуниста нам кроје судбину, а ти твоји историјски подаци су измишљени као и многе приче о четницима кољачима деце све зарад стварања лоше слике о четницима.

    66. ЏЕРОНИМО каже:

      Коментар ти је културан и одмерен иначе ти небих одговарао.
      Комунисти су затровали народ, првенствено младе људе и сиротињу да ће они остварити вековни људски сан о правди и једнакости међу људима. Обзиром да сам увек био материјално сиромашан и идеалиста ,сто посто бих тада пришао Партизанима.
      Њихове вође су Интернационализам претпоставили национализму и на ту глупост су се наватали највише Срби и то ће се показати кобно за српски народ. Док су друге нације и те како водиле рачуна о својим уским националним интересима.
      Комунистичке вође су дочепавши се власти издале изворну идеју комунизма и почели да грабе . Тиме су доказали да је Марксизам-комунизам неостварив јер се коси са људском природом.
      Наравно да су и Партизани и Четници чинили злочине.
      Ђујићу свака част. Али четнички злочини се не могу правдати тиме што ће неко рећи „Чича“ је био добар али су постојали појединци и групе који су се отргли контроли и чинили злочине. Јер ако си од стране Владе у избеглиштву постављен за команданта ЈВУО , онда по командној одговорности одговараш за сваког појединца у сопственим редовима.
      Поз.

    67. Đurišić каже:

      Ako govorimo o komandnoj odgovornosti, onda je i Staljin odgovoran za zločine Crven armije. Sjeti da se da su pripadnici te armije počinili vrlo teške zločine, naročito silovanja. Mnogi Njemci zbog toga imaju danas đedove u Rusiji…. Nijesu poštedjeli ni stanovnike ovih prostora kada su došli. Nijesu se ponašali kako dolikuje vojniku. Valjda Staljin snosi odgovornost kao vrhovni komandant. I ne samo to. Nego što ćemo i sa zločinom poznatijim kao „Golodomor“. Ima sva obilježlja genocida. Ta glad se nije desila slučajno, namjerno je izazvana, kako bi se smanjio broj Ukrajinaca. U tom je i djelimično uspio.

    68. моћни Ђоле Јанговић каже:

      „Врло тешки злочини нарочито силовања???“
      Значи за тебе је хитлерињо, гурање ките у швапску госпоју „нарочито тежак злочин“, за разлику од гурања живих људи у плинску комору, и крематоријум што спада у прекршаје лепог понашања???
      Обзиром да си се изјаснио да су ти швабе и амери „виша раса“, јеебање њи’ових снајки је недопустив шлочин за тебе и остале усташе, па те у неку руку и разумем.
      Ти си услед узнапредовалог Штокхолмског синдрома који тресе целу монтенегринску популацију потпуно полудео, исписао се из људи и уписао се у нацисте усташкога типа.
      Било би фер и уљудно да макар скинеш слику тог четника и име крај њега и метнеш Дрљевића или Лубурића… Исте сте крви и порекла…

    69. Đurišić каже:

      O đe si bravu! :) Što se radi? :) Ne znam zašto ovđe pominješ Amerikance. Svaki čovjek koji elementarno poznaje istoriju zna da su Amerikanci bili protiv Njemaca za vrijeme Drugog svjetskog rata. Oni su bili na istoj strani sa Staljinom.

      Ne znam koga su gurali Njemci u plinsku komoru osim Jevreje? I što je tu sporno? Hitler je želio da nas spase od židovskog bezumlja. Nije uspio. I danas plaćamo tu cijenu.

      Holocaust je primjer kako se vješto iskrivljuju historijske činjenice. To je bio radni logor. Broj ubijenih Židova se iz godine u godinu povećava. Mnogi su tamo pomrli prirodnom smrću.

      I nemoj mi se mnogo śekirat! ;) Nije ti to dobro. Idi popi malo te tvoje džibruše. Bolje te čovjek podnosi pjanog.

    70. моћни Ђоле Јанговић каже:

      За тебе би било боље да се ја повучем и за многе друге, па ћете то да гледате на врбово лето отпораш ! Али и ја сам спреман да убијем и да погинем и то сам већ у неколико наврата показао, а не сматрам се партизаном!
      Него другосрбијанац, нађе ли ти игде мајка му стара доказе како су партизани сарађивали и са усташама и са немцима? Па пун је интернет докумената! Комунци су крили и палили, заметали и лагали, али су се отвориле и немачке и савезничке архиве…
      СВИ су са сваким сарађивали кад је загустило у Другом светском рату на брдовитом Балкану!
      А комунци имају и писани договор са усташама, потписао Моша Пијаде пре рата! Дрезденски конгрес 1928. куд ће ти већи писани доказ о циљевима комуниста на затирању србске државе?
      Ти си например сарађивао са окупатором кад си ишао ујесен1999. у Будимпешту да примиш лову и инструкције да рушиш и предајеш своју отаџбину окупатору који нас је бомбардовао.
      И зато си заслужио стрељачки вод или вешала… Ништа лично, то је тако од кад је света и века и кад те уватимо има да висиш индијанац!

    71. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ви сте били кукавице 1999. за време бомбардовања и крили се по подрумима док сам ја са својима дотрчао из Српске Републике да те браним, не знајући лудак да не треба да те браним јер си се ти већ предао!
      А онда си 2000. иако си сиња кукавица, уз помоћ НАТО и Сорошевих милиона, подмитио остале кукавице и победио!
      Ми нисмо могли претпоставити да се у Србији накотило ТОЛИКО кукавица алавих на амерички долар!?
      Видиш како је могуће да и кукавица победи?

    72. ЏЕРОНИМО каже:

      Цоби би пао и овако и онако због катастрофалног учинка његове владавине. А кађа иозбора је била само дара која је превршила меру. Да то није урадио „Отпор“ урадио би неко други.
      Да сам страни плаћеник живео би лепо, а овако живим само од (умањене) пензије која ми обезбеђује једино најосновнија средства за живот. Понекад за доручак само хлеб намазан с машћу а одозго алева паприка. Овај комп ми је купио син који ради напољу. Ауто немам, сем неко половно бицикло. Не сећам се кад сам последњи пут видо море.
      Гардеробу купујем врло ретко па и онда на бувљаку и код Кинеза. За време жутих сам имао 50 посто попуста на инфостан по основу тешког инвалида у породици. Сада су ми напрдњачки лопови и то узели…

      А то што си нас ти бранио… Па зато смо тако и прошли! Тамо где су такви бранили Србе – Срба више – нема!

    73. Црногорски четник каже:

      Дођи у Херцег Нови, ту можеш лијепо проћи за мало пара. Смјештај се може наћи повољно. Да не говорим колико је ту пријатно, јер је град скоро па 100 % просрпски оријентисан. Ту је на власти опозиција. ДПС мафији не успјева за руком да у ХН освоји власт. Не дају се Новљани. Не треба претјеривати. Знам да се тешко живи, али, свако може приуштит да оде на љетовање.

      Кад помену тог Цобија, коме си давао подршку током деведесетих? СПО, ГСС или ДС?

    74. ЏЕРОНИМО каже:

      Најпре сам подржавао Вука и 3 месеца табанао за њим што никада себи не могу опростити. јер у шта се он данас претворио, то видимо сви.
      Деветог марта 1991-г. Цоби би пао али га је спасила усрана ЈНА. И то је њена једина успешна акција за сво време деведесетих.
      Онда сам гласао за Коштуњавог. Али и он и касније Бота су се показали неспособни .

      И због тога су се вратили најгори од свих могућих а то су ови црвено- црни. И ако их ускоро не отерамо , црно нам се пише да црње не може бити.
      Ево пицоусти отворено позива да мењамо Устав а то у преводу значи да Космет поклонимо Шипцима.

    75. Црногорски четник каже:

      Вук је мијењао политику како вјетар дува. Није ни чудо што је имао добре односе са Новаком Килабардом. Исте карактерне особине. Килибарда је знао промјенити мишљење у року од неколико мјесеци. Никада у животу то нијесам видио.

      Имам код себе многа издања „СРПСКЕ РЕЧИ“. Бројеви који су излазили током 1990. и средином почетком 1991. су били више него национално оријентисани. Да би недуго затим то постало гласило грађанске провенијенције.

      Јеси ли и ти гласао за Николића 2012.? Признајем да сам тада био у заблуди, вјеровао сам да је мање зло од Тадића. Само због тога сам прижељкивао његову побједу у другом кругу. Да будем искрен, нисам вјеровао да ће до тога доћи, и поред катастрофалне политике ДС-а. Сва истраживања су показивала да Николић губи други круг предјседничких избора. Мала излазност је утицала да Тадић изгуби у другом кругу. Не само то, но и она глупост са џаковима и наводном изборном „крађом“. Не тако мали број људи је прогутао ту причу.

    76. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Слизасте се црногорци, пре само мало сте кидисали зубима под грло, али како се упознасте да сте црногорци, у очи се уједате од љубави.::)))
      Гори сте од шиптара!

    77. Црногорски четник каже:

      Прије мјесец дана сам погледао филм „Несаница“. Оригинални наслов је „Chasing Sleep“. Веома ме подсјећаш на главног јунака, на професора Еда чији је једини свијет његова кућа. Често има халуцинације, па му је тешко да разгонетне што је стварност а што халуцинација. Препоручујем ти да погледаш филм, препознаћеш се. Једино што ниси професор. Даће Бог да си и основну завршио до краја.

    78. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ти мене не подсећаш него си исти ка’ Секула Дрљевић. Исте приче причаш, исто волиш швабу а мрзиш на Руса, исто жалиш украјинца бандераша и брата усташу хрвата. Пропишт’о си од муке што су их партизани онолике помлатили у Блајбургу а што данас бандераши зевају искежени по котловима Иловајска..:)))
      А овај твој „земо“ и телектуалац а „сиротиња јер је од карактера“ Џеронимо јеебо ли га свети Јероним на небу, СВЕ то види шта тртљаш и сереш, али као и сваки шиптар, своје говно му не смрди.::)

    79. ЏЕРОНИМО каже:

      Ајде олади Ђоле воле. Ти си као онај босанчерос што се сликао између два вола, послао слику кући и написао: „ЈА САМ ОВАЈ У СРЕДИНИ“!

    80. Đurišić каже:

      Banovali su me sinoć, nije mi jasno zašto. Đole ovdje svašta piše, pa se niko nije sjetio da mu zabrani pisanje. Đole je pobjedio međeda u šahu. 3:2! :))

    81. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Вас два сте црногорски бушави волови ко уписани… Да сте бар бикови па да ова своја серендања докажете, него сте почишћени и сада само мучете своја монтенегринска куробесања..:))
      Не можете да „разгонетнете“ јесте ли васојевићи или кучи, што вели овај твој академик са загребачке сорбоне..:)))

    82. моћни Ђоле Јанговић каже:

      И за који куурац си ти издао отаџбину магарче? За фруштук са леба и масти?!
      Тако ти и треба. Свеједно ћемо да те бесимо. Велеиздаја никад не застарева!

    83. TO SU SVE KOMUNISTICKI FALSIFIKATI.

    84. Lazar каже:

      Ахахахахаха … гвоздени крст није добио ни павелић ретарду један усрашки али по вашимм комуно усрашким фалсификатима јесте, по њима сте се ви борили за слободу АХАХАХАХА Тај гвоздени крст топузу није добио ама баш НИКО на територији некадашње Југославије укључујући праве колаборационисте усраше и комунисте.

    85. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Јесу, добијале су и усташе, и колаборационисти, ретарду. И партизани се јесу борили за слободу!

    86. tomahawk каже:

      Moj deda po majci bio partizan
      a deda po ocu saradnik cetnika
      i jedan i drugi su moji
      to je srpska sudbina,nazalost

    87. Lazar каже:

      Твој деда је био усраша као и ти а ти си лажов

    88. Lazar каже:

      далобу умоболна ако су добијали од Немаца, па покажи један немачки документ који их одликује. Ви усраше тврдите да је и степинац био антифашиста ахахахаха Партизани су се борили за слободу робијаша из кп домова целе Југославије предвођени усрашком кликом Броз, Кватерник, Хербранг, Старчевић, Кардељ, све сами Срби ахахахаха и то са два основне школе у просеку пфффхахахаха

    89. Lazar каже:

      Он није али твој вођа усраша Јосип Броз Тито јесте у борбама на Церу, Колубари и Гучеву где се директно сукобио и са Дражом Михаиловићем и са Миланом Недићем. Он на аустријској а ови на српској страни. Тај пораз им никад није заборавио а нисте ни ви хрвати … ахахахахаха

    90. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Докажи, за Ђујића постоји документ који потврђује да јесте добио Гвоздени крст

    91. Lazar каже:

      Шта има теби доказујем, то је ко лудаку да доказујеш да је луд. Ти твоји “документи“ су разобличени комуњарски фалсификати које су састављале усташе примљене у њихове редове после рата.

    92. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Не мени, него осталим читаоцима. Лудак си сам.

    93. Lazar каже:

      Остали читаоци нису као ти.

    94. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Али не заслужују да буду обманути.

    95. Lazar каже:

      Слажем се, зато ти и реплицирам.

    96. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Не реплицираш, него вређаш.

    97. Lazar каже:

      Није ми жао што те истина вређа, можда и буде нешто од тебе.

    98. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ти и истина сте једно од другог удаљени милион светлосних година. Тако да нема шта да ме вређа.

    99. Lazar каже:

      Ето ти сад, час те вређам, час те не вређам .. ајд ти момчићу, врати се не сок.

    100. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А ти на лекове.

    101. Lazar каже:

      Ето виш, двоструки аршини, лагање, драма, а докази у крви. Ја би пре рекао да ти је идиотлук у крви. Ајд дете, млекце па у кревет, већ си оборио рекорд у броју коментара, нарочито оних идиотских

    102. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Теби је идиотлук у мозгу. Попиј ти лекове па назад у кому…

    103. Lazar каже:

      Ти си ходајућа кома. И то она балава недојебана, зато овде лупеташ екстремне глупости јер живот немаш.

    104. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ко ми каже, ходајућа, балава и недојебана кома.

    105. Lazar каже:

      ето, и одговараш као дечак али од пет година

    106. Lazar каже:

      Јесте још боље, подмладио си се.

    107. Lazar каже:

      Мош ти тражиш доказе колико хоћеш али немаш их ни ти. Имаш само приче из комунистичке ере БЕЗ ИКАКВИХ ИЗВОРА. Али ево једног примера, дао га је Бојан Димитријевић, историчар за Вечерње Новости:
      “KRST – FALSIFIKAT
      ZA pavla Đurišića protivnici rehabilitacije Draže Mihailovića navode da je od Hitlera dobio gvozdeni krst.
      – To je istorijski falsifikat – kaže Dimitrijević. – U ono vreme taj podatak bio je čista partizanska propaganda, obelodanjen da bi se četnici denuncirali. Đurišić nije mogao i da je hteo da dobije gvozdeni krst kada je maja 1943. godine, tokom bitke na Sutjesci, zajedno sa 2000 crnogorskih četnika uhapšen i deportovan u logor.“

    108. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А где је њему доказ да је Ђуришић тада ухапшен?

    109. Lazar каже:

      Историчари су без доказа, једини их имаш ти ал нећеш да их покажеш јер си поштен човек ахахахаха. Него реци ти мени, где је теби доказ да си Србин?

    110. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      У крви.

    111. Lazar каже:

      Ја би пре рекао у доконости да оставиш гомилу коментара без логике и смисла.

    112. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Доказ да сам Србин, ми је у крви.

    113. Lazar каже:

      Знам, сви твоји докази су ван овог сајта али зато свима другима тражиш брис крви, гуше и носа како би изнели тврдњу макар и енциклопедијску. Незрео си чак и за комунисту.

    114. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А ти си незрео као људско биће.

    115. Lazar каже:

      Фала ти, не би ваљало да ти другачије мислиш. Ако се то тако зове.

    116. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Нема на чему, и други пут.

    117. Црногорски четник каже:

      Ал ти је извор, свака част. То је антисрпски портал. Не разумијем, што је проблем уколико је добио Гвоздени крст?! То може само да му буде плус. Била би срамота да је добио неко признање од злочиначког Совјетског савеза.

    118. моћни Ђоле Јанговић каже:

      За разлику од Хитлерове Немачке која је била Швајцарска? Е сад га усра чоче! :))))

    119. Црногорски четник каже:

      Трећи Рајх је био далеко бољи избор од Совјетског савеза. СССР је империја зла.

    120. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Друже, говориш такве небулозе које много иду на штету и самом Ђуришићу, немам са тобом шта да коментаришем, поздрав.

    121. Црногорски четник каже:

      Прочитај неутралне изворе како се живјело у том бајном Совјетском савезу. Стаљин је директно одговоран за убијање преко 2 милиона Руса. Да не говорим о геноциду који је почињен на простору данашње Украјине. „Голодомор“.

      Ми нисмо смјели улазити у рат са Њемачком. Морали смо избјећи рат по сваку цијену. Бугари су најпаметније поступили.

    122. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Неутрални, антируски извори ме неинтересују, читам само руске изворе и извештаје руских стручњака: https://ruskarec.ru/politics/2017/07/29/averzija-prema-chinjenicama-koje-su-bile-prave-razmere-staljinovog-terora_813604 , Нисмо смели, али британци су се постарали да уђемо у рат. Бугари, то ти је најбешчаснија багра и срамота је уопште помислити да Срби треба ишта ураде по узору на њих…

    123. Црногорски четник каже:

      Наравно да се требамо на њих угледати. Увијек су кроз историју боље поступали од нас. Ушли су у савез са Њемцима, али нијесу слали војску на Источни фронт. Чак су и добили проширење територије!

      Руси веома цијене Бугаре. Тако да ти коментар није на мјесту.

    124. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ми ратовали против њих у сваком рату, од од 12. века па надаље, стално нас мрзели, југ Србије и Српски народ су хтели да насилно бугаризују, бројни народ побили током Тимочке буне,и ти ми сад кажеш да треба да се угледамо на њих??? Алал ти вера, мој Србине…

    125. Црногорски четник каже:

      Бугари су наша православна и словенска браћа. Смијешно је рачунати сукобе у средњем вијеку. Па, тада смо и са Грцима ратовали. Та мржња је вјештачка, и одговара само непријатељима православља. Сви православни народи се требају држати једни других.

    126. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Прво, они нам нису никаква браћа јер нису словени, они су неко дал татарско/турско племе јеббемлига сад не могу да се сетим, које је словенизовано и покрштено, ко и мађари што су, само што су они примили католичанство а задржали свој језик. Тако да мржња није ни мало вештачка. Толико су нам зла починили да ми Срби никада на њих неможемо гледати као на пријатеље, никада.

    127. Markos каже:

      Gde se ova tvoja histerija protiv Bugarske uklapa u bratstvo i jedinstvo i slepu odanost drugu Josifu Titu :D

    128. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Нигде, заболе ме за братство и јединство, нисам заговорник тог устројства.

    129. Црногорски четник каже:

      Види се да си глуп и ограничен човјек. Бугари јесу Словени, али, су им Протобугари наметнули име које данас носе. То уопште није ријетка појава у историји. Па и Русима је наметнуто име…. Заборавио си шта је била мајка цара Душана, шта му је била жена… Ко је крунисао нашег цара?! Трновски патријарх Симеон.

      Гдје је Васил Левски основао своју легију?! У Србији.

    130. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Једини који је глуп си ти, ти би да се братимиш са народом који је нашем вечно забадо нож у леђа и стално желео да га покори и узме му источу Србију. Бугари нису словени, они су словенизовано племе са нама немају ништа.

    131. Црногорски четник каже:

      Глуп си човјек, па ти не вриједи објашњавати. Образуј се мало бравино комунистичка. Књигу у шаке. За почетак прочитај Јована Цвијића и његову књигу „Балканско полуострво и јужнословенске земље“. Нигдје није оспорио словенство Бугара. Уколико Бугари нијесу били Словени зашто је кнез Михаило желио да створи јужнословенску државу са њима?! За то се залагао и свети владика Николај охридски и жички. И твоји глупи комунисти су жељели да Бугарска након Другог свјетског рата уђе у састав Југославије, да буде седма југословенска република.

      Бугари су увијек били и биће наша браћа.

    132. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Сви који су желели савез са њима испали су будале. Јован Цвијић је можда намерно или био приморан да о бугарима тако пише јер је можда круна то захтевала од њега. Зато ме чуј глупа тарабо четничка, Бугари су нам непријатељи, њиховом заслугом, не нашом, они сад желе да бугаризују македонске Србе и да нам преотму Македонију, они и дан данас имају жељу да нам отму источну Србију.

      Бугари нам никада нису били браћа нти ће то икада бити!

    133. Markos каже:

      Nemoj o Makedoniji casti ti ta tema nikako nije dobra za tvoje ideje i partiju nastavi bolje o falsifikovanom ordenju :D

    134. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Оћу, јер тамо има Српског народа који у једном тренутку мора бити помогнут од стране Срба из Србије када бугарске и шиптарске хорде крену да черупају Македонију.

    135. Markos каже:

      E onda idi u Vojvodinu gde i danas ima oko 30.000 Srba iz Makedonije iz Azota i Poreca pa vidi dal ces da ostanes ziv s tom pricom jer njih iz Makedonije nisu proterali Siptari nego Josip Broz Tito kad je data cuvena parola – Ko je Srbin mars u Vojvodinu a ko ostane mora da bude Makedonac :D

    136. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      И? Шта си хтео да кажеш…

    137. Markos каже:

      Ovo sto pise. Zadnja tema o kojoj ti i tvoja partija treba da raspravljate su Srbi iz Kosova i Zapadne Makedonije, jedino bi bilo dobro da o tome raspravljas sa Siptarima jer ste njima velike usluge ucinili po tom pitanju :D

    138. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја нисам у партији, нити идолизујем Тита, видиш ли овде нешто што асоцира на југославију http://i.imgur.com/9xoZvlo.jpg , то је прво, А са шиптарима, само преко нишана.

    139. Markos каже:

      Kako onda govoris o ,,Srbima iz Makedonije“ koje ste upravo vi proterali?
      To mu dodje ko da onaj Franc Tudjman govori o Srbima iz Knina :D

    140. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја нисам никога протреао, јер сам рођен након Титове смрти.

    141. Црногорски четник каже:

      Заувијек ће бити наша браћа бравино једна комунистичка! Заувијек. Више пута сам био доље, и имам само ријечи хвале за њих. Диван народ, никакве разлике нема између њих и нас. Заборављаш ли да је покојни бугарски посланик Павел Чернев јавно поцијепао заставу тзв „Републике Косово“, када је бугарска влада признала Косово?! Његова партија је оштро осудила признавање те монструм „државе“.

      Македонија је бравино једна данас независна држава, не треба да буде ни дио Србије, а ни дио Бугарске. Боље би било да се манемо тога, и да се ујединомо против истих непријатеља. А имамо их превише!

    142. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Никада нам неће бити браћа тарабо четничка, јер се никада нису извинили за све што су нам учинили. Србија Србима, Бугари нек буду у Бугарској, толико.

      ,,Македонија је бравино једна данас независна држава, не треба да буде ни дио Србије“ – ово ти у животу није требало.

    143. Црногорски четник каже:

      Изио ти говно отац, глибоњо један. Наравно да су браћа. Нема са вама комунистима збора. За вас је само добро наоштрена кама. Ви сте пасји пород!

    144. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја сам Србин, говно једно бугарофилско. Моја је највећа жеља да се све територије на којима су Срби и само Срби уједине у једну државу, и ти би ме због тога клао и зато што не волим бугаре, свака ти част…Али нека, барем сад знам ко то још не жели уједињење и одбрану Српства.
      Нек те је стид и срам.

    145. Црногорски четник каже:

      Ти ниси Србин, већ комунистичко копиле. Невјероватно је да се ти као комуњара бориш за некакву „Велику Србију“. Наша је Црна Гора, Република Српска. То треба да припадне нама. За Космет нећу зборити, то се подразумијева.

    146. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја јесам и Србин и комуниста(не комуњара), али не интернационалиста и бољшевик, већ нешто као белоруси што су. Јесте, заступам идеју измењене Велике Србије јер собзиром на све патње које је наш народ преживео, нема таква земља следује, али у њу убрајам и Македонију, јер ако је она од 1912/13 била јужна Србија, биће и опет.

    147. Црногорски четник каже:

      Та идеја се не би свидјела твом ЏЕРОНИМУ. Он је примјер правог комунисте. Стамболићева струја. Такозвани Троцкиста. Ти си онда неки национал-бољшевик попут Слободана Милошевића.

    148. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја сам прво Србин, који зна колко смо говна појели стварајући обе југославије, Војвода Мишић је био најпаметнији Србин у 20. веку, штета што га војска није прогласила краљем.

    149. Црногорски четник каже:

      Значи ли то да си Слобиста? Да цијениш Милошевића?

    150. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ценим, јер он је последњи трзај Српског патриотизма у 20. веку.

    151. Lazar каже:

      Не само њега, већ и све друге истребљиваче Срба. Још једино није јавно изјавио љубав Павелићу али није искључено.

    152. ЏЕРОНИМО каже:

      Nemoj da stavljaš so na ranu Komesaru!
      Bugari nam nikada nisu bili prijatelji, U I SR su nam zabili nož u leđa i onemogućili povlačenje srpske vojske moravsko vardarskom udolinom prema Grčkoj.
      U II SR su pravili nezapamćene zločine po Srbiji. U Crnoj Travi, Surdulici . A najveći zločin su počinili u Bojniku i u sudenom selu Dragovcu, kada su pobili 500 ljudi, žena i dece.
      I pročitaj pripovetku Mihaila Lalić „Na Tari“ , pa ćeš videti kakvi su to zločinci bili…

    153. Црногорски четник каже:

      Није све тако како мислиш. Бугарска партија „АТАКА“ нас је подржала око Косова и Метохије. Једина су партија у бугарском парламенту која се залаже за излазак Бугарске из НАТО и Еу, и за савез са Русијом. Постојала је још једна партија која је имала са нама добре односе током деведесетих година. Бугарска социјалистичка партија. Тијесно је сарађивала са Милошевићевом партијом.

      Злочина са њихове стране јесте било, није спорно. Спорне су бројке. Никада нећемо сазнати тачан број убијених. Као што сам прије рекао доста се манипулише са жртвама. Данас имамо заједничког непријатеља.

    154. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Сваки ти је комуниста добар усташо САМО ако је интернационалиста троцкиста и ако је против српске нације и јединствене Србије!
      Лубурићу, само ти је било потребно десетак коментара да се потпуно легиотимишеш?!
      Па ти си неки нарочито глуп усташки трол?

    155. SlavenMilanov каже:

      uf… sa ovom kamom i porodom si pojeo govno… čuj bugari braća ??? a decu nerođenu su vadili iz stomaka trudnih srpkinja, Bože sačuvaj….

    156. Црногорски четник каже:

      Пропаганда. Ти злочини су преувеличавани.

    157. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А фотографије?

    158. Црногорски четник каже:

      Видио сам фотографије. Ту о којој говориш нигдје нисам видио. Број убијених се преувеличава. Исто као што се редовно преувеличава број страдалих у Јасеновцу. Број убијених јесте велики, али, бројка од 700.000 је чисто претјеривање. Тиме вријеђамо жртве.

    159. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      У Јасеновцу, број од 650000 до 700000 је средњи број, утврђен још 1946.

    160. Lazar каже:

      Е брате сад га засра. Како знаш да је преувеличан број за Јасеновац кад не постоји архивска грађа логора? Имамо изворе вермахта а они се крећу између 300.000 и чак 1.200.000. Како знаш да је мање, откуд знаш да није више? Па комунисти су дали цифру од 700.000

    161. Црногорски четник каже:

      Комунисти су рекли да је у Крагујевцу убијено преко 6.5000 људи. Тај податак није тачан. Стријељано је њих 2.500. Што се Јасеновца тиче, ја стојим иза тога да свако воли да преувеличаа своје жртве, ништа чудно. У Јасеновцу није побијено више од 40.000 људи.

    162. моћни Ђоле Јанговић каже:

      НАцисто срами се сјемена из којег си потекао ! То што говориш само још тврде рватине и западноевропски неонацисти! Јеси ли ти пијан или си луд?

    163. Црногорски четник каже:

      Наравно да се прувеличава. У Јасеновцу није побијено онолико људи колико би ти волио да јесте. Мани се митоманије!

    164. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Срам те било нацисто! Ти ниси Србин, јер се у Срба та гадост звана нацизам није никад примала. Ти си неки шиптарски измећар.
      Моје племе је закопано у Градини смраду, ти ће да пребројаваш са Туђманом колико су поклали пичка ти маатерина монтенегринска?!

    165. SlavenMilanov каже:

      u bre… propaganda ?? a to da su nam oni „braća“ je prirodna težnja, šta li ???
      Pogotovo je popularna ta težnja po Topličkom kraju, Blacu, Kuršumliji i sl. ???

      lele…

    166. Markos каже:

      Za Toplicki kraj si u pravu, al postoje i krajevi gde zive ili su ziveli Bugari u Makedoniji gde takve iste price postoje za vojsku Srbije.

    167. SlavenMilanov каже:

      Nemoj pogrešno da me shvatiš – nije me uopšte briga šta misle ili kažu bugari ?
      I još nešto – o „vojsci srbije“ mogu da pričaju šta god hoće, pošto ista postojala nije u to vreme.
      A za Srpsku vojsku, od kako postoji Srpski rod, NE POSTOJI jedan jedini dokaz da je neki njen pripadnik učinio tako nešto gnusno kao što je napad na trudnu ženu neprijatelja(ne mogu u detalje)… ??
      pa *ebote Srpski vojnici su hranili zarobljene AU vojnike a klaće žene trudne ???
      ma daj bre….

    168. Markos каже:

      Kako nije, pa iste bande ucestvuju aman.
      Ista turska banda kojom komanduje izvesni Jahja-Aga i Fazlija iz Velesa ucestvuje na srpskoj strani u slamanju Tikveskog ustanka 1913-te a u 1-vom svetskom ratu na strani Bugarske protiv Srbije.
      Isti VMRO komiti koji ucestvuju u slamanju Toplickog Ustanka i u pomenutim zlocinima u Toplici (Grigor Ciklev, Stojan Misev, Kalamatiev,Stankov itd) posle 1.sv rata prelaze u sluzbu Srbije gde jedan od njih postaje i narodni poslanik :D

    169. SlavenMilanov каже:

      Aj sad polako – udahni i pročitaj šta si napisao ti a šta ja ?
      Ne znam u kom univerzumu su „jahja-aga i fazlija iz Velesa“ i „teroristi iz vmro“ – SRPSKA vojska ?

    170. Markos каже:

      Ovo su samo ocigledni primeri gde su isti ljudi bili i u Srpskoj i u Bugarskoj vojsci a po Makedoniji ima zlocina i Turaka i Bugara i Srba i Siptara dovoljno za 100 diskusija.
      Ovo sam naveo iz razloga da se vidi da ne moze npr. ovaj Fazlija dok ratuje za Srbiju da bude ,,castan junak“ a kad ratuje za Bugarsku ,,zlocinac“ ili je jedno il je drugo :D

    171. SlavenMilanov каже:

      ne znam da li stvarno ne razumeš ili samo ubijaš vreme zaebajući se ovde ?
      gomno je gomno pod kojom god uniformom da se krije ?

      ti si od toliko bogate ratničke istorije SRPSKOG vojnika našao neke fazlije i vmro-ovce kojima potvrđuješ priču o zločinima SRPSKOG vojnika ?

      predajem se – u pravu si… klali smo bugare… al’ nedovoljno….

    172. Markos каже:

      Ovde je pocela rasprava ne o istoriji Srpskog vojnika nego o odredjenom dogadjaju – Toplickom ustanku.
      Ja samo dajem poredjenje tog ustanka i ovog u Tikvesu, gde se jasno vidi da potpuno iste metode koristi i Srpska vojska u jednom slucaju i Bugarska u drugom, cak do toga da isti ljudi ucestvuju i menjaju strane.

    173. Црногорски четник каже:

      Бугари данас масовно долазе у Пирот, нарочито у вријеме новогодишњих празника. Нисам примјетио да им је ико правио проблеме. Радо су виђени гости.

    174. SlavenMilanov каже:

      Isto kao što i hrvati masovno dolaze u Novi Sad i Beograd i isto tako bez ikakvih problema i rado su viđeni gosti ?
      Ili kao što šiptari sa KiM bez ikakvih problema dolaze na beogradske klinike zarad operacija i raznih hirurških zahvata i još su rađe viđeniji „gosti“, zbog valute u kojoj plaćaju usluge srpskih hirurga ?

    175. Црногорски четник каже:

      То је друго. Није за поређење. Бугари долазе у Србију због провода, због уживања! И сви се радују када чују да је неки туриста из Бугарске. Није забиљежен ниједан инцидент.

    176. SlavenMilanov каже:

      „nije za poređenje to što bugari dolaze u Pirot – zbog provoda i to što hrvati dolaze u beograd – zbog provoda“ ???

      a i ja budala što se upuštam u šuplju polemiku…

    177. Црногорски четник каже:

      https://www.youtube.com/watch?v=O0e5z41mYA8 Да ли је ико од Хрвата поцјепао заставу такозване републике Косово?! НЕ! Можда смо некада били непријатељи са Бугарима, али, када је у питању борба против муслимана ниједан бугарски националист неће имати дилеме! Стаће уз Србе.

    178. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Само један аргумент може да иде у твоју корист, а то је ако можеш да одредиш проценат колико је то бугара за пријатељске односе, и оних који су проНАТО, проЕУ, против Руса, и који би хтели нашу источну Србију и Македонију да освоје.

    179. Црногорски четник каже:

      Бугарска партија „АТАКА“ се залаже за излазак из нато пакта и Европске уније, као и за чвршћи савез са Русијом. У контакту сам са њиховим функционерима. Сви имају добро мишљење о Србији. Прије пар година су на сајту поставили чланак о Сребреници, ту су раскринкавали лажи западних медија. Раније су одржавали контакте са СРС-ом. Данас сарађују са Дверима.

    180. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Колко су процентално јаки.

    181. Lazar каже:

      Е сад си претерао. Има много Бугара који живе у Србији ни један једини није говорио ли деловао против Србије. Јел можеш то исто да кажеш за хрвате? Мош ли наћи бугарски пандам Соњи Бисерко на пример?

    182. SlavenMilanov каже:

      што се бугара тиче – понављам – довољно ми је историјско искуство са њима да знам да ће нас заебати првом приликом.
      то што су данас НЕКИ добри само је изузетак који потврђује правило..

    183. Lazar каже:

      Ма то није спорно али мислим да се Хрвати и Шиптари хране мржњом према Србима, за Бугаре не би рекао. Премда оно да би нас заебали поготову на нивоу државе уопште није далеко од истине. Они се окрећу како ветар дува.

    184. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Кад ти се лепо понуде докази, теби је то „пропаганда“ а Лазару Хакали „фалсификат“… Дакле оба сте Љотићевска багра и са вама не вреди људски расправљати, већ само се напрђавати… За друго и нисте!
      ВЕЗЕ ТИ НЕМАШ СА ЧЕТНИЦИМА мрчо!

    185. Црногорски четник каже:

      Удбашки „националисто“, немаш ти везе са четницима. А кад већ толико критикујеш Љотићевце, требаш знати да су у једном периоду сарађивали са четницима. Тј. зависи на које четнике ти мислиш. Да ли мислиш на четнике Косте Пећанца, Павла Ђуришића, Момчила Ђујића, или на ЈВО Драже Михаиловића. Било је периода када су били у сукобу, а исто тако је било и периода сарадње.

    186. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ти ниси „црногорски четник“, лажно се представљаш. Ти си монтенегрински усташа: Браћа су ти бугари и остали аустроугари, Јасеновац ти је МИТ (?),
      нацистичка Немачка „бољи избор“, а совјетска русија „империја зла“ ???!
      ЧИСТ УСТАША, балканска верзија нацисте германофила. Тачка.

    187. Црногорски четник каже:

      Нијесам нигдје рекао да је Јасеновац мит, већ да је број убијених преувеличаван. И ти врло добро знаш да је то истина. Није побијено 700.000 људи. Погледај што је о томе рекао један српски историчар из Хрватске. Издвој мало времена и погледај емисију!

      https://www.youtube.com/watch?v=474HxDhKWm8

    188. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Јеебо те „један српски историчар из хрватске“ нацисто Дрљевићу!
      Јеси ли чуо за професора Србољуба Живановића са Лондонског универзитета, светског експерта УН за форензику?
      Био је члан прве комисије која је десет година након рата истраживала Јасеновац и Градину и нагло је прекинут и морао је да бежи у Енглеску?!
      Та Комисија коју је основао тито и у којој је Живановић био ЈЕДИНИ Србин, утврдила је 730 000 жртава у Јасеновцу!
      http://www.nspm.rs/hronika/srboljub-zivanovic-istina-o-jasenovcu-se-skriva-decenijama.html

      http://borbazaveru.info/content/view/8111/

    189. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Није он четник то је нациста један кроз један – усташа црногорски зеленаш гаеташ. Слађе му је швапско говно од српске гибанице..:)

    190. SHVATI CRVENI KOMESARE,TREBA NAM SAVEZ SA BUGARIMA,RUMUNIMA I GRCIMA,ZATO STO CE USKORO BITI RAT PROTIV TURSKE,ALBANIJE I ISLAMSKOG SVETA.

    191. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Јавила ти баба Ванга царе? :)))

    192. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Може само са Грцима, са Румунима, може ако признају да су погрешили што су убили Чаушескуа и ако прихвате увођење социјализма(Белоруски тип), а са бугарима, никад ништа више, лекцију смо научили у Балканским ратовима.

    193. Markos каже:

      Ti ovde ljude optuzujes za nacionalizam i fanatizam a sam siris propagandu i izmisljotine o Bugarskoj koje ne govori ni Seselj ni niko drugi u Srbiji :D

    194. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Никог не оптужујем за национализам, али нико у Србији иоле разуман не помишља на братимљење са бугарима.

    195. Markos каже:

      Danasnja Srbija i nema nijednog brata ni prijatelja osim Bugarske i pola Makedonije.

    196. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Искрено се питам да ли си ти нормалан… или је истина да си бугарин како те многи овде етикетишу…

    197. Markos каже:

      I ja isto kad vidim ove tvoje izjave, pitam se dal neko normalan u 21.veku moze da siri histeriju protiv Bugarske a ne vidi da je Velika Albanija u Vranju a Turska nikad jaca za 5 dana moze da pregazi i Bugarsku i Srbiju i stigne do Budimpeste bez problema.

    198. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја сам само опрезан Србин, који никоме од суседних земаља не верује ништа, на Србима, браћа су само Срби из Македоније, Црне Горе, БиХ и Републике Српске, сви остали, чекају…
      То што сад причам о Бугарима, не значи да негирам шиптарску претњу.

    199. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Јест, видимо како гази Сирију и Курде…хахахахахах… Јеебо те турчин туто, ал ти је утерао страх у стомак.::)))

    200. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Јеебо Шешеља, јеси нашао репер?! :)))
      Он лапрда шта му се напише у централи, а централа је пажљиво заобилазила Бугарску све време..

    201. NEDIRAJ VOJISLAVA SESELJA,ON JE SRPSKI FIRER!!! SA VOJVODOM DO POBEDE.

    202. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Он је српски фирер постављен из удбе да контролише папке као што си ти са три разреда основне , који „шљаљкају у приватној фирми“ на пословима притискања дугмета које им истовара врећу брашна на грбачу..:)))

    203. Lazar каже:

      Они нож у леђа, па нису могли масовно да стрељају и маљирају као комунисти и усраше.

    204. Lazar каже:

      Он није само глуп и ограничен. Он је и недојебани и исфрустрирани клинац али и провокатор.

    205. Lazar каже:

      Глуп си бре ко тоцило, па врати се у пети основне школе тантузе где можеш да научиш да је од Бугара остало само име, они јесу Словени тј Срби. А по тој логици ни Грци не могу да нам буду никаква браћа јер нису Словени. Све то јер вама комуњарама вера не значи ништа као ни Српство.

    206. Markos каже:

      Timocka buna prijatelju je bunt radikala protiv kralja Milana u 19.veku a dogadjaj na koji ti pokusavas da ukazes je Toplicki ustanak u 1.svetskom ratu.

    207. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Пардон, помешао сам, Топлички устанак.

    208. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Руси веома НЕ ЦЕНЕ Бугаре. Они их само користе, а цене нас!

    209. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Е, сад бар знамо да имамо три бугара/бугарофила, а да је један спреман да љуби све што би контрирало мени или теби…

    210. Lazar каже:

      Чини ти се.

    211. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Љотићевац?

    212. Markos каже:

      Opet ovi falsifikati, koje smo prosli put komentarisali a baziraju se na :
      1.Lazna i lose uradjena Nemacka priznanica gde se ne vodi racuna ni o Nemackom pravopisu (vidi se da je pisao neki gastarbajter).
      2.Novina nekog seoskog vasara KPJ

      Potrudi se malo mozes sigurno ti sam da izmislis i izfalsifikujes bolje od ovoga :)

    213. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Није фалсификат нити планирам да ишта фалсификујем.

    214. Markos каже:

      Planiraj bolje ja sam siguran i imam veru u tebe da ti mozes bolji Nemacki orden da napravis i ostavis posvetu za Pavla Djurisica od ovog gastarbajtera od pre 20-30 godina.

    215. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Немам намеру.

    216. Lazar каже:

      Друже, много гледаш америчке филмове. Ти си један империјалистички преварант

    217. ITALIJANSKI FASISTI SU SE PREDALI CETNICIMA PAVLA DJURISICA U CRNOJ GORI,A NE KOMUNISTIMA!!!

    218. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Предали су се и једнима и другима.

    219. TVOJ ALEKSANDAR VUCIC JE DOBIO NAJVECI ORDEN OD NEMACKE FIRERKE ANGELE MERKEL ZA RASPRODAJU SRBIJE!!!

  2. tomahawk каже:

    Nista zalosnije i bednije kad od komunjara postane velikosrbin
    je li,kad ste lagali, onda kad ste vikali Ziveo drug Tito ili lazete danas kad vicete Ziveo Putin

  3. tomahawk каже:

    Jednu partizanku, pricala mi moja pokojna baba, cetnici zaklali pa joj proturili ruke kroz prosecene dojke
    mladu devojku
    junacki nema shta
    cetnici zaklali srpkinju
    koja se borila protiv nemaca
    mladu srpkinju
    junaci
    pu ebem vam sve na gomilu cupavo i neobrijano
    ebo vas vas draza i kalabic i svi ostali

    1. Lazar каже:

      Мени су бака и дека причали Баш Челика, видим твоја бака је била некако посебна као и ти и вероватно једнако искрена.

    2. tomahawk каже:

      baba bila gromada
      a i deda

    3. Simerijanac каже:

      Баба ти је била обична куурветина коју се јјебавали пси и магарци.
      Псеће- магарећи ген ти се пренио и на најрођеније олошу.

    4. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Теби су еба и дедо прићали Баш Ћаршију туре, само се правиш овде на ћетника..::)))

    5. Lazar каже:

      Де си бре Ђоле Воле из Махале. Ајд поштено реци коју лудару попуњаваш да ти донесем банане.

    6. tomahawk каже:

      Njega vezali za drvo ispred ludnice, vezali ga za ove divne velike brkove
      laje na prolaznike, bar da bude neke vajde od njega

    7. Zelimir каже:

      А није ти бака спомињала Јасеновац, Стару Градишку, Паг, Пребиловце, и на хиљаде за Србе других стратишта. Или ти је само певала као успаванку Јасеновац и Градишка Стара?

  4. Lazar каже:

    Ништа од тога, срушиће га Шипац Ђукан

  5. tomahawk каже:

    Koliko je Srba, Hrvata, Muslimana … zaklllao ovaj…. vas heroj?

    1. Lazar каже:

      Колико и Визентал есесовских, доста. Чак је и Ајхман мислио да је недодирљив али му је пала глава.

    2. dr Srbivoje каже:

      Koliko Srba i ostalih je zaklao vas tito komunjarski zlikovac. Cetnici su jedini u exyu koji su primili odlikovanja od saveznika u 2 sv ratu SAD Francuska. Niko drugi nije primio nikakva odlikovanja osim JVO.

    3. tomahawk каже:

      vidim, pobedili su

    4. Lazar каже:

      Добро не побеђује увек. Гледај како Хрвати и Шиптари добише државе па чак и твој ИСИЛ

    5. Zelimir каже:

      Јесу само ти то не видиш јер не желиш да видиш. Погледај шта ми мислимо о теби, о хрватима о југославији и видет ћеш да су комунисти изгубили и није то ништа још како ће дебело да изгубе. Да те поздравим или са бог или са за дом спремни као се ви данас поздрављате ха ха ха.

Коментари су затворени.