Прочитај ми чланак

НЕВЕРОВАТАН ПРИЗОР: Постављен највећи крст у Срему

0

На кружном току Прека калдрма у суботу је постављен велики крст.

Крст на којем пише „Овим побеђуј“, постављен је на граници општина Сурчин и Пећинци.

Принтскрин: Курир

Подизаћи православни крст народ Сурчина и Пећинаца је хтео да са тим знамењем уђу у нову 2019.годину.

Постављање крста и израду финансирали су заједнички општина Пећинци и Сурчин, као и бројне фирме из околине.

ПОМОЗИТЕ РАД СРБИН.ИНФО ДИНАРСКОМ УПЛАТОМ – КЛИКНИТЕ ОВДЕ!

160 коментара “НЕВЕРОВАТАН ПРИЗОР: Постављен највећи крст у Срему

  1. Perun каже:

    KRST sa ČETIRI MLADA MESECA

    Simbol krst se pojavljuje milenijumima pre nastanka judeo-hriščanske vere,
    hrišćani su ga prisvojili, nisu samo krst prisvojili,
    prisvojili su i prepisali neverovatno mnogo iz starih religija.

    Najstariji dosad nađeni srbski grb sa KRSTOM i ČETIRI MLADA MESECA,
    nađen je na boginji Serboni iz Podunavlja. (Vinčanska kultura)
    Kod Srba vinčanske kulture, pa time i kod Rasena, krst je obeležavao četiri strane sveta. Prema krstu delili su nebo na četiri dela i posmatrali zvezde u svakom od njih i proricali kakva će biti četiri godišnja doba.
    Mladi mesec je simbol plodnosti, koji su od Srba preuzeli mnogi narodi.
    Da bi godina bila plodna stavili su oko krsta mlade mesece u sva četiri polja.

    Kasnije su ljudi, iz neznanja, ove mlade mesece čitali kao ocila ili slova.
    To je srbski grb i KRST koji su samo Srbi upotrebljavali evo,
    već više od četiri hiljade godina,
    2.000 godina PRE HRIŠĆANSTVA.

    http://losthistory.weebly.com/uploads/2/8/4/4/28446347/8253570_orig.jpg

    1. Voice Of Haste каже:

      Tvoj satanski krst i moj Krst koji ima mnogo jace znacenje nisu isti. To je kao da poredis pravi Hriscanski Krst i vatikanski, ili templarski/Malteskog masonskog Reda. Ko dupe i oko.

      Tvoj je samo prazna relikvija, moj ima dubok znacaj

    2. Perun каже:

      Patrijarh Irinej :
      “Ne postoji suštinska razlika između latinskog, katoličkog i vizantijskog, pravoslavnog krsta,
      kao i između bilo kog drugog krsta koga u službi koriste hrišćani”.
      ***
      “U suštini, svi krstovi su isti, razlika je samo u formi”,
      rekao je patrijarh za novosadski list “Nacionalni građanski”.

      PS :)) judeo-hrišćani nisu znali čak ni simbol da izmisle/kreiraju,
      nego su ga ukrali od pravih istinskih religija.

    3. Voice Of Haste каже:

      Hahahahah kriminalan si, gle koga je nasao da mi citira, Patrijarha Irineja. Ajde da si mi citirao Pavla, Nikolaja Velimirovica pa da kazem, nego zadrtog Emumenistu i Vatikanca i samim tim- njegove reci ne priznajem ama ni ovoliko. Nisu to isti Krstovi, Rimokatolici se svojim izrugljuju Spasitelju, predstavljaju ga sa rasirenim nogama obesenim na Krst.

      Nista mi nismo ukrali, nas Krst samo opominje i podseca na to za sta je Hrist dao svoj zivot i kako je pobedio Smrt.

      Tvoja religija nije istinska vec laz, i to sam dokazao ovde milion puta sta je to paganizam i kako svi paganski bogovi imaju slicnosti sa sotonom. Samim tim sto si rekao religija dovoljan je indikator da je to pogresna i propala stvar. Hriscanstvo je vera, a ne religija. Hrist je svojim dolaskom ukinuo religiju i doneo slobodu i srecu u veri, a ne robovanju praznim obicajima i ritualima kao sto vi pagani i braca vam Muslimani (mnogozenci, postovaoci paganskog boga Alaha i stovaoci meseca i zvezde i stovaoci Kocke u Kabi) radite.

    4. Урбана Герила каже:

      Ма није он ни паганин. Обичан комунац пропали. Мрзи све српско, па и веру. А о паганизму не зна ништа да каже, само бљује измишљотине које копира са интернета против Хришћанства.

    5. mare каже:

      Само вређање и омаловажавање неистомишљеника никоме добро не доноси. Дали ми можемо да разговарамо као људи.

    6. Урбана Герила каже:

      Ја покушао. Са Перицом нема нормалног разговора, зато што ми њега остављамо на миру, али он нас не. Конвертитска мржња не тражи повода. Мрзи Србина светосавца док год постоји.

    7. Урбана Герила каже:

      А где ти видиш скакање глупане, сем што сам ускачеш непозван? И у расправу и Перици у пркно, да га браниш од неког кога замишљаш тако како већ замишљаш?

    8. Урбана Герила каже:

      Најсмешније је што то ти кажеш!

    9. Voice Of Haste каже:

      Samo da sto pre krepa kao najgora stoka, to mu zelim, iz prostog razloga samo zato sto nema uopste nameru da se ostavi pogresnog puta i paganske satanske vere.

    10. Perun каже:

      Napisao si:
      Hrist je svojim dolaskom ukinuo religiju i doneo slobodu i srecu u veri, a ne robovanju…
      —-
      Tako je praznoglavi rabe (robe) božiji… :)
      —–
      Isus donosi svađu i razdor

      (po Luki 12:51:52:53).
      51. Мислите ли да сам ја дошао да дам мир на земљу?
      Не, кажем вам, него раздор.

      52. Јер ће, одселе, пет у једној кући бити раздељени,
      устаће три на два, и два на три.

      53. Устаће отац на сина и син на оца; мати на кћер и кћи на матер; свекрва на снаху своју и снаха на свекрву своју.

      ****

      To isto je zapisano u i Jevanđelju po Mateju
      (10:34:35:36:37):

      34. Не мислите да сам ја дошао да донесем мир на земљу; нисам дошао да донесем мир него мач.

      35. Јер сам дошао да раставим човека од оца његовог
      и кћер од матере њене и снаху од свекрве њене.

    11. Урбана Герила каже:

      Комунац, а да мало разјасниш шта пише у твојој црвеној књижици? Или вадикавској, конвертиту бедни? Да верујеш у ишта, бавио би се тиме, овако само показујеш да је сав садржај твоје поганске душе типична конвертитска мржња према ономе од чега си отпао!

    12. Perun каже:

      Judeo hrišćanski sektašu
      de reci bilo šta, ako imaš i trunku hrabrosti i bar dve ganglije
      o ovim zlokobnim/zločinačkim namerama obrezanog rabina.
      ——
      (po Luki 12:51:52:53).
      51. Мислите ли да сам ја дошао да дам мир на земљу?
      Не, кажем вам, него раздор.

      52. Јер ће, одселе, пет у једној кући бити раздељени,
      устаће три на два, и два на три.

      53. Устаће отац на сина и син на оца; мати на кћер и кћи на матер; свекрва на снаху своју и снаха на свекрву своју.

    13. Урбана Герила каже:

      Хм, на питање питањем, ,,цитати” на секташки начин… још никад никакав одговор ниси дао конвертиту бедни! Побегнеш сваки пут од питања побегуљо секташка подмукла. Немаш петљу да разговараш о ономе у шта лажеш да верујеш, али зато нудиш около мржњу идентичну усташкој.

    14. Perun каже:

      :)
      Neverovatno ali istinito,
      pa ti bre lajava glupa kerino nemaš hrabrosti da napišeš ni jedno slovo o zločinačkim namerama obrezanog čivutskog rabina.

    15. Урбана Герила каже:

      Ах, да! То сам заборавио: захтеви да ја пишем оно што ти желиш као вид изврдавања било каквог одговора! Бар је то сваком очигледно како бедно бежиш од теме, пљујеш у вис и шибицариш… смраду конвертитски!

    16. Неко ко зна и разуме каже:

      Чекам све вас лицемере када першун буде гракнуо против комуниста и комунизма, само вас чекам…

    17. Vasanthi gupta каже:

      Preglup si ti da bi razumeo sta je Hrist hteo da kaze. Hrist je us tvari govorio o tome kako ce ljudi biti podeljeni, jedni na stranu Boga, a drugi na stranu djavola i bezboznistva, sto se da videti i po porodicama. Od kako sam postao Hriscanin mene gledaju popreko, ali zabole me bas ona st…..

    18. Voice Of Haste каже:

      I to nas mlogo zabole…

    19. Урбана Герила каже:

      Тачно, не постоји разлика између крстова који симболишу Христово страдање, али и васкрсење. А поменуте ,,истинске религије” су само доказ колико ту нема ни вере ни религије, већ само чиста атеистичка пропаганда. Јер само код оног ко ни у шта не верује постоји ,,више истина”, и ,,истинских религија”. Комуњарски рецидив као што си ти, не зна ни да направи разлику између мржње и веровања, бољшевичке пропаганде и старих Словена. ‘Ајде мало поближе објасни те ,,истинске религије” ако нешто знаш њима!

    20. mare каже:

      Полако човече немој тако ружно о вери својих предака, па ни о било којој вери. Поштуј сваког и сви ће тебе поштовати.

    21. Урбана Герила каже:

      Ко говори о вери предака? Овде се говори о секти која никакве везе нема са нашим прецима. Њу су основали бољшевици да би потиснули Православље код Руса, а скоро све књиге су чисти фалсификат, као уосталом и назив секте. Иначе подељена је на безброј ситних секти, тако да се не ради уопште о никаквој религији.

    22. Vasanthi gupta каже:

      Probao i nije islo. Dosta sam ja drugima ugadjao

  2. Perun каже:

    Isus nije dobrovoljno umro na krstu
    Krst sa raspetim Hristom – to je simbol ubistva Boga.
    Kako se može voleti taj simbol?
    To je isto što voleti ubistvo boga.
    Hrišćanski krst je – simbol krvave žrtve.
    Gde kao žrtva nije prineto jagnje, već čovek.

    Sada pogledajmo Hrista-spasitelja, koji je uzeo da spašava čitavo čovečanstvo,
    ne umejući da spase čak ni samoga sebe.
    Kada su Hrista raspeli na krstu, nekoliko sati su mu dosađivali svedoci toga procesa i ljudi sa najzdravijim mišljenjem su mu govorili:

    »…spasi Sebe Samog; ako si ti Sin Božiji, siđi sa krsta…
    druge si spašavao,
    a sebe samoga ne možeš da spasiš;
    ako je On Car Izraela, neka sada siđe sa krsta, i poverovaćemo u Njega;
    nadao se na Boga; neka On sada izbavi Njega, ako je On ugodan Bogu«
    (po Mateju 27: 40-43).
    I šta je Hristos uradio?
    Pa ništa. Šest sati je visio na krstu i nije umeo/mogao sam da siđe.
    Očigledno su savesno prikucali eksere na krstu.

    Osećajući sopstvenu nemoć, Hristos je klonuo duhom (i to Vam je Bogočovek)
    i obratio se za pomoć drugome spasiocu – svome Bogu-ocu:
    »…oko devet sati zavapio je Isus glasno: Bože Moj, Bože Moj! Zašto si me ostavio?« (po Mateju, 27: 46). Ali ni to nije pomoglo, očigledno Bog-otac se bavio nečim važnijim od spasavanja svoga voljenog sina. Pogođen podlošću svoga voljenog tatice, »Isus, opet zavapivši glasno, ispusti duh« (po Mateju 27:50). Na tome se scena sopstvenog spasenja završila.

    1. Урбана Герила каже:

      Нешто си тих кад треба да објасниш шта ти то нудиш онима који су довољно глупи да читају твоје интернетске сеци-лепи небулозе! Или пљујеш само зато што ништа заузврат немаш да понудиш?

    2. Неко ко зна и разуме каже:

      Не, он то ради зато што је лицемер, исто као ти, и већина вас нововерника и верника по моди и потреби…

    3. Ћирко Ћирковић каже:

      Коблесаве, ти ли си?:)) А ја се тамо наљутих на тебе мислећи да ме неки човек пита. Ух! Јел ти мама купила вибратор за испод јелкицу?:))

    4. Потпуковник, II Армија каже:

      Толко о твом православљу, ај настави, да виде људи шта значи бити православни светосавац.

    5. Perun каже:

      Rodna Religija nije sekta pa da nekome nešto NUDI.
      Judeo-hrišćanska sekta i sledbenici obrezanog rabina su oni koji nešto nude.
      One koji ponude nisu prihvatili,
      judeo-hrišćanski talibanu su bez obzira na pol i starost pobili, spalili…

    6. Урбана Герила каже:

      Хахахаха, креативан си само кад избегаваш одговоре које немаш на јасна питања! Лажеш док зинеш секташу. Ништа друго и не умеш сем што упорно нудиш мржњу, лажи, измишљотине јер немаш никакав одговор на основу чега тврдиш да твоја бољшевичка неопоганска секта није секта и какве тај ваш циркус има везе са старословенском митологијом. О стварном веровању да и не говоримо!

    7. Perun каже:

      Napisao si:
      …креативан си само кад избегаваш одговоре…
      …нудиш лажи, измишљотине…
      —–

      Hehehe, glupi skote, sledbeniče obrezanog rabina
      opet po ko zna koji put na samo budaletinama
      svojstven i providan način probaš da promeniš tok diskusije.

      Mamlaze, navedi izvor koji bilo šta u mojim komentarima o judeo-hrišćanskoj sekti napisano opovrgava,
      dokaži retardu da ovo gore i ne samo ovo gore,
      nego sve što sam bilo kada „zalepio“ nije istina.

    8. Урбана Герила каже:

      И даље само избегавање, као и увек, врдаш, знојиш се, мењаш тему… лепо сам ти поставио питање. Де одговори, одакле назив те твоје секте, и са чим то она име везе, па ћеш моћи да очекујеш одговор на своја питања. Увек те ухватим у лажи и манипулацији и увек на исти начин бежиш… типичан комунац шешељугине провинијенције! Опет лажеш да не нудиш ништа? Сад не само да нудиш, него би и да изнуђујеш промену теме јер не умеш ништа да кажеш о секти безбожничкој коју пропагираш мржњом.

  3. mlnk каже:

    Krst je tvorevina koja datira davno pre hrišćanstva, jos iz vremena Semiramide kao sećanje na njenog sina Tamuza koga je navodno dobila sa ubijenim Nimrodom – njenim sinomužem, koji je poštovan kao bog Sunce i poznat u raznim narodima kao Bal, Bel ili Val. Krst je u hrišćanstvu počeo da se pojavljuje – pominje, od Konstantina (do smrti postovao boga Sunca), kome se navodno takav simbol pojavio u viziji dok je u crkve poceo da se unosi tek u V – VI veku (431. godine, Harper’s book of Facts). Pre toga hrišćani nisu smatrali krst simbolom od bilo kakve vrednosti vec su u njemu mogli da vide samo sredstvo smrti i sramote i nikad ga ne bi nosili oko vrata ni kao ukras a posebno ne kao nešto što štiti jer bi to za njih bilo idolopoklonstvo.

    1. Ћирко Ћирковић каже:

      „Симбол срамоте“?!! Господе, каквог света! КРСТ је симбол просветљења, својеврстан портал с којег се Христос Господ, иако погубљен као човек, вознео на Небеса као Бог и тиме и нама обећао Небески Јерусалим!
      Каква Семирамида и Нимрод, какви бакрачи Вавилонски, побуњенички и сатанистички?! Крст је релативно једноставног облика, па га сигурно има и на пећинским цртежима у Алтамири. Јел онда још старији симбол?:))
      Сви знају да је Крст симбол Христа Спаса, само што га крштени славе и хвале надајући Му се док Га се ви остали плашите и презирете Га.

    2. Ћирко Ћирковић каже:

      Што смрдиш кад те нико не дира? По навици? И што се петљаш где ти није место?
      Крст НИЈЕ „прогутао“ ни један живот, непоправљива комуњаро, него су Га Хришћани животима бранили и то с радошћу. Од таквих као што си ти, од озверених на Њега! Петокрака је нешто друго, у њено име се јесте клало, силовало, мучило и пљачкало. Мора да си „ноћашњи“, а? Пресисо па наставио и симболи ти се побркали.:))

    3. Ћирко Ћирковић каже:

      Тупав си колико и безобразан. Си чуо за Косовски Бој, шустеру?
      А „рецепт“ за разапињање се сматра да су Римљани добили од нечастивог јер није могуће да се у то време толико знало о људском телу и агонији коју такво мучење доноси. Колена су ломљена из самилости да жртва не би могла њиховим померањем да дише и да тако пре сконча а мање да се мучи.
      Него, што ти себи не израдиш да поред тога што си судија будеш и џелат? Карактер ти је задовољавајући за тај посо, плус две плаЋе.:))

    4. Miroslav Milutinov каже:

      Звезда петокрака на црвеној подлози дан-данас представља један део симбола на застави Турске државе. Некада је турски симбол са звездом на црвеној подлози био и за муслиманско учење. Браво за комунисте.

    5. Потпуковник, II Армија каже:

      А да је Исус био погубљен мачем, да ли би мач користили као симбол Хришћанства?
      Или спаљен на ломачи? Да ли би онда ломача била симбол Хришћанства?

    6. Ћирко Ћирковић каже:

      Ти се, дечко, спрдаш? У свом незнабоштву и озверености, и кроз урођени безобразлук, а додао бих и тупавост, усуђујеш се да на овом порталу „питаш“ једног Светосавца овакву бласфемију?! Иди се обеси, одроде, немој живети у агонији! Јеббем ли ти секту комунистичку и бандитску! Чибе!

    7. Потпуковник, II Армија каже:

      На логично питање лажни верник, тј. верник по моди и потреби одговара увредама. Одлично, само сам то хтео да докажем. Ти си ћирко лажни верник или ти верник по моди и потреби. Моје питање и даље стоји: да је Исус био погубљен мачем, да ли би мач користили као симбол Хришћанства?

      А то, што је моје питање логично и интелектуално, без икакве труке безобразлука, озверености и незнабоштва, је чињеница која тебе приморава да покажеш ко си ти заправо, лажни Србин, лажни верник, лажни патриота, и једна огромна НУЛА од светосавца.

    8. Ћирко Ћирковић каже:

      Добро, коблесаве, докле ћеш да покушаваш? Лепо сам ти сто пута рекао да ми се мужеложништво гади. Ено ти твој матори перверзњак и идеолошки батО, па се теслачите док само један претекне.:))

    9. Потпуковник, II Армија каже:

      На логично питање лажни верник, тј. верник по моди и потреби одговара увредама. Одлично, само сам то хтео да докажем. Ти си ћирко лажни верник или ти верник по моди и потреби. Моје питање и даље стоји: да је Исус био погубљен мачем, да ли би мач користили као симбол Хришћанства?

      А то, што је моје питање логично и интелектуално, без икакве труке безобразлука, озверености и незнабоштва, је чињеница која тебе приморава да покажеш ко си ти заправо, лажни Србин, лажни верник, лажни патриота, и једна огромна НУЛА од светосавца.

    10. Ћирко Ћирковић каже:

      Ту вашу рдечу сам одбио с гађењем и врло сам поносан на ту чињеницу. Нисам се нафат’о ко неки.:))

    11. Miroslav Milutinov каже:

      Светосавци из Србије никада нису издавали црквени календар са звездом петокраком и учлањивали младе попове у СКОЈ, као твоји земљаци и идеолошки истомишљеници.

    12. Потпуковник, II Армија каже:

      Е видиш, на логична питања необразовани лицемери и лажне личности попут ћирка одговарају увредама.

    13. Ћирко Ћирковић каже:

      Је ли, ко којег овде трпа, ти Ђолета ил Ђоле тебе? Мислим, ко је „мама“?:))

    14. Потпуковник, II Армија каже:

      На логично питање лажни верник, тј. верник по моди и потреби одговара увредама. Одлично, само сам то хтео да докажем. Ти си ћирко лажни верник или ти верник по моди и потреби. Моје питање и даље стоји: да је Исус био погубљен мачем, да ли би мач користили као симбол Хришћанства?

      А то, што је моје питање логично и интелектуално, без икакве труке безобразлука, озверености и незнабоштва, је чињеница која тебе приморава да покажеш ко си ти заправо, лажни Србин, лажни верник, лажни патриота, и једна огромна НУЛА од светосавца..

      Чекам те када будеш лајковао першуна када буде нападао комунисте.

    15. Аца Тодоровић каже:

      Не би мач био симбол Хришћанства, да је Исус погубљен мачем.
      И пре Исуса сви протавници Јевреја и Римљана, били су разапети на крсту.
      Ако не знаш шта је крст, онда барем учи. Да си пуковник знао би како изгледа магнетно поље које везује све живо на Земљи што Господ створи, али не вредити објашњавати пошто си обична удбашка друкара на задатку да спречиш да се Срби Богу врата и сложно стану под часни крст. Али што се ви удбаши више трудите да Србе одвојите од вере у Бога, то ће бити и бржи повратак Срба вери.
      Нисте ништа научили од Јевреја и Римљана. Јевреји и Римљани су разапињањем Исуса хтели да спрече да се народ врати вери у Бога, али Исусово разапињање и васкрснуће управо многе народе врати вери у Бога. И народ оста у вери у Бога, све док сатанисти не смислише религију комунизам, које многе православне народе одвоји од вере од Бога.
      Поновним разапињањем Исуса Христа, од вас слуга антихриста, поново ћетњ вратити Србе вери у Бога, зато подржавам ваш рад.

    16. Неко ко зна и разуме каже:

      Прво, сатанисти нису смислили комунизам нити је комунизам религија.
      Друго, ја не спречавам никога да се врати Богу, али спречавам вас јеврејске слуге да изазовете братоубилачки рат.

      И, да је Исус био погубљен мачем, да ли би мач користили као симбол Хришћанства? А ако мач не би био, шта би онда био симбол хришћанства?

    17. Аца Тодоровић каже:

      Педрасти ЕНгелс и Маркс су били чланови окултистичког сатанситичкиг друштва од којих су Јевреји ционисти наручили да напишу нову религију коју ће да потуре народу као спас из беде. За разлику од Хришћанства где се поштује тројство Отац, Син и Свети дух, у комунизму се клањају идолима, на пр. у Србији и Русији је било обавезно постављање слика са идолима вођама титом, лењином, стаљином што је идолоппклонство, а што значи да је комунизам религија.
      Исус није донео крст нити нову веру. Он је само позивао да се народи вери Богу врате и да поштују Божије законе исто што је покушао и пре њега Мојсије. Како су данас Јевреји ционисти и Ватикан носиоци борбе да се народ одвоји од Бога, тако су исто и пре 2000 година Јевреји и Римљани одвојали народ од вере у Бога нудеће им материјалне вредности. Сам податак да су Јевреји пре 2000 г Божије храмове претворили у пијаце-тржне центре, говори нам да су Божији храмови постајали пре доласка Исуса Христа и да су Јевреји пре 2000г, народу уместо духовних вредности нудили матњријалне, ушраво као и данас.
      Часни крст постоји од самог настанка СРБа, а не од доласка и разапећа Исуса. И да Исус није постојао, опет би Срби носили часни крст. Шта значи крст, већ сам написао, самп многима је тешко то да схвате.
      Не желимо ми рат који верујемо у Бога и који носимо часни крст, већ ви који сте семодрекли вере у Бога и Србства и који само мржњом према нама и нашој вери можете да докажете да сте у праву што сте се одрекли вере у Бога и Србства.

    18. Неко ко зна и разуме каже:

      Видиш, за ово прво, ти немаш никакве доказе.
      Слике владара, постојале су у институција и кућама, још од кнеза/краља Милана, а можда и раније.

      Друго, то ко се Бога одрекао можеш говорити у своје име, у моје не, зато што, нити ме знаш, нити имаш икаквог појма о мени.

      Даље, све што ти кажем овде, могу и у очи да ти кажем, зато што сам искрен и немам потребе да лажем.

      Даће Бог да се сретнемо, и да видимо ко је ко и ко је шта.

    19. Аца Тодоровић каже:

      Ако се ниси одрекао Бога, зашто ти онда смета крст? Ми који смо уз Бога, знамо да је и Бог уз нас, зато се не бојимо никаквог сусрета. Ја да сњ бојим удбаша, ја би поставио лажно име, кап и ти.
      Верујем да можеш у очи да ми кажеш, али то је самотвој став и мишљење, а ја износим чињенице.

    20. Неко ко зна и разуме каже:

      Где сам ја игде рекао да ми смета? А удбаша се не боје само они са јаком полеђином. Друго, то име које си ставио, нипочему не доказује да ли је оно право или лажно.

    21. Miroslav Milutinov каже:

      Аристотелова теорија о кретању није у складу са експериментом иако је логички исправна. Дакле, Аристотел је буквално лагао, иако је био чврсто убеђен да говори истину. Зато никада не смеш да тврдиш да је истинито то што пишеш па чак и кад је све логички коректно. Можда си се зезнуо као и Аристотел.

    22. milovan каже:

      Теби би највише пасало да је не дао Бог , разапет на ону црвену жабу.

    23. Урош каже:

      Није жаба већ је риба била први симбол Хришћанства ;)

    24. Неко ко зна и разуме каже:

      Не, ја сам само поставио логично питање, а сви који не умете да мислите својом главом само избегавате одговор, импутирате и скрећете са теме. А, звезда петокрака, представља човека, тако да, јеббала те црвена жаба, ћурко, першун, горилац и равноземљаш у дупе буђаво.

    25. Miroslav Milutinov каже:

      ПЕТОКРАКА ЗВЕЗДА, на ЦРВЕНОЈ подлози ( касније на зеленој) једно време била је део симбола муслиманског верског учења. Изгледа да су комунисти за своје учење одатле преузели симбол и боју.

    26. Неко ко зна и разуме каже:

      Треба ми неки извор ових информација, пошто први пут чујем овако нешто.

    27. Miroslav Milutinov каже:

      Бела звезда петокрака на црвеној подлози дан-данас представља један део симбола на застави Турске државе.

    28. Miroslav Milutinov каже:

      Бела звезда петокрака на црвеној подлози дан-данас представља један део симбола на застави Турске државе.

    29. Miroslav Milutinov каже:

      Мач има облик крста.

    30. Сава Љотићевац каже:

      Тако је !!!

    31. Урбана Герила каже:

      Стручан коментар, нема шта! Крст је ,,творевина”?!

    32. Урбана Герила каже:

      Некако је неизбежна латиница код вас Њу-Ејџ псевдопагана? Јел се то давно пре Хришћанства писало и код Срба латиницом?

  4. Ћирко Ћирковић каже:

    Тако је, браћо, ОВИМ ПОБЕЂУЈ! Слава Господу!!!

    1. Voice Of Haste каже:

      I pobedjujem brate, da mi nije vere moje, davno bih odlepio u ovom supku od drzave i ovako okruzen bezboznicima

    2. Ћирко Ћирковић каже:

      Слава Тројеживом Господу Сведржитељу, брате!

    3. Voice Of Haste каже:

      Slava i hvala! izvukao me je mnogo puta i iz nesreca i u ovom zivotu koji nije sjajan ipak mi je omogucio srecu u porodici. Za mene dosta, a ceka nas jos mnogo dobrih i lepih stvari posle ovozemaljskog zivota ako sacuvamo veru

    4. DIKI каже:

      Nekima bi bio draži kukasti krst. To je danas moderno. Prosto, nedostaje im Geheime Staatspolizei, ne mogu preboleti tu humanitarnu organizaciju. Ovde se meša lična netrpeljivost, subverzivna delatnost i elementarna ljudska zloba, džabe pišeš. Ovde nema verskog sukoba već je u pitanju ljudska pakost. Svidelo se nekome ili ne.

    5. DIKI каже:

      Ono jes’, nije se štedelo. Nešto mi vuče na nečije pranje biografije. I moje selo ima krst, lep, ali pristojne veličine, ovo je baš poveliko. Tačno koliko i nečiji gresi. Ali, Bog nije podmitljiv, ima kad, naučiće to ljudi. Oće i da se naljuti.

    6. Потпуковник, II Армија каже:

      Лицемеру, не лажи ове људе, ти си верник само по моди и потреби, да би се тиме јавно китио као Тома ордењем. Немаш ти ничег православног и духовног у себи, зато немој скрнавити и бацати љагу на Хришћанство и Православље.

    7. Ћирко Ћирковић каже:

      Шта ти купила мама, анакондицу ил нешто црвено?:))

    8. Неко ко зна и разуме каже:

      То, што је моје питање или констатација логична и интелектуална, без икакве труке безобразлука, озверености и незнабоштва, је чињеница која тебе приморава да покажеш ко си ти заправо, лажни Србин, лажни верник, лажни патриота, и једна огромна НУЛА од светосавца.

  5. slobodan каже:

    Kakve rampe, kakvi bakraci!?

Коментари су затворени.