Прочитај ми чланак

ОДАКЛЕ БИ АМЕРИКАНЦИ УДАРИЛИ? Генерал описао рат са Кином и Русијом

0

Пол Селва, заменик председника Заједничког одбора начелника генералштабова Оружаних снага САД објаснио хипотетички сценарио сукоба са највећим ривалима

Генерал Пол Селва, заменик председника Заједничког одбора начелника генералштабова Оружаних снага САД, на догађају који је организовала „Дифенс рајтерс груп“, објаснио је какав би био војни сукоб са Русијом и Кином.

„Свака битка са Кином, уколико дође до ње, биће у великој мери поморска и ваздушна“, цитира „Дифенс њуз“ генерала Селву.

Према његовим речима, у могућем конфликту са Русијом учествовали би ваздухопловство и војска САД, а у почетној фази, која подразумева распоређивање трупа у Европи, сукоби између држава би могли да се одвијају и на мору, јер је немогуће „ући у Русију“ без „преласка преко Северног Атлантика“.

Селва је нагласио да, према Стратегији националне одбране, Русију сматрају „глобалном претњом“.

Он је додао и да Министарство одбране САД развија „глобални план“ за Русију и Кину, али разјашњавање највероватнијег сценарија развоја догађаја и питање финансирања представљају озбиљан изазов за Министарство.

Амерички председник Доналд Трамп изјавио је раније да Кина и Русија представљају изазов за интересе, економију и вредности Сједињених Америчких Држава.

331 коментара “ОДАКЛЕ БИ АМЕРИКАНЦИ УДАРИЛИ? Генерал описао рат са Кином и Русијом

  1. Т. Горски каже:

    Можда би то и ишло некако да Руси нису обећали да ће се следеђи рат против Русије ВОДИТИ НА ТЕРИТОРИЈИ НАПАДАЧА ОДНОСНО ДА РУСИЈА ВИШЕ НЕЋЕ РАТОВАТИ НА ВЛАСТИТОЈ ЗЕМЉИ.

    Видим обукао си униформу па рачунам да си са „вест поинта“ но изгледа да ни он није више мјесто гдје би сте нештомогли научити.
    Против Кине бисте ратовали као против Србије, са дистанце, маму ли вам одвратну?

    Е и ту сте се зајебали јер ви више нисте у стању да ратујете ни против С. Кореје и ако Бог да иони ће објединити свој народ и државу.

  2. milovan каже:

    Није он изгледа сав свој, док овако прича – он је за жалити.

  3. Бели Орао каже:

    Ллако је сад. Имају чизме са батеријама па није зима.
    С којом ћете војском пред Милоша битанге белосветске.

    1. Stevan-Vd каже:

      Ma gde smeju da napadnu Rusiju , to bi im bilo zadnje u životu i za navek. Nestali bi sa lica zemlje.

    2. milovan каже:

      Какав њихов напад на Русију. Њима у Европи још само верују оне три балтичке државице, које руски цар купио од Швеђана.
      И Пољска.

    3. Ћирко каже:

      Ни они им више не верују. Од маторог и одртавелог војсковође, који је још и пијан, сви беже.

    4. Нада каже:

      Нисам чула за ове чизме са батеријама! А знате ли можда како се пуне те батерије например на Северном полу?

    5. Veliki beli lovac каже:

      Pune se dok hodaju.

    6. Нада каже:

      Значи, биће много шетње по Северном полу. То је јако здраво за организам.

    7. Veliki beli lovac каже:

      Kostur odelo dozvoljava da vojnici spavaju dok hodaju.

    8. Нада каже:

      Није добро спавати на туђој територији. Могло би нешто да им се деси.

    9. Бели Орао каже:

      Па тури се гајтан белом меци у гузу :) :) .

    10. Нада каже:

      Перфектно! Какав изум! Не знам само колико има још белих медведа тамо? Да не понестане извора енергије?

    11. Veliki beli lovac каже:

      Unajmljuju Kineze da im prave struju.

    12. Бели Орао каже:

      То већ није наша брига. ))

  4. Бр каже:

    Жалосно је колико су блесави …
    Ни у Србију нису ушли копнено и поред толике силе, а како мисле да освоје Кину и Русију заједно?
    Размаштали се …

  5. Иванка каже:

    Хитлер је такође све добро планирао. Али нешто није пошло наопако.

    1. Бр каже:

      … нешто (му) је пошло наопако :)

    2. Иванка каже:

      Хвала. :)

    3. EUSrbin каже:

      I SSSR je sve dobro planirao pa se raspao u 30 delova :)

    4. Sloba Milosevic каже:

      марш ФАШИСТИЧКУ ти крв………………….

    5. Stevan-Vd каже:

      Tako je druže Slobo i usput da mu ga turiš gde god ima rupu,

    6. Т. Горски каже:

      Aли РУСИЈА НИЈЕ И НЕЋЕ !

      Према томе тугуј и куши пурлесницу балинче глупо !

    7. EUSrbin каже:

      Pendrek cekaju te LGBT aktivisti da ih obezbedis a i oni tebe :)

    8. Т. Горски каже:

      Нећете требати дуго чекати, видјећеш !

      Припремите дупе, јер имам „глогов колац“ за њега па кад вас „наталачим“ да се никада не повампирите!

      Мајке вам га спалим, гузерантске !

    9. Зарја, Зарја каже:

      А неки планирају ли планирају, али ће тек да се распадају да се никада не саставе.

    10. EUSrbin каже:

      Tako je, kada gladni ruski narod krene srusice KGB u Kremlju da ga ne sastave ni u mrtvacnici

    11. Деда каже:

      Гладни руски народ ? Где, на CNN-u или у „Куриру“ ? Обиђох пола Русије, живео сам тамо и сада неколико пута годишње одем тамо. Не видех нигде глад и КГБ. Какве су то и чије фантазије ?

    12. Нада каже:

      Распао се, и опет остао огроман! Таман толико велик, да му ништа не можете! И не само то! Довољно је још увек велик да вас опет, као и давно пре, уништи. Што се ових генералових планова тиче, он изгледа није чуо песму нашег Боре Ђорђевића! Знате оно „Теоријски ово добро звучи, малчице је друкчије у пракси“…

    13. brane121 каже:

      Sva sreća pa se raspao…Rusija procvetala i nikad jača. ..

    14. Ћирко каже:

      Охо-хо, шта то би? Тазе директива из централе?:))

    15. brane121 каже:

      Iz koje centrale i kakva direktiva??? Jesi ti popio svoju pilulu za danas???

    16. IZDAJNIK каже:

      … telefonske…

    17. IZDAJNIK каже:

      Vidimo da je jaka. Samo slaba vajda od te snage.
      Nema Putin mooda da opali.
      Dzabe sve one cevke.

    18. brane121 каже:

      Pa kad nije jaka….što ameri ne stisnu muda i opale??? I što prave toliku halabuku kad je Rusija tako slabašna? ?? Dok je Jeljcin bio na vlasti Rusija im je bila sjajna…u čemu je sad problem???

    19. Veliki beli lovac каже:

      Jel ti stvarno mislis – jel iko normalan misli – da ce Rusija i Amerika otvoreno da zarate?

    20. Simerijanac каже:

      Ало, сад си IZDAJNIK, а сад си Veliki beli lovac. Помијешао си налоге.

    21. CELA EVROPA BICE SRSPKA I RUSKA!!!

    22. Stevan-Vd каже:

      Obrerštumfirer ga s oproštenjem( zajebo ) na perfidan način navuko da napadne Rusiju i obećao ulazak u Moskvu .Ali ta pusta ZIMA i hladnoća minus 20-30 …e to nije bilo predviđeno. To je bila strateška greška . Pa mogli ponovo da pokušaju ali bez napada na Staljingrad , već preko Sibira :)))

    23. djole каже:

      Odradio je „normu“ ne mislis li? 26 miliona mrtvih, popaljeno, unisteno. Neprijatelj se drzi dalje od svojih granica. Razvalili vas posle pola veka ponovo bez ispaljenog „taneta“, iako imate nuklearni potencijal. I danas placete da su vas prevarili. Koji je to puta u zadnjih sto godina?

    24. Иванка каже:

      Невероватно је видети како се Србин радује да има 26 милиона руских жртава. Ово је први пут у мом животу.

    25. Милутин Јевић каже:

      Није то Србин другарице.

    26. IZDAJNIK каже:

      Tek prvi put?
      Nemas bas dugo pamcenje.
      Da nije bilo Tita, Staljin bi nas 1948. … (spremao je 35 divizija za napad na Jugu).

      Al tu je bila Amerika, stari prijatelj.
      I danas je Amerika nasa jedina nada za spas od Rusije.
      Bez obzira na sve.
      p.s. hamburger, koka kola, fejsbuk, komp… farmerke…. zvake… pusti ruski san za dug niz godina.
      Rokenrol da ne pominjem.
      p.p.s. oslobodice se braca Ruje kad tad od vlasti kagebea.

    27. Иванка каже:

      Коjи „спас“? Да ли вас је Русија напала? Треба да лечите параноjу и оставите нас на миру.

    28. IZDAJNIK каже:

      Ne, vi nas ostavite na miru.
      Al prvo vratite NIS koji ste opljackali.
      I da vam vidimo ledja.

    29. Иванка каже:

      Не додирујемо вас.

    30. IZDAJNIK каже:

      Pruzili ste pipke.

      Ali jedna mala Crna Gora pa je smogla snage da ih odseche.

    31. Иванка каже:

      Срећни смо за Црну Гору. :)))

    32. Branko Samac каже:

      А сад си се одао – значи ти си мали прљави Милогорац!

    33. brane121 каже:

      Gospodjo….ne uzbuđujte se…ovaj predstavlja 0,0001% Srbije i verovatno je zaboravio da popije lek ujutro….

    34. Камичак каже:

      Поштована Иванка, молим Вас не обраћајте пажњу на овог провокатора. То му је посао. Ви сами знате да су Руси у Србији међу својима.

    35. Иванка каже:

      Не третирам га као Србина. Према томе, моји одговори су упућени само русофобовима, а не свим Србима којих заиста волим.

    36. IZDAJNIK каже:

      … volim i ja vas… kao sto rece jedan … bivsi drzoglavni.

    37. Ћирко каже:

      И ми Љуљче волимо!:))

    38. Grom каже:

      Kako je opljackan NIS??Lepo sam napisao i pre,ako imate ista protiv toga da
      Rusija i Srbija budu bratske drzave kao i da saradjuju na najvisem mogucem nivou,dok drugu stranu iako 100 puta vise zla nam ucinili podrzavate,to je vasa
      stvar,ali barem nemojte da LAZETE!!!

    39. IZDAJNIK каже:

      Rusija i Srbija nisu nikakve bratske drzave.
      To je floskula koju prodaju ruski spijuni po Srbiji.
      A da je NIS opljackan – jeste.
      Ko to ne zna – glup je.
      Najgore je sto ni Rusija sama ne zna sta hoce na Balkanu?
      Probaju po malo da bushkaju ovde po Srbiji – pustaju korenje.
      Bilo kako bilo – Evropa je cilj Srbije a ne nekakav Kazahstan.

    40. Grom каже:

      Pa ajde napisi kako je opljackan NIS,kao i sta se desava sa ostalim firmama
      koje su Evropljani kupili???

    41. Ћирко каже:

      Казахстан је већи од Европе и то целе! Богатији је и људи су бољи. Није легло педера, наркомана и педофила као ни сваке друге сатанистичке грозоте. Србија ће се придружити АЕУ, док ће ЕУ наставити свој суноврат и нестати. Нећемо са губитницима!

    42. IZDAJNIK каже:

      Da, samo sto je taj Kazahstan malo podalje.
      A Madjarska,Hrvatska, Rumunija, Bugarska, Crna Gora… i ostali su tu… komsije.
      Sa njima zajedno u EU.
      Rusija ako hoce, hoce, ako nece nek dizu novu gvozdenu zavesu.

    43. Ћирко каже:

      Нема више завеса.Ништа није далеко кад се хоће. А ове што си побројао, хе, па први ће да претрче.:)) Свак гледа да буде с победником.

    44. IZDAJNIK каже:

      Pa ko pobedi tom i treba pritrchati, sta je tu chudno.
      To je pametna politika.

    45. србстер каже:

      Потписујем

    46. ivan каже:

      Ostavio bih ja tebe u pokoju-zauvek)))

    47. IZDAJNIK каже:

      Kad bi mogo, jel da?
      Tipicno ruski, pobij sve sto mozes.
      Al ima jedan drugi bata na Balkanu da je gazda.
      Bondstil.
      Bondstil shtiti Srbiju od Rusije.

    48. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Са вама рватима и шиптарима друге нагодбе неће бити!
      У оној старој: „Или се приклони или се поклони…“ слободно можете обрисати оба предлога!
      Вас ћемо убудуће решавати као што сте ви Србе Крајишнике и као што је Слоба шипце ’99.
      У Бондстилу ће бити спалионица преосталог смећа ујане…

    49. Деда каже:

      Јес’, да спаљујеш гомна и загађујеш ваздух. Знаш ли ти колико то смрди ?

    50. Grom каже:

      Bondstil kazes.Koliko je Srba pobijeno za tu bazu koja nas“stiti“al to te nije
      briga,zar ne!?

    51. Камичак каже:

      То је стара англо-саксонска пропаганда. Пошто вероватно ниси из Србије, да те подсетим о редоследу догађаја.
      НИС није опљачкан од стране Руса већ је девастиран бомбама 1999. од стране американаца. Америчке звери су намерно гађале складишта и рафинерију да би изазвале што веће тровање српског народа. Том приликом су и погинули запослени који су се налазили у тим објектима. Продајом НИС-а Русима, НИС је спашен и обновљен. Сада је модерна компанија која извози и остварује профит а која је и даље у власништву владе и грађана Србије у износу од 43%.

      Навешћу ти још један пример како су се понашале америчке звери.

      Дуванска индустрија Ниш је такође бомбардована управо од стране американаца. Погођени су складиште и менза. Сама производња није погођена. Вредност ДИН-а је самим тим драстично смањена, па је амерички Филип Морис лагано откупио фабрику.

      Дакле што се мене тиче, прво америчке звери да плате одштету, па да уопште успостављамо дипломатске односе.

    52. IZDAJNIK каже:

      Idi ti malo na tu… Kamcatku i ne brigaj se.

    53. Grom каже:

      Nemas ti pojma,mozes samo da mrzis i da lazes i nista vise.

    54. IZDAJNIK каже:

      Naprotiv, ja ne mrzim Ruse i Rusiju.
      Smatram da je ruska kultura, knjizevnost, muzika… sport… istorija, borba protiv fasizma… jedno veliko bogatstvo Evrope.
      Ono sto u Rusiji ne valja je KAGEBE i njegova nakazna tvorevina koju zove drzavom.
      Oslobodice se Rusi kad tad.

    55. Grom каже:

      Jel tebi dobro?Pa procitaj sta si sam pisao u svim predhodnim komentarima.
      Ajde odluci se,jesi li za Ruse ili nisi.
      P.S Napisi kako su Rusi opljackali NIS,i sta je sa ostalim stranim firmama u
      Srbiji

    56. IZDAJNIK каже:

      Ako to ne znas… onda si glup covek.
      Nema nameru da uchim glupake.

    57. Grom каже:

      Da ponovim!
      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
      Daj,stvarno nemoj da se brukas!!!

    58. IZDAJNIK каже:

      Rudna renta kolika je?
      Za koliko je prodat Nis?
      Koliko su Ruje otpustili radnika?
      dovoljno za pocetak.

    59. Grom каже:

      Znaci radio Google i Cankove fantazije.
      Sta mislis iz kog razloga sam te pitao o drugim stranim firmama u Srbiji?Jel ti
      pada na pamet nesto?

    60. IZDAJNIK каже:

      A ko je prodao te firme?
      I kome?
      ko je uzeo pare od te prodaje?
      Pera Bangaloz?

    61. IZDAJNIK каже:

      Meni pada na pamet Leksi Bel. Nju obozavam ali stvarno.

    62. IZDAJNIK каже:

      evo pa citaj, valjda znas toliko engleski
      https://en.wikipedia.org/wiki/Lexi_Belle

    63. Grom каже:

      Nemas ti argumenata niti pojma.Pominjes neku kuravu,zatim Wikipediju ej bre,
      covece sta je sledece,gledanje u pasulj i solju od kafe…Sta ces dalje navesti
      kao izvore???

    64. IZDAJNIK каже:

      Nije kurava nego izuzetna porno glumica.

    65. IZDAJNIK каже:

      Kad smo vec kod Leksi mogel bih je malo pogledat…

    66. IZDAJNIK каже:

      Ce se vrnem…

    67. Ћирко каже:

      Сестричина?:))

    68. Камичак каже:

      Било би добро да почнеш да дискутујеш аргументима.
      Дакле, ако хоћеш да се бавиш темом НИС-а, изложи своје цифре, ја ћу ти помоћи да све цифре буду наведене и да подвучемо црту. Овако, то што пишеш је само очајничка пропаганда за неуке.

    69. IZDAJNIK каже:

      3 posto
      400 milki iako vredi… koliko milijardi
      6000 otpustenih
      jel dosta
      NIJE
      jos nek otpuste

    70. Камичак каже:

      Добро, после је уложено преко 2 милијарде. Од тога је 1 милијарда отишла на враћање дугова. 600 мил. на обнову уништене рафинерије. Још стотине милиона на обнову складишта, пумпи, камиона цистерни итд.

      При томе су Руси власници 56%.

      Нису 6000 људи остали без посла, него су пумпе дате у франшизу па су запослени променили послодавца.
      Рудна рента од 3% (коју плаћа и Србија као мањински власник) није мала. На пример, у Бугарској су канађани купили рудник злата и плаћају рудну ренту од 2%. При томе, обрада злата је далеко јефтинија од обраде нафте.

    71. Grom каже:

      Mislis da ce razumeti?

    72. IZDAJNIK каже:

      Pa sto im ne das dedinu njivu… da parkiraju neki komad S-300 na njoj.
      Onako, za dzabe, bez rente.

    73. Ћирко каже:

      Мрзиш ФСБ јер га се бојиш! А и за бојање је кад си такав.:))

    74. IZDAJNIK каже:

      FSB treba da se boji.
      Nije nigde siguran.
      Svi smo mi prosi Odbranu i zastitu i… znacemo kako da se borimo protiv okupatora.

    75. Ћирко каже:

      Мани га, Пушо! Јел знаш како боли завртање јаја?!:))

    76. Камичак каже:

      Па да, када дођемо до аргумената, онда пишемо бесмислице.
      Види, ја никуда не идем да живим изван моје Србије. Осим тога, своју децу сам васпитао да знају праву истину. Моја деца пишу ћирилицом и воле Русију. И не само то, него са својим вршњацима гледају руске филмове и понекад слушају руску музику.
      Вама НАТОљупцима правим велике проблеме и нећу престати.

    77. IZDAJNIK каже:

      Nije ovde rec ni o ruskoj muzici ni filmovima ni literaturi.
      O kagebeu je rech.
      I o slobodi.

    78. IZDAJNIK каже:

      A zasto je Amerika bombardovala Srbiju?
      Tek tako im palo na pamet, jel da?
      Mrze nas sto smo pravoslavci, najstariji narod, najpametni, najlepsi, najbolji, najjaci a i imamo i najveci k…. pardon, malo sam se zaneo.

    79. Grom каже:

      Pa sto ih branis onda??

    80. IZDAJNIK каже:

      Bolje oni sto puta nego Rusi.
      to je nazalost istina
      i to ce da ti kaze svaki covek u Srbiji koji ima mozga

    81. Grom каже:

      Pa dobro,nego idi to kazi onima ciji clanovi rodbine stradali od direktnih ili ne
      uplitanja SAD-ista u Srbiji.

    82. IZDAJNIK каже:

      A razlog zasto se SAD upleo je….?
      ajde prosvetli nas, ajde da cujemo jos jednom…

    83. Grom каже:

      Ti napisi,ti ih branis,jer ovde sem tebe niko nema pojma i niko nista ne zna.

    84. IZDAJNIK каже:

      Naprotiv, ovo je dijalog.
      Mozemo da se ne slazemo ali kao sto rece prezident Vucici Muslija… dijalog…
      E, sad, ko koga nadjacha, ko vise galami taj ce da pobedi.

    85. Камичак каже:

      Да ти још једном поновим. Користи аргументе. Питања нису аргументи? Ако оправдаваш бомбардовање Србије, требало би да напишеш и зашто оправдаваш. Онда мораш да објасниш и зашто су бацане касетне бомбе на цивиле. Зашто је гађана болница Драгиша Мишовић. Зашто је гађан воз, зашто су убијана деца.

    86. Grom каже:

      Nema on pojma.Vidis da pise komentare koji su u suprotnosti jedan sa drugim.
      Cim mu trazis argumente odmah lupetanje.

    87. IZDAJNIK каже:

      Slusaj bre, ne pravi se blesav!!!
      Deset godina je tvoj Milosevic ratovao po celoj Jugoslaviji, desetine hiljada ljudi je po-bio, stotine raselio, unistio privredu, zemlju, narod, drzavu, skolu, vojsku – pa kad mu je bilo malo sve to -chova ni vise ni manje digao patku na Ameriku. Pa kad je dobio po nosu – joj, mamo!!!
      Dobro je da je Amerika sprecila tog kasapina da ko–lje.
      Trebalo je ranije.

    88. Branko Samac каже:

      Спомињеш НИС а не спомињеш 100 милијарди штете од НАТО бомбардовања и од Срба издајника који су рушили Србију и западу све остале фирме продали и тме још додатних 100 милијарди штете направили!

    89. Grom каже:

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!
      Ne brukaj se!

    90. IZDAJNIK каже:

      Jeste. Da znas da si u pravu.
      Bruka.
      Bruka je dati strancu nacionalno blago.
      Kao sto je dat NIS za male pare.

    91. Нада каже:

      Још већа брука је поклонити странцима све најважније фабрике и банке, уништити сваку врсту производње и пољопривреду, и то само да би се баш све увозило из ЕУ! Ситниш који су странци дали за то све, разделила је жута мафија. Како „добар“ план развоја! Зато сада имамо незапосленост и огромне дугове, живимо у беди, и плаћамо странцима са Запада по 10.000 евра за сваког запосленог. Генијално! Тај НИС који смо „поклонили“Русима уплаћује барем доприносе у буџет Србије, а ове банке са Запада носе новац у своје државе! Одлично! Однели су нам само они око 60 милијардица! Ситница! Шта је то за нас? Ипак највише се дивим овоме што плаћамо странцима за сваког запосленог, а они нам узвраћају тако да сваком запосленом, за робовски рад, плаћају чак 20.000 дин. Тек да не цркну од глади. То је убедљиво најгенијалнији потез свих наших влада укључујући, наравно, и ову.Свака част и теби и њима! Алај сте паметни!

    92. Камичак каже:

      Надо, браво. Морао сам да идем. Имам посла преко главе па нисам успео да напишем управо ово што сте Ви написали. Пљачка Србије од стране запада је незапамћена. Наши издајници су уништили 4 домаће банке да би западне могле да преузму токове новца у нашој земљи. Од нашег новца су створили тај профит који сте написали и изнели га из Србије. При томе, Беобанку су уништили и ако је имала огромна потраживања, тако да је била рентабилна. Међутим, дужник је био Сартид, који је гле чуда продат американцима за џабе, а дуговања су нестала када је Беобанка отерана у стечај. На крају је Јуес стил добијао џабе наше тенкове и топове да претопи. Када су завршили посао, направили су вештачки дуг ка Јуес стил Кошице и вратили нам железару за 1 долар.
      Ја се надам да једног дана, када дођу праве патриотске странке на власт, да ће они домаће издајнике за ову пљачку отерати на вишедеценијску робију.

    93. Нада каже:

      То је оно што што желимо! Издајнике на робију, и избацивање свих страних пљачкаша и окупатора. Ово што сте написали о банкама, познато ми је и врло је болно када се сетим се тих грозних грабљиваца и издајника.

    94. xyz каже:

      У јееботе, шта то ти конзумираш, хајде подели мало, није у реду да је само теби лепо! Америка наш пријатељ! Да ти случајно не светлиш по ноћи од сиромашног уранијума који су ти твоји пријатељи фрљили у башту?

    95. IZDAJNIK каже:

      Amerika jeste bila veliki prijatelj Jugoslavije.
      Tito je bio pametan bez obzira sto je bio bravar (ili vec ko zna sta).
      Znas ti to vrlo dobro, nego kenjas go grlica.

    96. xyz каже:

      Тито је био католичка куурва који је уништио србски народ уз помоћ Енглеза и Амера. Стаљин је био ђубре али да није било Црвене Армије, сви би ми завршили или у Јасеновцу или би се звали: Анте, Мате, Јуре, стипе или недај боже Фрањо!

    97. IZDAJNIK каже:

      Jasenovac i NDH je direktna posledica glupe srpske politike.
      Da nisu glupi SImovic i jos gluplji Mirkovic poverovali da ce Britanija da zbog Juge otvara grcki front – rata za nas ne bi ni bilo.
      Englezi su nas ladno gurnuli Hitleru pod gusenice.
      A sto se Tita tiche… he, da nije njega dal bi Srbi imali gace na dupe, pitanje je?

    98. Нада каже:

      Можда је Америка била пријатељ, али само Тиити и онима које је деведесетих подржала у сецесији па чак и оружано, али Србима никада није била, а и неће ни бити пријатељ. То се јано показало деведесетих година прошлог века, а и после па све до данас. САД су наш највећи непријатељ, и то ће заувек тако остати. Наравно, неким издајницима у Србији је САД пријатељ, али треба и њих неко да подсети, да је непријатељима САД тешко, али је њиховим пријатељима још теже. Знамо за неке њихове пријатеље које су, кад им нису више требали, немилосрдно смакнули. Лоше вам се пише издајници! С једне стране Срби родољуби, а са друге такви „пријатељи“ као што су САД!

    99. Simerijanac каже:

      Кад будеш озрачен од осиромашеног уранијума, комунисто- титоисто, биће касно.

      И није СССР мислио напаст Србију но твоју шугославију.

    100. Branko Samac каже:

      Шта лажеш издајниче: Тито је знао да су Срби русофили да би на име опастности од Стаљина што више Срба на Голи оток послао. Побио је ко зна колико Срба!

    101. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Кад те разоружа питање, онда се правиш увређена и измишљаш „злочин“ који се није десио. Као да те је Шешељ васпитао…
      Он се сигурно не радује као уосталом ни сви ми који вам постављамо разумна питања: Који вам је КУУРАЦ! Докле ћете играти ту вашу игру повлачења у рупу? Колико опет треба да вас побију, па да се наљутите?
      Дакле ИСТИ сте као и ми.. односно, на власт вам стално долазе исти као и код нас.
      Једини је Стаљин био АНОМАЛИЈА ИСТОРИЈЕ.

    102. pepealehandro каже:

      Не радује се него даје добар закључак кампање назване WWII или отечествена воина. Гитлер није испунио главни циљ-освојити Русију али је урадио следећу добру ствар(next best thing) за њих гледајући из њихове перспективе а то је да је по званичним подацима страдало 26 мил Руса а земља уништена и попаљена.
      Због тога је Путин говорио како неће дозволити ново велико страдање Руског народа већ ће одговор на претњу бити одговарајући и реципрочан па пута 1000.
      Рекао је да су вас уништили (горби и јељцин) без званичног рата иако је сссср имао нуклеарно наоружање итд.
      Од наполеона, каизера, гитлера па до регана и клинтона иста црта се протеже….Уместо да Русија сада има најмање 500 милиона становника, због малопре набројаних сада има 144 милиона са све националним мањинама.

    103. IZDAJNIK каже:

      Nije Rusija ni Putin ni Staljin ni KAGEBE!!!
      Jednog dana bice to slobodna zemlja.
      Nadamo se.
      Ruski narod je zasluzio da se posle toliko godina oslobodi vlasti chekista.

    104. Grom каже:

      Rusija jeste slobodna zemlja kojom upravljaju Rusi,a ne tvoji SAD-isti kao i
      EU-robljani

    105. IZDAJNIK каже:

      Kako da ne.
      Povodom toga, ima tu jedan manijak,neki Aca, on ce da ti objasni kako pogani Jevreji vladaju Rusijom.

    106. xyz каже:

      Па да а у Вашнгтону су главни Индијанци из Шошоније?

    107. IZDAJNIK каже:

      Ista bagra je i tamo.

    108. Grom каже:

      Stvarno!Za tvoju informaciju Rusi su najvecim delom sredili pitanje vlasnistva
      Ruskih OGROMNIH resursa,za koje mnogi,a najvise tvoji omiljeni SAD-isti sa
      EU-robljanima placu(a sredjuju i dalje)

    109. IZDAJNIK каже:

      Ma samo ti zivi u oblacima.
      Lepo ja kazem, dok je jevtine vodke… a kad nestane, bice belaj.

    110. Иванка каже:

      Наше жртве су биле углавном цивили. Ово је прво. Радујете се што је Хитлер добро радио свој посао – убио је многе Русе. Ово је друго. Хитлер је убио многе Русе, али његов циљ је био да убије све Русе. Није постигао свој циљ. Ово је треће. Четврто, Горбачов и Јељцин нису дошли код нас са Запада. Стога, није Запад онај ко jе уништио СССР. Ми смо уништили СССР. Сами.

    111. pepealehandro каже:

      Наглашавам да се нико не радује због великог броја жртава.
      Србија је у првом светском рату изгубила трећину становништва. Велика победа али прескупо плаћена.
      Русија је у другом светском рату изгубила 26 мил становника што је четвртина? становништва. Велика победа али ПРЕСКУПО ПЛАЋЕНА!!!

    112. Иванка каже:

      Ниједна цена није прескупа, ако је њена алтернатива потпуно уништење државе и народа.

    113. Нада каже:

      Пошто сте ви сами уништили СССР, како сте сами Иванка рекли, могу само да вам кажем је то било јако лоше за вас, а и за нас. То је проузроковало много несреће, укључујући и оно бомбардовање СР Југославије 1999. које сте ви из Русије само посматрали.

    114. Иванка каже:

      Не кажем да је то добро. Али ово је као и увек: имали смо за циљ да погодимо комунизам, али погодили смо Русију. Па, шта сад… сад треба да радићемо на томе да исправимо наше грешке.
      Ако вам ово помогне, могу рећи да су, када се распао СССР, многи Руси патили у националним републикама. Исто тако они су били протерани или убијени. Чеченија, Дагестан, Придњестровље… Такође смо платили велику цену за наше грешке.

    115. Veliki beli lovac каже:

      Prvo da skinete ovog kagebe majora i da postreljate ceo kagebe.
      Onda imate neke sanse.

    116. Иванка каже:

      И довести на власт новог Jељцина? Немоjте чекати. :)))

    117. Veliki beli lovac каже:

      A sta zapravo Rusija hoce, da se takmichi sa Amerikom?
      Pa ne moze to nikako.
      Progutajte tu zabu vec jednom.
      Jes da je velika ali…

    118. Иванка каже:

      Русија је суверена земља и браниће своје интересе. То је све што желимо. Америка може покушати да се одупре, али је за њу боље ако то прихвати.

    119. Veliki beli lovac каже:

      Ne odupire se Amerika nego napada.
      Mada, kao lovac znam, kad lovinu nateras u ugao iz koga ne moze da pobegne, ona skace i napada lovce. Desilo mi se to nekoliko puta.

    120. Иванка каже:

      Ништа. Имамо снаге да издржимо. Сваки непријатељ никада није нама оставио други избор. Русија може постојати само као независна држава, а не као нечији вазал. Због тога имамо избор: или да ћемо се борити и покушати да победимо – или ћемо бити уништени као цивилизација.

    121. xyz каже:

      КАКО СУ СРПСКИ ГЕНЕРАЛИ помогли руској војсци да потуче Наполеона, http://srbin.info/2017/05/19/kako-su-srpski-generali-pomogli-ruskoj-vojsci-da-potuce-napoleona/comment-page-1/

    122. Grom каже:

      Zasto SAD-isti ne napadnu Rusiju direktno,kada su toliko superiorni u odnosu
      na sve ostale,pitanje je sad???

    123. Veliki beli lovac каже:

      Ako tako nesto pitash – znaci da si glup.
      Ne bore se dva tigra medjusobno.
      Nego kolju sve ostalo po dzungli.

    124. Grom каже:

      Ako ne znas onda cuti,nemoj da se brukas“lovce“

    125. Veliki beli lovac каже:

      Ti kao da bi voleo da bude neki veliki sveopsti rat, jel da?
      sirovino

    126. Grom каже:

      Ne,ali to ocigledno ne mozes da shvatis.Oce to kada neko poput tebe ima razmisljanje krampa.Napisao si da se SAD-isti ne odupiru vec napadaju,koga?Bolidu jedan!!!SAD-isti mogu i napadaju samo one za koje POUZDANO znaju
      da im ne mogu nista(poput nas)cak ni S,Koreju ne smeju napasti,vec kao
      p…e uvode sankcije svima koji se ne slazu sa njihovom politikom.Otuda i moje
      pitanje.

    127. Нада каже:

      Мало ће потрајати, али с Божјом помоћи, и паметном политиком, успећете. Ваш успех је и наш, на неки начин, као што је ваша несрећа постала и наша тих деведесетих година..

    128. Veliki beli lovac каже:

      Putin je ruski Milosevic.
      Nevolja je da kad ga skinu ne zasedne neki ko Kostunica, Tadic, dzibronja il ovaj Vucic.

    129. Нада каже:

      Надам се да је руски Председник мало мудрији од Милошевића. Слажем се и да постоји опасност, да после Председника Путина, дође на власт код њих неки, како рекосте, „џиброња“! Баш немамо среће са тим председницима, ни ми, а ни они. Овај садашњи њихов је ипак нешто најбоље што им се могло десити, док ми и даље чекамо да се појави неки мало мудрији и окренут Србији. Питам се хоћемо ли доживети да видимо таквог?

    130. Veliki beli lovac каже:

      Susthina je da se predsednik ne bira nego postavlja.
      A postavljaju ga oni koji su najmocniji.
      U Srbiji je to Udba u Rusiji Kagebe + oligarhija.

    131. Нада каже:

      Нисам ни рекла да ћемо га бирати. Избори су проваљена ствар. Ништа се више не бира овде, све се намеће. Даклем, тог неког мудријег морамо наметнути.

    132. Veliki beli lovac каже:

      Ko kaze da Rusi treba da umru?
      To je divan narod.
      Zasluzuje slobodu.

    133. Tony Iommi каже:

      Zapad je preko Gorbačova krenuo sa uništenjem SSSR-a. O Jeljinu kao zapadnom agentu da ne govorimo. E sad, Hitler je SSSR napao zbog razračunavanja sa komunizmom. Pitanje je da li bi vas napao da je bio stari režim. A i vi ste trebali još 1917. da se raskusurate sa crvenima i Staljinom posle…

    134. Veliki beli lovac каже:

      A ko to oni?
      Ti ONI su porazena strana.
      Crvena armija je pobedila.
      https://youtu.be/JasNUs3Qb3k

    135. Tony Iommi каже:

      Beli Rusi da su pobedili, pitanje je dal bi došlo do masakra 41. A ne bi izgubili 20 miliona pod Staljinom

    136. Иванка каже:

      „E sad, Hitler je SSSR napao zbog razračunavanja sa komunizmom.“
      Стварно? Али зашто jе онда напао и Британиjу, Француску, Jугославиjу, Пољску? Да ли су Пољаци били комунисти? Боже сачувај. Били су и остали главни русофоби у Европи! Ипак, немачки гувернер Пољске генерал Франк је говорио да је његов главни задатак – да што више Пољака претвори у млевено месо. И он се активно ангажовао у овоме. Било је убиjено 6 милиона Пољака. Ваша бајка да је Хитлер био борац против бољшевизма, има за циљ само рехабилитацију Хитлера. То нема никакве везе са историјском истином. Ово је данашњи западни тренд. Али Холокауст вам спречава ово.

    137. Tony Iommi каже:

      Ja kolko znam i dalje svi pljuju nacizam. Niko mu ne vrši markeing. Pogotovo ne liberalni zapad. A Jugoslaviju je napao zbog 27.martovskog puča

    138. Иванка каже:

      То јест, пре мартовског пуча у Југославији није било Немаца?

      „i dalje svi pljuju nacizam. Niko mu ne vrši markeing“.
      Већ сам рекла зашто – Холокауст. Али Хитлеров напад на СССР ускоро ћете сматрати праведним и оправданим. Чак не треба причати о томе у будућем времену – већ сматрате да jе то тако.

    139. Tony Iommi каже:

      Pa i ne baš. Ako mene pitate, mislim da mu je napad na tolku državu bio ekstremno glupa ideja

    140. Иванка каже:

      За вас је то глупа идеја, а за нас је то крвави злочин који никада нећемо заборавити.

    141. Tony Iommi каже:

      Ok, Rusi su pretrpeli dosta toga i iskreno mi je žao zbog toga. Ali i SSSR je imao ekspanzionističke težnje. Molotov-Ribentrop 1939. i napad na Finsku i pretnje Rumuniji da ne pominjem

    142. Камичак каже:

      Пре потписивања споразума са Немцима, Стаљин је хтео да потпише са Британцима и Французима пакт о одбрани од нациста. Одбили су га јер су мислили да Хитлер хоће на исток и да њих неће напасти. СССР је хтео да избегне самостални рат са Немцима по сваку цену јер им је претио рат не само са Немцима, већ и на истоку са Јапаном који су заузели Манџурију на граници са СССР-ом.

    143. Tony Iommi каже:

      Marta ’41. sa Japanom je potpisan pakt o nenapadanju

    144. Grom каже:

      Zasto su Japanci napali SAD-iste?

    145. Veliki beli lovac каже:

      Nafta.

    146. Tony Iommi каже:

      Zato što su imali ekonomski embargo, a i SAD im je poslao ultimatum da napuste Kinu I Indokinu. Japanci su im odgovorili napadom

    147. Иванка каже:

      А Рузвелт је знао за овај напад и ништа није урадио да би спасао америчке војнике. Зато што му је био потребан изговор за улазак у Други светски рат, док је амерички Конгрес категорички био против учешћа САД-а у овом рату. Перл Харбор је постао оваj изговор. Ово није теорија завере, релевантни документи су објављени у САД-у.

    148. Tony Iommi каже:

      To što ste napisali je 100% tačno. Zato su i sklonili svu naftu i nosače aviona odatle

    149. Grom каже:

      U pravu si,ali me je Ivanka preduhitrila sa odgovorom.

    150. Камичак каже:

      Јапан је са Немачком потписао пакт против Коминтерне 1936 и из већ окупиране Манџурије освојио источну Монголију до саме границе са СССР-ом.

    151. Veliki beli lovac каже:

      Japanski porno filmovi su najgluplji na svetu!!!!!

    152. Tony Iommi каже:

      Mongolija je bila član kominterne

    153. Tony Iommi каже:

      Pokvareni zapadni kapitalisti…

    154. Иванка каже:

      Говорити о пакту Молотов-Рибентроп и рату са Финском као о агресији може се потпуно исто као и говорити о Криму као руској агресији. У случају Пољске и Финске, то је било исто. После распада Руске империjе, они су себи преузели оне територије које нису биле њихове. (А Крим је постао украјински због распада СССР-а.) А бољшевици нису могли (или нису хтели) да их врате, jер у земљи је постојао грађански рат.

      Што се тиче Пољске, доказ да смо били у праву је да су пољски савезници Британиjа и Француска прогласили рат против Њемачке, али нису објавили рат против СССР-а. Пошто је СССР вратио само оне територије које су требале да припадаjу Русиjи према плану британског министра Керзона из 1919. године. СССР није наишао на најмањи отпор када је ушао на ову територију. Није изненађујуће. На овој територији живели су Руси, Белоруси, Украјинци, Литванци. Пољаци нису били посебно љубазни према њима. Вероватно знате за масакр у Волину, када су украјински нацисти убили десетине хиљада Пољака? Наравно, ово је злочин. Али има разлога. Пољаци су третирали Украјинце као људе другог разреда. Локални становници су мрзели Пољаке. Али вратимо се на тему. Истовремено, нисмо улазили у Пољску док су се Пољаки борили против Њемачке. И када смо ушли, испоставило се да су Немци, насупрот уговору, окупирали град Брест (данас је белоруски град). Морали смо да им објасним да су погрешили.

      Уосталом, данас ове територије припадају независним републикама. Ми немамо ништа против да Украјина врати у Пољску своjе градове Лавов, Волин, Тернопол, Ровно и, чини ми се, jош пет њених западних регија. Немамо ништа против да Литванија врати у Пољску своју престоницу Вилњус и Виленску област. То су биле пољске (а пре тога – руске!) територије које је друг Стаљин вратио Украјинцима и Литванцима. Белоруси су наши, тако да нећемо вратити Брест у Пољску. :)) А Украјина и Литванија имају сваку прилику да исправе грешку пакта Молотов-Рибентроп. Ову одлуку ћемо само поздравити. :))

      Што се тиче Финске, доказ да смо били у праву је да смо узели само наше територије и Финска их није покушала вратити. Jер Финци тамо никад нису живели. На пример, острва Валаамског архипелага, где је био један од најстаријих руских православних манастира. Због чега је овај манастир постао финска територија? Које је право Финска имала на ову територију? Никакво. Финци знају за то, не брините. Имамо добре односе са Финском.

      У јануару ове године Лавров jе одржао је велику конференцију за штампу. Једна финска новинарка га је питала о совјетско-финском рату: „Ко је први почео да пуца?“ Лавров је одговорио да то није тема за одељење спољне политике, то је тема за историчаре, али је рекао да је са своје стране спреман да допринесе стварању заједничке историјске комисије за откривање историјске истине. Ова комисија требала би се састојати од руских и финских историчара. Имамо такво искуство у истраживању сложених историјских питања са другим земљама, додао jе Лавров. Дакле, немамо шта да се плашимо, спремни смо да разговарамо о историји.

      Заиста, није вредно помињати Румунију, као и све друге државе које су биле савезници Трећег рајха.

    155. Tony Iommi каже:

      Ok. Nesporno je da te teritorije pripadaju Rusima, i ja mislim da treba da budu ruske. Ali, ajmo ovako:

      1) Poljaci vas ne vole zbog masakra u katinskoj šumi (iskreno, mislim da vam je to neko smestio)
      2) te teritorije je Rusija dobrovoljno predala marta 1918.mirom u Brest-Litovsku sa Nemcima. A kad se nešto preda, pitanje je da li ima povratka
      3) Poljska je versajska tvorevina
      4) Zanimljiva činjenica, Jon Antonesku nije hteo da od Jugoslavije uzme Banat koji su mu Nemci nudili. Rekao je da bi se pre ubio. A znamo da su Rumuni izgubili teritoriju i od SSSR-a i od Mađara
      5) Karl Gustav Emil fon Manerhajm, zapovednik finske vojske je učestvovao u građanskom ratu na strani belih. Znači, ratovao je za vas u neku ruku davne 1917…

    156. Иванка каже:

      1) Poljaci vas ne vole zbog masakra u katinskoj šumi (iskreno, mislim da vam je to neko smestio)
      :))) Смешно jе.
      Знате, од када нас Пољаци не воле? Чак и страшно рећи. А! Вероватно ово је најближи датум. Ове године Пољаци ће прославити 1000 година од дана када је пољски краљ Болеслав Храбар заробио Кијев. Тада су Пољаци убили много Руса. За њих је ово велики историјски датум – 1018 година. Онда су Пољаци дошли до нас 1612. године. Било је рата, било је глади. 16 месеци трајала је опсада манастира Свете Тројице (Сергиjева Лавра – по имену Сергиjа Радоњешког). Многи монаси су умрли од глади, али манастир није се предао. Након ове пољске инвазије требало је стотину година да Русија поврати своје територије. Итд.

      Дакле, Катин није узрок пољске русофобије. Ова мржња има далеко дубље историјске корене. Разлог за ову мржњу је вишевековна борба између Пољске и Русије за доминацију на овим земљама. Русија је победила и постала моћна држава. А Пољаци још увек сањају о Ржечи Посполитоj „од мора до мора“. Ево, стварају Вишеградску групу, жуде за осветом. Е, вечни лузери. :)))

      Русија и Немачка (Прусија, Аустро-Мађарска) поделиле су Пољску четири пута. Да су Пољаци били паметнији, онда би схватили да опет ризикуjу. Јер сваки пут када су деловали истовремено против Немачке и против Русије, на месту Пољске се појављала руско-немачка граница. Ово се може догодити по пети пут, ако ће се настављати у истом духу. :))

      Имамо филозофски став према пољској русофобији. Па, Земља се врти око Сунца, а Пољази мрзе Русе. То су чињенице које не изазиваjу емоције. То jе нормално. Када видим да неки пољски новинар пише нешто добро о Русији, одмах мислим да је вероватно болестан. :))

    157. Tony Iommi каже:

      Ok. U pravu ste. Ali ja sam mislio na akt koji će izazvati još veću mržnju. No dobro. Ako mene pitate, u ovom slučaju kriv je Vatikan. Oni su pokatoličili zapadne Slovene i koriste ih kao satelit protiv Rusije. Da se ja pitam, to treba konvertovati u pravoslavlje jer je idiotizam da naša rasa bude podanik satanisti iz Vatikana. A Poljaci će do tada biti samo nacija zamajavana od strane zapada. Na našu veliku žalost. Nadam se da me razumete?

    158. Иванка каже:

      Грешите. Њихова мржња је увек иста. Она не може бити мање или више. Што се тиче Катина, ја ћу додати. 1990. године (!), СССР је издао изјаву којом се осуђује стаљински злочин у Катину. На месту трагедије у Русиjи постављен је мемориjал. Урадили смо све што смо могли. Ако Пољаки чекају да ћемо се стално каjати, онда се грешкују. Једном смо то урадили. Неће бити другог пута. Осим тога, имамо и ми шта да покажемо Пољацима, верујте ми. Они су такође починили многе злочине против Руса.

    159. Tony Iommi каже:

      Zapadni Sloveni treba da se odreknu katoličanstva da bi napredovali ka nama, ako me razumete…

    160. Иванка каже:

      Па, то није наш посао. Шта ту можемо да урадимо? Ништа.

    161. Tony Iommi каже:

      Boga da molimo jedino…

    162. Иванка каже:

      „2) te teritorije je Rusija dobrovoljno predala marta 1918.mirom u
      Brest-Litovsku sa Nemcima. A kad se nešto preda, pitanje je da li ima
      povratka“
      Има, ако је једна од страна прекршила обавезе. Према уговору, Пољаци су се обавезали да плате велику суму за ове териториjе. Међутим, нису платили. Због тога је уговор поништен. Дакле, имали смо и правну основу за наше поступке.

    163. Иванка каже:

      4) Zanimljiva činjenica, Jon Antonesku nije hteo da od Jugoslavije uzme
      Banat koji su mu Nemci nudili. Rekao je da bi se pre ubio. A znamo da su
      Rumuni izgubili teritoriju i od SSSR-a i od Mađara
      Jа то знам. Ипак, ово је ваш однос са Румунијом. Ми имамо другачији однос. Дон Антонеску је испоручивао нафту Хитлеровој Немачкој. Захваљујући овој нафти, немачки бомбардери су летели директно на Крим да бомбардују. Дакле, немамо разлога да захвалимо Румунији.

    164. Иванка каже:

      5) Karl Gustav Emil fon Manerhajm, zapovednik finske vojske je
      učestvovao u građanskom ratu na strani belih. Znači, ratovao je za vas u
      neku ruku davne 1917…

      За нас? Како је тадашњи британски премијер рекао, „ми ћемо помоћи овим Русима (Белоj гарди), јер они делују у нашим интересима“. Не мислим да се руски интереси поклапају са енглеским. То jе прво. Друго, то није спречило Манерхаjма да пише дирљиво писмо Стаљину. На руском језику, па чак и користећи стару руску граматику. Тражио је милост за Финску. Финци су се плашили да ће се Руси осветити за милион смрти у Лењинграду. Управо због Финаца, блокада је била брутална. Стаљин се сложио. Једини услов је био да би Финци сами протерали Немце са своје територије. Обе стране су испуниле услове уговора.

    165. Tony Iommi каже:

      Pa Beli Rusi su bili kontrarevolucionari valjda?

    166. Иванка каже:

      И шта? А шта је следеће? Да ли знате које планове је имала Бела гарда? Изгубили су, јер, прво, нису имали намеру да реше најважније питање – о земљишту, друго, позвали су западне интервенционисте у Русију, треће, обавезали су се да ће после своје победе дати делове Русије под контролу својих савезника. Француска је требало да добије Украјину и Крим, Британија – Север и Кавказ, а Сједињене Државе и Јапан су морале да контролишу Сибир и Далеки исток. Због тога су чак и царски официри прешли на страну бољшевика. Jер, то jе неприхватљиво за сваког нормалног Руса. Неколико података. Пре револуциjе, царска армија је имала 150.000 официра. Након почетка интервенције, 75.000 њих се борило на страни Црвене армије. 45.000 је било у Белој гарди. Урадите закључке сами.

      И додати ћу: белогардеjци нису били монархисти. Хтели су да од Русије створе обичну буржоаску републику по примеру Француске.

    167. Tony Iommi каже:

      To sad prvi put čujem. Ima li ko se onda borio za cara konkretno?

    168. Иванка каже:

      Нико.

    169. Tony Iommi каже:

      Beli su više u fazonu za Kerenskog? Ono tipa demokratija i prelazna vlada?

    170. Иванка каже:

      Не, били су против Керенског, јер су Керенски и Привремена влада практично дезорганизовали државу. Нису бољшевици измислили „савете народних посланика“. То је била идеја либерала Привремене владе. Због овога, нигде више није био ред. Али лидери Беле гарде чак нису имали
      сагласности једни са другима. Дењикин, на пример, стално се свађао са Врангелом. Хтели су да прво победе бољшевике, а затим сазове нову конститутивну скупштину и одреде основу за будућу државу.

    171. Tony Iommi каже:

      To i jesu vaše teritorije, ali je poenta moga pisanija da li neko ima pravo da vrati teritoriju režima koji je srušen? Diskutabilno

    172. Иванка каже:

      А шта је са Кримом? СССР је срушен, па нисмо имали право да вратимо Крим? Да ли имате такву логику? Мишљење људи на овој териториjи вам није интересантно?

    173. Tony Iommi каже:

      Meni je oko Finske to bilo sumnjivo. Pitanje je kako bi se oni izjasnili davne ’39.

    174. Иванка каже:

      Историја је показала да је наша одлука била исправна. Ако пре рата ми не би вратили ове територије, онда Лењинград не би могао да издржи блокаду. Без Лењинграда, Москва не би могла да издржи. Не покушавајте да будете већи Финац од Финце. Ми имамо узајамно разумевање о овим питањима. То не компликује наше односе. И Руси и Финци схватају да је историја компликована ствар. Ипак, ми остајемо суседи, а у нашем заједничком интересу је да имамо добре односе и да сачувамо поштовање једни за друге.

    175. Tony Iommi каже:

      Ok. To je onda u redu

    176. Нада каже:

      Зашто тако говорите о Стаљину? По цену да ме сви овде нападну, рећи ћу поново оно што сам и пре неки дан рекла. Стаљин је, и поред неких грешака које је направио, учинио да СССР постане снажна држава, војна и политичка сила, победио је Хитлера и спасао руски народ.! То је истина преко које се не може прећи.

    177. Tony Iommi каже:

      Ali opet, da nije on bio imali bi +20 miliona Rusa više. A Rusija bi bila Rusija a ne SSSR…

    178. Иванка каже:

      Да ниjе било Стаљина, не би било ни Русиjе сада. Чак и без Хитлера, лењинистичка гарда би распршила Русију.

    179. Tony Iommi каже:

      Pobio je dosta generala u čistkama

    180. Tony Iommi каже:

      interesuje me šta mislite i Lenjinu?

    181. Иванка каже:

      Ништа добро.

    182. Tony Iommi каже:

      Kul

    183. Tony Iommi каже:

      Nisu to neke greške. Međunarodni satanizam je hteo da sruši najveću carevinu. I uspeo je

    184. Veliki beli lovac каже:

      Jos jedan Ilija Cvorovic ali ovog puta zenskog roda.
      … Jesam, voleo sam ga, Staljin je za mene bio bog.

    185. Нада каже:

      Причаш којешта! Шта сам то написала а да није тачно? Ти си изгледа неки мало другачији Илија Чворовић, и то са оне друге стране, а што те не чини мањим фанатиком! Нисам говорила о чисткама које је учинио, говорила сам о томе да је заслужан за подизање СССР и његово прерастање у велику и снажну државу, као и о његовој победи над Хитлеровом Немачком. За то је Стаљин заслужан итекако. Нисам корисни идиот па да следим западну пропаганду која говори само о негативним стварима које су се десиле за Стаљиновог времена. Њих на Западу и могу да разумем, они никада и нису желели да СССР, а самим тим и Русија, буде снажна држава, али вас не разумем! Зашто негирате историјске чињенице? Зар само зато што вам то тако годинама сугеришу западни медији причом о страшном злочинцу Стаљину? Жале за руским народом који је он наводно побио? Мало сутра! Пре ће бити да га мрзе због оног доброг што је за Русију учинио.

    186. Нада каже:

      ПС. Кад је реч о „чисткама“ ни наш друг Тиито није био ништа бољи.

    187. Veliki beli lovac каже:

      Staljin je za-klao Rusiju.

    188. Tony Iommi каже:

      Inače, Hitler je teoriju arijevske rase prekopirao od Slovena. A znamo da Nemci imaju ogroman deo naše slovenske genetike…

    189. djole каже:

      Ne sluzi ti na cast ruska duso, koliko sitna mora da budes da tako sta izjavis, okrecuci vodu na svoju vodenicu. Malogradjanstina. Ako covek nije po „paroli“ onda nije s vama, eb..es argumenta jeli drugarice? Moram da primetim da je lepo za videti kako ideoloski branis „maglu“ koju prodaje tvoja i ova nasa vrhuska vec eto 20 godina. Doduse vi se popraviste, dok mi propadosmo. Pokusaj biti ubedljivija ko Putin pa da dodelis ordenje lajkova nekim penzionerima ovde na sajtu koji ne prestaju da navijaju kao deca „nesvesno“ ili iz ciste nezainteresiranosti prema svojoj buducnosti zaboravljajuci sta govore TVOJI i nasi pojedinci, dogadjaji i dela. Skriveni iza autisticnog sveta racunara. Sad ce Rusi, samo sto nisu. Cim srede Niski obavestajni i bezbednosni centar. Sve sa Bajcetincem i krmc…tom Dacom na belom konju. Inace ima li koji veci orden „od prijateljstva“ za Usniju i DB vojvodu, nemoj da omanete. Mozda bratski po zamajavanju naroda kako ruskog tako i srbskog. Sa svabskim crnim (nikako zlatnim) papagajima i zvezdicom. Prilici im kao mufljuzima crno-crvene internacionale. Zutacima su dovoljne pare. Uostalom kao i kod tvojeg olosa.

    190. Иванка каже:

      Никада нисам крила да сам присталица мог председника. И видећете да ће већина мојих суграђана поново изабрати Путина. Можете причати о магли колико год желите. Ова магла је само у вашим очима.

    191. djole каже:

      Ma izaberi ga, ko ti brani i zasto inat? Samo da ga priupitas za NEKA NERESENA pitanjca. Posto mi odavde ne moze da dobijemo odgovor niti od konzularne sluzbe u Srbiji. Slucajno mu valjda strani obavestajci i mediji podizu tvrdjavu vasim inatom. Samo nemoj da vise zamajavate Srbe i koristite kao sah figure. Ne zasluzuju to, znas. Ili nesta OZBILJNO radite ili ne sirite propagandu. Oni raporti Sojgua pre Putinom PRED SVETSKIM KAMERAMA su smesni, bez stila. Dizngis je bio bolji, nije mnogo pricao. RADIO JE. Nije se sminko, vec udarao. Smete li? Ili imate ponovo filter garnituru na vlasti? Npr zeleznice su napravile dobar posao, sad ocekujemo da odradi ARMIJA. Gde je? Resavate olimpijce po ceo dan da se narod necim bavi, dok vam Donbas gori. Smesno za SILU.

    192. Иванка каже:

      Немам питања за председника. Разумем његове акције и подржавам. И становници Донбаса разумеју, јер су наш народ.

    193. djole каже:

      Razumes li ti sta izjavljuje OEBS, ili savetnici Putina? Gde je ono ….“armija je jedini saveznik“,,,,? Osta parola da se ljulja negde na vetru. Izgleda da je Gasprom bolji saveznik, sa Srederom naravno. Ajde Ivanka, naivna si mnogo. Cenim optimizam, ali od tog se ne zivi. Iskustva imate dovoljno ko i Srbi. Drugi dobro zive koji manipulisu narodom. Sa podebljim racunom u banci. Svako dobro, odjava

    194. Иванка каже:

      Свако добро. :)))

    195. Veliki beli lovac каже:

      Divna zena ova Ivanka, obozavam je. Prava Ruskinja. Kao jedna moja prijateljica Ruskinja koja kipti kad nesto objasnjava, to se tako zanese da ponekad mislim da ce ochi da mi iskopa dok pricha.
      Nek veruje u shta hoce to je njeno pravo.
      Ide vreme nosi breme, sto kaze nash narod.

    196. Tony Iommi каже:

      Taj vaš predsednik je pre par dana priznao holokaust. A i viđam ga s jevrejima tako da sumnjam da je vaš čovek…

    197. Иванка каже:

      Да ли није било истребљења Јевреја? Реците о томе у било којој западној земљи. Русија тежи добрим односима са свим земљама и народима. А Нетањаху увек долази са „црвеним линијама“. Он нама нацрта једну црвену линију у Сирији, ми jе прелазимо, онда он долази с новим. И тако већ неколико пута. :)))

    198. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ћути љотићевац, не брукај нас! Себе можеш приватно колико хоћеш, али овако јавно брукаш све Србе и сваки пут ћеш да попијеш шлајмару!
      Није ти доста што се сви кревеље и исмевају Ацу Равноземљаша, па оћеш и ти?

    199. Veliki beli lovac каже:

      Ne diraj coveka, govedo neautovano!

    200. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Јеебем ли ти матерешину на сестри Фројде маајмуне усташки!

    201. Tony Iommi каже:

      Đole, ni ja to ne volim, ali zar ti nije čudno što malo-malo pa Putin i jevreji. Koj će mu moj? Ne daj Bože da sam u pravu, ali ovo je mnogo

    202. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Срам те било малац!

    203. Grom каже:

      Zato sto hteli mi da priznamo ili ne,Jevreji su jako zae.ana sila danas,pritom i
      nuklearna takodje,a sa takvima se igra pametno,nista na uraaaa.

    204. Veliki beli lovac каже:

      Boze me oprosti, pravice Evropa novog Hitlera od blata!!!!

    205. Tony Iommi каже:

      Ako je Rusija najmoćnija i nezavisna, onda nema štada se plaši jüden-a. Ali ajd…

    206. Grom каже:

      Pametnije je biti dobar(do odredjene granice)sa njima,nego u startu imati
      otvorenog neprijatelja,a Rusija ih“malo“pa ima,zar ne!?

    207. Tony Iommi каже:

      Šta ga znam. Sigurno si čuo za teorije koje je ovde promovisao Aca. Ne znam kako sa njima stojiš…

    208. Grom каже:

      Nazalost nisam upoznat stime.Ajde ako hoces objasni u kratkim crtama.

    209. Tony Iommi каже:

      Ukratko, postoji teorija da je Putin hazarski eksponat. Ne daj Bože..

    210. Grom каже:

      „Hazarski eksponat“Ajde kada budem malo se vise informisao o ovome,onda
      da diskutujemo o tome,kao i sta bi to znacilo za Srbiju.

    211. Tony Iommi каже:

      Može. Pronjuškaj malo po netu o tome

    212. тек успут каже:

      Постоје: СРБИ, Срби, (мали)срби, и другосрбијанци. Ови последњи су отпад који би више волели да су американци или енглези, а на корак су да постану само хрвати или бошњаци :)
      Тако бар ја видим.

    213. Veliki beli lovac каже:

      Sve su to Srbi, samo ne misle isto, ma koliko bi komunisti to hteli.
      A to je slicno fasizmu, jedan vodja, jedan narod, jedan rajh.

    214. Simerijanac каже:

      Неколико пута сам ти говорио да овај олош није Србин. Има неколико налога, најбоље му пристаје овај : IZDAJNIK. Затим veliki beli lovac, tomahawk, EU Srbin, СТЕФАН ПРВОВЕНЧАНИ и сл. Прије пар мјесеци револтиран нашим исмијавањем усташких злочинаца у септичкој јами Блајбур саставио је пјесмицу о усташком крвнику Јуру Францетићу.

      Тог олоша је најбоље избјегавати јер измет што више дираш више смрди.

    215. brane121 каже:

      Popij pilulicu…..

    216. xyz каже:

      Pervitin је добрим делом допринео да да Вермахт буде уништена, наравно поред славне Црвене Армије и чувеног генерала Распутице и генерала Зиме. Немачки војници су за време борби на источном фронту конзумирали преко 750 милиона таблета Первитина (синтетична дрога против умора и страха).

    217. IZDAJNIK каже:

      Ti si brojao?
      svaka cast.

    218. xyz каже:

      Ништа ја нисам бројао него прво нешто прочитам и онда аргументујем.
      Pervitine, la drogue des nazis http://www.racontemoilhistoire.com/2016/12/04/pervitine/

    219. Veliki beli lovac каже:

      Ovo za drogu mi zanimljivo, sad procitah.
      Nego, kad smo kog toga, jel znate, gospodo, da je Karadjordje naredio da svaki njegov vojnik ima dnevno sledovanje po oku rakije?
      To je oko pola kila, da ne kazem litra.
      Mozete misliti, sta su sve radili nashi kad su onako pijani jurisali na Turke?
      Pola kila rakije svakog dana?

    220. xyz каже:

      Најбљи су Французи, они су у првом светском рату на фронту пили између 10 и 15 милиона хектолитара вина. Зато су и имали 1200000 погинулих војника.

    221. xyz каже:

      А и ова камилојебци што се рокају по Сирији Даеш ждеру ту ису дрогу Pervitin која се на тоне производи данас легално у Чешкој и илегално у Бугарској.

    222. Veliki beli lovac каже:

      Da nisu to one tenkovske tablete sto su ih nemacki tenkisti koristili u vreme napada na Francusku?
      Bila neka emisija na Hist. Chan. o tome.

    223. xyz каже:

      Тачно те, само за СССР су још додавали и једну количину Кокаина.

    224. Иванка каже:

      Па, ми смо исти људи, ми исто тако замрзавамо због мраза. Али заиста смо имали поузданог савезника. Ова мала и сиромашна земља, која је била на ивици глади, послала нам је говедину у великим количинама – више него што су Американци послали конзервирану храну. Ова земља нам је послала топле капуте од камиле и овчије вуне које су носили наши војници, кад су бранили Москву. Ова земља нам је послала коње који су били неопходни за војску. То је била посебна врста коња која је била веома издржљива. Нажалост, чак код нас нису сви знаjу много о овој помоћи. Тај мали и поуздан савезник био је Монголија. :)

    225. Veliki beli lovac каже:

      Ovo me podseti:
      Kad je pokojni Bata Zivotinjovic isao tamo u tu Mongoliju – posto je bio popularan kao Valter – kao idu oni kroz pustinju, sve sam pesak okolo i onda najedanput znak – WC. Usred pustinje!!!

    226. Иванка каже:

      Монголија. Децу су довели у вртић. Колико деце може да стане у аутомобил? Пребројте. :)))
      https://www.youtube.com/watch?v=GJrHRJhrk2Q

    227. моћни Ђоле Јанговић каже:

      А ми што смо 27 марта 1941. изазвали Хитлеров бес и на себе преузели
      први удар, одложили операцију „Барбароса“.. ми нисмо „мали поуздани
      савезник“ ?
      Наше мрртве главе су мање вредне од монголске говедине и од њихових коња?
      У
      марту 1999. смо поново на себе преузели удар целог НАТО-а да би се вама
      очи отвориле и да бисте се пробудили, умили хладном водом и почели
      убрзано наоружавати?
      Па је ли то наша судбина у вашим очима? Да вам увек будемо мамац за скретање ајкуле од свога чамца? И чиме нам враћате?
      Орденима за Дачића…. кампањом за Вучића?

    228. Veliki beli lovac каже:

      I tebi ce da daju medalju.
      Moz da je okachish – znash gde?

    229. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Окачим ти женском цхеду у по пицхкице мали бледи фројдов курцхицху! :)

    230. Tony Iommi каже:

      Tehnički, posle poraza kod Moskve decembra 1941. smenio je Gerd fon Rundšteta i Brauhiča i sam preuzeo komandu nad istočnim frontom. Budući da nije voleo da sluša svoje generale i njihove predloge, Hitlerova samovolja je jedan od razloga poraza na istočnom frontu. Verovatno i glavni razlog…

    231. Veliki beli lovac каже:

      Ruska zima
      Slabo snabdevanje
      Velike ruske ljudske rezerve

      Inache, kao vojskovodja, Hitler je bio glup ko k.
      Dodushe, ni Staljin nije bio pametniji, samo je imao moodda da golobrade Ruse salje na nemacke mitraljeze. Juriiisshhhhh!!!!
      Koliko mladih zivota je izgubljeno zbog ove dve budale i ludaka.

    232. Tony Iommi каже:

      Pitanje je šta bi bilo da je Barbarosa počela ranije. A Hitler nije slušao Romela kad su ovi trebali da se iskrcaju u Normandiji. Da ga je poslušao ne bi imao invaziju zapadnih saveznika

    233. Veliki beli lovac каже:

      Ko je citao literaturu, zna da su Saveznici u Normandiji imali mnogo, mnogo srece…
      Njihov plan je bio supalj ko reseto.

      A sto se tice napada Hitlera na Rusiju, to je bilo najgluplje sto je mogao da ucini.
      Rat na dva fronta?

    234. Tony Iommi каже:

      Da. Trebao je da slomi Britaniju prvo i da pridobije Španiju za rat u Africi. Ali Franko je hteo da uđe u rat tek kad Nemci zauzmu Gibraltar. Inače, Hitler bi mnogo ljudstva i svega ostalog uštedeo da nije napao SSSR. Idiotski napad. A saveznici su imali sreće da Italijani nisu bili baš najbloji vojnici pa su lako izvršili invaziju na Siciliju posle poraza u Africi…

    235. Veliki beli lovac каже:

      Pa nije bas bilo lako u Italiji. Mnogo je tu izgibije bilo. Ni Nemci ni Ameri nisu imali milosti prema Talijanima.
      Mada, legenda kaze da je licno Laki Lucijano naredio Sicilijancima da se ne bore protiv kauboja.

    236. Tony Iommi каже:

      Italijanima je trebalo 9 meseci da slome Etiopiju 1935…

    237. Veliki beli lovac каже:

      Zanimljivo je da su Italijani ostavili dosta traga po Kosovu i Crnoj Gori.
      Pisalo je da su, negde osamdesetih godina, Italijani davali penzije za Crnogorce koji su ucestvovali u ratu na njihovoj strani.
      Javilo se ni manje ni vishe nego preko 20.000 junackih djetica!!!

    238. Tony Iommi каже:

      Mnogo

    239. Veliki beli lovac каже:

      I da dodamo: T-34.
      Najslavniji tenk svih vremena. Chudo je kako je taj mali, brzi, okretni tenk lomio kichmu nemackim pancerima?

    240. Tony Iommi каже:

      Nije bio loš jer je imao dobro iskošen oklop. Pod dobrim uglom. Ali, imao je nedostatke. I to solidne

    241. Veliki beli lovac каже:

      Tezak menjach, lose obucene posade, nedostatak radio veze…

    242. Tony Iommi каже:

      E to!

    243. Иванка каже:

      Наравно, Црвена армија није била битна. Подвиг наших војника није био битан. Немачка је изгубила рат само због неспособности Хитлера. У супротном, сада би све било добро за вас, сада би сте били Трећи Рајх, а Руси више не би постојали. Какву шансу сте изгубили… Пробаjте jош jедном?
      На суђењу у Нирнбергу питали су фелдмаршала Каjтела: „Када сте почели да схватате да се план Барбароса срушио?“ Као одговор, Каjтел је рекао само једну реч: „Москва“.

    244. Tony Iommi каже:

      Ma samo vam kažem da Hitler nije bio kompetentan komandant. Niko vam nije rekao da ne umete da ratujete

    245. Иванка каже:

      Али видим да жалите што Хитлер ниjе добио успех.

    246. Tony Iommi каже:

      To je teška reč. Ne podržavam uništenje Rusa, kao što rekoh. Ali, do toga nije moralo da dođe da su Rusi zbacili boljśevike još pre. A ako je Hitler mrzeo Slovene (što iskreno planiram da ispitam) onda ne bi nudio Bugarima i Srbima savez i ne bi bio u savezu sa Slovačkom…

    247. Иванка каже:

      По поводу Словена препоручујем њемачки генерални план „Ост“. Није изненађујуће што је понудио савез – потребни му су били сигурна задња страна и ресурси. Испред је био рат против Руса.
      Сами Руси му ни на који начин нису требали. Руси су морали бити подвргнути тоталном уништењу. Можда имате разлоге да волите Хитлера. Ми их немамо.

    248. Tony Iommi каже:

      Ironija je da su Nemci dobrim delom Sloveni…

    249. Иванка каже:

      Нама се пљуцкало на то. Они су људождери. Увек су били такви, увек ће бити такви.

    250. Tony Iommi каже:

      Ali razumem ja sve

    251. Veliki beli lovac каже:

      Kako bre Nemci – Sloveni????

    252. Tony Iommi каже:

      Lužički Srbi su naseljavali dobar deo nemačke. Bili su asimilovani

    253. Veliki beli lovac каже:

      Uzmi malo Tacitovu Germaniju, nije velika tu sve lepo pishe.

    254. Tony Iommi каже:

      Ali stvarno su postojali lužički Srbi…

    255. xyz каже:

      Зашто постојали, има их још.

    256. Tony Iommi каже:

      Da, ali su dosta asimilovani

    257. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Да, то је главни „аргумент“ вас неонациста и љотићевштине.::))
      Још само да то докажете: на пример једноставним поређењем језика и писма…хахахахах….
      Срамотиш нас клинац, стварно нас срамотиш својим бедним незнањем и обожавањем нацистичке Немачке, њене идеологије и симбола!

    258. Tony Iommi каже:

      Ja volim samo Srbiju. Ostalo il ne volim il su mi sumnjivi. A kao argument navodim lužičke Srbe kojih je bilo kamara na prostoru Nemačke i svi su asimilovani još od pre

    259. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Волиш ти куурац.

    260. Tony Iommi каже:

      Volim, al samo ovaj moj

    261. Tony Iommi каже:

      To da su Nemci dobrim del Sloveni je bilo malko van ovog WW2 konteksta

    262. pepealehandro каже:

      Потребно је да се упознамо са природним лепотама бољшој стране Рассии.
      https://www.youtube.com/watch?v=3kk_oYURQrs

    263. Veliki beli lovac каже:

      Ovo je divno. Gledao sam 50 puta/

    264. Veliki beli lovac каже:

      Ova desno, Aleksandra – prelepa zena.

    265. Veliki beli lovac каже:

      Niko normalan nikada ne osporava ulogu SSSR-a u slamanju fasizma.
      Slava svim sovjetskim borcima koji su poginuli! Vecna slava!
      Nevolja je u tome sto oni koji su se borili – doziveli su sudbinu Aurore.

    266. xyz каже:

      Не би било толико совиетски жртава да онај идиот Стаљин није побио све најбоље генерала која је имала Црвена Армија и његових глупавих наређења да се фрон држи по било коју цену. Када су Немци напали СССР, Стаљин је нестао три дана, нико није знао где је, пронашли су га у једној од његових Дача пијаног као свињу. Када су дошли да га воде назад у Москву он се укакио јер је мислио да ће Берија да га убије.

    267. Tony Iommi каже:

      Uvertira za ovolko izginuće Rusa počela je još davne 1917…

    268. Veliki beli lovac каже:

      Mnogo ranije. Jos od 1905.
      A mozda i ranije.

    269. Иванка каже:

      Jош jедна баjка.

    270. xyz каже:

      Немој лоше да ме разумеш. Хвала Русији, руском народу и господину ВВ Путину, што је стао на шију зликовцима из НАТО Пакла и пре свега што је показао Америма да им је место у кућици где спавају керови. Али ипак има историјске чињенице које се баш свима не свиђају око Стаљина. Он је у души био кукавица, сплеткарош и осветољубив, није могао да поднесе да неко нешто боље зна да уради од њега. Једини који га се није плашио то је био славни Маршал Црвене Армије Георгий Константинович Жуков. Да није било Жукова који је са својим знањем војне вештине може се слободно рећи да је спасао СССР а са тим и цео свет да не падне у руке Хитлера. Стаљин, је наредио да се убије један од најбољих војсковођа октобарске револуције Маршал Михаил Николаевич Тухачевский, који га понизио пред војском када суСтаљина 1922 код Варшаве заробили Пољаци. Није му то никада опростио и натукао је Берију да га ликвидира.

    271. Иванка каже:

      Знам за Тухачевског. Колико је био велики воjсковођа, то показуjу његов пораз код Варшаве, хватање десетине хиљада руских војника и њихова смрт у пољским логорима.

Коментари су затворени.