Прочитај ми чланак

РУСКИ СПУТНИК: Аркан Хрватској продао 12 шлепера оружја и снимак?

0

Бивши хрватски премијер и шеф обавештајних служби у својим мемоарима „Политика и домовина“ пише и о Жељку Ражнатовићу Аркану, преноси хрватски „Телеграм“.

„Остаје ми сада споменути два најважнија догађаја око Аркана, за које мислим да не би смели да остану државна тајна, ма како то неки још данас жарко желе“, наводи Манолић.

Како наводи, Жељко Ражнатовић Аркан „још је током истраге и боравка у Реметинцу и пре режираног суђења постао добављач оружја за потребе Републике Хрватске“.

„Почетком 1991. године, тачније у априлу те године, Република Хрватска купила је његовим посредовањем од његове компаније из војног складишта у Батајници много оружја, претежно калашњикове АК 47 и противтенковско наоружање. Била је реч о дванаест шлепера оружја“, истиче Манолић.

Према његовим речима, данас „ваља открити неке детаље како би се прича о Аркану довела у прави контекст“.

„Ко је одобрио трговину оружјем са Жељком Ражнатовићем Арканом? Зашто ја, као ондашњи председник Владе, нисам имао информацију о тим набавкама? Да ли је трговина с њим била покриће за неке друге услуге, како је то оружје плаћено, зашто је целу операцију водио ’обавештајни круг‘ и на страни купаца и на страни продавача? Можда одговор знају неки појединци из Осијека који су оних дана били господари живота и смрти у Осијеку, а претпостављам да детаље знају и неки данас живи Вуковарци, склоњени на острву Крку, као и они који су пратили шлепере до истовара“, наводи бивши хрватски премијер.

Он истиче да није испитивао „шта о томе знају Главаш, Перковић и Шекс“, али верује да им детаљи „нису непознати“.

„Неколико дана пре плаћања оружја Ражнатовићу Аркану, наши појединци, у згради Жупанијског суда у Осијеку, припремиће две актовке пуне злата и сребра. Наиме, оружје је наводно плаћено златом и сребром. Питања која се и данас намећу гласе — чије је било то злато и сребро, има ли оно неку везу с убијеним осјечким шверцерима златом, ко је, заправо, особа која је злато донела на Жупанијски суд у Осијеку и на крају, коме је преузиматељ актовки заправо предао пошиљку злата? Је ли реч о оружју које се касније обилно препродавало по Славонији, је ли део отишао у Вуковар?“, пише Манолић.

„Чињеница је да је дванаест шлепера оружја стигло и да је предато, а да је Аркан тих дана боравио у Реметинцу. Постоји и информација да је Аркан тим оружјем заправо купио своју слободу. Верујем да ће ови редови изазвати неке припаднике Службе за заштиту уставног поретка, који су пратили и преузели оружје, да се ипак јавно испитају о пошиљци“, додаје он.

Манолић наводи да о целом случају постоји и забелешка у Државном тужилаштву.

„Иако су неки протагонисти ове приче мртви, па и мој пријатељ Лазо Пајић, који је о свему овоме знао много више, нема никаквог разлога да се та и с њом повезане истраге не наставе, поготово зато што неке индиције говоре како су одређена осјечка убиоства, па и оно Јосипа Реила Кира, имала везе са Загребом“, пише својевремено најближи сарадник хрватског председника Туђмана.

Међутим, како наводи, то није све о Аркану.

„Хрватска ће се и 1992. године користити услугама Жељка Ражнатовића. И та ће се операција збивати мимо мојих очију, у највећој тајности. Штавише, мислим да сам свесно био искључен при њеној организацији због чињенице да смо председник Туђман и ја тад већ били ’затегнули конопац‘. Избором људи који ће бити укључени у ту операцију, а неки су и данас живи, Туђман, а после и његови наследници затворили су круг оданих и моћних“, истиче Манолић.

Како наводи, он и Туђман су о бројним обавештајним операцијама размишљали различито, понекад и дијаметрално супротно.

„Операција набавке видео-записа о ликвидацији хрватских бранитеља с Овчаре тема је о којој се и данас човек мора запитати: ’Председниче, чему то?‘. У фебруару 1992. године председник Туђман исплатиће два милиона немачких марака за набавку видео-записа који је поседовао Жељко Ражнатовић, барем тако стоји у документима, које хрватска држава и данас има. Готов новац биће однесен Аркану, а видео-касета, замотана у алуминијску фолију, биће предата председнику Туђману у његовој породичној кући у Назоровој улици“, пише Манолић.

Остатак текта прочитајте на: https://rs.sputniknews.com/regioni/201707301112103951-arkan-hrvatska-memoari/

185 коментара “РУСКИ СПУТНИК: Аркан Хрватској продао 12 шлепера оружја и снимак?

  1. stefan bakus каже:

    I glupi Hrvat moze izazvati rat medju Srbima. Prvo treba vidti jeli ovo istina ili djelimicna istina. Ipak sve dolazi iz tajnih sluzbi.

  2. Аца Тодоровић каже:

    Цицерон о издаји
    Нација може да преживи будалу, па и оне амбициозне. Али издају изнутра, никако. Непријатељ пред вратима мање је страшан, јер је познат и он носи своју заставу отворену. Док се издајник креће слободно, међу онима унутар градских капија, његов лукави шапат шири се свим улицама и чује се чак и у кулоарима владе. Такав издајник вам се не појављује као издајник. Он прича гласом који је жртвама близак и пријатан. Његово лице и начин одевања сличан је њиховом, и он оживљава ону поквареност, која лежи дубоко у срцу сваког човека. Издајник разара душу нације, подривајући темеље њене. Он шири заразу у телу политике, све док она његовој болести не подлегне. Мање би требало да се плашимо убице. Издајник је куга.

    Управо су овакви били издајници Милошевић и Аркан, а исто су данашње лажне патриоте, које не могу да стану ни у одбрану једне светиње, а камоли народа, док су им уста пуна патриотизма.

    1. забранити југо-латиницу каже:

      За Аркана нема никакав доказ !
      Кад је било фрка а било је 1991. и 1992. Аркан је био у Славонији и БиХ
      Кад је било фрка 1995. а било је око БЛ Аркан је био у РС

      Аркан заслужује поштовање ма шта неки усраша причао

    2. Херцеговина каже:

      Ови што серендају о Аркану, нека питају Бијељинце, шта би било са Србима у томе граду да он није дошао!

    3. забранити југо-латиницу каже:

      Ма знам све !
      Нема потребе ни да ико ишта прича имају снимци чак и по јутјуб

    4. Црни Ђорђе каже:

      Смањи мало доживљаје о Аркану. Мој пок. кум је био са Арканом на ратишту и својим очима је видео како Аркан са нашег убијеног војника скида златан ланчић и меће у џеп.

    5. забранити југо-латиницу каже:

      Па шта ако ставља у џеп ? Ко каже да га није предао породици ?

    6. Црни Ђорђе каже:

      Немој брате бити толико наиван. Поздрављам!

    7. забранити југо-латиницу каже:

      Немој ти да пресуђујеш а немаш доказ о крађи !

      Кад је било фрка а било је 1991. и 1992. Аркан је био у Славонији и БиХ
      Кад је било фрка 1995. а било је око БЛ Аркан је био у РС

    8. Kodza Milos каже:

      Ма јашта, човек диго замак насред дедиња од добровољних прилога. А за титов ДБ убијао јер је волео а не да би избегао робију због криминала. Де ће криминалац да краде? Настави, заиста си занимљив.

    9. моћни Ђоле Јанговић каже:

      ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХАААААААААААААААААхахахахаха….:))))

    10. забранити југо-латиницу каже:

      хрватски генерал о Аркану и БЛ :
      https://www.youtube.com/watch?v=Dqxh2SezpJ4
      Zeljko Glasnovic-Mit o padu Banja Luke

    11. Stevan-Vd каже:

      Hreceg ,lično poznajem porodicu iz Lopara koji su dali 30.000.- maraka da ih prebaci do Srbije . A šta je to ako to nije reket. Ili plati ili umri. Nije on nikakav dobrotvor i poštenjačina a pogotovo PATRIOTA . Ja sam iz Beograda ,odrastao sam na Bgd -kaldrmi i znam dobro ko je on .Stariji sam od njega par god.Prvi put sam ga upoznao 70-tih god. u njegovoj prvoj poslatičarnici u Ul. Vojislava Ilića , tada se tu skupljao “ krem Bgd, dzeparoša .šanera i ostralih probisveta. ZNAČI KRIMINALAC UDBAŠKI.

    12. забранити југо-латиницу каже:

      Не би дали да нису имали 30 000 ДМ и то су дезертери били !

    13. Frojd каже:

      …bezi bre dzhukelo, i sramoto jedna…Arkan heroj…m’rs bre u kucicu..m’rs…

    14. забранити југо-латиницу каже:

      Дувај к… Курват

    15. Frojd каже:

      …ebo te kurvat u ta pogana usta, smradino jedna, velichas ovde krimosa i udbasa…m’rs bre olosu…m’rs…u kucicu…

    16. забранити југо-латиницу каже:

      Курват лупаш себи лајкове јб ти пас матер курватско-лажовску

    17. Frojd каже:

      ….khulovchino, lupacu te ja od sada pa nadalje dok ne poludis, ti ces mi biti prioritet…obecavam….

    18. забранити југо-латиницу каже:

      Курват можеш само да ми пушиш к*рац

    19. Stevan-Vd каже:

      Jel ti znaš gde se nalazi mesto Lopare u BIH ?? Zar je taj meštanin i njegova porodica “ DEZERTERI “ sa svog ognjišta . On je imao 6 -dece i 5 – oro …njih su ovde i dan danas u Švajcarskoj .Svi su oni slali pare kući kad je započelo sranje u celoj EX-YU. Oni (roditelji ) nisu zaboravili 1941 i krvavi božić i njihova deca su im slali pare za ne daj bože i za stare dane . Ali avaj …dzaba pare kad ti ode glava. I dođe spasilac ratni profiter i kriminalac saradnik udbe i ladno im uzme 30.000. DM da ih prebaci na slobodnu teritoriju. Kako se to ZOVE ?? Patriotski reket . Po tebi svi Srbi iz BIH koji su spasli glavu su “ DEZERTERI „. Zahvaljujući “ Tigrovima “ svi Srbi su platili debelo tom tvom idolu ,banditu i kriminalcu, ratnom profiteru. Uzmi digitron u ruke i izračunaj koliko je to . Plus kad su napuštali kuću nisu mogli da ponesu ništa sa sobom . Šta misliš ko je to sve poneo i preneo u Srbiju. Dobrovoljački kriminalni odred “ TIGROVI “ i svi sa debelim kriminalnim dosijeom. Iz pijeteta prema ostalim žrtvama …koji nisu uspeli da se spasu …imaj malo više respekta , nisu uspeli da „DEZERTIRAJU „. A kad smo kod toga…najviše dezertera je bilo iz Srbije , pogotovo iz Beograda. Zmolio bih te da olako ne etiketiraš ljude u nevolji.

    20. забранити југо-латиницу каже:

      Слушај,ако ниси примјетио ја пишем ијекавицома,а то је зато што сам из Републике Српске . Да је мој отац збрисао у Србију или на Запад (и заједно са њим остали) као што је твој „напаћени“ комшија који кмечи због 30 000 марака (које је дао да би дезертирао) данас не би било Републике Српске,а граница са исламском БиХ (или НДХ чак ) би ти била на Дрини

    21. Stevan-Vd каже:

      Ma nosi se u tri lepe p.m,

    22. забранити југо-латиницу каже:

      Po tebi svi Srbi iz BIH koji su spasli glavu su “ DEZERTERI „. —Сви Срби који су били ван Републике Српске 1992-95 (а били су војно способни и имали држављанство БиХ) су ДЕЗЕРТЕРИ ПРВЕ ВРСТЕ

    23. Simerijanac каже:

      Мало сјеверније од Лопара налази се Муслимаско мјесто Челић, на падинама планине Мајевице.

      Дана 23. 09. 1992. године, сриједа, Арканова војска ( војска хммм) га је напала. Уз помоћ авијације ВРС-а ( још није важила она „забрана лета“).

      Нема шта, људи су пробили линију, али….. дођоше до познате фирме која се звала Фриком или Фруктал ( стао ми мозак, не могу да се сјетим), исћераше камионе, сједоше у њих и правац назад према српским Миросавцима у правцу Лопара. Путем. Одакле и нападоше.
      А турци минобацачима 60 мм само по путу.

      Ето каква је то војска била. Да не спомињем иживљавање над јадним и изданим Крајишницима августа ’95. године, и сл. Начини иживљавања су ми познати, али је ружно о њима чак и писати.

      Багра криминална.

    24. Stevan-Vd каже:

      Teško je brate to objašnjavati ljudima koji ne žele da čuju pravu istinu .

    25. Херцеговина каже:

      Нажалост, јесу!
      СВИ Срби који су побјегли због рата из Бејха било у Србију, било у иностранство ЈЕСУ дезертери.
      И зато цијеним све оне који су из Србије као добровољци (рецимо пок.Младеновић из Ниша отац троје ђеце) долазили и гинули код нас.

    26. Херцеговина каже:

      Генерално не волим да се о Србима пише овако негативно по порталима.
      Па и о Аркану.
      Кажеш да лично познајеш породицу којој су узели ,,рекет,,
      Не мислиш да су ови који су остали да бране нашу државу РС,дали више од тих 30.000?? Дали су оно највредније које су имали..своју дјецу.
      Лопаре су у РС, ЗАШТО су одлазили??
      Зашто нису стали на браник отаџбине??
      Или је то обавеза само нас који немамо марке’?

    27. Stevan-Vd каже:

      Herceg, možda si propustio jedan moj momentar o toj porodici iz jednog sela udaljeno nekih 6-8 kilometara od Lopara .oko tog sela bila su i nekoliko muslimanskih. Od te porodice ,3 sina i 2 ćerke su još 82 -ge došli u Švajcarsku da rade , kad nije bilo rata. U međuvremenu svi se se oni oženili i udale …stigla su i deca . Kako su deca rasla i već 90-tih deca su pošla u škole . Njihovi stari roditelji ostali su sami na ne celom imanju. Kada je počeo rat… dali su oni bili sposobni da brane svoje ognjište ?? Ne , nisu . A da li su njihova deca bili u mogućnosti da dođu u svoj zavičaj i brane svoju zemlju . Ne nisu , jer nisu ni imali drugog izbora , što zbog dece koja su pošla u školu , što zbog posla i egzistencije. Pomagali su svako od njih svoje roditelje , novčano , da imaju za ne daj bože i da imaju za stare dane . Daleko od toga da nisu patili za rodnim krajem i sa zebnjom i strahom… kada je počeo taj yebeni rat . Zahvaljujući svojoj deci ,roditelji su imali tih 30.000 DM i dali su tim “ Arkanovim tigrovima “ da ih prebace na slobodnu teritoriju. Ovim nikako ne želim da umanjim značaj naših žrtava za R.Srpsku .Da li ti je poznato da je Arkan imao tarife za oslobađanje teritorija , da sve što je vredno pokupe i odnesu kamionima za Srbiju. Da li je to „! patriotizam “ ?? NE.. lopovluk i ratno profiterstvo . U tim “ Tigrovima “ bili su sav ološ sa Beogradske kaldrme …višestruki povratnici sa robja ,dzeparoši , provalnici. Retki su bili slučajevi nekog zalutalog poštenog momka koji se prijavio kao dobrovoljac. Takođe Arkan je bio jedan od najvećih švercera nafte i trgovca orižjem . Kome je prodavao to oružje ??? Pa ustašama i balijama. Zato ne mogu da te razumem kako možeš reći “ : Генерално не волим да се о Србима пише овако негативно по порталима.
      Па и о Аркану. “ Zato nam se to i dan danas dešava što ne ćemo ili ne želimo da pogledamo istini u oči i kažemo da je taj kriminalac i odgovoran za smrt možda nekog tvog bližnjeg i mnogih nedužnih ljudi .

      Nije on nikakav Srbin kad je prodavao oružje …sa kojim su vas ustaše i balije ubijali.Ja sam Beogradsko dete 1950 -god. i dobro poznajem i znam pojedine aktere iz “ Tigrova „. Beograd sam napustio 1971 i do danas sam ovde u Švajcarskoj . A od 1973-75 počela je smena generacija … došli su neki novi “ žestoki “ momci . Mislim da sam ti dovoljno rekao i neću se više vraćati na tu temu. Pozdrav… neka te bog čuva i zdravlje posluži .

    28. Stevan-Vd каже:

      Još jedna dopuna mom predhodnom odgovoru tebi . Citat iz jedne prepiske : “
      Stevan-Vd забранити југо-латиницу • pre dan

      Jel
      ti znaš gde se nalazi mesto Lopare u BIH ?? Zar je taj meštanin i
      njegova porodica “ DEZERTERI “ sa svog ognjišta . On je imao 6 -dece i 5
      – oro …njih su ovde i dan danas u Švajcarskoj .Svi su oni slali pare
      kući kad je započelo sranje u celoj EX-YU. Oni (roditelji ) nisu
      zaboravili 1941 i krvavi božić i njihova deca su im slali pare za ne daj
      bože i za stare dane . Ali avaj …dzaba pare kad ti ode glava. I dođe
      spasilac ratni profiter i kriminalac saradnik udbe i ladno im uzme
      30.000. DM da ih prebaci na slobodnu teritoriju. Kako se to ZOVE ??
      Patriotski reket . Po tebi svi Srbi iz BIH koji su spasli glavu su “
      DEZERTERI „. Zahvaljujući “ Tigrovima “ svi Srbi su platili debelo tom
      tvom idolu ,banditu i kriminalcu, ratnom profiteru. Uzmi digitron u ruke
      i izračunaj koliko je to . Plus kad su napuštali kuću nisu mogli da
      ponesu ništa sa sobom . Šta misliš ko je to sve poneo i preneo u Srbiju.
      Dobrovoljački kriminalni odred “ TIGROVI “ i svi sa debelim kriminalnim
      dosijeom. Iz pijeteta prema ostalim žrtvama …koji nisu uspeli da se
      spasu …imaj malo više respekta , nisu uspeli da „DEZERTIRAJU „. A kad
      smo kod toga…najviše dezertera je bilo iz Srbije , pogotovo iz
      Beograda. Zmolio bih te da olako ne etiketiraš ljude u nevolji.

    29. Stevan-Vd каже:

      Stevan-Vd

      Херцеговина

      pre 12 sati

      Još jedna dopuna mom predhodnom odgovoru tebi . Citat iz jedne prepiske : “
      Stevan-Vd забранити југо-латиницу • pre dan

      Jel
      ti znaš gde se nalazi mesto Lopare u BIH ?? Zar je taj meštanin i
      njegova porodica “ DEZERTERI “ sa svog ognjišta . On je imao 6 -dece i 5
      – oro …njih su ovde i dan danas u Švajcarskoj .Svi su oni slali pare
      kući kad je započelo sranje u celoj EX-YU. Oni (roditelji ) nisu
      zaboravili 1941 i krvavi božić i njihova deca su im slali pare za ne daj
      bože i za stare dane . Ali avaj …dzaba pare kad ti ode glava. I dođe
      spasilac ratni profiter i kriminalac saradnik udbe i ladno im uzme
      30.000. DM da ih prebaci na slobodnu teritoriju. Kako se to ZOVE ??
      Patriotski reket . Po tebi svi Srbi iz BIH koji su spasli glavu su “
      DEZERTERI „. Zahvaljujući “ Tigrovima “ svi Srbi su platili debelo tom
      tvom idolu ,banditu i kriminalcu, ratnom profiteru. Uzmi digitron u ruke
      i izračunaj koliko je to . Plus kad su napuštali kuću nisu mogli da
      ponesu ništa sa sobom . Šta misliš ko je to sve poneo i preneo u Srbiju.
      Dobrovoljački kriminalni odred “ TIGROVI “ i svi sa debelim kriminalnim
      dosijeom. Iz pijeteta prema ostalim žrtvama …koji nisu uspeli da se
      spasu …imaj malo više respekta , nisu uspeli da „DEZERTIRAJU „. A kad
      smo kod toga…najviše dezertera je bilo iz Srbije , pogotovo iz
      Beograda. Zmolio bih te da olako ne etiketiraš ljude u nevolji.

    30. Аца Тодоровић каже:

      За ослобађање Бјељине, Аркан је наплатио 1.5 милиона немачких марака, плус да његови опљачкају све што наћу, и то сви знају. И немој да се правиш да и ти не знаш.

    31. забранити југо-латиницу каже:

      Да ли ти знаш да се у рату гине и да неки заврше тешко рањени и инвалиди до краја живота ? Ко да се побрине за погинуле и рањене ако нема пара ? Ко је морао да се побрине за породице погинулих ?
      Шта ти мислиш откуд им она опрема коју су имали ?

    32. Аца Тодоровић каже:

      Ајде не лупај, а ко се то бринуо за породице погинулих и ратне инвалиде. Колико је било случајева у вестима да хероји са Кошара траже милостињу док се арканова копилад шепуре у вилама и троше Арканов опљачкан новац. Како те није срамота да браниш издајнике чија копилад данас живе у вилама и троше колико хоће, док деца хероја и сами хероји једва преживљавају?. Па имаш ли и мало образа.?

    33. забранити југо-латиницу каже:

      Ништа ти не конташ !
      Аркан и његови су долазили из Србије иако нису имали обавезу да дођу, а долазили су због осјећаја према Србима из РС и РСК и наравно због новца.
      Аркан је чак рањен у Источној Слвонији .

      Ти на Кошарама морали су доћи на линију, јер је нападнута била Србија,а они су држављани Србије. Аркан и Тигрови нису морали доћи у БиХ или РСК јер нису имали држављанство БиХ или Хрватске.

      п.с. наравно да херојима из рата на КиМ Србија треба да се одужи

    34. Frojd каже:

      …koja si ti dihabolchina, ma sta kazes…bio ranjen…eee bre ghovedo jedno ulupano, sve bila predstava, MIloseviceve propagande….i sta kazes…heroj…
      …ahahaha, krimos koji je pljachkao sve redom i udbaski ubica…
      ….je li kretenu, ‘el tebe nije sramota od samog sebe, vidis li sta ti ljudi pisu, a khulovchino kretenska….vidis li, ili si namerno slepac…

    35. забранити југо-латиницу каже:

      Курват:

      Кад је било фрка а било је 1991. и 1992. Аркан је био у Славонији и БиХ
      Кад је било фрка 1995. а било је око БЛ Аркан је био у РС

      Аркан заслужује поштовање ма шта неки усраша причао

    36. Аца Тодоровић каже:

      Контам ја да ти серуцакаш да би ја што више писао, али срамота да остану толике лажи.

    37. забранити југо-латиницу каже:

      Све што сам написао је истина

    38. Херцеговина каже:

      Што ти ниси иш,о Ацо, па ,,наплатио,, тих 1,5 милион??
      А, да, ти си побјег,о у кукурузе, чим су те покушали мобилисати:)

    39. Аца Тодоровић каже:

      Ја нисам ратми профитер. Са издајницимс и.ратним профитерима не вреди ратовати, једино вреди ратовати прозив њих.

    40. Stevan-Vd каже:

      Kakvo poštovanje zaslužujue ratni profiter ,kriminalac sa debelim dosijem… trgovina naftom i naplaćivanjem našim Srbima po 30.000. DM da ih izbavi na bezbednu teritoriju.Udbaš , vođa navijača Zvezde i veoma poznat u Evropskim zatvorima. Išao je u Bosnu ,Slavoniju svuda gde je mogao da primeni sistem “ Francuske legije časti “ Sve što opljakaš TVOJE je . Za dokaze… ima ih mali milion …ali to tebe ne intresuje . Moja generacija ga poznaje odlično i sve se znalo u Beogradu ko je ko .

    41. АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ БИГ каже:

      Verujem samo Aleksandru Vucicu on je jedini Beogradjanin.

    42. забранити југо-латиницу каже:

      Па да ли ти знаш да се у рату гине и да неки заврше тешко рањени и инвалиди до краја живота ? Ко да се побрине за погинуле и рањене ако нема пара ?

    43. АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ БИГ каже:

      Samo Vucic pomaze poginulima i ranjenima.

  3. Аца Тодоровић каже:

    „Не боји се ја вражијег, нека га ка у гори листа, но се бојим зла домаћег“. Говорио је Његош.
    Ни Турци, ни било који други непријатељ па ни усташе, не би нас уништавали да није било домаћих издајника који су њима сужили и помагали.
    велеиздајници и гифнари Милошевић, Аркан и Дафина, становали су у Њујорку у истој згради на истом улазу, пре него што су их јевреји и масони лобирали да дођу у Србију и да је разоре и униште.
    Нажалост бивши Срби православци а данас комуњаре, неће да се помире за истином да су лажне патриоте Милошевић и Аркан били велеиздајници и слуге Јевреја и масона, јер су титину слику заменули са Милошевићевом и Аркановом.
    И Хрвати и шиптари и муслимани, били су наоружани оружјем произведено у Србији, захваљујући велеиздајницима Милошевићу и Аркану.

    http://ziginfo.rs/sliku-kog-predsednika-drzite-na-zidu-tita-milosevica-nikolica-putina-ili-mozda-obame/
    Са растурањем Југосалвије и уништавањем Србије је почело када су американци послали у србију Милошевића, који је уз помоћ Аркана наоружао Хрвате, муслимане и шиптаре.
    А Ви Срби и даље уместо икона држите слике Тита, Милошевића или Путина, од којих имамо само лажна обећања и лажан патриотизам.

    1. АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ БИГ каже:

      Samo Vucic donosi slobodu i pobedu nad Jevrejima!

    2. Аца Тодоровић каже:

      Е мој Александре. Вучић је обична јеврејска слуга, која спроводи јеврејске планове, по којима Срби треба да нестану.

    3. Simerijanac каже:

      Како Јевреји бјеже из Аушвица ?

      Израчунају висину димњака и брзину вјетра, па побјегну.

    4. забранити југо-латиницу каже:

      Србину не приличи да се спрда са неким ко је био у логору

    5. Аца Тодоровић каже:

      Један пријатељ на фејзбуку послао ми је податак, да је Јевреја у Немачкој пре другог светског рата било 2 милиона, а после рата одштету је тражило 3,8 милиона.:)))))) која логика.

    6. АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ БИГ каже:

      Ja se ne zovem Aleksandar ali sam ime promenio u cast predsednika Vucica pa se sada sa ponosom zovem Aleksandar po Vucicu ko i vi.

    7. Црни Ђорђе каже:

      А ти будалетино одушевљено верујеш у лажи које ти подмећу?

    8. Аца Тодоровић каже:

      Мени су постали све смешнији. Добро напредују, могу да нас забављају.

    9. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Промени пол е..:)))
      И ондак ћеш бити сигуран да те Вучић више неће трпати у буљу. Гадљив је кад угледа минџу испод ауспуха…

  4. Stevan-Vd каже:

    Pod hitno iz Aleje zaslužnih građana izmestiti grob ovog lopova ,kriminalca ,reketaša . Kakvo vređanje i ruganje značajnih ljudi ,Istorijskih ličnosti i njihovih zasluga za Srbiju…da pored njih leži okoreli kriminalac,udbaš . Konfiskavati mu sve , kuću pored zvezdiniog stadiona i sve što je “ ceca nacionale “ pokupovala nekretnine po belom svetu od tih prljavih para. Serem mu se na grob a njoj u usta.

    1. Аца Тодоровић каже:

      Ако би кренули са избацивањем из Алеје заслужних грађана, алеја би скоро остала празна, а трошак избацивања би био превелик. Уместо избацивања оних који се не заслужено налазе, боље пребацити двоје ( јер не верујем да има више) стварно заслужених грађана, и ставити нов натпис „Алеја уништитеља Србије и Срба“.

    2. АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ БИГ каже:

      U pravu si Aco sve treba to porusiti i izbaciti a ostaviti samo spomenik Aleksandru Vucicu i to urezati zlatnim slovima jos pre smrti.

    3. Аца Тодоровић каже:

      Слажем се, ево колико сутра ће да га закопамо и поставимо споменик.

    4. Simerijanac каже:

      Аркан је Црногорац, син комунисте.
      Цеца је цигаштура опасна.

    5. забранити југо-латиницу каже:

      Не рисе ! Аркан је Србин

    6. Simerijanac каже:

      А шта је Цеца ?

    7. Frojd каже:

      …balijina fuksa, koju je ovaj krimos siso do glave…
      ….a, MI je slavimo kao ‘srpsku’ majku….nama ne treba niko sa strane..
      …MI, sami sebe hebemo……

    8. забранити југо-латиницу каже:

      Усрашо ко је слави и назива српском мајком ?

    9. Frojd каже:

      …ti smradu i dzhukelo, ti i tebi slichni…idi nek ti se popisa na ta pogana smrdljiva usta…olosu jedan…

    10. забранити југо-латиницу каже:

      Мрсх у 3 пм усрашо

    11. Simerijanac каже:

      Не славимо је сви.
      Тиха већина се гади тамнопутих силиконских турбо фолк дроља и старлета, само не долазе до изражаја.

      Цецин “ успон“ и пропаст српског народа су обрнуто пропорционални.
      Што је њој боље, Србима је горе и обратно.

      Да није било деведестих, да није садашњег посртања у сваком смислу, за ту циганштуру нико никада ни чуо неби,

      Има ту нечега метафизичког.

    12. Frojd каже:

      …naravno, nazalost ogroman broj je ‘voli’….uzas bre..uzas….

    13. Simerijanac каже:

      Јеббеш Цецу, ево нешто наше право српско :

      https://www.youtube.com/watch?v=SKN2i36676s

      https://www.youtube.com/watch?v=RKNqBdgcBGU

    14. Markos каже:

      Ja se cudim ovoj tvojoj logici, od kad je sveta i veka pevanje,sviranje trube gatanje i slicne aktivnosti su iskljucivo ciganska posla i normalno je da se cigani time bave ne ocekujes valjda da uce skolu il sade psenicu.
      Ja od kad znam za sebe nisam nigde bio na nijednoj proslavi u mom kraju a da nije bio ciganski orkestar i pevaljka.

    15. Simerijanac каже:

      Немам ја ништа против ђипсија, али имам против лажног представљања.

    16. Markos каже:

      Vala nije lepa i casna sudbina da se rodis ko mangal i ciganin pa i nije cudo da neko od toga bezi :D

    17. Stevan-Vd каже:

      A jel pevao na tim proslavama i Ljuba Aličić ??

    18. Stevan-Vd каже:

      Bečka spozoruša koji su muslimani trpali kad je pevala po bečkim bircuzima. A posle je izdrndanu… uzeo Arkan da mu peva u izbornoj kampanji po Srbiji . I tako je po prvi put u Srpskoj istoriji kriminalac Arkan ,sa Palmom i Pelevićem ušao u parlament. Zahvaljujući popularnosti “ zvezde “ u usponu koja umnogome doprinela da se na skupovima – mitinzima skupi gomila debila… koji su dali svoje glasove pljačkaškim i reketaškim patriotama.

    19. Simerijanac каже:

      Аркан је криминалац у то нема сумње, али Цеца је циганске феле и крви. Немам ја ништа против тога шта је она, нико не бира какав ће бити рођен. Али оно што ме страховито нервира је то кад се проглашава :

      највећом српском мајком
      идеалном Српкињом
      и српско дивом.

    20. Stevan-Vd каже:

      Palmina i Dačićeva sestra . Kad su joj našli punu kuću oružja i municije i sud je osudi na samo 8 – meseci kućnog pritvora sa narukvicom na nogama . Do duše nije od 24 – karata… a pokradene pare od transfera igrača Obilića , ostadoše njoj. Kakva crna Srpska majka … kurvetina.

    21. Stevan-Vd каже:

      yebo te on .,Šiptogorac kriminalac, ratni profiter ,švercer nafte i oružja i ti ga podržavaš.

  5. Херцеговина каже:

    Манолић, крват, комуниста, ознаш,оснивач усташке хдз??
    И њему нешто вјероват??
    Јес, ка што без вијагре, у 98 врши ,,брачне дужности,,

    1. Mr. Costelol каже:

      Удба је платила слободу за Аркана. Што незначи да се није трговало нпр. Бихаћ 93-94 – оружје њима (5ом корпусу) за исплату пензије у Србији, наводно.
      Ово око злата и сребра за оружје је будалаштина 91 – изузев ако је за пуштања усташа.

    2. Lars каже:

      Шта год неко мислио о Аркану, ово је ипак обрачун са мртвим Арканом , обрачун са „Симболом“ – једног вид нерегуларног Србског отпора, кад је ЈНА дезертирала у правцу београдских станова. Гледајући колико бандита је остало, добро да постојимо. Аркан је слушао наређења, и поступао по истим.
      Инаће, Здравко Мустаћ (шеф СДБ) напушта БГ у септембру 91, и носи са собом спискове свих наших шпијуна око Туђмана – многи нестају.
      Ми ни тада ни сада немамо нашу СРБСКУ службу , зато слина гашић и амадео воткинс ведре и облаче.

    3. Mr. Costelol каже:

      Знаћи амадео воткинс ведри и облачи – бритиш усташа. Ова друга двојица су увреде и за једног фикуса – непотребно заузимају простор, заклањају сунце. Слину сам упознао, укратко подгузни ретард малога раста.

    4. Т. Горски каже:

      Тако је брате,
      Ко има и мало соли у глави узеће ово „свједочење“ са резервом.

      Што се тиче овога другог, рече ми ономад један старији чоЈек „ја радим колико могу а што не стигнем ја платим другом да „доради“.
      Поздрав !

    5. Херцеговина каже:

      Да је мој ђед нешто вјеров,о крватима, не би ти ја ође куцко:)

    6. забранити југо-латиницу каже:

      Тако је Херцеговац !

    7. моћни Ђоле Јанговић каже:

      И мој..:))
      Са војне вежбе априла 1941. у Бањој Луци, када су по касарни почеле падати швапске бомбе из „Штука“, вратио се у своје село са две манлихерке о рамену и „Шварц Лозеном“ на точковима и са хладњаком… Са њим је испратио и Другу пролетерску у њеном спринту кроз наше крајеве.::)))
      Некако ми остало од њега па слажем цевке и бројим муницију…

    8. Аца Тодоровић каже:

      А са којим су оружјем су усташе ратовале?
      Проблем код Срба је да неће да признају да су погрешили, што су веровали лажним патриотима и издајницима, јер мисли да онда његов живот нема смисла. А каквог смисла има веровати у лажи и тврдити да је лаж истина.
      Пре ће Србин и себе жртвовати него признати да је погрешно веровао.

    9. Херцеговина каже:

      Вараждин??
      Трифуновић Владо??
      Познато??

    10. Аца Тодоровић каже:

      А шта је било у камионима, које је наша ДБ снимила и одакле су дошли, преко Мађарске?

    11. Stevan-Vd каже:

      Taj snimak se vrteo danima na RTS -u i nikom ništa . Pojela maca . Zašto DB nije reagovala?? kako to da niko nije zbog toga uhapšen a imali su mogućnosti…šta su čekali…?? Valjda da se ispoštuje “ neki “ dogovor .

    12. Аца Тодоровић каже:

      Све су то ове наше патријоте заборавиле, јер су на зиду држале слику великоиздајника Милошевића.
      Наравно да ДБ није реагово јер је ДБ и организаовао читав транспорт.
      Снимком су само хтели да прикрију да ДБ не стоји иза тога, ако их неко открије.

    13. забранити југо-латиницу каже:

      А са којим су оружјем су усташе ратовале?
      Па наоружали их оружјем из:
      -касарни ЈНА које су биле по Хрватској и у које су они упали без проблема јер је у редовима ЈНА била масовна издаја од стране Хрвата и осталих
      -оружје из резерви Источне Њемачке које им је допремила Њемачка
      -куповина од Мађарске и Украјине…
      -1994-95 опремљени од САД и НАТО

    14. Kodza Milos каже:

      Нетачно. Рат је до наоружавања НАТО 1994 1995 одавно престао. Хрвати нису имали никакво оружје док им није допремљено од оваквих као што је Аркан. Српски официра у ЈНА су дизали касарне у ваздух, неки заједно са собом попут Тепића. Није никаква тајна да је Аркан радио за хрватски ДБ као и Шешељ, то једино још теби није јасно.

Коментари су затворени.