Прочитај ми чланак

ШЕШЕЉ: Коалиције ДСС-Двери и СДС-ЛДП-ЛСВ нису прешле цензус!

0

seselj sarovic krasic

Председник Српске радикалне странке проф. др Војислав Шешељ оптужио је данас чланове Републичке изборне комисије да су се ставили у службу страних амбасадора и да крше изборну вољу грађана како би омогућили да коалиције ДСС-Двери и СДС-ЛДП-ЛСВ пређу цензус и уђу у састав новог парламента.

Шешељ је објаснио да се прекрајање изборних резултата врши под притиском америчког амбасадора Скота, британског амбасадора Кифа и европског представника Мек Алистера.

Представници Републичке изборне комисије тенденциозно одбацују резултате са бирачких места где су ДСС-Двери и СДС-ЛДП-ЛСВ оствариле лош резултат, како би се створила нова основица из које произлази да ове странке имају 5% гласова.

Дакле, Републичка изборна комисија вештачки смањује бирачко тело и број изашлих бирача на изборе.

Председник Српске радикалне странке је истакао да је такво деловање недопустиво, да представља кршење и Устава и закона и повлачи кривичну одговорност.

Српска радикална странка захтева да се избори поново одрже на око 160 бирачких места где су се десиле озбиљне неправилности и указује на чињеницу да српски радикали нису имали никакве могућности да контролишу пребројавање гласачких листића са Косова и Метохије.

Ту могућност су имали само представници странака које су биле парламентарне у прошлом мандату.

Извор: СРС

258 коментара “ШЕШЕЉ: Коалиције ДСС-Двери и СДС-ЛДП-ЛСВ нису прешле цензус!

  1. Dijasporac каже:

    Ово је рекорд! Колико је само брзо показао своје право лице, нисмо морали да чекамо дуго. Знамо зашто је сада стварно избачен из Хага. Дошао је да одузме гласове а своје бираче да изневерим тиме што ће да шубури са Вучићем. Намекерио је да буде министар финансија. Од негде мора да добије тих 12 милиона евра ако их већ неће добити од Хага. Лаклајше иде да се опет украде од народа. Вечити опозиционар се вратио у своју улогу.

    1. Посматрач каже:

      Шешељ је опозиционар по задатку да својим екстремизмом скупља муње и громове сиромашних и јадних али не превише паметних. Ах да. Та услуга има и своју цену. Сада је свима јасно да се све врти око пара.
      Који патриотизам? Па то се код радикала не сипа у трактор.

    2. Нада каже:

      А ви сте тај „паметни“ који зна ко је уз Шешеља! Ви сте за разлику од ових „сиромашних и јадних“, онај богати и паметни, који је уз оне, који су палили и пљачкали Скупштину, износили уметничке предмете и слике, упадали у банке и царинарнице! После су то деценију радили са свиме што се могло продати и опљачкати! „Отмен“ свет, којег могу поштовати само „паметни“ као што сте ви! За дивљење! Шта можемо, нисмо сви били такви па да нам се „паметни“ као ви диве и уважавају нас, па смо ето остали „сиромашни и јадни“! Постали смо такви баш захваљујући онима које браните, и са којима сте!

  2. Buntovnik Buntovnik каже:

    trojanska konjina…napravljena od udbe i stranih službi

    1. HERCEGOVINA RS каже:

      Бошко и Јасмина?’? Па то је јасно одавно.

    2. Dijasporac каже:

      Јасмина? То смета Србима највише! Када успешан Србин или Српкиња се врате у земљу и желе да ураде нешто за своју земљу. То се уствари зове завист! Њих је пуна Србија.

    3. Нада каже:

      Да ли баш за Србију или за Вестингхаус?

    4. Ђорђе (expatriate) каже:

      Ха ха ха, најбољи коментар!!! Изгледа да је и овај тзв. дијаспорац нека врста кукавичијег јајета.

    5. Dijasporac каже:

      Треба се човек запитати зашто Србије лоше иде. Један од разлога је тај да сваког који жели да се врати и да своје знање искористи за добробит своје земље, он буде одмах извређан и одбачен. Када бих се ја којим случајем вратио и желео нешто да учиним, био бих вероватно вређан као нациста. То је слика Србије и њеног народа!

    6. Ђорђе (expatriate) каже:

      Да! Бошко говори оно што му Јасмина наложи кроз њену финансијску подршку. Док је Јасмине, биће и Бошка. Јасмина може да нађе другог Бошка, али ће, боме, Бошко врло тешко да нађе другу Јасмину, поготово сада после ове ујдурме око избора.

  3. Jasmin Šehović каже:

    Људи, па зар не видите колико је Шешељ заљубљен у АВ-а

    1. Pantelija Panajotovic каже:

      Не он је будући Вучићев министра за односе са Колиндом и нападе на ДСС Двери.

    2. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Видим да си ти заљубљен у Зукорлића. Торњај се заједно са њим у Турску.

    3. Аца Тодоровић каже:

      Јасмин је ДСС-овац и свестан је свог порекла. Не треба да вређамо никога да по верској основи. По идеолошкој и партијској основи туци из све снаге.
      Вашер се наставља и после избора. Уместо да се напада Вучић, међусобне су оптужбе између Радикала с једне стране и ДССа и Двери с друге стране, уместо да се енергија усмери против издајничког режима на власти.
      Веома ми је чудна активност ботова, тзв Патриотског блока, који јаче нападају Шешеља него пре избора.

    4. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Управо зато што су ти ботови из ДСС, Двери и ДОС партија. Заједничка слика са Пајтићем јасно указује ко су они. За овога ме заболе као и његове за мене и остале Србе. Доста више те толеранције на штету Срба. Мени не треба. Нека иде Ердогану којег воли највише на свету.

    5. Аца Тодоровић каже:

      Не воли он Ердогена него Бошка и Санду. То што он подржава тзв Патриотски блок је доказ да је свестан свог порекла и не треба да га вређамо по верској основи већ да га покуишамо да убедимо да верује погрешним патриЈотама

    6. Dijasporac каже:

      Зашто је то чудно? А глупо је називати патријоте ботовима. Он сада напада Двери-ДСС уместо да настави са Вучићем када је већ у скупштини. Како то да се од једном бави њима када га нису интересовали пре? Двери никад никога нису нападли (осим Вучића) пре избора. А сада само реагују на његову невиђену глупост! За сарадњу и јединство против Вучића су потребне две стране, а Шешељ не показује интересовање.

    7. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Каква сарадња са вама досманлијама??? Јел си ти крштен???

    8. Dijasporac каже:

      Јесам, а ти? Шешељ је једини Србин, јели? Никада ми неће бита јасна та заљубљеност у ту особу. Добро је поштовати шта је урадио (само у Хагу) али то иде преко сваке мере. Направите га Царем странке и можда Србије. Син му је већ спреман да узме неку функцију. Династија Шешељ, зар није то дивно?

    9. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Досманлије знају само за џамију. Ви сте исиловци сви.

    10. Dijasporac каже:

      У томе је проблем код СРСовца. Само су они паметни и нико други. Чим неко није у СРС он је издајник. Ал вам је логика мани га се мико.

    11. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Тако је. Да нисте, били би сте у СРС.

    12. Dijasporac каже:

      Браво, стварно браво! Ако стварно тако мислиш онда то нема везе са мозгом. Али када је та странка имала везе са мозгом? Завађивао народ у Хрватској, врати се у Србију и боли га дупе колико погину. Данас каже како је поносан на то. Ако је већ ваш цар треба да следи пример наших старих и да буде као вођа у првом реду када се ратује. Онај човек који командује и шаље хиљаде људи у смрт, мора да буде спреман да сам да свој живот бранећи ту одлуку ако већ мисли да је била исправна.

    13. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Све ћемо вас досманлије да послушамо. Ви сте се претплатили на памет.

    14. Нада каже:

      Да, од њихове памети умиремо масовно, и то у беди! Због тога их се народ плаши! Реч „демократија“ у Србији изазва или подсмех, или страх! Свака част! Много сте били паметни сви ви из ДОСа!

    15. Драган каже:

      Ма не дирај у Светог Шешеља, у све можеш, али Светог Шешеља не дирати. Он је последња НАДА, да баш она што задња остаде у пандориној кутији. Човек који је вечито глумио опозицију Слободану Милошевићу, бусајући се у груди јуначке… Лично он и покојни Милошевић су криви за појаву Дос-а, јер да су водили исправну политику, Дос се неби могао ни појавити.
      И он и Милошевић су мислили да могу да јашу народ колико им се прохте, па дођоше још гори. Зашто?
      Зато што се овде политиком нико не бави како треба, јер им се све своди само како да се дође до власти, а нико у напред да одреди циљ, утврди правог непријатеља споља и унутра и према тома и да распореди снаге.
      На жалост, након оног убаченог агента Тита, на овим просторима није било озбиљног политичара, који је заиста хтео да влада. Додуше има један.
      Једини озбиљан и мудар политичар на овим просторима је Миле Додик, са свим својим манама. Он је једина мудра особа, која зна да плива и то под много горим условима у Републици Српској него што је то у Србији, ово остало…, катастрофа

    16. Варсамелеон каже:

      Дао бих ти плусчину за коментар, да не помену овог КРИМИНАЛЦА Додика.

      Поздрав.

    17. Аца Тодоровић каже:

      З&аборавио си да лајкујеш коментар.

    18. Драган каже:

      Так какав је, мудријег немамо.
      Политичар и не треба да буде светац, већ мудар лукав и превејан, и наравно да ради за нацију. Миле Додик то успева, иако му је окружење какво јесте…

    19. Putin za nas каже:

      100% си у праву. Да је било ко други на његовом месту, Срби би наебали!

    20. Варсамелеон каже:

      Не бих да се понављам, али са сваким својим коментаром додатно потврђујеш колико си интелектуално заостао. Као, уопсталом, и 95% радикала. Тамо ти је и мјесто.

      Поздрав.

    21. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ми смо у скупштини, а ви нећете бити, па ти види ко је глуп.

    22. Варсамелеон каже:

      Најглупљи су у Скупштини. У праву си. Вама тамо и јесте мјесто. На крају, сад сте поново заједно у истом ешалону са својим драгим вУЧКом. Није вам требао ни дан послије избора да нађете разлог због којег ћете да вежете старе заставе. Овај пут „војвода“ је узвикно: „ДРЖ’ТЕ ДВЕРИ, јој!“

      А шта ви радикали радите кад „војвода“ прдне?

    23. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Торњај се назад у свој тор.

    24. Варсамелеон каже:

      А ти си најобичнија БУДАЛЕТИНА!

    25. Одесса каже:

      „Никада ми неће бита јасна та заљубљеност у ту особу“
      …е то се у савременој српској психијатрији зове „Брозов синдром“

    26. Аца Тодоровић каже:

      И Двери и ДСС нападају Шешеља. Шешељ покушава да одбрани истину и наравно да направи места у Скупштини за свога сина.
      Оволике нападе на Шешеља нисам видео у предизборној кампањи. Питање је да ли ћемо икад сазнати истину ко је у праву. Треба се борити по сваку цену да коалиција у којој су Чеда,Чанак и Тадић не уђе у Скупштину јер је она погубна за будућност Србије, а ако је цена да због тога не уђу ни Двери-ДСС онда подржавам борбу.
      Морамо бити реални, онај ко није прешао цензус, не треба ни да буде у Скупштини.

    27. Ђорђе (expatriate) каже:

      Не заборавимо! Мудрост и искуство нису наследни. Чак и ако Шешељев син буде једног дана у скупштини представљао Србију и грађане Србије, то не значи да ће аутоматски бити као и његов отац. Заиста нико не би волео да се историја понови, да после Душана Силног дође Урош Нејаки.

      Доктор Воја Шешељ је пропустио 12 година у Хагу да буде са својом породицом и да подучава синове из прве руке. Надам се да синови поштују очеву жртву и да ће наставити очевим путем ма где били.
      Сигуран сам да Војвода Шешељ не би упропастио Србију због породичних интереса и препустио Србију у руке некоме ко није довољно компетентан, па макар то био и његов властити син.
      Нама не требају династије: Обреновићи, Карађорђевићи, Шешељевци. Нама требају мудри, разборити и одважни људи који ће водити Србију и грађане србије у светлију будућност.

      Ово нисам рекао да се било коме наругам, нити да умањим допринос господина Шешеља у његовој родољубивој, и по цену његовог властитог живота, истрајној борби за Србију и грађане Србије.

    28. Одесса каже:

      „Заиста нико не би волео да се историја понови, да после Душана Силног дође Урош Нејаки.“.
      …е то неће бити засигурно. У Србији имамо континуитет: и после Тита – Тито(ВУчић и Шешељ):

      У својој књизи „Освајање слободе“, штампаној 1988. године, Шешељ објављује и свој интервју лондонском „Обзерверу“. Он, дословце, каже: „Од малена сам васпитаван у комунистичком духу, кроз укупан образовни систем, омладинске радне акције, партизанске маршеве, феријална летовања, доступну литературу итд. Као убијеђени комуниста, марксиста и лењиниста, био сам активиста омладинске и партијске организације. Писао сам у основи апологетске текстове политичко-теоријске и социолошке садржине и објављивао их у низу југословенских листова и часописа.
      http://tinyurl.com/z9gsdpg

    29. Ђорђе (expatriate) каже:

      Научио сам да читам између редова.
      Ово је био добар покушај, али безуспешан.

    30. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Перуне ти ли си?

    31. Dijasporac каже:

      И ти као знаш да Двери-ДСС нису сигурно прешли цензус? Били су Двери саме пре 2 године близу цензуса не би били сада заједно. Не видим нигде нападе Двери на СРС, него само реакцију. А то што га нису „нападали“ пред изборе говори да су поступили исправно. Не би ни сада да се он не бори за интересе Вучића. Савршено би било да Тадић и остали буду испод али ако и Двери-ДСС оду, то ће се ваљда прилепити Вучићу. И то је у интересу СРС?

    32. БилиПитон каже:

      Ацо не пратиш добро ситуацију. После избора Вучић и Шешељ нападају Двери-ДСС. Ево премијер није отишао да постави камен темељац за ко зна коју фабрику по реду.

    33. hm? каже:

      А ДСС-Двери уз благослов америчког амбасадора постављају камен темељац коалиције са чедом и екипом, ноћни упади као некада када су се исто заједно борили за демократију.

    34. Аца Тодоровић каже:

      Колико се мени чини напади су међусобни. Шешељ напада Двери и ДСС али и коалицију ЧТЧ. Сигуран сам да је Шешељ у праву када тврди да Запад жели да Вучић убаци ове две коалиције у Скупштину. Од Двери и ДСС не би имали ни користи ни штете, али од коалиције у којој су Чанак, Тадић и Чеда имали би велике штете. Боље је да не уђу ни једни него да уђу обе коалиције. Морамо и Шешеља разумети, ако ове две коалиције не уђу у Скпштину радикали ће добити више посланичких места, па би могао да у Скупштину уђе и његов син Александар Шешељ, који је 25 на листи.

    35. Нада каже:

      Јуче је један поставио!

    36. Варсамелеон каже:

      Ја заиста нисам знао да си ти такав ПАВИЈАН! Показујеш своје право лице, исто као и „војвода“ ти.

    37. Савин каже:

      Па чедо његово

  4. Pantelija Panajotovic каже:

    Шешељево виђење правде „Уколико се Александар Вучић одрекне ЕУ можемо ући у коалицију“. Што значи: Опростићу му задуживање Србије, Бриселски споразум и велеиздају, кршење устава, страначку пљачку Србије, отворено обмањивање грађана и лагање, све ћу му опростити па ћемо заједно да шенлучимо по Србији. Од оваквог виђења правде свакоме човеку који има савест се гади. То значи да све нас остале Срби који се нисмо продали колонизатору Шешељ саматра за стоку. Још кад се на то дода да све нас Србе који не желимо да будемо чланови било које странке и не подржавамо политику засновану на демагогији и паролама назива издајницима то код нормалног човека мора да произведе осећај да такав човек ни покоју цену не сме бити на некој државној функцији. То је уствари начин на који колонизатори Србије намеравају поново да врате у политички живот ДС и друге ЕУ странке. Довољно је да кажу: видите Шешеља, видите шта ради и шта говори. Видите шта вас чека ако дође на власт. Коритиће га као страшило које треба да уједини све Србе наклоњене ЕУ, а Србима који хоће сарадњу са Русијом ће рећи хоћете да будете са Русијом ево шта подржава Русија и показати на Шешеља. Резултат ће бити такав да ће Срби наклоњени Русији почети да говоре. Свеједно нам је да ли ће нас газити Британци или Руси. Циљ колонизатора ће бити постигнут уз минимална улагања и обилну помоћ Шешеља

    1. hm? каже:

      Шта ти човече пишеш?! Прво мораш да схватиш да окретање од ЕУ преставља поништавање свих споразума са ЕУ па самим тим и бриселског споразума, тако да нема праштања Вучићу него му се нуди шанса да се сам искупи. Шешељ ће бити страшило које ће помоћи ДС да се врати? Па Шешељ је управо био страшило за Ђинђића и банду из ДС и зато су га склонили на 12 година да им не смета.

    2. Pantelija Panajotovic каже:

      У виртуелној реалности коју вам је Шешељ инсталирао то је сасвим могуће, али у стварности где Вотсон Аткинс командује полицијом и свим осталим у држави управља британско америчка колонијална управа није могуће… Нас Србе колонизатор не држи у ропству класичним војним оружјем већ пре свега психолошким тероризмом, и манипулацијама у шта спада и оно што сам у претходном тексту навео. Шешељ је за ту сврху идеалан. Питај неког психолога да ти објаснити зашто.

    3. Нада каже:

      Он не разуме то што сте му објаснили! Још горе он не схвата колики је списак онога што су урадили они за тих 11 година харања по Србији! Ако бисмо израчунали колико су штете направили чак и Вучићева криминална власт би изгледала „скромно“

    4. Pantelija Panajotovic каже:

      Јасно ми је да ви, радикали, покушавате да градите позитиван индетитет у односу на критику негативног узора. То може да прође код неписмених људи. Наведите ми таксативно шта су радикали за тих 11 година које помињете позитивно урадили за српски народ па се јавите да причамо. Није ваљда да су радикали инвалиди кад нема Шешеља. Каква је то странка која без једног човека нестаје са политичке сцене.

    5. Putin za nas каже:

      Пријатељу, ако је теби проблем странка које није било, у време док се држава (твоја) распадала, а у исто време ти не смета режим који је за то време био на власти, онда са тобом нешто озбиљно није у реду. То би објаснило већину твојих коментара на рачун радикала. Или да мрзиш овај народ и ову државу као ретко ко. У сваком случају, моје мишљење је да треба да се лечиш, можда још није касно.

    6. Pantelija Panajotovic каже:

      Пријатељу замењујеш тезе. Чини ми се да неког покушаваш да обманеш. Прочитај следећи текст и биће ти све јасно, осим ако си радикал. Све што си рекао овај текст аргументовано побија.

      http://rs.sputniknews.com/komentari/20151103/1100782002/Seseljizam-politika-u-opancima-rezima.html

      За радикале су сви који им истину говоре болесни и лоши људи, а пошто радикали комбинацију, радикали + шешељ изједначавају са појмом српски народ, ко критикује радикале мрзи народ. Радикали су продукт комуниста милошевићеваца направљен од стране ДБ-а, као контра тежа комунистима стамболићевцима припадницима ДОС-а.

    7. Putin za nas каже:

      Не разумем толику мржњу, ал шта је, ту је. Текстова има на милионе, пише ко стигне. Само идит верује у све. Мора човек имати и своје мишљење. Кажеш да је радикале створио господин Милошевић? Вероватно је он наговорио Пашића да оснује странку? На крају, не покушавам никог да обманем, само наводим на размишљање. Каква и колика је Србија била пре и после 2000.-те.

    8. Pantelija Panajotovic каже:

      Само историјски неписмен човек може да каже да је СРС основао Никола Пашић. Само политички неписмен човек може да каже да је СРС настављач идеала и политике Народне радикалне странке Николе Пашића. Радикална странка Николе Пашића и СРС немају ништа заједничко.. осим што су Шешељ и ДБ покрали део назива Пашићевих радикала. Књигу у шаке и учи.

    9. Putin za nas каже:

      С тобом је тешко разговарати. Човек који мрзи је слеп за другачије мишљење. Препоручујем ракијицу и лагану релаксацију, уз што мање политике.

    10. Pantelija Panajotovic каже:

      Имао сам прилику да својевремено расправљам са човеком који је тврдио да је Вук Карађић састављач (реформатор) два „српска“ писма, ћирилице и латинице и тврдио да ми Срби имамо два писма ћирилицу и латиницу. Човек је кроз школски систем толико убеђен у то да се са њим није могло расправљати. Наставник га је учио да Срби имају два писма и тачка. Рекао сам му да оде у Народну библиотеку и погледа „Први српски буквар“ од Вука Караџућа и ако тамо нађе само једно латинично слово да ми јави. Наравно није га нашао јер Вук Караџић никада није саставио никакво латинично писмо за Србе, а латиница је Србима наметнута као писмо 1954. год. Новосадским договором (комунистичком директивом). До тада у Србији латиницом нико није писао. Наравоученије индоктринација је чудо. Шездесет година је вршена у Србији и ушла у свест људи. Шешељ то одлично зна и то користи. Када те убаци у своју причу све који ти говоре истину која се не слаже са оним што мислиш верујеш да те мрзе. Немам ништа против Шешеља као човека већ против демагогије коју шири.

    11. Putin za nas каже:

      Добро, за латиницу се слажем. Сулудо је тврдити да је то Србско писмо. Ваљда је тај некад чуо за Глагољицу. Ако је ишао у школу, и за Ћирила и Методија. Ајд сад, ја имам једно мишљење о Шешељу, ти друго. То је негде и нормално. Искрено, после ових избора, постало је сулудо и расправљати се о Србској политици. Превише има подела. И ово мало Србске опозиције, односно патриотске се посвађало на крв и нож. Можда је режим успео намеру да спроведе у дело.

    12. Ђорђе (expatriate) каже:

      Тако је!

    13. HERCEGOVINA RS каже:

      :::)))) Добро ,,генијалац,,

    14. Ђорђе (expatriate) каже:

      Добро је док има нас правих родољуба па ма где били.
      „Србија је вечна док су јој деца верна.“

      Србија се не продаје или купује, Србијом се не тргује.
      Србија се носи у срцу!

  5. Александар Цвијетиновић каже:

    Не пада снијег да покрије бријег…
    Све би дао Шешељ да Двери-ДСС не уђу у Скупштину иако је, према прелиминарним резултатима које је обавила СРС, ова коалиција освојила 6,62%!
    Умјесто да критикује власт због очајних услова у предизборној кампањи, куповини и крађи гласова, господа из СРС су нашли за сходно да изјаве како двије опозиционе листе нису прешле цензус. То је директна и недвосмислена подршка Вучићу.

    1. Лав Јеленовић - БИП каже:

      ДСС и Двери су гори од Вучића и СНС. То су једном речју досманлије.

    2. Александар Цвијетиновић каже:

      Ништа лакше него некоме залијепити етикету, пљунеш па залијепиш!
      Имате ли ви господине неко објашњење зашто су радикали у прелиминарном саопштавању резултата изјавили како су Двери ДСС далеко изнад цензуса, а сада опет тврде како су испод, а амерички амасадор је тобоже тражио да се та коалиција обавезно нађе у Скупштини? Зар није г. Шешељ тврдио како је АВ амерички човјек? Ако јесте, онда ће да саопшти праве резултате избора а не да чека три дана да преброји 2.54% гласова.
      Ако би ова колаиција била испод цензуса (а јасно је да није), већ да је у току инжињеринг и прекрајања изборне воље, онда се може десити да АВ и његови трабанти имају одријешене руке да мијењају Устав. А то онда значи само једно – Збогом Србијо!

    3. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Мени је довољно да видим ону профукњачу са два презимена како се заједно са Пајтићем, Чедом и Чанком удружује. Ништа ми више не треба од кад сам видео њихову заједничку слику. Стока досманлијска и ништа друго. Не може да уђе у скупштину на нерегуларан начин и преко америчке амбасаде. Изаћи ће сви родољуби масовно на улице и спречиће нелегитиман цензус и крађу од стране досманлија Бошка и Санде.

    4. Dijasporac каже:

      Како је у Шешељевим дупету? Вероватно и он дели сендвиче, од њега је то СНС и научио. Манипулације својег бившег вође је Вучић само прихватио и спроводи како треба. Видиш шта је проузроковао Шешељ? Ту је да посвађа патриоте и управо је једини који напада патриојете. Људи му слепо верују зато што им је сервирао 12 година затвора. Ако је неко у затвору био због Србије, то му не даје за право да исту руши!!!

    5. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Изађи из гузице америчког амбасадора па опиши. Ти имаш таква искуства гузицо.

    6. Dijasporac каже:

      Вау! Очигледно је да не умеш да објасниш његове поступке. Нема ту пуно шта да се објашњава, све је јасно!

    7. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Шта теби досманлијо да објашњавам???

    8. Dijasporac каже:

      Е управо то! Чиста копија твог идола. Досманлије тамо досманлије овамо. Аргументуј сложено и покажи доказе за твоје тврње. То никада није ишло СРС за руком, али можда ћеш ти мало нешто променути. Потруди се!

    9. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Аргумент и доказ за моје тврдње је снимак из изборне ноћи на којем се појављују Санда са плавог моста и Пајтић, Чеда, Чанак и остала жута булумента досманлијска заједно. Ништа друго више није потребно. То је доказ да су то све америчка досманлијска говна.

    10. Dijasporac каже:

      Појављују се у РИКу? Гледали су резултате и шта сада? Зар нису сви они исто заједно после у скупштини? Шта ћете радити када буде Шешељ са њима или шта мислиш о изјавама Шешеља о Вучићу? То је већи грех када неко хвали Вучића! И ја бих га хвалио само за неке ствари у грађевини али никако о вођењу државе.

    11. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Бољи је од Санде (Вучић). Искрено када бих морао да гласам између ДСС и СНС, гласао бих пре за СНС.

    12. Dijasporac каже:

      Зашто? Због једне изјаве? То је нешто преко чега не можете прећи? Радије би видео да пропадне цела земља и њен народ гласајући за СНС него због једне изјаве да гласаш за ДСС која има курс ка Русији?

    13. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Нема ДСС курс ка Русији. То је обмана. ДОС је нешто најгоре што нам се у историји десило. ДСС је део ДОС-а.

    14. Варсамелеон каже:

      Не, ВИ РАДИКАЛИ СТЕ НЕШТО НАЈГОРЕ ШТО СЕ НАМА ДЕСИЛО: Вучић, Николић, Мартиновић… Списак је подугачак!

    15. Нада каже:

      Ваш списак би био баш права тракавица! Ваши „хероји“ су Коштуница, Ђинђић, Чанак, Јовановић, Живковић, Лабус, Пајтић…Тај списак бих требала да пишем још најмање пола сата! Све су то личности од којих нам се свима диже коса на глави! Зато сам сигурна да нисте прошли на изборима ни ви ни ваши партнери ЧБЧ коалиција!

    16. Варсамелеон каже:

      Ако нисам за радикалске производе „војводу“ или вУЧКа, аутоматски сам за те које сте ви побројали? А ви радикали сте негдје можда закупили ексклузивно право на родољубље? Ако јесте, има ли гдје да се купи и колико кошта грам родољубља код вас? Или га продајате на кило?…или можда као вУЧКо на тоне? Или вам „војвода“ још није дао јасан миг да продаја почне? Ми са стране видимо да јест, али вама ни цртање не помаже. Ћерајте се ви за „војводом“ од немила до недрага. Само ме занима шта ћете кад вам звијезде водиље једног дана више не буде? Хоћете ли за њим и на онај свијет? Само питам, ништа лично.

      Поздрав.

    17. Нада каже:

      Одговарам вам и овде после 7 дана јер је сада јасно ко су ваше „звезде водиље!“ То су све звезде бившег ДОС а, са Дверима и оним ДЈБ Радуловићем као појачањем! Ваш коментар и речи „да се ћерамо од немила до недрага“ и остале „лепе“ жеље које сте нам упутили одговарајући на мој коментар, неодољиво ме подсећају на времена Отпораша“! Кинези имају једну лепу пословицу која каже „Када те неко једном превари, срам га било! Али ако те поново превари, срам те било“! Ви се потпуно уклапате у овај други случај, али остављам ипак малу могућност да ви знате шта радите, и да покушавате друге да двапут преварите!

    18. Василије Блажени каже:

      Вадикали су били и остали омиљени режимски „опозиционари“, и то сада уверљиво потврђују…

    19. Putin za nas каже:

      Ајде? Ђикијев полетарац? Можда је време да га посетиш? Да се сити испричате, и да му пренесеш досманлијски највећи успех-цепање Србије?
      Јел ово ,,демократија“ за коју сте се борили 5-ог октобра, на челу са њим?
      Задржите је за себе, Србији је пресела!

    20. Варсамелеон каже:

      Припази да тебе не посјетим, идиоте.

    21. Putin za nas каже:

      Немој, код мене досманлије нису добродошле.

    22. N. каже:

      Ma ti bolje znas njihov partijski program, ti im kazi kakav kurs imaju! Budaletinu vecu nisam videla ovde.

    23. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Терај се бре глупачо. Иди заби главу у лонац и зачепи.

    24. Putin za nas каже:

      Е, кад би она знала шта је лонац… Тога нема испод плавог моста.

    25. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Да знаш. Женско па би са мушкарцима о политици. Све саме феминисткиње. Мужеви им кувају ручкове, а оне паметују.

    26. Putin za nas каже:

      Види се да је ,,примила“ западне ,,стандарде“. Дражи јој од ових наших.

    27. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Чланица ЛДП. Не узвратим јој истом мером јер рачунам женско, кад оно, она гора од сваког мушкарца. Понаша се као пијани кочијаш.

    28. Putin za nas каже:

      Хехе. Ко да не знаш чедине полетарце. Мало прашка (а није за веш) и постају праве хијене. Рекао бих да ова има око 16. година, таква младост вуче овакав свађалачки тон.

    29. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Уплашила се да ће остати без следовања наркотика ако јој Чеду затворимо у бувару.

    30. Putin za nas каже:

      Хм, да нам чеда прашак допадне шака, чисто сумњам да би видео решетке. А ову његову би брзо излечили и навикли на наше ,,стандарде“.

    31. Василије Блажени каже:

      Е, стварно си вадикалска будалетина, која мисли да мушкарци имају искључиво право да се баве политиком… Шта онда би са кандидатуром Јадранке Шешељ, да не осуђујеш потајно свог идола због тога?!

    32. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Не могу да будем као ти блажена будала.

    33. N. каже:

      Da, da… Ovde dolaze ljudi, kojima ni cipele u stvarnom zivotu ne bi mogao da cistis. I ti to dobro znas, a ne upitas se s kim pricas pre nego sto kazes neku prostotu! FUJ!
      Samo na Internetu takvi kao ti mogu sebi da daju oduska. Jadnice…

    34. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Првенствено буди самокритична. Прва си почела са терминима као што је „будала“ и зато сам ти узвратио истом мером. Тек да схватиш да то није лепо. Друго, да си ти таква величина каквом се представљаш не би себи дозволила такво опхођење и ниподаштавање неистомишљеника. Покушала си увредама да ме натераш да прихватим твој став јер ниси могла аргументима. То је својеврсно насиље које није примерено некоме ко себе сматра особом вреднијом од других, а нарочито не једној жени која би требало да буде дама. Дама никога не ословљава са будалом. Док то ниси почела прва ја такве изразе према теби нисам користио. Углавном у дијалогу са женама не користим ружне речи. Ти си инсистирала већ неко време на таквој терминологији, па сам узвратио истом мером. Апсолутно си заслужила то јер си сама довела до тога. Надам се и желим да ме сматраш простаком те да ми се услед тога нећеш више директно обраћати. Ја на твоје коментаре убудуће нећу обраћати пажњу.

    35. N. каже:

      Da li sam velicina ili nisam, to ce za tebe i takve ostati tajna.

      Kasno si se setio da budes fin i da preuzimas tudji stil pisanja. Da ti AV nije nesto u rodu?!

    36. Варсамелеон каже:

      СНС и јест створен из вас таквих радикала као што си ти: ни мозга, ни памети, тако да твоје признање не чуди. Свака птица своме јату лети!

    37. Лав Јеленовић - БИП каже:

      У сваком случају ви досманлије сте пукли. Нећете бити ни у скупштини. Боље и СНС да буде него ви на власти.

    38. Нада каже:

      Можда сте у праву! Неко време сам се залуђивала мишљу да се ДСС променила, па ту су биле и Двери, али данас гледајући и слушајући све ово, уверена сам да су они превара која је подметнута да би се вратили сви они компрадори који су харали Србијом! Хтели су коалицију тобоже да би привукли гласаче патриоте којима је стало до слободе, а заправо су се желели поново домоћи власти! Знали су да су се толико огадили народу да сами немају шансе, па су се преобукли у русофиле, патриоте путовали у Русију и говорили о потреби јединствене борбе. Нећемо им дати да их СкОт поново врати у Скупштину!

    39. hm? каже:

      Лицемери су и једни и други. Ако је народ гласао да уђу у скупштину онда морају да уђу, а ако није не смеју и то је то. Ја лично не бих гласао на тим изборима између то двоје.

    40. Ђорђе (expatriate) каже:

      Ех, да је више жена као Ви, Надо… Конкретно мислим на вашу пробуђеност и свесност ситуације око нас. Многе жене спавају и политику препуштају углавном мушкарцима.
      Жене попут Санде су опасне! Оне могу да заведу мушкарце на странпутицу.

    41. N. каже:

      Hahahaha, u kom li si ti filmu?!

    42. Ђорђе (expatriate) каже:

      Хвала на комплименту. Драго ми је да нисмо у истом филму.

    43. Dijasporac каже:

      Двери су једино светло на крају тунела. Морали су у коалицију да се више не бацају гласови а камо среће да је СРС одбацила своју арогантност и такође ишла у коалицију. Односи се и на Заветнике. Како можемо одвојено против некога ко има 50% подршке?

    44. N. каже:

      Odlicno razmisljate. Rekla bih, vidi se da ne zivite u Srbiji!

    45. Dijasporac каже:

      По чему? Зато што размишљам о разним могућностима?

    46. Василије Блажени каже:

      Госпођа сматра да размишљате трезвено, за разлику од ове пијане вадикалске булументе.

    47. Dijasporac каже:

      Покушавам! Такође покушавам да искористим искуство од узрастања уз две културе и комбиновати њене позитивне ствари. Те желим и да уградим о моје коментаре али често дође до негодовања овде на страници. Такав смо народ, чим неко другачије мисле желимо да га одбацимо пре него што га саслушамо. Имама добрих изузетака али ипак мислим да је већина таква.

    48. Василије Блажени каже:

      Не брините због тих негодовања! Треба да знате да Небеску Србију никад није чинила доминантна већина примитиваца, фукара и лактароша, већ усамљени јунаци, мудраци и племенити људи, који су спознали да има смисла и непрестана борба у којој се не може победити…

    49. Putin za nas каже:

      На пример Дон Кихот….. Исти Обрадовић…. Само што овај лупа главом у ветрењачу, откад се заебо па ушао у коалицију са Сандом….

    50. Василије Блажени каже:

      А зашто је проблем ући у коалицију са још једном родољубивом странком, иако постоје разлике међу њима? Па још ако је то услов да се у Скупштини коначно појаве родољубиве странке које ће се супротстављати велеиздајнику Александру Муслиуу! И у Скупштини ће свако заступати своје политичке ставове. А све то може штетити само „претплаћеним патриотама“ вадикалима…

    51. Putin za nas каже:

      Проблем је нека сенка геноцидности, надвијена над јадним Обрадовићем……. ,,Претплаћена геноцидност“, звана ДОС……..

    52. Нада каже:

      Да ли ви уопште знате каква је улога амбасадора неке земље? Из вашег коментара се види да не знате! Да вас обавестим, да је одлазак у РИК страног дипломате, не само недозвољен, већ представља драстично мешање у унутрашње ствари државе домаћина, и озбиљан је дипломатски инцидент!

    53. Dijasporac каже:

      Ја знам али Србија не зна! То тако функционише у другим земљама (чак ни у многим земљама ЕУ) али у Србији су друга правила зато што извршују наређења својих газда са запада. Али неће амерички амбасадор да руши некога који га слуша са онима који су против њих!!!

    54. Нада каже:

      Амбасадор нема шта да руши а ни подржава а поготову нема шта да тражи у РИК у! Без обзира какви су му циљеви, намере или је он већ главни шеф, у Србији, невероватан је инцидент да се отворено појављује у РИК у! Па чак иако је главни, требало би да се прави да се не меша у изборе!

    55. Dijasporac каже:

      Ми се увек на ново исчуђавамо! Ваљда смо до сада већ видели да се у све меша амерички амбасадор и да без њега тешко може шта да се одлучи. А свака америчка амбасада у било којој земљи је база (ЦИА) за пислушкивање.

    56. N. каже:

      Necete im dati? Ako im ponovljeni izbori dodaju glasova, kako cete to spreciti?! I zasto? Samo zato sto vi SUMNJATE da neko radi za nekog? Mozda je problem u vasoj sumnjicavosti, da ne kazem paranoji, a ne u Dverima i DSS, sta mislite??? I mozda ne bi valjalo slepo slusati svaku Seseljevu izgovorenu rec, nego ponekad misliti i svojom glavom i zapitati se sta ga je to nagnalo da zavoli IZDAJNIKA Vucica, a da zamrzi patriotski orjentisane Dveri, koje jos nisu uspele da se kompromituju?! I zasto Seselj nije prihvatio koaliciju s Dverima, koju je 2015. B.Obradovic nudio Seselju?! Ako je iskreno zeleo da srusi proamericku Vucicevu vlast??? Malo logike samo…

    57. Нада каже:

      Највећи је грех хвалити оне који су позивали НАТО да бомбардује СР Југославију, оне који су пучем дошли на власт после тога финансирани од непријатеља Срба, оне који су распродали и раскрчмили све што је вредело у Србији, оне који су нас задуживали а ми били све сиромашнији, оне који су учествовали у разарању највеће патриотске странке корумпирајући њен врх, оне који су после тога дозволили да се у Скупштини оснује партија која није учествовала на изборима, оне који су после свега, очајни народ просто гурнули да гласа за Тому и Вучића, само да би их се решио! Е, то је велики грех а и криминал!

    58. Dijasporac каже:

      Све што је наведено не односи се на Двери!

    59. Нада каже:

      Данас, 7 маја гледам слику чланова бившег ДОС а са Дверима и ДСС ом како нам поручују да су заједно. Видите како сте демантовани потпуно за тако кратко време!

    60. Dijasporac каже:

      Морам рећи да ми се то такође уопште не свиђа али желим да им верујем да је ово пролазно и да је морало да буде да би ушли у парламент. Ако у парламенту оде свако на своју страну и Двери буду одржали то што су и обећали односно да се боре за то шта су рекли, онда ћу их и даље подржавати.

    61. N. каже:

      A to su Dveri?! Sram vas bilo za klevetu!!!

    62. Нада каже:

      Срам вас било! Овде продајете људима причу о наводном родољубљу, русофилству и породичним вредностима, а данас сви гледамо како сте са Чедом, Пајтићем, Тадићем, Чанком, и Радуловићем у истом табору! Кога сам ја то оклеветала госпођо или госпођице? Смета вас што сам написала истину о вашим саборцима из претходног ДОС а? Па жао ми је, ви сте својевољно приступили „жутима“ и самим тим прихватили сте све оно што су они учинили и чине.

    63. N. каже:

      Госпођо, пробудите се. Нешто сте сањали. ја нисам никад била члан ниједне странке и немојте ме у својој параноји ословљавати МНОЖИНСКИМ обликом. Разумем да је ово добро место за лечење личних фрустрација, али моја трпељивост за такве има своје границе… Толико о томе. Осим тога, да сместа промените тон!

    64. Нада каже:

      Што се тиче онога „Срам вас било“ то сте ви мени упутили у претходном коментару не водећи рачуна о тону, и начину како ми одговарате.Написали сте „Срам вас било за клевету“ и добили сте назад то исто. При томе сте још изјавили у наредном коментару „да ја треба да знам да за другачије мишљење цивилизован човек никада не каже срам вас било“, чиме сте управо себи приписали ту нецивилизованост јер сте ви први ту нецивилизованост и показали, а таквима се одговара истом мером јер друго не разумеју..

    65. Ђорђе (expatriate) каже:

      Поштована Надо, ова дотична „N.“ не игра у истом филму у којем смо ви и ја, кao и она велика већина родољубивих у Србији и ван Србије.
      Види се, снажна је у речи, то је очигледно, али савест јој не ради баш онако како би требало… можда се продала?
      Она је изабрала своју судбину…
      Нек’ драги Бог буде милостив њеној души.

    66. N. каже:

      Da, jeste SRAMOTA klevetati i ne snositi odgovornost! Osim ako su Vas, g-djo, drugacije vaspitali!…

    67. SRPSKI CAR DUSAN SILNI каже:

      VOJISLAV SESELJ HOCE DA UNISTI POLITICKI CELU OPOZICIJU,DA BI PRIDOBIO NJIHOVE BIRACE I POBEDIO ALEKSANDRA VUCICA NA IZBORIMA VANREDNIM ZA GODINU DANA.DO TADA CE SRBIJA BITI U JOS GOROJ SITUACIJI,NEGO SADA!!!

    68. Нада каже:

      Што да се труди, када ДСС јесте била истакнута чланица ДОС коалиције? Шта вам сад значи негирање ове чињенице? Партнерство тих чланица никада није савим престало!

    69. Варсамелеон каже:

      Претпоставка! Србијом може да влада само једна од ове двије особе: Александар Вучић и Санда Рашковић. Кога ћете да изаберете?

    70. Нада каже:

      Зашто бих бирала било коју од те две особе? Јели обавезно да бирамо између само те две особе и ко нас на то обавезује? Да није можда онај СкОт?

    71. hm? каже:

      То је апсолутно исто и иста би се политика водила и у томе и јесте цела поента.

    72. Dijasporac каже:

      Од Лава сам већ добио одговор! Он би гласао пре за СНС него за ДСС. То је та њихова арогантна политика где су само они управу и који ништа не опраштају. Боље им је пропаст Србије али да имају удела у скупштини него да изаберу другу странку због неке изјаве. Када би Шешељ рекао да ће са Вучићем у коалицију сви би прихватили.

    73. N. каже:

      Pa, ni to nije daleko…

    74. N. каже:

      Naravno, Sandu Raskovic. Bez dileme.

    75. Putin za nas каже:

      Пају Патка!

    76. Dijasporac каже:

      Опет се спомиње ДСС. Лошу прошлост има та странка али не видим разлог зашто не би се ишло у коалицију са онима који су против овог режима и за сарадњу са Русијом. Треба престати са разбацивањем гласова!

    77. N. каже:

      Nema to mozga, dzaba se trudis. Mali papagaj, i to je sve.

    78. N. каже:

      Jeste, svi koji misle drugacije su u necijoj „guzici“. A ti lkao imas ekskluzivna prava na istinu, barabo primitivna neuka?!?

    79. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ево онако културно само за тебе, од.еби у великим корацима и не враћај се више из своје пећине.

    80. Нада каже:

      Зашто тако говорите, када је сасвим јасно да би свако ко је поштен пре веровао неком ко је због Србије био у затвору 12 година, него неком ко је за то исто време распродавао све што је у Србији било вредно? И то коме? Бившим обијачима аутомобила, криминалцима и партијским друговима за „тепсију рибе“, странцима који су овде дошли да разграбе и однесу све што се може, зараде новац и оду? Где вам је осећај за правду, и где вам је патриотизам којим сте се дичили овде до пре неки дан? Немојте ми рећи да ДСС није у томе учествовала! Па та партија нас је од почетка гурала у понор, од 5 октобра, па до тренутка када је од њихових партнера из ДС и прилепака, Вучић преузео штафетну палицу!

    81. Dijasporac каже:

      Да, ДСС је учествовао као и све остале странке. Проблем је да имамо једне те исте политичаре већ 30 година. Двери су једина нова и свежа странка која нема удео у тим пљачкама. Уместо то да се цени они се етикетирају без једног доказа. А ако су они нападнути од стране СНСа, СРСа, и свих осталих СНС сателита као Трећа Србија, У инат итд. онда ту већ нешто смрди.

    82. Нада каже:

      Поштовани, ја лично не сумњам у чланство Двери, па и ДСС, нити у њихове патриотске намере и жеље. Проблем је у томе што се руководство Двери одлучило за коалицију са ДСС. Због те одлуке морају заједно са ДСС да носе терет прошлости ДСС а. Сада, због ових криминално лоших избора, заједно са Пајтићем и ЧБЧ коалицијом траже преиспитивање изборних резултата и то је њихово право, али друштво у којем су, неодољиво подсећа на ружну прошлост и ДОС! Не заборавите, да је народ 2000 те гласао за ДОС због Коштунице, и његове патриотске реторике, а не због осталих чланица ДОС коалиције! Сада, овим партијама, Пајтићевој и ЧБЧ коалицији одговара друштво патриотских странака ДСС и Двери јер се тако обнавља ДОС са том патриотском линијом, а то даје њима могућност, и наду да се понови исти сценарио као 2000 те! ДСС и Дверима то само штети и не би требало да им одговара. Па зашто су онда тамо? Само због крађе избора? Ништа битно се неће променити због тог протеста, цензус ће прећи и ЧБЧ и ДСС и Двери а остаће лоша слика за те две патриотске партије која ће им убудуће само штетити.

    83. Ђорђе (expatriate) каже:

      Jasmina Vujic iz Dveri je agent americkih interesa
      https://www.youtube.com/watch?v=jww7jS29M_M

      Оно што ме благо нервира је ехо у том видео клипу. Не прија мојим ушима.
      Остало је ОК и приказује чињенично стање.
      Музиканти, у овом случају Двери, свирају ономе ко их плаћа, па то се ваљда већ зна.

      Šešelj- Sanda Rašković Ivić je ustaški agent
      https://www.youtube.com/watch?v=7O7iKeCrzKA

      Војводи Шешељу дозлогрдило да га питају једна те иста питања на која је одговорио већ много пута пруживши доказе. Барем нам је потврдио још једно кукавичје јаје у том кратком видеу на youtube. Хвала Војводо!

      Ово је тек шлаг на торту! Свако своје бодри. Свака птица своме јату лети.
      Хомосексуалци подржавају Двери
      https://www.youtube.com/watch?v=KS6uKI6XHbY&feature=youtu.be&a

      Zoran Krasić na svom tweeteru juče 29-04-2016 razotkrio ko koga podržava:
      „Да ли ће сутра да буде и породична шетња?
      Гејеви најавили, па не иде породична.
      Зашто нема ни у најави свештеника?
      Сутра ће све и свашта да се скандира, а вероватно неће оно Вучићу п….у,
      јер би се половина окупљених разбежала. Послаћу Микића и Страјнића.“

    84. Нада каже:

      Занимљиво је да се овде мало говори о госпођи Јасмини Вујућ која је сада у врху руководства Двери. Изгледа да никоме не смета ова очигледно сумњива личност, већ им углавном сметају Радикали, и они који нису њихови беспоговорни следбеници.

      Свакако из овога што сте ми послали види се да, итекако има разлога за сумњу у њене добре намере.

    85. Dijasporac каже:

      Сумњива је зато што живи у Америци. Вама из Србије је просто невероватно када један Србин или Српкиња жели да уради нешто за своју земљу. Полазите од самих себе зато што сте већина издајице. На овим порталу не, али ће се сложити да праве патриоте можемо на прсте пребројати.

    86. Нада каже:

      Није сумњива зато што живи и ради у САД, већ зато што сарађује са Федералним службама за безбедност. Разумем ја да је то нормално на месту на којем ради, али је сасвим оправдано сумњати у то колики је опсег њене сарадње и какве је врсте та сарадња? Што се издајника тиче, њих има свугде, и у Србији а и изван Србије, па се питам зашто би Срби у дијаспори били већ унапред изузети од тога?

    87. Dijasporac каже:

      У Дијаспори има две струје! Једна патриотска а друга је она која се тотално одрекла Србије, која не види зашто би их интересовала Србија када од ње ништа немају. Ја сам патриота, понекад покушавам да престанем да се бавим Србијом већ да гледам свој живот овде али ми никако не иде за руком. Не бих се вратио у Србију, не уклапам се у систем и у народ, али милсим и да би Србија имала веће користи од мене и од свих нас када би знала да нас искористи. Пошто се људи махом успротиве томе, онда се људи враћају својим кућама на западу јер виде да од њхове жеље да нешто покрену на боље ипак неће бити ништа. И да…сумња је сасвим природна, чак и потребна. Али износити лажи на пример као што раде многи људи/странке, то је онда тотално непотребно и непожељно. Србин одмах у све поверује и ретко користи своју главу, сличнији смо Американцима него што желима да признамо.

    88. Ђорђе (expatriate) каже:

      Добро сте одговорили овом дијаспорцу који се крије иза слике српског великана Николе Тесле. И ја не живим у Србији, али носим Србију у срцу ма где био.
      Када неко сарађује са федералним службама за безбедност неке земље онда је та особа аутоматски у служби те земље. То је јасно као дан. Госпођа Јасмина Вујић је очигледно у Србији на неком „тајном“ задатку.

    89. Нада каже:

      „Када је неко у службама за безбедност неке земље онда је та особа аутоматски у служби те земље“. Ово се нарочито односи на САД! Госпођа је дошла да помогне и ојача Двери и ДСС, како новчано тако и својим ангажовањем у странци. Као што видите потребна је наводно родољубива струја новоформираном ДОС у, која би одиграла улогу коју је већ једном успешно одиграо Коштуница.

    90. Ђорђе (expatriate) каже:

      Да, интересантна ствар је кад неко има тако престижан посао, као гђа. Вујић, и онда тај посао остави по страни, да би се потпуно ангажовала око једне странке која је све до јуче била удружење грађана… и онда одједном, уз помоћ финансиских инјекција те исте гђе. Јасмине Вујић, странка Двери доживљава свој прави бум. Па зар то није на први поглед мало чудно? ОК, на Западу то тако функционише, нема милости: ја те плаћам и ти има да играш како ја свирам! Изгледа да сад Бошко мора да шени како Јасмина каже.

      Бошко се променио:
      Онај безазлени лик
      http://images2.kurir.rs/slika-724×489/jedan-na-jedan-bosko-obradovic-marija-perkovic-1328585176-75337.jpg

      се претворио у један арогантни лик у скупом оделу!
      http://www.nedeljnik.rs/media/portalnews/2016/Mar/24/o/bosko1_MG_60691.jpg

      Просто невероватно како паре мењају карактере појединих људи.

    91. Нада каже:

      Разлика је очигледна и није само у одећи!

    92. Dijasporac каже:

      Све ми личи да Двери-ДСС неће моћи да пређе цензус иначе је цео овај циркус од СНС-а био узалудан. То они неће дозволити. Само шта ће на то рећи Шешељ? Да је правда ипак победила? хаха

    93. N. каже:

      Tako je. U sluzbi rezima je ponovo.

    94. N. каже:

      Jel` te mama tako vaspitala da zene nazivas profuknjacama, edipovac jedan… pride primitivni?!

    95. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Нашла си се прозваном?

    96. Аца Тодоровић каже:

      Не разумем чему толики напади на Шешеља у овом тренутку служе? Никада нисам био пшристалица Радикала, нити ћу икада бити, само ми је нејасно да Шешеља више нападате после избора, него пре избора.
      Можда вам је то наређење од врха странке, али мора да постоји разлог.

    97. Александар Цвијетиновић каже:

      Извините, а који напади на Шешеља? Ја нисам нити једном ријечју напао г. Шешеља. Не слажем се са овим што ради, и то стоји. Окомио се на слабашну опозицију умјесто да се бори са АВ и његовим мутантима из СНС. Мени то није јасно. Једино логично објашњење је да г. Шешељ не трпи конкуренцију. Постоји још једно објашњење које спада у домен нагађања, и не желим да га изнесем.

    98. hm? каже:

      Ако је за ту слабашну опозицију ургирао амерички амбасадор онда то није ни слабашна ни опозиција.

    99. Александар Цвијетиновић каже:

      А је ли вас дотични звао телефоном да ургира, или вам је јавила свастика која ради на ВМА, па она зна?
      Дајте да погледамо ко највише добија ако ДСС Двери буду проглашени испод цензуса. Ко је највећи добитник у тој ситуацији? Наравно, странка са највечим бројем мандата. А онда они који бар мало размишљају главом могу да се запитају: зашто би радикали ово радили?

    100. hm? каже:

      Није ме звао, седео је са Пајтићем пре него што се овај нашао са Сандом и Бошкићем и кренуо у “одбрану демократије у Србији“, то сам са свастиком гледао на ТВ…

    101. N. каже:

      Pa sta ako je sedeo??? Jeste li vi bolesni svi, seseljevci?! Sedeli su u RIK-u, jel` tako?! Nisu dosli da se druze ili da prave koaliciju.

      Uzasno me nervira taj primitivizam kod dela nasih ljudi, kod kojih bukvalno cak i elementarna gradjanska pristojnost bude istumacena kako ne treba.

      Jel` ti, kad ti zena (devojka) stane da razmeni par reci s nekim ko je muskog pola, odmah je proglasis kruvom?! To mi lici na taj mentalitet!!!

    102. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Неко ко није прешао цензус нема права да отима Радикалима мандате. Проста рачуница. И поштена.

    103. Варсамелеон каже:

      Са овим твојим кментаром се слажем, јер ако Двери пређу цензус, отимају мандате директно вУЧКу РАДИКАЛУ!!!

      Поздрав.

    104. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Мора да се поштује изборна воља грађана, а по њој ви досманлије нисте прешли цензус. Немате права ни Вучићу да крадете његове гласове. Ипак је он бољи од вас.

    105. Варсамелеон каже:

      „Немате права ни Вучићу да крадете његове гласове. Ипак је он бољи од вас.“

      Паметном довољно.

    106. Putin za nas каже:

      Да знаш.

    107. Нада каже:

      Видите какав сте ви лицемер! Вучко је Радикал, а ДСС није ДОС! То је ваш став. Занимљиво, и врло „праведно“!

    108. Ђорђе (expatriate) каже:

      Одличан закључак!!! Ни Шерлок Холмс не би направио бољу и краћу анализу. Браво!
      Србији требају жене као Ви – Надо!
      А не жене као Санда.

      Маске сада спадају; и то још већом брзином него икад раније. Погледајте само ко кога лајкује, ко коме даје плусеве. Свака птица своме јату лети.
      Петоколонаши подржавају своје, док ми прави родољуби остајемо заједно.
      Слава Богу.

    109. Нада каже:

      Врло су агресивни г. Ђорђе! Признајем да су мене неко време држали у уверењу да су они сада сасвим другачији. Наравно, ја сам члан СРС и од тога нећу одустати нити ми пада на памет да гласам за њих, али сам се надала да је онај здрави корпус народа увећан за ове две партије! Каква заблуда! Сада се види какви су то људи!

    110. Варсамелеон каже:

      Ако сам лицемјер зато што нападам ДОКАЗАНЕ домаће издајнике, онда од мене већег лицемјера нема!!! А како вас радикале само није срамота самих себе скакати на сваки Шешељев гег? Имате ли ви, Надо, свој лични став о било чему у животу?…или можда све питате „војводу“? Вама је ДОСТОЈАНСТВО мислена именица. И за вас, Надо, сам мислио да сте паметнији, али дефинитвно је да у радикалима памети никада није било, нити ће бити. А сами ћете доћи на ово што вам пишем, само полако!

      Поздрав.

    111. Нада каже:

      Толико агресивности само зато што сам вам предочила да ви увек Вучића називате Радикалом, а за ДСС увек говорите да су они сада друга странка, са патриотским циљевима и да нису као остали које зовемо „жути“! Знам да вам је то непријатно, па зато прибегавате оваквим увредама. Нисам вам рекла ништа што није очигледно и проверљиво за свакога ко чита коментаре.Чему толика љутња? Не свиђа вам се ова истина?

    112. Варсамелеон каже:

      „Толико агресивности само зато што сам вам предочила да ви увек Вучића називате Радикалом,…“

      Није истина да УВИЈЕК вУЧКа називам радикалом, а то је, како ви кажете, лако повјерљиво. Називам га радикалом непуних два дана, а од тренутка када је дефинитивно постало јасно да су бивши и данашњи радикали једно те исто. То што је вама, Надо, „војвода“ бацио нову коску за којом ви и сви радикали трчите, то је ваш проблем. Трчаћете док не липсате: или ви, или он. Он ће лако да нађе замјену за нове послушне куце, а њега када више не буде, неће бити ни те „велике“ странке, а како смо већ имали прилику да видимо.

      „…а за ДСС увек говорите да су они сада друга странка, са патриотским циљевима и да нису као остали које зовемо „жути“! … Нисам вам рекла ништа што није очигледно и проверљиво за свакога ко чита коментаре. … Не свиђа вам се ова истина?“

      Нађите у мојим коментарима гдје сам ја ово рекао за ДСС и копирајте овдје да то сви виде.

      „Знам да вам је то непријатно, па зато прибегавате оваквим увредама. … Чему толика љутња?“

      Непријатно би ми било када бисте у мојим коментарима нашли то што наћи нећете. А претпостављам да је вама непријатно и да сте због тог осјећаја и љути, па из тог разлога моје лично мишљење и схватате као увреду. Вјероватно из таквог резоновања, а судећи по себи, и долазите до закључка о мојим осјећањима.

      Поздрав.

    113. Нада каже:

      Када сам рекла да ви увек Вучића називате радикалом мислила сам на све вас из ДСС и Двери, а не само вас лично, иако сте и ви то учинили управо овде. Кажете да ја трчим за „коском“ коју ми је бацио војвода, а не размишљате о томе ко је вама бацио ту коску за којом ви сви трчите, јер очигледно трчите! Што се ДСС и Двери тиче, сада када вам одговарам на ваш коментар, је већ постало јасно да је створен нови ДОС у Скупштини Србије, и да је ДСС поново у друштву истих оних „жутих“ са којима је био и 2000 те. Прочитајте изјаву Пајтића о томе да ће у новом сазиву Скупштине Србије, партије ДСС и Двери, коалиција ЧТЧ, Радуловић и он активно сарађивати. Ако то није нови ДОС, у зачетку, шта је? Према томе, радикали су једина патриотска опозиција у Скупштини, а ви сте гласали за нови ДОС. Наравно, то је ваше право, али барем престаните да се ограђујете од Чеде, Чанка, Тадића, Пајтића и Радуловића. Будите отворени и искрени, јер више нема разлога да се кријете иза русофилства и наводног противљења уласку у ЕУ!

    114. Варсамелеон каже:

      1. Ја нисам члан нити једне странке никада био, нити сам сада, а свој глас нисам дао ни ДСС-у, ни Дверима. Питање: да ли ви радикали можете уопште да схватите да тамо неки појединац може да не буде чланом неке странке, да не гласа за њу, али да је из реалних, логичких и толико очитих разлога вербално подржи? Ви, радикали, заиста од дрвета шуму не видите!

      2. Што се коске тиче, објасните ми, Надо: ко је то мени бацио коску и на који начин?

      3. Ако ћемо већ да поредимо вУЧКа и „жуте“, бивши РАДИКАЛ је отишао МНОГО ДАЉЕ у ИЗДАЈИ од „жутих“. Бриселски споразум, потапање Ваљевске Грачанице, ИПАП споразум, задуживање какво нису направиле СВЕ ВЛАДЕ од 1990-те до 2012., тихе санкције Русији, Парада поноса…само су врх свих издаја које је ПОЧИНИО вУЧКо и по којима је његова издаја НЕМЈЕРЉИВА чак и у односу на „жуте“ издајнике. Питање: како то да „војводи“ и вама, његовим куцама, више сметају НЕПОЧИЊЕНЕ и ПРЕТПОСТАВЉЕНЕ издаје Двери од ових и мноштва других ПОЧИЊЕНИХ издаја његовог најмилијег му ученика? И не само да му не смета, већ са таквим ДОКАЗАНИМ ИЗДАЈНИКОМ најављује МОГУЋНОСТ формирања ЗАЈЕДНИЧКЕ ВЛАДЕ!?!?!? Вама, радикалима, ништа од овога не боде очи јер ви својих очију и немате. Ви на све гледате „војводиним“ погледом, мислите његовим мозгом. А зашто је то тако, закључите сами…мада сумњам да хоћете.

      Лаку ноћ.

    115. Нада каже:

      Иако кажете да нисте члан нити једне странке, ви сте политички опредељени, па је то онда сасвим небитно. Разлика између нас је само у томе, што ви не плаћате чланарину некој странци,а ја плаћам. Ви се понашате овде као да сте члан а кажете да нисте, а ја за разлику од вас све радим отворено без скривања и лицемерја. „Коске“ нам увек бацају сви, а углавном сви који на то реагују, трче за нечијом „коском“ па ни ви нисте изузетак. Сетите се колико сте пута реаговали на нечију изјаву, а после се испоставило да је још и била обична лаж. Размислите и о томе да ли је велики број овде написаних коментара уствари трчање за нечијом коском? Што се Вучића тиче, потпуно се слажем са вама да је још већи издајник од оних који су били пре њега. Он је само са још већом брзином и одлучношћу наставио њихов издајнички пут, и превазишао их у брзини извођења издајничких радњи. Али не брините, ево формиран је сада нови ДОС, све је поново враћено на почетак. Сви су на својим местима. Санда и Двери су преузели Коштуничину улогу родољуба и русофила, док су остали поново на истом политичком путу. Ту су вам сада Пајтић, Чеда, Чанак и Тадић а придружио им се и овај Радуловић, па је све спремно за медијску и сваку другу борбу против издајника Вучића, којег ће сменити ваши „мањи издајници“ у наведеном саставу.Додуше остали смо вам ми радикали, на које нисте рачунали, али нас је премало да би ваше планове могли угрозити. Претпостављам да ће Шешеља вратити у Хаг, како вам не би сметао и како бисте разбили СРС дефинитивно и до краја. Онда вам је отворен пут у НАТО, ЕУ и распарчавање Србије. Наравно без издајника Вучића са новим „мањим издајницима“ на челу Можда ви мислите да су Чеда Чанак Тадић Пајтић и Радуловић русофили, противници НАТО и чланства у ЕУ? Знате да то није тако! Шта траже ДСС и Двери у том друштву? Треба да буду мамац за народ да гласа за њих, као некада за Коштуницу, и да се бори на улицама наших градова против издајника Вучића којег ће ови да замене. Хвала вам, ја не трчим за том коском! Не припадам новом „Отпору“ а нисам припадала ни оном старом. Нисам такав човек! О мојем мозгу не брините! Брините о свом. Нешто о „заједничкој влади“ Вучића и Шешеља. Ако буде таква влада она ће морати бити русофилска, мораће напустити овај пут у ЕУ и свакако ће бити против НАТО пакта, или је неће ни бити. Нисам нигде видела заједничку слику и наступ Вучића и Шешеља, али сам видела и слику и заједнички наступ Двери и ДСС у том новом ДОС у! Поздрав!

    116. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ма терај се бре!!!

    117. Варсамелеон каже:

      „Војвода“ ти је бацио коску, радикалац. Иди играј се са њом, ниси ти за ово.

      Поздрав.

    118. Putin za nas каже:

      А шта ли је теби санда бацила?? Подели са нама! Знамо да има за све!!!

    119. SRPSKI CAR DUSAN SILNI каже:

      ALEKSANDAR VUCIC NIKADA NIJE BIO PRAVI RADIKAL,ON JE BRITANSKI AGENT,KOJI JE BIO UBACEN U SRPSKU RADIKALNU STRANKU,JOS PRE 25 GODINA!!!

    120. Нада каже:

      Када сада гледам из овог времена уназад изгледа да сте потпуно у праву!

    121. Ђорђе (expatriate) каже:

      Можда Вучић није само обично кукавичје јаје. Можда је он двоструки агент!

      Према неким изворима убијени Борис Њемцов је био чак троструки агент!!!
      Was Boris Nemtsov a double (or was it triple) agent?
      http://greencrowasthecrowflies.blogspot.com.cy/2015/03/was-boris-nemtsov-double-or-was-it.html

      1. Кукавичија јаја увек имају шансе да преживе, јер се успешно прилагођавају и додворавају свакоме ко је на власти, али их добродушни народ ужасно мрзи због њиховог полтронизма и среброљубља.
      2. Двоструки шпијуни и агенти имају врло мршаве шансе да доживе дубоку старост. Пре или касније једна од страна изврши освету над њима.
      3. Троструки агенти… шта да кажем? Ја не знам ни једног живог.

      Видећемо… игра је у току.

    122. Варсамелеон каже:

      вУЧКо агент? Хахаха… Па он је једна обична, нагужена ПЕДЕРЧИНА која се намјестила западним амбасадорима као послушна куца. Није сигурно да ли је пицоусти двоструки или троструки 007, али оно што је након оваквих коментара сасвим сигурно је да то што ваш радикалски мозак осмисли, то ни три будале заједно нису у стању. :)

      Поздрав.

    123. БилиПитон каже:

      Како онда Шешељ није за 25 година провалио Вучића да је убачени агент, а за само неколико месеци ,,провалио,, Двери и ДСС да су амерички шпијуни. Ама ви радикали никако да саставите две реченице, а да једна није у супротности са другом.

    124. Нада каже:

      Како то да се ви сви из Двери толико бавите Шешељем?, То је већ право чудо! Можда тиме желите да скренете поглед са ваших људи у врху Двери и ДСС? За Шешеља сте до сада открили да је Хрват, да је рођен 1945 године, да је докторирао на Београдском Правном факултету не као најмлађи доктор права, већ као деда, па сте већ унапред гледањем у карте установили како он ради за Вучића а против вас патриота и ваших савезника из ЧБЧ коалиције Пајтића и Радуловића! Он учествује у крађи ваших и њихових патриотских гласова и шта све не! Е, ако је и од вас много је! Па смањите мало побогу! Све више је смешно а све мање реално поведите рачуна и о томе!

    125. Putin za nas каже:

      Заборавили сте да је он спотако несрећног Нила Армстронга приликом шетње по Месецу. То је крунски доказ досманлија да Воја ради против Србије…..

    126. Нада каже:

      Што се ових реченица тиче и њиховом састављању, волела бих да видим барем једну написану од стране чланства ДСС и Двери, на тему изјаве Санде Рашковић Ивић, да су Срби у Сребреници извршили геноцид. То је тешка оптужба српском народу коју сте ставили на терет свима нама поштовани родољуби, и требало је мало више о томе писати! Некако вам та тема не иде! Неколико пута смо ми остали то напоменули, а ваши коментари су углавном изостајали, па закључујем да се већина вас са тим слаже. Ћутање је знак слагања зар не? Уместо тога стално копате по биографији Шешеља и тражите „важне“ податке како бисте пљували по Радикалима и називали нас погрдним именима! Тако се то ради када се води битка против опозиционе странке да би је некако разбили, а на задовољство непријатеља Србије, и оних који тврде као и Санда да смо починили геноцид у Сребреници!

    127. БилиПитон каже:

      Ја сам госпа Надо за разлику од вас погледао оргинални снимак емисије, а ви намонтирани видео клип за потребе СРС-а. У оргиналном снимку се јасно чује да Санда пита оног Хрвата,, по вама, злочин у Сребреници је геноцид, а олуја хуманитарна акција,, Е видите ту је избачено оно ,, по вама,, и онда смо добили,, геноцид у Сребреници,,Али џаба ја ово пишем, кад је код вас створено мишљење да је Санда ,,бундица,, хрватица гора од Кандићке и Бисерко заједно. Ви сте убеђени да сте једини патриоти у Србији, ја нисам и кад дође време да се непобитно то докаже, чисто сумњам да ћете и тада признати да сте погрешили. И још једном о главном, како Шешељ за 25 година није провалио Вучића да је британски агент, а био му је најближи сарадник после Лулаџије.

    128. Посматрач каже:

      Ово сте добро приметили. Неке политичке странке се боре против политичке конкуренције лепљењем етикета и монтажама.
      Изгледа да сте ухватили СРС у у медијском лоповлуку (измена реченог избацивањем речи која мења смисао). И сада се питамо где је Вегета (онај који се у све меша) научио занат.

    129. Нада каже:

      А ја вас питам хоћете ли ви признати да сте погрешили, обзиром да је ваша Санда већ у новооснованом ДОС у?

    130. Putin za nas каже:

      Били……. Држ’ се своје лопате…. Бизнис трпи!

    131. Варсамелеон каже:

      Да. Вјероватно из тог разлога „војвода“ најављује формирање владе са вУЧКом. :)

    132. Александар Цвијетиновић каже:

      А откуд ви знате да они нису прешли цензус? Осим ако не вјерујете у сваку ријеч коју изговори Шешељ.
      Много већу корист од избацивања коалиције Двери ДСС из Скупштине има Вучић. Математички гледано, ако је СНС добио 48% а СРС 8%, онда је избацивањем једне (или више листа) из Скупштине 6 пута повољније по власт.
      Каква су то онда радикали опозиција, ако су уопште опозиција?

    133. Нада каже:

      Ради се о поштовању закона и правила избора. Ако нису прошли цензус, не могу ући у Скупштину! Тачка! Тако је важило за све , тако и за вас „жуте“! Ако се прекрши закон имамо право да изађемо на улице и тражимо одговорност за крађу. Нема везе коме иде колико мандата! Закон се мора поштовати, господо ви који држите до своје Отаџбине! Не може мењати закон ниједан амбасадор, ни Вучић! Нико!

    134. N. каже:

      I ne otima radikalima, nego SNS-u, budalo.

    135. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Торњај се глупачо!

    136. Putin za nas каже:

      Ма фали њој нешто, мој Лаве… А није памет.

    137. Варсамелеон каже:

      Типичан одговор приглупе, неотесане, неваспитане радикалчине.

    138. Лав Јеленовић - БИП каже:

      А и ти си се јавио по следовање а? Ево га и теби.

    139. Варсамелеон каже:

      Радикали су и једни и други: једни бивши, други садашњи. Углавном, доказано иста сорта.

      Поздрав.

    140. Нада каже:

      Све је јасно зато што за разлику од вас, добро памтимо сви вас „жуте!“ Страх од тога да се можете вратити је толики у народу, да не могу да верујем да сте добили и толико гласова колико их наводно имате и ви, и они ваши из ЧБЧ коалиције! Гори сте од Вучића, због вас народ гласа за њега! Немате разлога з љутњу! Уништили сте вољу народа да се брани, својим поступцима од 5 октобра до данас! Нисте се променили ни мало!

    141. Александар Цвијетиновић каже:

      Госпођо (или госпођице), не знам откуд вам се ти жути привиђају. Налупали сте се жестоко у само пар реченица. Ако имате нешто сувисло да кажете, дајте да размијенимо мишљења. У супротном, дајте да се у миру разилазимо.

    142. Нада каже:

      Добро, ви сте се „променили“ Ви нисте „жути“! Променили сте председника, променили сте реторику, постали сте жестоки русофили, и патриоте мислећи да ће народ заборавити све оне године када сте са „жутима“ владали на „смену“. Тешко је то заборавити, јер то нас кошта, и коштаће нас још дуги низ година. Знам да сви мисле да су Срби забораван народ и да лако опраштају и то је тачно! Али толико тачно баш и није! Ваш лош имиџ који сте с правом стекли не да вам да прођете ни у Скупштину, а камоли нешто више. Овде бесните без разлога! Љути сте на Радикале, јер ето они траже да се поштују правила тј .закон. Као да ви то не би тражили да смо ми на ивици цензуса! Рекла сам вам да се људи плаше да се ви вратите у било ком облику на власт! Шта вам није јасно? Распитајте се у обичном народу о томе, и сазнаћете исто што и ја! Можда сте ви сада искрени, и стварно мислите то што говорите. За чланство сам скоро сигурна да је тако! Сада вам треба време да то и докажете и народу.

    143. Ђорђе (expatriate) каже:

      Ова реченица вам је ка у владике нашега српскога Његоша:
      „Људи се плаше да се ви вратите у било ком облику на власт.“
      Да, тако је. Вук длаку мења, ал’ ћуд никако.

    144. Александар Цвијетиновић каже:

      Госпођо Надо, Христос воскресе!
      Ако ћемо да потежемо прошлост – да се вратимо мало у период кад је СРС била омиљена опозиција г. Милошевића. И да видимо како сте се онда понијели. Знате, има нас који памтимо и то, а не само период од октобра 2000 па надаље.
      Ја сам из Републике Српске. Добро се сјећам санкција на Дрини које нам је увео „велики вожд“ и сјећем се и изјава г. Шешеља из тог периода како је то велеиздаја српских националних интереса. А онда првом приликом, ето војводе у власти са тим истим СПС-ом. Сутра, ако му буде одговарало, ето њега у заједно са тим истим ДСС-ом и Сандом коју данас толико пљује. То је за радикале легитимна политичка борба.
      Него да баталимо политику, јер се не слажемо. Чисто математички погледајте ко добија највише тиме што коалиција ДСС Двери остаје испод цензуса. Па пробајте да размислите зашто се СРС залаже за тако нешто. Из правдољубља сигурно није.

    145. Нада каже:

      Ваистину васкрсе! Нити једна опција у Србији, а како ствари стоје ни у свету није без мане. Такво нешто је чак и немогуће да постоји. Али, стварно не треба осудити СРС због коалиције са Милошевићем у време када је тадашња СР ЈУгославија била нападнута. Када је једна држава нападнута, све партије би требале бити јединствене у одбрани, и дати све од себе да се држава одбрани. У Србији су неке партије у то време активно помагале агресору и позивале га на још дуже бомбардовање, неке су само вербално осуђивале напад на Србију, а СРС је подржала владу у одбрани земље Ви мислите да је то било погрешно, а ја мислим да није. Искрено верујем да ће ДСС и Двери ући у Скупштину, и у то скоро да уопште не сумњам, али је проблем у томе што је патриотска опозиција и са њима у Скупштини веома слаба. Ако се деси то чудо да ДСС и Двери не уђу у Скупштину, највише ће добити најјача партија тј. СНС, па затим СПС а онда и најмање СРС и можда остале ниже позициониране партије у незнатном проценту. Патриотска опозиција ту мислим на све нас који сматрамо да смо гласали против ЕУ, НАТО пакта, Бриселског споразума, промене Устава, даљег распарчавања Отаџбине итд. ће изгубити ако се то деси Овде се препиремо око тога ко је онј који ће стварно заступати ово то сам набројала а ко се само декларативно за то залаже. Бити преварен од било које партије у Србији је постало нормално и потпуно прихватљиво, а ко ће од нас бити преварен и хоће ли бити преварен видећемо! Узалуд се трудимо да изгатамо ко је кукавичје јаје, јер није нам дато да знамо унапред. Поздрав за вас и Републику Српску!

    146. Putin za nas каже:

      Е ајд, матере ти, реци да ти је тад било горе него данас?

    147. N. каже:

      Bravo!

    148. Аца Тодоровић каже:

      Данас је веома вас пуно који критикујете и нападате Шешеља. Шешељ се окомио на оне за које тврди да немају цензус за улазак у Скупштину. Та слабашна опозиција и јесте проблем у Србији. Да имамо јаку опозиоцију не би нам издајници били на власти. Тачно је да Шешељ не трпи конкуренцију и тачно је да жели свог сина да увуче у Скупштину, али чињеница је да су велике мућке око цензуса за коалицију у кој су Чеда. Чанак и Тадић као и око коалиције Двери -ДСС. Двери-ДСС неће нам нанети ни користи ни штете ако уђу у Скупштину, међутим велика је штета ако уђу СДС-ЛДП-ЛСВ у скупштину који су испод цензуса. Зато ћу подржати Шешеља ако стварно направи протесте као што је обећао.

    149. Велика Mетла каже:

      Ацо,веруј да се нешто спрема о чему ми појма немамо,а нама потурају да тупимо зубе око глупости цензуса!Не заборави изборе 2014.кад су Радикали остали испод цензуса ови данашњи који нападају Радикале су ћутали као и свих 12 година док је Шешељ био у притвору!Мирно и поносно су посматрали како дос-манлије уништавају Србију!За разлику од Милошевића против којега су годинама лупали о лонце и дували у звиждаљке дос-манлијама нису смели ни реч изустити!А што се тиче Двери и ДСС-а ја сам скоро 100%сигуран да би гласали за све за шта гласају и дос-манлије,а што би ишло пицоустом у корист!

    150. hm? каже:

      Ту нема дилеме ДСС и Санда лично су већ гласали за такве ствари годинама.

    151. Велика Mетла каже:

      Санда је била амбасадор за време дос-манлија,гласала за потписивање споразума са нато-м 2006.године!По питању ње мени је то довољно,да не помињем „џеносајд болан“!Што се Бошка тиче она фирма „Катена Мунди“ и око 50%власништва његово ми нешто говоре да ту нису чиста посла!Али,није та једна фирма проблем,него имамо ми и много неупоредиво већих проблема са штетом која се прави Србији!

    152. hm? каже:

      Није фирма проблем човек има права да се бави чиме год хоће, проблем је што није доследан и што је спреман за коалицију са ДСС после свега тога.

    153. Александар Цвијетиновић каже:

      „А што се тиче Двери и ДСС-а ја сам скоро 100%сигуран да би гласали за све за шта гласају и дос-манлије,а што би ишло пицоустом у корист!“
      Али зашто? Па нити једном једином изјавом нису показали тако нешто. Бојим се да ће, док се Срби освијесте, нестати Србије. Опозиција (каква таква) која има 8% гласова, измиче столицу онима који имају 5%. Па да ли је то нормално? Постоји милион програмских

    154. Нада каже:

      Није господине Ацо! И пре избора, ако се сећате, сви текстови о СРС и Шешељу били су накнадно затрпани коментарима ових патриота! Толико ругања пљувања и инсинуација је било да сам се питала да ли су они против Вучића или Шешеља? Данас сам схватила да су они и против једног и против другог!

    155. Аца Тодоровић каже:

      Не би рекао да су против Вучића. Нападају само Шешеља.
      Вучић на све начине покушава да изврши задат задатак и да у парламент убаци оне који нису прошли цензус.

    156. Нада каже:

      Они су заправо смислили да после грозоте Вучића, они поново дођу на власт, нешто као „спас“! Међутим, ето није успело! Уосталом они су криви и то сви ови из ДОС а што је Вучић уопште и дошао на власт. Пајтић је то барем признао, и извинио се!

    157. Велика Mетла каже:

      По питању есенесоваца Пајтић је био најпоштенији од свих дос-манлија!

    158. Нада каже:

      Да! Иако га то не оправдава али је барем имао храбрости и довољно поштења да каже истину!

    159. Велика Mетла каже:

      Не може дос-манлије ништа оправдати,а ни океани опрати од онога шта су урадили Србији!

    160. Нада каже:

      Па у смислу тога да је у стању да призна грешку он је поштенији. Не ради се овде о криминалу, и свеукупној владавини ДОС!

    161. Милутин каже:

      Па га сада, зато, газде американци мењају, није се довољно показао као издајица и американац.

    162. Савин каже:

      Што их није убацио 2014те?
      Тек сад је добио задатак?

    163. hm? каже:

      2014. му нису биле потребне лажне патриоте у скупштини јер правих није ни било.

    164. Савин каже:

      Зар има правих у Србији уопште?

    165. Аца Тодоровић каже:

      Шта ја знам. Назови америчку амбасаду па њих питај. Они траже од Вучића да убаци коалиције ДСС-Двери и СДС-ЛДП-ЛСВ у скупштину.

    166. Савин каже:

      Не могу да дођем до скота, он са Србијом разговара само преко Шекијевог Пулена

    167. SRPSKI CAR DUSAN SILNI каже:

      JASMINA VUJIC JE REKTOR UNIVERZITETA BERKLI U KALIFORNIJI I EKPERT ZA NUKLEARNU FIZIKU I VISOKOPOZICIONIRANA U AGENCIJI ZA NUKLEARNU BEZBEDNOST AMERIKE.ONA JE AGENT AMERICKE CIE!!! JASMINA VUJIC JE PREDSEDNIK POLITICKOG SAVETA KOALICIJE DSS I DVERI!!!

    168. Ђорђе (expatriate) каже:

      Jasmina Vujic iz Dveri je agent americkih interesa
      https://www.youtube.com/watch?v=jww7jS29M_M

      Оно што ме благо нервира је ехо у том видео клипу. Не прија мојим ушима.
      Остало је ОК и приказује чињенично стање.
      Музиканти, у овом случају Двери, свирају ономе ко их плаћа, па то се ваљда већ зна.

      Šešelj- Sanda Rašković Ivić je ustaški agent
      https://www.youtube.com/watch?v=7O7iKeCrzKA

      Војводи Шешељу дозлогрдило да га питају једна те иста питања на која је одговорио већ много пута пруживши доказе. Барем нам је потврдио још једно кукавичје јаје у том кратком видеу на youtube. Хвала Војводо!

      Ово је тек шлаг на торту! Свако своје бодри. Свака птица своме јату лети.
      Хомосексуалци подржавају Двери
      https://www.youtube.com/watch?v=KS6uKI6XHbY&feature=youtu.be&a

      Zoran Krasić na svom tweeteru juče 29-04-2016 razotkrio ko koga podržava:
      „Да ли ће сутра да буде и породична шетња?
      Гејеви најавили, па не иде породична.
      Зашто нема ни у најави свештеника?
      Сутра ће све и свашта да се скандира, а вероватно неће оно Вучићу п….у,
      јер би се половина окупљених разбежала. Послаћу Микића и Страјнића.“

    169. Profesor Ding-Dong каже:

      Ја више не гласам за никог!
      Јбмти овакву опозицију кад не могу да се удруже да терају ова говеда да не уништавају народ више!

    170. Аца Тодоровић каже:

      Онда гласај за неког. Само још да видимо ко је опозиција, а ко је власт, да не јбмо погрешне.

    171. Profesor Ding-Dong каже:

      За кога бре да гласам?
      За Љубишау Прелетачевића Белог можда хахахах то би још и било најбоље!

    172. Аца Тодоровић каже:

      Треба да пронађемо оног Шећеровског ако је још жив. Био би идеална прилика :)))))

    173. HERCEGOVINA RS каже:

      У, .еботе, ти се опет ухватио мрца. И тај је давно у вјечним ловиштима.

    174. Никола Крстић каже:

      Слажем се са тобом. Све ми на то мирише. Срамота.

    175. Нада каже:

      Да је СРС странка која нема 5% гласова на изборима, да ли бисте и онда мислили да треба да уђе у Скупштину, без обзира што то не би било по закону, или би мислили и рекли, да се „не треба држати закона као пијан плота“ као што то покушавате да урадите у овом случају? Друга ствар коју сте написали је да је СРС објавила прелиминарне резултате, према којима ДСС и Двери имају 6,62% гласова.То је полуистина, јер сте заборавили да наведете на основу којег процента пребројаних листића једобијен такав резултат. Полуистине су најгора врста лажи.

    176. N. каже:

      Nego sta je. A sve ima svoje razloge.. pa i njegova podrska… Podrska prvom americkom coveku u Srbiji!!! Bolje da se poklopi i cuti, zlo jedno povampireno.

Коментари су затворени.