Прочитај ми чланак

ШЕШЕЉ: О рушењу Вучића путем уличних протеста

0

Лидер Српске радикалне стране Војислав Шешељ рекао је да та странка неће рушити режим Александра Вучића док год је он за сарадњу са Русијом. Шешељ је рекао да су радикали највећи критичари Вучића али да неће прибећи уличном сценарију.

Лидер Српске радикалне стране Војислав Шешељ рекао је да та странка неће рушити режим Александра Вучића док год је он за сарадњу са Русијом. Шешељ је рекао да су радикали највећи критичари Вучића али да неће прибећи уличном сценарију.

– Српска радикална странка је државотворна странка. Ми смо у Србији још увек у опозицији. Ми смо оштра опозиција, видели сте по томе како смо дочекали Вучића у Народној Скупштини. Нико није имао озбиљнију критику на његов експозе од српских радикала. Питају нас што не идете жешће, што не идете на улицу. То је оно што желе српски непријатељи. Не! Док овај режим води политику пријатељства са Русијом нећемо га рушити на улици – рекао је Шешељ на митингу који је одржао у Бајиној Башти дан пре референдума у Републици Српској

Шешељ је рекао да му се не допада што Вучић седи на две столице и да постоји могућност да на крају Србија изгуби на обе стране.

– Ко седи на две столице увек се поломи на крају. Русија има огромно стрпљење према Србији а они се играју са тим стрпљењем. Не би смело да се  деси да  изгубимо то поверење – објаснио је Шешељ.

243 коментара “ШЕШЕЉ: О рушењу Вучића путем уличних протеста

  1. Aljeka каже:

    Тако је тата Шеки, ти си ми други отац, одма после Фахрије. Против мене си колико си био и против Слобе, само за народ.

    1. KIM каже:

      Bravo Diki

    2. DIKI каже:

      Bedan pokušaj. Ti si ipak trećerazredan lik. Uvek samo epizodne uloge.

    3. KIM каже:

      Nisam gledao tvoju poslednju epizodu sa Duškom Dugouškom. Zašto mu nisi lajkovao kao što su to uradili i ostali drugosrbijanci Perun, Džo Jang….i ostali iz DS? Ti si poznat po saradnji sa takvima. Voliš se sa nekima tamo iz Zemuna, a onda se razočaravaš u njih. Družeći se sa njima, naučio si kako se pravi betonska obuća. Opasan je onaj Zemunac, a i njegov drugar koji se razume u IT tehnologiju.

    4. DIKI каже:

      Ne kenjaj gosn Lave Jelenović BIP-e, da ne vabnem Jednorukog Krstivoja on je Streptomicin za tvoju moždanu gangrenu. Ako je šta mozga ostalo.

    5. KIM каже:

      Vabni tog sakatog. Evo pokušaću i ja ….kuco, kuco….ne javlja se. Otišao izgleda na večni počinak jadan. Jedan serator na planeti manje.

    6. Аца Тодоровић каже:

      Да не поверујеш. Ким је женско и носи сукњу. Понаша се као језуита. Не критикује нас на страницама, на којима су вести о Вучићу и где критикујемо Вучића, већ нас сачека да нас извређа када критикујемо Вучићеве слуге Бошка и Шешеља. Иста особа има најмање два фејзбук профила, у којима на подмукли начин пише да не треба да дирамо Вучића, јер нема ко да га замени и да ће после њега доћи гори.

    7. DIKI каже:

      E moj Aco. E moj Aco, koga optužuju neki da si OZNA. Pa KIM ti je Lav Jelenović – BIP, Radikal koji je u vojsci bio na Pragama u miru obezbeđenje Banke (koju je za malo zapalio “popravljajući“ šporet), osoba sa lošom srčkom, koji je penzionisan a sada verovatno opet radi isto ali preko Omladinske. Ima taj poprilično nikova, mnoge ljude je klonirao pa bio banovan ali znaš kako, Banke imaju više sokoćala sa više IP adresa. Pa se stalno pojavljuje. A i ne dežura se uvek na istom mestu.
      Ima on Aco profila koliko voliš a sada je ponovo aktivirao jedan stari, misleći da nisam primetio. Tek ćete ga uočiti, kada postane bezobrazan. A on to mora, to je jače od njega. Pokvareni mali crv koji će i pandrknuti kao crv. Crvljiv mu moral.

    8. Аца Тодоровић каже:

      Не би се сложио, осим ако имаш прецизну информацију. Ипак мислим, да је Ким женско. Забрља понекад у писању у мушком роду. Ноћас ми је после два коментара од Кима на овој страници, стигао и трећи коментар фејзбук страници В. грачанице под именом Виолета Николић. Коментари су били у периоду од 3-4 сата ујутру, један за другим. На оба места је писано латиницом, без граматичких грешака и креативно, како то воле да кажу режимски ботови. То не ради Лав Јеленовић.
      Коментатори попут Кима и Маринка,јер би било провидно. нас не нападају када је тема Вучић, зато нас сачекају на другим темама, да би осули паљбу по нама. Њени дуги текстови. специфични за женску особу.Данас нема ботова Легенде, Гаврила, и других, ли ту је Ким, да блати нас и скреће са теме, чиме би затрпао наше коментар у којима критикујемо Вучића, ЕУ, и Вучићеве пијуне.
      Нисам сигуран мислим , да се Лав повукао,јер га је блам како се Шешељ понаша.

    9. DIKI каже:

      E moj Aco, ne insistiram, veruj u šta god želiš. Ali da ti stari zastavnik kaže jednu stvar (koju su i njemu kao mladom nekada davno rekli) : Pokvarenim ljudima i uspeva sve što im uspeva zato što normalni ne mogu zamisliti toliku podlost. Ko se toga u ratu nije pridržavao, obično se nije glave nanosio.
      Ti pojma nemaš šta je dotična spodoba sve radila. To nekada ne rade ni deca ometena u razvoju.

    10. Аца Тодоровић каже:

      Знам да је ова дотична спобода на све спремна, али ипак тврдим да је женско. Са Лавом сам увек имао нормалну дискусију, а са овом спободом, то ником није успело. Ова спобода је типичан језуит. представља се као патриота, а ради за издајнике. Она је јестзе паметна, али не довољно да би приктрила своје намере, прозрели смо је и на другим местима. И на фб страници, представљала се противник потапања В Грачанице,а као наводно ту ГВучић ништа није крив и не треба од њега да тражимо. Исто као и овде сада напада нас који бранимо В. Грачаницу. Поремећена особа јесте, али ради по задатку и добро зарађује.

    11. DIKI каже:

      Ovaj je baš to, poremećen. Ima to svoju predistoriju, ali predugo bi trajalo.

  2. KIM каже:

    Tako je Vojvodo!!!!

  3. Legenda каже:

    Koja je protuva ova Seselj
    koliko covek mora da bude glup da bude clan SRS!!!

    1. KIM каже:

      Ako hoćeš da te učlanim, moraš prvo na kolena da padneš i da me zamoliš :)))))

    2. Legenda каже:

      gde si kim, jesi li streljao nekog techu od jutros hahaahhahhaha

    3. dom pedro каже:

      ustasa samo sanja kako bi nekoga streljao. Streljaj malo onu tvoju mumiju svojom kitom to ce malo da te smiri

    4. dom pedro каже:

      manje glup od tebe da bi bio tudjmanovo ustasko kopile kao sto si ti HDZ-ovac

  4. Perun каже:

    šešelj:
    Ми смо оштра опозиција, видели сте по томе како смо дочекали Вучића у Народној Скупштини. Нико није имао озбиљнију критику на његов експозе од српских радикала.
    ———
    Nezamislivo je a uz to je i veoma tragično da postoje osobe koje veruju ovoj moralnoj protuvi, udbaškom cinkarošu.

    1. KIM каже:

      Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine. Mogu samo da ga puše, oni što nas ne voleeeee……

    2. DIKI каже:

      Još jedan kulturan komentar osobe koja drugima zamera da su nekulturni.

    3. KIM каже:

      Ne zameram ja nekulturu, već pokušavam da vas prosvetlim. Ja sam uvek fin i pristojan. Dobro, ponekad mi se omakne neka duhovnost.

    4. Legenda каже:

      jeste
      toliko si duhovan da je to prosto duhovito
      je li, jesi li ubio nekog rodjaka danas
      ja ih ne bi ubijao da sam na tvom mestu, prvo bi ih karao hahahhhahahaha

    5. dom pedro каже:

      znamo, znamo , to tako ide kod usrasa, prvo karas u bulju pa samo zatim ubijes. Dobro je bar sto priznajes

    6. DIKI каже:

      Toliko si “duhovan“ da je potreban Egzorcist. I veoma podsećaš na Lava Jelenovića. Da niste blizanci? Pitanje je retoričko.

    7. моћни Џо Јанг каже:

      Но цомент.. а море и цемент:)))

    8. DIKI каже:

      Ja duševna ćoeka. Ti bi da mu velikodušno pokloniiš Adidas patike. Doduše od betona ali šta sad, nećemo cepidlačiti. A onda pljivanje, ronjenje, proučavanje morskog dna. Isti Kusto, malo blentav doduše (ovo je jako tankoćutna dijagnoza, lik je bolestan, davno zreo za hospitzalizaciju, trajno, sa oznakom “Bez oštrih predmeta“).

    9. KIM каже:

      A to su opet neke pretnje u vezi IP? Možda preko radara uhvatiš moju IP. Možda si ti pripadnik zemunskog klana? Oni proizvode takvu obuću. Brrrr…….

    10. DIKI каже:

      Pitala tvoja ljubav IME za tebe. Kaže da joj nedostaješ. Mislim, smeštaj kod tebe. Ma, dobro, samo te zezam, dosada sam te preskakao, gotovo je sa pardoniranjem. Nik ti je svaka čast, nisi mogao kretenskiji izabrati. I šta reče povlačiš se??? BUHAHAHAHA, niko tebi ne veruje ni onako ni ovako.

    11. KIM каже:

      Nikada se ja nisam povukao. Ja sam Kim. Možda si me pomešao sa nekim. Ali svejedno znam od svojih prijatelja dosta o tvojim gluporijama na portalima.

    12. DIKI каже:

      Ja sam Barak Obama. Očigledna stvar. Kao što si ti KIM. MAK???? BIBER????

    13. KIM каже:

      Ne, ja sam smuk. Možda i pepermint, a možda i nemoćni džo jang. A možda svo troje istovremeno.

    14. DIKI каже:

      Ti si samo bezobrazan. veoma je jednostavno. I nepristojan da mere nema.

    15. RR каже:

      On je čuveni KIMindža ispod suknje mislilac i mirišljavac.

    16. Нада каже:

      Опростите, али нико није тако „културан“ као Ваш пријатељ Џо Јанг! Ја то најбоље знам! Мислим да не треба да Вам набрајам све „културне“ епитете које ми је упутио, а није му изостала ни Ваша подршка у томе! Зато, звучи помало смешно и глупо, да се овде некоме замера непристојност, поготову од стране оних, који се једино по томе и истичу на овом сајту.

    17. DIKI каже:

      Ja njemu u stvari ništa ne zameram osim pokvarenosti. Prosto, reč je o podmukloj osobi a da li je SNS, Radikal, Dveri, Zveri ili nešto treće je tercijarnog karaktera. Osim toga, isti vidi balvan u tuđem oku ali ne i u svom. I na kraju krajeva, to što Vi imate ili nemate sa Džoom, raspravite javno ili u 4 oka, to je Vaša stvar. Ja Vam nikada ružnu reč nisam uputio iako znam da ste vatrena Radikalka. Ja znam da ima ljudi koji veruju u nešto. Ja se sa tim ne slažem ali oni veruju u to i ja to poštujem. Ne slažem se ni sa stavovima pripadnika SS jedinica, ali većina je verovala i ginula masovno za svoje ideje i ja to poštujem. A moji đedovi su ih upucavali đe god su mogli, jer 7 SS nije bila popularna u našim krajevima. Đedovi su bili i četnici i partizani.
      Prema tome, mešate se u lični sukob i ne garantujem da Vas neko neće i vređati. Ja neću. Što za ove TRANSFORMERSE ne važi. Oni imaju poseban tretman. I još nešto, to su ljudi koji ni u šta ne veruju, nego kako vetar duva. Kako znam? Pa eto znam da Vi niste od tih. Odakle mi to? Pa gospa Nado, nisam ja ostao živ samo zato što sam bio među ljudinama nego i što živom insanu ne verujem. Hajvanu bih poverovao ali insanu jok.

    18. KIM каже:

      Ti si ostao živ jer nisi napuštao sklonište odmah iza zgrade u kojoj si živeo. Imao si gde da pobegneš, ali nisi poneo iz stana rezervne gaće, a one jedine su ti se nešto zaprljale.

    19. Нада каже:

      Са Џоом немам о чему више да расправљам, нити јавно, а ни у „четири ока,“ јер сам сваку расправу са том особом завршила. Мој коментар односио се на Вашу примедбу да је особа са ником „Ким“ некултурна. Морала сам да приметим да је далеко некултурнија особа на овом сајту управо Ваш пријатељ Џо Јанг, којем то никада нисте замерили. Напротив, Ви сте га подржавали увек када је, рецимо мени, упућивао одвратне псовке и речи. Принципијелно, требало би да Вам смета некултура било које особе, или да Вам то уопште не смета, па да толеришете свачију некултуру и да је прећуткујете. Наравно, за такво нешто треба бити принципијелан.
      Можете слободно да ме због тога увредите и Ви, и било ко други, јер се наводно мешам у лични сукоб, Уосталом, ако је до вређања, то и не би било за мене нешто ново. Право да Вам кажем више ми није ни битно. Само изволите, слободно!
      Хтели сте да кажете ваљда „види трун у туђем оку, а у свом не види балван“? То јесте добра и поучна народна пословица која често важи и за друге а не само за особу са ником „Ким“зар не? Кажете да ми нисте упутили ни једну ружну реч „ИАКО сам Радикалка“! Насмејали сте ме! Мислим да знате како то звучи, па Вас питам да ли је за Вас то нешто срамно бити следбеник идеологије српског национализма и Радикал? Дозвољавам да је то за Вас тако, али је питање онда зашто? Видите, ја сам поносна на то што сам српски националиста и то јавно кажем, за разлику од многих лицемера и кукавица којих има овде много, а који се крију иза лажне неутралности и тобожње неприпадности ни једној партији, па се бусају у груди и хвале својим патриотзмом и наводно „јуначком борбом!“ Има додуше оних који нису чланови ни једне партије, али ипак је већи број ових горе описаних, који су чланови или симпатизери неких партија, али баш то кукавички крију. Међутим, то им је узалудно, јер се из њихових коментара и „лајкова“види одакле „ветар дува!“
      И, на крају, могу да Вам кажем да ми је драго што сте остали живи. Морам да приметим да неки нису.

    20. DIKI каже:

      Što se odnosa sa Džoom tiče. moram da ponovim, raspravite to sa njim a ne s mojom malenkošću, jer se pretvara u trač. Inače vama dragi KIM, koji je poznatiji kao Lav Jelenović BIP i ima još poprilično nikova ali nije o tome ovde reč, Vi ga podržavajte. Ja znam o kako bednoj osobi se radi, pokvarenoj do srži. Mene su u vojnoj školi učili da se čuvam ljudi sa više imena a tada nije bio u pitanju internet ali kao da jeste.
      Što se Radikala tiče, reč je o netolerantnoj grupi ljudi, veoma nasrtljivoj, za malo kao ovi žuti. Većina je skupa sa bivšim žutima sada u SNS-u što prilično govori o moralu ljudi. Moje iskustvo sa takozvanim dobrovoljcima Vaše stranke u ratu je veoma negativno i nisam sreo nijednog kolegu ma kog čina ili specijalnosti da kaže nešto pozitivno. Verovatno smo svi bili slepi, ne videsmo tolika junaštva.
      I ja primećujem da se neki nisu vratili, Kod nas u VOJIN-u se tačno zna po imenu, prezimenu i činu. To što sam ostao na žalost Vas radikala ne menja stvar. Vi to prosto ne možete da sakrijete i mene to ne tangira. Da mi kaže neko koji se u ratu istakao, pogodilo bi me ali ovako, nemam nikakvih problema sa vašom mržnjom.
      A što se Džoa tiče, on malo jače od mene doživljava sav doprinos Radikala, ima više ratnog staža nego neke vaše radikalske veličine radnog staža. I dalje, čudim se kada se zna odakle je premijer i predsednik da se uopšte javljate za reč. Svi vi radikali. pravite neki čudan otklon od tih persona, podsećate me na Nemce posle izgubljenog rata, niko nije voleo Hitlera. Čak ni njegova lična sekretarica. Strašno !!!! Ni vi radikali ovu dvojicu.
      Što se samih radikala tiče, pretpostavljam da ste ponosni i na vojvodu koji je tražio da Amerika samelje Irak i Sadama a onda se kada su primljeni kod Sadama izvinjavao BAAS partiji. Nama se nikada nije izvinio za sve idiotizme koje je pravio već se samo bezočno cerekao. Valjda je jako smešno. Kao što je bilo neobično smešno kada nam je za kralja hteo dovesti belosvetskog hohštaplera Aleksisa Brimejera iliti Aleksej II Dolgorukov Romanova. Da nije strašno bilo bi smešno. Laufer ne postoji, on ne zna kako stvarno lauferi izgledaju. Ja sam odškolovao nekoliko primeraka, doduše iz druge oblasti pa su zatim na predlog pretpostavljenih specijalizovano školovani. Ja znam da se masa ljudi plaši tih ljudi i to ima poreklo u veoma crnim događajima u životima tih osoba. Mene je recimo iznenadio broj osoba koje su na zapadu svojevremeno tražile ( i dobile ) politički azil, a samo su na smrt pregazili ovde nekoga. Pa da izbegnu ćorku.
      Meni je jasno da mnogi ljudi imaju veoma prljave dosijee, ali to nije moj problem. Ja nemam, nisam bio politički perspektivan ali nisam ni politički a ni na koji drugi način kompromitovan. Kompromitovani su danas najveći bukači, ali eto “slučajno“ znam da postoji više kopija dosijea, Prosto, tako se to radi. Vidim da ste ili slabo obavešteni ili se pravite da ste slabo obavešteni, mogao bih ja mnogo toga nabrajati veoma lošeg, ali vas je nemoguće ubediti pa i ne pokušavam. Kao što ne bih nekog ustašu pokušao naterati da pogleda istini u oči, to je nemoguća misija. Mada, i oni tvde da je Šešelj njihovog porekla i dodaju neizbežno – nažalost.
      Znate, na ovakvim mestima je strašno neukusno nekome određivati šta će lajkovati. Baš onako nevaspitano. A ovde ćutanje ne znači odobravanje a i lajk može biti nekom delu koji čak u svojoj zaslepljenosti niste videli. Što nije moj problem. I da završim, ako bih morao birati ko bi mi u eventualnom ratnom sukobu voleo da mi štiti leđa, to bi bio Džo. Izvinite ali Vama ne verujem. To je moje pravo. A vi sebi odaberite favorite, ko Vam brani.
      P. s. Da, mislio sam na iver u tuđem oku, pa se prebacio. U ovakvim “raspravama“ i to može biti argument. Nisam ja od juče, pa prema tome, mislim da smo se razumeli. I u tom smislu imate svoje partijske istomišljenike, imate znači svoje, ja imam svoje, a ako ste sa Džoom završili, ja bih prekinuo ovo indirektno opanjkavanje, učili su me da je to ružno.
      I da, moram reći, Vi niste uspeli ovaj put da me nasmejete. Ovde nema ništa smešno samo mnogo žalosnog.

    21. моћни Џо Јанг каже:

      :)))
      Ауууу брате, па зар тако отворено и без рукавица са једном овако радикалном „дамом“?! Зар не знаш колезо мој сурови, да су оне све почев од Поплазићке па надоле, све одреда танкоћутне и осетљиве на псовке и вулгарности (осим ако нису из уста Воје Златоустог), али им трачарење, клетве до у девето колено, подметање, сплетке, издаје и продаје, а пре свега ЛАЖ, бесрамна лаж док те гледају у очи.. ич не смета?!
      Упознао сам деведесетих неке даме из пословне пратње што су ординирале по хотелу Младост на Бањици, знаш да смо горе били једно време:)… НИЈЕДНУ псовку нити ружну реч нисам из њихових уста чуо!
      Дапаче, дагушче – веома образоване, факултетски школоване, ал’ што су се ДРАЛЕ и стењале после два из апартмана, па то је било несносно! Нисам се могао наспавати к’о човек и ићи ујутро на посао у ВТИ!

    22. DIKI каже:

      E pa dragi kolezo, ti ovde sa svojim osećajnim i do bola tankoćutnim avatarom i sukladno tome (al’ će nastrada rečnik retkih i zaguljenih reči i izraza) tvoje nadasve srcolomno ponašanje na ŠEŠELJ. INFO, i ne primećuješ kako zaoravaš dubok trag. Da rečemo brazdu. Navikao sam da oko tebe obleću Kvakadžije ali vidim da te i žene milo gledaju a o stranim pa još kosookim državnicima da i ne govorim.
      Aca me skoro ubedi da je drug KIM žensko i on i ne sluti koliko je blizu istine jer je isti takva pič….a da je to neviđeno. Ostavila ga davno mačka sa dva mačeta (njega je teško izdržati), a Bog mu dao trošnu srčku i pošto nije ni u opštinskom odboru Borče naravno da je postao Korejanac. Mislim, tuto kompleto imbecile, ali to sada nije bitno. I ja zbog tvoje ljupkosti, osebujnog tankoćutnog i zavodničkog ponašanja, postajem po malo poštar i moram valjda prenositi ljubavne poruke. Ili, biti drveni advokat. Ma šta advokat, notar.
      Ti si nešto u stilu Gričke Veštice, doduše muškog pola. Pršti romantika, navaljuju na tebe Trandže, Kvakomeni, strani državnici a vidim i žene.
      Zato prosim lepo, dečkec moj, da malo smanjiš zavođenje, jer ja nastrada u cvetu starosti, ni kriv ni dužan.
      A oni tebe u stvari ovako vide:

      https://www.youtube.com/watch?v=5BcsM-mbhBY&list=RDSUbcevlpuIw&index=2

      I naravno da se zaljube. Miroslav, antisluhista. :P

    23. Бунтовник каже:

      Како је најбоља и најинтелигентнија жена на свету, којој се дивим?

    24. Нада каже:

      Добро сам, а особито сам добро откада мање пишем коментаре на „Србин.инфо“. Мислим, мање се нервирам! Захваљујем Вам се на лепим речима, иако мислим да их баш и не заслужујем. Пратим ваше коментаре и читам „Србин.инфо“ кад год стигнем. Срдачно Вас поздрављам и желим Вам све најбоље!

    25. Бунтовник каже:

      Хвала, баш си слатка!

    26. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Опа , кренуо ашик на ,,србин инфу,,?;;))

    27. Nikolaus каже:

      Ироничан је.

    28. Бунтовник каже:

      Нада је фантастична жена! Криво ми је што је нисам први упознао.

    29. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Врати се!!! ПЛИЗ!!! Мани ове ћутуке!!

    30. Нада каже:

      Е, није ваљда да вам недостајем?

    31. Бунтовник каже:

      Криво ми је што нисам човек кога волиш. Немој да се смејеш јер сам озбиљан.

    32. Нада каже:

      Ипак сам се насмејала, и све схватила као шалу.

    33. Бунтовник каже:

      Лепа си и без душе. Немој после да ми кукаш да немаш среће у љубави. Слободан сам за изласке… Љубим и поздрављам!

    34. Нада каже:

      Прихватам шале на свој рачун, али само до неке мере. Имајте мере, и немојте претеривати! Ово до сада Вам је опроштено!

    35. Бунтовник каже:

      Не мораш да ми будеш девојка, али кајаћеш се и плакати ако не будеш. Поздрав!

    36. Нада каже:

      То је сигурно! Већ плачем! Изгубити тако лепог, паметног, високог, и витког момка као што сте Ви, а који ми још пише толике оде и похвале, прави је хендикеп! Па још са таквим смислом за хумор, и тако пријемчљивим на сваку љубазност коју му упутим! Ај! Видим да сам „губитник“ у сваком погледу! Тако је то! Судбина!

    37. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Јако! Врни се назад, ПЛИЗ!!

    38. Nikolaus каже:

      Већом културом су засули, и засипају мене, али надам се да не боравите довољно често на порталу да бисте видели све наше дискусије. А за њино подучавање култури, па то је, госпођо Надо, ненадани и ненадано пријатни ефекат који је на мене оставио овај сајт. Поред прилике да нешто прочитам, научим, разменим мисао-две, ја се уз све то слатко насмејем фарисејству, плиткости и елементарној незрелости одређеног броја чланова. То вам је моје, ако хоћете, постмодернистичко учешће у овим дискусијама: да демистификујем, контрирам и демонстрирам победу маргиналног (мене) над „центром“ (њима).

    39. DIKI каже:

      Evo, daću ti lajk, ne zaslužuješ, opet se namećeš, ali mi te žao, niko te ne zarezuje. Evo ti lajk, nije beg cicija.

    40. Nikolaus каже:

      Требало ми је твоје поштовање, а не лајк (пошто, како видим да си написао, ти ипак „поштујеш људе који верују у нешто иако се не слажеш“). А Нада је моја стара саговорница и истомишљеница па сам се „наметао“ њој, тебе сам отписао као што си ми и сам пре неки дан саветовао. Зато се сад ТИ МЕНИ намећеш, и сувишан си, да не причам колико си антикомичан и усахао.

    41. DIKI каже:

      Nije te zvala niti ti se obraćala. Ali, ti si i počeo sa nametanjem pa ćeš tako do kraja. Evo još jedan lajk. A da bih te poštovao zato što u nešto veruješ, morao bih znati šta to beše. Do sada samo trolovanje i floskule. Prvo, pristojno bi bilo da staviš pošten avatar, ma šta to bilo. Ovaj nije ni za šta. A onda da prestaneš da tražiš na silu saveznike već da u nečemu učestvuješ, sa naglaskom na “učestvuješ“, ne da troluješ. I treće, tražiti blanko podršku protiv nekoga na portalu a biti nepoznat je čista drskost.

    42. Nikolaus каже:

      Ако икада будем поправљао своје понашање, било на „Србину“, било у животу, то ће бити због мене, ја учествујем у дискусијама сасвим коректно са мог становишта, као и са становишта неколико људи одавде који ме поштују и међу којима је Нада, која је иначе већ комуницирала са мном. И требало ми је твоје поштовање као дискутанта и саговорника, а не као човека, нисам ти „из ока испао“, па нећу ни усвајати твоја предавања о понашању и допадању. Трол сам у највећу руку онолико колико сте ти и пријатељ ти. Баш на овој дискусији он је први кренуо да ме тролује. А да „учествујете“, то стоји, али ређе конструктивно и смишљено, а чешће свађалачки, заједљиво, наметљиво и снисходљиво према било ком ко оплете против мене, Кима, Наде, Ивана, В. Метле, да не набрајам сад… Углавном немате релевантних, као ни социјално прихватљивих доприноса, па сте тако и зарадили мишљење нас наведених о вама двојици.

    43. DIKI каже:

      E sad se usra. To je to, ja te krštavam a ti kenjaš. Ali, niko mi ne može reći da nisam bio fer. Nema više lajkova, dosta je bilo.

    44. KIM каже:

      Nemooj samo lajkove da ukidaš. Znaš kako je kada te ne lajkuju. Ti si bar stalno zbog toga plakao.

    45. KIM каже:

      Opet si počeo da glumiš moderatora i propisuješ pravila. Ko će da stavi kakav avatar i kako će se ko zvati. Svi se tresemo od straha da nas slučajno ne provališ i razotkriješ. Moramo stalno da se krijemo. U teškoj smo ilegali jer od tvojih prijatelja iz udbe, sudbe, cie, ozne, grozne…koji te odmah obaveštavaju i pružaju ti podršku SMS porukama i mejlovima, ne možemo da se sakrijemo. Eto ja sam morao da se ofarbam u žuto i plastičnom operacijom da iskosim oči, ali ne vredi. Dojaviše tvoji tajanstveni drugari porukama da sam odmah tu iza ćoška. Moraću opet da menjam nik i da bežim iz zemlje. Opet ste mi na tragu. Nekako sam vas izbegavao sve do sada, ali ne znam kako ću dalje. Imate neke radare koji sve vide. Eto čak ste i neke maymune poređali po krošnjama koji odmah arlauču kada nas spaze.

    46. моћни Џо Јанг каже:

      У јееба те каХва каква високопарна а велеумна промена серве стила и режима? Као кад ти БСО нагло проради у савршеном складу односа шума и корисног сигнала…
      Јес’ видео како ваља бити добар са муњарама шизофрено аналног типа?

    47. DIKI каже:

      Meni su odavno uključeni i FUL MTI i sav ECCM, radim samo kada moram na logaritamskom, ali nema ništa od toga, bojim se da ne bi pomoglo ni fazno kodiranje predajnog impulsa. Ali bi bar uklonilo sve što nije moje a vraća se iz prostora a vidiš li ko se sve pojavljuje? Očekujem i Kvakamena, mislim da mu je počela šihta. Onda će čoporativno, onako hijensko-demokratski.

    48. KIM каже:

      Isključi to. Samo trošiš struju džabe.

    49. KIM каже:

      Ko o čemu ti i Diki o nekakvim uređajima samo vama poznatim. Ostali vas ono kao gledaju u čudu. Svi zinuli i dive se vašim verglanjem izraza i naziva za nekakve vojne ili nevojne uređaje i signale šta li je već u pitanju, a sa čime vi baratate kao da ste rođeni sa tim. Međutim tehnika se preko noći prevaziđe, pa tako i vaše znanje nema neku vrednost, a pretpostavljam da samo serete a da se ustvari ne razumete ni u šta. Bili ste bre obični prašinari i usput pokupili par izraza koji su vam ličili na nešto što možete da koristite. Druga tvoja omiljena tema je o pederima i analnom seksu, pa u svakom komentaru pominješ to analno.

    50. моћни Џо Јанг каже:

      У праву си диме. Та проклета техника се сваког дана мења, али пендрек остаје пендрек, а квака је и даље квака… Дрш’ те се ви вадикалци и ноћни чувари своје струке и науке…

    51. Нада каже:

      Ви, поштовани Николаус, нисте сигурно прочитали све те одвратне увреде којима ме је засипао Џо Јанг а и још неки, и то кроз једно дуже време. Не знам колико дуго сте овде и откада читате коментаре на „Србин.инфо,“ па не могу да проценим колико тога сте могли да прочитате, мада бих највише волела да нисте ништа од тога видели. Повремено читам коментаре овде и видим да се још увек ништа на том плану не мења, јер они који коментаришу више брину о свом „егу“ него о културној размени мишљења. Имајте на уму да они (центар) морају да „побеђују“ (маргиналце, тј. нас) и у томе лежи одговор зашто је сајт препун погрдних речи и разних „утука на утук“
      Поздрављам Вас!

    52. Legenda каже:

      kako si divno vaspitan
      ko da te goveda vaspitavala
      i svinje
      i ostali papkari

    53. KIM каже:

      Možete vi papkari da mi ga papate :))))

    54. dom pedro каже:

      Ti nevaspitani ustasa govoris o vaspitanju! Vidim da ne volis svine, pa gaji ovce i uci arapski, tako ces jos malo preci svi u islam. Sve ustase ce jednog skorog dana biti muslimani

    55. Legenda каже:

      nema vece protuve od Seselja

    56. KIM каже:

      Ima. Ti i Perun ste protuve najveće na svetu.

    57. Legenda каже:

      jesi li bacio nekog rodjaka skoro lavovima hahahahhah

    58. dom pedro каже:

      ne bavi se on ustaskim tradicijama

    59. DIKI каже:

      Zlatanoviću, jel ti baš treba ova vucibatina na portalu? Diže čitanost????? Mali je kreten da prosto odvaljuje.

    60. KIM каже:

      Ja nisam Zlatanović. Za razliku od vas ja Zlatanovića nisam vređao u svojim komentarima. To je učinio onaj Džo Jang, a nisi ni ti bio baš fin prema Srbin.info portalu. Ne poštujete portal na kojem svakodnevno tračarite kao neke babe usedelice. U tome je nemoćna Džo Jang ostala neprevaziđena usedelica i pušikitilica:))))).

    61. моћни Џо Јанг каже:

      Па ме зато не вадите из уста:)))
      Је ли то неки трач у Странки, наређење подбухлог воеводе пеедера, или сте сви онако генерално педерски настројени и острвљени на рођену браћу исте крви и порекла, а супротног моралног предзнака?

    62. KIM каже:

      Opet čezneš za nekakvim pederima. Bila ti je pre neki dan parada.

    63. DIKI каже:

      Ti nisi Zlatanović, ti si idiot. Razlika je ipak pogolema. I ti zloupotrebiš svako mesto gde dođeš. Jer si u duši uštva.

    64. KIM каже:

      Idi ti blago meni na kamenjar. Tamo je tvoja prirodna sredina i tvoji omiljeni drugari.

    65. DIKI каже:

      Ja smem otići i tamo, a ti nigde više. Zaglavio si načisto. Nije ti ovo kao u detinjstvu da stalno gađaš decu kamenjem i da se izvučeš bez ukora. I što više laješ, gore za tebe. Pssstttt kretenče, ovo nije intimna prepiska, nismo sami, čitaju i drugi. Bože me sačuvaj sa kakvim debilima ja imam posla.

    66. KIM каже:

      Hahahahahaha…..opet neki tvoji drugari uz Udbe. Silno me uveseljavaš :))) Samo pretnje od tebe. Dobro, ako hoćeš tako, onda ću da te smatram tečom :))))

    67. DIKI каже:

      Bojiš se ti OZNE kao đavola. Kao i svaki mućak. To je ružna istina.

    68. KIM каже:

      Ih bre što se plašim. Ja sam Nikola Poplašen.

    69. DIKI каже:

      Ti si Lav Usran.

    70. KIM каже:

      Eh sada ću da se rasplačem i prijaviću te roditeljima zbog vređanja. Kod mene nema lavova, već tigrova.

    71. DIKI каже:

      Čak ni sintaksu nisi u stanju da promeniš. I ja našao da njemu divanim o sintaksi, misliće jado da psujem. Iš bre !!!!

    72. KIM каже:

      Mnogo si ti neki veliki mudrac. Idi begaj.

    73. DIKI каже:

      Taki sam. Ajde sad u obilazak, dosta si se bedačio, možda nešto i smisliš usput. I jako maši drškom od metle. Mesto Nunčake valja i metla. Radi koncentraciju sklerotičnog mini mozga. A uskoro će ti i drugar u smenu, onaj kvakoljubac. Imate istu feminiziranu osobinu, vaša mora biti zadnja. Kao što je kod vas pešovana i red.

    74. KIM каже:

      Koliko vidim i ti se trudiš da tvoja bude zadnja.

    75. dom pedro каже:

      nema goreg srbina od hrvata

    76. Šojić каже:

      Kaze debela mesina:“Necemo dok god je ‘dobar’ sa Rusijom“,a dobar je koliko i ja sa lanjskim snegom.Masni nosonja-planetarni OLOS !!!

    77. KIM каже:

      A baš tebe nešto pogađa u vezi Rusije. Od kada se vi ustaše brinete za Rusiju?

    78. Šojić каже:

      Bucko,ja sam onoliki ustasa,koliko si i ti KIM DZONG UN.Jednom ti napisah,da si sramota sa tim avatarom,ali LEGENDA to ume lepse da ti objasni :)))

    79. KIM каже:

      Dobro, staviću sliku tvog omiljenog Franje Tuđmana ako želiš.

    80. KIM каже:

      Blago tebi kada su počele i ujke da te lajkuju :)))

    81. Legenda каже:

      ajde kim cekaju te na streljanju strica od tetkinog ujaka
      ajde ceka covek, sve cupka

    82. KIM каже:

      Tamo je sve sređeno. Došao sam ovde da pospremim. Čuo sam da i ovde ima puno žutih.

    83. Legenda каже:

      vala ima trebace ti mnogo rucnih bacaca da sve pobijes

    84. dom pedro каже:

      i nama treba vise kita da ti zapusimo bulju i ta smrdljiva usta

    85. dom pedro каже:

      Tebe streljalju americki turisti svaki dan u bulju pored zeleznicke stanice

    86. Бунтовник каже:

      Сви наши политичари раде за хомо-педо масонерију. Од Заветника до СНС-а. Многи нису знали да је Шешељ издајник…све до повратка Шешеља у Србију. Напада Драгицу Николић а заобилази пичкоустог Вучића. Јасно је свима да је у Хагу пала нагодба да се подржи западна власт у Србији.

    87. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Бунтовниче, да ли смо ти и ја прочитали исти текст?
      Овдјекарце се не спомиње никаква Драгица Николић ;)
      Како се то заобилази Вучић ако је човјек јасно и гласно рекао да неће НА УЛИЦИ да га руши, све док је овај за сарадњу са Русијом.
      Фино је истакао да му се не свиђа сједење на двије столице и поручио му да због такве политике моремо изгубити обје.
      Гдје је ту ЈАСНО да је пала ,,нагодба,, да подржи западну власт ??

    88. KIM каже:

      On je petooktobarski buntovnik. Kada je u interesu NATO demonstrirao i palio po Beogradu.

    89. Бунтовник каже:

      Грешиш много! Јесу ли политичари учинили нешто добро за Србију? Живимо овако како живимо зато што окупатор има велику помоћ српских издајника. Сећаш ли се зимус кад је Шешељ клао 5-6 свунја од 200кг? Скоро се обесио онај младић из Мола од 18 година због глади и беде. Што му Шешељ није дао половину свиње ? Скоро ћу 60 година и никад нисам чуо да је неки политичар помогао неком обичном човеку. Никад ништа нисам рушио и палио, и могу сваког да гледам у очи. Поздрав

    90. KIM каже:

      Zaboravljaš na one kuće koje je SRS iako nije bila na vlasti izgradila posle onih poplava u Vojvodini. Mislim da je selo Jaša Tomić bilo. Političari su svi manje više odrođeni od naroda, ali to nije samo slučaj sa SRS. Čak šta više, najmanje je to slučaj sa SRS, mada ima zamerki i sa moje strane. Što se tiče onog jadnog dečka, nismo li svi pomalo krivi za to? Jedemo i mi a ne pitamo da li neko gladuje u našoj okolini. Ne može se to tako postavljati. Te probleme mora da reši vlast koju narod bira, a takođe i humanitarne organizacije.

    91. SlavenMilanov каже:

      Ето – баш ТУ – да НЕЋЕ на улици да га руши све док је овај за сарадњу с’ Русима?
      Е сад – ако хоћеш – откриј свима који живе у заблуди- КАД и КОГА је то, до сада, Шешељ срушио на улици И ГДЕ и КАКО то 3.41здоусти сарађује са Русима?

      Просто..

    92. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Овако: Не слажем се са неким медијским експонирањем Војовим (првенствено мислим на слике са сви.око.а), за.ебавање китарке море да прође, дајем му форе због дугогодишње робије, нек се опусти мало.
      Што се тиче улице, кога су змије уједале…….. (Октобар 2000) мислим да је у праву, као што је и био те године када се СРС није придружила ДС ДСС ЛДП и осталима, и да нас улица води у хаос. Истина, не сјећам се да су некога срушили те 1990 кад су били заједно он и Драшковић.
      Рекао је ДОК је за сарадњу са Русијом.
      Па не могу да кажем да не сарађујемо (мада не онолико колико би требали и морали), кад смо се ипак, како тако задржали на тржишту бар прехрамб. производа.
      Не знам због чега и због кога, ако мислите тако како мислите( Да је склопио дил са СНС, да ради за удбу итд..) не изиђете са неким опипљивим доказима , већ само са инсинуацијама, плус вечите ЛАЖИ које додијаше сваком ко је бар неколико пута посјетио портал и налетио на њих ( да је рват, да се накрао, да нема ВСС итд, итд…).

    93. SlavenMilanov каже:

      Vidi ovako – lično nemam opipljiv dokaz da je sklopio dil sa sns-om ?
      A imaš li ti dokaz – da nije ?

      Sa druge strane – sva moguća logika događaja i svo moguće „delovanje“ radikala upućuje baš na to – da su sklopili dil sa vlašću ? To je jedino što oni stvarno znaju da rade…

    94. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Оно што мени није јасно је:
      ЗАШТО се вас неколико са таквом жестином обрушавате БАШ на радикале и то на онај остатак остатка, који је, како, тако, ипак остао доследан својим идеалима и ставовима.?
      И мени ваше ,,дјеловање,, личи на покушај бивших досоваца свих фела (од чедиста преко тадићеваца итд.) да се дискредитовањем свих осталих врате на власт.

    95. Nikolaus каже:

      Зато што је, нарочито почев од 2014. и народног разочарања у Шешеља по његовом пуштању, постало ИН бити палеосрбенда која неће зарезивати ни Шешеља, ни Милошевића, ни Двери, ни Образ, ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни кнеза Лазара, ни Немањиће, него ће празнити црева или некаквом руском идентитету Срба чији ће једини достојни суверен бити свецар Путин, или о некаквом палеосербонском идентитету Срба којима ће тада и тада завладати директни потомак Раденкамона Фараоновића ког тренутно чувају у неком коптском православном манастиру…

      Укратко, народни гнев и фрустрација због разочарања у некад вољене патриотске лидере, који су се сублимирали у најциркузантскије врсте псеудосамопоштовања. Тј. најкраће речено, „сурогат-патриотизам“.

    96. Zoran Lekic каже:

      Како схватити другачије политичке (не)прилике у Србији. ЦКСК-ЈУ се распао у ЦКСК-С, па када ни то није успело са СПС, онда су растурили комуњарлук на 555 странака! у којим свака централна странка има још по 5 филијала странака, које повремено опале по централи, да се народ занима читајући стрипове Алана Форда у бескрајној какофонији лудака…Свако би у овој растуреној земљи да буде неки Кмет, Титић или ако ништа више бар шеф фудбалског тима у некој селендри…Де факто ико не ради свој посао, односно не извршава дужности на месту на којем обитава…И тако време пролази, депоније ђубрета се гомилају по шумама и рекама, путеви бушни, предузећа не раде јер су политички обојена стратешки и доминантно, где се не гледа на продуктивност предузећа већ на политички рејтинг. Рејтинг политике је српска главобоља. То што си рекао за Немањиће нема везе са животом, јер да је и један Немањић данас жив било би шаком о сто, а испред предузећа би обавезно била гланцана вешала!!…Срби без правог државника и владара би један другом труле даске препродавали не због користи, већ да видиш како сам га зајебо!…Тако су се комшије један другом церекале када другом цркне крава…, а за поплаву су плутале по води свачије краве и овце…а ова двојица што се мрзеше безвезе, седеше мокрих ногу као два пропала курца…Такви су они горе сви у влади, један другом монтирају штеле и труле афере, а ико не ради за овај народ. Не одговара да им дође Путко и „Путко“, јер би онда рудник био пун мамлаза те сорте које сам навео…А ја баш то хоћу јер су прекурчили и Богу и овом народу.

    97. SlavenMilanov каже:

      1. nisi dao dokaz da nisu u talu sa svojom „light“ verzijom ?
      2. o kakvoj žestini pričaš ?
      3. kakvi crni ideali…..

    98. KIM каже:

      Kada bih ja tebe optužio da si ubica, da li bi bilo logično da ti prvi dokažeš da nisi ili pak da ja koji to tvrdim, dokažem da jesi?

    99. SlavenMilanov каже:

      Lave, ja ukazah na dokaze koje je sam Šešelj izneo …
      Ćirko je to vrlo dobro napisao – „neće na ulici, neće u skupštini… znači – NEĆE“ prosto…

      Sad što vi radikali na svaki Šekijev mig doživljavate ekstazu – nisam vam ja kriv…

    100. KIM каже:

      Još za vreme Slobodana Miloševića, politika SRS je bila da se ne izazivaju sukobi između Srba. Da se ne izazivaju ulični sukobi. U tom smislu ja se ne slažem u potpunosti sa takvom politikom, jer se nekada jednostavno mora pribeći i tom rešenju, ali u osnovi takvu politiku mogu da razumem.

      U skupštini hoće, ali ne po cenu da time pomogne povratak DOS.

      Inače mene u poslednje vreme ne zanima toliko politika. Ne vidim ni jednu opciju koja nešto ozbiljno radi, ali me je veoma zainteresovala ovolika posvećenost pojedinaca isključivo protiv SRS. Stekao sam utisak da to nije tek samo stav, već da se radi o koordinisanoj i disciplinovano vođenoj politici koja sve probleme vezuje samo za neku nebitnu stranu, ne bi li zaštitili stvarne uzroke problema. SRS je nebitna stranka na političkoj sceni. Poslednjih godina nije pokazala i postigla značajniji izborni uspeh. Od raspada ta stranka je postala minorna. Niko više ne računa da će se oni ponovo podići i biti jaki kao nekada. Prema tome, nisu i neće više biti faktor koji će nam krojiti kapu. Ipak uporno se usmerava prst prema minornom problemu kao da je najveći na političkoj sceni. To se sve radi sistemom „mislim da je“ a nikada se ne iznesu konkretni dokazi. Nije oštar prema Vučiću. Nije bio oštar ni prema Miloševiću uvek. Nismo ni mi ovde uvek oštri jedan prema drugome. To je već stvar trenutne politike stranke. Njihova procena šta je korisnija politika, jer ako će da umesto SNS dođe DS, šta smo onda uradili. Možda Šešelj veruje da ovu mazgu AV može svojim uticajem da okrene u pravcu Rusije. Ja i ti mislimo da ne treba i ne može, ali on možda iskreno veruje da može. To je čak i izjavljivao. Možda je u suštini u ovom trenutku to jedini mogući izlaz. Jeste gorak i opr ukus takve politike, ali ko se njome bavi, mora da bude spreman na najgore ukuse. Narod uporno glasa za SNS. Ranije za DS. Osim SRS, Dveri, DSS, Zavetnika i još po nekih mi i nemamo neku alternativu DS-u i SNS-u. Pobediti ih ne možemo jer narod neće ni na ulicu. Pozivali su iz raznih razloga svi ovi, ali niko nije izlazio. Druge stranke koje su bolje od ovih, nisu još otkrivene i ne postoje. Alternativa je pokrenuti masovne demonstracije tako da narod sam uzme stvar u svoje ruke, ali kako kada niko nije kadar da to izvede i kada niko neće da se odazove. Mi pristalice SRSsmo našli neko svoje viđenje mogućnosti da se nešto promeni. Verovali takođe u sve ono što se ovde postavlja kao cilj. To je sav naš greh, a za tu našu veru smo bili čašćeni svakojakim epitetima. Ja sam od početka pozivao na slogu svih iskrenih rodoljuba. Da se ljudi ne pljuju i da se udruže oko zajedničkih ciljeva, ali stalne psovke i ponižavanja od ponekih i mene su isprovocirala, tako da sam počeo i ja tako da se ponašam. Umesto što nas „nagrađujete“ epitetima, organizujte nešto efikasno što će imati perspektivu za promenu ove situacije, a mi ćemo vrlo rado da se odazovemo vašem pozivu. Ja neću izostati, jer sam do sada išao na sve proteste protiv SNS i DS, ali sam se uvek razočarao.

    101. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Ама мореш написати оваквих постова колико хоћеш, џаба ти.
      Једноставно, плаћени су да раде(неки) то што раде.
      Уз пиву и каву, охани ;;))

    102. SlavenMilanov каже:

      Izvini – tebe lično (bar ne od kako si „KIM“) nisam ni uvredio niti bilo šta slično…
      O partiji koju simpatišeš – sve najgore… To što ti misliš da je njihova politika bila da „ne izazivaju sukobe između Srba“ ja doživeh na terenu – i upravo je suprotno od toga… Oni SU OSNOVANI da sukobe raspiruju… Ako ne veruješ – šta da ti radim… Ti se verovatno sedeo u bgd-u sve vreme rata i nisi ni čuo šta se desilo u jednom malom Slavonskom selu zvanom Voćin… da ne spominjem neke druge lokalitete, bliže Srbiji…

      O skućavanju poslanika „srs“ za vreme bombardovanja – ne bih ni da trošim karaktere…

      Suština – „radikalna“ stranka je od svog postanka pa sve do današnjih dana radila samo JEDNO – služila protivnicima kao „opravdanje“ za sva zlodela nad Srbima… i naravno – dobrano uvećavala svoje materijalno bogatstvo…

      Zlo neopevano od koga se, bojim se, ni Srbi ni Srbija neće tako lako oporaviti…

    103. KIM каже:

      Nisam ja ni napisao da si me ti lično vređao. Neke stvari se dogode u ljutnji i ja ih ne uzimam previše ozbiljno. Razlikujem trenutnu ljutnju od kampanje. Ti iznosiš svoje stavove sa kojima ja mogu da se složim ili ne i to je ok, ali neki neću ih navoditi jer im se ne obraćam trenutno, umeju kampanjski da sipaju samo uvrede i to sa drugim namerama. Da obesmisle svako sučeljavanje različitih stavova i da neku diskusiju u kojoj svako kaže svoje mišljenje svedu na jedan stav, da su svi koji drugačije misle retardirani. Ima ih koji svoju argumentaciju počinju uvek rečima „Smradikali“ i slično tome a eventualno mišljenje im se svodi na pretpostavke i vrlo često očigledne izmišljotine. To je osnovni razlog svađa na portalu. Ja tebi ne zameram mišljenje protiv Radikala. To je tvoje pravo na izbor i stav. Mi se međusobno nismo nešto ni vređali. Možda u nekoj žučnijoj raspravi izleti nešto što ne treba, ali nije bilo koliko se sećam nekih previše grubih reči. Nije ni bilo potrebe, ali sa nekima drugačije komunikacije jednostavno ne može ni da bude, jer oni baš uvek idu đonom.
      Bojim se da je na internetu lako manipulisati i da vlast koristi razne poluge a sigurno ne zanemaruje delovanje preko interneta. Nisu samo oni Aca The Great i slični botovi u tome. Oni su najbenigniji i lako se uočavaju. Mislim da ima mnogo profesionalnnijih botova koji se predstavljaju kao patriote, a rade sve da posvađaju protivnike režima. Ima ih i na jednoj i na drugoj strani. Na jednoj strani napadaju sve članove opozicionih stranaka, a oni sa druge strane imaju ulogu da prihvataju na primitivan način sukobe i da se navodno međusobno sukobljavaju, a gazda im je isti. Onda poneseni tim nazovi internet ratom uletimo i mi koji imamo različit pristup ali jednako volimo Srbiju. Pecao sam se i ja na te provokacije i ogrešio verovatno o neke nedužne i dobre ljude misleći da su botovi. Zato se sada trudim da im ne činim usluge i ne ulazim u konfrontacije i glupa nepotrebna vređanja. Kada ih osetim, ja samo pokušam da ih ismevam i neozbiljno sa njima komuniciram. Ne kažem da kada neko raspali po meni da neću uzvratiti, ali ću uglavnom strpljivo i mudro analizirati te skrivene namere i razotkrivati koliko mogu tu opasnost zvanu namerno pravljenje nesloge. Ja zato i kažem, hajde organizujte nešto i ja ću biti sa vama za promene. Ja nisam toliko moćan da nešto organizujem, ali sam kao običan građanin spreman da odano služim tim ciljevima.
      Nisu meni ni Šešelj ni Radikali Sveto pismo, pa da moram samo sa njima. Ako oni neće da menjaju, ja ću biti sa drugima koji hoće. Ko prvi pokrene promene ja sam za njega ako su u duhu Pravoslavlja, Srpstva, okretanja pravim vrednostima na istoku Rusiji i da se ne ponavljam. Ja sam izlazio na ulicu i sa Zavetnicima i sa Dverima, verujući da će oni doneti promene. Ne može meni SRS zabraniti da se udružujem sa nekim za koga mislim da je ok. Neka neko nešto pokrene već jednom jer narod gubi volju slušajući razna prepucavanja. Na internetu je sve moguće i da miš laže da je slon. To nam je bar jasno. Zato nam treba svest, mudrost i strpljenje u komunikaciji, a to je nama Srbima izgleda mana. Lako nas je potpaliti jedne na druge.

    104. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      1. Ниси ни ти да јесу.
      2. А шта је нпр.: Вадикали, идиЈоти, патриЈоти, буддалеетине,психички боллесници,пу.ионичари,квакаџије,мала екипа п..деера,вадикалска пјешадија,итд безброј увреда које су упућене лично ЉУДИМА на порталу,не некој партији, да,заборавих и лично мени упућено (чедо и ерцеговачка кењчина, што ме ни најмање не дотиче, али, морам примијетити да баш, баш подсјећа на балијске увреде, па сад…….)
      3. Добро, нек буде СТАВ. И нису га мијењали и по цијену неуласка у парламент.

    105. SlavenMilanov каже:

      Kao što rekoh „KIM“-u – ništa od navedenog nisi čuo (pročitao) od mene a da je upućeno lično – tebi ?
      Baš sa tobom se trudim da vodim koliko-toliko civilizovan „razgovor“ ?
      Ne slažem se sa tvojom političkom opcijom i želim svim političarima koji su na sceni poslednjih 20-tak god. SVE najgore, ali to nema nikakve veze sa ličnošću pojedinih komentatora ? Bar kad sam ja u pitanju…

      Dokaz je sam Šešelj izneo… NEĆE da ruše vlast ? Šta će ti više dokaza ?

    106. Бунтовник каже:

      Нашом Србијом управљају окупатори и домаћи издајници. Издајници ће владати Србијом још 1000 година поред овако унакаженог народа. Морамо да се боримо за себе и своју децу а не за издајнике који уживају живот а ми магарци живимо од данас до сутра. Иначе ћемо се огадити својој деци због нашег кукавичлука. Поздрављам!

    107. Бунтовник каже:

      Живела православна Русија, православна Србија и православна Република Српска. Уз подршку Русије, вратићемо Книн и Космет!

    108. Ћирко каже:

      Даће Господ, али ако стварно то желимо.

    109. Šojić каже:

      Buntovnice ne “luduj“,ovo oko Knina i Kosmeta……..mozda nekada,a mozda i ne,ako se nastavi sa ovakvom politikom,cini mi se da cemo propasti skroz,ali SKROZ !!!

    110. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Еј да ми је да ме жеља мине,
      да се вратим у српске крајине,
      и да сједнем крај огњишта свога,
      у кантригу ђеда покојнога.
      (Шта ту има да би ти коментар био не ,,лудуј,,???)
      Зар то није људски пожелити?

    111. Šojić каже:

      Erceg,naravno da su zelje i nadanja normalne ljudske osobine,vrline,vrednosti,kako hoces,ali realnost to demantuje,ja bi’ voleo da ti ispunis svoj “san“,ali stvarno bi’ voleo,sada se ne zezam,svako dobro.

    112. Бунтовник каже:

      Требало би ми твоје мишљење око неких послова у иностранству. Ако би имао мало воље и времена, добро би ми дошло…поз

    113. Šojić каже:

      Za tebe,uvek :)))

    114. Бунтовник каже:

      Хвала лепо!

    115. Аца Тодоровић каже:

      Наравно да не, са оваквом,политиком Политика се мора променити, јер ако се не промени, неће бити ни нас ни Србије, а камоли Космета и Книна.

    116. 9. ЈАНУАР 1992 каже:

      Слажем се ја са тобом и овим постом, само не са оним да је ,,пала нагодба и да је то свима јасно;;)

  5. xyz каже:

    А то што је куче дао милионе евра и седео са зликовцима убицама србске деце, Клинтоном и оним што му је напаковао врућег зеца у Сребреници, пре неки дан, то није разлог да се руши тај анти србски режим?

Коментари су затворени.