Прочитај ми чланак

ШЕШЕЉ У СВОМ СТИЛУ ОДГОВАРА на америчку забрану уласка на њихову територију

0

Председник СРС Војислав Шешељ прокоментарисао је то што се нашао на ажурираној "црној листи" којом су му САД продужиле забрану уласка на њихову територију.

– Изражавам велико задовољство због те вести – изјавио је лидер радикала.

На питање да ли је планирао да путује у Америку, Шешељ каже да то није имао у плану, да нема интереса за то и додаје да не верује да би тамо имао нешто лепо да види.

– Али, у сваком случају, та забрана значи да сам неко и нешто у светским размерама и то ме је обрадовало.

Војислав Шешељ се осврнуо и на то што су на ажурираној листи и даље Слободан Милошевић и Горан Хаџић, иако су преминули.

Он је рекао да се „код тих западњака свашта дешава“.

– Десило се својевремено да је папа Стефан VI наредио да се његов претходник, папа Формоз, извади из гроба и да му се мртвом суди и да се онда спали на ломачи. Тамо постоји пракса суђења мртвим људима – закључио је председник СРС.

233 коментара “ШЕШЕЉ У СВОМ СТИЛУ ОДГОВАРА на америчку забрану уласка на њихову територију

  1. ЏЕРОНИМО каже:

    Pokretna cisterna fekalija zvani šešeljuga mrzi Amere, ali mu to ne smeta da u njihovim bankama čuva dolare.
    Evo vam link Vadikalska bagro. Čitajte i uživajte:

    https://www.blic.rs/vesti/politika/vojvoda-se-vadi-seselj-zasto-cuvam-pare-u-americkoj-banci/c879s49

    1. моћни Ђоле Јанговић каже:

      А јел’ ти мислиш да су ови његови евет ефендије, гуслари, добошари, пандури и хамали што му лепе плакате по бандерама оно прави радикални србоћетници? Ти стварно мислиш да би они због њега ризиковали да сломе и мали прст на нози, а камо да заложе главу „за чистоту идеологије“..:?! :)))
      Па код њих је све на шатро као и код „војводе“: Од русофилства и радикалства до антиамериканизма..
      Право питање које њих мучи свакодневно је: А ђе сам болан ја ту… колики је мој део… имал’ мало и за мене вајдице…
      И ти радови ако схваташ шта оћу да кажем све ове године. То су највећи фолиранти на свету! Па 95% СНС чине радикалне снаге црвеног војводе америчког русофила…. Све може, дај шта даш, само у моју вајдицу ми не дирај..:)

    2. Guest каже:

      Ovo je odgovor na bljuvotine koje si napisao ispod mog komentara juce. Da si Kozojeb i Sipac to je ocigledno. Dali cu ratovati i dali sam ratovao, nemam namjeru da tebe misorupca ubjedjujem, jer oni koji se iz misjih rupa javljaju neznaju sta su pravi ljudi! Posto nista neznas nego da vredjas neciju porodicu moj odgovor je, JA TVOJU NECU NEKA JEBU PSI !!! Admin tvoje komentare dozvoljava a moje brise, pa gospodine admine onda me blokirajte sto bi bilo vise fer nego ovo sto sad radite!!!

  2. mare каже:

    Који преседник који војвода кога брига за њега.Докле ови бајати.

    1. Sloba srpski herooj каже:

      Кога да доведемо на власт.Коју странку да доведемо на власт. Ни један политичар не одговара србима.

    2. Lune каже:

      Hm,hmm…osim,clana SUBNOR Djilasa niko ne valja !

    3. Sloba Milosevic каже:

      Ђилас је фашиста. Ђилас је 2000.год. као члан ДС довео америчку демократију која је уништила Србију.

    4. Lune каже:

      Hm,hmm.prilicno,ne utemeljena tvrdnja..

      Sent from my iPad

    5. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm једи …………………

    6. milovan каже:

      Како да ниједан не одговара Србима, одговарали би Јовановић ДСС, Шешељ СРС, Обрадовић ДВЕРИ. Мало ли је?

  3. Лесандар Матједонски каже:

    Наравно да је Слобо на списку пошто знају да је жив и здрав у Москви где му живи брат који је био амбасадор Југославије у Русији. Ништа чудно, САД једноставно обавештава Слобу да је у реду што живи у Москви, најважније им је што не иде у Србију и не бави се политиком и тако не смета, али да не желе да се појави у САД јер то би њима било непријатно.

    1. Sloba srpski herooj каже:

      Јели ти кажеш да је Земља равна. Објасни још једном.

    2. Лесандар Матједонски каже:

      Почни са експериментом Мајкелсона и Морлија, они су доказали да се земља не креће. https://www.youtube.com/watch?v=kfE4vHQGB0w Али пази, не можеш да схватиш много о астрономији ако мислиш да посветиш 15 минута… то је немогуће. Почни са експермиентом Мајкелсон и Морли који доказује да се земља не креће. Тада су Илуминати убацили карту Алберта Ајнштајна, међу научницима познат као ”Алберт Аршхлох” јер је био толико неспособан и глуп. И као такав, измислио је најглупше могуће објашњење изхода експермиента Мајкелсона и Морлија, да није важно што експермиент доказује да се земља не креће, јер ”све је релативно”!!!! И ЦИТИРАМ, ”Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about th’universe!”, и сад на србском… ”Две ствари су неограничене, свемир и људкса глупост (машта), и нисам толико сигуран да је свемир неограничен”. Знао је да су М. и М. доказали да се земља не креће, и онда нарвно цели планетарни систем пада у воду…. али као кад кува пасуљ, убицио је мало ”релативитета” у супу и ето, људкса глупост, то јест машта, је неограничена и уме да замишља цели планетарни систем само ако му то што сервираш неким цртежима и формулама попут е=мц2. Замислиће да су планете солидне као јабуке а звезде су далека сунца, и наравно свако сунце има свој планетарни систем… бла, бла. бла… Али кад узмеш камеру са телескопским објективом и погледаш, шта видиш? Видиш ли далека сунца??? Видећеш ово. https://www.youtube.com/watch?v=afjcaJpMWyc&t=345s

    3. Sloba Milosevic каже:

      Земља је округла.

    4. Лесандар Матједонски каже:

      Слобо, теби верујем. Али округли су и тањир, донут, точак, компакт диск. грамофонска плоча, Цецине сисе… А, и још нешто. Где су паре што си ми украо од рачуна што сам имао у Беобанци??? Врати па ћемо даље да разговарамо да ми објасниш како и зашта си издао Крајину.

    5. Sloba Milosevic каже:

      Кажеш да је Слободан Милошевић издао Српску Крајину. Ти си желео да Слободан Милошевић присвоји пола територије државе Хрватске и тако да се сада Хрватска зове Србија . Па дали сте ви нормални ??? Па како Слободан Милошевић да присвоји пола територије државе Хрватске која је била члан УН од 22 маја 1992.год. Како да Слободан присвоји државу Хрватску коју су браниле све светске силе и УН .

    6. Лесандар Матједонски каже:

      Милошевић није имао шта да присвоји, усвоји, досвоји нити освоји, Срби у Крајину су већ вековима живели тамо и дали животе да сачувају огњишта и земљу, тако да Милошевић није ништа имао да осваја, то су западне приче, ”освајања” као злонамерне приче о неком ”нападу” Србије на Хрватску, Босну или Космет. Сви ти Срби су на тим местима живели и имали земљу, и као такав народ, имао је права да остане на своме. И Милошевићева улога само је требала де буде, логистичка, војна, економска а највише, политичка да би Срби сачували своје и остали на своје. Крајишници су имали иста права као Каталонци у Шпанији, Грци на Кипру, Италијани, Французи и Немци у Швајцарској, Ирци у Великој Британији… итд. Сваком народу треба да на било који начин се призна да постоји, да Срби Крајишници постоје, да имају свој језик, свој идентитет. Било то у саставу Аустро-Угарске Дупле Круне, у некој Југославији, у Хрватској, или чак у независној држави, све једно. Битно је да се зна да постоји и да су власници те земље. Али не, Слобо је помогао Западу да се нађе најгоре могуће решење од свих могућих, да Срби једноставно нестану с тих простора. То би било као да на пример решење за Грке на Кипру буде да сви Грци морају да напусте острво и оду у Грчку!!! Или да решење за Каталонце у Шпанији буде да сви Каталонци напусте Шпанију и оду у Француску!!! Или да они који говоре италијански у Швајцарској, морају да оду у Италију!!!! Замилсите само тај сценарио. То је учинио Слободан Милошевић, договрио се са НАТО, ЕУ и САД да Срби напусте Крајину а за узврат, они нам неће дирати Космет…… и као увек, Запад те превари и чим су Крајишници напустили Крајину, НАТО је славио и мало после тога почео је силно да наоружава Алабанце на Космету. А требао је Слобо да зна, као зрео човек који је студирао и учио барем нешто од историје, да се ништа на геополитичкој мапи не добија обећањем на неком папиру, већ војно се сачува. Колико је пара Слобо добио за тај поражајући шахосвки потез, то никад нећемо сазнати и да ли је уопте и добио. Могуће је да су га и у томе преварили. Те паре су вероватно отишле шиптарима да купе оружје. А ту није крај, Слобо је поново поверовао НАТО и САД, кад је потписао током бомбардовања да кад би Србија повукла војску и милицију из Космета, Космет остаће у саставу Србије и Шиптари би добили специјалан аутономски статус у оквиру Србије. А требао је да зна, по ко зна који пут, да се на геополитичкој мапи ништа не добије на папиру. Напусти ли војска Крајине Крајину, изгубили су је. Напусти ли војска Србије Космет, предала је Шиптарима ту земљу и то је то. Какав је то херој? Ајд, објасни ми ти какав је то херој? Док је Западу био користан, био им је добар јер је сарађивао и веровао у њихова обећања, па онда је отишао у пензију у Русију. Херој?

    7. Sloba Milosevic каже:

      Одговори ти мени да си ти био Председник Србије на који би ти начин присвојио пола територије државе Хрватске која је била члан УН од 22 маја 1992.год. Зашто Александар Карађорђевић није присвојио Хрватску и тако да је створио Краљевину Србију а он је створио Краљевину Срба Хрвата и Словенаца. Зашто Дража Михајловић није присвојио Хрватску . Ви само оптужујете Слободана Милошевића што није присвојио државу Хрватску и тако да се сада Хрватска зове Србија .Па ви немате памет у главу.
      У Куманово је потписан мировни споразум а не капитулација.Шта пише у мировни Кумановски споразум.Пише:Када КФОР успостави мир на Косово тада Српска војска и милиција имају право да се врате на Косово.Значи у мировни Кумановски споразум нема ништа лоше да пише по Србију.Кумановски споразум су потписали Генерал Војске Југославије Светозар Марјановић полицијски генерал Обрад Стевановић и британски генерал Мајкл Џексон 9 јуна 1999.год. Кумановски споразум је одобрила Народна скупштина Србије и Савезне владе 3 јуна 1999.год.После потписивања мировног Кумановског споразума на КиМ је прва стигла Руска војска и Путин.12 јуна 1999.год. долазак руских војника на аеродром Приштина . 18 јуна 1999.год. потписан званичан уговор у Хелсинкију о учешћу руских трупа у саставу КФОР . 10 јула 1999.год. 86 руских војника из састава КФОР размештено у Косовској Каменици . 17 јун 2001.год. Путин у Приштини. Зашто је Путин повуко Руску војску са КиМ ?? Зато што је НАТО слуга ђинђић одбио предлог Путина да помогне трошкове останка Руске војске са 16 милиона долара годишње. Састанак Путина и ђинђића је био у Београду 17 јуна 2001.год.

    8. Lune каже:

      Hm,hm…pa,tamo negde u konfederaciji…

    9. Лесандар Матједонски каже:

      На ово само могу да кажем да си у свему у праву. Нажалост, они на врху који као представљају народ, играју шаховске игре са земљом док народ гине или све изгуби. Они на на врху предају све злато и богатсва Западу кад им Запад запрети а онда кад више нема злата, онда им дају и земљу на којој су живели наши прави хероји, хероји али мртви. То је битно Западу, да су многи Срби мртви или да нас више нема тамо и онда пада цена земљишта и рудника. На врху, зна се, ту се друже сви, и нико не гледа националности нити веру. Тамо је све једно бити Енглез сотониста, Кинез будиста или Шпански католик, све једно, сви су у истој ложи. Поздрав

    10. Милутин Јевић каже:

      Ајде да будем искрен, можда је био Слоба умешан у Америчке планове, али искрено Америка и Немачка је тако хтела и то се остварило, ми ништа нисмо могли да учинимо да сачувамо РСК ни са Милошевићем ни без њега, то су велике силе одлучиле и то је то.
      Можда да је онда био Путин на челу са Русијом онда би све другачије било, али шта би било кад би било.
      Данас је то Косово то што јесте само због тога што Амери а можда и Руси
      ( мада нисам сигуран ) зарађују огроман новац од продаје опијума из Афганистана.
      Такође Амери су отели Косово због велике количине рудног богаства које се налази на Косову. најгоре ће ту проћи шиптари који ће остати гологузи.

    11. Sloba Milosevic каже:

      Слободан Милошевић није издао Српску Крајину

      НИСУ МУ ТО ПРИПИСАЛИ НИ ТУЂМАН, НИ ХОЛБРУК, НИ ХАГ, А ПРИПИСУЈУ МУ СРПСКИ „ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ”

      О договору са Туђманом поводом Крајине нема ни речи ни у чувеним и много пута емитованим Брионским транскриптима
      Упркос томе, често постављано питање гласи: зашто Војска Југославије није ангажована након операције „Бљесак”, а затим и превентивно пре „Олује” и, подразумева се, у току те операције, односно у првих неколико дана њеног трајања?
      Да би се Крајина, која је имала, према званичним подацима непуних 30.000 бораца, одбранила од противника који је бројао преко 130.000 припадника Хрватске војске (непосредно борбено ангажованих у операцицији „Олуја”), СРЈ је морала да упути најмање 10-так до 15-так хиљада бораца, распоређених у одговарајуће компактне борбене саставе
      То би било 5 до 10 бригада (моторизоване, оклопно-механизоване, специјалне снаге и бар једна артиљеријска јединица тог ранга). Све испод тога било би незнатна сила и не би донела скоро никакве ефекте. А те јединице би морале да под борбом маршују 500 до 700 километара преко територије БиХ, у амбијенту апсолутне превласти ваздухопловства НАТО-а, који се тада (бар што се тиче Савезничке команде у Напуљу), налазио у пуној борбеној готовости
      Уосталом, да ли је, у коначном, срамота бити поражен, не од Хрватске у акцијама „Бљесак” и „Олуја”, већ од оних који су стајали иза ње, годинама је припремајући и отворено садејствујући, а то су најјаче чланице империјалног и злокобног НАТО савеза?

      ПУНИХ је двадесет година од када је у злочиначкој операцији „Олуја” завршено етничко чишћење Републике Српске Крајине. У Србији, али и широм васколиког Српства, укорењено је мишљење, које је временом прерасло у прави аксиом, да је Слободан Милошевић августа те 1995. године починио издају.

      Тачније, тврди се од стране једног, не малог броја (убеђен сам да је то чак значајна већина) врхунских интелектуалаца, јавних личности, професора универзитета, угледних српских имена, као и од стране лидера скоро свих странака, да је Милошевић имао договор са тадашњим изасланицима америчке администрације за Балкан и, подразумева се, са хрватским поглавником Фрањом Туђманом, да се проблем трајно реши у корист српске штете, трагедије и понижења.

      Појављивали су се разноразни очевици (наравно, из друге и треће руке), сви могући аналитичари, историчари, експерти, дипломате, министри српских земаља, написане су многобројне књиге, мемоари, текстови, колумне, пристиже из дана у дан накнадна памет, избијају на површину „ексклузивни” подаци из личних архива, али, до сада, не видесмо ни један прави доказ. Доказ у виду необоривих чињеница. И, наравно, не упознасмо сведока који је том чину непосредно присуствовао, односно, био укључен директно или индиректно у посао издаје. А нема ни тајних снимака, рецимо, састанака на којима се о издаји одлучивало, или макар једне пресретнуте телефонске комуникације.

      Чак се и недавно активирани, ваљда најмеродавнији сведок (и један од организатора) пада Крајине, бивши амерички амбасадор у Хрватској, Питер Галбрајт, о томе није изјашњавао. Или, боље рећи, ни једним словом у ауторском тексту, а затим и у интервју хрватским медијима, није поменуо тако нешто. Макар у назнакама, макар и између редова. Напротив.

      И покојни Ричард Холбрук је све тајне у вези са тим однео са собом у гроб. А имао је времена да их саопшти. И дебеле разлоге за то, свакако.

      Такође, у чувеним и много пута емитованим Брионским транскриптима, нема ни помена о Милошевићевој издаји. Ко је бар мало користио логику, могао је да закључи истог оног тренутка када се појавио тај, најоригиналнији доказ о геноцидном затирању Крајине, како је просто невероватно да Фрањо Туђман, у обраћању својим генералима, ни једном речју није поменуо евентуални договор са српским лидером и, подразумева се, пренео им гаранције које је, следствено, морао да добије од Милошевића. Тим пре што хрватски председник том приликом није држао само мотивациону беседу, већ се добрано удубио у скоро све детаље испланиране борбене операције. Чак до тога да је присутнима диктирао и садржај летка којим се Срби позивају да остану на својим огњиштима те како им се „тобож ништа неће догодити”.

      Уз све то, Милошевић је испоручен Хашком трибуналу где је провео, као на стрелишту, скоро пет пуних година. Многа утицајна имена са ових простора, али и из најважнијих држава света, су продефиловала на монтираном и понижавајућем суђењу и, као што је познато, трудили се да му загорчају живот и окриве за све и свашта. Борио се као лав. Очи у очи са онима који му свакако нису мислили ништа добро. Пред телевизијским камерама и пред бројним извештачима.

      И, поново ништа. Ни једне макар назнаке да је плански, индивидуално или у дослуху са још неким српским изродом, починио, како поједини угледници кажу, кривично дело издаје (иако тако нешто никада није постојало у кривичном законодавству Србије и Југославије, зато што је издаја (не) морални чин, својеврсно последично стање, и не постоји формално као кривично дело; постоје неке друге инкриминације која третирају наведену проблематику).

      Но, да баталимо кулоарска и остала нагађања према познатом рецепту рекла-казала и да овај пута игноришемо пророчке способности појединих српских и осталих интелектуалних перјаница (којима се благовремено „приказало” да ће се издаја догодити), па да ово најмучније српско питање размотримо из једне друге визуре. Из реалног и рационалног угла, коме до сада није посвећена одговарајућа пажња.

      Дакле, дилема не би требало да буде (1) шта је то Милошевић урадио да би организовао и спровео наводну издају, јер, за тако нешто, сложиће се сви, било је довољно да ћути, да не предузима ништа и да се, српски речено, прави луд, да буде пасиван, лукав, искварен. Права дилема је (2) шта је и колико је заиста могао свих тих година, а посебно 1995., да као председник Србије конкретно и стварно учини – дипломатски, на међународном плану, с једне, и као члан Врховног савета одбране СРЈ, с друге стране. Односно, чиме је располагао, како би спречио војнички пад Републике Српске Крајине и масовни егзодус српског народа.

      У вези, прве (1) дилеме намећу се логична питања – ако је био издајник, шта је чекао пуне четири године? Зашто није раније кренуо у обрачун са крајишким Србима и одрекао их се – издао, продао, предао… Рецимо, у првој, другој или трећој години рата (или је издајник постао тек ’95), већ их је помагао колико год је могао, свим силама и средствима?

      Најчешће тумачење је (јер валидних објашњења засад нема) – па добро, издају је чинио у више корака, како се не би правовремено уочила и била изведена наивно.

      Напред наведено тим пре, што је за издају имао небројено прилика и реално покриће пред српском јавношћу и бирачким телом – од чувене конференције којом је септембра 1991. године председавао лорд Карингтон, до разноразних планова тзв. међународне заједнице, затим Бадинтерових тумачења распада земље и сличних антисрпских активности иза којих је, својим неприкосновеним ауторитетом, стајао тадашњи Савет безбедности ОУН. И то у условима невиђених притисака на СР Југославију и српски фактор у целини на простору бивше СФРЈ – од бруталних санкција, ембарга, блокаде и сваковрсног исцрпљивања, до отворених оружаних претњи. Без савезника у међународној арени и пријатеља који су имали моћ да помогну.

      Помињање чувеног Венсовог плана који је усвојен под притиском Запада још у време СФРЈ, с краја 91. и почетка 92. (дакле, у то време не одлучује Милошевић, већ целокупна политичка булумента савезне државе и свих република), те у вези са тим стављати у исту раван као гаранта постигнутог споразума и изједначавати одговорност тадашњег СБ ОУН, с једне, и ону велику (и већ обезглављену) Југославију, с друге стране, заиста је плитко и у најмању руку малициозно. Особито што се упорно, више од две деценије, натура теза како је ЈНА, која је већ била у потпуном расулу и практично без врховног команданта (паралисано Председништво СФРЈ), могла да интервенише. Рецимо, на Миљевачком платоу, као једном од пресудних догађаја у вези са тим.

      А затим, по инерцији, пребацивати такву одговорност на тек створену и неконсолидовану Војску Југославије (случај Медачки џеп и многе друге злочиначке операције Хрватске војске), која, услед немилосрдних резолуција СБ, није могла ни главу да промоли преко граница нове државе, заиста је некоректно. И неистинито.

      И управо зато да поменемо најважније резолуције (и кратко их прокоментаришемо), којима су, корак по корак, перфидно и унапред прорачунато од стране западних сила, које су тада потпуно доминирале светом, везиване руке српском фактору не само у Крајини, већ и у свим осталим деловима бивше заједничке државе.

      Почело је са Резолуцијом 713. од 25.11.1991. где је истакнуто да се територијални добици и промене (републичких) граница наметнутих силом, унутар Југославије (дакле, спољна граница СФРЈ се више не третира), неће признавати.

      Затим је уследила Резолуција 724. којом је верификован Венсов план из новембра 1991. године (поред осталог регулисао повлачење и ускладиштење тешког српског наоружања), да би већ Резолуцијом 762. из јуна 1992. почела деградација наведеног документа-плана, којом је, у пракси, легализована оружана операција Хрватске војске на Миљевачком платоу. Иако је Хрватској војсци наложено да се повуче, истовремено је омогућено да се нагомилају огромне снаге њихове полиције.

      А онда су уследиле резолуције 752. и 769. и недвосмислена најава шта следи и како ће проћи српски народ преко реке Дрине. Тим резолуцијама, оно што је најбитније, налаже се да и последње јединице ЈНА напусте територију Хрватске и БиХ.

      Резолуцијама из 1993. године 802. и посебно Резолуцијом 815. где се у тачки 5. утврђује да су зоне под заштитом УН интегрални део Републике Хрватске, се апсолутно прејудицира политичко решење и Република Српска Крајина (не)формално укида.

      И након свега, следи печат на својеврсно убиство са предумишљајем – 17. априла 1993. године усваја се Резолуција 820. која максимално пооштрава санкције против СР Југославије, којој је (обратимо пажњу, ово је од посебне важности), поред бројних казнених и осталих мера, забрањена свака врста саобраћаја ван своје територије, па чак и пловидба међународним водама и реком Дунавом. Чланом 12. наведене Резолуције уведене су тоталне санкције, које су се односиле чак и на забрану упућивања хуманитарне помоћи према Републици Српској Крајини и Републици Српској.

      Врхунац претходног, слободно се може констатовати, организованог злочиначког подухвата СБ ОУН, долази са Резолуцијом 871. од октобра 1993. године када се брише валидност РСК као стране у процесу, и коначно, са Резолуцијом 981. од 31. марта 1995. године (месец дана пред операцију „Бљесак”) тачком 2. се укида УНПРОФОР и оснива „Операција за повратак поверења у УН”, што је била суштинска измена улоге плавих шлемова и сигнал Хрватској да, практично, крене са етничким чишћењем Срба.

      Поред наведених резолуција, које су недвосмислено и систематски темпиране противу српске стране и са основним циљем да се Р. Српска Крајина неутралише са карте света, не сме се заборавити дуготрајна, мучна и злокобна медијска сатанизација Срба, која је вођена у правом психолошко-пропагандном (информативном) рату. Операција која се, како је време одмицало, интензивирала достижући врхунац бешчашћа, лажи и организоване преваре библијских размера. Нешто до тада незабележено у светској историји.

      И питање свих питања – шта је и на који начин у тим условима, у правој катаклизми која нас је снашла, Милошевић могао да уради на дипломатском и политичком плану, заједно са руководствима СР Југославије, Србије, Р. Српске и Р. Српске Крајине? Без савезника у свету којих није било ни на видику и са суспендованом столицом СРЈ у Уједињеним нацијама.

      Шта је могао да уради као први човек Србије, условно, противу Хрватске и Босне и Херцеговине, које су увелико биле међународно признате државе? Иза којих је, дакле, стајала комплетна међународна заједница – ОУН, ЕЕЗ, ОЕБС, НАТО, Ватикан, и бројне друге организације и заједнице, као и све земље света појединачно. Али, не симболично, већ строго формално и уз ангажовање свих могућих капацитета – политичких, дипломатских, економских, финансијских и пре свега, војних.

      Уколико је одговор – требало је да поднесе оставку на све функције и да се склони са политичке сцене – то је и могло да пије воду 90-тих, онако како су са српских тргова одапињане досманлијске стреле и вршено испирање српских мозгова. Али, управо су „демократске” промене петог октобра (организоване и вођене управно од оних који су нас брутално оружано напали 1999. године) показале, и то и даље траје, ево, пуних 15 година, да западни силници нису прогањали и уништавали „Србију због Милошевића, већ Милошевића због Србије”. А ја бих додао и Српства у целини.

      Што се тиче оне друге (2) дилеме – шта је могао Милошевић да учини као председник Србије и посебно као члан ВСО (под условом да су му намере биле часне), дакле, војнички, у одбрани Крајине, е, то је оно поље око кога се ломе главна копља. Поље на којем су избрушене све могуће оштрице и где је плански (али и из незнања) извршена главна замена теза и створена потпуно лажна и накарадна слика. Утисак који је, највероватније, окупирао огромну већину Срба. И с ове и с оне стране Дрине. Пример дефетизма за уџбенике.

      О чему се заправо ради, где се крију заблуде, предрасуде и како се упорно, намерно или не, обмањује широка јавност?

      Најчешће питање и свеопшта срџба своди се на следеће – зашто Војска Југославије није ангажована након операције „Бљесак”, а затим и превентивно пре „Олује” и, подразумева се, у току те операције, односно у првих неколико дана њеног трајања?

      Уколико занемаримо све напред наведено – срамне резолуције СБ ОУН, санкције, блокаде, забране, претње, притиске, надзирано небо, плаве шлемове на терену (а то значи, између осталог, и стотине агената и информатора усмерених противу српске стране), тадашње руско руководство у истом западном колу, уколико занемаримо чак и постојање НАТО-а (тих година на врхунцу политичке и војне моћи, чије су се трупе налазиле на границама бивше СФРЈ, као и у Јадранском мору), доћи ћемо до недвосмислене, унутрашње препреке. А она се зове – Устав СР Југославије, који је врло прецизно регулисао употребу Војске и њено евентуално ангажовање ван граница земље. И то према међународним, општеприхваћеним демократским стандардима.

      Дакле, Војску није могао да ангажује један члан Врховног савета одбране, макар имао такав ауторитет и макар се звао Слободна Милошевић. Нису могла да то учине ни јединственом одлуком сва три члана, већ је таква, најважнија супозиција, искључиво била у надлежности Савезне скупштине. И то тако што би морало, уколико би се држали строге форме, да се прогласи ратно стање. Значи, објава рата Хрватској као независној држави.

      Када кажем Војска, не мислим на тадашњи 30. Кадровски центар организован у Генералштабу ВЈ, којим смо регулисали појединачна упућивања бројних припадника Војске Југославије (углавном рођених на тим просторима, као и бројне добровољце) у Војску Р. Српске Крајине (онај други, 40. Кадровски центар је био резервисан за Војску РС) за све време трајања рата, већ мислим на борбене и адекватно наоружане саставе – лично наоружање, опрема, тешка техника, моторна и остала возила, припадајућа логистика, пратећи системи за разне видове обезбеђења и друго.

      Све у свему, да би се Крајина која је имала, према званичним подацима непуних 30.000 бораца, одбранила од противника који је бројао преко 130.000 припадника Хрватске војске (непосредно борбено ангажовани у операцицији „Олуја”), што је било далеко изнад односа снага који предвиђа успешну одбрану, а то је 3 : 1 у корист нападача, СРЈ је морала да упути најмање 10-так до 15-так хиљада бораца, распоређених у одговарајуаће компактне борбене саставе тадашње тзв. „А” класификације.

      Значи, еквивалент 5 до 10 бригада (моторизоване, оклопно-механизоване, специјалне снаге и бар једна артиљеријска јединица тог ранга). Све испод тога било би незнатна сила и не би донела скоро никакве ефекте. Дакле, јединице које би морале да под борбом маршују 500 до 700 километара преко територије БиХ, у амбијенту апсолутне превласти ваздухопловства НАТО-а, који се тада (бар што се тиче Савезничке команде у Напуљу), налазио у пуној борбеној готовости.

      И да буду спремне за заустављање нападне операције Хрватске војске, затим, на одсутну одбрану и у готовости да, након наношења губитака непријатељу, крену у противудар у садејству са снагама Војске РСК и поврате изгубљену територију. А затим и да је држе под пуном контролом.

      Да ли је такво борбено ангажовање значајних ефектива Војске Југославије реално било могуће? У наведеним условима и у створеном међународном амбијенту. У времену када смо унутар Србије били развучени на бар два својеврсна фронта – Косово и Метохија и Рашка област, због чега су нам бројне јединице непрестано биле истурене у простору.

      Напред наведене, пресудно важне чињенице, најчешће нису узимане у обзир, нити је након толико година другачије. Мало ко је размишљао и тада и сада (од оних с почетка овог текста), шта би значило да се мимо Устава, Закона о одбрани и Закона о Војсци, као и мимо бројних подзаконских аката – прописа, борбених и осталих правила, упућују рочни војници, старешине, војници по уговору и цивилна лица, држављани Србије и Ц. Горе, наравно, у склопу својих борбених јединица, на територију тада независне државе Хрватске.

      Ко би преузео одговорност за погибије, рањавања и друге тешке последице, којих би неминовно било? Шта би о свему томе саопштавала бројна и изузетно организована пета колона? Који би били ставови тадашње опозиције, која је Милошевића доживљавала као диктатора?

      И, тако смо имали невиђени парадокс, који је до данас актуелан – оштро је критикован тзв. недемократски председник, аутократа, узурпатор власти, који није, гле чуда, у случају Српске Крајине (као и Републике Српске) наступио управо супротно, а то значи, баш онако диктаторски и апсолутистички – безглавим слањем јединица Војске, мимо Устава и противно одлукама СБ ОУН и суштине међународног права.

      У таквом амбијенту прилепљена му је етикета издајника. Белег који се, како време одмиче, све дубље урезује не само на лик и дело Слободана Милошевића, већ и на савести свих нас, колективно.

      На крају још неколико питања – да ли је Милошевић, ако се све околности пажљиво процене и вреднују, имао уопште потребе да било кога издаје (продаје, предаје) и да, следствено томе, симболично капитулира? Да ли је могао било шта озбиљније, од онога што је чинио, да предузима, у атмосфери потпуне изолације и перманентних притисака и претњи? Да ли је уопште постојао било какав маневарски простор? Да ли је постојало национално јединство у Србији и да ли смо дисали једним плућима?

      Да ли је, у коначном, срамота бити поражен, не од Хрватске у акцијама „Бљесак” и „Олуја”, већ од оних који су стајали иза ње, годинама је припремајући и отворено садејствујући, а то су најјаче чланице империјалног и злокобног НАТО савеза?

      Јер, забога, није Милошевић напао ни Хрватску, ни Босну, нити се усмерио да руши НАТО, већ је све било супротно. Баш онако, како се, скоро па идентично, одиграло и ’99-те на Космету. И њега и све нас су брутално напале западне силе, неколико стотина пута војно и економски јаче, одавно решене да мењају карту Балкана. И да нас, једноставно, затру.

      Тај напад и даље траје, само неоуружаним облицима.

      За сада.

    12. Лесандар Матједонски каже:

      Заборавио си само да напишеш подпис ”Горан Јевтовић, Фонд Стратешке Културе”. Али у реду, хвала на тексту. Само једно питање, како је Савет УН могао све те резолуције да усвоји против интереса Србије а Русија има вето?

    13. Sloba Milosevic каже:

      Светске силе како кажу тако мора бити. Москва, Лондон и Вашингтон одређују границе свих држава света. Путин је изјавио да ће за 5 година спојити Републику Српску, Србију и Север Косова. Али са Москву треба и запад да се сложи. Мале и слабе државе су колоније светских сила.

    14. Лесандар Матједонски каже:

      Ако је тако, добро је. Надам се само да нећемо поново масовно ”херојски” да гинемо за то. Не може мајка Србија више да рађа ту децу. Можда и због тога, младе девојке из Србије имају јаку женску интуицију да ће се поновити нешто слично, па одлазе далеко да им синови више не буду топовско месо. Хвала на дружењу и поздрав. Е, и поздрави Слобу ако га видиш, озбиљно. Ја мислим да је жив и здрав негде у Русији. И ја имам неку интуицију икао нисам мајка нити жена (-:

    15. Lune каже:

      Hm,hmm…jos tri rolne toalet papira,dugacak je expoze,lazovcina Sloba,Milo,Karadzic ( djetici), su navukli RSK,sporazumom,da,ako Hrvatska krene,nabteritoriju RSK,pruzice vojnu zastitu. Poudiosam ti tekst,zapisnik sa sastanka,prednapad,anti,kao fuksa,svaba tra a la,jedno te isto,zasto tako,neizvadis pasus iz zapisnika i dokazes da lazem ? nemas vremena ? pa,prekinina cas damjedes gomna pa uradi

    16. Милутин Јевић каже:

      Ајде сада буди реалан па реци која војска би бранила РСК ? Без подршке у оно време Руске федерације ми нисмо могли ништа јер би онда запад извршио копнену офанзиву против Србије, морал људи је у оно време био уништен, младићи из РСК који су схватали да је све то дело великих сила су главом без обзира бежали у иностранство и у Србију, то када су чули људи у Србији који нису схватали разлоге бежања су строго осудили тај акт те су већински протестовали било каквом прикључивању паравојним формацијама.

    17. Lune каже:

      Hm,hm…realno, RSK,je trazila od ,predsednika, je Bio Cosic,da avio udarima,na celo hrvatske vojske u pokretu,pomognu,zaustave napad,nije trazeno ,da Srbija posalje svoje trupe..vidim,da niko nije procitao,ponudjeni zapisnik,sa sastanka drzavnih vrhova koji sam ponudio.
      Sent from my iPad

    18. Милутин Јевић каже:

      И да су то урадили, што верујем да није било изводљиво, колико би то одложило агонију ? Можда месец дана, али опет би се десило исто.Поз

    19. Lune каже:

      Hm,hmm..izgleda da su me odsejkli,da li si dobio odgovor ??

      Sent from my iPad

    20. Lune каже:

      Hm…smetnje navezama pre portala..“ decki bi tovarili traktore a ne mi „???
      Sent from my iPad

    21. Lune каже:

      Hm,hmm.a,na portalu,nije heroj ubijen potpukovnik (JNA)nego Slobodan Milosevic i dr Dabic ??
      Sent from my iPad

    22. Lune каже:

      Hm,hmm..i,da vam bude jasno, za vreme Medackog dzepa “ dalmatinske hrvatske postrojbe“ su nam slale,nedvosmisene poruke,da nas nece naasti,i nisu ! Biti ce.da vole Zagreb,ko neki od “ vac“.. Beograd danas,kad spi !!!
      Sent from my iPad

    23. Lune каже:

      Hm,hmm…zasto su,raketni resursi,povuceni sa Petrove gore u RS,i zasto je ubijen potpukovnik,koji je odbio da ih povuce ,na licu mesta..da nedodje “ zagreb u agoniju“… a,udaljen je stotinak kilometara od kordunaskih brigada ?
      Sent from my iPad

    24. Lune каже:

      Hm,hmm..znaci,po prvobitnoj zamisli,RS i RSK, su vidjene,kao jedna drzava,pa,kada je konacno,“ taj deo drzave“, uvucen u rat,ekipa,oko 40 ljudijemkrenula..Bosansi Petrovac..Udbina..nacdoakZadra,i vratiacse u Petrovac..avust/septembar 1993, odrzana je zajednicka sednica SDS RS i SDS RSKdonet je zakucak da su “ Lika,Kordun,Banija,crvenii da “ oni“ tu,ne mogu nista da urade, i to u vreme Medackog dzepa..velikog sudara. Pa,tako i 1995 nitko nije mogao nista da uradi.,,,,,RSK, brigada u kojoj sam bio, kada je stislo“ sestru RS“, nije zakazala,pritisnua,je Bihac,pomagala,je.Kao,sto je,kada je Tudjman uveo sankcije, Fikret Abdic,preko Korduna,doturao rasno,a „ovi“, pomagali, njegve izbeglica….
      Sent from my iPad

    25. Милутин Јевић каже:

      Стварно не знам Луне шта да кажем, много је недужних људи погинули због погрешне политике, мој стриц на грабежу је погинуо у борби са Хрватима, оно шта ја покушавам да кажем јесте да је све то унапред одлучено од стране великих сила.Мој покојни другар Недељко Јерковић је исто учествовао у нападима на Бихаћ па ми је причао да таман дођу надомак Бихаћа и онда добију наредбу о повлачењу…

    26. Милутин Јевић каже:

      Све је ово истина, Америка је тако одлучила и то би било то.

    27. Lune каже:

      Hm,hmm…ko tepsija,sas prebranac

    28. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm ма једи бре………………

    29. Lune каже:

      Hm,hmmdruk Djias,je podneo 29 tuzbi,izmedju njih i na SPS,sto mu,gadite pred drugovima vino !
      Sent from my iPad

    30. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm Ђилас је фашиста.

    31. milovan каже:

      Ђилас није фашиста, он је демоНкрата!

    32. Sloba Milosevic каже:

      потпуно ТАЧНО

    33. Lune каже:

      Hm,hmm….ni brat,ni brat mu nisu zivi.

    34. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm ма једи бре……………….

    35. Lune каже:

      Hm,hmm…nije lepo da mljckas dok jedes gomna, i razgovaras

      Sent from my iPad

    36. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm иди бре у три………………………

  4. IZDAJNIK каже:

    Seseljev stil?
    ako nije psovka onda je uvreda ili hvalisanje sexualnim vestinama

  5. Perun каже:

    Šešeljuga:
    – Десило се својевремено да је папа Стефан VI наредио да се његов претходник, папа Формоз, извади из гроба и да му се мртвом суди
    и да се онда спали на ломачи.
    ————

    Stefan VI
    Njegova karijera je trajala kratko 896.-897. ali u tom se vremenu uspeo je da se nametne kao jedan od najluđih.
    On je pred crkveni sud izveo svog prethodnika, Formozija,
    ali postoji jedan „mali“ detalj koji valja pomenuti
    – njegov je prethodnik bio mrtav već osam meseci.

    To Stjepana VI nije sprečilo da Formozija izvuče iz grobnice,
    odene ga u papinsku odoru i pripremi ga za „zombi suđenje“.
    Budući da mrtvac nije mogao odgovoriti na pitanja suda, proglašen je
    krivim,
    a njegovi su ostaci, nakon što su vučeni ulicama Rima, bačeni u Tiber.

    1. Т. Горски каже:

      Није ми баш јасан циљ твога коментара односно чему служи, изузев ако ниси хтио да додаш још мало како би учврстио ово што „Шешељуга“ рече.

      Треба водити рачуна о томе да је „право“ терен којим Шешељ више него одлично влада и да је мало у свијету оних који могу са њим разговарати на сличној разини а он овдје скреће пажњу на суђење мртвом човјеку и прави аналогију са „санкционисањем“ Милошевића и Хаџића.

      Шта ту не ваља ?

    2. Маринко каже:

      Док Шешељ располаже својом природном меморијом, паганска љубоморна скотина се дичи својом способошћу да у гугл претраживач укуца пар речи као дресиран бабун…

    3. Херцеговина каже:

      Био Перун код психијатра.
      Покаже му овај слику на њој нацртан круг.,,Шта видиш Перо,,?
      Вели Перо.,,Шешеља,,
      Покаже му онда слику са квадратом.,,Шта сад видиш Перо,,?
      Вели Перо.,, Шешеља,,
      Покаже му на крају слику са троуглом.,,А сад Перо, шта сад видиш,,’
      Вели Перо.,,Па Шешеља,,
      ,,Е, кукавни Перо,,: на то ће психијатар,, па ти си опсједнут Шешељем,,!!
      На то ће Перун:,, ЈА опсједнут, а ТИ га вазда црташ,,????

    4. Маринко каже:

      Хахаха!!!
      Шешељитис, Сунце ти пољубим!
      Оде Перун у кафану, наручи кафу.
      Пита га конобарица: Са шећером или без шећера?
      Перун ОДМАХ објављује пост:
      У кафанама врбују Радикале!!!

    5. Т. Горски каже:

      Ја сам често запрепаштен понашањем неких коментатора овдје и имам утисак да они стварно вјерују у глупости које пласирају овдје.
      Наиме, они устврде некакву измишљену бљувотину на коју се онда стално стално надовезују као да је то ЧИЊЕНИЦА.

      Пази молим те, они кажу Шешељ је усташа!
      Прво су форсирали бљувотину као Шешељ је Хрват јер је то добра подлога да се касније тврди да је и усташа као што овдје неки тврде.
      Па шта да мислим о људима који могу протурати такве огавности које заиста ни пас с маслом не би могао полизати?
      Е сад је и његов син, који није ни имао озбиљну прилику да се у свијету политике покаже ко је и шта је, уствари „Шешељугин“ син и требало би га укаљати прије него је и ногом крочио у „свијет“.

      Вјеруј ми да помишљам да је могуће да су многи од ових коментатора уствари „усташко“ смеће који то раде циљано јер ово је ријечник и начин којим се само ОНИ служе а никако честити и поштени људи.

    6. Ћирко каже:

      Ја верујем да ти верујеш да су сви који не поштују војводу од завђале кашике уствари усташе.

    7. Т. Горски каже:

      Није тако !

      Ево ја знам да си му ти противник и ја не видим ништа спорно у томе.
      Ја текође нисам политички ангажован ни у једној странци што не значи да сам аполитичан.
      Наиме, нису времена када човјек треба остати индолентан на догађања око њега јер прекрупне су ствари у игри.

      Оно на шта је стално указујем је:
      Можемо се гложити око „овога или онога“ али кад су национални интереси у питању ту нема погодбе јер то је питање нашега права на живот и опстанак.
      Безразложно гложење а које ствара штетне последице по друштво ја не могу подржавати а огавно пљување по људима за која ја са својим малим мозгићем видим да су мотивисана некаквим страначким ривалским интересима ја не могу и нећу подржати и противник сам таквог начин „ривалства“.

      Покушај се мало одмакнути од евентуално страначких „симпатија“ па донеси суд о томе да ли је Шешељ заслужио да се овако на огаван и примитиван начин пљује по њему ?

      Ја овакво нешто не бих рекао ни оном његовом „куму“ Вуку, говнету од човјека и саможивој скотини.

      Гдје то идемо и докле смо стигли и још битније: ГДЈЕ ЋЕ НАС ТО ДОВЕСТИ ???

    8. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ниђе ако си глуп ко пандур!
      Зато пандурима и не дају да било шта одлучују, него им само тутну у руке палице, палије, врљике и тољаге… и кажу: УДРИ!
      А пандур ко сваки физиканер, о-рук и на мишиће….

    9. Т. Горски каже:

      Али ако бих ја рецимо био паметан а нарочито ПОШТЕН као вас неколицина овдје, е то би онда била друга прича.
      То би нас одвело чак у п. материну.
      Било би
      „Шири мајко ноге обадвије,
      да се вратим гдје сам био прије“!

      Ви сте на сву срећу само скупина острашћених мамлазчића чији највећи домет је да лајете на ВЕЛИКОГ ВОЈВОДУ који је савладао Сцилу и Харибду и ево га још увијек је ту.

      „Још нагони турке на буљуке“ к`о Бошко Југовићу, а и ја сам ту па помажем колико могу!

    10. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ти си невиђено говече загуљено планинско бушавог типа..:)
      Не знам само где се такво говедо зарази скрибоманијом? Вероватно си сате свога службовања проводио пискарајући денунцијације, одрукавања и извештаје „централи“… па ти остало.
      Ал говече остаје говече, макар исписало Рат и мир…:)))

    11. Ћирко каже:

      Морао би да одвојиш национални од Шешељевог интереса и све ће бити пуно јасније. Та два интереса су дијаметрално супротна. Нема то везе с мојим евентуалним симпатијама или одбојношћу. Подржаћу сваког и то не само лајком и коментаром за кога оценим да је Србин светосавац и да ради на буђењу Рода. Овај то није.

    12. Т. Горски каже:

      Знам о чему говориш и исте муке и мене муче.

      На сваком кораку срећемо несавјесне ионе који су „ту“ само из властитог интереса а спремни су продати и мене и теби и нашу дјецу и читав народ само да би заузели позицију која ће им донијети корист.
      Ја немам ништа против да се човјек бори за опстанак али свако онај ко уђе у политичке воде НИКАДА НЕ СМИЈЕ СМЕТНУТИ С УМА ДА ЈЕ НА СЕБЕ ПРЕУЗЕО ОДГОВОРНОСТ ЗА ЦИЈЕЛИ НАРОД иначе је најцрње говно и ИЗДАЈНИК.
      Можда је шешељ са нешто више наглашеним нагоном за самоодржање и можда му то може бити некаква мана но ја нисам видио да је тај човјек учествовао у некаквим „лоповским“ махинацијама, „приватизацијама“ и ЦИјАма а вјеруј ми да је сигурно био у прилици да се „подмири“!
      Из тога разлога морам твоју тврдњу одбацити односно имам „резерву“ према њој.

    13. ЏЕРОНИМО каже:

      Veliš da šešeljuga nije ulestvovao unekim lopovskim mahinacijama…
      E pa mnogi si naivan. Ili glup. Ili verovatno to oboje obzirom da uporno braniš nešto što je neodbranjivo.
      Šešelj jeste natprosečno inteligentan. Ali je i natprosečno – pokvaren.
      Odakle mu pare koje drži u zapadnim bankama. Nećeš valjda reći od prodaje njegovih knjiga… Nisam još nikog video da čita te njegove budalaštine. Čak ih ni cigani ne prodaju na buvljaku, jer niko neće da ih kupi.
      I javna je tajna da ga je picousti debelo potplatio da ga ne napada.
      A iz pouzdanih izvora se zna da se tajno sastaje sa picoustim veleizdajnikom i s bajčetinskim džiberašem.
      Šešelj je otišao dobrovoljno u Hag glumeći Hrista eda bi se tobože žrtvovao za svoj narod. Jeste odbranio sebe ali ne i srpski narod.
      Glupi, zombirani, nepismeni, anestezirani srpski plebs je iščekivao njegov povratak, kao što vernici očekuju drugi Hristov dolazak. Narod je govorio: čekajte samo kad se vojvoda vrati…

      On se vratio i šta se desilo : od silnih očekivanja dobismo jedno veliko – ništa. Prodao se tvoj šešeljuga i dokazao da mu je mnogo važnije blagoutrobije i sopstvena guzica nego srpski nacionalni interes.

    14. Sloba Milosevic каже:

      Критикујеш Социјализам. Критикујеш Слободана Милошевића. Критикујеш Војислава Шешеља. Па дали ти знаш шта хоћеш ?? Војислав Шешељ је 2000.год. био против ДОС и ОТПОР . Шешељ је знао да је америчка демократија чиста ЛАЖ . Шешељ је против Бриселског споразума и не жели Србију у фашистичку ЕУ и НАТО .

    15. Lune каже:

      Hm,hmm…to Seselj,Sloba…nema veze sa socijaliznmom, to je istureno odelenje koza nostre..

    16. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmm попушиш Шешељу…………….

    17. Lune каже:

      Hm,hmm….nema sansesario mu se ispod stomaka !

      Sent from my iPad

    18. Lune каже:

      Hmhmm…porucio ti seselj,da ne landaras u prazno,zakopcaj slic,i jedna dama ucestvuje u prepisci,pukla bruka,iscupace ti usi Branko Ruzic

    19. Нада каже:

      Друже хм,хмм, а које истурено одељење мафије су сви они Ђинђићеви другари из деведесетих и после? Знате, ту мислим на оне као што су онај Чуме што је градио путеве, па онај неки Крме, па друг Шећерко што је куповао шећеране за пет евра, па друг Живковић звани Виноградар, па друг Чеда Фиделинка, па друг Пецони звани „51% акција“, па сви они његови домаћи и страни другари и кумови којих има тушта и тма? Које је то одељење? Мора да је било јако добро основано, јер ево се још и проширује са доласком Вучића, и претвара се у још већи огранак, и прети да са придруженим другом Милом, постане права велика Мафија. Преузеће, сва је прилика примат оној италијанској а потом ће ударити и на албанску, која им је нелојална конкуренција! Шта тек рећи о оном делу огранка, или шта је већ био другу Ђинђићу, са којим се он посвађао око поделе плена? Они су отпали, јер их је жуто друштво отписало након атентата, а затим неке и поубијало као непожељне сведоке. Мислим на другове из Сурчинског и Земунског клана. Знаш већ…Колики ли би то огранак Мафије већ данас био да су и они претекли? Шешељ и Слоба немају никакве везе са социјализмом, кажеш! Може бити! Ови које сам набројала горе, су његово право оличење. Па, уосталом, Ђинђић и друштво су тзв. „левица,“ призната као таква у свету зар не?

    20. Lune каже:

      Hm,hmm..evo,ovoga momenta dobio,americki kongres,nominuje natasu kandic,nobelova nagrada za mir,a to sto neko sebe nazove levicom,je zloupotreba za glasove “ radnicke klase“.. svakako,srbija e dobila izbria,jos jedu “ ideolosku kategoriju“ iz cije price je i prica o “ vojvotkinjiseselju“…Vuk i Djidjic
      Sent from my iPad

    21. Нада каже:

      Еее, кад је номинује амерички конгрес, сигурно ће је она и добити! Ионако се већ годинама та награда дели по политичкој, финансијској, америчкој линији. Иначе, и Обама је добио ту исту награду, и то због онога што је учинио у Сирији и Либији, а има он још заслуга, као што је убиство више од 200 деце у пакистанској школи оним његовим дроновима. Па стварно, Наташа заслужује да буде раме уз раме са њим. Њена дела нису ништа мања ни безначајнија! Ми, остали део недовољно прикладног света, који не уме да цени такве као што су друг Обама и другарица Наташа Кандић, одавно смо престали да верујемо комисији која одлучује коме ће бити додељена ова награда. Мислим да је и сам покојни Нобел престао да им верује.Ми смо они који више ту награду не сматрају битном.

    22. Lune каже:

      Hm,hmm..u pitanju je znaci,cuveni kanabet u kabinetu Misevica, osnivacki vise mafijaske Serbije

    23. Lune каже:

      Hm,hmm….sa,kokardom,je drzao niz placenih predavanja,i,capio oko 390.000 dolara,i zamalo potukao sa Vukom,kada mu je ovaj trazio “ svoj deo“, za organizaciju istih,sto je propraceno,izjavom Dobrice Cosica na studio B ( kako ih je Seselj, zvao vuk i danica tv stanica) „najveci problem je,sto je ona budaletina,prva otisla tamo i pokupila pare“..

    24. milovan каже:

      Никад Шешељ и Вук нису ишли на заједничка предавања. Предавања су увек била одвојена, а тиме и каса. Шешељев први излазак после изласка из затвора је била Немачка град Дортмунд у тада расколничку, четничку цркву како су говорили брозови измећари. Држао предавања на више универзитета у Америци о комунистичком злу. Наравно да је посетио и Србе.

    25. Lune каже:

      Hm,hmm..to ja i ne tvrdim,Vuk je navodno,negde zakazivao i seselju predavanja,pa oko tig dela
      Sent from my iPad

    26. Т. Горски каже:

      Да кренем од краја.

      Шешељ је мој оноликоколико је и сваког дугог Србина.

      Зар опет треба да понављам да нисам политички ангажован и не морам бранити туђи став него имам свој властити а он је такав да у принципу никада не прихватам „рекла казала“ него сам процјењујем шта је шта.
      Ухватио си се за некакву причу о страним парама у страним банкама (тајним рачунима) и сл.
      Човјек заиста мора бити јако „мотивисан“, најчешће мржњом да прихвати такву бљувотину као истину јер то је отрцана фраза којом се увијек покушава „показати“ а не доказати да је неко криминалац.
      Та прича вам је невјероватна из простог разлога што ме не можете убиједити да тим „орасима“ ЦИА не би зазвецкала сваки пут када би има Шешељ засметао као што су то радили са оним говнетом Ђукановићем и сличним.
      Е сад ћеш ти рећи па не дирају га јер је он њихов „човјек“.
      Ма јес вала, они СВОГА човјека стрпаше 12 година у бајбукану и ЈОШ МУ СЕ НИСУ СКИНУЛИ С ГРБАЧЕ.
      Уништили су му политичку каријеру и у „јеку сезоне“ га „одстранили“ а ти га кривиш јер је народ ето од њега очекивао ВИШЕ.
      Шта се то догодило са СРС док је био „одстрањен“, ЗАР СМО ТОЛИКО ПОСТАЛИ „ЗАБОРАВНИ“ ?
      Инструисали су своје „политичко подземље“ у Србији да ради на Рушењу СРС и Шешеља.
      Има ли и једна страна тзв. невладина организација чији представници на било који начин помажу СРС или Шешеља?
      Па шта ви онда и НА ОСНОВУ ЧЕГА тврдите ово што чујем од вас?

      Легално изабраног ПРЕДСЈЕДНИКА СРБИЈЕ називаш погрдним именима а и његовог претходника и полазиш од тога да су они негативци па онда ТВРДИШ (опет на основу „рекла казала“) да су потплатили Шешеља да их ето не дира.
      Дакле опет тврдња за коју се може рећи „смућај па проспи“.

      Није ти пало да је можда Шешељ одговоран политичар који је свјестан да је превелико „таласање“ у ОВОМ тренутку штетно и да може бити врло опасно па да из тога разлога мање „јуриша“ него што то од њега очекују поједине „милЕтантне“ будале?

      Е видиш, ако је то разлог због којега он у овом тренутку није главни јуришник на позицију, ја онда то врло цијеним и сматрам да је то карактеристика правог патриоте и човјека који није ставио властите интересе изнад интереса народа.
      Шешељ се и у неким ранијим ситуацијама понашао на прилично одговоран начин (мислим на односе са „Милошевићем“).

      Знам ја да ћеш ти преко овога што написах прелетјети и тражити начин да ме демантујеш, али ово што сам рекао су једноставно ЧИЊЕНИЦЕ а тврдње које си ти изнио су само ривалско наглабање и покушај јефтиног блаћења.

      Може Шешељ да се некоме свиђа или не свиђа и то је последица онога како га као политичара и човјека доживљавамо, ни ја сматрам да нико нема морално право да ПЉУЈЕ по њему јер ни од кога нисам чуо ни један једини ваљани аргумент којим би доказао своја „пљувања“.
      Ако си пажљиво читао, мислим да ти је јасан разлог због којега имам овакав став и да и ти имаш разлога да преиспиташ своју позицију према овоме човјеку, али генерално, и према другим људима.

    27. Нада каже:

      Он то није, јер ти то кажеш!
      Даклем ти кажеш да су национални интереси одвојени, и супротни његовим, Шешељевим, личним интересима. То што је учинио у Хагу, био је само његов лични интерес? Нетачно! Оно што заступа у својој идеологији српског национализма је његов лични интерес, и он је дијаметрално супротан националном? Нетачно! Нетачно је и да цениш било кога осим својих истомишљеника, јер очигледно не цениш оне који се не слажу са твојим судом о Шешељу. Они се по теби залажу за његове личне интересе, а не за националне, а ти се залажеш само за оног који је савршени родољуб, и само гледа национални интерес, а од личног, нема ни трага. Ко ти је па тај?
      Шта је то са вама некима овде? Па ви најчешће и најчистију Шешељеву изјаву пропратите салвама погрда и увреда! Пример: Недавно је приликом гласања о буџету Србије у Скупштини, СНС укинула право опозиционим посланицима да изнесу амандмане на овај најважнији закон. Шешељ је то назвао укидањем парламентаризма, а што је и тачно. Није ваљда да мислиш да није? На овом сајту, нико није подржао ову његову сасвим тачну изјаву, већ сте сви ви сасули масу псовки на његов рачун! Стиче се утисак да овде има прикривених СНС тролова, који се заправо залажу за диктатуру СНС, а онога који им укаже на гажење једног националног интереса а рад Парламента то јесте, они га жестоко попљују. Сада ми реци, да ли ти стварно мислиш да поступак СНС није био у циљу укидања парламентаризма у Србији? Реци ми и да ли је постојање парламентарног живота у Србији национални интерс или није? Ако се слажеш са тим да је то био такав поступак, и да парламентаризам јесте један од наших националних интереса, колико вреди онда твоја изјава да подржаваш сваког ко ради на буђењу рода српскога?

    28. Ћирко каже:

      Опасно је тако пенити и вриштећи хистерисати због било кога. За тебе је опасно зато што се стављаш у службу једног кловна и барабе, дискредитујући себе за сваки сврсисходан разговор. А и њему правиш штету, мада је за тог циркусанта свака прича о њему добра реклама.
      Причаш о важности Скупштине и наводиш неко његово залагање. У реду. Где је оно поливање водом, псовање, чупање микрофона, изношење из исте? Јел и тад Парламент био најважније законодавно тело у Србији? Где је оно кад је победио Лилића па одустао?
      Помињеш неке СНС тролове, ваљда на мене алудирајући? Веће тролине и чувара сваке власти а поготово ове нема од овог лажног војводе који је докторирао на комуњарским темама. Сматрам га лично одговорним за стање у земљи.

    29. Sloba Milosevic каже:

      Ћирко, ко је крив за ове проблеме и свађу у Србији ? Ко је изазвао ове проблеме у свим државама Балкана ? Ко је изазвао проблеме на Блиском истоку, Украјини, Либији ?? Да Вашингтон, Брисел и Лондон нису изазвали рат на Балкану сада неби била ова расправа између нас срба. Вашингтон : Завади па владај. Вашингтон је изазвао свађу између Кијева и Москве. Зато ја кажем престанимо више да се расправљамо јер долазе још тежи дани по живот грађана Србије.

    30. Ћирко каже:

      Сложио бих се.

    31. Lune каже:

      Hm,hmm…ce opet facas ljopata i pravis nesreca ?

    32. Lune каже:

      Hm,hmm…krivi su “ domaci izdajnici „, na prvom mestu,saradnici okupatora..“ franjo,ja tebi ono brdo,ti rmeni ono brdo“…Zeljko,vidi tamo ono,rujno vino u Erdutu,kazu,damje dobro,ad ono, i franceku se dopalo isto vino “ iz iste bacve“..pa prangije…

    33. Нада каже:

      Стварно не видим да сам у претходном коментару „вриштала и пенила“. Ниси навео где сам то учинила у тексту, па ми то остаје нејасно. Поставила сам ти неколико питања на која ми ниси одговорио, и навела сам пример где су неки од вас једностраним приступом, и изливима мржње према Шешељу лично, произвели штетан ефекат потпуно супротан нашим националним интересима. Нигде нисам написала да је Шешељ неко ко нема мана, нити да је увек поступао у складу са нашим националним интересима. Нисам псовала, вређала и пљувала по вама и по онима које ви подржавате, јер је то ваш манир а не мој. Искрено, ја не познајем ни једног савршеног политичара, а не знам да ли ти познајеш неког таквог? Ако знаш, јави ми, и ја ћу одмах променити своје мишљење, чим утврдим да је онај кога наведеш баш такав, савршен.
      Што се тиче твоје изјаве да ја саму себе дискредитујем за сврсисходан разговор тиме што сам ти указала на нелогичност и нетачност твоје изјаве да подржаваш сваког ко ради на буђењу нашег рода, то мени значи ништа друго до то, да си ти сујетан и искључив, па према томе и неподобан за било какву разумну дискусију. Имаћу виду ту твоју особину убудуће.

    34. Ћирко каже:

      Грешиш, Надо, и то у неколико ставки. Нисам искључив, не мрзим никог и сваком дајем шансу, чак и по више пута. Давао сам је и Шешељу, међутим сваку је прокоцкао. Мислим да у националном питању није вредан помена, мислим чак да је штеточина, али то није разлог да га замрзим. Само га непоштујем. Ти, с друге стране, у свакој причи видиш Шешеља, био он тема или не (за вас је он неисцрпна прича) и острашћено браниш његове интересе, лик и дело. Мени то изгледа врло ограничавајуће. Теби не? И да се разумемо, немам ништа против тога што га обожаваш, заиста. Имам против кад ми вадиш очи трактатима о њему директно ми се обраћајући. Кад сам ти нешто рекао о њему кад ми се ниси обратила?
      Иначе, по другим питањима се нас двоје добро разумемо и ценим те.
      Да, савршен политичар. Нема, Надо, човека савршеног а камоли политичара који су убедљиво најгори слој човечанства. Господ је савршен, а ми грешници се само трудимо са углавном мањим успехом.
      Поздрав

    35. Нада каже:

      Ето, сада ти грешиш, када кажеш да ја у свакој причи видим Шешеља. Па стварно ти то није тачно! Најчешће, ја овде бирам социјалне теме, затим теме везане за Русију, НАТО и глобалну политику, а Шешељ ми је на претпоследњем месту. То се може видети и потврдити читањем мојих коментара, а мој профил је откључан, тако да свако може да има увид у оно што сам написала.
      Осим својих синова, ја не обожавам ниједног другог живог човека. Та твоја примедба коју си ми ставио, стварно нема никакву подлогу.
      Слажем се са твојом тврдњом да савршених људи нема, а поготову нема савршених политичара. Управо сам ти зато то и написала да би ти то рекао. Даклем, хтела сам ти рећи да Шешељ није савршен, али, да ни било ко други то није. Све што напишеш о Шешељу, могао би написати о било коме другом на политичкој сцени Србије, можда не баш сасвим истим, али ни мало лепшим речима. Веруј ми на реч! Ништа не би погрешио. Проблем је у томе што ја мислим да то не треба чинити на баш сваком месту, и на баш на сваку изјаву неког политичара, па у овом случају и на сваку Шешељеву, без обзира на то поштујеш ли га, или не. Просто није свака његова изјава погрешна. То сам хтела да ти кажем, а ти се ниси сложио. То је твоје право које ја уважавам. Просто, мислила сам да понекад напуњени негативном енергијом, личним анимозитетом, не само да не користимо нашим српским интересима, него им и штетимо. Иначе слажем се са тобом да се ми у много чему другом слажемо, и имамо исте погледе на ситуацију у Србији и свету, а што је по мом мишљењу јако добро. Лепо би било када бисмо се сви слагали и имали исте циљеве. Ако не баш сви, а оно барем она патриотска већина народа.

    36. Lune каже:

      Hm,hmm..jedno je sigurno,da su se SPS i SRS,ozbiljno urusili sa brojem clanova…bez Cieko,Lune itd,sostvenim delovanjem..

    37. Нада каже:

      Извини, али на којем језику ти пишеш?

    38. Lune каже:

      Hm,hmm.Cirilo lazes,mrzis na kamanjisti, i ako mi nismo seseljisti ibfataljisti!!!

    39. Lune каже:

      Hm,hmm.. kapucino za gospodju !

    40. Lune каже:

      Hm,hmm..pa,Cirko je lepo napisao,ja sam srpski fasista i mrzim komuniste,valjda voli “ svoj srpski rod“..

    41. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Доктора, доктора… који „напамет зна“ којег су папу купали у Тибру, а којег палили на ломачи..:)))
      Има доктора и доктора, али се у вадикалији и осталом напредлуку цени само ЈЕДАН! ::)
      Јеси гледао Горштака?
      “ МОЖЕ БИТИ САМО ЈЕДАН…“ :)))))

    42. Ћирко каже:

      :))

    43. Lune каже:

      Hm,hmm..i tvrde,da je u Zenci bio “ kraljica“..

    44. Т. Горски каже:

      О таквој бљувотини нећу апсолутно да разговарам.

      Честит човјек чак ни у случајевима када би то било истина са тим не би МЛАТИО јер то је испод части сваког човјека који држи и до себе и до других људи.
      Пресабери се колико си и ти далеко од ЊИХ кад ти такво нешто пада на памет!

    45. Lune каже:

      Hm,hmm..kad moze o Brnabicki zasto bi vojvotkinja bila izuzetak ?

      Sent from my iPad

    46. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmmm ма иди у три……………………….

    47. Lune каже:

      Hm,hmm..seseljev triling za druga Slobu !

    48. Т. Горски каже:

      Не смију они нападати стварне „гузеранте“ него само оне који су против гузераната, као што је рецимо Велики Војвода и слично!

    49. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Хахахахах… Радио је твој „Велики Војвода“ и „доктор права“, црвени југоудбаш и амерички русофил и горе бљувотине од фирцања у гузицу током свог боравка у установама затвореног типа..:)))
      Нећеш „апсолутно да разговараш“ јер ти буди грешне успомене из младости пандурчино!

    50. Т. Горски каже:

      Ето видиш ко си ти ?

      Сад сам ти и ја „фирцатор“.

      Па ти си стварно говно од пса а не човјека !

      Ето видиш, то о чему ти причаш ја у опште нисам знао а чуо сам то од таквих као што си ти.

      Како ти то знаш и како си дошао до тих сазнања.

      Није ваљда да си „контактирао“ са „фирцаторима“ ?

    51. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ниси знао мој куурац! Пандур, затворски чувар, а не зна за педерастију???
      Ајде болан не прави се већа будала но што јеси!
      Ја знам да је теби тешко укапирати зашто судија пита нешто Шешеља па још га титулише са „докторе“, али да се правиш да не знаш за склоности педерастији у затвореним установама, е то је превише мурга! :)

    52. Т. Горски каже:

      Настојао сам да се не спуштам на твој ниво, но ипак ћу морати „са циганима цигањски“, према томе:
      куши пурлесницу стоко једна примитивна.
      Мааарш!

    53. Lune каже:

      Hm,hmm..naravno,da nije istina,to je iz evropske,kuhinje Vuka i Djindjica..kikice !

    54. IZDAJNIK каже:

      Dal je moguce da si toliko glup?

    55. Т. Горски каже:

      Кушите пурчину „балије“ и мамлази, заједно са својим „пријатељима“ вампирима и осталим наказама.

    56. IZDAJNIK каже:

      Covek ti podvukao linijom budaletino bosanska.
      Al ti to ne kontas, ti samo jedan pandur efendija.

    57. Sloba srpski herooj каже:

      Дал је могуће да си толико глуп ??

    58. Perun каже:

      De pročitaj jedno desetak puta pa ćeš nadam se shvatiti šta je neistinito u šešeljuginom komentaru.
      ——-
      PS vic o glupim pandurima (čast retkim izuzetcima)
      nije nastao tek tako, tebi nije pomoglo ni to što sam razliku podebljao i podvukao.
      Možda i jeste ali si tako „pametan“ osetio potrebu da keenjaš po portalu.

    59. IZDAJNIK каже:

      Malo je deset puta/
      jedno dvesta puta
      i onda da pita da mu neko razjasni

    60. Т. Горски каже:

      Умјесто што се правиш паметан боље би било да си се ТИ вратио и покушао свхатити шта је Велики Војвода Шешељ, (доктор права) рекао а навео је примјер „западног“ огавног права што ти очито нећеш да схватиш јер си опсједнути мржњом према томе човјеку и једном од највећих ауторитета на пољу правних наука у свијету.
      За вас неколицину је онда сасвим нормално да омаловажавате а чето и пљујете по њему али и онима који не играју са вама у истом колу.
      Онај ко има шта да каже против или за, може то рећи на сасвим уобичајен начин јер ја нисам „Фројд“ (мислим на ону величину која се овдје појављује под разним „именима“) па да разумијем шта је писац „мислио“.
      Оно шта је мислио могао је написати да се не „паметује“ око тога без потребе.

      Човјек наводи примјер суђења мртвом човјеку што је правни нонсенс и пореди један облик осуде (санкције) Милошевићу и Хаџићу а ти покушаваш то извргнути руглу.

      Е сад сам и ја неспособан да схватим тако дубокоумне баљезгарије мотивисане само неоснованом мржњом према цијелој породици.

    61. Perun каже:

      Glupa pandurčino,
      vrckava zenička balerina, udbaški cinkaroš,
      NIJE DOKTOR PRAVA,
      a po najmanje je vojvoda.

    62. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Пази; ако си већ „Велик Војвода“… онда ти титула „доктор“ иде онако успут, капираш? :)
      Пандурска је логика неумољива….

    63. Т. Горски каже:

      Па зар је толико тешко мало „прозврљати“ и тај податак провјерити?
      Ја знам да си ти бУздован али си ме ипак „дубоко разочарао,
      ДУ-БО-КО !

      Е јеси и нашао с ким ћеш се солидарисати ?

    64. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Докторирао је на социологији и марксистичком самоуправљању коњусино, а то своје „право“ може просипати само будалама који му признају и „крштеницу“ издану у САНУ Београд…:)))
      Мада ја не видим ни каква је то па силна наука ПРАВО ????
      На праву и ФПН студирају само тупани који су у гимназији имали двојке из математике и физике.
      Код вас у пандурији су одбијани само они који су имали двојку из ФИЗИЧКОГ.хахахах.::)))

    65. Т. Горски каже:

      „Дипломирао је на Правном факултету Универзитета у Сарајеву за две године и осам месеци 1976, а затим и магистрирао 1977. године („Марксистички концепт наоружаног народа”). Докторирао је на Правном факултету Универзитета у Београду 26. новембра 1979. године, дисертацијом на тему „Политичка суштина милитаризма и фашизма”. Најмлађи је доктор наука[6] у тадашњој СФРЈ. Од 1981. до 1984“

      (из википедије, србско издање)

      На једном енглеском сам нашао само да је по струци „правник“

      ————————————-

      Biografija

      Datum rođenja
      11. oktobar 1954. (63 god.)

      Mesto rođenja
      Sarajevo ( SFRJ)

      Državljanstvo
      Srbija,

      Bosna i Hercegovina.

      Narodnost
      Srbin

      Veroispovest
      hrišćanin (pravoslavac)

      Politička partija
      Srpska radikalna stranka

      Ranije:

      Srpski četnički pokret

      (1990—1991)

      Srpski pokret obnove

      (1990)

      Srpski slobodarski pokret

      (1990)

      Savez komunista Jugoslavije

      (1971—1990)

      Supružnik
      Jadranka Šešelj

      Potomstvo
      Nikola (1984).

      Aleksandar (1993).

      Mihailo (1996).

      Vladimir (1998).

      Diploma sa
      Pravni fakultet Univerziteta u Sarajevu

      Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu

      Profesija
      doktor pravnih nauka
      ——————————————————-
      Па јесте ли ви крштени људи, шта је вама и што серендате.
      Зашто га не тужите због ЛАЖНОГ ПРЕДСТАВЉАЊА него серете около и просипате баљезгарије !

      И са вама ја нашао да „разговарам“ ?
      Е јесам и нашао праве саговорнике „свака МИ част“ !

    66. Lune каже:

      Hm,hmm..cemu tuzba, pa nije na radnom mestu sa laznim papirima…a,za vadjenje,doktorske luftiguz patke,na ulici je prekrsano.

    67. Т. Горски каже:

      Лажно представљање је у многим счучајевима кажњиво.

      Према томе размишљање о томе није нелогично, но боље је овако, нпр. ја кажем да сам „Горски“ а ти кажеш да ја подваљујем и да сам обични „долински“ па ко хоће нека вјерује мени а ко неће може вјеровати теби.
      Извини, да ли си то и ти постао „пљувач“ или имаш намјеру разложно разговарати и просуђивати?

    68. Lune каже:

      Hm,hmm..pre ce biti,da su ga novinari nesto “ predstavljali“.. a, Olivr Antic stancovao,kao buducu “ elitu“, ali se otrgao sa lanca…prestao da veruje “ da bes kralja ne valja“.. probao sa Dolgoprstim,proveo se,ozenio Jadranku “ na pucini snova“.
      Sent from my iPad

    69. milovan каже:

      Мржња је зло, које се не лечи лако.

    70. Т. Горски каже:

      Мржња је облик лудила а човјек захваћен њоме никако није у стању логично расуђивати.
      То је очито.

      Поздрав !

    71. pepealehandro каже:

      Где је део текста у коме пише да је током боравка у затвору у Зеници заврбован да ради за удбу!? У радном односу све док му је шеф на власти. Одласком у ашки циркус престаје му радни однос у удби и тамо склапа нови договор са белосветским службама да ради за њих.
      Амери 1990. поручују милошевићу да се мора увести вишестраначје, он и мира долазе до закључка да ће југославија имати вишестраначје али ће све странке бити под њиховом контролом. Ту на сцену ступа шешељуга, човек кога контролише удба и добија задатак да оснује странку чиме постаје део циркуса “вишестраначје у југославији“.

      Тастерисање, откуцавање, друкање, врбовање не треба посебно објашњавати пандурима!!!

    72. Lune каже:

      Hm,hmm…sas Dusanom Mihajlovicem i Ljubisom Risticem

    73. milovan каже:

      Да је Шеки бар 50% толико зао, колико га мрзите имао би већину у парламенту.

    74. Т. Горски каже:

      Хајде рецимо да је социолог а не правник !
      Мијења ли то чињеницу да је Велики Војвода ДОКТОР НАУКА, мамлази једни !
      ОН је за вас али и за све друге ДОКТОР НАУКА,
      Схватате ДОКТОР Н А У К А !

      Хајде сада мало ферцерајте јер Велики Војвода је ДОКТОР НАУКА.
      Докторирао је на правном факултету, најмлађи је доктор наука у то вријеме, факултети тога доба нису били луђачко јебалиште као сада.
      ШТА ХОЋЕТЕ ВИ МАМЛАЗИ ЈЕДНИ, ДА ДОКАЖЕТЕ ?

    75. Т. Горски каже:

      Е ред би био да ти „пандурчина“ одговори примјерно твоме обраћању па ћу те тако „паметна“ послати тамо гдје ти је очито мјесто.
      ТИ знаш ко је „балерина“ јеббем те препаметна тако.

      Податак из википедије:
      „Докторирао је на Правном факултету Универзитета у Београду 26. новембра 1979.“
      Ко си ти мамлазе један остршћени да оспораваш његов докторат из 1979 године ???
      То тада није било бјелослвјетско јебалиште него права наука у којој си морао знати знање да би се носио са ауторитетима и МОРАО си доказивати да си ДОРАСТАО за ЊИХОВО ДРУШТВО.
      Стварно си постао „дно дна“ а сам си за то крив јер си дозволио да тобом завлада мржња и страст.

    76. Perun каже:

      Glupi stvore, vikipedija je izvor informacija samo za nepismene i do bola glupe pandure i krezubave smradikale.

    77. Sloba Milosevic каже:

      Т. Горски све што напише је потпуно тачно а ти си СТОКА и ментално си заостао и глуп си ко точак. Да идеш у три……………………..

    78. Т. Горски каже:

      Па промјени је и напиши ти тамо оно што ће тебе задовољити.

      Паметни кретену, гледам „својим очима“ кад му се предсједник суда обраћа на суђењу у Хагу и пита га: докторе Шешељ шта ви мислите о овоме?
      А ДОКТОР ШЕШЕЉ РАЗВЕЗА са објешњењем од англосаксонског преко европског континенталног права па заврши са неким „преседанима“ који су се догодили у АфриКи.
      Француски судија,исто тако доктор права, као и Шешељ, му се уљудно захвали и наставише са суђењем даље.

      Ти си стварно огавни мазгов који ево сада покушава омаловажити и мене.
      Е ја видиш нисам никад докторирао али сам „доктор“ и бога ми сам знао одредити ефикасну терапију за „безобразлитис“ од којег си обилио.
      Ко год је издржао ту терапију био је касније „ко цвјећка“,
      ма „к`о меХлем“.

    79. Perun каже:

      Pandur, moralnu protuvu šešeljugu će
      istorija upamtiti kao trojansku konjinu
      koja je nanela nepopravljivu štetu srbskom narodu i Srbiji.
      Upamtiće ga kao srbsku nacionalnu štetočinu, moralnu protuvu,
      koja je svojim primitivizmom/prostaklukom/nekulturom i vulgarnošću
      ostavila neizbrisivu fleku srama na obrazu srbskog naroda.

      E… da, istorija će ga upamtiti i kao nekoga ko je davno dobijeni zadatak da nanese nepopravljivu štetu srbskom narodu sa istočne i zapadne strane Drine, zadatak odradio perfektno.

    80. Т. Горски каже:

      Прво ја за тебе нисам никакав „пандур“ него саговорник и ако пчокушаваш да ме на тај начин дисквалификујеш онда ризикујеш да те пчо истом пчринципчу пчољашем тамо гдје је таквим природно мјесто.
      (Са господом господски са циганима цигански)
      Историја ће свакако дати макар дио одговора на многа питања но све док то не дадну релевантни људи „од струке“ и то будеш радио ТИ и теби слични а на начин као што то радите, ја тврдим да је то само најобичнија огавна и одвратна прдљавина скоројевића.
      Нанио штету а због његовог дјеловања нису успјели осудити ни њега а камо ли Србију или Републику Српску или ти мислиш да је штета што је будио свијест о потреби да се супротставимо покушају подчињавања а затим поробљавања народа.

      Ја не могу а да се не запитам да ли си ти при здравом разуму и који је циљ твога лупетања.
      Да ниси пијан човјече божији ?

    81. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Па кад си пандур у пеМзији по сопственом признању!
      Ко те вукао за језик? Него си потрчао да нам се похвалиш како си вршио увиђаје и решавао саобраћајне удесе ПОАРО~! :)))))

    82. Т. Горски каже:

      Е док су „пандури“ ходали по земљи ти си их поздрављао са „љубим нарав друже водниЋе“.
      Но сад је за тебе рај, нема више „пандура“, вербални деликт је укинут, дошла је демокраЦија а ви образа немате и гузици се не бојите па мислите можете како хоћете.

      „Е нећемо тако Дино“,
      „ОД САДА ИМА ДА СЛУШАТЕ МЕНЕ, ИЛИ ВАС НЕЋЕ БИТИ“ !

      БУздоване, написао сам ја овдје још свашта, но до таквих као што сте ви то не допире нити има тога према коме бисте имали иоле коректан однос ако не игра у вашем колу а сложили би се и са црним ђаволом ако бисте у томе нашли неки свој интерес.

      Шта мислиш јесам ли и колико сам у праву ?

    83. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Иди спават’ боктеубио задрта како не знаш кад ти је доста бруке? Ко пијани Јељцин се овуда тетураш, сви ти се смију па и ови твоји телетабиси које је Перун нанизао својим првим коментаром!
      Стварно сте брука овог народа; Шешељеви гласачи и обожаваоци објективно немају квоцијент интелигенције преко 100 и то када се рачуна аритметичка средина два по два вадикалца..:)))

    84. Lune каже:

      Hm,hmm..znaci,to je taj,sto je ukebao seselja na auto putu,kako „‘prima donaciju“..!

    85. Perun каже:

      Napisao si:
      и пита га: докторе Шешељ шта ви мислите о овоме?
      ——-
      Pandur,
      pa naravno da mu se sudije obraćaju sa DOKTORE,
      on i jeste doktor, ali nije doktor prava.

    86. Sloba Milosevic каже:

      па кад се толико разумеш у политику зашто си онда 2000.год. веровао у демократију зашто си гласао за ДОС .

    87. Т. Горски каже:

      Није ваљда да доктор права пита доктора нпр. социологије
      шта мисли како треба да се ријеши нека правна недоумица ?

      Па боље да је онда питао тебе ти си изгледа НАЈ-паметнији.

    88. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Поаро, у цивилизованом свету се титулише па таман да си докторирао мрешћење шарана.::)))

    89. Lune каже:

      Hm,hmmm..u Italiji,srednjoskolce titulisu sa “ dotore“.

    90. Т. Горски каже:

      Наравно,
      У „ЦИВИЛИЗОВАНОМ СВИЈЕТУ“ јесте тако но ја очито нисам у том свијету.
      Овдје стеВИ (вас неколицина) и имате ваше властите титуле као што је „балерина“ па „удбаш“, „усташа“, „Хрват“, имате ви јошћ много разнхих „титула“ које само могу поремеђени умови попут ваших смислити и залијепити на човјека.
      Сад сам ево и ја почао добијати „титуле“ од дежурних пљувача, јер ето нисам у ВАШЕМ колу а то онда значи ДА НЕЧЕМУ ВРИЈЕДИМ.

    91. Perun каже:

      Pandur ti si puko načisto,
      sudsko veće je po tebi primitivnu vulgarnu budaletinu pitalo
      „како треба да се ријеши нека правна недоумица“.

      Ti si bre planetarna budaletino kandidat za Nobela.

    92. Т. Горски каже:

      О академиче, да ти пандур каже једну, онако „академски“ !
      Треба ли да наставим и да те пошаљем тамо гдје упорно тражиш да те се пошаље?

      Читај пажљивије,
      Нисам рекао да је судско вијеће то тражило него француски судија који је водио поступак против Шешеља,
      Да, јесте то тражио, ја сам то гледао „својим очима“ а вјерујем да је видео и аудио запис тога случаја још увијек на YouTube па потражи.

    93. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Каква правна недоумица будалетино, човек се БРАНИО САМ, мора да га пита! Јеебо те међед романијски!

    94. Нада каже:

      Свака реч Вам је на месту. Поздрављам!

    95. Т. Горски каже:

      Хвала сестрице !

      Нећу више ништа додавати, видјела си и сама !

      Свака срећа нека те прати !

    96. моћни Ђоле Јанговић каже:

      ПА БРАНИО СЕ САМ боктеубио дабогда! САМ ЈЕ СЕБИ био адвокат и судија га МОРА нешто питати у циљу његове одбране као и сваког другог адвоката!!!
      Оћемо ли ти већ једном вечерас УЋЕРАТИ тај цент у главу кад не помаже ни метар у гузицу???!
      И Слоба Милошевић се бранио сам па га је судија стално нешто запиткивао, таква су правила па макар био и кенгурски суд као у Хагу!
      Јес да му се није обраћао са „докторе“….:)))

    97. Sloba Milosevic каже:

      Слободан Милошевић је победио суд у Хагу и ослобођен је свих тужби.

    98. Т. Горски каже:

      Наравно да се бранио,
      Зар није јуначки и витешки стати САМ ПРОТИВ СВИХ и извојевати побједу још!

      Будалетино, Шешељ је надпросјечан интелектуалац и надпроосјечно интилигентан.
      Има самопоуздање и кураж да сам стане наспрам оних који су упрегли све што су знали не би ли дошли главе.

      Ти наравно због опсједнутошћу мржњом ниси у стању да сагледаш да је човјек прави ВЕЛИКИ ВОЈВОДА и да као такав заслужује свако поштовање !

    99. Perun каже:

      Emil Vlajki
      Voju sam upoznao na mom fakultetu, FPN,
      gdje sam radio kao docent.
      On je upravo bio završio prava i zaposlio se kod nas kao asistent.
      ——-
      Dok je studirao,
      bio je i sekretar Saveza Komunista Pravnog fakulteta.
      ——-
      Vrlo brzo je magistrirao i doktorirao
      na općenarodnoj obrani na temama
      kao što su marksizam,
      Tito i narodnooslobodilačka borba
      što nitko nije previše cijenio.
      Ali, imao je formalne kvalifikacije, pa je i on ubrzo postao docent.

    100. Lune каже:

      Hm,hmm..kasnije,avanzovao uz socinjenije Oivera Antica

    101. Т. Горски каже:

      Требао си наставити и даље !
      Моја супруга је студирала на правном факултету, класа послије Шешеља.
      Шешељ никада није био „конвенционална“ личност и стршио је.
      То је карактеристично за људе „динарског“ типа али пази, ја о томе не говорим као о мани него као о карактерној особини.

      То су људи који се грчевито хватају за живот и то је условљено баш поднебљем односно начином живота којим се у том поднебљу живи.
      Не видим шта је др. Влајки рекао ружно или нетачно за Шешеља.

      Ако мислиш да је припадност и политички ангажман у КПЈ некаква мана онда си највјероватније злонамјеран или не разумијеш друштвене односе како оне ондашње тако ни ове данас.

    102. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ти би га оправдао и да видиш уживо како говна једе. Вероватно би смислио да му је у детињству фалило минерала и витамина..:)))
      Ајде богати реци нам како си га оправдао кад ти је пушио киту док си га чувао у КПЗ Зеница?
      Мора да ти се много допало, па си га прозвао „доктор“ још ономад..::)))
      Доктор за чмарни плезир и орална задовољавања…

    103. Perun каже:

      Ej glupsone pandurski,
      zakačio si se tako glup za nevažan deo komentara,
      hebo te savez komunista i sekretar šešeljuga.
      ——–
      Hehehehe budaletino
      ovo što reče Vlajki si preskočio, o ovome ni reč nisi napisao.

      Emil Vlajki
      Vrlo brzo je magistrirao i doktorirao
      na općenarodnoj obrani na temama
      kao što su marksizam,
      Tito i narodnooslobodilačka borba
      što nitko nije previše cijenio.
      Ali, imao je formalne kvalifikacije, pa je i on ubrzo postao docent.

      ******************************
      Napisao si:
      Не видим шта је др. Влајки рекао ружно или нетачно за Шешеља.
      ——–
      Pa pandurčino blentava,
      rekao je Vlajki na kojim temama je vrckava balerina
      magistrirala i doktorirala.

    104. Sloba Milosevic каже:

      ти си ГЛУП а не Т. Горски

    105. IZDAJNIK каже:

      ovo je ovaj glupi pandur
      https://youtu.be/-64zzS1-H1o

    106. Т. Горски каже:

      Не идем за туђом памећу, ако имаш шта да кажеш онда имаш прилику па кажи сам шта требаш.

    107. Sloba srpski herooj каже:

      Дал си ти нормалан ???

    108. Lune каже:

      Hm,hmm..koja je upotrebna vrednost tog,prava koje zna,poput bubalice,bez primene u praksi.

    109. Т. Горски каже:

      Био је и професор, чини ми се.
      Ево употребна вриједност је и у ономе што вјероватно можеш наћи и у књигама које је написао на разне теме а које није писао шупљоглавац него човјек који зна шта пише и чије ријеч није баш за потцјењивање.
      Много је отпора његовом политичком и јавном дјеловању, но нико ме није убиједио да је огавно пљување по њему оправдано.

      То је разлог што му стајем у заштиту.
      Он то једноставно није заслужо ни на који начин и то показује да смо и ми као људи прилично неодговорни и неправедни !

      То је СРАМОТА ако потиче од НАС а не од наших душмана (од ЊИХ смо навикли да долази такво пљување и лавеж) !

    110. Perun каже:

      Napisao si:
      Ево употребна вриједност је и у ономе што вјероватно можеш наћи и у књигама које је написао
      —————
      Trivia
      Šešelj je na početku višestranačja u Srbiji,
      svoje javne nastupe izvodio ispred kafane „Zagreb“,
      gde je u dva broja manjoj majici kratkih rukava,
      sa ludačkim pogledom i izraženom govornom manom,
      spopadao prolaznike i pokušavao da im besplatno pokloni svoje iz svih mogućih i nemogućih izvora prepisane knjige.
      U to vreme su prolaznici u Knez Mihajlovoj ulici prelazili na vreme na drugu stranu ulice da bi izbegli penetrantnu budaletinu.

      PS interesantno je da je baš stajao ispred tadašnje kafane ZAGREB…

    111. Sloba Milosevic каже:

      ти не знаш шта пишеш. Да си србин писао би ЋИРИЛИЦУ.

    112. Lune каже:

      Hm,hmm..ali,Seselj je stajao ispred restorana Zagreb,pa mora latinica da mozda netki svedok moze da procita !

    113. Т. Горски каже:

      Видиш ти покушаваш оспорити његов начин политичке „кампање“ и то још имогу схватити јер и ја сам човјек старих манира и не прихватам олако „букаче“ и галамџије.
      Но погледај, зар нису сличне галамџије направили на сличанначин многоозбиљније политичке каријере.
      Погледај рецимо Додика, или Трампа.
      Зар се за њихможе рећи да су старински политичари са конвенционалним наступом и манирима.
      Е видиш, ја покушавам да то схватим и не тврдим да је то врлина али ни мана.
      То је једноставно њихов начин и ОНИ НА ТО ИМАЈУ ПРАВО !
      (наравно да не мислим да имају право на „силовање“).

      Неки дан идем улицом и заскочи ме нека будала хоће каже да ми „ували“ мобилни телефон и претплату на то.
      Е сад, по твоме „једва сам се одбранио“ и живу главу спасио.

      Не претјеруј, није ти то никакав доказ Шешељове кривице !

    114. Perun каже:

      Knez Mihailova ulica Beograd

      Iznerviran podsmehom prolaznika
      Šešelj je u leto 1990. godine, izmedju ostalog,
      otkopcao slic i zgranutim prolaznicima pokazao svoj „vojvodski“.
      Besan na Beogradjane koji su ga smatrali obicnim cirkusantom i ulicnim siledzijom,
      psovao im je majku srbijansku i cigansku.
      Njegova patološka mržnja prema svemu srbijanskom manifestovala se i izborom polsanika sa liste SRS gde su ogromnu većinu činile izbeglice i gastarbajteri iz Bosne i Hercegovine
      (Vjerica Radeta,Aleksandar Martinović,Momčilo Duvnjak,Nemanja
      Šarović,Aleksandar Vučić… itd. itd

    115. Sloba Milosevic каже:

      ти си болестан под хитно да се јавиш Доктору.

    116. Добрашин каже:

      Штета што те више нема.:))

    117. Sloba Milosevic каже:

      Ма испунила вам се жеља и скинули сте Слободана Милошевића и дали има живота у Србији после 5 октобра ??? Грађани Румуније су скинули свог Председника Чаушеску и дали има живота у Румунији после скидања Чаушеску ?? Скинут је и Председник Либије Гадафи и дали има живота у Либији после скидања Гадафија ?? Скинут је и Председник Ирака Хусеин и дали има живота у Ирак после скидања Хусеина ? Скинут је и Председник Украјине Виктор Јанукович и дали има живота у Украјини после скидања Виктора Јануковича ??

    118. Sloba Milosevic каже:

      Шта нам је донео 5 октобар и скидање Слободана Милошевића ??
      Донео нам је глобалистичку, неокапиталистичку, робовласничку диктатуру, анархију и некултуру. Донео нам је идеологију потпуно страну човеку ових простора, а Србима посебно. Донео нам је левке за испирање мозгова. Донео нам је подмуклост, подлост, деструкцију сваке врсте, свих облика. Донео нам је лаж у свему, за све и о свему. Донео нам је беду, глад, сиромаштво на сваком кораку, безбројне народне кухиње, довео нас пред контејнере.

      Да би се догодио 5. октобар, морао је да нам се донесе осиромашени уранијум и безбројне болести с њим и од њега.
      И шта нам је још донео 5. октобар?
      Донео нам је тобожње наше власти пуне незналица, неспособњаковића и мрзилаца свега што је Србија, свега што су Срби и свега што је српско. Донео нам је хаос у коме се не зна ни где је крај а где је почетак било чега. Донео нам је раздор. Донео нам је своје нељудско и антипородично радно време. Донео нам је смеће од својих америчких филмова. Донео нам је медије, уз заиста ретке изузетке, који су дно најдоњег сваког дна од било каквих медија, од било каквог новинарства. Донео нам је наметање кривице за оно за шта нисмо криви. Донео нам је председнике извињаваоце за оно што никад и никоме нисмо учинили…
      Донео нам је пљачкаше, разне тајкуне, израбљиваче, отимаче много чега што је народ деценијама стварао и створио. Донео нам је разне белосветске поробљиваче. Донео нам је иностране амбасадоре који воде наше политичаре и до тоалета. Донео нам је безбројне иностране банке које су нас до голе коже опљачкале. Донео нам је приватизацију која нам је уништила све што смо имали. Донео нам је енормне дугове. Донео нам је (и довео) однекуд из белог света тобожње експерте, а нашег порекла, за све и свашта, који су нам одрали и ово мало коже што нам остало на костима. Донео нам је немерљиве количине дроге, алкохола. Донео нам је разне полиције и жандарме, који су углавном беспомоћни, јер се број злочина шири невиђеном брзином, а њих нам је, полицајце и жандарме, поставио испред школа, дечјих вртића, здравствених установа…
      Донео нам је професионалну војску чији се припадници упућују у бели, широки и ратовима захваћени свет. Али их нема на Косову и Метохији. Али их нема у Рашкој области, у којој царују Пријатељи Санџака. Донео нам је американизацију свега и у свему: од телевизијских слагалица до назива фирми. Донео нам је, ма ко шта мислио о томе, чисту и беспоговорну окупацију. У којој се сада проводи све оно што није стигло да се проведе протеклих година, од 5. октобра 2000. године. Америка не спава, Европска унија не спава, Нато не спава. Бар кад је ово Србије што је остало у питању. Јер услови за пријем у Европску унију, ту лаж од било какве уније, множе се и постављају један за другим.
      А сада о томе шта нам је однео.
      Однео нам је систем који у многим својим сегментима није ваљао, није био добар, наравно, али га је требало мењати, дорађивати, побољшавати – био би бољи од овога што сада имамо. Однео нам је државу, којој ни дан-данас не знамо границе. Однео нам је Косово и Метохију. Односи нам Војводину, Рашку област, југ Србије… Где је крај? Однео нам је економију: и банке, и привреду, и у привреди, беспоговорном и невиђеном пљачкашком приватизацијом, све што је радило и производило. Однео нам је дакле производњу и извоз. Однео нам је школство, породицу, отео нам је децу, однео нам је васпитање. Свакодневно нам односи део по део онога што смо били: и традицију, и национално осећање, и знање, и веру, и песму и игру, и културу, и забаву, и спорт…

    119. Т. Горски каже:

      Ја то не знам а теби НЕ ВЈЕРУЈЕМ јер си острашћен и не говориш разумом.
      Оно што је о Шешељу допрло до мене не говори о њему на такав начин и мислим да је у питању гнусна „усташка“ ЛАЖ коју је неко умотао у неки стварни догађај да би лакше била прихваћена.

      Не знам какво зло видиш у томе што је подршку нашао у оном слоју нашега народа који је платио највећу цијену зла које нас је снашло а не у оним србским говнима која су за то вријеме „псовала весло које их је превезло преко Дрине“.

      Ја лично сам био у ССНО-у када је пред исти стигла група „мајке у црном“ са транспарентима и захтјевима да се ЈНА повуче из Славоније, Лике, Вуковара и сл. док смо ми „на“ Палама већ прихватали један број нашега народа избјеглог са тога подручја и смјештли их по зимским туристичким објектима.
      Носиле су транспарент, ко сада га видим, на коме је писало
      „VRATITE NAM NAŠU DECU“.
      Е моја мајка је мене другачине испраћала у војску а касније и у рат, а испраћала ме је са :“СИНЕ МОЈ, ЧУВАЈ МИ СЕ“ !!!

      Запрепастио сам се шта је Београд себи дозволио !
      Ко је тим „мајкама“ стајао „иза леђа“?
      У име чега ???
      Не показује ли и овај твој напис да си један од тиииитиних следбеника који би да подвајаш и дијелиш и ово Срба што је остало наког тиииитиних „бравура“.
      Е „да је на пасију сви би коњи покрепали“ а да је на балијску од Србије не би остао ни београдски пашалук.

    120. Sloba Milosevic каже:

      Брате мили на ментално заостале људе ништа не можемо да докажемо.

    121. Т. Горски каже:

      Ма џаба говорим,
      само трошим вријеме за џаба, јер као да баш ништа не допире до свијети овим људима.

    122. ЏЕРОНИМО каже:

      Politika je veština donošenja odluka u pravo vreme.Tačnije veština stvaranja potrebnih uslova da se odluke, a pogotovu one osetljive, proguraju i da ih javnost prihvati.
      .
      „Majke u crnom “ su tada instrumentalizovane za postizanje prljavih ciljeva i realizaciju dogovora kojeg su sklopili Tuđman i Milošević u Karađorđevu.

      Cilj je bio : Srbe iz Hrvatske pustiti niz vodu i RSK pokloniti Tuđmanu.

      Tom akcijom Žena u crnom je rukovodio lično visoki funkcioner SPS-a i tadašnji poslanik u Skupštini Pavić Obradović .

    123. Т. Горски каже:

      Нико у то вријеме од високих званичника није говорио о сецесији и могућности да се Србски дијелови тиииитине Хрватске одцијепе.
      О томе се говорило „на другом нивоу“ а Јовић је јавно иступао са захтјевима који нису садржавали сецесију.
      То је показатељ да је већ тада било јасно да од поправљања тииитиних граница неће бити ништа и да се морају тражити друга рјешења.

      Жене у црном су се појавиле већ са првим проблемима у Југославији тј. када је почело кошкање у Словенији а нетом послије тога блокада и усташки јуриш на ЈНА објекте у Хрватској.
      Ја сам те курветине срео у том периоду тј. док ни Словенија а ни Хрватска нису имале међународно признање и постојаоје основ да се југославија може распарчавати по ПРИРОДНИМ а не по титиним границама-
      Касније нисам пратио ко их је и у ком циљу усмјеравао.

    124. Lune каже:

      Hm,hmm….luftiguz,van struke,i pristojnog radnog staza u struci.

    125. Нада каже:

      Види се да си ти луфтигуз од струке. Свака част! Стручан си!

    126. Lune каже:

      Hm,hmm…iza dr Karica se vidi neko delo,a luftiguz dr. Seselj,nije ostala ni gibanica ni strukle iza njegovih predavanja…
      Sent from my iPad

    127. Lune каже:

      Hm,hmm….kesten pire sa slagom za Nataliju!

    128. Т. Горски каже:

      Па он је професионални политичар са звањем „ДОКТОР НАУКА“.

      Зар не би такав требало да је бољи рецимо од бррравара који прави државе а не зна направити обичну браву и ко је ту онда у струци а ко није.
      Покушај размишљати прије него се латиш пера да нешто напишеш !

    129. Lune каже:

      Hmmmm….bravarove,argumente vidim i dan danas,a Seseljeve nigde

      Sent from my iPad

    130. Lune каже:

      Hmhmm…za sebeje tvrdi da je najbolji skandal majstor, i to mu jejos jedna uspesna “ disertacia“.. vulgarne izjave, tracaranja,ne prilici profesoru.Mozda,potcenjuje biracko teloali ponuda mu je ista 20 godina,sa smanjenim brojem biraca….neznam koju kategoriju gadja,koja mu je ciljna grupa,da obezbedi podrsku.Negde sam cuo pricu,internu,da se nikada nije odrekao Vucica,iz njegove stranke,kako se obratio,jednom broju saradnika. Ali,sklon sam da verujem,da biracko,telo,peva pesmu “ ahbabo babo,kupi mi babo,pecenja jareceg“. On ga nema,a oni,nece hata,ni sablju..
      Sent from my iPad

    131. Т. Горски каже:

      То је његов начин и он мисли да је најбољи а теби или било коме то може да се свиђа или не па да га наградиш на гласању или некога другога ако ти се ОН не свиђа, но све то што наводиш није разлог да било ко пљује по њему и да измишља разне бљувотине које су заиста недостојне човјека.
      Нашем примитивизму заиста, НИКАД КРАЈА !

    132. Lune каже:

      Hm,hmm…pa,upravo je on na celu kao doktor primitivizma…

      Sent from my iPad

    133. milovan каже:

      Мислим да је био редовни професор на Приштинском факултету, те да је ту и упознао ову другу жену. Често је држа предавања на Београдском и на Новосадском.

    134. Нада каже:

      Ти си, хм,хмм…потпуно супротан пример. Ти своје огромно незнање примењујеш овде у пракси.

    135. Lune каже:

      Hm,hmm..ali,to nije odgovor,zasto,makar njegovi udzbenici nisu u upotrebi,koliko je generacija studenata imaoi radnog staza kod Olivera Antica,sa kolegom Bgojubom Karicem ?
      Sent from my iPad

    136. Lune каже:

      Hm,hmm..kasicicu soli u kesten pire !

    137. IZDAJNIK каже:

      … a onda su izvadjeni iz tog… Tigra (i Eufrata) i spaljeni u smederevcu.

    138. Т. Горски каже:

      А након тога си ти онда појео питу печену у том „смедеревцу“?!

      Смедеревац те асоцира на крематоријум???

      Пази мало шта причаш, ако и јеси „издајник“ не мораш бити огаван.

    139. IZDAJNIK каже:

      Djes, pandur, jes glancao pendrek danas?

      https://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=2061301529
      ovo da gledas dok glancas

    140. Sloba srpski herooj каже:

      Ти си пијан незнаш шта пишеш

    141. Т. Горски каже:

      На интернету се ТИ образуј мамлазе један и иди за туђом памећу, ја имам свој мозак.

    142. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ђес’ га нашо болан?

    143. Херцеговина каже:

      Изгланцао је он свој ,,пендрек,, код твоје хануме,;)

    144. Т. Горски каже:

      Ух, ух, ти као да ми читаш мисли !

      Поздрав !

    145. Marko Zivanovic каже:

      Тата спалио ђенку. Остали само дугмићи. Ала га је оправио свака му част! :D

    146. Ћирко каже:

      Опасни болесници.

    147. IZDAJNIK каже:

      Ti si jos bolesniji.

    148. Sloba srpski herooj каже:

      Јави се код Др

    149. Lune каже:

      Hm,hmmm…valjda snajderu,da prisije dugmica ?

    150. Sloba Milosevic каже:

      Hm,hmmm ма једи…………………….

    151. БилиПитон каже:

      Ова каубојска ,, црна листа“ ко бирачки спискови у Србији. И мртви гласају.

    152. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Знаш како се каже: Маторој ислуженој куурви сваки је комплимент заувар..:)

Коментари су затворени.