Прочитај ми чланак

ШЕШЕЉ: Вучић је способан политички манипулатор

0

Војислав Шешељ је изјавио да је Вучић лош економиста, али да је изузетно способан политички манипулатор. Додаје да су Николић и Вучић променили идеологију за 180 степени, а да је најгоре што је председник Србије стекао диплому, а да није полагао испите. Каже да се не одриче „велике Србије“ и да ће палити хрватску заставу на сваку годишњицу Олује.

На констатацију да се намеће утисак да у јавности више критички говори о Томиславу Николићу, а да је, с друге стране, много нежнији према Вучићу, председник радикала Војислав Шешељ је, годтујући у Прессингу, рекао да то није истина и да треба погледати његове конференције за новинаре.

Веома га оштро нападам око социјалне и економске политике, ко је раскринкао аферу око Сартида, питао је Шешељ.

„Један политичар, кад испред себе има једног противника ког треба политички уништити, он мора да примени одговарајућу стратегију, оператику и тактику… По мојој стратегији, најслабија карика у напредњачкој власти је Томислав Николић. И да би се напредњачка власт руинирала, њега је најлакше нападати… А Томислав Николић се наместио неким стварима које код Вучића не можете наћи… А овај (Николић) се размеће богатством, пљачка новац преко фондације Драгице Николић, и стекао је диплому, а да испите није полагао, што је најгоре“, тврди Шешељ.

Он је додао да има податке да је у дану кад пише да је Николић положио испит, он био у Стразбуру.

„Њему је то сређивао професор Љубиша Стојмировић… Он је писао неке научне радове па потписивао Томислава Николића и објављивао у неким нишким новинама, јер је намера била и докторат“, тврди лидер радикала.

Ипак, признао је да ће све док Вучић „одолева притисцима споља да уведе санкције Русији“, његов однос према премијеру бити блажи, а да ће кренути с нападима уколико се санкције Москви уведу.

Упитан шта замера својим некадашњим блиским партијским сарадницима, Шешељ одговара – то што су издали идеологију СРС и програм: „Ја њима замерам што су идеологију променили за 180 степени“.

Шешељ је додао и да нема никакав контакт с Вучићем.

Говорећи о премијеру Србије, оценио је да је лош економиста.

„Вучић се не разуме у економију. Изузетно је способан као политички манипулатор и политички пропагандиста… Иако је био одличан студент и имао све десетке, ја не ценим његово правничко знање, а економију не зна“, рекао је лидер радикала.

Он додаје „да Вучић нешто зна не би урадио ово што је урадио у Врању“ (отварање фабрике обуће Геокс), наводећи да такве услове субвенционисања страном инвеститору не би дала ниједна држава, а које су износиле 9.000 евра по раднику. Он је додао да је слично радио и ДОС, који је давао 11.000 евра по радном месту у Фијату. „Каква је та економска политика, то је пропаганда пред изборе“, додаје Шешељ.

Што се тиче пројекта Београд на води, лидер радикала није рекао да је против тако нечег. „Ако ће се све свести на то да наша држава инвестира у тај пројекат, онда је то промашено“, рекао је Шешељ. Али, није против те идеје „ако се заиста нађу странци који би у то инвестирали“. „Али, ја те странце не видим“, додаје.

SESELJ  N1„Да правимо коалицију с горима од напредњака – нема смисла“

Говорећи о предстојећим изборима, рекао је да би СРС прихватила да формира власт само са оним странкама које су против ЕУ и које су за савез с Русијом. „Али да правимо коалицију са онима који су гори од Вучића и напредњака – то нема смисла… Не мислите, ваљда, да ћемо правити коалицију с Борисом Тадићем, Чедомиром Јовановићем, Ненадом Чанком…“

Тврди да код нас не постоје озбиљна истраживања јавног мнења. „Они само по задатку власти износе одређене бројке и према тим бројевима, напредњаци су око 50 одсто, а ови други на много нижем нивоу“.

А што се тиче српских радикала, кад сам се вратио из Хага, давали су нам шест посто, а онда су недавно објавили да имамо три и нешто одсто, па одмах после шест и нешто, ваљда кад су схватили да су претерали, каже Шешељ.

Он очекује да СРС на предстојећим изборима добије 20 процената, али додаје да та странка жели власт, али да је више реално да ће је освојити на наредним изборима који ће бити, како оцењује, за две године.

Упитан да ли ће се кандидовати за председника Србије, рекао је да ће то одлучити странка. Ако СРС победи на овим изборима, и формира радикалску владу, и ја постанем премијер, онда ја нећу бити заинтересован за председничку функцију, додаје.

„Нема разлога да идем у Хаг“

Лидер радикала је поновио да нема разлога да иде у Хаг (на изрицање пресуде). Отишао сам добровољно 2003. и победио сам Хашки трибунал, срушио сам сва лажна сведочења и факлсификовање докумената, рекао је Шешељ.

Поновио је и да Вјерица Радета, Петар Јовић и Јово Остојић неће добровољно да оду. „И код њих је исконструисана оптужница… Ја сам имао егзактне доказе да се Тужилаштво служи инструменталисањем, поткупљивањем, а они сам хоће лопту да пребаце на ову страну“, рекао је Шешељ.

Међутим, рекао је да је могуће да видимо сцене да га носе из „куће у Батајници на аеродром, уколико једино то не буде у ситним сатима“.

„Не одричем се идеологије о великој Србији“
Шешељ је рекао да се не одриче идеологије о великој Србији. „Та идеологија је стара 300 година, а можда ће протећи још 300 година, да би се то реализовала. Тај програм подразумева да се пробуди национална свест код католика српског језика који се изјашњавају као Хрвати и муслимана српског језика који се изјашњавају као Хрвати“, рекао је Шешељ.

Упитан о паљењу застава Хрватске и ЕУ, рекао је да је то уобичајена појава у Европи на нарочито у САД.

„Палићемо на сваки годишњицу „Олује“ хрватску заставу, све док се не ослободи Крајина, све док се не заврши хрватска окупација“, рекао је.

SESELJ 67„Нисам позивао на мир, позивао сам на победу“

Негирао је да су добровољци СРС били умешани у случај Штрпци и додао да је „Удба постфестум убацила нека документа, да он буде умешан“. Казао је да добровољце никад нису слали у Вишеград.

Рекао је да су припадници добровољаца СРС учествовали у ослобађању Зворника, али да „нико није починио злочин“. У Зворнику је било злочина и њих је Аркан извршио и то је доказано, додао је.

Говорећи о Вуковару, рекао је да су добровољци сарађивали с војском и да су ушли у један одред гардијске бригаде. Они су се уклапали у јединице војске, нисмо имали никакве самосталне јединице и самосталну команду, навео је.

„Нисам позивао на мир, него на победу, али никада нисам позивао на злочине и на пљачку“, додао је.

Осврнуо се и на Овчару. „Злочин у Овчари је организовао је генерал Александар Васиљевић, он је дошао у Вуковар и са Весном Босанац одредио списак од 200 људи који ће бити стрељани, а заробљенике је преузео пуковник Шљиванчанин, довео их у касарну у Вуковар и уместо да их проследи у Сремску Митровицу где и све заробљенике, већ их је проследио у Овчару. Официри безбедности су надгледали стрељање“, рекао је лидер СРС.

Став је српских радикала да сви који су вршили злочин треба да одговарају, укључујући и мене ако се докаже, додао је.

Шешељ је рекао и да би био несрећан човек да није оптужен. „Сама чињеница да су ме оптужили значи да сам нешто значио у овом рату“, рекао је Шешељ, поновивши да Трибунал није могао да докаже да је починио некакав злочин.

Извор: Н1

196 коментара “ШЕШЕЉ: Вучић је способан политички манипулатор

  1. Alek Sutulov каже:

    Дале, шта смо сазнали од овог хрватског хохштаплера ? Да је највећа кумова мана, што је купио диплому и што краде паре из женине фондације, док је једина мана најбољег ђака,што је лош економиста. Пуштање низ воду косовских Србаиз и бриселски споразум им не замера. Све остало је по њему О.К. Велеиздаја, препуштање четврт милиона косовских Срба злотворима, распродаја државних фирми и земљишта арапским сеци кесама, као да му их је ћаћа оставио, је О.К.

    1. hm? каже:

      Човек јасно и гласно рекао да је против бриселских споразума и да су противуставни. Ни ти ниси гледао а коментаришеш? А да ти си беше онај што га политика и не занима превише хахаха

    2. Alek Sutulov каже:

      Не видим да се то помиње у тексту који се овде коментарише, као ни Косово. Увукао се он, пријатељу, Вучићу у чмар све до уста. Жалосно је што сте ви Радикали код очију слепи. Човек вам у лице, сваким својим интервјуом, говори да сте будалех а ви се и даље надате да иза његових егзибиција стоји нека његова генијална стратегија. Као рецимо ово у вези напада на Тому. Он ће као да унесе раздор у Напредњаке тако што ће да пањка тому и Драгицу му, двоје људи које у Срвији нико не,ферма ни за суву шљиву и који су предмет општенародне спрдње.

    3. hm? каже:

      Нисам ти, хвала Богу пријатељ. Добро кад смо ми радикали код очију слепи бар ће остатак нације да види својим очима да сте плаћени да га иако без аргумената нападате одмах по објављивању било какве вести о њему. Видеће и биће му јасно за кога радите. Ти ниси ни одгледао емисију већ си прочитао интерпретацију Н1 новинара а видиш из сваког интервјуа да нас прави будалама?!? Вероватно ниси прочитао ни један интервју, али тебе беше политика и не занима јел?

    4. Alek Sutulov каже:

      Ооопс, моја грешка, ви Радикали сте посебан сој. Пријатељи вам могу бити само они који безпоговорно слушају хрватског хохштаплера. Остатак нације, на општу срећу по њу, увиђа да је хохштаплер истрошио све своје трикове и да га сада свако чита као отворену књигу, осим вас неколицине, који још увек гуслате овде о његовој генијалној стратегији.

    5. hm? каже:

      па што се нервираш онда ако га свако чита као књигу и истрошио је све трикове? Што трошиш своје време, кад је остатак нације увидео све, немогуће да се баш толико бринеш за нас глупе радикале па сваки пут коментаришеш вести о СРС?

    6. Alek Sutulov каже:

      Ти си одговорио на мој коментар тако да,си ти тај који се нервира. Што се тиче траћења свог времена, чинићу то када год ХОХШТАПЛЕР отвори уста,да му ставим до знања да је провидан и да су му се сви трикови офуцали.

    7. hm? каже:

      ти си одговорио на апсолутно сваку вест о СРС и Шешељу па ће ипак бити да си ти тај који се нервира. Заради свој сендвич и џепарац, ја само наиђем повремено да вас спрдам и покажем вам колико сте бушни.

    8. Alek Sutulov каже:

      СРС не даје изјаве. СРС само обнародује „велике мисли“ офуцаног хохштаплера, који је схватио да је џабе кречио у Хагу, док се у Србији одвијао грабеж у коме је он остао кратких рукава.

    9. hm? каже:

      па да сигурно је због тога режим задужио вас десет само на овом сајту да дежурате од 0 до 24 и да упозоравате народ на хохштаплере и усташе

    10. моћни Џо Јанг каже:

      Од режима сте задужени вас петорица, али сте толико тупави да мислите како вам је наредбу издао лично Гејлорд војвода од Патке…:)))
      Али добро, ботови се и бирају, „одозада“… мислим „с гузице“ што се тиче оцена у школском дневнику! :)))

    11. hm? каже:

      Ето ја причам са човеком а ти се осетио прозваним… Сам си одговорио ко је ту бот…

    12. моћни Џо Јанг каже:

      Ма ко им јеебе матер! Осећаш ли се ти можда одговоран за њихову лошу генетику? Па ниси их ти правио човече да их мораш издржавати и васпитавати! Има свако говедо право да воли свој пласт сена па нека га прежива до миле воље! :)))

    13. моћни Џо Јанг каже:

      То је то. Невероватно је како зомбирана марва која гута тв дневнике из окупационих медија са једнаким интересовањем гута и хиљаду пута прежвакане и испљунуте пиздарије о Овчари, Вуковару, Зворнику… ??! Кога још боли кита за Шешељугиним „подвизима“ деведесетих и „великом Србијом до кавлобага“?!
      НИ РЕЧИ о Космету, велеиздаји, ОКУПАЦИЈИ, физичком нестајању народа и територије, тровању свим и свачим, од уранијума до ГМО кукуруза и алуминијума из ваздуха… Ни речи о протесту против НАТО окупатора на којем се није појавио нити је позвао своју паству да се бар појави и развије једну заставу…?
      Очито да му прија окупација, или му останак на слободи КРИТИЧНО зависи од држања језика за зубима и не таласањем у вези НАТО и окупације Србије???!
      Лапрдање о економији??? Као, Вучић ништа не зна о економији, ево ја ћу да му објасним…!
      КАКАВ ЈЕ ТЕК ОВО МАНИПУЛАТОР!?! Професор манипулације, „критикује“ ђака због добро наученог предмета који му је исти предавао!
      Па ШТА је могао минџоусти шиптар да научи у СРС поред Гејлорда Шешељуге???? Оооо бого….!!!

    14. hm? каже:

      Изгледа да је твоја мајка марва јер не знам како је другачије могла да роди теле. Назови новинар је водио интервју и Шешељ је одговарао на постављана питања, па чим је то питао некога још увек боли кита. Протест против нато је СРС заказала за 24.март у Кнеза Милоша па можете да дођете сви којима се од једном протестује против нато а прошле године нисте приметили да је само СРС правила протест и нисте позивали “све родољубиве организације“ да се придруже. А што се протеста тиче да су заветници желели присуство СРС на свом гистро анти нато скупу зна се на који начин се позива нека странка да присуствује неком догађају, преко фејсбука сигурно не. Задње што је било потребно заветницима су заставе СРС и Шешеља на том скупу јер тако не би могли тај скуп и фотографије и снимке са њега да користе у предизборној кампањи а других скупова са преко 50 учесника немају.

    15. моћни Џо Јанг каже:

      ЈА твоју мајку не помињем скотино вадикалска, као ни мајку овог вашег дебелог шефа и удбашке друкаре! Ви вадикалци не пропуштате прилику да се огадите народу ни један једини дан, ни макар најмањим поводом!
      У суботу сте се доказали и показали, мени сте учинили велику услугу доказујући моју тврдњу да је вадикалска пошаст НА ВЛАСТИ и да истовремено ровари и у опозицији! Дакле, на сцени је опаки план од пре десетак година, када су службе тобож поцепале вадикалце на два блока: „паттриотки и издајнички“, што се данас показује као једно те исто – ИЗДАЈНИЧКА клика је на власти, а најјачег играча и ментора свих манипулација је поставила у редове опозиције да ровари и спречи било какав отпор окупацији у сусрет одсудних догађаја новије историје!
      Мен’ се чини да ћете висити по бандерама!

    16. hm? каже:

      мени је твоје мајке искрено жао, да се разумемо. Што се сви бавите Радикалима ако је био величанствени општенародни скуп? Иначе и оснивач, председник и портпарол заветника су некада били радикали па си сам себи скочио у уста ако је све то иста клика.

    17. моћни Џо Јанг каже:

      Радикалима се бавим из хобија, причињава ми задовољство… А радикали су били и Чеда Јовановић и Биљана Србљановић, и Вучић и Тома гробар… Ко није од најгорих међу нама? Нађи ми једног ЧОВЕКА да се бави политиком а да се није испрљао или вадикалима или њиховом централом – удбом?
      И остави ми мајку на миру коњино мусава!!!

    18. hm? каже:

      Твоја мајка ме у принципу не занима, могао бих да јој укажем на пропусте које је направила у твом васпитању, али нећу жени да стајем на жуљ, довољно јој је муке са тобом. Њу сам споменуо јер си назвао радикале марвом, што је исти њен пропуст у васпитању али пусти сад то… ја колико сам схватио ти си у суботу био на протесту који су организовали бивши радикали а сада причаш да из СРС излазе најгори. Па дај човече сабери се.

    19. моћни Џо Јанг каже:

      Што су аргументи о вадикалској велеиздаји јачи, то су упадљивије глупљи типови који још остају да бране неодбрањиво, као и количина увреда које вадикалска марва упућује опонентима у недостатку оправдања…
      И шеф ти је био у СКЈ, а и данас је на платном списку БИА па шта? Вас неколицина најзатуцанијих се поносите својом верношћу иако је воевода и странка одавно отворено прешла на страну непријатеља?!
      Ти и другари ми само служите да осталим читаоцима јасније предочим погубност вадикализма, колико је то отровно занимање, како утиче на мозак и тело, као кад човек ради шеснаест сати дневно у руднику живе…:)))

    20. hm? каже:

      Пусти сад то ко је глупљи и ко је марва и слично. Испао си овца па би сада да будеш и теле, срамота те да имаш вуну. Јел си био у суботу на митингу бивших радикала што се сада стидиш? Јел то све из кухиње највећег манипулатора или није?

    21. моћни Џо Јанг каже:

      Пусти сад и то што ти је шеф комуњара и удбаш, а као велики „антикомуниста“?!
      Да пустим да верглаш нову „дверанску варијанту“? :)))

    22. hm? каже:

      Први се побунио против комунизма и лежао за то. А дверанску варијанту не вртим ја, завртео је Вучић још један круг само у новом паковању јер је 2012. и 2014, дала резултате.

    23. моћни Џо Јанг каже:

      И кумашин Вук му се побунио против комунизма, али тек када је добио бефел од Службе… мало после кума:)))
      Кога ти зајебаваш?

    24. hm? каже:

      Чекај ја зајебавам а ти идеш на протесте из његове кухиње? и још крадеш моје форе, па теби су радикали идоли!

    25. моћни Џо Јанг каже:

      Откуд знаш да сам ишао? И откуд да знаш да и ја нисам био члан вадикалске===?:)))

    26. hm? каже:

      АХААХАХА па шта сад ниси био али ти смета што СРС није позвала своје да дођу? А испољаваш све симптоме конвертизма тако да је могуће и да си био, али мислим да ипак само куцкаш коментаре за џепарац а инструктори су ти конвертити па одатле та црта код тебе.

    27. моћни Џо Јанг каже:

      Да, примећује се и племенита црта господства, правдољубља и светосавља код тебе као и код твога узора – дебелог шефа удбашке друкаре и вође навале београдских хомосексуалаца…
      Вређате туђе мајке, за своје и не хајете, важна вам је само сопствена гузица и чајни колутићи ваших „сабораца“, следбеника Гејлорда Првовенчаног …:))))

    28. Perun каже:

      Mislim da ovako nešto javno smejući se kao kreten
      može da kaže samo UMNO POREMEĆENA SPODOBA.

      Psovao je Nikoliću tragično preminulu majku.
      Seselj jeeebacu Nikolicu mater, ne mogu tastu jer ima diplomatski pasos.

      https://www.youtube.com/watch?…

      PS nije nikakvo čudo sto ti je ta vadikalska džuukela pomenula Majku.

    29. hm? каже:

      Први си написао ко им јеебе матер. Не глуми сада овде кад си остао без аргумената неку увређену девојчицу

    30. Perun каже:

      Napisao si:
      Први се побунио против комунизма и лежао за то.
      —–
      Jadan je i glup tvoj pokušaj da plasiraš otrcane laži vadikalska botino.

      NIJE SE CRVENI VOJVODA UDBIN CINKAROŠ BUNIO PROTIV KOMUNIZMA.

      U zatvoru je skotina grebaroška bila samo zato jer se dokačio sa jačim i uticajnim od sebe, pa su mu ko zadnjoj budaletini napakovali.

      ——-

      STVARNI RAZLOG zašto je Šešelj bio u zatvoru u Zenici
      Zbog sukoba I samo zbog ličnih interesa

      Do ovog sukoba došlo je kada je Šešelj u direktnoj borbi za asistentsko mesto protestovao protiv plagijata u doktorskoj tezi Branka Miljuša, tada istaknutog mladog političara.

      Ovaj sukob se pretvorio u krivični i završio Šešeljevim izbacivanjem sa fakulteta i, konačno, zatvorskom kaznom u trajanju od osam godina.
      A ONDA su mu SMESTILI i NAPAKOVALI i lažno ga optužili za ono što on NIKADA NIJE BIO.
      Osuđen je 1984. godine, zbog delovanja sa,
      kako je navedeno u presudi, „anarholiberalističkih i nacionalističkih pozicija“
      čime je počinio „krivično delo kontrarevolucionarnog ugrožavanja društvenog
      uređenja“.
      Odlukom Vrhovnog Suda SFRJ, kazna mu je smanjena na šest, potom na četiri, pa na dve godine. U zatvoru u Zenici proveo je 22 meseca.

    31. hm? каже:

      По теби је дакле одлежао у најгорем затвору у СФРЈ да би фолирао јавност да је националиста? Ти си апсолутни краљ спиновања на Србин инфо али дај поведи рачуна да ти теорије бар звуче логички, осим што га је Рогозин измалтретирао кад су угасили камере и што је штеловао рад САНУ како би потврдили његово српско порекло сада је значи и лешкарио две године у Зеници да би издрамио да је националиста. Пази потрудио се да нас завара мораш му бар то признати, јес’ да си га провалио али цени се труд.

    32. Perun каже:

      Napisao si:
      По теби је дакле одлежао у најгорем затвору у СФРЈ да би фолирао јавност да је националиста?
      ——-
      Smešan i jadan si koliko energije investiraš da izvrneš i izokreneš rečeno.

      Nije on ništa folirao moronu,
      REKOH JASNO, budaletini si NAPAKOVALI i osudili ga za nešto što on NIKADA NIJE BIO.
      Jedino šta je DOKAZANO da je ON BIO je DOBROVOLjNI SARADNIK DB SARAJEVO.

    33. hm? каже:

      Што му нису напаковали да је украо нешто него баш да је националиста и да подрива комунистички систем? Сад он је као сарадник лежао у комунистичком затвору, као омиљени опозиционар код Милошевића а као играч америчког интереса у Хагу. Испаде по вама да ти сарадници највише робијају? Смешан си постао и не можеш више никога да обманеш, људи те овде гледају као дежурну будалу, јасно ми је да радиш за новац и да те не занима што служиш за спрдњу али бар си те тезе које најчешће понављаш могао мало боље да упакујеш, овако баш не пију воду.

    34. Perun каже:

      Koji bre nacionalista, šešeljuga je jajara koji probao ceo život da živi na račun glupih.
      Pročitaj ovo polako.

      Vojislav Seselj se već uveliko predstavljao kao cetnicki vojvoda i kao Ravnogorac,
      kada je 1988. godine stampao svoju knjigu:
      „Pledoaje za demokratski Ustav“.

      Komunjara ostaje komunjara, bez obzira koje pričice pričao.
      Evo kako je te 1988. godine cetnicki vojvoda i Ravnogorac Vojislav Seselj,
      predlagao da glasi novi Ustav Jugoslavije:

      (Clan 1. „Vojvodinog Ustava“).
      „Jugoslavija je federativna drzava republikanskog oblika, demokratskog politickog sistema i socijalistickog drustvenog uredjenja“.

      (Clan 2. „cetnickog Ustava“).
      „Grb Jugoslavije predstavlja polje okruzeno zlatnim klasjem.

      Klasje je u podnozju povezano trakom plave boje na kojoj je ispisan datum:

      1. decembar 1918. Izmedju vrhova klasja je

      petokraka zvezda

      crvene boje sa zlatno-zutim okvirom.“

    35. hm? каже:

      Баш о томе ти причам, у недостатку аргумената цитираш Поповића, када ти то прија и Драшковића, ако затреба и Чанка ћеш. То је немоћ и очај, па замисли колико је мален и празан твој живот да ти прихваташ да ти посао буде по цео дан копи- пејст по свим порталима, то је ваљда вид борбе против Шешеља у 21.веку и немате други начин, ја те разумем али је опет смешно и бедно.

    36. моћни Џо Јанг каже:

      Добре су му ове копи пејст најновије форе за воеводино југословенско „четовање“! Нисам имао појма, а колико видим нисте ни ви верни керови! Примећујем да: „одбацујеш инсинуације са згражањем и енергично…“ само још да пронађеш папир који ово побија:)))
      Оћеш да кажеш да Шешељ увек говори истину а сви други увек лажу, и никад не кажу ни понеки пут истину? Нарочито када се посваде око плена? Хахахахаха!! ….

    37. hm? каже:

      Шта да побија? Један дан фурате причу Вука Драшковића, а други дан Предрага Поповића, и то радите сваког дана по 24 сата и убеђујете нас да то радите из хобија у слободно време. Па сам себе демантујеш тиме. На страну то што су и Поповић и Драшковић моралне посрнуле проститутке које не цитирају ни њихови укућани.

    38. моћни Џо Јанг каже:

      Сморен си на дежури, одмори мало, заплићеш језиком, мисли су ти неповезане…:)))

    39. hm? каже:

      управо си ти тај који дежура на вестима о СРС и који заплиће језиком и пише неповезане ствари, знам да не смеш да одмараш док не прођу избори, зато само напред јуначе, сваком твојом реченицом је све јасније шта радиш

    40. моћни Џо Јанг каже:

      Управо јесам па шта ћеш сад? Напустићеш свађу? :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    41. hm? каже:

      Са тобом се не свађам ти немаш аргумената ни капацитета за свађу. Ја само демонтирам твоје лажи.

    42. моћни Џо Јанг каже:

      Ти само демонтираш мој пенис са леве на десну страну мојих гаћа, баш као што је то успевало и оном ивану-миладину, чувеној „нестраначкој личности“ али великом обожаваоцу „лика и дела“ вође педерске навале на Србију! :)))

    43. hm? каже:

      Да имаш пенис не би висио овде по цео дан зато ти и овај блеф пада у воду

    44. DIKI каже:

      Vidim ja da sam mnogima uzalud pisao da se ne kače sa Perunom. Ujkani su zažalili što su ga “upoznali“.
      Problem sa Šekijevim sledbenicima što bi da uporno, gluvo i nekonzistentno da brane Šekija a sam Šešelj ih skoro svaki dan demantuje. Ja sam neke pitao hoće li se kada ih defintivno izda posipati pepelom ali sam dobio samo neko mrsomuđenje. Za takve predlažem posipanjem olovom po glavi. Naravno, rastopljenim ali ne mora da se ide baš do “tisuću“ stepeni. Ni to ne moraju, ali ne brinem ja, tu ćete biti Perun i ti da ih “pohvalite“, vežete im pionirsku maramu a drugi kraj marame o neku gredu.
      Izostanak poziva Šekija svojima da učestvuju na anti-NATO mitingu je veleizdaja. Što se mene tiče, Ški i njegovi su istorija i to vrlo ružna istorija.
      Mislim da bi njegove pristalice našle opravdanje za vojvodu koji to nije čak i da a vide kako se ljubi sa Tačijem i Haradinajem. Jerbo, možda je i to neka lukavština eks vojvode. Kao sa onim Romanovim koji to nije. Strašno je dokle ide ljudska tupost.

    45. моћни Џо Јанг каже:

      Ауууупс!! пииии….чку материну, па није ваљда правио „измене“ Устава СФРЈ у датуму Дана Републике??? :))))
      Хахахахахахахах…………………….

    46. Perun каже:

      Marksista, komunista, jugosloven lažni nacionalista, lažni vojvoda, lažni četnik = Šešelj,
      nema nikakve veze sa Ravnom Gorom i Četnicima.

      Šešelj je zloupotrebio Ravnu Goru i četnički pokret.
      —-
      Šešelj je diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1976,
      a zatim i magistrirao 1977. godine na opšte-narodnoj obrani na temama kao što su:
      >>Tito i narodnooslobodilačka borba<>Marksistički koncept naoružanog naroda<<
      —-
      Dok je studirao,
      bio je sekretar Saveza Komunista Pravnog fakulteta u Sarajevu.
      —-
      Vojislav Seselj je prvi put dosao u Beograd januara 1983. godine.
      Tom prilikom Vuk Draskovic pravi intervju sa njim, za "Omladinske novine".
      Na pitanje "sta je po nacionalnosti?",
      Seselj je odgovorio: "Jugosloven".

      Pocetkom 1988. godine, u porti manastira Ljubostinja, Vuk Draskovic, Milan Komnenic, Danko Popovic i jos neki,
      uče Seselja
      kako se krsti po pravoslavnom obredu.
      "nacionalista" to do tada nije znao.

    47. Спира каже:

      Да ли си ти свестан које си све глупости написао убоги створе.

    48. моћни Џо Јанг каже:

      Није лешкарио у Зеници! Трпао се у буљу и савладавао основе новог свецког геј поретка… немој ти да се правиш блесав керу!

    49. Спира каже:

      хохохохо јадничак очито да много боли шешњева нога у гузиц Вероватно те најури као бесног пса па сада толико пениш на њега.

  2. El Milorad каже:

    Nisam politicar.Vodim se samo zdravom seljackom logikom.Brate,Vojislave imao si dovoljno vremena da nesto uradis za ovu nasu napacenu majku Srbiju.Nazalost,nisi uradio nista.Izuzetno cenim sto si skoro 13godina bio u kazamatu,ni kriv,ni duzan.Osim,sto si imao dugacak jezik.Ti zasluzujes najvece drzavne pocasti,medalje i da ides u penziju!!!
    Molim te, kao hrišćanin,pravoslavac,srbin,povuci se dostojanstveno…ući ćeš u istoriju kao takav!Slobodan sam da ti ovo kažem,jer sam 1991.g.,na tvoj poziv ,se prijavio kao dobrovoljac.M.D. 018/54-544.Proveri kod tkzv.Vojvode Branislava Vakića.

    1. Велика метла каже:

      Долазећи избори ће му бити пресудни, па покојник или пуковник!Ако њему лично ништа не значе све те године по тамницама и пљуне по њима,што би онда мени,или било коме другоме,значиле?

    2. HERCEGOVINA RS каже:

      Кад се скине багра са власти, можда ће Војо и да размисли о вашем ,,добронамјерном,, приједлогу за одлазак у пензију. Све до тада и ја вас молим, ако сте стварно то што сте набројали да јесте, не завађајте српске родољубе.

    3. El Milorad каже:

      Nije mi to bila namera.Najveća želja mi je da se svi nekako dogovore,naprave veliku patriotsku koaliciju i pobeda je zagarantovana!

  3. Rastko каже:

    Гласам за Шешеља

    1. Велика метла каже:

      И ја ћу гласати исто за СРС,АЛИ се мора рећи оно шта се мисли!То што друге опозиционе странке нису позвале своје да иду на митинг за мене нема оправдања!

    2. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Слажем се. На антинато протесте су сви требали да позову своје чланство. Све патриотске снаге. Нажалост изгледа да је сујета била јача. Ја сам ишао на митинг свакако. То је доказ да нас бираче и обичне чланове нико не може да дели и посвађа. Сви смо против НАТО и зато смо се тамо нашли и ми Радикали али без страначких обележја. Још увек сам за СРС, али и ја их критикујем за ово игнорисање протеста. Могли су и они да организују неки антинато скуп.

    3. Велика метла каже:

      Знам ја да је било и Дверјана,Радикала,ДСС-ца,Образа и других,али је другачији учинак када на то упуте вође странака,јер се овде не ради о Радикалима,или ДСС-ма,или не знам којој странки,него о СРБИЈИ!Свака част свима који сте били!Ја сигурно нећу дозволити да ме нечија сујета води,јер ја немам никакав проблем прекинути страначка наклапања овде с било киме када је Србија и интерес Србије и изнад свега опстанак Србије у питању!Прошлог пута нисам гласао за никога,ове године хоћу за СРС наравно,али што се треба критиковати…….треба!

    4. hm? каже:

      Какви црни анти нато протести? Заветници искористили прилику и гнев грађана према лизању са нато да промовишу причу да је ето време за неке нове младе људе па су они јадни морали да направе странку па ће сада народ најзад имати за кога да гласа. То исто причале Двери годинама само су они као покриће користили такозвану породичну шетњу и гнев народа према паради хомосексуалаца.

    5. HERCEGOVINA RS каже:

      Браво!! Смрди на потпуно исту причу, надам се да искрени родољуби неће насјести поново.

    6. giulio1970 каже:

      Ne bih rekao da ste u pravu vas dvojica ali vreme će dokazati.

    7. hm? каже:

      као што је показало за Двери, СНП1389 и сличне…

    8. giulio1970 каже:

      Videćemo.daj Bože ,da ne bude tako.

    9. Бели Орао каже:

      Једино ако издрже притисак пара.

    10. Велика метла каже:

      Браво Орле!Много је овај „србин“,народ,алав на паре!То су показали много више пута,него да нису!

    11. Бели Орао каже:

      Јашта брате. Видимо се 27. марта. Једна жена је у своје време говорила овима што мисле да су отворили врата да се пазе пара. Нису успели.

    12. HERCEGOVINA RS каже:

      И ја се надам да нисам у праву, за добро Србије и свих нас.

    13. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ја ћу ако треба насести сваки пут, само да се излази и пружа неки отпор овим издајницима. Ако почнемо са тим сумњичењима свега и свакога, онда боље да одустанемо од сваке помисли да има наде за променом. О свакој политичкој партији и организацији се може написати и рећи много тога лошег. То је једноставно тако из разлога што ако уђеш у политичку борбу, нећеш остати неокаљан. Да би опстао на сцени мораш да будеш препреден и спреман на све и свашта, а то обично не буде баш у равни са етиком и поштењем. Најважније је да се не застрани превише у непоштењу. Имам много тога да приговарам и Радикалима, али суштински се слажем са њиховим идејама. Нико није цвећка. Неко је мало више, а неко мало мање, али сви су се бар донекле показали и у лошијем светлу. Лично не верујем да постоје идеални људи који ће без огрешења заступати своје ставове. Зато је мени приоритет да испуне оне основне тачке и онда им се неко разумно непоштење може и опростити.

    14. HERCEGOVINA RS каже:

      Сасвим је у реду изаћи и протестовати. Само глас дат тако малим странкама је бачен глас.

    15. моћни Џо Јанг каже:

      Значи, то је нова директива из централе? Вртићете „дверанску причу“ :::)))))))))))))))))))))))))

    16. Спира каже:

      хахахахаха ко јадни комента бившег перуновог непријатеља . од скоро се вас двојца нисте могли очима гледате а сад заједно сте удружили снаге као би пљували све живо по Србији . Очито да вам је мецена исти

    17. Велика метла каже:

      Не кажем ни ја да је то 100%чиста „работа“(Заветници)али је ли требало оставити да ова срамна издаја и потписивање капитулације прође без икакве реакције?

    18. hm? каже:

      Срамна издаја је на делу 16 година, док се Шешељ није вратио из Хага а од 2008. када је направљен снс апсолутно нико у земљи не диже глас против издаје. И онда се враћа Шешељ и напрасно се формирају блокови, младе снаге крећу у офанзиву, неће више да трпе и слично. Прошле године је СРС правила протест поводом годишњице нато бомбардовања упркос забрани полиције и томе што је био радни дан и пре подне окупио се солидан број људи, да ли су се заветници тада придружили? Не, они су у импозантном броју од 6 чланова делили летке по Кнез Михајловој. Тада им није било важно јединство него су имали паметнија посла то јест нису били расписани избори па нису видели свој интерес да протестују. Нити је то био искрени анти нато скуп (највећи број учесника је ту био из правих разлога али не и организатор) нити су заветници стварно хтели да им се придруже јер би им својим СРС и Шешељевим заставама покварили маркетинг који је био и основни циљ заказивања овог скупа.

    19. тек успут каже:

      Кад се већ помиње гласање, ја ћу гласати за уједињену патриотску опозицију ако такве буде. Иако имам свог фаворита, немам намеру да било којој појединачној странци дајем свој глас како бих јој хранио сујету и како би она једва прешла цензус, ако га уопште пређе. Гласање за цензус је гласање за неколико фотеља у скупштини и ништа битно неће променити. 10, 20, или 30 места једној странци у скупштини је ништа поготово што би се бар трећина продала, ако не и више. Дакле, мора се ићи на већинску скупштину, а то се може постићи само кад су све патриоте уједињене, само тако се гарантује успех.

    20. Одесса каже:

      ДВЕРИ учествовале на анти-НАТО протесту
      Чланови председништва Двери и бројни припадници овог покрета присуствовали су народном анти-НАТО протесту у организацији ”Заветника”, на којем су грађани Србије показали већинско расположење: да се Србија никада неће помирити са НАТО окупацијом у коју је гура владајући режим.

    21. giulio1970 каже:

      „ALI se mora reći ono što se misli$“
      —Metlo nisu višeddovoljne lepe reči i klevetanja ,DELA su potrebna da možeš da vidiš ko zaista kako misli,jer dela dokazuju misli a ne reči.Reči samo iznose misli !!!
      Vidiš i AV priča ono što misli pa opet laže .NE REČI ,NEGO DELA!!!!!

    22. Велика метла каже:

      Кад рекох „али се мора рећи оно шта се мисли“мислио сам на унутарстраначку ситуацију!Мени се лично МНОГО свиђа ово шта су Заветници урадили,али сам и ја врло опрезан на све и свакога,јер смо се безброј пута уверили у разна политиканства!И ТВРДИМ да би свака опозициона странка МОРАЛА учествовати на ама баш сваком митингу против ове и овакве назови власти!

    23. giulio1970 каже:

      Tačno opreznost nije na odmet,ispravno!!!

  4. Markos каже:

    Вучић је бедан манипулатор, и не може да превари ниједног писменог човека, осим ако га купи.
    Ове две врсте људи, да је писмен и да се не продаје за мале паре, су овде ко бели медведи, па и не заслужујемо друго него да такви владају.

    Ово показује и кадровску политику сваке странке овде, видимо овај један нема ни диплому па га је сам Шешељ кандидовао 10 пута за председника, а други нема никакву врлину јер нигде није радио па се ваде да је као био добар студент, и да зна да се дере по кафанама и шири пропаганду.

    Како да је, боље је да се гласа за Ризу Хаљимија него Вучића и СНС.

    1. Велика метла каже:

      Управо тако!Само онога ко није достојанствен и ко нема самопоштовања та вуцибатина може преварити!А др Шешељу ДЕБЕЛО замерам,као и осталима ,Двери,ДСС,што није упутио чланове и гласаче као и симпатизере на овај митинг у суботу!Ја се могу са свима овде страначки препуцавати и јести гоооовна,али када се ради о Србији(а овде се ради о Србији ако икада)онда за мене странка нема никакву важност!Лако ћемо се ми изделити по странкама,не треба ту нека велика памет,али се прво МОРАМО ослободити окупације и ове издајничке гарнитуре!

    2. Markos каже:

      Такво време такви и кадрови – пре гледам на Македонску ТВ, пита новинар онога Љубчу Георгијевског – ви сте само једном били запослени – ко премијер :D Овај каже не био сам и посланик, тако је сад и код нас.

    3. Велика метла каже:

      Срећко Шојић је за све њих морална громада!

    4. Михаило каже:

      Код Шојића се макар назире емпатија а ови наши стварни политичари су опасне психопате

  5. Perun каже:

    Odvratno kako se ulizuje i uvlači njegovom bivšem potrčku, puna su mu usta hvale za njegovog omladinca.
    Da je Nikolić moćan a ne Vučić on bi se ulizivao i uvlačio Nikoliću.

    Ajde što se njemu uvlači, ali šta bi čovek rekao za ovu njegovu izjavu:
    Осврнуо се и на Овчару. „Злочин у Овчари је организовао је генерал Александар Васиљевић, он је дошао у Вуковар и са Весном Босанац одредио списак од 200 људи који ће бити стрељани, а заробљенике је преузео пуковник Шљиванчанин, довео их у касарну у Вуковар и уместо да их проследи у Сремску Митровицу где и све заробљенике, већ их је проследио у Овчару. Официри безбедности су надгледали стрељање“.

    1. СрбIN каже:

      Одвратно је гледати у твоје коментаре на крају сваке вести о Шешељу.Твоји комплекси су гори од оних које имају такозвани хрвати према нама Србима…упс можда нисам требао да споменем хрвате,сад ћеш ми вероватно у минимум 2 коментара постављати доказе како је Шешељ хрват.Жалосно боте,јако жалосно.

    2. Perun каже:

      Ti si klasična botina umesto o temi o šešeljugi ti napadaš neistomišljenike,
      sa naivnim i priglupim pokušajem da neistomišljenika diskredituješ.

    3. моћни Џо Јанг каже:

      Човек „носи“ знамења Образа а брани оне који су издали и нису се појавили на протесту, макар да се прикажу???!
      И такав неко заступа воеводу:))) Благо Воји..

    4. СрбIN каже:

      Џо ботино да си био знао би колико је радикала било на протесту.Ти си вероватно пружао подршку вучку преко нета за буђави сендвич хм?

    5. Бели Орао каже:

      Верујем да је било, али нисам видео заставе.

    6. Велика метла каже:

      Ја и нисам за то да се на оваквим митинзима носе било чије заставе до србска!Јер се овде не митингује за заставе,странке,него за Србију са србском заставом!

    7. СрбIN каже:

      Била је једна мања застава велике нису ношене,а и ту једну је носио старији човек.Што би носили заставе?Не скупљамо гласове за изборе већ протествујемо…

    8. Бели Орао каже:

      Било је доста застава Заветника јер су они то и организовали. Деца позвала и ми дошли спонтано. Ови остали нису веровали. Уосталом ко су бре ти клинци (тако су остали размишљали). Сад ће ту да се до 27. марта изврше разна пришљемчавања.

    9. СрбIN каже:

      Било је осталих застава то се слажем него ти кажем за заставе СРС…И треба се одазвати позиву није битно ко организује протесте битно је изаћи и показати да имамо образ.

    10. Бели Орао каже:

      Веруј ми да нисам видео радикалске заставе. Слажем се да треба изаћи у сваком случају.

    11. Спира каже:

      види види до јоше два љута непријатеља сада удружено кренули у пљувачину.

    12. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Он вероватно има неке личне фрустрације и нерашчишћене односе на релацији са Шешељем. Иначе критика за неучешће Шешеља на протесту стоји. Ја сам као Радикал ишао и мислим да је СРС морала званично да подржи те протесте и да нас чланове позове на исте. Требало би мало да се удружи патриотска опозиција и да једни друге помажу. Када су виши национални интереси у питању, свака сујета мора да остане по страни. Што се Перуна тиче ту не треба да губиш време. Он је непоправљив случај у том смислу.

    13. Велика метла каже:

      Ја више и не реагујем на Перунове писаније о Шешељу,његово је право да пише шта му воља!Али када се ради о Србији?Ееее,ту нема дискусије ни са оцем рођеним,а камоли с било киме другим!

    14. Иван Вељковић каже:

      Након ове СРАМОТНЕ мало је рећи издаје, срамотне ПРЕДАЈЕ Србије, србских ресурса и србских грађана на послужавнику нашим непријатељима, предаје коју су починили Мусави и Џиброња, свакоме, али свакоме коме је стало до Србије и њеног опстанка НЕЋЕ се више бавити МИЗЕРНИМ страначким препуцавањима и клеветањима и подмићивањима о појединим личностима понаособ, већ ће ИСКЉУЧИВО све своје снаге усмерити на Србију и спас исте. Држава нам је угрожена људи, а поједини ликови се и даље не дозивају памети, настављају са верглањем и пљувачином по појединцима. Нама је сада преко потребно ЈЕДИСНТВО и сви који њему теже и допринесу да се оно оствари мени су пријатељи, и не занима ме ко учествује у побуни именом и презименом а ко не, свако свако ко учествује у стварању јединства и отпора Мусавом и Џиброњи мој је брат. А понеки посетиоци овог портала ето планирају да наставе са својим бацањем клевета искључиво на једног човека. Па зар је сад време за то. Неки људи или никако да се дозову памети или имају зле намере, треће нема.

    15. stefan bakus каже:

      Dosta i tebe Perune. Dajem ti dva sendvia da ne radis nista.

    16. hm? каже:

      Шта лупеташ, где су му пуна уста хвале за Вучића? Јел си гледао емисију уопште? Теби је хвала што каже да је врхунски манипулатор? И Шта је спорно у тој изјави коју си цитирао?

    17. Спира каже:

      Дежурни лајави крелац

    18. Perun каже:

      Za totalnog idiota, umnono zaostalog u razvoju, kao što si ti,
      to je potpuno neshvatljivo, što je i logično, kada si ti i takvi kao što si ti u pitanju.

    19. Спира каже:

      да има већег идиота од тебе. СДамо пени мој јадни перуне . нећеш још дуго

    20. моћни Џо Јанг каже:

      Никако да преболиш моје извињење овом фином и паметном човеку, који ето па није православни грудобусач као ти, него је ето – безбожник староверац… Треба га спалити на ломачи:)))

    21. Спира каже:

      хохохохохо ти и извињење. БУУУУУУУУУУАААААААААААААААААААА

    22. моћни Џо Јанг каже:

      Па њему сам се извинио, али теби шлосеру још увек немам рашта! Шта је стебе идиЈоте, што ржеш?
      Сви сте се овде три дана добацивали, кревељили и кокодакали како је то било могуће, али ето видиш да се десило. И знаш ко је томе крив?
      ПА ТВОЈ воевода пееедер!!! Он напросто све засере и поквари а ти и твоја мала група педера му и даље кличете!? Како се то зове?
      Не знам, реци ти!

    23. Спира каже:

      Ти си се њемиу извинуо а он тебе вређао хохохохо
      Тај је и мене у почетку хвалио али када сам му стао на жуљ и расклинкао као фалсификатора и лажо почео је да пуни као бесан пас.

      ..
      хохо Шеки није мој војвода .
      Нисам ти ја крив што криминаци увиже твог ђинка Око засеравања било би боље да ћутип Дос је тај који засрао све живо . Па сад пребацујете своје засеравање на друге

    24. Спира каже:

      да ли се и он теби извинуо за овај твој коментар

      моћни Џо Јанг Peru n

      Већ сам ти рекао да си провидан к’о плитак поток и нема тога шта
      можеш сакрити од мене, све напишеш као што беспослена баба све
      излапрда…:) Велиш, брат (словенски) Путин није хришћанин а виђа га цео
      свет на литургији о сваком већем православном свецу…

      Једино,
      нисам баш сигуран да ли си мушко или женско?! Не спаваш, дежураш на овом
      чапраз дивану, бојиш се да не пропустиш понеку, плитке си памети, не
      омашујеш ни један одговор, ‘оћеш да је твоја задња…. преписујеш,
      исецаш, па лепиш, све тако као да су ти маказице главни алат?
      Млого си ми сумњив(а) брате… сестро… овај, трансродно-трансидејно-религијска особо:)))

      хахахахаха

Коментари су затворени.