Прочитај ми чланак

СТРАВА И УЖАС – ПОКОСИО ИХ У СРЕД БЕЛА ДАНА: Нови терористички напад у Јерусалиму

0

Напад се догодио недалеко од популарног туристичког шеталишта Армон ха Нацив

jerusalim-napad-jutjub

У Јерусалиму су четири особе погинуле, док је петнаесторо људи рањено, када је за сада непознати возач камионом крену да „коси“ пролазнике, саопштили су у израелској Служби хитне помоћи.

„Лекари хитне помоћи су констатовали смрт четири лица од 20 година, док је 15 особа рањено. Један човек који је теже рањен је евакуисан, док је четворо средње рањено, а десеторо лакше“, наводи се на твитер налогу Службе хитне помоћи Израела.

Возач је камионом кренуо на припаднике војске и цивиле, а полиција је отворила ватру и ликвидирала га.

„Ово је терористички напад“, саопштио је представник полиције.

 

#BREAKING cctv video of moment of the #attack in #Jerusalem. *graphic video* no available credit. pic.twitter.com/41DSE5p3s3

— Yonat Friling (@Foxyonat) 08. јануар 2017.

122 коментара “СТРАВА И УЖАС – ПОКОСИО ИХ У СРЕД БЕЛА ДАНА: Нови терористички напад у Јерусалиму

  1. Vera Markovich-Prokich каже:

    прво кажу пролазници, сви од 20 година, ал онда се лепо види на енглеском написано на твитеру да је у питању израелска војска.Да је тероризам, јесте. А да је то одмазда за израелски тероризам, јесте.

  2. SlavenMilanov каже:

    Sa’ će vidimo kako se za ovakve stvari sveti ozbiljna država… vozača su likvidirali a pitanje je samo šta će sa njegovom širom familijom da urade..
    Neće sigurno da ih pozovu na bal i da održe konferencju za štampu…

    1. Vera Markovich-Prokich каже:

      можда су му фамилију већ побили ПРЕ овога??

    2. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ако су. Љуси су у рату преко педесет година. Шта ти је дансаке жено?

    3. Vera Markovich-Prokich каже:

      не волим кад је неко велики амерички пријтељ и савезник и још узима територије које нису његове! Ете, тако!!

    4. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Заболи их баш нокат на … прсту што ти нешто не волиш..:)))

    5. Vera Markovich-Prokich каже:

      па заболе њих за све ово што жваћемо овде ))))

    6. Владица каже:

      леле бошке сравниће цео кварт,одакле је камионџија.

    7. SlavenMilanov каже:

      рекоше да су похапсили 9 чланова његове породице и размонтирали објекат (кућу или шта већ) где су обитавали ?
      (ако сам добро разумео вест…)

    8. Владица каже:

      Мосад бре…нема шале свете се без милости.

  3. berislav каже:

    Palestinsko područje Gaza je ograničeno prostorom, ali svejedno ti Palestinci po islamskoj ideologjij prave 5-6-toro dece sa željom da se Izrael demografsk porazi. Ne zanima ih sudbina njihove dece, već njihova želja za istrebljenjem Jevreja. Gaza je prostor koji je najnaseljeniji na svetu i ne može se dalje širiti a da ne uđe u izraelsku teritoriju i zato takvi suludi islamistički pokušaji. Zapadna obala je više de facto palestinska država, a Jordanija je također skoro palestinska država sa 90% Palestinaca. Ipak Gaza je primer što nas čeka na Balkanu kada Šiptarima i Bošnjacima zbog svoje demografske ekspanzije bude tesno među Srbima. E, da li Srbija ima odgovor na takvu demografsku agresiju to je vrlo dubiozno pitanje….Zato samo ujedinjenje Srbije sa Rusijom ima smisla, a sve ostalo nema, jer ipak 100 godina istorije nas je valjda nešto naučilo ili nije?

    1. SlavenMilanov каже:

      Kako misliš da se ujedinimo sa nekim sa kim nemamo fizičku granicu ?

    2. Simerijanac каже:

      Ја се надам савезу православних земаља и народа, Од Владивостока до Јадрана и Егејског мора. Са центром у Москви, наравно. И још неким центрима међу којима би био и Београд. Мада би ја више вољео Крушевац Цара Лазара. Или Призрен.

      Тај савез би се могао звати Нова Византија. Он је једини спас да се православље сачува пред луциферијанизмом НСП-а, јер оно му је главни непријатељ.

      Можда то изгледа далеко, али не тако давно и могућност распада ЕУ-а је била далеко.

    3. dabisha каже:

      vizantija se zvala rimsko carstvo

    4. Vera Markovich-Prokich каже:

      шта булазниш??

    5. dabisha каже:

      ne znam sta ti nije jasno. vizantija je moderni naziv usvojen u istoriografiji za drzavu koja je sebe zvala rimsko carstvo sve do svoje propasti 1453ce.
      naziv je usvojen da bi se napravila razlika od prethodnog perioda pre podele carstva na istocno i zapadno

    6. Vera Markovich-Prokich каже:

      па рекао си то тако као да је истовремено имала оба назива. Византија су називали Византијом многи још у доба

    7. Vera Markovich-Prokich каже:

      рекао си то тако као да је у исто време имала оба имена, и још рече римско царство, без атрибута Источно..
      А ако се добро сећам, још у време Светог Саве су је многи звали Византијом?? Или грешим?
      Додуше био је одомаћен назив -Ромејци-становници некадашњег источног римског царства , а говорили грчким језиком, заправо , Грци.

    8. dabisha каже:

      dakle mnogo propusta u znanju. carsto se zvalo rimsko carstvo a ne istocno rimsko carstvo. to istocno su izmislili istoricari kao i naziv vizantija. srbi su vizantince zvali grcima, a vizantinci su sami sebe zvali romeji, sto je na tadasnjem grckom jeziku znacilo rimljani. izraz vizantija, po nekadasnjem grckom gradu vizantionu, prvi je upotrebio jedan nemacki istoricar u XVI veku. u samom carstvu nazivom vizantion se ponekad obelezavao carigrad, i to medju ucenima.
      takodje, nisu samo grci bili vizantinci nego i neki drugi narodi, narocito u aziji. na pocetku carstva i egipcani su bili vizantinci, tj rimljani… do dolaska islama.
      arapi i turci su vizantiju zvali Rum, jer su im sami vizantinci rekli kako se zovu. odatle i rumelija na balkanu… sultanat rum u maloj aziji..

    9. Vera Markovich-Prokich каже:

      е тако, лепо , кад деталјно кажеш , онда си јаснији. Ја уопште нисам истакла ко је кога звао како, него само поменула разне називе становника тог царства , који су се помињали у разним изворима. па наравно да нису сви били Грци.термин Источно Римско Царство ЈЕСТЕ постојао неко време.

    10. dabisha каже:

      kada? ko ga je koristio? ne kažem da nije, samo pitam

    11. Vera Markovich-Prokich каже:

      једино поштено би било да ти наведем изворе,аали могу само тренутно да ти покажем један занимљив и сликовит извор. Е, сад, ти можеш да се не сложиш са тим извором. чак штавише овде помињу византјско царство као назив и већ у 6. веку…

      http://www.vox.com/2014/8/19/5942585/40-maps-that-explain-the-roman-empire
      мапа број 37 показује догађаје из тог периода, али и цео тај сајт је интересантан, није лоше погледати свих тих 40 мапа које помињу.

      The East becomes the Byzantine Empire

      Historians generally refer to the Eastern Roman Empire after 476 as the Byzantine Empire. But this is an arbitrary distinction invented for the convenience of historians; it wouldn’t have made sense to people living in Constantinople, the Eastern Capital, at the time. People in the Byzantine Empire continued to think of themselves as Romans, and their empire as the Roman Empire, for centuries after 476. In 527, the Emperor Justinian took power in the Byzantine Empire and began a campaign to reconquer the Western half of the empire. By his death in 565, he had made significant progress, retaking Italy, most of Roman Africa, and even some parts of Spain. While his successors wouldn’t be able to hold these new territories, the Byzantine Empire would endure as a Christian empire for another thousand years, until it was finally overrun by the Ottomans in 1453.

    12. Vera Markovich-Prokich каже:

      а ево и још неких мапа и ознака -источно и западно римско царство, гвирни у „легенду“
      http://explorethemed.com/FallRome.asp?c=1

    13. dabisha каже:

      ali to nije dokaz da su izrazi korisceni. to je dokaz da ih koristi autor sajta

    14. Vera Markovich-Prokich каже:

      тачно, али ниси био јасан кад си поставио питање. дакле, сматраш да је ово произвољан назив оних који су писали текст, а не одраз чињеница? то би захтевало преглед литературе на латинском и грчком из тог доба, што баш не може тако брзо да се уради, а ли и онда можеш да поставиш питање аутентичности података??

    15. dabisha каже:

      nije proizvoljan. izmisljen je sa ciljem da se razdvoje pojmovi.cak i srednjovekovna carstva karla velikog i otona su nazivana samo rimsko carstvo. sto su vizantinci odbijali da rade jer su smatrali da su oni jedini pravi naslednici rima. istoricari carstvo karla velikog u svojim delima ne nazivaju rimsko carstvo ali znaju da se tako zvalo. to rade da bi razdvojili pojmove.
      a literatura na grckom i latinskom je vec pregledana

    16. Vera Markovich-Prokich каже:

      нисам те разумела од почетка а, дакле ниси био јасан кад си поставио питање постојања појма Источног царства, наравно сад разумемшта ти хоћеш, но ко што рекох, за то треба погледати ондашнје изворе, а са д немам времена, али обзиром да ми је занимљива тема , покушаћу да ишчепркам аутентичне изворе. требало је одмах да будеш конкретан .

    17. Vera Markovich-Prokich каже:

      па измишљен, је у крајњој тачки у ствари произвољан, у односу на истину. опет ниси јасан-ТИ си прегледао већ литературу на грчком и латинском?

    18. Vera Markovich-Prokich каже:

      е па тако, лепо, кад детаљно и натенане напишеш, онда си јаснији. Наравно да нису сви били Грци. Нисам поменула ко је кога како звао, него само сви називи који се могу наћи у разним изворима. Источоно Римско Царство ЈЕСТЕ постојало, као термин и као чињеница тј царство, неко време

    19. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Овај пот је мали дудлиша у праву. И ћораво килаво куче као што је он, убоде неку коску на којој је остало меса.
      Углавном глаба и глође суве коске и фосилне остатке ватиканско-бечке историографије засејане на нету и википедији..::)

    20. Vera Markovich-Prokich каже:

      ја сватила буквално, римско царство се звало византијско царство, мислим, у исто време?? ако сам пропустила неки смисао , обавестите ме…:))

    21. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Немачки „вилозоф“ аматер и католички свештеник Волф у шеснаестом веку добија задатак од Ватикана да обрише сваку везу Константинопоља са Римом и старим римским царством… Овај се хвата Константина Порфирогенита, проналази на карти једно сеоце имена „Бизантиум“ поред Константинопоља, и прича почиње… То преузима највећа медијска кућа старог света Ватикан, и шири по целом цивилизованом свету. Ко је могао да крајем двадесетог века одоли пропаганди ЦНН, Фокс, Холивуда и ББЦ-а?
      Да ли ти је сад јаснија слика? Узми у обзир да је школски систем средњег века држала католичка црква, па сабери бабе и жабе.
      Истражи интернет, а ја имам преко 4 ГБ књига на тему историје Срба коју сам делио са неким овдашњим другарима . Ту можеш наћи и овај део забрањене историје.. Ако те занима, даћу ти линк па скидај…

    22. Vera Markovich-Prokich каже:

      занима ме , давај књиге!

    23. Vera Markovich-Prokich каже:

      занима ме, давај линкове!!

    24. berislav каже:

      Ruska enklava Kalinjingrad kao i Pridnjestrovlje (doduše još nije deo Rusije, ali ima rusku vojsku) opkoljeno Ukrajinom i Moldavijom, nema fizičku granicu, ali je ipak deo Rusije i funkcionira. Doduše Srbija je sada još u nepovoljnom položaju zbog izdaje od Tadićeve vlade koja je dopustila secesiju Crne Gore koja ubrzano postaje NATO-država opasna za bezbednost Srbije. Znači, maknuti Milogorce sa vlasti i sve koji ih podržavaju, jer tu ne treba nikakva demokratija….

    25. SlavenMilanov каже:

      лепо си рекао – „Руска“ енклава и Прињестровље са Руском војском…
      додирних тачака са србијом ? нити једне…

      Што се пак ЦГ и милогораца тиче – бејаху и неки протести тамо па не бејаху подржани од стране тих са којима би нас ти ујединио ?
      А недуго затим бејаху у тој ЦГ и неки избори који такође, протекоше без интервенције Русије (било видљиве било „невидљиве“….)

    26. Vera Markovich-Prokich каже:

      јел ти пало на памет да се палестински простор сузио скоро трипут од 1948? И ако можеш да ми објасниш како се то њихова територија смањила?ко ју је смањио? што се израела тиче, док год је први амерички савезник , и док помаже да се униште Сирија и Ирак, КРОЗ ПОДРШКУ ИСЛАМИСТИМА НА ЈУГУ СИРИЈЕ (који такође нису признали Космет), и док год га воде хазари, НЕМА МОЈУ ПОДРШКУ.

    27. perungromovnik каже:

      тако је сестро! исто као што отимају од Срба територије (цела данашња албанија, па сад Космет, и онда иду даље на Прешевску долину, итд) тако и од Палестинаца (који су православци 63%!) отимају њихову земљу! Израел НИКАДА У ИСТОРИЈИ НИЈЕ ПОСТОЈАО а Палестина ЈЕСТЕ! пропаганда којом се служе је у последњих 60 година учинила своје да сви размишљају да је нормално да ћифути убијају Палестнице јер су „забога Палестинци терористи“! Метод је исти примењен према нама, Срби су исто тако представљени као крвожедни терористи који су отимали земљу од курвата, арнаута, турака, јер забога МИ СМО АГРЕСОРИ! хак, пу! у уста им се ћифутска посерем! теби сестро Од Бога свако добро и поздрав са Србског Космета! Христос се роди!

    28. Vera Markovich-Prokich каже:

      Ваистину се роди !!
      па реци ми , јел сам ја луда, јел само ја видим паралелу Израел/Америка и паралелу Србија/палестина??

    29. perungromovnik каже:

      видиш је ти сестро а видимо је и ми Косметски Срби, нема покваренијег и лукавијег од ћифута, њихов је отац (створитељ) нечастиви лично!

  4. Simerijanac каже:

    Моје искрено саучешће Јеврејима у Израелу.
    Да подсјетим,… држава Израел није признала Косово и нема намјеру да га икада призна.
    Још нешто,… Држава Израел има одличне односе са Републиком Српском. Додуше и ми смо се одужили њима нешто по питању Палестине ( бејха балилук несмије ништа у УН-у урадити без одобрења Републике Српске).

    И још нешто,… Јевреје у Израелу оштро одвајам од Јевреја на западу, па и у Русији. Наравно, свуда појединачно има изузетака.

    1. Pravedni Srbin каже:

      Misliš, odvajaš Hazare od običnih jevreja?Inače tačno je da Izrael nema ništa protiv Srba,bili su i protiv bombardovanja 1999….

    2. Simerijanac каже:

      Управо тако, нетреба све стављати у исти кош.
      Хазари и нису прави Јевреји, то су Монголи, Турци или Татари

    3. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      Има доста историчара који тврде и да су Руси мешани са Татарима

    4. Simerijanac каже:

      Није то тачно.
      Знамо какав је прави татарски изглед. То је изглед средњоазијаских народа, значи Казахстан, Туркменистан и сл.
      Фацијално, око 65% Руса има плаве очи, а по генетици преко 50% Руса има хг Р1а, чији је домицил данашњи исток Европе ( од Пољске до Урала).

      Руси су највише помијешани са Финским народима, што се види по генетском маркеру Н1, чији је домицил управо Финска и Балтик ( Естонија, Летонија, Литванија). Чини ми се да је тај маркер код Руса заступљен око 20%, значи бројчано далеко већи но у Финаца и Балтичких народа, али процентуално далеко мањи пошто је код ових процентуално можда и 60-70%.

      Интересантно је да Руси имају и око 10% генетског маркера И2а, чији су доницили висије Динарских планина а који је доминантан код Срба ( преко 40%) и околних народа, а који је најстарији Европски маркер и налази се само у Европи.

      Ако се неварам, прави Татари ( они у центр. Азији имају маркер Ц и Q) a који никакве везе са Европом нема.

      Тврдња да су Руси помијешани са Татарима долази од руских непријатеља, првенствено из Пољске и Галиције ( зап. данашње Украјине) и она је неоснована и недоказана. Као и то што бејха турци тврде да огробан број Срба су поријеклом турци из Анадолије јер ови су као владали 500 година ( мада није 500 већ 350) и позивају се на први брачну ноћ. А заборављају да су многе њихове ханумице имале љубавне односе са припадницима ВРС-а током рата и да је из тих односа настало јако пуно малих “ бошњака“, заборављају да је савремена молекуларна генетика далеко узнапредовала и која доказује да нпр. Италијани на основу генетског маркера ( а који никад нису били под Турцима) имају далеко више сличности са турцима но Срби. Још нешто. Заборављају да су Срби највиши народ на свијету, од турчина из Анадолије виши просјечно 12 цм. Ево види линк доље :

      en.wikipedia.org/wiki/List_of_average_human_height_worldwide

      Немој да те побуно ово бејха, пошто је мијерење вршено у Бања Луци. Друго, обрати пажњу на висину шћипетар. Високи су као Кавкаски и Блискоистични народи. Тврде да су потомци Илира, што је лаж јер Илири су живјели на висијама Динарских планина, а Динарци су највиши на свијету. Виши од њих преко 11цм. И наше су жене просјечно више од закрђљалих шћипетара.

      Да се вратимо на почетак. Тврдња да су Руси добрим дијелом Татари долази од руских непријатеља. Физички и научно недоказана. Исто као и тврдња да су Срби добрим дијелом турци. Научно недоказана, јер савремена молекуларна генетика је узнапредовала.

    5. Simerijanac каже:

      Још нешто у вези шћипетар и њиховом “ илирском поријеклу“ и лажју да су они овдје најстарији.

      Генетски маркер И2а ( који код Срба износи око 40%) се популарно назива и Динарски и Илирски.

      Код шћипетара је заступљен око 6- 7%.

      Имају маркере ( преко 70%) чији је домицил планина Кавказ или Блиски исток.

      Толико о томе да су они овдје старосједиоци.

      Горе сам навео да су просјечно 11цм нижи од Динараца.

    6. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Татари и татарски Турци су на Криму. Значајна заједница, пре годину дана када је Крим присаједињен, ЦИА преко Турске и Украјине покушава да их инструментализује и изведе „босански сценарио“…
      Руске специјалне снаге „тихи момци у зеленом“ су се показале као СУШТА супротност југословенском КОС-у и ЈНА: Умирили су их и удавили сваки покушај устанка без зрна барута!
      Велика империјална политика, дипломатија и војна сила није исто као наша хајдучка гологузија. Колико год смо горди на себе и своје победе, треба бити реалан.
      А Руси се разликују од остатка грађана „руског света“. Физички и ментално, не мешају се како то ми мислимо у свом југословенском искуству, али и слабо схватамо да је у данашњој Русији „бити Рус“ више метафизичка него народна, национална или генетска одредница.
      Путин често говори о томе… Пример Чеченије је за изучавање.

    7. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      Добар коментар.
      Све је јако добро објашњено, хвала.
      Свестан сам да Руси имају доста велик број муслимана нарочито сада кад Белорусија и Украјина више нису део Русије.

      Исто тако…. Не само ЦИА и Украјина него и Турци су покушали инструментализовати аутохтоне Татаре који су у ствари повратници на земљу својих дедова (јер их је Стаљин све депортовао у данашњи Татарстан).

      Са огромним бројем различитих етничких група, језика и традиција које се простиру на 9 временских зона.
      Није необично да су Руси нека сасвим друга прича од искуства нас Срба….
      На пример азијатски народ Сибира је генетски сродан индијанцима Северне Америке.

    8. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Једина империјална култура која није затрла НИЈЕДНО од својих стотину племенских заједница расутих преко те огромне земље је РУСИЈА!
      То не могу нити покушавају порећи ниједан од западних харангиста и русофоба. Углавном серендају о руској експанзионистичкој политици према тзв. „источној Европи“.
      Гадови никако не покушавају својим медијским конзументима објаснити разлику између неколико векова Руске империје и седамдесетгодишњег Совјетског Савеза који је био конструкт управо ЗАПАДА, западне грађанистичке филозофије и на крају, западних центара моћи и банкарске елите. Хвала Богу, и то је прошлост, а руска империја поново својом пре свега огромном културном инерцијом, као магнет привлачи остали свет жељан СЛОБОДЕ и националне културне равноправности.
      Запад је покорио свет пре свега Холивудом, Емијима, Гремијима и шећерном водицом која изазива зависност на шећер и уништава јетру..:)

    9. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      “серендају о руској експанзионистичкој политици према тзв. „источној Европи“

      Наравно експанзионистичкој !
      Зато што људи на Западу немају појма о историји.
      Само један пример је довољан да им зачепи губице.
      Нека погледају како је Руско царство изгледало 1914 а колика је Русија данас!
      Па би схватили колика је то ОГРОМНА гхлупост говорити о “експанзионистичкој“ Русији!

      Кинези купују Холивуд….као дете са пуно новаца које је ушло у продавницу слаткиша ….

    10. Vera Markovich-Prokich каже:

      Слажем се, не треба стављати све у исти кош. Али то онда , ако си принципијелан , примени и на муслимане.Не можеш Сиријце, Ирачане и Палестинце да стављаш у исти кош са саудијцима, суданцима.

    11. Simerijanac каже:

      Са муслиманима из Палестине смо се гледали преко нишана, на Озрену и Возућој ’95 године. Вјероватно је ту било и Сиријаца.

      Са Израелцима то није случај.

      До принцима у геополитици не држим превише, већ све гледам са становишта српског националног интересе.

      Напримјер,… Израелци нису признали Косово, а њихов премијер је прије 2-3 године ( случајно иле не) Републику Српску назвао државом и то је оно шта ме занима. Однос Израелаца према Палестинцима ме не занима ни најмање. Био он добар или лош.

    12. Vera Markovich-Prokich каже:

      како може да буде наш национални интерес да храбримо израелско отимање палестинске земље , које је до скора било охрабривано од американаца, а са друге стране да не дамо отимање наше земље, охрабривано од американаца? и ту се назиру неки принципи (национални)…))

    13. Vera Markovich-Prokich каже:

      дакле , ајмо да будемо принципијелни , као што си ТИ рекао,а ја се сад понављам- немојмо све трпати у исти кош . Ако нису сви израелци исти, нису ни сви арапи ни палестинци исти. Дакле, кажеш да о моралним принципима не држиш у геополитици (по питању палестинаца) али пре тога кажеш да врло принципијелно (геополитички) одвајаш добре израелце од лоших. ..??

    14. Simerijanac каже:

      Написао сам : … “ Однос Израелаца према Палестинцима ме не занима ни најмање. Био он добар или лош…“

      Написала си :… “ како може да буде наш национални интерес да храбримо израелско отимање палестинске земље „…
      ………………………………………………………………………………………………………..
      Понављам горе написано. Однос Израелаца према Палестинцима ме не занима. Нисам написао да треба да храбримо отимање Палестинске земље. А ако Израелци то раде, то никакве везе с нама нема.Битан је њихов однос по питању Косова а не по питању Палестинаца.

    15. Vera Markovich-Prokich каже:

      па ниси ти експлицитно ништа од тога рекао, наравно, али оним што јеси отворено рекао, све ово што ја рекох, се онда подразумева , зар не??
      мислим да треба мудрије и пажљивије бирати савезнике од овог метода који ти наводиш.
      и нисам добила одговор на моја два питања/коментара горе:
      1. како у светлу својих размишљања објашњаваш да је Русија углавном много чешће била у добрим односима са арапским народима, а са израелом ретко кад??

      2. http://www.kurir.rs/vesti/politika/ambasador-izraela-josef-levi-za-kurir-briselski-sporazum-je-vase-remek-delo-clanak-1501231

      Ambasador Izraela Josef Levi za Kurir: Briselski sporazum je vaše remek-delo

      цитат ////….I nije to samo sporazum već pokušaj obe strane da unesu dobar duh u rešavanje dugogodišnjeg konflikta; Znam koliko bola nose Srbi zbog svega iz prošlosti jer im je Kosovo sveta zemlja

      Vlada Srbije i premijer Aleksandar Vučić su usvajanjem reformskih zakona jasno stavili do znanja da bolni koraci moraju da se sprovedu zarad oporavka ekonomije. Prema mom skromnom mišljenju, to je teška odluka, pošto će je ljudi osetiti na svojim džepovima, ali je i jedini način za ozdravljenje srpskog tržišta i privrede, rekao je ambasador Izraela u Beogradu Josef Levi….////

    16. Vera Markovich-Prokich каже:

      не сећам се ни да су палестинци признали Космет, или грешим, исправите ме..

    17. Vera Markovich-Prokich каже:

      не сећам се ни да су палестинци признали Космет.

    18. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Ко јееебе палестинце Вецо! Јесу ли ти какав род?
      Јасер Арафат је надпросечни терориста и исламско псето, велики ахбаб нашег Тите, затирача Српства! Време је да одрастеш Вецо, велика си цурица….

    19. Vera Markovich-Prokich каже:

      не секирам се толко за палестинце, него ако ћемо да пратимо неки принцип , (који би ишао нама у националну корист,) онда дај да пратимо принцип.
      И при том се инсиситира на идеји да палестинци отимају нешто (земљу) израелцима, што нема везе са чињеницама, него је супротно. Па онда ако се ми боримо против џихадиста и шипаца који НАМА отимају Космет, дај да видимо које су ПРАВЕ паралеле овде?
      Многи овде поистовећују палестинце и шиптаре, и једини аргумент им је да се множе (??!!)и да су и једни и други муслимани (??!!) па добро, ајд да ја порастем, ал с оваквим аргументима , многи други треба исто да порасту.
      И опет , да нагласим, У Сирији се против џихадиста бори , између осталих, и добар број палестинаца, док израелци углавном помажу џихадисте, немојте да кажете да ово није тачно или да не знате?
      Па који то принцип онда имају израелци? слободарски, анти -исламистички? хоће ли има такав (не)принцип помоћи да се одбране??? па неће! очигледно је врло да им овакав став не може и неће помоћи…
      и који то принцип онда ми пратимо овде ако тапшемо свему што израел ради??

    20. Vera Markovich-Prokich каже:

      како у светлу својих размишљања објашњаваш да је Русија углавном много чешће била у добрим односима са арапским народима, а са израелом ретко кад??

    21. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Објашњавам тиме да је Русија велика империјална светска сила и да има своје велике интересе које ти тако мала цурица не разумеш и стално покушаваш да „правдом“ и паралелама типа „ако они, онда и ови…“ објасниш светску геополитику и мушки посао звани ратовање. Ти си, ма колико слатка и симпатична, некомпетентна да својом женском природом докучиш велике државне и народне послове.
      Да се вас жена пита, држава и народа не би било, глобализација би настала још у неолиту, а људи би живели по принципу матријархата где би размножавање по сваку цену било приоритет и сва филозофија…

    22. Vera Markovich-Prokich каже:

      јефтина провокација , пљујеш ме за глобализам за који добро знаш да сам му противник, зар стварно немаш боље аргументе , на ове моје које сам поставила ?наравно да је Русија сила која има своје интересе, али зар јој није био још већи интерес да буде сво време у сјајнимм односима са израелом, кој би по логици ствари требао да гледа као важног савезника против исламиста? али није! зашто?зашто? зашто Сирија, Иран,Палестина, испред израела?ајде објасни мени глупој цурици то лепо, сталожено, мушки ?нема логике, по твојој паметној мушкој геополитичкој логици, па онда пљуни по мени јер сам женско? их бре Ђоле, умеш ти и боље :)))

    23. Vera Markovich-Prokich каже:

      бојим се да тапшањем СВЕМУ што ураде израелци,пуцамо себи у ногу,како се изразише неки многи ових дана… било би добро да грешим.
      сем тога постоје гласине да су бацали осиромашени уранијум по Либану 2006. можда је лаж. али ако није?
      да поновим, мудрије бирати савезнике и пријатеље.

    24. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Саветујем ти да избегаваш тај већ толико отрцан и огађен термин „пуцања у ноге“ који су нам на нос набијали сви од Олбрајтове па све до овог Курца и Хана…
      Израелци су нам пријатељи, барем је то веома видљиво у Републици Српској. Израел није ратовао против Србије. Израел је продавао нашој војсци високу технологију (кад смо имали паре наравно, јевреји не поклањају…)
      Палестинци и сви арапи су били и сада су на страни босанских муслимана. У Јасеновцу леже једни покрај других Јевреји и моји претци; нема муслимана, арапа, нити рвата а ни шиптара. У рату ’91. – ’95. у Сарајево су стизале гранате, ПТ ракете и разна муниција са иранским, саудијским, пакистанским, египатским а богами и палестинским – хамас декларацијама, НИЈЕДНА са израелским… А ми смо од Израела куповали термовизијске камере например…
      Мени је то довољно, а теби?
      Наравно, верујем да ово све наведено ниси имала у виду, па ти праштам детињу наивност..:)))

    25. Vera Markovich-Prokich каже:

      ко је овде наиван , тек треба да се види?? ако ти мислиш да израели нису тајно помагали и исламисте на Балкану, да би мало „олакшали“ своје личне затегнуте односе са њима на Блиском истоку, онда си ти још много наивнији од мене!па лепо све видимо у њиховом понашању у Сирији, то је малтене пресликана шема??

    26. Vera Markovich-Prokich каже:

      исправила сам се, па сам доле рекла-Пуцање себи у главу! :) :))))

    27. Putin za nas каже:

      Господине Симеријанче, од вас се може много што-шта научити. Ово за Израелце сте потпуно у праву. Ваш текст о генетици ме навео на мало истраживање. Нашао сам пуно занимљивих ствари. Свака част.

    28. Vera Markovich-Prokich каже:

      и молим те како гледаш на ово?

      http://www.kurir.rs/vesti/politika/ambasador-izraela-josef-levi-za-kurir-briselski-sporazum-je-vase-remek-delo-clanak-1501231

      Ambasador Izraela Josef Levi za Kurir: Briselski sporazum je vaše remek-delo
      цитат ////….I nije to samo sporazum već pokušaj obe strane da unesu dobar duh u rešavanje dugogodišnjeg konflikta; Znam koliko bola nose Srbi zbog svega iz prošlosti jer im je Kosovo sveta zemlja

      Vlada Srbije i premijer Aleksandar Vučić su usvajanjem reformskih zakona jasno stavili do znanja da bolni koraci moraju da se sprovedu zarad oporavka ekonomije. Prema mom skromnom mišljenju, to je teška odluka, pošto će je ljudi osetiti na svojim džepovima, ali je i jedini način za ozdravljenje srpskog tržišta i privrede, rekao je ambasador Izraela u Beogradu Josef Levi….////

    29. Vera Markovich-Prokich каже:

      и како у светлу својих размишљања објашњаваш да је Русија углавном много чешће била у добрим односима са арапским народима, а са израелом ретко кад??

    30. Vera Markovich-Prokich каже:

      дакле , ајмо да будемо принципијелни , као што си ТИ рекао,а ја се сад понављам, па немојмо све трпати у исти кош . Ако нису сви израелци исти, нису ни сви арапи ни палестинци исти. Дакле, кажеш да до моралних принципа не држиш у геополитици (по питању палестинаца) али пре тога кажеш да врло принципијелно (геополитички) одвајаш добре израелце од лоших. ..??

    31. Simerijanac каже:

      Нисам написао да до моралних принципа не држим у геополитици по питању палестинаца.

      Написао сам :… “ До моралних принцима у геополитици не држим превише, „….

      То је велика разлика, јер нису у питању само Палестинци.
      ———————————————————————————————-

      Нисам написао да принципијелно одвајам добре од лоших Израелаца. Написао сам да Јевреје у Израелу оштро одвајам од оних на западу и од оних у Русији. Јевреји на западу нису Израелци и то је велика разлика. По мени то су и два различита народа у сваком смислу.

      Што је најбитније, Јевреји на западу су предводници антисрпске хистерије деведесетих и главни отимачи Косова ( холбрук, олбрајтова, бернар леви, сорош, кларк,…) а Израелци нису признали Косово.

    32. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Свака ти је ка у Његоша! :)))

    33. Vera Markovich-Prokich каже:

      што се израела тиче, док год је први амерички савезник , и док помаже да се униште Сирија и Ирак,(који такође нису признали Космет) КРОЗ ПОДРШКУ ИСЛАМИСТИМА НА ЈУГУ СИРИЈЕ , и док год га воде хазари, НЕМА МОЈУ ПОДРШКУ.

    34. perungromovnik каже:

      било је и Срба са којим смо се гледали преко нишана брате па не генерализујеш све Србе као издајице или непријатеље, а ето и данас седе срби-несрбии на власти и у парламенту. Частан си Србин и патриота, такав си био, такав буди и такав остани – СРБИН – СИН БОГА ПРАВДЕ и да не подржаваш неправду, ма ко да је чини! Нама су више неправде учинили наши Срби него сви Палестинци и арапи заједно! Братски савет, не сведочи лажно на ближњега свога, „због прашњаве земље од аршина“, јер чињеница је да су ћифути ту дошли и као рак су почели да се шире НА ТУЂОЈ ЗЕМЉИ, не на својој него на туђој! а и ћифути су ти који су иницирали бомбардовање Срба како у Крајини, тако и у Српској а исто и у Србији 1999! ДАЛЕКО ИМ ЛПА КУЋА! а нама ћифути као пријатељи НИСУ потребни, јер ко са ђаволом тикве сади – о главу му се и лупају! Поздрав са Србског Космета!

    35. perungromovnik каже:

      да да, били су званично, а наоружавали су и курвате, и муџосе у босни а и арнауте на Космету, ми Косметски Срби знамо каква су говвна ћифути, што би се рекло „пица са два лица“. Тренирали су а и дан данас тренирају арнаутске бандите и терористе, ево их на Космету, у приватним камповима УЧК. Погана је то сорта, и СВИ СУ ЋИФУТИ ИСТИ! НЕМА РАЗЛИКЕ међу њима. Нећу ништа друго рећи него „како они часно радили и говорили – тако им БОГ НАШ ПОМОГАО!“

    36. Vera Markovich-Prokich каже:

      МА НАРАВНО, СВУДА ИХ ИМА, НА КОСМЕТУ СУ ИМАЛИ НЕКИХ ИНТЕРЕСА ДА ПОМАЖУ ИСЛАМИСТИЧКУ СТОКУ, БАШ КАО ШТО И У СИРИЈИ И ИРАКУ ИМАЈУ ИСТИ ТАКАВ ИНТЕРЕС. И САДА , КАО ОНИ НАМА ПРУЖАЈУ РЕЧИМА ПОДРШКУ ПРОТИВ ЏИХАДИСТА?? МА ИДИ МИ ,ДОЂИ МИ!!

    37. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      Требало би исто тако да одвајаш Јевреје семите(прави изворни Јеврејски народ) од Ашкенази – источно-европске Јевреје(после Другог рата расељени и по Западу) -Хазаре који су пореклом са простора Русије и који су постали Јевреји усвајањем јудаизма

      Хазари су погана сорта – не сви али велика већина

    38. dabisha каже:

      mema dokaza da su askenazi nastali od hazara. govorili su jidis, verziju nemačkog, jer su se na istok naselili iz centralne evrope, velikim delom iz nemačke

    39. Макарије каже:

      Како рече Израелски премијер Срби и Јевреји су пријатељи још од римске републике (ако ме сећање служи то је од 509 године старе ере).

    40. Simerijanac каже:

      Јест то рекао.
      Чини ми се да је и Републику Српску назвао пријатељском државом. Наглашавам- државом.

    41. dabisha каже:

      zbunio se čovek

    42. Vera Markovich-Prokich каже:

      ни Сирија, ни Ирак ни Иран нису признали Космет.
      Израел данас је кренуо у коначни геноцид над палестинцима (одузимање територије за живот, тј смањење биолошког простора је један од најјачих/најсигурнијих начина да се уништи популација.)
      А шта је са Голаном?
      Док год израелом владају хазари који другују са естаблишментом америке и НАТО, немају моју подршку.

    43. Simerijanac каже:

      Нису они признали Косово и хвала им. Али њихове народне масе су сигурно на страни бејха Муслимана и на страни шћипетара. А обичан Израелац сигурно нема пуно симпатија према њима.

    44. Vera Markovich-Prokich каже:

      своје претпоставке базираш на томе да су нам сви муслимани непријатељи. ајд, нек ти буде.

    45. Vera Markovich-Prokich каже:

      чекам одговор на она два коментара
      1. како у светлу својих размишљања објашњаваш да је Русија углавном много чешће била у добрим односима са арапским народима, а са израелом ређе??

      2. http://www.kurir.rs/vesti/poli

      Ambasador Izraela Josef Levi za Kurir: Briselski sporazum je vaše remek-delo

      цитат ////….I nije to samo sporazum već pokušaj obe strane da unesu dobar duh u rešavanje dugogodišnjeg konflikta; Znam koliko bola nose Srbi zbog svega iz prošlosti jer im je Kosovo sveta zemlja

      Vlada Srbije i premijer Aleksandar Vučić su usvajanjem reformskih zakona jasno stavili do znanja da bolni koraci moraju da se sprovedu zarad oporavka ekonomije. Prema mom skromnom mišljenju, to je teška odluka, pošto će je ljudi osetiti na svojim džepovima, ali je i jedini način za ozdravljenje srpskog tržišta i privrede, rekao je ambasador Izraela u Beogradu Josef Levi….////

    46. Vera Markovich-Prokich каже:

      што се израела тиче, док год је први амерички савезник , и док помаже да се униште Сирија и Ирак,(који такође нису признали Космет) КРОЗ ПОДРШКУ ИСЛАМИСТИМА НА ЈУГУ СИРИЈЕ , и док год га воде хазари, НЕМА МОЈУ ПОДРШКУ.

    47. MAVRIKIJE каже:

      Samo ne pominji Iran. Jer je Iran snabdevao bosanske muslimane oružjem i to bez obzira što je postojao embargo na uvoz naoružanja. Transport su obezbeđivali Hrvati preko luke Ploče i pri tom reketirali muslimane tojest uzimali „svoj“ deo!
      Drugo, Izrael nije uzeo tuđu zemlju 1948.godine, nego svoju koju je bio izgubio pre oko dve hiljade godina. Tada ih je razbio rimski imeprator Tit, a oni se raselili po celom svetu.
      Po toj tvojoj logici će i Kosovo postati „tuđa“ zemlja!

    48. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Наша Вера живи у ЕУробији и препарирање њиховим медијима је очито. Могу мислити у каквом је расулу био њен мозак 1993.
      Али је добра цура, треба лепо са њом, научиће..::)))

    49. Vera Markovich-Prokich каже:

      какв бре Еуробија ђоле, шта лупаш.И не заборави да су управо европа и америка деценијама храбриле израел у овоме што ради.

    50. Vera Markovich-Prokich каже:

      И ..да, Ђоле, умало заборавих.ево једног документарца о страдању Палестинаца. Није ЕУробијски…него руски…
      https://www.rt.com/shows/documentary/217399-gaza-warzone-military-conflicts/

    51. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Руси имају право да гурају своје приче, а ми ћемо да гурамо своје. Где то пише да морамо да ускладимо причу? Па нисмо код америчког полицајца на ислеђивању..::)))

    52. Vera Markovich-Prokich каже:

      ја не причам о праву него о практичним интересима православне земље да велича невоље плестинаца?!

    53. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      Слажем се за Иран али не и за право Изреела јер је то Ционистичко “право“ базирано једино на Тори и Талмуду тј. на Јудаизму
      То је кориштено као неприкосновено право на “Свету Земљу“ да се сруши једна држава и да се протера један народ!
      И на тој неправди је саграђен овај нови Израел !
      На некад сувереној држави Палестини коју и даље насељавају тамо где је она још преостала….што је само сол на рану.

      Они су били дужни да нађу начина да живе заједно са тим људима а не да их терају са тих простора да би правили поново своју државу Израел на тај начин…
      То је крајње неморално и не хришћански подржавати.
      Сличност са Косметом је у томе што су Јевреји били мањина као Шиптари и живели заједно са Палестинцима у Палестини док их после рата Британци и Запад нису послали у великом броју а ови то искористили да отимају оно што није њихово!

      И да поновим гђу. Веру то су главини конструктори данашњих нереда у Ираку и Сирији -То је ЊИХОВ ПЛАН та “Исламска држава“ и они су те џихадисте а и Ал Каиду ( која ради за ЦИА ) увек директно помагали и војно а не само преко болничких услуга.

    54. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Израел НЕ МОЖЕ другачије преживети ако не хушка међумуслимански сукоб! То је питање опстанка и ту је бесмислено моралисати брате. Зато веома ценим Јеше. Имају здравомислећу главу, неоптерећену хришћанским моралом и метафизиком небеске правде. За опстанак у овом и оваквом свету, то је велика предност.
      Ја бих радо да завадим рвате и муслимане и македонце са шиптарима па да се истребе међусобом, а да ми Срби коначно продишемо ко људи пуним плућима.
      Знам да ту нема ништа хришћанско и знам да су нам они сви осим шћипетара крвна браћа, али све ми је бесмислено; морал и право и хришћанска вера ако моја деца и унуци нестану у још једном геноциду ових острашћених паса око нас!
      А јудаизам и право на ту земљу..?~! Па све лепо пише у Светом писму. Несумњиво је да Палестина њихова „обећана земља“, да су први хришћани били управо они, Јевреји и остала племена около, Арамејци, Самарићани, Хананци…. итд.
      Не можемо мало бити трудни, а мало невини..:)))

    55. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      Полако….
      Имаш емотиван приступ проблему и вероватно ти је због тога промакло да се ја не противим постојању Израела “априори“
      Они су морали наћи начин да створе суживот са тим људима у Палестини ида створе заједничку државу макр се она звала Израел….
      Управо зато што су Плестици и Арапи и муслимани !
      А њих има јако пуно…. о муслиманима и да се не говори…

      Да су они били интелигентни као што ти твдиш да јесу они неби урадили то што су урадили…Јер су одузели својој земљи право на суживот са муслиманима живећи у мору муслимана??!!!
      Извини али ја то не могу назвати “интелигентним“ никада.
      Не слажем се ни са твојим другим постулатом да су имали тада “ главу, неоптерећену хришћанским моралом и метафизиком небеске правде“

      Јер стварање другог Израела је управо било ирационално урађено по свакон питању !
      Израел је поново саграђен управо Ционизмом који је нека врста фанатичког ДОГМАТСКОГ Јудаизма и апсолутно нема везе са разумом него ВЕРОМ у “свето“ “Богом дано“ право Јевреја да живе на “Светој Земљи“ о којем се не може расправљати по њиховом убеђењу…

      Схватам шта си хтео рећи када си рекоа то што си рекао…. Израел јесте једно од модерних и најорганизованијих земаља у свету данас…

      Али ма колико ти њих фарбао у “практичне, интелигентне и од догме слободне људе“’корени новог Ираела су тотално ирационални и управо усађени у ирацоналној ДОГМИ!

      Израел су данас пријатељи наших непријатеља (НАТО-а и џихада) и тај детаљ се не може игнорисати.
      Као што не можемо да игноришемо да је уз помоћ Ирана прављен џихад у Босни ( не само од САД) и убијани Срби тако је џихад имао подршку Израела (свагде где год су тебали помоћи САД)
      Јер политика Америке и ЦИА се не разликује од политике Израела који је стратешки везан за њих.

      Што се тиче твога “аргумента“ из Библије – нико нормалан не спори постојање онога и онаквог Израела тако да је то непотребно.
      Споран је овај Израел зато што је непријатељ Сирије а не само Садама а пријатељ ЏИХАДА и креатор “Исламске Државе“ !
      Е видиш ту је суштина!
      Јер је на тај начин Израел на страни ИМПЕРИЛАНЕ нео-колонијалне НАТО Америке и наш природни непријатељ док следи такву политику.
      Дакле не само противник Сирије, Ирака, Ирана него и Русије, Кине па самим тим и слободне Србије!
      И ту се не ради о нијанси или неспоразуму него о фундаменталним разликама које би нас у случају Трећег светског рата ставиле на супротне стране као непријатеље !

    56. Vera Markovich-Prokich каже:

      управо све онако како и ја сматрам. са оваквом политиком израел је на СУПРОТНОЈ страни од нас и на страни америке и неолиберализма.

    57. МатерВамИздајничкуАнтиСрбску каже:

      “Ја бих радо да завадим рвате и муслимане и македонце са шиптарима“

      Па ту је прилику имао Слобо наш Мали Тито!
      Имао је могућност да са муслиманима направи савез и да им уступке против Хрвата у Херцеговини и дели буквално БиХ са муслиманима и ЗАДРЖИ КРАЈИНУ у Хрватској!
      Уместо тога он се нагађао са својим “пријатељем“ усташом Туђманом иако Срби нису могли никако са Хрватима да се нагоде због проблем Срба у Крајини!

      Уместо да се Срби боре само против Хрвата који су ГЕНОЦИДНИ народ и са којима нисмо имали НИКАКВЕ основе да правимо мир ни тада, ни сада, ни икада!
      И са Шипцима после!
      Слобо је изабрао да се бори и против Хрвата и против Шишпака и против Балкија што је била тактичка КАТАСТРОФА!

    58. Vera Markovich-Prokich каже:

      Ђоле одлучи се-јел те занима ил те не занима хришћанство? ил га потежеш кад ти треба ::))) а ако мислиш да било ко,па и Срби може да се извуче у неком општем клању…ти живиш у бајци, ја УПРАВО причам о томе да не треба подржавати никог ко подбада на опште клање, ЧОВЕЧЕ! управо то што си рекао, не може се бити мало и много трудан!!!

    59. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Смањи доживљај Вера и бирај мање јаке речи, не приличи ти као жени.
      Мене срБски верски фанатици и јуче пробуђени хришћани занимају таман као и они брадати што арлаучу по Сирији са високо уздигнутим прстом!
      Опстанак народа је биолошка категорија и потпуно је у супротности са религиозним догмама које су све на потпуно супротној скали реалности и датости овога света од биологије.
      Одлучите се ви јуче крштени православци: хоћете ли да се селите у царство небеско одмах и преко реда, или ћете извадити руке из гузице и порадити на своме опстанку на овом и оваквом свету?!
      Мани ме цивилне веронауке ако забога знаш!!!

    60. Vera Markovich-Prokich каже:

      ти хвалиш прво израел да је неоптерећен хришћанством , а онда после ЦИТИРАШ Свето Писмо..
      открио си рупу на саксији да је опстанак народа биолошка категорија, тј борба против потпуног искорењивања.. управо зато човек мора паметно и лукаво да бира савезнике.
      Јаке речи ми ВЕОМА приличе и имам СВО ПРАВО на њих јер имам децу, нисам нека феминистичка неолиберална фукса које само знају за шопинг и кресање, а како би ти ЈАКО ВОЛЕО да ме представиш.

    61. Vera Markovich-Prokich каже:

      а што се израела тиче, док год је први амерички савезник , и док помаже да се униште Сирија и Ирак,(који такође нису признали Космет) КРОЗ ПОДРШКУ ИСЛАМИСТИМА НА ЈУГУ СИРИЈЕ , и док год га воде хазари, НЕМА МОЈУ ПОДРШКУ.

    62. Vera Markovich-Prokich каже:

      Израел је од 1948 узео гомилу земље која му НИЈЕ ДАТА 1948.

    63. Vera Markovich-Prokich каже:

      јефтина провокација за Космет.
      И тужна провокација ако сматраш да су Србија и модерни Израел на истој страни.
      Пуцамо себи у главу ако Израелово отимање земље од палестинаца поздрављамо, а нама се овамо откида Космет .
      То је моја суштина свега што сам рекла овде.

    64. моћни Ђоле Јанговић каже:

      Због нас самих се управо морамо определити ЗА НАС а не за палестинце… Али не разумеш ти то мукице, тебе би једне крупне црне очи, два реда савршено белих арапских зуба, и преплануло мушко палестинско торзо младог загонџије сасвим смело и ти би заборавила шта си тела рећи и да ли је добро бити мало или много трудан….:)))

    65. Vera Markovich-Prokich каже:

      умеш ти Ђоле и боље да резонујеш , уместо да изва љујеш патетичне бљузге о мушком торзоу.
      Ја управо причам о томе шта ја мислим да је ових дана најпаметније за НАС.
      што се тиче црних очију и белих зуба, има их довољно и међ Србима.. :) :) :)))))

    66. Милош Ђукановић каже:

      Израел је геноцидна дражва, и ту државу која је настала геноцидом треба сваки човек да презире! Камо среће да је Хитлер одрадио посао како ваља. Јевреји су свињски народ.

  5. Владимир каже:

    Заигра мечка и на њихова врата…

    1. Бобан за Царевину Србију каже:

      Све то њима одговара. Сада ће они да помлате 5-6 хиљада палестинаца и да се оправдају тим масакром камионџије који је највероватније пуштен да то уради…
      Свет је постао јако покварен и зао па човек не зна када је нешто стварно, а када је намонтирано…

    2. perungromovnik каже:

      тако је брате, сами су они то све инсценирали! ћифутска су то говвна!

    3. Бобан за Царевину Србију каже:

      Али да не грешимо душу, апостоли су сви били од рода Израиљева, и од малих апостола (70) већина ако не сви (не знам тачно). И од првих Хришћана велика већина, до почетка рада Светог Апостола Павла. Али се они више не убрајаху у јевреје него у хришћане.
      Имао сам професорку енглеског Леа Соргер се звала и била је дивна жена, пуна лепе речи за свакога, брижна, пуна смирености и једном речју топла, права мајка сваког ђака. Тако да брате то што си рекао стоји за она лајана из ћенифе која за оца лажи све ово раде јер у својој покварености не виде да рупа коју копају је и за њих припремљена.
      Мир Божији – Христос се Роди! Ваистину се Роди!

    4. Vera Markovich-Prokich каже:

      Па и ја сам имала другара јеврејина, наравно, какве везе имају обични појединци са несрећном политиком матичне земље израел..

    5. Vujajlovic Duska каже:

      ne seri Svi Apostoli su SRBI a jevrfeji su pogan cicvecanstva cast malom bnroju Srbskih Jevreja

    6. Бобан за Царевину Србију каже:

      Ви сте нека јако пристојна рекло би се. А где сте расли у обору кад сте покупили такве манире?

    7. Putin za nas каже:

      Тако је, браво за коментар. Сад имају одлично оправдање као ону отмицу војника и чувену директиву Ханибал. Ко се сећа. Ко зна шта ће све сад да ураде.

    8. Dijasporac каже:

      Одувек је играла. Само опет не тамо где треба него народ страда.

Коментари су затворени.