Прочитај ми чланак

У РИК-у ОТКРИВЕНА ИЗБОРНА КРАЂА : Гласове опозиције напредњаци бројали као своје (ВИДЕО)

0

republicka-izborna-komisija-rik_660x330

Ово су информације у вези са изборном крађом извршеном на Косову и Метохији које је лидер Српског покрета Двери, Бошко Обрадовић, саопштио српској јавности у Републичкој изборној комисији током контроле изборног материјала који је пристигао са гласања, са четири бирачка места у Лепсавићу, на Космету.

Испод су приказа резултата са ових бирачка места, а у прилогу се налазе и фотографије записника.

УЗОРАК БРОЈ 1

Лепосавић БМ бр. 9:

СНС – Записник броји 766 гласова, а стање у коверти 718. За СНС вишак од 48 гласова
ДС – Записник броји 24 гласа, а стање у коверти 24.
СПС – Записник броји 88 гласова, а стање у коверти 71. За СПС вишак од 17 гласова
СРС – Записник броји 29 гласова, а стање у коверти 57. За СРС мањак од 28 гласова
ДВЕРИ-ДСС – Записник броји 4 гласа, а избројано 25. За ДВЕРИ-ДСС мањак од 21 гласа.
СДС – Записник броји 0 гласова, а избројано 60 гласова. ЗА СДС-ЛДП-ЛСВ мањак 60.
ДЈБ – Записник броји 0, а избројано 3. За ДЈБ мањак 3 гласа.
Левица Србије – Записник броји 0 гласова, а избројано 2. За Левицу мањак 2 гласа.
НЕВАЖЕЋИ: Дат глас ДВЕРИМА, а неко је додатно заокружио Зукорлића.
Укупно украдено 114 гласова опозиције.

УЗОРАК БРОЈ 2

Лепосавић –БМ бр. 8

У коверти где се налазе гласови СНС-а, налазе се, а придодати су гласовима у коначном збиру СНС-а:
ДВЕРИ-ДСС 25, СРС 45, СПС 15, СДС 15, ДЈБ 2, РС 1.
Дакле, украдено 103 гласа на овом бирачком месту.

УЗОРАК БРОЈ 3

Лепосавић – БМ бр. 10

СНС – Записник броји 360 гласова, а стање 307.
СНС вишак од 53 гласа.
У коверти СНС-а, налазе се гласови ДВЕРИ, Радикала и СДС-а.

УЗОРАК БРОЈ 4

Лепосавић БМ бр. 7:

СНС – Записник броји 835, стање у коверти 730.
СНС има вишак од 105 гласова.
У коверти СНС-а налазе се и други, СПС 23, ДВЕРИ-ДСС 23, СРС 32, СДС (17) ДЈБ 4, Заветници 3.

 

 

 

Инфо служба Двери-ДСС, Србин.инфо

153 коментара “У РИК-у ОТКРИВЕНА ИЗБОРНА КРАЂА : Гласове опозиције напредњаци бројали као своје (ВИДЕО)

  1. Гвозден каже:

    Са два прста се држи оловка,боље да сам један одсеко неко што сам гласао за Шешеља.Да су избори нерегуларни свима је јасно,Шешељу није битно што му је некадшњи саборац који га је издао освојио 48% то је у реду и регуларно,а нерегуларно је што су ДСС-Двери прешле цензус.Испао сам делимично будала што дадох глас РС на републичким!

    1. Иван Вељковић каже:

      Коалиција Двери-ДСС није прошла цензус, размисли о томе пре него почнеш са причом! И размисли о томе зашто их неко на силу покушава угурати у Парламент! И ко је тај неко ко то жели? Победа издајничке СНС је евидентна, можда није на 48% али је веома убедљива нажалост, ја се лично уверио на мом бирачком месту у то, масовно су излазили и гласали за СНС њихови полтрони и ботови, и та ситуација није била само на мом изборном месту већ на неких 80% у Србији се по команди гласало огромним армијама њихових послушника за СНС који можда није на 48% али је далеко изнад свих осталих! Са коалицијом Двери-ДСС то није случај и сам резултат од 5,00% уз понављање избора на 16 места довољно говори о манипулацијама и о намери да се та коалиција силом угура у Парламент! Ајде молим те, баш баш 5,00%? Није реално да екипа која на својим ретким митинзима и скуповима има тричавих бедних пар стотина до хиљаду, највише две људи, сада има 5,00% гласова!

    2. Гвозден каже:

      Људи са којима сам ишао у средњу и основну и са којима се и дан данас дружим,јер мислимо исто су гласали за Двери-ДСС и за Радикале макар по пола делећи гласове обема партијама и није по мени реално да ови нису прешли цензус.Вучић их напада,Шешељ их напада као да су на истој позицији.Избори покрадени,а није покрао СНС,али су покрали Двери-ДСС мало изнад цензуса не пецам се више на говоранцију лажног војводе којем изгледа само ваља његов омладинац који ће да угробари Србију горе од досманита.

    3. Иван Вељковић каже:

      Нису изборе покрали Двери-ДСС јер се они у приинципу мало тога питају! Пита се онај који им је и саставио ту коалицију! Сада их тај и жели силом уфурати у Парламент! На мом бирачком месту су били неких 2-2,5-3% НАЈВИШЕ! Па ти сад види! Шта мислиш ко их је саставио? Да ли их је Шешељ саставио? Да ли Шешељ руководи њима? Пустите Шешеља бре људи, гледајте мало ко вам кроји судбине и ко је проблем у овој држави! Не дајте да вас зајхебавају бре, докле, докле ће вас пецати на јефтине штосове?

    4. Гвозден каже:

      Знамо под чијем је патронатом основан СНС,значи и коалицију Двери-ДСС је склопљена под истим газдом,мене занима како се може објаснити зашто се не напада Вичић са скоро пола освојених гласова,а нападају се ови?Ваљда обе стране подједнако треба нападати ако западна гамад стоје иза обе фракције,али се омладинац не дира изгледа због постојећих или будућих договора.Шешељ као да је у договору са овом камарилом ове његове изјаве ме само више убеђују у то!

    5. Иван Вељковић каже:

      Ма на који начин да дирамо „омладинца“ брате бре када АРМИЈЕ АРМИЈЕ његових идолопоклоника и ботова изађоше и гласаше га? И шта сад ми да радимо ајде када многи не хтедоше да изађу и да гласају против њега а сада лупају овде и нападају оне који нису криви за овај слом Србије? Победа овог издајника је очигледна, хтели ми то или не хтели нажалост истина је, е сад, сигурно није на 48%, наравно да су му напумпали тај проценат силом али сама чињеница да неко жели да ове мале коалицијице СИЛОМ угура у Парламент говори да се ту крије већа опасност по Србију од ових отворених декларисаних непријатеља Србије из режима! Размисли мало буразеру да ли је и коме од часних Срба потреебна коалиција која само изиграва патриотску у Парламенту и која је интервенцијама страних Западних амбасада силом угурана у Парламент?

    6. Гвозден каже:

      Ко зна колико западних служби оперише по Србији,они оснивају странке,формирају коалиције и владе,а ми се пецамо као сомови на бућку.Свако има своју цену па и најтврђе патриоте,небитно је ко ће да победи зна се ко ће да изгуби,јер је оваква демократија фарса кад режим броји гласове,демократија помешана са комунизмом франкештајн настао.Овде нема боље по свему судећи.

    7. Miljan Miljkovic каже:

      Гвоздене

      Двери и ДСС нису исто.

      Ево Вам и доказ у прилогу који је преписка моја са Дверима.

      Молим за Ваш коментар,

      Friday, April 15, 2016 10:58 AM +02:00 from Milan Miljkovic :

      Од: Milan Miljkovic

      Предмет: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Садржај поруке:

      Ne razumem da ste usli u koaliciju sa DSS-om.

      Imali ste moj glas prije ovog, po me pogrsenog poteza, ali sada pred
      izbore potrazicu neku drugu patriotsku stranku kojoj cu dati svoj glas.

      Verovatno Zavetnike.

      I dalje sam Vas simpatizer i zivim u nadi da cete kad-tad raskinuti sa
      marionetama bivseg DOS – ovog izdajnickog klana. U taj klan uvrstavam i
      DSS sa Sandom ili nekim drugim liderom, ne menja stvar.

      Veliki pozdrav i mnogo uspeha na izborima, od srca Vam zelim.

      From: [email protected]

      To:

      Subject: Re: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Date: Wed, 20 Apr 2016 19:33:29 +0300

      Пријатељу,

      Нисмо се ујединили, већ само заједнички излазимо на изборе. Двери су и
      даље Двери, гласате и даље за кандидата Двери и са сигурношћу тај глас
      неће бити испод цензуса и бачен. Због чега многи свој глас одмах
      приписују другој опцији? Њихови гласачи гласају за њихове кандидате,
      гласачи Двери за своје. И то је то.

      Свако добро.

      Српски покрет Двери

      Od: Инфо Двери

      Poslato: 22. april 2016. 5:24

      Za: MILAN MILJKOVIC

      Tema: Re[2]: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Поштовани,

      Ја гласам за Двери и мој глас иде само Дверима. Никаква математика не
      постоји да помислим другачије. Гласачи ДСС гласају за ДСС и њима иде
      глас.

      Ваше је право да гласате за оне за које мислите да су часни, да могу
      нешто да промене, да имају решење како да опораве Србију и да неће
      изневерити ваш глас.

      Све најбоље!

      Српски покрет Двери

      Thursday, April 21, 2016 11:45 AM +02:00 from MILAN MILJKOVIC

      Драго ми је да се нисте ујединили са
      ДСС-овим марионетама западних злочиначких глобалиста, али ипак не могу
      да Вама дам глас из простог разлога што онда дајем глас и Рашковићевој.

      Рашковићева и њема упрљана прошлост, као и породично стабло и брак са
      Хрватом и мајка Хрватица, те дете које живи у Загребу као да не постоје.
      Чак ни на википедији. Од кога она то крије када сви знамо истину. Вама
      Дверима штети (ПО МЕНИ ЛОША ЈЕ ПРОЦЕНА ДА ЋЕ ОНА ДОНЕТИ ВЕЋИ ГЛАСАЧКИ
      ПОТЕНЦИЈАЛ ДВЕРИМА), себе је одавно упрљала и са активним учешћем током
      каријере у Евроатланским интеграцијама.

      Е то ми никако не дозвољавају да такву особу сматрам патриотом.

      О Банитеровој комисији, те изјави да је Сребреница геноцид и птице
      певају, али је јако жалосно за једног политичара да има такаве
      неизбрисиве гафове.

      То ће је у будућности пратити током читаве политичке каријере. Ситна непромишљена изјава, али…

      Дефинитивно ми је жао што мој глас и још три гласа из моје породице иду
      СРС-у , а не вама. Једини је разлог ваша коалиција са ДСС, како сам већ
      горе напоменуо.

      Бирачко патриотско тело је од стране СНС-а прошли пут изиграно, те је
      оно сада јако опрезно и осетљиво на најмање погрешне потезе и гафове.

      Ни Заветници не могу да добију мој глас, а већ су га имали. Разлог је Никшки протест и позивање на исти Братислава Дикића.

      Верујте од срца Вам желим успех на предстојећим изборима, улазак у
      парламент и формирање посебног скупштинског клуба, али без ДСС-а.

      И како Арчибалд Рајс рече, прави сам Вам пријатељ ако Вам кажем истину, а не ласкам и подилазим.

      Велики поздрав у нади да ћу Ваше политичаре гледати у новом сазиву скупштине Србије.

      Хвала, пријатељу.

      Monday, April 25, 2016 12:52 PM +02:00 from MILAN MILJKOVIC :

      Од срца Вам честитам први улазак у Српски парламент у нади да ће се Двери задржати у том истом парламенту дуго година.

      Драго ми је и за СРС као, по мени, уз Вас једине искерене опозиционе странке.

      Желим Вам успешан и плодотворан рад у клупама Српске скупштине
      уверен да ћете остати доследни својој идеологији и политици.

      Личног сам мишљења да Вас је Вучић својом срамном изјавом за
      новинаре приликом прве конференције за штапу покушао да покраде и остави
      испод цензуса, али сам и убеђен да су сами избори протекли у нефер
      атносфери са много уцена, притисак, лажи, кршења изорних правила итд.
      итд. итд.

      Разочаран сам и људима који су свој глас дали
      за дефакто улазак у ЕУ и НАТО те наставак криминалних послова у Србији
      које сада гледамо.

      С поштовањем,

      МИЛАН МИЉКОВИЋ
      Будите уверени да ће Двери радити на понос свих нас.

      Српски покрет Двери

    8. Гвозден каже:

      ДСС се смрди одавно то стоји,али што Шешељ не напада са таквом жустрином Вучића то ми није јасно ако су то западни плаћеници.Ако се одрекне ЕУ политике може са њим да прави владу,по мојој логици може и са ДС-ом са свима такорећи,ја то не могу да разумем никако.

    9. Miljan Miljkovic каже:

      Онда се апсолутно слажемо Ви и ја.
      Ни мени није потпуно јасно зашто је Војислав Шешељ толико благ према Вучићу био све време кампање, али и пре.
      На Николића је сипао дрвље и камење, а Вучића спорадично прозивао.
      Драго ми је да делимо исте ставове и да нема превелике острашћености, већ у Вама има и тог објективног духа.
      Свако добро и успех у раду и животу. Пост ћу да обришем да не компромитујем Двери, ако се слажете.

    10. Гвозден каже:

      Ја се само трудим реално да сагледам ствари,данас није никоме за веровати посебно политичарима и најжустрије патриоте промене курс за 180 степени кад угледају коферче.Што се мене тиче не морате брисати више се од пола људи се неће сећати овога за две године кад буде ванредна фарса опет.Да су људи као ви куд би нам крај био.Све најбоље вам желим.

    11. Miljan Miljkovic каже:

      Само да се мало смире тензије које су политичари направили, а ми да не будемо једни против других у неком физичком и некултурном погледу. Вербалне дискусије, уз уважавање супротне стране увек поздрављам.
      Хвала и вама много успеха у
      раду и животу.

    12. Гвозден каже:

      Слажем се у потпуности свађамо се због олоша који ништа добро нису донели Србији,а по свему судећи неће ни у будућности,овде смо да разменимо мишљења ма каква она била,а не да се вређамо.Велики поздрав.

    13. Miljan Miljkovic каже:

      „Imam neke dileme, jer nam predstoji u 2018. promena ustava. Od toga nam zavisi evropski put“, kazao je Vučić.

      I dok se ovde vodi žestoka rasprava oko Dveri, SRS-a, DSS-a ovaj izdajnik menja Ustav Srbije.

      Prijatelji, braćo, gospodo, patriote osvestimo se…………

    14. SlavenMilanov каже:

      јебај га сад… овде се дуго писало да се НЕ ИЗЛАЗИ на изборе које контролише окупатор али не вреди…. сад је касно за кајање…

    15. Иван Вељковић каже:

      Ти ниси изашао на изборе? И? Шта си тиме постиго? Коме си препустио свој листић и своје грађанско право? И откуд ти онда права да се јављаш на теми крађе избора када те они не занимају?

    16. SlavenMilanov каже:

      постигао сам да могу да заебавам све вас који сте дали легитимет окупатору и његовим компрадорима….

    17. Иван Вељковић каже:

      Не, постигао си да си дао легитимитет другима да жврљају по твом листићу а то остао кући и једеш саламу и лупаш оое! Мене не можеш зајхебавати, можеш само себе!

    18. SlavenMilanov каже:

      ЧИСТИЋЕТЕ УЛИЦЕ ТО ВАМ НЕ ГИНЕ !!1

      https://www.youtube.com/watch?v=9hyNkt___WY

    19. Иван Вељковић каже:

      Мунем ти сестри да извинеш! :-) Шта ћу, заслужио си бајо, улица и смеће ти не излазе из слова, а са уличарима немам другог начина да комуницирам сем да вас зајхебавам! :-)

    20. SlavenMilanov каже:

      ахахахахаххаха…. не мош’ти заебават ни дете од 10 година…

      https://www.youtube.com/watch?v=9hyNkt___WY

      ЧИСТИЋЕТЕ УЛИЦЕ !!!

    21. Иван Вељковић каже:

      Почињеш на хрватском тзв „језику“ да пишеш? хахахахахаха

    22. MILOS MIJATOVIC каже:

      Cisti ulicu robe haha

    23. E. Lirsch каже:

      A jesi li ti siguran da nisi „glasao“… Da nije picousti i tvoje ime zaokruzio. Sta mis’is, a.

    24. SlavenMilanov каже:

      ма сигурно јесте… ја га видео када је улазио на гласачко место…

    25. Иван Вељковић каже:

      Наравно да је заокружила банда његов листић, али наиван је овај сељо или се прави наиван, треће нема! :-)

  2. Sistem te laze каже:

    Meni se hvalio jedan momak iz Leposavica, inace Vucicev bot, kako je 200 ljudi iz Kosovske Mitrovice uvodio na glasacka mesta u Leposavicu, koji su glasali u ime odseljenih i mrtvih, Bog dusu da im prosti, verovatno se okrecu po grobovima kome su glas dali… gde to ode braco moja mila!!? Crkli dabogda, pedernjaci, a prvi ti VUcicu!

  3. Посматрач каже:

    Ал се добро крало!!!!

    1. Иван Вељковић каже:

      Тек ће се красти! На ова места где су поновљени избори има да изађу само ботови ових Петоколонаша који глуме тзв „Патриотску опозицију“ и које силом држе на 5,00% да би се оправдала изборна крађа јер је тај Тројански коооњ потребан у Парламенту Западу за неке будуће комбинације! То је сврха целе ове ујдурме! Иде мењање Устава иде разбијање кичме Србији у потпуности иде отцепљење Војводине иде отцепљење Рашке области иде признање Космета, све то морају да одраде двотрећинском већином и за то су им потребни ови тројанци у Скупштини! Ето то је сврха ове ујдурме у вези понављања избора на појединим местима!

    2. SlavenMilanov каже:

      „Иде мењање Устава иде разбијање кичме Србији у потпуности иде отцепљење
      Војводине иде отцепљење Рашке области иде признање Космета, све то
      морају да одраде двотрећинском већином и за то су им потребни ови
      тројанци у Скупштини!“ ….

      ајде бре – на улицу !!! реко вођа !!! шта се чека ??

    3. Иван Вељковић каже:

      Не лупај грађевинац! :-)

    4. SlavenMilanov каже:

      на улицу бре… реко вођа да ваља бранит’ закон, ред и поредак !!!

    5. Иван Вељковић каже:

      Ја немам вођу грађевинац!

    6. SlavenMilanov каже:

      имаш, имаш… кад знаш да су ови тројанци – имаш…
      НА УЛИЦУ !!!

    7. Иван Вељковић каже:

      Опет улица? Па да, грВЕђинци не знају ништа друго гдо улицу хахахаха! Ајде остав граВЕђинац бре! :-))))

    8. SlavenMilanov каже:

      ЧИСТИЋЕТЕ УЛИЦЕ ИСТО КАО РАНИЈЕ !!1

      https://www.youtube.com/watch?v=9hyNkt___WY

    9. Иван Вељковић каже:

      ГраВЕђинац остаје граВЕђинац шта ћеш! :-)

    10. Лав Јеленовић - БИП каже:

      А ти у шуму са својим партизанима.

    11. Miljan Miljkovic каже:

      „Imam neke dileme, jer nam predstoji u 2018. promena ustava. Od toga nam zavisi evropski put“, kazao je Vučić.I
      dok se ovde vodi žestoka rasprava oko Dveri, SRS-a, DSS-a ovaj izdajnik
      menja Ustav Srbije.Prijatelji, braćo, gospodo, patriote osvestimo
      se….

    12. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Кампања коју су водили овдашњи ботови ДСС-а и Двери свих ових месеци уназад против СРС сигурно је довела до колебања оних неодлучних бирача. Многи када прочитају те досманлијске коментаре против СРС одлуче да уопште и не изађу на гласање. Указивали смо на штетност тога, али они су се безобзирно оглушавали о наше позиве за разум и заједништво макар нас обичних бирача који смо искрени у својим намерама и љубави према својој земљи. Зато закључујем да та прљава кампања преко интернета од стране ових досманлијских ботова Обрадовића и Санде није била случајна, већ оркестрирана и договарана са најужим руководством ДСС, Двери, ДС, ЛДП и осталих идеолошки истих странака. Са њима нема више заједништва јер су то доказани непријатељи Србије и Русије баш као и СНС.

    13. Miljan Miljkovic каже:

      „Neću još dugo da se bavim ovim poslom, ali želim da Srbija bude pred
      vratima Evropske unije, da nam zemlja bude mnogo uspešnija, mnogo
      bolja“, rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti „ovo je
      uradio Tito, a ovo je uradio Vučić“.

      Lave, je sam li ja lud ili ovaj narod sto ga izglasa.

      Ja nisam pametan, evo ti mi reci.

    14. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ја мислим да је пресудила крађа, али и недовољна излазност коју су подстакли поједини коментатори и на овом порталу. У ситуацији када једна странка не силази са власти, њима највише иде у прилог слаб одзив бирача. Имамо један број слеповерујућих и необавештених грађана, али је и слаба излазност учинила своје. Стална препуцавања на интернету између странака које себе сматрају родољубивом опозицијом довеле су до колебања и оних који би иначе изашли и заокружили неку од тих опција. У атмосфери у којој свако свакога оптужује, не може се никоме ни веровати. Казна за свађу обично стигне обема странама. Зато и јесу те странке прошле како су прошле на изборима. Потпуно заслужено лоши резултати.

    15. Иван Вељковић каже:

      Наравно! То је толико јасно да нема збора! О чему ми причамо овде? О онима који док се ми сада овде препиремо седе ЗА ИСТИМ СТОЛОМ са највећим издајицама и јајарама и вуцибатинама у дугој историји Србије попут Чеде, Бориса и Чанка и све то под будним оком својих Западних газди!!! Седе ЗА ИСТИМ СТОЛОМ и „ПРЕГОВАРАЈУ“ нешто???? И онда о чему ми причамо овде???

    16. Посматрач каже:

      Изгледа да за радикале није битно да ли се крало већ да ДСС- Двери буду испод цензуса. Принципијелно. Битно је да нема конкуренције на „патриотском“ крилу. Циљ оправдава средства.

    17. Иван Вељковић каже:

      Не, битно је да они који НИСУ прешли цензус остану испод истог! Па на шта ћемо градити будућност ако одобравамо крађе и ако климамо главом на очигледну ПРЕВАРУ? Небитно ко је у питању, мој рођени брат да је у питању у случају да није прошао цензус и да је манипулисао ја ћу то јавно рећи! Не подносим крадове! Ови нису прешли цензус 99,99999% сам убеђен у то, па причајте ви шта хоћете! Еј бајо 5,00% округло уз понављање избора на 15-16 места? Размисли мало у случају да ниси бот о чему се ту ради, само без пристрасности молим те! Ко кога ебе са тим резултатом да извинеш?

    18. Посматрач каже:

      Уместо инсистирање да се утврде чињенице одмах је кренула хајка да ДСС-Двери краду изборну вољу грађана уместо да се инсистира да сви спорни моменти (чуј спорни моменти) буду утврђени.
      Зар то није мало чудно.
      А што се тиче грађана изгледа да је већина изгледа после свега помало влажна да не кажем попипишана.
      Без обзира на исход свега изгледа да ће овај парламент одавати утисак поквашене господе.

    19. Miljan Miljkovic каже:

      Посматрач Двери и ДСС нису исто.
      Ево Вам и доказ у прилогу који је преписка моја са Дверима.
      Молим за Ваш коментар,

      Friday, April 15, 2016 10:58 AM +02:00 from Milan Miljkovic :

      Од: Milan Miljkovic

      Предмет: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Садржај поруке:

      Ne razumem da ste usli u koaliciju sa DSS-om.

      Imali ste moj glas prije ovog, po me pogrsenog poteza, ali sada pred
      izbore potrazicu neku drugu patriotsku stranku kojoj cu dati svoj glas.

      Verovatno Zavetnike.

      I dalje sam Vas simpatizer i zivim u nadi da cete kad-tad raskinuti sa
      marionetama bivseg DOS – ovog izdajnickog klana. U taj klan uvrstavam i
      DSS sa Sandom ili nekim drugim liderom, ne menja stvar.

      Veliki pozdrav i mnogo uspeha na izborima, od srca Vam zelim.

      From: [email protected]

      To:

      Subject: Re: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Date: Wed, 20 Apr 2016 19:33:29 +0300

      Пријатељу,

      Нисмо се ујединили, већ само заједнички излазимо на изборе. Двери су и
      даље Двери, гласате и даље за кандидата Двери и са сигурношћу тај глас
      неће бити испод цензуса и бачен. Због чега многи свој глас одмах
      приписују другој опцији? Њихови гласачи гласају за њихове кандидате,
      гласачи Двери за своје. И то је то.

      Свако добро.

      Српски покрет Двери

      Od: Инфо Двери

      Poslato: 22. april 2016. 5:24

      Za: MILAN MILJKOVIC

      Tema: Re[2]: (Контакт) Nerazumna koalicija sa DSS-om

      Поштовани,

      Ја гласам за Двери и мој глас иде само Дверима. Никаква математика не
      постоји да помислим другачије. Гласачи ДСС гласају за ДСС и њима иде
      глас.

      Ваше је право да гласате за оне за које мислите да су часни, да могу
      нешто да промене, да имају решење како да опораве Србију и да неће
      изневерити ваш глас.

      Све најбоље!

      Српски покрет Двери

      Thursday, April 21, 2016 11:45 AM +02:00 from MILAN MILJKOVIC

      Драго ми је да се нисте ујединили са
      ДСС-овим марионетама западних злочиначких глобалиста, али ипак не могу
      да Вама дам глас из простог разлога што онда дајем глас и Рашковићевој.

      Рашковићева и њема упрљана прошлост, као и породично стабло и брак са
      Хрватом и мајка Хрватица, те дете које живи у Загребу као да не постоје.
      Чак ни на википедији. Од кога она то крије када сви знамо истину. Вама
      Дверима штети (ПО МЕНИ ЛОША ЈЕ ПРОЦЕНА ДА ЋЕ ОНА ДОНЕТИ ВЕЋИ ГЛАСАЧКИ
      ПОТЕНЦИЈАЛ ДВЕРИМА), себе је одавно упрљала и са активним учешћем током
      каријере у Евроатланским интеграцијама.

      Е то ми никако не дозвољавају да такву особу сматрам патриотом.

      О Банитеровој комисији, те изјави да је Сребреница геноцид и птице
      певају, али је јако жалосно за једног политичара да има такаве
      неизбрисиве гафове.

      То ће је у будућности пратити током читаве политичке каријере. Ситна непромишљена изјава, али…

      Дефинитивно ми је жао што мој глас и још три гласа из моје породице иду
      СРС-у , а не вама. Једини је разлог ваша коалиција са ДСС, како сам већ
      горе напоменуо.

      Бирачко патриотско тело је од стране СНС-а прошли пут изиграно, те је
      оно сада јако опрезно и осетљиво на најмање погрешне потезе и гафове.

      Ни Заветници не могу да добију мој глас, а већ су га имали. Разлог је Никшки протест и позивање на исти Братислава Дикића.

      Верујте од срца Вам желим успех на предстојећим изборима, улазак у
      парламент и формирање посебног скупштинског клуба, али без ДСС-а.

      И како Арчибалд Рајс рече, прави сам Вам пријатељ ако Вам кажем истину, а не ласкам и подилазим.

      Велики поздрав у нади да ћу Ваше политичаре гледати у новом сазиву скупштине Србије.

      Хвала, пријатељу.

      Будите уверени да ће Двери радити на понос свих нас.

      Српски покрет Двери

    20. Miljan Miljkovic каже:

      Само сам обисао мој и-маил, ради дискреције.
      Молим за коментар Вас или некога другог поводом ове преписке.

    21. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Мораш да коначно схватиш да твоја опција нема три благе везе са патриотизмом. Ви сте амерички и ционистички полтрони.

    22. Посматрач каже:

      Па изгледа да ако неко инсистира на објективности и чињеницама одмах добије епитете. Свашта.

    23. MILOS MIJATOVIC каже:

      U pravu si.
      Robovi celavog patuljka moraju ostati podijeljeni, zato je korisno da udju Zveri-DSS jer ce inace sledeci put svi glasat radikale.

  4. yumatu каже:

    Ma koja krađa!?Što ste izlazili na izbore u neregularnim uslovima?

    1. Владица каже:

      Тачно,све си реко.

    2. SlavenMilanov каже:

      није једини који то говори….

    3. Иван Вељковић каже:

      А ти? Шта ти говориш бре? Кога ти браниш овде? Неизлазак на изборе или крађу и насилно угуравање тројанаца у Парламент? Шта ти је драже од те две?

    4. SlavenMilanov каже:

      ја сам пре више од месец дана рекао шта сам имао на ту тему… ти знаш да су они тројанци ? а ви нисте ? ајде бре…
      бранићете оне које сте називали свакаквим именима до јуче ? од кога бре ? НА УЛИЦУ !!!

    5. Иван Вељковић каже:

      Остави се човече те улице више, кој ти је мој с том улицом? Лепо те питам која ти је сврха јављања овде? У случају да не умеш да одговориш онда ми се не подмићи, заобиђи ме и ја ћу тебе па тролуј тролуј тролуј до миле воље!

    6. SlavenMilanov каже:

      твој вођа је „обећао“ да ће „10 хиљада љутих четника“ да изађе на улицу ако вучић дозволи да „двери-дсс“ пређу цензус ?
      Кој се мој правиш луд – знам да ниси толико глуп ?

    7. Иван Вељковић каже:

      Којих 10 хиљада љутих четника? Нема ни хиљаду љутих четника у Србији данас нажалост а он се по обичају зајхебава са вама задртима који њега видите за највећи проблем и чешете га ође нон стоп!

    8. SlavenMilanov каже:

      АХАХАХАХАХХАХА…. ЧИСТИЋЕТЕ УЛИЦЕ ИСТО КА РАНИЈЕ !!!

      https://www.youtube.com/watch?v=9hyNkt___WY

    9. Иван Вељковић каже:

      Сека ти штуца, поздрави је! :-)

    10. Иван Вељковић каже:

      А шта је требало да урадимо? Да останемо кући и да им тиме олакшамо посао у крађи? Да дозволим да ми неко други жврља по мом листићу? Епа нема бајо, ја сам лично сам радио са мојим листићем оно шта ми је воља! Сви ми који смо изашли на ове изборе и гласали против ове издајничке Владе и њихових сателита и тројанаца смо им отежали посао у крађи, зато и траје ова ујдурма још увек, резултати ових избора Западним амбасадама баш нису сасвим по вољи управо јер ми који смо изашли на ове изборе нисмо им својим неизласком олакшали посао па се пребројали и забројали и фарса стиже фарсу у РИК ено их ебу сами себе и даље и гласају, прегласавају, надгласавају, преиначавају своје сопствене одлуке и срамоте се пред светом! Ово што сада ради РИК након ових избора је преседан у новијој историји србског парламентаризма, никада оволике ујдурме и крађе и очигледне неправилности није било до сада!

    11. yumatu каже:

      Jeste,baš ste otežali…Vi ste glasali,a Skot je odredio rezultate…

    12. Иван Вељковић каже:

      А шта сте ви радили за то време???? Д.кали ку.ац а???? Епа наставите то и даље да радите и не јављајте се овде на теми која вас се не тиче! Бојкотовали сте ове изборе па бојкотујте и ову тему! Веома једноставно!

    13. yumatu каже:

      Ne pada mi napamet da bojkotujem,haha…Koštunica otišao u penziju kad je shvatio stepen okupacije,a ovi materi glume neke borce za demokratiju…Da nije tužno bilo bi zaista smešno…Opet ćemo Koštunici pod prozor da ga molimo da se vrati u politiku,kao što je narod nekad molio Nikolu Pašića…

    14. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Боже сачувај. Јел то онај што нам је увалио Ђинђића?

    15. yumatu каже:

      Pa i tog Đinđića ubio je zapad kad je počeo da vodi prosrpsku politiku…

    16. Иван Вељковић каже:

      Аха Коштуници значи? Оном истом Коштуници који је довео зликовачки велеиздајнички ДОС на власт? Оном истом Коштуници који је амнестирао Фљору Бровину и још 4.000 албанских терориста а? Знаш ли ти ко је Фљора Бровина а? Оном истом Коштуници што посла у Хашки Трабуњал онолике србске генерале и политичаре? Да набрајам још? Он је био на челу ДОС и нема сад бежања!

    17. yumatu каже:

      Ok,a šta ti predlažeš obzirom da su SRS i DSS/Dveri osvojili ukupno 13%?

    18. Miljan Miljkovic каже:

      „Imam neke dileme, jer nam predstoji u 2018. promena ustava. Od toga nam zavisi evropski put“, kazao je Vučić.I
      dok se ovde vodi žestoka rasprava oko Dveri, SRS-a, DSS-a ovaj izdajnik
      menja Ustav Srbije.Prijatelji, braćo, gospodo, patriote osvestimo
      se…

    19. Иван Вељковић каже:

      Наравно брате ПРОМЕНА УСТАВА то је њему сада приоритет јер су то најважније директиве које је он добио од својих Западних газди након ових избора! Али не заборави КОЛИКО му треба мандата у Народној Скупштини за то и има ли их сам тренутно? Значи? Па потребни су ови са НАМЕШТЕНИМ РЕЗУЛТАТИМА попут 5,00%, 5,02% и 6,08% да дају кворум тој издаји!

    20. Miljan Miljkovic каже:

      „Neću još dugo da se bavim ovim poslom, ali želim da Srbija bude pred
      vratima Evropske unije, da nam zemlja bude mnogo uspešnija, mnogo
      bolja“, rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti „ovo je
      uradio Tito, a ovo je uradio Vučić“.

      Ovaj je za Lazu, momentalno…………..

    21. Иван Вељковић каже:

      Ето, то је то! Спрема промену Устава наравно, све док не поломи кичму Србији потпуно све дотле његов посао није довршен!

    22. Иван Вељковић каже:

      Ех када би било по моме…..нажалост нема ништа од тога јер је србска маса опет гласала овога издајника који и поред надувеног резултата има већину нажалост…..а остале које не занимају изборе боли уво и за Србију и за патриотизам те од мог предлога нема ништа…а мој предлог је јасан: МАСОВНА ГРАЂАНСКА НЕПОСЛУШНОСТ САД И ОДМАХ, не плаћати порезе и рачуне, бојкотовати систем у потуности и он ће се срушити сам од себе, али за то је потребно ИСТРАЈАТИ и потребна нам је КРИТИЧНА МАСА а ми је немамо нажалост претворила се у масу сендвич бригадира и „фармера“ који блеју док их ови издају и краду!

    23. Miljan Miljkovic каже:

      „Imam neke dileme, jer nam predstoji u 2018. promena ustava. Od toga nam zavisi evropski put“, kazao je Vučić.

      I dok se ovde vodi žestoka rasprava oko Dveri, SRS-a, DSS-a ovaj izdajnik
      menja Ustav Srbije.Prijatelji, braćo, gospodo, patriote osvestimo
      se

    24. Rile каже:

      Ето ти фарме уживо…а није на пинку….

    25. Miljan Miljkovic каже:

      „Neću još dugo da se bavim ovim poslom, ali želim da Srbija bude pred
      vratima Evropske unije, da nam zemlja bude mnogo uspešnija, mnogo
      bolja“, rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti „ovo je
      uradio Tito, a ovo je uradio Vučić“

      Ovo je jos dodao.

      Rile, da li sam ja lud ili je ovaj narod sto mu je dao glas.

      Evo ti mi reci, ja nisam pametan.

    26. Rile каже:

      Тражим клип, али не могу да нађем……..

    27. Miljan Miljkovic каже:

      http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=29&nav_category=11&nav_id=1125718 Imas sa desne strane tekstualni zapis. TEZAK LUDAK……….

    28. Rile каже:

      Нисам то тражио….ево цео филм па погледај на 1 сат и 22 минута и наредних минут-два…био раније само тај кратак клип, а сада га нема…..
      https://www.youtube.com/watch?v=B8FdnpxLwew

    29. Rile каже:

      …пусти ме да побијем стоку…имам по 200 грама драмлија за сваког…. ;)

    30. Miljan Miljkovic каже:

      1:29:14 Pogodi me u kurije oko hahahaahahha :D

    31. Rile каже:

      …пошто имаш неке дилеме, ево господин Рикановић и ја ћемо да станемо на праг наше отаџбине тј. дворишта….

    32. Rile каже:

      Ту се не зна ко је луђи……мртва трка…

    33. Miljan Miljkovic каже:

      hahahhahah,
      ja mislo naleteo si na Titovu (Mesijinu) izjavu, jos si lajk dobio
      hahhahahahahhahahahahah

      placem hahahhhaha

    34. Rile каже:

      Хахахах…па зар није и ово „месијина изјава“….АХАХАХАХАХХАХАХАХААХАА……још ћу почети да жалим Адолфа, шта све неће од ове сцене да направе…

    35. Miljan Miljkovic каже:

      „Imam neke dileme, jer nam predstoji u 2018. promena ustava. Od toga nam zavisi evropski put“, kazao je Vučić.I
      dok se ovde vodi žestoka rasprava oko Dveri, SRS-a, DSS-a ovaj izdajnik
      menja Ustav Srbije.Prijatelji, braćo, gospodo, patriote osvestimo
      se..

  5. Неле каже:

    Сви председници и заменици на наведеним бирачким местима у притвор, на суд па Боже мој ако су криви на робију или принудан рад.Али све ми се чини да ће добити запослења по државним установама или локалним управама.

Коментари су затворени.