Прочитај ми чланак

УПРКОС КИШИ ВИДОВДАНСКИ ПРОТЕСТ ЈЕ У ЈЕДНОМ ТРЕНУТКУ ОКУПИО око 5 000 људи

0

Неколико родољубивих организација данас у 18 сати, испред Скупштине Србије у Београду, одржава протест против издаје Косова и Метохије. Цео протест ће из минута у минут да прати и наш портал, Србин.инфо.

20:28 Након Председништва, демонстранти су дошли испред Владе Србије где су такође покушали да предају захтеве у вези свог протеста, али домар их је обавестио да Влада Србије не ради и тако нико није могао да их прими у том тренутку.

Испред организатора обратио се и Немања Петровић, који је поручио позивајући окупљене, да се уколико Вучић у недељу потпише независност Косова и Метохије, самоиницијативно окупе испред Скупштине Србије. Испред Владе Србије маса је, као и претходно испред Председништва, узвикивала пароле: „Косово је срце Србије“, „Нема предаје“, „Издаја“ и „Педер и лезбејка издају Косово“…

Видовдански протест се завршио након 20 часова испред Храма Светог Саве, где су демонстранти запалили свеће за спас Србије и српског народа.

Оно што је карактеристично за данашњи протест је да је међу окупљенима било највише младих људи. 

19:36 Испред Председништва Србије демонстранти су се зауставили да би предали писмо са  захтевима у вези Косова и Метохије Председнику Србије Александру Вучићу, међутим делегацију Видовданског протеста нико није хтео да прими у Председништву Србије. У тим тренуцима, окупљенима се обратио и главни и одговорни уредник Србин. инфо Дејан Златановић. Он је коментарисао недавну изјаву српског председника да нема доброг решења у вези са Косовом за Србију поручивши Виучићу да, ако није способан да реши позитивно опстанак јужне српске покрајине у оквиру Србије, нека да отказ и тако отвори простор за неког способног Србина који ће  уместо њега да врати КиМ у састав Србије. 

Уредник Србин.инфо је још поручио да ће једнога дана  нова патриотска власт донети закон  који ће издају државе кажњавати смртном казном.

Демонстранти су се упутили ка Влади Србије.

Протестни скуп се преселио испред Председништва Србије. У протестној шетњи је од три до четири хиљаде људи.

Укоро протест се наставља шетњом до Председништва и Владе Србије

18:52 Упркос киши народа је све више. Иако је у Београду падао јак пљусак, нико није отишао са протеста већ само пристижу.

18:29 На протесту је присутно, упркос кишовитом и облачном времену, неколико хиљада људи.

18:25 Теша Тешановић: „Дошао сам да подржим овај протест јер је Вучић признао независност Косова“.

18:22 Веља Илић: „Ја сам за референдум у вези Косова али са једним јасним питањем: “ Да ли сте за независно Косово?“

18:11 Дејан Ђукић, председник Синдиката запослених у полицији је такође присутан на протесту и за Србин.инфо изјавио је: „Не пристајем на референдум! Косово је Србија!“

18:07 Међу окупљеним протестантима испред Скупштине Србије налази се и др Јована Стојковић, познати борац за породична права у Србији. У ексклузивној изјави за Србин.инфо је рекла да је овде на Видовданском протесту заједно са супругом, пошто западни окупатори хоће не само да нам отму Косово и Метохију већ и да нам разбију породицу тако што ће од природних родитеља отимати децу.

18:01 За Србин.инфо је кратко дао изјаву и Немања Петровић из иницијативе Нема предаје Косова и Метохије: „Нема столице за шиптарске окупаторе на Косову“

Сви учесници на протесту држе три спојена прста.

17:49  Народ се полако окупља испред Скупштине Србије па је блокирана улица која води од скупштинског здања ка Дому Синдиката. Међу окупљенима је и Звездан Рачић легендарни херој са Кошара који је ексклузивно за Србин.инфо изјавио да је поносан што је на Кошарама бранећи Србију ратовао са шиптарским окупаторима и Американцима.

Организатори протеста ће изнети више него јасне захтеве државном врху Србије по питању Косова и очувању породићних вредности.

Захтеви су следећи:

– Да се ни по којој цени не дозволи албанским окупаторима у Приштини давање столице у УН.

– Да се прекине Бриселски дијалог и пониште сви потписани споразуми након Резулуције 1244.

– Да се прекину сви преговори са албанском страном док су чланови њеног преговарачког тима људи који су на потерницама МУП Србије или су особе осумњичене за тешке ратне злочине над Србима.

– Да се у вези Косова и Метохије само преговара у оквирима Резолуције 1244.

– Да Влада Србије распише референдум за улазак или не улазак Србије у ЕУ, а не у вези Косова и Метохије.

– Да се укине обавезна вакцинација деце.

– Да се спречи насилно одузимање деце из природних породица због сиромаштва, од стране Центара за социјални рад.

 

– Да се забрани да странци усвајају српску децу и одводе их из Србије, поготово ако та деца у Србији имају живе родитеље.

– Да се у васпитно-образовне установе не уводе по диктату ЕУ антихришћанске и антихуманистичке вредности које пропагирају разврат и неморал.

 

249 коментара “УПРКОС КИШИ ВИДОВДАНСКИ ПРОТЕСТ ЈЕ У ЈЕДНОМ ТРЕНУТКУ ОКУПИО око 5 000 људи

  1. NgoeuInformer каже:

    Dubravka Stojanović: Zamrznuti Vidovdan

    Uticajni deo srpske intelektualne elite poziva da se kosovsko pitanje zamrzne. Zašto je toliko važno da se Kosovo zamrzne? I šta to u stvari zamrzavamo? Na to poslednje pitanje imam bar tri odgovora

    Uticajni deo srpske intelektualne elite poziva da se kosovsko pitanje zamrzne. Vlast to kao nikako ne želi, ali to suštinski radi. Zašto je toliko važno da se Kosovo zamrzne, da živimo večni Vidovdan? I šta to, u stvari, zamrzavamo?

    Na to poslednje pitanje imam bar tri odgovora:

    1. Zamrzavamo poraz

    Verovatno se i vama dešavalo da vas stranci pitaju dal’ smo mi Srbi naludi pa slavimo taj poraz iz 1389. i šta to s nama nije u redu? To pitanje zahteva stvarno ozbiljan odgovor, zasnovan na teoriji kulture sećanja. Odnosno, ako su za istoriju važne pobede i heroji, za sećanje su važni porazi i žrtve. Poraz stvara empatiju sa slabijim, poraženi je moralno superioran, žrtvi je sve oprošteno, ona ne može biti kriva. Pozicija žrtve moralno pere sve naredne postupke, ona je besplatna indulgencija za budućnost. Poraz je politički daleko unosniji od pobede, čist benefit, reklo bi se danas. Na njemu se može graditi revanšizam, on je mobilišući faktor, homogenizuje naciju, jača kolektivni strah i anksioznost kao važne pokretačke sile za neki budući rat. Zbog toga danas mnogi intelektualci i istoričari upozoravaju na opasnost od mode samoviktimizacije. Pa tako dok Amos Oz govori o tome da živimo „svetski šampionat za najveću žrtvu“, jedan od pionira istraživanja mesta sećanja, francuski istoričar Pjer Nora, govori o „tiraniji žrtava“.

    Ali, postavlja se tu jedno potpitanje – zašto baš kosovski poraz? Imamo mi i drugih izgubljenih bitaka za koje bismo se mogli emotivno vezati. Imamo, na primer, bitku na Slivnici, u kojoj je Bugarska neprijatno porazila srpsku vojsku 1885. godine. Taj poraz inspirisao je generacije, podstrekivao na obračun. Danas je, međutim, ta bitka skoro potpuno zaboravljena. Šta bi tome bio razlog? Možda uspešni revanš? Ono kad se 1913. pevalo „Za Slivnicu Bregalnicu“ i kad je izgledalo da su tim Drugim balkanskim ratom računi s Bugarskom raščišćeni?

    To nekako nije dovoljno, čini se da tu ima još nešto, da revanš nije dovoljan za zaborav. To drugo mogla bi biti činjenica da su u srpskom kolektivnom pamćenju Bugari prestali da igraju ulogu visoko rangiranog neprijatelja. U svojoj knjizi U tradiciji nacionalizma Olivera Milosavljević je pokazala kako su se, posle stvaranja jugoslovenske kraljevine, negativni stereotipi o Bugarima „prebacili“ na Hrvate, koji su od tada dobili prestižno mesto na top listi neprijatelja. Zato izlazim s pretpostavkom da je i Slivnica zaboravljena zato što su Bugari izgubili svoje počasno mesto omiljenog negativca.

    Da li nam ova vežbica s pamćenjem i zaboravljanjem pomaže da bolje razumemo dugo trajanje traume iz 1389? Pomaže, ako se složimo da prilikom izbora šta ćemo pamtiti iz prošlosti ključnu ulogu igra pitanje ko je idealni neprijatelj? Ako se složimo da u centar proizvodnje sećanja stavimo neprijatelja, onda se postavlja pitanje u čemu je draž Turaka kao neprijatelja koji vekovima održavaju „kosovski plam“, nesmanjenu strast ka čuvanju upravo Kosovske bitke na mestu bitke br. 1? Jer, ako je do revanša, Turcima je vraćeno i mnogo više puta nego Bugarima. Od srpskih ustanaka, preko ostvarene državne autonomije, pa nezavisnosti, do balkanskih ratova… A i dalje su neprijatelji. Dakle, nije stvar u revanšu. Stvar je u Turcima.

    2. Zamrzavamo Turke

    Turci su ključni sastojak srpske istorijske svesti. Pad Srbije pod Turke (doduše malo ko zna kad se to stvarno dogodilo) je orijentir u vremenu, granica između stare i nove ere. To je i iracionalno rešenje za nagomilane probleme. Turci su rešenje za sve. Ulice su prljave zbog tih 500 godina; nemamo demokratske tradicije zbog tog nesrećnog nasleđa; toaleti su zapušteni zbog tog jarma… To je naše kolektivno „nesrećno detinjstvo“, trauma koja dalje oslobađa od svake odgovornosti. To stanje se uzima kao zauvek dato, nepromenljivo. Kad bismo ostali bez „Turaka“, ostali bismo sami sa sobom. Morali bismo da se preispitamo, zamislimo, odrastemo, sazrimo, promenimo se. Jer, „Turci“ su opravdanje, alibi, objašnjenje za sve propuste i promašaje.

    Turci su idealni „drugi“. Ona obrnuta slika u ogledalu, prema kojoj mi izgledamo uspešniji, pametniji, evropskiji, uredniji, demokratskiji, napredniji, razvijeniji, superiorni. E, tu smo. Superiorni. Slika zaostale Turske je, bez obzira na sasvim suprotnu istorijsku realnost, ta nasušna identitetska potreba, dajdžest način da mi od nekoga ispadnemo bolji. U tu orijentalističku konstrukciju povremeno pripustimo i Albance (s tog istog Kosova), jer nam i oni, u isfantaziranoj podeli na bolje i gore narode, garantuju tako nasušno potreban osećaj „razvijenije vrste“. Ili makar one kojoj su otpali repovi (samo da podsetim na rečenicu značajnog srpskog političara i lekara Vladana Đorđevića: „jedino među Arnautima izgleda kao da je i u XIX veku živeo još po koji repat čovek“). Zbog toga ne možemo preboleti Kosovsku bitku, zaboraviti Turke i skinuti ih se prestola omiljenih neprijatelja, pomiriti se s Albancima. Jer, u odnosu na koga ćemo onda biti bolji? Odatle jednačina koju čine omiljeni neprijatelji: Turci plus Albanci jednako je Kosovo.

    3. Zamrzavamo Kosovo

    I, na kraju, ključno pitanje – zašto se svi toliko trude da zamrznu
    Kosovo? Zašto je važno da se tu nipošto ništa ne promeni. Tačnije, da se
    ne prizna da se tu promenilo sve. Knjiga Ivana Čolovića Smrt na Kosovu polju
    pokazuje da se pričom o toj bici manipuliše već 629 godina, da su svi
    režimi i sve ideologije uspeli da u tom događaju nađu idealan prostor za
    manipulacije, da su baš u toj bici utemeljeni svi istorijski narativi,
    da su međusobno sasvim suprotni politički ciljevi zasnovani na toj
    priči. Čolović pokazuje da je tako bilo od prvih vesti o tome šta se
    uopšte dogodilo tog Vidovdana 1389, od informacije koju je bosanski
    kralj Tvrtko poslao Firentincima, obaveštavajući ih da je on na tom
    polju pobedio. Tako je i svaka sledeće priča o Bici bila podesna za
    politički marketing. To se posebno odnosi na 19. vek kada priče o
    Kosovskoj bici postaju temelj ideje o obnovi carstva i stvaranju velike
    srpske države. Ali, na toj priči zasnivala se i sasvim suprotna,
    jugoslovenska ideja. Tako je Ivan Meštrović, kako je Čolović našao,
    objašnjavajući svoj nacrt Vidovdanskog hrama na Gazimestanu, rekao: „Svi
    jugoslovenski mučenici od Kosova do danas i sav jugoslovenski narod
    jesu vojnici cara Lazara. On neprekidno vlada u duši jugoslovenskog
    naroda“.

    Pa i sve su strane u Drugom svetskom ratu imale svoje kosovske
    reminiscencije. Nedić je kralja i vladu u Londonu nazivao Brankovićima,
    dok su partizani, nakon smrti Ratka Mitrovića, pevali ovako:

    „O Jelice jel ti žao

    Ratka druga što je pao

    Ratka druga Mitrovića

    Tog heroja Obilića“

    I, ne zaboravimo da je socijalistička Jugoslavija podigla jedini
    spomenik na Gazimestanu, onaj s čijih je stepenica Milošević krenuo u
    rat protiv Jugoslavije. Dakle, radi se o idealnoj priči, rastegljivoj do
    te mere da može postati potporni stub svakoj vlasti i svakoj
    ideologiji. Ona je idealna i zbog svega što je u ovom tekstu navedeno –
    zbog poraza, žrtava, Turaka, Albanaca… I zato mora da ostane zamrznuta. I
    zato Kosovsko pitanje ne može da se reši.

    Jer, šta bi se desilo kada bismo se suočili s tim porazom iz 1389?
    Morali bismo da izađemo iz tople utrobe samoviktimizacije i da se
    pokrenemo. Kako završiti priču o 500 godina turskog jarma? Morali bismo
    da se suočimo sa samima sobom i svim propuštenim prilikama. „Odmrznuti“
    Kosovo značilo bi suočiti se i s godinom 1999, ali i sa svim prethodnim
    godinama – s 1987, 1989, 1991, 1992, 1995, 1998…

    Pokrenuti se i suočiti se sa sobom značilo bi promeniti razumevanje
    vremena. Jer, svi naši režimi podržavaju epsko razumevanje vremena, to
    vreme u kome svi živimo zajedno, preci i potomci. Vreme u kome se ne
    menja ništa, osim večnog vraćanja istog. Istorija se tu razume kao
    sudbina, viša sila, na koju ljudi nemaju uticaja. Takav zatvoreni
    koncept vremena temelj je svakog zatvorenog društva i najčvršća osnova
    svih naših autoritarnih poredaka. Svaka vlast voli da se utemelji u
    ideji da je ona tu na sudbinskom, „višem“, zadatku i da će tu večno
    ostati. Zamrznuta sa kosovskim junacima, sjedinjena s njima. I
    oslobođena svake odgovornosti.

    Eto, to znači „zamrznuto Kosovo“. Mi nismo zamrznuti u 2008, ni u
    1999. Mi želimo da zamrznemo 28. jun 1389. I da tu sačekamo budućnost.
    Budućnost, u kojoj će se stvoriti ti vekovima iščekivani uslovi, kada
    ćemo se za sve naplatiti. I za poraz, i za žrtve, i za jaram. Kao da se u
    međuvremenu ništa nije dogodilo, kao da se sve može vratiti u „zlatno
    doba“, u imaginarne Nemanjiće, Dušanovo carstvo, kao da ćemo se opet
    brčkati u tri mora. Po tom konceptu, budućnost treba da se nastavi tamo
    gde je prošlost prekinuta na Vidovdan, pre 629 godina.

    Zbog toga nema rešenja kosovskog pitanja. Kad bi se ono odmrzlo i
    rešilo, sve bi se promenilo. Živeći u toj zamrznutoj prošlosti, u tom
    večnom Vidovdanu, zamrzavamo sadašnjost. Da je ne bismo videli.

    1. Зарја, Зарја каже:

      Ко ти је уопште та Дубравка Стојановић?

    2. Simerijanac каже:

      Незна ни он, а ријетко ко и да зна. Ни сви станари зграде у којој живи та Дубравка Стојановиће не знају ко је она.

      Његово је само да прави копи пасте ( а ни њих не прави добро), које иначе нико не чита.

      Иначе, изузетно је фрустриран јер :

      1. се свјетско првенство у фудбалу одржава у Русији
      2. је Крим спојен мостом дугим преко 20 км са остатком Русије
      3. му се еу распада по свим шавовима ( мигранти, економска криза и сл.).
      4. нема ништа од уласка Србије у малоприје наведену распадајућу творевину

      Не везано за овога примитивца горе, Косметско питање треба замрзнути јер моћ запада ( Вашингтон, Брисел) убрзано слаби на глобалној сцени, то је процес. Кад се укаже прилика, онда морамо дјеловати брзином стријеле која заобилази муњу како би исправили старе неправде.

    3. frf каже:

      1. Jako mudo’ …
      2.Da izvines *ebo most …
      3. Jadni ljudi ni ne znaju koliko im je lose,,,
      4. Oni se raspadaju , nama je to prirodno stanje …
      samo, oni i tako raspadnuti su 3 svetlosne godine daleko od nas …

      Koliko to vekova treba da bi Vasington i Brisel propali i da bi se zamrznuto Kosovo konacno odmrzlo ? 2-3 ledena doba i promena polova … :)
      A tu strelu koju spominjes ti sigurno neces odapeti , posto ces odapeti … :)
      Zamrznuti konflikt znaci da si spreman da za*ebavas i svoje praunuke.
      Sutra da se steknu uslovi o kojima pricas , tesko da bi skupio vise od danasnjih demonstranata …jer bi dobar procenat shvatio da bas i ne voli toliko Kosovo da da’ dupe na reseto …. :) Izvini , S(im)rbijanac , nisam odoleo da se ne umesam :)

    4. Simerijanac каже:

      Фрфљави, такви као ти су октобра ’42 вјеровали и друге убјеђивали да ће Њемачка добити рат. И немаш ми се шта извињавати, мени би нај већа увреда била кад би такви као ти могли да ме увриједе.

      ….3. Jadni ljudi ni ne znaju koliko im je lose,,,…..

      Мислиш на Хрвате, Бугаре, Румуне, Балтичке патуљке и сл ???? Можда мислиш и на Грке ???? Проблем таквих као што си ти је што кад кажу еУ увијек мисле на Њемачку, Холандију и сл.
      И не брини се ти за Србе. Ти си политички Енглез, ти живиш у мулти- култи друштву пре сретан што ти ђецу ( и мушку и женску) таслаче црнчуге. А и она су сретна, нема шта.

    5. frf каже:

      Usporedjivati svetski rat i krizu koja muci Srbiju je smesno samo po sebi ..
      A sta je toliko lose sa navedenim zemljama ? Propadaju ? Nemaju privredni rast ? Stvar je u tome sto kriticari EU namerno pogresno postavljaju stvari . Eu je zajednica drzava , klub suverenih zamalja . Ocekivati da neko drugi resava tudje ekonomske probleme nije realno . Mi Srbi bi da nam EU da evropske plate , a nece ti niko nista dati nego treba zasukati rukave i stvarati svoj boljitak … a to nas u stvari *ebe , necemo nista dobiti , nije to za nas …. treba da se radi , pa sta ce nam onda ta unija … I sve tako … Onda obavezno spominju Rusiju kao spasioca a sve vise i Kinu …sto je jos jedna glupost sama po sebi…
      Sto se taslacenja tice , ne znas ni ko ti domacicu timari a vodis tudju brigu … :)

    6. Спира каже:

      ЕУ је ватиканско сатанистичка творевина која је унапред осуђена на пропаст. Нови покушај да се обнови римско царство после 15 векова.

      Ти пишеш глупости јер појма немаш. Западна економија огледа у пљаки африке и и Азије. Пример ти Америка, упорно изазива ратове како би пљачкала. Опљачкали Либији Ирак Сирији Србију ( окупирано о Косово) Покрали злато из Украјне итд…. Али се њој стало на пут. Британка економија се заснима на пљачки колонија.

    7. Simerijanac каже:

      Не поредим ја свјетски рат и садашње стање у Србији, но поредим рајетински менталитет неког анонимуса из ’42 године са твојим рајетинским менталитетом.

      И скини ми се већ једном с’ кхурца, нисам ти ја твоје дијете… ово је Србин Инфо, значи српски а не Енглески портал.

    8. frf каже:

      Nije to „rajetinski“ mentalitet nego „rajetinski“ qurac . Ti i slicni mislite da je neko sisao cosak od astala pa da pusi vase gluposti . Mozete da skupite neku sicu poreklom sa Kosova i to je to . Crko konj . Rusite Vucica a ne mozete mu nista . Da je pametan pa da sad raspise izbore … bar bi vas smirio za neko vreme , dok opet ne zaboravite kako ste prosli na izborima … Ovo sto vi pokusavate da radite Seselj je vec radio pocetkom 90-ih …. prema tome ja tebe skidam sa ponosa …. :)

    9. Simerijanac каже:

      Фрфљави, ја ти лијепо рече да ми се скинеш већ једном с’ кхурца а ти поново сједаш на њега.
      Ово ти је жути картон, још једна мала грешка и добићеш црвени што значи да идеш на блок- листу, као што си у блокингу код многих коментатора пошто примјећујем да ријетко ко комуницира с’ тобом и коментарише твоје ступидне коментаре.

      Значи….. мала грешка и имаш црвени картон, пошто мене ( а и 99% осталих) савршено забоље твој живот у вези енглеске, љетовања, пензије, пецања и осталих ствари. Мене лично савршено забоље и твоја судбина, можеш као корњача живјети, а можеш и сјутра крепати.

    10. frf каже:

      Ok , evo izvinjavam se . Ja sam se tebi nakacio jednim postom . Obraticu paznju da ne komentarisem tvoje pisanije …. koliko vidim , niko me nije blokirao pa necu ni da me ti blokiras … moci ces da citas moje komentare bez direktnog obracanja , nadam se da je to u redu …. volim ponekad da se sprdam , a i tesko je komunicirati sa nekim ko je pre vise decenija zabrenzo’ na nekom koridoru a ima ambiciju da utice na resenje nacionalnog pitanja …. naravno, ne interesujes ni ti mene ali ti zelim samo dobro …. ajd’ zdravo :)

    11. NgoeuInformer каже:

      „…ријетко ко и да зна. Ни сви станари зграде у којој живи та Дубравка Стојановић не знају ко је она.“

      – sasvim očekivana slika u zemlji gde pobedjuje Zadruga

      Nama u EU je gosp. Stojanović dosta dobro poznata.

    12. Simerijanac каже:

      У мору аморала које је дошло од еУ комесара, дошла је и Задруга.

      А ако вам је ова у еУ-у добро позната, онда те дебилне копи- пасте шири по еУ порталима, а не по нашим. Да је ишта вриједна, била би поштована у земљи у којој живи.

      Јел’ конташ ???
      Ма конташ ти мој кхурац.

    13. wlador каже:

      Не брини ту је Живорад Живановић, он конта да се мора преживети једући жваке и фломастере :)

    14. Simerijanac каже:

      Живорад Живановић, је једно те исто смеће које има на десетине налога.

      Један од њих је и Teta Djana, а до скора је био и СТРВИНАТОР.

    15. Zivorad Zivanovic каже:

      a ti si glupator

    16. Zivorad Zivanovic каже:

      prekodrinac, ajd u sumu kod medveda da te taslači

    17. Simerijanac каже:

      Ти си скоро био у шуми.
      Блајбург је шумовито мјесто, само што воња, смрди, заудара.

    18. Zivorad Zivanovic каже:

      jel to tamo gde ste ubijali ratne zarobljenike

    19. Simerijanac каже:

      Вршили дератизацију, вршили дератизацију баба Ђано.

    20. wlador каже:

      То су били кољачи србске деце, а ти волиш кад се убиају деца, мајку ти ј усташку!

    21. Zivorad Zivanovic каже:

      ne kaže se srbske nego srpske nepismeni nepismenjakoviću

    22. wlador каже:

      Морфологија србског језика каже да се корен речи не мења имбецилу неписмени, уосталом ти овде имаш и два фратра – један чита, један куца, а ти шириш мудросерије :)

    23. Zivorad Zivanovic каже:

      šta ti znaš o srpskom jeziku usranko?

    24. Simerijanac каже:

      Ја ћу ту рећи.
      На српском језику усранко значи становник канализационо- септичке јаме познатије под именом :Блајбург.

    25. Zivorad Zivanovic каже:

      jel to tamo gde ste ubijali nenaoružane ljude

    26. Simerijanac каже:

      Стварно си глуп.
      Колико пута морам да ти објашњавам да тамо нијесу убијали људе већ су вршили дератизацију.

      Требам ли цртати ???

    27. Zivorad Zivanovic каже:

      jel tamo gde ste ubijali ratne zarobljenike – bez suda

    28. Simerijanac каже:

      Ал’ ти је Блајбург слаба тачка, ХАХАХАХХАХАХХАХАХАХАХАХАХ.
      Избаци те из такта.

      Кад сљедећи пут будеш ишао горе пази да се не удавиш у измету.
      Има га на тоне.

    29. Simerijanac каже:

      Ал’ ти је Блајбург слаба тачка, ХАХАХАХХАХАХХАХАХАХАХАХАХ.
      Избаци те из такта.

      Кад сљедећи пут будеш ишао горе пази да се не удавиш у измету.
      Има га на тоне.

    30. Zivorad Zivanovic каже:

      Jel tamo gde ste pored ustasha i domobrana ubijali i Srbe, četnike i ljotićevce?

    31. НЕВЕСИЊСКА ПУШКА 1875 каже:

      Јок!
      Блајбург је искључиво септичка рупа за хрватоусташе.
      Срби су (они који су преживили Лијевче) поби..јени код Зиданог моста.

    32. Zivorad Zivanovic каже:

      jel znaš da su partizani žive ljude bacali u 50metara duboku jamu a onda bacali bombe

    33. НЕВЕСИЊСКА ПУШКА 1875 каже:

      Ђе??

    34. Zivorad Zivanovic каже:

      kočevje

    35. wlador каже:

      Ти устаСа знаС!

    36. wlador каже:

      Задруга је дошла са запада, и звала се Велики Брат! Ови који су на протесту не гледају задругу, већ они који су за ЕУ! Дебилу шиптарски лојави!

    37. Zivorad Zivanovic каже:

      a sta je doslo sa Istoka_
      vredi li ista sa istoka_
      samo pegle ruske sto su dobre …

    38. wlador каже:

      Са истока стиже сунце, коњино!

    39. wlador каже:

      Са истока стиже сунце, коњино!

    40. Zivorad Zivanovic каже:

      ajde?
      nego da te pitam, jel imaš Putinovu sliku na zidu

    41. wlador каже:

      Нисам љубитељ Путина, коњино!

    42. Zivorad Zivanovic каже:

      onda staljinovu

    43. wlador каже:

      Види коњино, ви што држите слику оног ко вам плаћа сендвич, импутирате то другима! Са запада је дошло све најгоре, потрошачко друштво, нацизам, комунизам, осиромашени уранијум, робовласничко друштво! Ајд сад коњино погађај шта ми је на зиду, највише бих волео огрлицу од твојих зуба :)

    44. Zivorad Zivanovic каже:

      sa zapada došla sloboda
      hrana odeća tehnologija
      Rusi do juče nisu znali šta su flomaster, žvaka i farmerke

    45. Ћирко каже:

      Нису знали ни за хероин, полно преносиве болезни, педерастију, сатанизам….То су све западне тековине, мислим уз жваке.:)) Мршупичкуматерину болесну!

    46. wlador каже:

      Мени његова огрлица од зуба, теби његова гуштерова кожа за чизме :)

    47. Ћирко каже:

      Рађе бих га везао за котарку ко кера.:))

    48. Ћирко каже:

      То је полугуштер – полузмија, ткзв. змиштер.:))

    49. wlador каже:

      Класични издајник за бандеру, замисли пита ме чију слику држим на зиду, тотална шизофренија :)

    50. wlador каже:

      Каква слобода коњино, под сиромашеним уранијумом, да није било Тесле живели би по пећинама! Фломастер, жвака, фамерке – ријалити Фарма :) Ето ти одговор ко је ЕУ штене, они који гледају Фарму (Срби кажу имање) су ваши ФеНови! Фармерице су биле сиротињске рите за рударе :) Како сте ви јадна жгадија! Имаћу ја огрлицу од твоји зуба не брини, онда ћеђ моћи пушити лепше твом западном фратру :)

    51. Zivorad Zivanovic каже:

      sta si zabalavio

      ako si toliki junak idi napadni Bondstil

    52. wlador каже:

      Прво вас да не пуцате у леђа!

    53. Zivorad Zivanovic каже:

      mislis da sam jedini koji tako misli

    54. wlador каже:

      Ниси нажалост!

    55. Zivorad Zivanovic каже:

      da si gledao kako oficiri beže i ostavljaju vojsku i ti bi tako mislio

    56. wlador каже:

      Види и пас нема једну буву, мораш требити темељно, какве везе имају официри са западним вредностима? Овде нису тема официри, ти дебилу без аргумента скачеш са теме на тему! Кад отворимо медије, остаћу без огрлице јер ће многи за које мислиш да су твоји, желети твоју главу у комплету ;)

    57. Zivorad Zivanovic каже:

      ajde?
      pa vi ste opasni?

    58. wlador каже:

      Да ли си глуп или туп или обоје! Што смо опасни, што хоћемо државу да очистимо од издајника, па то ради и твој запад, мало мало рокне којег новинара, дипломату!

    59. Zivorad Zivanovic каже:

      jel ko sto Putin posmenjiva one silne generale?

    60. wlador каже:

      Опет ти Путин, Стаљин, официри! Дебилко кретенолики! Опет ти кажем да нисам ФеН Путина, јер не знам да ли ради то што ради из контекста зато што мора или је део вашег пројекта! Русија је данас сурово капиталистичка земља као и запад! Али Руси су народ као ми, са свим својим врлинама и манама! Нису Руси нити Срби истребили цео континет од правих Американаца (ви дебили западњачки их зовете Индијанци) и бизона, па сте утепали Абориџине у Аустралији и средили црнце у Африци, ви сте имали конц логоре, ломаче! Јебала те западна култура коњино!

    61. Simerijanac каже:

      Само му спомени канализационе цијеви на Блајбургу. То му је слаба тачка, има оно некога свога злочинца горе, има.

    62. NgoeuInformer каже:

      Dubravka Stojanović je srbska istoričarka sa specializacijom na period srbske istorije koji je prethodio prvom svetskom ratu.

    63. Simerijanac каже:

      NgoeuInformer-у, било би јако лијепо да заувијек одеш са овог српског портала. Ко од Срба долази на ваше портале ??? – не долази нико, јер нас не занимате пошто немамо никакве везе са вама.

      Само се срамотиш, имаш ли ти и мало достојанства и самопоштовања према себи ?

      Ја ово ради тебе, онако пријатељски.
      А ти како ‘оћеш.

    64. Zivorad Zivanovic каже:

      ajd ti idi udavi se u gofnima

    65. Simerijanac каже:

      Удавио би’ се кад би посјећивао Блајбург.
      Али ја нисам као ти који га посјећујеш.

    66. Zivorad Zivanovic каже:

      jel tamo gde ste ubijali ljude koji ne mogu da se brane

    67. Simerijanac каже:

      Кад будеш сљедећи пут посјећивао наведену септичку јаму, немој се превише сагињати да се не удавиш у измету.

      Вјеруј да би ми не достајао, с ким би се шпрдао ???

    68. Zivorad Zivanovic каже:

      jel znaš da su tamo ubijani i naši ljudi, Srbi: četnici i ljotićevci

    69. Simerijanac каже:

      Срби нису твоји људи.
      Ти си усташа.

    70. Zivorad Zivanovic каже:

      Jel znaš glupaku da su tamo partizani ubijali Srbe!!!

    71. Simerijanac каже:

      Једино што је глупо је куја која те оштенила.

    72. Zivorad Zivanovic каже:

      znači ne znaš
      to znači da si glup
      pitaj DIkija, on je ipak malo pametniji, on će ti kaže

    73. wlador каже:

      Па и партизани и четници су убијани у Јасеновцу!

    74. Zivorad Zivanovic каже:

      pusti ti Jasenovac
      Jsenovac je logor
      ovde se radi o ubijanju ratnih zarboljenika

    75. wlador каже:

      Децоубице немају никакво право на жалбу, стоко усташка подржаватељу децу убица! Види шта си ми написао малопре –
      Zivorad Zivanovic • pre 13 minuta

      koji moji?
      slično su radili i Bugari
      ustgaše su još gore,oni su vadili creva srpskoj deci po školi i zuakivali za plafon, pravi ukrase kao za novu godinu

      Значи оваквим је требало судити или није! Јеси ти Глазбеник – јесам! Јеси нисам, дебилчино шизофрена! И питаш се зашто људи не воле запад :)

    76. wlador каже:

      Нека крмача са купљеном дипломом, а услов је да ф*** добро попуши к***!

    77. Zivorad Zivanovic каже:

      tvoja sestra? mlađa?
      čćerka?
      tašta

    78. wlador каже:

      Не цела твоја инцестоидна породица!

    79. АЛО АЛО каже:

      Dubravka Stojanović-Dinjićevska-Natovsko-Drugosrbijanska FUKSA I SERULJA!!!

    80. Simerijanac каже:

      Интереантно да је ријетко ко чуо за њу.
      Овај нам пласира само неке трећеразредне и небитне ликове.

    81. frf каже:

      Predzadnja recenica sve govori ….

    82. Simerijanac каже:

      Интересантни сте ви гастарбајтери. Тамо по западу чистите тоалете, радите у санитаријама, једете кереће конзерве и сл., зарадите који евро или фунту, хвалишете се тиме кад дођете овдје, крепавате по правилу чим одете у пензију ( двије- три пензије потрошите па у земљу црну) и онда као да сте сву памет свијета попили.

      Фрфљави, шта ти имаш са Србима ???
      Шта се тебе тиче питање Космета ???

    83. Аца Тодоровић каже:

      Како шта га се тиче Космет, Треба зарадити сендвич, а Енглеску не би знао ни на карти да покаже.

  2. Destroyer каже:

    БУЂЕЊЕ ЈЕ КРЕНУЛО АЛИ НЕ СМЕ ДА СЕ ЗАУСТАВИ ! Било нас је више него прошли пут али опет премало за Београд и Србију . Испрозивани су издајници и педерскки шљам . НЕМА ПРЕДАЈЕ !

    1. РамбоПетковић каже:

      Уууу Богами ако овако наставимо за једно 150 година срушићемо систем,чим почела киша побегоше јунаци! А да не причамо тек о пендрецима кад би севали.

    2. Destroyer каже:

      Одлично,што си долазио онда?

    3. РамбоПетковић каже:

      Шта треба да се задовољимо с пар родољубивих песама,и пар говора? Јел то буђење? Ја мислим да није.

    4. Destroyer каже:

      Тачно је да треба чешће и јаче али шта друго у овом тренутку ?

    5. Урбана Герила каже:

      У праву си. Међутим, не нудиш ништа уместо тога. А очигледно да идеја нема ниоткуд. Било би боље да уместо сталнох чарки, овде разматрамо мишљења и конкретне идеје.

    6. Zivorad Zivanovic каже:

      a neki sendvic, pivo…?

    7. Урбана Герила каже:

      Па не дајемо ми овде сендвице за ботовање, промасио си салтер!

    8. wlador каже:

      Пиво ћеш на фратрову пипу, а сендвиц од звака и фломастера си веђ појео зато си и побенавио :)

    9. Zivorad Zivanovic каже:

      je li, jel kahroneko od vas ovu arapku emigrantku sto zaražena sidom?

    10. wlador каже:

      То ви западњаци карате, мигранти вам долазе као мишеви на сир :)

    11. РамбоПетковић каже:

      У праву си а и ниси,јер док ми овде разматрамо шта и како,оде држава,а стварно више нисам паметан како и ко ће нас повести пут слободе. Идеја има на претек само на овом порталу мали „милион“,ал питање је главно КО?,ко је тај или нека група људи која ће да покрене процес,ја их на тренутној политичкој сцени не видим,као ни међу „интелектуалцима“. Такође и финансије су огромни проблем.

    12. Урбана Герила каже:

      Ко? Сви ми.

    13. Драган каже:

      Нико није побегао кад је киша почела падати, људи су се мало склонили испод дрвећа, и киша је стала.

  3. ravda maycry каже:

    Domar hehehe, niko ne radi dodjite sutra :) E ajde i da im dodjemo sutra

  4. Урбана Герила каже:

    Није ми јасно где су сви они професори, научници и остали који су наводно поздравили и подржали протест. Где је полицијски и војни синдикат? Где академици…?

    1. frf каже:

      Eno ih na desnoj strani slike , pokidase se mahajuci …. :)
      Profesori , naucnici da ti dodju na ovakve demonstracije , jel’ se ti to salis ?? :) :)

  5. Спира каже:

    Amfilohije: Ko stavi glavu Lazara na referendum nema pameti

    Сваки коментар је сувишан

    1. frf каже:

      Ako referendum nije resenje , onda sta jeste ? Sta cuti kad je toliko pametan i zna sta treba ?
      Cuti zato sto zna koliko nekih novih Lazara treba da da glavu a rezultat moze biti vrlo za*eban isto kao i pre 600 g …. 5.000 ljudi na vidovdan na demonstracijama pokazuje koliko BG boli uvo za Kosovo ravno …. suma-sumarluk pa na referendum … cisto da manjina ne *ebe vecinu , ma kakav rezultat bio ….

    2. Sale каже:

      Otvoriti medije, pa da se priča o referendumu. Ovako trovanje i plašenje naroda svakog dana od ljudi pravi zombije.

    3. Simerijanac каже:

      Фрфљави по обичају серента и не иде од почетка.
      Космет је једно од поглавља ( има их 35), значи прије отварања поглавља са ЕУ-ом ( за које Србе нико питао није) дана 14.12.2015. године, требало је одржати референдум о томе јесте ли за еУ или нисте. Ја сам дубоко увјерен да Срби нису за еУ ( шта од еУ имају Бугари, Румнуни, Хрвати и сл. осим штете) и тада неби био потребан ни овај референдум о Космету.

      Рјешавање питања Космета у оваквој ситуацији је само једно од 35 поглавља која тражи распадајућа еУ.

      А рјешење је једноставно.
      Одустати од погибељног пута у еУ, значи питање Космета замрзнути и сачекати да се глобално стање промјени у нашу корист.

      А оно се мијења, то је процес.

    4. Simerijanac каже:

      Фрфљави по обичају серента и не иде од почетка.
      Космет је једно од поглавља ( има их 35), значи прије отварања поглавља са ЕУ-ом ( за које Србе нико питао није) дана 14.12.2015. године, требало је одржати референдум о томе јесте ли за еУ или нисте. Ја сам дубоко увјерен да Срби нису за еУ ( шта од еУ имају Бугари, Румнуни, Хрвати и сл. осим штете) и тада неби био потребан ни овај референдум о Космету.

      Рјешавање питања Космета у оваквој ситуацији је само једно од 35 поглавља која тражи распадајућа еУ.

      А рјешење је једноставно.
      Одустати од погибељног пута у еУ, значи питање Космета замрзнути и сачекати да се глобално стање промјени у нашу корист.

      А оно се мијења, то је процес.

    5. frf каже:

      Vidim da baratas poglavljima i datumima pa me cudi da nisi primetio da gotovo sve parlamentarne stranke u svojim programima imaju ulazak u EU kao osnovni zadatak . Tako da ne znam gde si izvukao tu logiku da Srbi nisu za EU ?
      Drugo. kako to mislis da ako Srbi nisu za EU da ni referendum o Kosovu nije potreban ? Naravno da ne bi bio potreban posto bi bili raspisani novi izbori i sve bi islo iz pocetka …. Licno mislim da Vucic nece raspisati referendum nego izbore . Reci ce svoje vidjenje sitiacije pa neka se narod izjasni . To bi bilo posteno za sve zaintersovane strane i opcije. Zar ne ?

    6. Аца Тодоровић каже:

      Референндум је решење за Вучића, да кривицу за издају свали на народ. Као и сваке изборе покрашће и гласове на референдуму, и рећи ево народ је тако гладао. Зато је потурио лажне патриоте да траже референдум, па ће још да каже ево народ је тражио референдум и још је изгласао да се Космет преда. Нисмо ми глупи , само смо немоћни да било шта променимо, без проливања крви.

    7. Simerijanac каже:

      Ацо, референдум о Космету је један од услова за улазак у еУ.
      Референдум је само једно од 35 поглавља.

      Неопростиви злочин је што прије отварања поглавља са еУ-ом ( прво је отворено дана 14.12.2015. године) није одржан референум о томе желе ли Срби у еУ.

      Неопростиви злочин са стране законитости и са стране морала. Да је прије јеебених поглавља одржан референдум о еУ-у уснија неби зборио о референдуму о Космету јер Срби већински нису за еУ.

      Ови мисле да је вријеме стало, да ће еУ постојати до краја свијета и вијека па би заувијек предали Космет.
      ————————————————–
      А еУ је ( ако потраје) смрт. еУ значи суживот са својим душманима, значи масовно исељавање Срба са ових простора и на њихово мјесто досељавање муслиманских избјеглица, еУ значи нестанак Срба.
      Предати Космет зарад еУ-а је исто као дати десну руку да би добио малигни тумор.

      Двије југославије ( за које Србе нико никада питао није дали желе у њих) смо некако и преживјели, али еУ неби у то буди сигуран.

    8. frf каже:

      Znam na koje iseljavanje mislis . U redu ako smo spremni da zivimo kao u severnoj Koreji. U jednom si sigurno u pravu . Ako odustanemo od tog evropskog puta oni ce nam uvesti vize i taj problem iseljavanja ce nestati
      Strah od muslimanskih izbeglica je nerealan. Ko je toliko lud da zeli ostati ziveti u nekoj zemlji kao sto je Srbija …

    9. Спира каже:

      Колико видим ти живиш као дерпе Тебе плаше визе. Ти си ситно зуба животиња

    10. frf каже:

      I’m British , glupane …. :)

    11. Спира каже:

      хохох види се да си глуп. Колико пута идеш у џамију да се молиш

    12. Simerijanac каже:

      Енглез, далеки странац који се петља у ствари које га се ни нај мање неби требале да тичу. Побјегао кано сиња кукавица на почетку рата, па сад паметује из далека гдје чисти септичке јаме и једе кереће конзерве да би нешто уштеђео.

      Пази мало, он је British ???
      Не каже се залуд : Чега се паметан стиди тиме се буддала поноси.

    13. frf каже:

      Kako da me se ne tice ? Glasam, placam porez , a ti bi da mislis u moje ime ?
      Pa nece da moze . :) Nisam pobegao nego sam gospodski otisao i gospodski cu se vratiti … :) … da se malo sprdam sa vama … :) … dok vi resavate sve moguce i nemoguce svetske probleme … :) Srbija nikad nece biti dobra zemlja za zivot , sve radimo uz qurac i iz inata , na svoju stetu … :) …
      2 decenije zivota na zapadu me je preporodio , a ono sto sam ostavio me uverilo da nista nisam propustio …. ma , ja sam genijalac … :)
      Nego ljudi , gde cemo na letovanje ? Ili planirate neke demonstracije , Kosovo , maline, Vucic … cuvajte se vrucine , ako uprzi obavezno u hladovinu … :) ja cu na Gran Canariju , sredinom avgusta , pa da ne brinete sto me nema …. ocekujem detaljan izvestaj kad se vratim , ono , kako, sta , gde …. sta rusi rade , jesu li ukinuli bonstil , kakva su sanse za napad … i tako …. nemojte gubiti vreme , brzo ce zima …. :)

    14. Спира каже:

      хохохохо.. Ти си господин међу црнцима и арапима. Британија да врати само оно што је покрала из Индије она би банкротирала. Србија добра земља за живот али смрадови са острва праве срење.

      Види се да су и теби испрали мозак. Мислиш да летовање најважнија ствар на свету. Кога боли курац где ћеш ти да идеш на летовање. Само се снобови хвале где су били и шта су радили. Очито да имаш гонореју у глави
      Вероватно имаш мобилни од 800 € и мислиш да си неки курац
      Ти сиромашна особа али ти то неразумеш

    15. Аца Тодоровић каже:

      Референндум је решење за Вучића, да кривицу за издају свали на народ. Као и сваке изборе покрашће и гласове на референдуму, и рећи ево народ је тако гладао. Зато је потурио лажне патриоте да траже референдум, па ће још да каже ево народ је тражио референдум и још је изгласао да се Космет преда. Нисмо ми глупи , само смо немоћни да било шта променимо, без проливања крви.

    16. Спира каже:

      Аустроугаско копиле одјаши у скоковима

Коментари су затворени.