Прочитај ми чланак

УСТАШКИ СКАНДАЛ ВЕКА: СПЦ немоћна да стопира канонизацију Степинца

0

Жупанијски суд у Загребу поништио је пресуду из 1946. по којој је кардинал Алојзије Степинац осуђен на 16 година робије због покатоличавања Срба и сарадње с усташком НДХ и Антом Павелићем, Италијанима и Немцима током Другог светског рата!

stepinacОва скандалозна одлука, осим што је врхунски доказ да проусташка власт на челу с Колиндом Грабар Китаровић велича и наставља антисрпску политику, значи да више нема препрека да се доказани злочинац прогласи за католичког свеца.

Штавише, стручњаци су убеђени да ће Српска православна црква тешко стопирати Степинчеву канонизацију!

Притисак на папу

Срамну одлуку хрватског ванрасправног већа, која је донета на рочишту затвореном за јавност, образложио је судија Иван Турудић, уз тврдњу да је суђење Степинцу било „монтирано и политичко“ (!?!).

– Довољно је прочитати делове записника и видети да је то била комунистичка освета кардиналу Степинцу и морална дисквалификација Католичке цркве. Ова пресуда има дубоки значај за хрватску историју – одвалио је Турудић, док је Борис Степинац, нећак који је тражио ревизију суђења, поручио да је кардинал био „праведник“!?

Коментаришући овај скандал, председник Србије Томислав Николић истиче да је то притисак на папу. Како каже, припрема доказе о Степинцу које ће предочити СПЦ и комисији у Ватикану.

– Хрватска затрпава јаме у које су усташе закопавале Србе. Ако овако настави, ископаће понор у који ће упасти и остати без подршке цивилизованог и антифашистичког дела човечанства. Добио сам уверавања од папе Фрање да неће бити журбе с одлуком о Степинцу, јер би он био први хришћански светац ког СПЦ не би признала – наглашава Николић, додајући да Степинац није осуђен у Хрватској, те Загреб нема шта да поништава:

– Степинац је осуђен у Југославији, а Србија је наследник и правни следбеник свих Југославија…

Следи ли Павелић?!

Александар Раковић, сарадник Института за новију историју, сматра да ово помаже Степинчеву канонизацију.

– Талас неоусташтва је преплавио Хрватску. Степинчева канонизација је политичке природе и нема везе с теологијом. Католичка црква жели да се амнестира за злочине НДХ. Треба бити забринут јер би ово могао да буде први корак и за рехабилитацију Анте Павелића, па чак и за његову канонизацију – закључује Раковић.

Комисија даје коначну одлуку

Алојзије Степинац, подсетимо, кључни је камен спотицања у односима СПЦ и Римокатоличке цркве у Хрватској. У Риму је недавно одржан први састанак мешовите католичко-православне комисије, којој је поверено да заједнички размотри улогу Алојзија Степинца током Другог светског рата. Комисија је основана на иницијативу папе Фрање.

Чињенице

* Степинац је 1946. осуђен на 16 година затвора због сарадње са усташама
* Хрватски Сабор 1992. донео Декларацију о осуди политичке пресуде Степинцу
* 1998. године папа Јован Павле ИИ прогласио је Алојзија Степинца блаженим
* Ватикан 2014. покренуо канонизацију, али се томе успротивила СПЦ

149 коментара “УСТАШКИ СКАНДАЛ ВЕКА: СПЦ немоћна да стопира канонизацију Степинца

  1. Дуња каже:

    Јел` можемо мало да укључимо ум/разум/ сиву масу??? ШТА НАС БРИГА КО ЈЕ КАТОЛИЦИМА СВЕТАЦ???? ало!!! какве везе имају они са нама, докле ћемо да лапрдамо о небитном за нас, пали нас еунатоуса, пали АВ и информер…умемо ли да размислимо кад они проспу бљувотине, умемо ли да кажемо „ма заболе нас за вас, ваше свеце, ваше паре, ваша наређења…носите се свиииии“ ТО је једини одговор који ће њих да заболи, јер ово су све представе да изазову нашу реакцију и окрену нас небитним и туђим проблемима…

    1. kosingas каже:

      Како је могуће да напишеш нешто такве садржине?
      Тачно је, заболе нас за све њихово и нека се носе, то је ок, али да ли смемо да заборавимо злочине над нашим народом, да се налогодавци тих злочина ослобађају одговорности, да се наше жртве минимализују а да ми ћутимо?
      Нема то везе са АВ и информером и осталом буранијом сем што ћуте и тиме доказују своју „снагу“ јелте која се одражава у гмизању и лизању.
      Срби не смеју заборавити и не смеју опраштати. Због таквог става злочини су се понављали а ваљда нам је степен свести порастао за толико да бар не дозволимо да нам се понови опет?

    2. Дуња каже:

      ОН је ЊИХОВ и кога брига за њих, па они то намерно раде, а наше је да ЗНАМО како и зашто, не да спречавамо да они себи направе срање…ти џабе носиш тај ник, ниси разумео шта је НАШ пут….

    3. kosingas каже:

      Који пут, свега ти? Овај којим сада идемо? Е, онда одосмо у мајчину!

    4. SlavenMilanov каже:

      Aj budi drug pa napiši – kako i zašto treba da znamo i na koji put misliš ?

    5. Бели Орао каже:

      https://www.youtube.com/watch?v=W5pu5Q7qxhM

      Исто као за Бата Косинца-

    6. Аца Тодоровић каже:

      Веровартно мисли на пут од ослобађања од данашњег „Степинца“ који се зове Алексндар Вучић и свих оних који су наставили пут Алојза Степинца. Они који наставили пут Алојза Степинца, нанели су 100 пута већу штету Србском народу, него Степинац Степинац је покатоличаво Србе, а они после њега су одвојили народ од било какве вере у Бога и имали су далеко више успеха него Степинац. Степинац је мртав и он је хрватска брука, а не наша, ми треба да се стидимо и ослободимо оних који су народ одвојили од православне и који и даље одвајају народ од вере и да се боримо против оних који данас врше геноцид над србским народом, јер због политике фукаре и антихриста Вучића, као и његових предходника, нас је сваке године мање за 35.000.
      Наш пут је повратак вери и ослобађање од данашег „Степинца“ -Александра Вучића. Прошлост не можемо изменити и неможемо страдале Србе од усташког терора вратити, али можемо спречити да нам се то у будућности не понови, а неће се поновити само ако са власти скинемо слуге антихриста и поставимо праве патриоте који ће поштовати и народ и Божије заповести и направити снажну државу који ће заштити свој народ.

    7. Бели Орао каже:

      Пут истине је тежак.
      http://opusteno.rs/mudrosti-f136/mudre-izreke-o-istini-t23359.html

    8. Аца Тодоровић каже:

      У праву си и ти али у праву је Дуња. То што је Дуња написала делује ружно, али је истинито.
      Нама је Степинац нанео штету и та штета се не може исправити.
      Нама сад Степинац не наноси никакву штету већ би се могло рећи чак и корист, јер се и србски народ и цео свет поново подсећа на страдања србоског народа од усташког терора.Због зла која су нам се у прошлости десила, ми се не можемо вратити у прошлост и спречити та зла, да се не догоде, али оно што можемо урадитије да спречимо оног, ко нам данас наноси зло, а то је фукара и велеиздајник Вучић. Александар Вучић је данас „Степинац“ који уништава србски народ и против њега треба да се боримо, а не против мртвог Степинца. Пустимо Хрвате, нека се поносе својом бруком и срамотом. Добиће они своју награду. Они ће пре нестати него ми.
      Не треба ми, уместо својим спашавњем, хранимо мржњом према Хрватима, као што раде Хрватски политичари који у свом програму имају једино мржњу према србском народу.
      Боримо се ми против данашњег Степинца, који се зове Александар Вучић и ослободимо Србију од окупације, па ћемо тако и спасити Србију и србски народ.

    9. kosingas каже:

      Истина и правда нису на нашој страни већ одавно. Ко зна када ће и бити?! Не могу да дозволим да се каже, аха, нека њих, ко их ебе, нек величају србоубицу, покрститеља Србске деце и благосиљатеља катастрофалног иживљавања и сакаћења, не!
      Има бре да се зна, сад, увек и во вјеки вјеков да су злочинци, људски отпад и светска несрећа! Што да прећутимо ову вест?
      Нека хрвата, нека шифтара, нека бугара, нека македонаца, нека бошњака, нека германа, нека аустроугара, нека турака… колико их бре има па и да ћутиш на све – много је!!!
      Вучић јесте наш проблем, али актуелни, колико се боримо против њега, видљиви су резултати. Његовим благословом Срби опет изумиру и пропадају, чињеница, али постоје вести где се то коментарише, па ко воли нек изволи, удри, пљуј по говеду, вређај, истеравај правду!
      Овде, томе није ни време ни место!

  2. Бобан за Царевину Србију каже:

    А што би ми требало да се бавимо степинцем? Једноставно ко их шиша. На тај начин само латини (су љуте варалице) доказују да су геноцидни смрадови који са нашим Богом немају више ништа заједничко. Прошло је 1000 година од када су се Бога одрекли и стали да славе човека уместо Њега. А сада и нас увлаче у њихове проклете замке не би ли преварили што је више Православаца могуће. А на нашу жалост убачени језуитски или комунистички шпијуни који сада радо прихватише 30 сребрњака да разбију Српску Православну Цркву.

    ИС ХС
    НИ КА

    1. ladno pivo каже:

      srpska crkva je samu sebe prodala
      za audije, dvorce, terevenke, zlato, bisere….

    2. Бобан за Царевину Србију каже:

      Немој да причаш лажи и глупости. Ако си ти римски пап(к)ољубац ми други овде нисмо. Српска Православна Црква нису ти који су себе проклели својим екуменизмом него сви они који се Богу моле и Бога воле. Који се труде да живе по Његовим законима. Ако остане само један прави православац, а Србин Он ће да буде Српска Православна Црква.
      Зато не лажи и не приказуј отпаднике и јеретике као Српску Православну Цркву. Знан си ти нама добро мутиводо пљувачу. знамо да се трудиш да својих 30 сребрњака зарадиш, али знај како их је и јуда зарадио и како је завршио. Од мене доста. Анаксиос.

  3. Zina Ciceklic каже:

    Poništi le su presudu ustaše, ali genocid ostaje, ne samo da genocid ostaje,nego je zapisan u istoriji, to nisu zločini to je genocid i to najveći počinjen nožem-klanjem, u istom nožem-klanjem počinjen je genocid od iste ruke više od milion Katara je zaklano u Francuskoj. Klanje su vršili Isusovci-Franjevci majstori klanja, oni su elitna vojska inkvizicije njih je papa Inocent III poslao da izvrše genocid kljanjem nad Katarima. Parelela je sa kljanjem Srba od iste ruke, kada je papa zahtijevao da se istrijebe Bogumili u Bosni a Kulin se na to oglušio 1291 papa Nikola izdaje Bulu Prae Contis koja uspostavlja Franjevce u Bosni, da zatiru Bogumile nožem. Tada je uspostavljena zmija klanja koja je naučila prvo katolike iz Bosne da kolju a onda i ustaše Ante Pavelića (glavni logor Franjevaca koljača je bio u Širokom Brijegu) prvi Hrvatski svetac Nikola Tavelić je poslan u Bosnu da proganja Bogumile, dakle i prvi svetac je zločinac kao i svi do jednog, tako je i danas. Dakle Franjevci su naučili bosanske katolike i Hrvate da kolju, odatle je specijalna poslastica klanja nožem postala najveća čast Hrvata. I ovo je čast. Za takvu čast Hrvatska je nagrađena krajnjom ekonomskom propašću, financijski potpuno u dužničkom ropstvu, kao država samo na papiru, jer država ima manje od 50% vlasništva nad državnom imovinom, tako su nagrađeni na kraju za te časti, da žive u iluziji da imaju državu, tako ih je Spasila katolička crkva, za dom spremni a doma nemaju.

    1. ladno pivo каже:

      Ne zaboravi da je i Stefan Nemanja aktivno ucestvovao u ubijanju bogumila

    2. Zina Ciceklic каже:

      Nije uopšte riječ o Bogumilima, riječ je dolasku Franjevaca u Bosnu, i strašnim zločinima nožem-klanjem bosanskih katolika nad Srbima za vrijeme NDH. Riječ je o suštini klanja-nožem za koje su majstori Franjevci koji su obučili ustaše u klanju, jer bez te obuke ustaše nisu bile u stanju da zakolju milion Srba. Franjevci smatraju ubistvo iz puške i revolvera kukavičkim ubistvom izdaleka, a ubistvo nožem je uživanje gdje osjećaš moć nad žrtvom i to je uživanje. Zaista su ustaše tom doktrinom katoličke crkve i znanjem klanja Franjevaca srasli sa klanjem, da su čak i Nacisti bili zaprepašteni. Dakle riječ je o genocidu nožem, dakle istrebljenje s uživanjem, jer koljač zna da žrtva zaista osjeća bol, (ako te pogodi metak tu nema nikakvog bola) nož je simbol uživanja u krvi, u psihi Srbskog naroda urezan je pojam noža. Ustaški koljači su zbog toga naučenog franjevačkog klanja rado upotrebljavle nož, čak su vadili živu djecu iz majčine utrobe, „niko u istoriji ljudskog roda nije tako masovno klao ljude. Od pustog klanja od umora šake da drže nož i od silnih žuljeva od drške noža, izumili su nož koji je bio prčvršćen na posebnoj narukvici koja obuhvata ručni zglob, tako da nož ne treba držati u šaci, i taj nož je nazvan Srbosjek“. Dakle, riječ je o najslađem za ustaše genocidom nožem, zastrašujićim i za same Naciste koji su tražili od Hitlera da se ovo klanje zaustavi. Esencija ovog klanja potiće od Franjevaca, koji su posebnu ulogu imali u pokoljima, u ljeto 1941 Franjevci su sa ustašama samo za to ljeto poklali sto pedeset hiljada Srba, od tog ljeta ustaše su postali i sami majstori klanja to je konkretno fizičko, Franjevci su i duhovno bili kreatori da se NDH nazove „Država Božija“ u ime Božije i Marijino – to je evanđeoski svijet najstrašnijeg klanja u istoriji čovječanstva kad fratri kolju, nikad niko u istoriji ljudskog roda nije tako klao nožem kao najslađim načinom ubijanja. Fratri su idejni inspiratori i fizički genocida nad Srbima. Između fratara i klanja su stvorene ustaše. Sve je to potaknuto enciklikom Vatikana „Quas primas“ stara aspiracija o univerzalnoj moći katoličke crkve, pod jedinstvenom vlašću Krista kralja, čiji je zemaljski namjesnik Rimski Pontifex, u stvari imperija rimskog pape. Papa je izdao Katoličku Akciju „De civitate dei, contra paganos“ prevedeno Država Božija protiv pagana naravno ti pagani su Srbi, tu je zastrašujuće mironosno zlo u ime Isusa i Marije, užasno klanje Katoličke Akcije. Ivam Merc i Alojzije Stepinac su bili na čelu te akcije. U drugom 1340 godine Katolička crkva uspostavlja mrežu Franjevaca u Bosni i 1459 ova mreža je dobila punu podršku Bos. kralja Stjepana Tomaš-a Ostijića koji je naredio da se svi u Bosni pretvore u katolicizam ili da napuste Bosnu ili da budu ubijeni, ovo je moralo biti prekinuto Dolaskom Otomanske imperije, dakle odmah nakon odlaska Otomana ovo je nastavljeno sa Habzburzima i Ustašama. Dakle pet vjekova je Vatikan čekao da pokolje Srbe. Što se tiče Bogumila pod papinom diktatu i izdatoj Buli i Mađari su prodrli u Bosnu da istrjebe Bogumile, koji su sa Turcima slomili Mađarsku vojsku, Bogumili su pozdravilu Otomane, sa kojima su se spasili od zatiranja. Kasnije su Bogumili prihvatili i prešli na Islam. Dakle oni su radije prihvatili Islam nego Papu, pod Otomanima su dobili veći status zadržali su svoje posjede i feudalne prvilegije i postali slobodni, čak je bilo Bogumila koji su postali plemići.

    3. моћни Џо Јанг каже:

      Морао сам те частити за ово лукаво подметање Богумила као ваших „бошњачких“ предака…:))))))
      Нема шта, све може, само не може да сте српске потурице! А који су qурац били по народности Богумили? Марсовци?

    4. Херцеговина каже:

      Си видио;;)))) Почетак о усташији све гладећи србски…. а за крај;;;))))

    5. моћни Џо Јанг каже:

      Зинка ти је зајебан играч брате.. Све лепо заигра, а онда у разради „заборави“ податак или подметне кукавичије јаје… И ондак већина вадикалије прогута жабу..
      Ти си бистри ерцов и читаш пажљиво; јел се сећаш неки дан кад нам је хвалила Турке што су устали у „одбрану демокрације“ и свога легалног председника Ердогана који је много мања лопурда од нашег Додика којег је исто тако у Бањалуци недавно одбранио народ од обојене револуције у истој режији америчких амбасадора и генерала?
      Али се Зинки не допадају ти Срби, то су ти све „плаћеници Миле Ронхила…“
      Ко је не зна, скупо би је платио….:))))

    6. Херцеговина каже:

      Ма био ми довољан њен први пост, кад је читах први пут на порталу, тачно се видило оклен вјетар дува тј. школа бакира хаџиомеровића;)
      То, и неписменост, односно вјечито мијешање два слова типично за муслимане.
      А овај први пост ђе је почела са…више од милион катара…само сачеках кад ће да крене у бајку о богумилима.
      Ко ње је вазда иста матрица ;;)

    7. Аца Тодоровић каже:

      Православци су они који су прихватили православну веру, а Богумили су они који су прихватили веровање неког македонског попа, који може бити једино Србин, јер су Македонци Срби. Ватикан и Фрањевци, протеравали и клали народе зато што су друге вере а не што су друге нације. Против православаца, примењен је исти начин уништавања као што је било и уништавање Богумила.
      Наравно да су Богумили могли бити само Срби и чињеница је да су они постојали.
      Не можемо побећи од истине да је Србин често мењао веру. Чисњеница је да је Србин прихватио и католичку и православну и исламску а и богумилство. Србин је чак напусти веру и постао комуњара.Чињеница је да и данас имамо прелетача, који лако мењају и веру и идеологију. Не бежимо од истине већ се суочимо са њом. Не можемо мржњом према другим народима спасити сами себе, као што покушавају Хрвати, већ исправимо оно на чему грешимо. Не мењајмо веру, не одричимо се Бога, већ будимо доследни и држимо се својих принципа, своје вере и Божијих заповести, па ћемо се спасти као нација.

    8. DIKI каже:

      Zamislila Zina da može da na meni šilji onu stvar. Bojim se da ju je neko pogrešno obavestio.

    9. Херцеговина каже:

      Ругате се Србима да су ,,митомани,, а сами сте скројили за Херцеговину и Босну потпуно до почетка 19 вијека непознат појам богумил.
      Све је потекло од језуите фрање рачког, који је, знајући да су у средњем вијеку у Хуму и Босни живјели искључиво Срби , (поткрепљено са старих извора, повеља..Порфирогенит, поп Дукљанин).
      Да би се то како тако сакрило, теза о богумилима проширила се а експанзију доживљава у АУ иза 1878 године.
      Требало је на сваки начин спријечити приближавање православног и муслиманског становништва, имајући у виду да су православни увијек били у већини а са муслиманима чинили 85% становника док је римокатолика било свега 15%
      (дјелује познато??,)
      Богумилство је измишљено у страху од повратка муслимана православној вјери.
      Требало их је убиједити да су они били нешто потпуно друго и раздвојити заједничку прошлост.
      Богумилство је само требало да послужи политичким и националним циљевима, раније АУ и римокатоличких претензија на србску Херцеговину и Босну, а сада великомуслиманским циљевима бакира изметоглуа и његове камариле.
      Средњевјековни србски надгробни споименици -биљези- од муслимана названи стећци, доказ су србског битисања на овој земљи.
      Ни на једном биљегу нема никаквог трага нити се море било шта наћи да је богумилско, нити у некадашњој Цркви босанској има трага и доказа
      нечег таквог.
      Богумили су били јерес у Бугарској и старој Рашкој у оквиру православља а у Херцеговини и Босни их није било.
      Већина муслимана јесу поријеклом Срби, изузимајући оне који су дошли са турцима (ченгићи..) и ма колико се ви упињали и довијали да докажете несрбско поријекло убацујући у причу богумиле, истина је једна, из србске коже не морете изић;;))

    10. Milos каже:

      Занимљивији опис фрањевачког утицаја и везе са усташтвом нисам нашао. Занима ме да ли има нека добра литература на ту тему?

    11. Zina Ciceklic каже:

      Miloš, istorija je zapisila događaje u vremenu , povezati samo istorijske činjenice i otvara se spoznavanje i saznavanje.

    12. Milos каже:

      Хвала, имате онда добре анализе. Убедљиво делује. Тако дубоко разумевање и одлично изражавање је за похвалу.

    13. Zina Ciceklic каже:

      Hvala, Miloš svako te dobro pratilo.

    14. Milos каже:

      Хвала вама. Плашим се да вас често за многе ствари погрешно разумеју. Ви црпите однекуд огромну енергију и претварате је у дивне и моћне речи и реченице.

      Имао сам у средњој девојку/другарицу која је са њенима дошла из Босне током рата. Чак ми је и једну песму написала, сад сам и позаборавио, давно било, али у једном делу је говорила о томе да свако свој крст носи, свко своју муку и патњу има. Поента је да се људи често дебилно понашају када не увиђају колики крст неко можда носи и зато изгледа чудно… Примио је велики крст, у зноју, муци и патњи, а успут га исмејавају и понижавају…

      Нисам је нешто религиозан, нисам нешто ни много паметан, јер пуно значење сам тек касније схватио. Неко носи свој крст, а да није ни свестан па му је тешко и кука прави глупости, неко хоће да га скине са леђа и не може па постаје зао или глуп, а онај ко је свестан и прихватио га онда додатно мотивише себе, или га можда Бог награди, па добија додатну животну снагу…

    15. DIKI каже:

      Moram da dodam bitnu ispravku, metak može da izazove veliku bol čak i u prvim momentima. To važi i za geler. U nekim situacijama je moguće da dok čovek trči ili je u nekoj drugoj šok situaciji – eksplozije, bljeskovi i slično može doći do paradoksalne situacije da čovek ne oseti bol, što narod voli da kaže “Dok je borac vruć“. Udarac metka iz 357 Magnum je kao da te mazga ritnula dok je već 44 sličnije onome kada te ritne konj. Nije nepoznato da Američka policija teži većem kalibru jer se za 357 Magnum dešavalo da vetrobran na kolima kriminalca izdrži udarac metka i isti rikošetira.
      Naravno, nije u pitanju samo kalibar metka već i odnos kalibra i barutnog punjenja. Nije nepoznato da Američki pancir koji izdrži pogodak 357 Magnum naš stari Tetejac buši kao sir. I na kraju, ako te zahvati metak mitraljeza 12.7 mm ma čije proizvodnje, garantujem ti da ćeš osetiti bol. Osim ako te na mestu ne ubije. Što je najverovatnije.

      Što se ostalih vaših razmišljanja i analiza tiče, ja ne bih ulazio u glave ustaških zločinaca i pokušavao da razumem zverove. Takvo zverinje se ubija gde god je moguće.

      Jer, Hrvate treba staviti pod starateljstvo“(Teodor Ruzvelt).

      Kada je 1848 izbila revolucija u Severnoj Italiji za otcepljenje od Austrije tkzv. Milanski ustanak, Hrvati su na celu sa banom Jelacicem poslati da uguse taj ustanak, gde stu pocinili stravicna zverstva. Tom prilikom Marks i Engels napisali su sledece stihove:

      Peitschen Gesindel in die Donau
      Staupen fort das Freche Lumpenpack
      Die Bettler, hongrig, inres Lebens mude
      Ein Schwarm Landlaufer, Schelme, Vagabunden,
      Kroatenabschaum, niedre Bauernaknechte
      Die ausgespien ihr ubersatigt land
      Zu tollen Abend tuuern Sicherm untergang

      u prevodu na sprski:

      Batinom oterati te bitange u Dunav
      Sibajuci odgurati od sebe ovu drsku poganiju
      Gladne prosjake, umorne od zivota
      Copor Begunaca, nevaljalaca, hulja, probisveta
      Hrvatska govna ljudskoga roda, niske seljacke slugenjare
      Koje je izbljuvala wihova presita zemlja
      Da bi postali besni pustolovi i da bi sigurno propali
      Svi bi da to zaborave.

      Austrougarski vice-maršal Gherter:
      „Ja nisam video u svome životu, ni čuo za zveri u ljudskom obličiju poput hrvatskih vojnika. Mada su ratovali sa nama i prvenstveno služili za zastrašivanje i represiju nad narodom, ja kao čovek se stidim sto su stajali u našim redovima. U samoj borbi bi napuštali položaje, dok bi veoma vešto izbegavali protivničku vojsku i uvek se kretali ka zbegovima koje su sačinjavali goloruki ljudi, žene i deca. Kada bi ih ponekad i stizali činili su strahote od kojih se i nama dizala kosa na glavi. Oni su pogan svetu i evropskoj kulturi.“

      Američki predsednik Hari Truman, posle upoznavanja sa ustaškim zverstvima kaže:
      „Hrvati su nezreo narod. Evropa bi trebalo da ih stavi pod tutorstvo.“
      Ja sam za jednostavnije rešenje, zbrisati gamad sa lica zemlje i gotova stvar.

    16. Zina Ciceklic каже:

      Diki, jedno je čitati literaturu, i stručna mišljenja, ja tebi iz iskustva, nema bola u trenutku nikakvog samo se oduzme, potpuno utrne dio tijela u udaru. Diki ja sam preživjela udar gelera, i znam, svaki dan 4 godine su me zasipali geleri, i metci iz oružja.

    17. Херцеговина каже:

      МЕЦИ бона зинета, МЕЦИ ::))
      Селам од Мајмуновића са Враца:)

    18. DIKI каже:

      Znam i ja o čemu govorim. Ja sam profesionaslno vojno lice u penziji i imai sam tu “sreću“ da učestvujem u borbenim dejstvima. Znam sve moguće varijante ranjavanja i pogibije. Doduše, verovatno još ima vrsta pogibija koje nisam video niti želim da vidim. Bojim se da si navikla na ove koji žive na internetu i tu su im sva virtuelna iskustva. Pripadao sam najelitnijem delu vojske a to je VOJIN, to mogu da izjavim bez trunke stida i lažne skromnosti. Moj prijatelj je imao nesreću da ga detonacija izbaci iz radara AN/TPS-70 a preživeo je zato što je mimo propisa ostavio pritvorena vrata (ne bih u detalje, nisu bitni drugima), naravno, vrata su letela takođe ali svojom putanjom. Leteo je oko 30 metara i u letu je dobio 12 gelera i svaki ga je izuzetno boleo. Srećom po njega, nisu pogodili vitalne organe ali je bilo rizično zbog naglog gubitka krvi i blast povreda.
      Znaš, vi ste gađani malim kalibrima (iako ste ubeđeni da je drugačije) a nas su gađali prvo specijalizovanim protivradarskim raketama a onda zbog neuspeha misija i polovičnih rezultata prelazili na sve teže kalibre. Čak su jedan voćnjak breskvi u cvatu spržili kasetnom bombom kojom se inače naše jedinice ne gađaju, ali su konačno u svojim ograničenim mozgovima shvatili da radari ne vrede ako nema ljudi. Kao i sve u životu.
      Pitao bih te da ti je neko bacio popularnu “krmaču“, videla bi kako to ruši oko sebe, ako imaš sreće da si daleko možeš videti i udarni talas koji se vidi samo sa neke daljine i iz nekih uglova i izaziva teška rušenja a kod ljudi blast povrede. Na manjim daljinama te prosto raznese.
      Bojim se da si navikla na “mudrace“ na internetu koji kako rekoh žive na netu, to im je jedino ostalo. A što se tiće ranjavanja, pripadaš u kategoriju koja je da kažem imala “sreće“. Kažem uslovno, jer eto nisi imala problema u trenutku pogotka, ako se to može nazvati srećom.
      Što se tiče pogodaka klasičnom municijom i tu je stvar od slučaja do slučaja. Naravno, najveće iskustvo imaju hirurzi sa VMA, obradili su veliki broj ranjenika. Ja sam nekada želeo biti hirurg, sada sam zahvalan Bogu i sudbini što to nisam postao.
      Prema tome, ponavljam, u nekim temama je bespredmetno se nadgornjavati sa mojom malenkošću, jer, doživeo sam da mi o radarima i o vojnim temama soli pamet polupismen čovek. A, jedan moj učenik je i otkrio i F 117, dakle, nadmašio je mene, njegovu učiteljicu ali tebi za informaciju, Amerikanci zaduženi za tu oblast jako dobro znaju ko sam i ko je moj učenik. Jedan od mnogih i svi su se dobro pokazali. Znam ja da na netu ima priprostih i budalastih ljudi, nemam čak ni protiv da me gnjave (a neki i bukvalno proganjaju) na netu, toga je uvek bilo i biće.
      Velim, imaš posla sa profesionalcem iz dela vojske koja je uz neke raketne jedinice “zablistala“ u ratovima. To što se neki drugi rodovi i službe vojske nisu pokazali ili su uprskali motku nije naš problem. Ne ide nama na dušu. Pozdrav

    19. Zina Ciceklic каже:

      Ovo je da se čovjek zaprepasti, iole zdrav razum će da se zabezekne. Diki ili već kako, Molim te pročitaj prije svega članak, i dijetetu je jasna suština članka. I sada pročitaj sve što sam ja napisala. Zatim pročitaj šta si ti meni napisao, i dobro pročitaj šta sam ti odgovorila. I dobro pročitaj šta si odgovorio. Vjerovatno imaš nekog bližnjeg ili prijatelja, i sve mu to daj da pročita, zatim pogledaj bližnjeg ili prijatelja. Zaprepaštenje. Ja tebi rekoh ja sam djevojka koju su četiri godine svaki dan zasipali granatama i snajperskom gađanjem, četiri godine bez vode, struje i hrane, svaki dan granata snajperski metak, i ti meni pričaš o oružju, meni čija ruka nikada nije dohvatila ni jednu vrstu oružja, i što je najgore ti ne znaš o oružju i to u odnosu na mene, ponavljam u odnosu na mene, djevojku. To je lako sagledati, ali prvo ma šta ti bio i koliko imao stručnosti o oružju, znaš li ti šta je meni urađeno, meni je urađeno gore nego svekoliko ubijanje, meni je ubijena mladost kao djevojci učenici prvog razreda gimnazije, ubijeni su svi moji mladalaćki snovi, ubijeni su moji dobri prijatelji iz igre, dobri duhovi djeca i učenici gimnazije, četiri godine sam provela gore sam rekla kako, da bi ti meni rekao, to nije ništa, lako oružje, od jednog samo od jednog tog lakog oružja bude raskomadano 40 civila, da su me gađali četiri godine baklavama je užas. U Sarajevu je ubijeno 14 000 ljudi od toga je 90% civila največi broj žena i djece, Srbiju je NATO bombardovao hiljadama tona bombi jedna bomba ima jednu tonu i ubijeno je 1 000 ljudi, gdje je tvoja logika u slučaju kad kažeš to nije ništa vas su gađali lakim oružjem. Suština je moja da je poklano milion Srba od ustaša, zaklano nožem i da je to najveći genocid klanjem, i rekla zašto je toliko ljudi zaklano a nije ubijeno metkom. I, evo, tebe stručnjaka za oružje, ja Dikuju rekla lično iz iskustva znam šta se događa kad te pogodi metak ili geler što je još gore, i Diki frapantno me zabezaknuo prosto zaprepastio svojim odgovorom. I na kraju, Kada bi pitali čovjeka od postanka ljudskog roda do danas, da li bi htjeo da bude zaklan ili ubijen metkom iz pištolja ili puške, odgovor bez iznimke se zna, ali eto stručnjak ne zna. Ja nikada nikome nisam rekla šta sam preživjela, jer sam upoznala svijet nedostojnog, i svijet vrhunske patnje koja je meni dala snagu spoznaje koja je mene izvela na božanske poljane slobode, ja ne pripadam nikome, meni je sve ubijeno čak i narod i otadžbina, i tako se zvanično izjašnjavam, nemam pripadnost, i vjerovatno zato iakoo sam završila fakultet i magistrirala nikad ne mogu naći posao deset godina sam na birou za zvanjem prof. filozofije. I zato nikada nisam nikome ni rekla i još manje prebacila ili nešto još gore, ja sam na ovom portalu napisala preko 3 000 komentara nikada nikome ove nisam rekla, a još manje prebacila, ali Ti me zaprepasti gore od onog budale što mrzi i bljuje bagra razne idiotizme, zaprepastio si me kad sam ti rekla iz iskustva, ali ti meni reče ni je to ništa ja sam stručnjak.

    20. DIKI каже:

      Možda mi prođe komentar ali za slučaj da ne prođe, ti si Zina muslimanski provokator. Ni manje ni više. Samo još jedan provokator u nizu.

    21. Perun каже:

      Zinada je perfidni provokator.
      Kod hanume zinade je sve sem BRKOVA glatko izbrijano druže.

    22. DIKI каже:

      Ja sam namerno nežno s njom, čekao sam da istrči sa bezobrazlukom, nisam mnogo čekao. Znaš kako je, kada ih jednom dobro upoznaš, nema načina da te više prevare. Kao što znaš, mog pretka Peru je izdao Srbin (i promenio veru), ubio poturica a Turčin primio k znanju. Ovaj provokator misli da smo sisali vesla, skoro me rasplaka svojim saučešćem prema mnogim pobijenim Srbima. Oni su toliko zadojeni mržnjom da nema šanse da se suzdrže bar toliko da bi izvršili zadatak. Inače, ovih dana Evropa i ceo svet upoznaje lepe običaje muslimana. Istrebiće ih na kraju do zadnjeg, ni miš u divaru im neće ostati. Šta drugo da se radi sa nekima koji su onom dečaku “Greškom“ odsekli glavu. Jezivi su, ne postoji u životinjskom svetu poređenje koje bi bilo adekvatno. Posebno je Džo tangira, ali znaš kako je, on ih se nagledao i nauživao, zna ih bolje nego što oni sebe znaju. I što je najgore, uvek je spreman kao i njegovi dai ih oružjem dočeka. Ćevape će da zaborave.

    23. моћни Џо Јанг каже:

      Доминиканце Зинета, доминиканци су започели крвави пир; гореле су ломаче по средњевековној Босни и изазвале су такав одијум међу становништвом да је Папа трајно повукао „божје псе“ (domini cani) и заменио их „скрушеним“ фрањевцима у нади да ће извадити флеку и да ће народ заборавити папску „истину и правду“…
      А пошто „све што мачка коти, мише лови…“ тако ни фрањевци до дан данас нису ништа мање жедни православне крви од доминиканаца, само су перфиднији…

  4. ladno pivo каже:

    Pa i mi smo rehabilitovali Drazu… evo sad hocemo i Ljotica i Nedica i Stojadinovica…
    Ostaje otvoreno jedno pitanje, koliko je Stepinac stvarno zlocinac, to jest da li je stvarno okrvavio ruke? Jel nekog ubio, streljao, jel po njegovom naredjenju izvrsen neki zlocin? Nije naravno. A to sto je bio poglavar katolicke crkve u Hrvatskoj za vreme NDH i sto se nije suprotstavio ustasama, jel mu to zamerate? A koliko bi dugo ziveo da je to uradio? Sola boga ne moli. Uostalom, zar gomila nasih popova nije blagosiljala Miloseviceve sumanute ratove na tlu bivse Juge, setite se onog nesrecnika Filareta i njegovog poziranja pored tenka sa mitraljezom na ramenu.

    1. Perun каже:

      Ti si podmukla spodoba koja se lažno prestavlja.
      De reci otvoreno šta si
      genocidni ujak, ili lojavi turbandžija, koji je rođen i odrastao u državi Srba, tj. Srbiji.

    2. ladno pivo каже:

      ja sam Srbin koji se trudi da bude realan. Ne mozemo zamerati komsijama sta rade u njihovom dvoristu a za to vreme kod nas se uzdize do neba cetnicki vodja i njegovi satrapi – isto onako kao sto smo se divili Titu i njegovim komunistickim div junacima danas dajemo patos raznoraznim cetnicima koje smo do juce pljuvali i nazivali domacim izdajnicima.

    3. Perun каже:

      Ako si zaista Srbin u tom slučaju si nešto što je čak i crnje od lojavih i genocidnih, ti si spodoba, auto-šovinista.
      Samo su kreteni uvereni da auto-šovinizam mogu da prodaju kao nekakvu nakaradnu realnost.

    4. ladno pivo каже:

      Pazi, termin autosovinizam je smesan jer nije realan…
      Istina je samo jedna, onaj ko jasno govori istinu ne moze biti nazvan ni neprijateljem ni sovinistom ni izdajnikom
      Istina je uvek prijatelj kao sto rece ona maksima>
      Istina ce te osloboditi.
      Inace, ovo je napisamo u holu CIA. Ma koliko ti to smetalo, ali… istina je.

    5. Perun каже:

      Ma da bre, istina je isključivo ono što ti drobiš,
      istinu si ti rezervisao/zakupio samo za tebe.

    6. ladno pivo каже:

      Istina je samo jedna, ma koliko gorka bila
      sto pre to shvatis bice ti lakse

    7. Бели Орао каже:

      Да, ти ћеш овде да нам објасниш. Срећа је твоја што је Владица на одмору.

    8. Rile каже:

      Хах

    9. DIKI каже:

      Ti njega dobro poznaješ, veruj mi. Istina, ne pod ovim nikom. Nisi od juče, to što par spodoiba menjaju nikove ne znači baš ništa. Prosto rečeno, pod nadzorom su, a na njihovu žalost, onih NATO spodoba u našim “organima za obaveštajnu i kontraobaveštajnu ulogu“ je jako malo, još su jako tanki.“ A biće i gore. Nešto od toga je stvar patriotizma a ima sada i uticaja narastajuće sile, koju na neki način svi čekamo. Znam da bi trebalo da kažem “Svi radimo“ ali to nije istina, znaš to i sam. Stisak Amerićkog Kukuruznog Smuka postepeno popušta, sada su u igri dve velike Boe Constrictor, jednoj se od njih priklanjamo više, mada, nije za baciti ni ona druga, obe su u ekspanziji.
      Zato ovo nekoliko budala i menja nikove, samo, kućna adresa se teže menja, moraš se bukvalno preseliti a ni onda nije problem naći ih. Brine ih što više nema zemlje u kojoj bi bili sigurni. Zato se još i koprcaju, ali, nade su im sve tanje. Očajni su.

    10. Perun каже:

      Moguće je da tu perfidnu spodobu znam od ranije, bitno je da je dovoljno glup da svojim drobljenjem pokaže da pripada jednoj od tri kategorije
      (ujak, lojav,ili auto-šovinista) uz to je i rusofob,
      bez obzira ko je i šta je, on je druže moj smrad u ljudskom obliku.

    11. DIKI каже:

      Jednu stvar možeš bez truda primetiti, hvata ih polako i sigurno panika. Nije problem što se Srbi prizvali pameti, to se mora popričekati, problem je što ljudi sveta dolaze pameti. A gde onda da beže?????? Gde da se kriju????

    12. ladno pivo каже:

      ja mislim da ti ne mozes da pobegnes sam od sebe…

    13. DIKI каже:

      Zašto bih bežao od sebe???? Ja sam ono što jesam, a ti si izdajnik svoga roda. Kada bih bežao, išao bih ka tebi a to nije želja nijednog normalnog Srbina. Neke stvari se ne menjaju kroz vekove. Ti si savremeni pandan Jude Iskariotskog. I tu je kraj, nema više. Ko želi da bude sledbenik Jude ??????

    14. ladno pivo каже:

      Eto u cemu je razlika izmedju tebe i mene…
      otrovala te je mrznja…
      sasvim tipicno za bivse komuniste Titoljupce koju se jedne veceri zaspali u komunistickoj Jugoslaviji a probudili se u … nema imena za to…
      od sebe nikad neces pobeci, niti ces da pobedis u tom ratu koji si vodio i koji si izgubio,naravno ti si samo simbol jednog vremena, jednog zanimanja i jednog razocarenja… i na kraju… jedne srpske zablude
      Srpski nacionalizam koji nam sve nase vodje poturaju pod nos i nude nam ga kao nacionalnu filozofiju nikad nije i nece uspeti da pobedi. A od njega ce samo narod jos vise da strada.

    15. DIKI каже:

      Znaš kako, tebe stižu godine. Stižu i mene ali ja samo moram ponavljati ono što su vekovima i moji preci: “DOLE ……….l sada tu idu Turci, Poćorek, Itler, Pavelić, Papa, Obama…….
      Ponestaje ti mašte, to pivo si već nudio.
      Tebi je glavni lajker GMO Informer a on je ovde popularan kao dijareja. Evo i ja te označavam kao Srpskog neprijatelja a to ovde znači više nego što bi ti želeo. Propade ti još jedan nik.
      Uvek će se ovde naći neki Srbin da te išamara kao što te i spada. Ne vredi da ti navodim Srpske plemićke titule, ti si zapadni čauš.
      Pa da tebi razumljivim rečnikom napišem istinu:
      Ovde će uvek biti nekog Srpskog plemića (čitaj – plemenitaša) da te izudara. Hoće li to biti ser moćni Džo Jang, ser Perun, ser Hercegovina, vojvoda Vide Danićić ili bilo ko od mnogih, nije važno.
      Ti si markiran kao neprijatelj. A onda ide ono tebi već poznato – Block Luzer-.
      Šteta truda, ali, mnogo se ponavljaš, dosadan si luzeru.

    16. ladno pivo каже:

      hvala ti
      vrlo si verno sebe opisao

    17. Rile каже:

      ИСТИНА и ЦИјА….ААААААААААААААХАХАХАХХАХААХАХАХХААХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХААХАХАХАХАХ….
      аухх баш сам се исмејао хахахаххахахахахаххахах

    18. Simerijanac каже:

      Бивши критичар. Уствари курват, усташа. Никада нећу схватити њихову потребу да константно долазе код нас иако су свјесни да огромна већина нашег народа не жели да има никакве односе са њима. Поготово на личном нивоу.

    19. DIKI каже:

      Što bi neki rekli, traže obraz. Nadaju se da ga je neko izgubio. A i lakše je biti konvertit ako još nekoga pridobiju, hijene vole čopor.

    20. Херцеговина каже:

      Ниси ти ладно пиво, ти си млака мокраћа која је дошла на сајт да се попиша по нама. Сиктер матерешину ти усташку .ебем!!

    21. ladno pivo каже:

      ako to zelis nek se popisa po tebi ko hoce
      izgleda da u tome uzivas
      a sto se matere tice… preskoci moju pa ebi tvoju stoko hercegovacka nepismena

    22. Херцеговина каже:

      Видим да си ти КРИТИЧНО писмен… .ебли те сви никови редом.

    23. ladno pivo каже:

      kulturan si nema sta, ko da si izasao iz kamenjara
      a da te pitam nesto, zasto i ti tebi slicni kad kog se povede neka tema niste sposobni da dve razumne recenice napisete nego odmah predjete na psovke i uvrede?
      vidis, ako nisi sposoban da razumno razgovaras bices zatvoren … u jednu sobu sa mekanim zidovima

    24. Херцеговина каже:

      Разумно се море разговарати са онима који не мијењају никове сваки час, лажно се не представљају, не пишу ноторне неистине и гадости изједначавајући људски отпад какве су усташе биле и првог герилца Европе србског Чичу.
      Шта са таквим провокатором него, још једном сиктер.

    25. ladno pivo каже:

      Draza jeste bio gerilac ali se posle izmetnuo u nemackog fasistickog poslusnika
      kao takav je i zavrsio
      nije on nikakav cica

    26. Бели Орао каже:

      Није цица него ЧИЧА, одликован од америчког председника Трумана и де Гола.
      http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/213216/Drazu-odlikovali-De-Gol-i-Truman

    27. Rile каже:

      …јесте…то је онај „кројац“…хахаха

    28. моћни Џо Јанг каже:

      Е курајберу, ево ти и ја ЈЕЕЕбем МАТЕРЕШ’НУ у по смрдаре која те је тако накарадна и фалична окотила и подала фратру на „прву причест“..
      Од фратарске сперме ти се тако мозак и укиселио стоко!

    29. Михаило каже:

      Дража се не може поредити са Степинцем и сличним сподобама

    30. ladno pivo каже:

      Nije u pitanju poredjenje Draze i Stepinca nego poredjenje postupaka rehabilitacije…
      Velika je razlika, Stepinac nista nije bio kriv i realno nije ni mogao nista… ako je i kriv,krv je za progon Srba, dakle u to vreme neprijatelja Hrvatske
      Draza je bio otvoreni saradnik okupatora i njegov pokret je izvrsio zlocine nad SOPSTVENIM narodom.

    31. Михаило каже:

      Сада си рекао нетачне ствари.Или си млад и погрешно информисан или си злонамеран

    32. ladno pivo каже:

      sta je netacno?

    33. Михаило каже:

      Дража није сарађивао са немцима јер не би добио одликовања од држава антихитлеровске коалиције , на карају крајева и Стаљин га је признавао као антинацистичког борца. Срби нису тада били непријатељи хрватске већ се НДХ од првог момента по задатку Ватикана обрушила на Србе

    34. vcbccbc vcbcvb каже:

      cuj stari, u to vreme srbi neprijatelji hrvatske? ZNACI ZLOCIN NIJE POJEDINACAN, VEC JE NDH SPROVODILA DRZAVNU POLITIKU GENOCIDA NAD SRPSKIM NEPRIJATELJSKIM NARODOM!

    35. Predrag Trifunovic Trifke каже:

      Stepinac i njegova kanonizacija mozda moze da se poredi sa kanonozacijom nasih pravoslavnih talibana/plagijatora/olosi Velimirovicem i Justinom Popovicem, Draza je vec nesto drugo, rdja i olos na kvadrat!

    36. Rile каже:

      Попи једну водку, стварно лоше изгледаш…

    37. Аца Тодоровић каже:

      Јели ти то тита хебо матер, кад си тако паметан?

    38. kosingas каже:

      А ти му дођеш шта? Реалан Србин! Иди бегај братац! Само повлачење паралеле између Драже и Степинца ми довољно говори о теби, тако да ту реалност можеш да гурнеш тамо где нема светла.
      Перфидно мењаш тему и тераш људе да се опогане репликама на твоје коментаре. Горе у коментарима си спочитавао грљење и љубљење у доба комунизма а онда нападаш четничког војводу коме су ти исти комунисти дошли главе. Логика код тебе није јача страна, битно је да се пљује, али то је одлика данашњих „реалних срба“ а сама суштина твоје изгубљености у времену и простору јесте да ти ни дан данас ниси сигуран шта си!!!
      Нека тебе таквога, теби је са тобом најгоре, немој нас да мешаш!

  5. lesaNS каже:

    A šta ćemo sa logorom za decu, koji su držale časne sestre, ako ih uopšte tako mogu nazvati?

    1. ladno pivo каже:

      a sta cemo sa time sto ste se ljubili i grlili sa njima, nazivali ih bracom, vikali ko sumanuti zivelo bratstvo jedinstvo, nosili pionirske marame i posecivali rodnu kucu u Kumrovcu najveceg sinu nasih naroda i narodnosti… sto ste plakali kad je umro… vi ste zaboravili sve srpske zrtve a onda kad su vas Hrvati i Slovenci sutnuli ko poslednjeg gubavca onda ste se setili da ste Srbi. Nece to tako da ide, izradili su vas to jest NAS.

    2. Milos каже:

      Пита човек лепо, а шта ћемо са логорима за децу за које је Степинац несумњиво знао, шта ћемо са римокатоличким свештеницима који су давали лични пример и предводили акције клања и истребљивања Срба?

      Чим се постави право питање, одмах се врши спин и одмиче се од суштине проблема.

      У чему је проблем што је човек поставио легитимно питање, по теби би најбоље било да све заборавимо или опростимо онима који се никада неће покајати за своја злодела.

    3. ladno pivo каже:

      Sa logorima za decu se danas ne moze uciniti NISTA. To je trebalo mnogo ranije.
      DAO SAM ODGOVOR. Ljubili ste se i grlili sa onima koji su te logore napravili. Sad ste se setili. Malo je kasno. A oni su cekali da Nemacka ojaca i onda su mirne duse presli na drugu stranu. A mi SRBI opet ostadosmo ko onaj kurjak koga lija prevede zedna preko vode.
      Osamdesetih godina proslog veka kad su se prvi put cule bojazljive naznake o zlocinima ustasa – ti isti ljudi koji su o tome govorili su zatvarani,proganjani, nazivani neprijateljima… Jel dosta odgovora?

    4. Milos каже:

      Може се учинити тако што ће се бранити истина – зар Јермени нису пример да се после скоро 100 година може истерати истина о геноциду у Турској. Јел ти видиш где је суштински проблем? Управо у таквим дефетистичким ставовима и сталном попуштању и повлачењу пред Хрватима. Зар није јасно да таква политика, о којој причш и која се водила у Југославији, не даје никакве резултате већ храни злочиначке умове код хрвата да буду још монструознији и незајажљивији према нама. Управа та политика Југослвије , сталног попуштања Хрватима и глуме да се ништа није десило, је оно што ти сада у својим ставовима заступаш и то је доказано погрешна политика! Зато престанимо да будемо сисце и педери него одбранимо истину о нашим пострадалима у НДХ. Није реч о вођењу ратова и поновном међусобном убијању него је реч о одбрани истине према пострадалим Србима.

    5. ladno pivo каже:

      Za takvu borbu treba ti saveznik a Srbija ga nema
      Hrvatska ih ima odvise
      tu je poenta
      a sutradan ce ako bude prilike Hrvatska opet preleteti na ovu stranu i opet ce se nadobudne srpske budale ljubiti i grliti sa njima

    6. Milos каже:

      Србија има данас велике и моћне савезнике. Истина је да их нисмо имали пре 16 и више година, али данас је друга ситуација у којој једне силе опадају, а друге, нама наклоњене, се подижу и јачају. Није ни поента имати само јаке савезнике, они јесу често кључан фактор, али најважније је како се ми опходимо према себи и колико сами себе поштујемо.

      Ствар са хрватима је што они воде исту политику већ више од 100 година, дакле исту србомрзачку, прљаву, до крајности покварену политику и са јасним злим намерама према нама. Они су упорни и константни, а ми пасивни и дефанзивни и што је најгоре очекујемо третунатак када ће се они у својим монструозним плановима зауставити. Е па друже НЕЋЕ СЕ ЗАУСТАВЉАТИ све док им не нанесемо озбиљан пораз, све док их не казнимо жестоко. Њихова суштинска казна ће бити да изнесемо свим нашим напорима истину на видело. Против те истине они не могу да иду са србосјецима, маљевима и камама, за истину треба имати више морала, правде и енергије да се она истера на видело. То ће им бити озбиљна казна, а за остало ће се мајка природа побринути и кренуће потпуно њихово право урушавање, јер идентитет који они имају се заснива само на неоправданој мржњи, злочиначким акцијама и митовима о Србима као непријатељима.

    7. ladno pivo каже:

      Koje saveznike?
      Ko je danas u svetu jaci od Amerike?

    8. Михаило каже:

      У баскету нико

    9. Rile каже:

      У баскету 3 на 3 Србија је првак света.

    10. Milos каже:

      Наше је да се боримо за истину о страдалима у НДХ, а велике силе ће се обрачунавати међусобно. Ми водимо битку за истину о страдалим Србима у НДХ, не водимо ратове у којима изазивамо друге да се умешају. Ово је битка за наше душе и савест, то американце не занима, њих занима тренутно само да им плаћамо рекет и да се играмо са њиховим НАТО војницима у некаквим глупавим војним вежбама.

      Наша несрећа је била што смо били сами 90-тих. Данас је наша несрећа што не разумемо промену у Свету и што настављамо сами добровољно да идемо самуубилачким путем односно да попуштамо свима баш у свему. Америка јесте појединачно гледано још увек најјача сила, али она не може више да ради све шта хоће. Она не може да реши ни један светски проблем. Она је неспособна да решава и своје унутрашње нагомилане проблеме.

      Оно што је од огромног значаја и где се показало да имамо савезнике и подршку у
      борби за истину је случај „Резолуције о Сребреници“ где се није успело
      прогласити да само један народ буде крив за сва страдања у рату у Босни,
      а поготово се није успело нанети стигма српском народу да је геноцидан.
      Да не причам још чије су реалне заслуге у очувању српских светиња на
      Косову и Метохији да не падну у руке тзв. Косовара односно квазидржаве Косово.
      за такве акције, треба имати озбиљног савезника који може да пркоси
      „најјачој сили света“ и свим њеним вазалима.

    11. ladno pivo каже:

      Nemoj ti i tebi slicni da ratne zlocine jednog sumanutog Milosevica i njegovih jos ludjih oficira da podmeces celom srpskom narodu.
      Jasno je uvek i na svakom mestu receno ko je KRIV za zlocine.
      Dakle, to nikako ne moze biti nas SPRSKI NAROD nego SLOBODAN MILOSEVIC I njegovi komunisticki generali.
      Velika je razlika.

    12. Milos каже:

      Уопште нема потребе спомињати Милошевића. Не ради се овде о Милошевићу и није поента сада расправљати о Милошевићу него је реч о подршци и значају савезника који су успели да нас одбране од покушаја запада да нас прогласе за геноцидним народом. Опет спинујеш. Реч је о томе да можемо да се боримо за истину о геноциду у НДХ, а Сребреница је пример да имамо савезничку подршку без обзира на расположење Америке или Британије. У суштини то њима ништа не значи, то су све игре са Русијом и Кином.

    13. ladno pivo каже:

      Opet to uplitanje u igre velikih, kad ce Srbi jednom da shvate da ne treba da se mesaju tamo gde im nije mesto

    14. Milos каже:

      Нигде нисам помињао да треба да се уплићемо у нека светска дешавања. Ја кажем да треба да будемо агресивни, а не пасивни према хрватима нарочито у истини о дешавањима у НДХ и улози Степинца. Степинац није директно учествовао у злочинима, али сноси МОРАЛНУ одоговорност, нарочито као свештеничко лице, за злочине његових подчињених којима је сигурно давао благослов. Његови свештеници су благосиљали усташке хорде, прекрштавали Србе, а дешавало се и да лично предводе кољачке акције – пример фра Мирослава Филиповића званог фра Сотона…

    15. ladno pivo каже:

      Ama niko ne osporava to sto si napisao ali ovde se radi o tome da covek nije licno okrvavio ruke kao sto danima trube o tome…
      Moralna odgovornost nije krivicno delo.

    16. Milos каже:

      Он је НЕМОРАЛНА личност, утолико што је био високо свештеничко лице, имао је на својој савести злодела његових потчињених. Поента је да се нарочито у име религије вршио злочин геноцида, а он је у НДХ био на врху по свештеничком чину и никакву акцију није спровео да се заустави крвави усташки пир. Никога он није спашавао, све је знао шта се дешава. Дао је благослов НДХ на самом оснивању. Подржавао је НДХ до краја постојања.

      Степинац је тесно повезан са НДХ. Релативизација дешавања и ослобађање њега од одговорности је ослобађање од злочина римокатоличке цркве у Хрватској – то је та симболика прања нечисте савести. Римокатоличка црква у Хрватској је учествовала у злочинима и сноси свој део одоговорности, а Степинац као надбискуп је био део целе те приче.

    17. моћни Џо Јанг каже:

      Па што те толико сврби језик па помињеш Милошевића? Ни он није лично окрвавио руке?!
      Али Србин јесте, па је то онда други пар опанака, јел’ тако „критичару“, ујане наш неуморни???!
      Што приличи богу, не приличи волу… то ли је ваш папски морал, био, јесте и биће. Све док вам во из басне коначно не пробурази црева и стане за врат, а време се примиче и већ је наступио час!
      На све стране се пребројавају тенкови и авиони, чак су и Аустријанци одустали од расходовања својих војних инсталација и капацитета, а то је ђаволски лош знак.
      Шта мислиш како ће твоја усташија овај пута проћи и хоћете ли се опет прешкобацити на победничку страну а? :))))

    18. Simerijanac каже:

      Критичару, уствари усташо, није ни Хитлер лично окрвавио руке. Није ни Химлер. Ни Тито.

    19. Бели Орао каже:

      Шљиванчанин је ишао у затвор само што је рекао „ово је моја земља“.

    20. Rile каже:

      Јесте, а и један од оних непоновљивих Југословена… само тај проблем брањења нечега што није твоје, онога што ниси ТИ, онога што НЕ представља тебе…нам се опет обио о главу… не знам колико је истина да је један део војног врха хтео да изведе пуч на почетку срања и да само изостанком подршке Руског-совјетског војног и политичког врха није до тога дошло??? Шта знате о томе?

    21. Бели Орао каже:

      Поглавицо, бар ти и ја не персирамо један другоме. Дефинитивно је да је Шљиво отишао у затвор због тога, јер није ништа крив, али је тачно да смо МИ Срби направили Југославију, а не ујке и остали кардељи.
      Дакле, једино смо је ми бранили, а нама сада кажу да ово оно. Ми смо тим ђубрадима направили кући, али ко нас оно.,.,Што се тиче пуча, требало је да буде, али ликови нису знали јер кад се ради пуч, лете главе. Нису летеле.

    22. DIKI каже:

      Nisi u pravu, Srbi nisu napravili Jugoslaviju, već oni kojima je trebala, strašno im je trebala. I naravno mason (ja bih rekao moron Karađorđević).

      Vojvoda Mišić o ujedinjenju sa Hrvatima
      Izveštaj vojvode Mišića kralju Aleksandru po povratku iz Splita:
      „Iz svega što sam čuo i video ja sam duboko zažalio sto smo se mi na silu Boga obmanjivali nekakvom idejom bratstva i zajednice… Svi oni jednako misle, to je svet za sebe, ma sa kakvim predlogom da se pojaviš….. stvar je propala…..
      Ništa se ne može zajaziti, ničim što bi joj se ponudilo.
      Ja sam sa tim načisto. Dvoje nam kao neminovno predstoji: potpuno se otcepiti od njih, dati im državu, nezavisnu samoupravnu, pa neka lome glavu kako znaju, a drugo je, upravo prvo, da u zemlji zavedemo vojnu upravu za dvadeset godina i da se zemlja sva baci na privredno i ekonomsko podizanje, daleko od svih politickih uticaja. Ako to ne može, onda se otcepiti, dati im njihovu državu.
      Granice će biti gde ih mi povucemo, a mi ćemo ih povuci ne onde gde naše ambicije izbijaju na povrsinu, nego onde gde istorija i etnografija kažu; gde kaže jezik i običaji, tradicija i najzad gde se sam narod po slobodnoj volji opredeli, pa će biti i pravo i Bogu drago.
      A Italijani? Neka im je sa srećom. Neka se oni Hrvatima usreće. Ja sam duboko uveren da se mi njima nećemo usrećiti… Ti su ljudi svi odreda, prozirni kao čaša, nezajažljivi i u toliko meri lažni i dvolični da sumnjam da na kugli zemaljskoj ima većih podlaca, prevaranata i samoživih ljudi.
      Ne zaboravite Visočanstvo, moje reči. Ako ovako ne postupite siguran sam da ćete se ljuto kajati.”

      Zabeležio sekretar vojvode Mišića Milorad Pavlović

      I, pošto itekako znam da znaš ko je vojvoda Mišić (znaju i Ameri koje školuju na United States Military Academy – West Point) moram da kažem da su hrvati i janezi napravili Jugoslaviju a moron kao moron slušao šefove a i zinulo mu bulio za velikom kraljevinom. Mi Srbi se nismo pitali. Zvuči poznato????

    23. Rile каже:

      Има и ту истине…али опет, ми смо (тј. они који су водили државу) преломили да буде онако како је било и како је сад, а великом Мишићу могу само да одам признање (и не само ја него сви МИ) на предлогу који би…па хм…вероватно потпуно другачије образовао касније догађаје… а чим ми кола дођу од мајстор Животе иден натенане да обиђем кућу војводе Степе. :)

    24. DIKI каже:

      Znaš li kakve bi reparacije platili ovi satrapi da se nisu priheftali u Jugoslaviju? Hitlera su na vlast dovele može se reći ratne reparacije koje je Nemačka neko vreme plaćala. Ja nisam mason, nemam interesa da budem kralj, trebalo je napraviti Veliku Srbiju a što kažu neki u svetu koji se pitaju: “Dok vas nema 15 miliona ništa se nećete pitati.“ Tu se podrazumeva i da imaš ekonomiju. A šta se nama dešava, savremenici smo?
      Indijanci su dobro prošli u odnosu na ono što nam bagra sprema. Ali, nema ništa od toga. Rusi traže svoje parče a mi smo u tom parčetu. I da te utešim, nećemo svi preživeti i to doživeti. I ne treba. Ja sam svoje dao, više nego mnogi ovde zajedno, ali, još mogu da pucam, vučem kamionima “specijalne terete“, u mraku da montiram sa balavurdijom uređaje, umem i da podbrusim pete kada se mora, pa ako je suđeno onda će biti tako. Inače, nekako je bolje pasti u boju, kao čovek sa oružjem u ruci nego kao bolesni jadnik u bolnici. Ja nemam kome više pevati ovu pesmu, ako bude šenluka i pucnjave, ja se nemam više kome vraćati a nije ni važno. Neka se neko mlad vrati, od staraca vajde nema. A i bogougodno je pasti u boju.
      https://www.youtube.com/watch?v=5VSBy5H4jKQ

    25. Rile каже:

      Што се мене тиче рат је последња опција, али се увек мора бити спреман на све, пример су све „велике земље“ од којих не рачунам ове јЕвропске које су се подале баба нати и више немају своју војску… потпуно се слажем, границе било какве „велике“ Србије би биле веће него после двају Југославија, ал ајд сад да не идемо опет на оно ШББ КББ…

    26. DIKI каже:

      Niko nas ni pre nije pitao da li želimo rat pa neće ni sada. Ja sam bio i uvek ću biti profesionalni vojnik a vojnici najviše mrze rat, jer su videli u stvarnosti kako to izgleda. Jeste da je Surround zvuk i jarke boje ali nije to za ljude. Najveći ratni huškači nikada ne učestvuju u ratu. Da li si nekada negde video Vuka Draškovića u boju? Ne ide on u rat ni pijan, doduše, retko je i trezan.
      I ako ćemo pravo, ni indijanci nisu želeli rat ali bledolika bagra……..Znamo kako je završilo. Doduše, glavni sudija još nije odsvirao kraj.

    27. Rile каже:

      Будимо људи иако смо Срби!!!!!!!

    28. Rile каже:

      Бледолики
      Индијански израз за Европљане, али који се код нас користи за особе на плажи које су беле као сир. Толико су бели да изгледају као да су мртви, Швеђани и Норвежани поред њих изгледају као Ганци. Морају стално бити у хладовини, а ако оду у воду и буду изложени Сунцу, морају да носе мајицу. Мажу се фактором 50 на сваких 15 минута, и не размазују крему, па изгледају као неко чудовиште од блата када претерају. Иначе, бледолики не могу да поцрне само могу да поцрвене и изгоре.
      Мало да окренемо на шалу!!!

    29. DIKI каже:

      Ja sam pisao šta se događa sa bledolikim skvo na Jadranu, jer sam kao Beograđanin službovao na moru 13 i po godina. Beograđankama su gaće spadale još na železničkoj ili na aerodromu, burazer u njegovo društvo iz 61 bloka su se ljutili a onda došlo njih 14 (ejjj bre Srbine 14 komada) išli u Trst pa da svrate kod svog…..Kada su videli svoje kalašture šta rade, ljudi mi se lepo izvinili. Otada prođe jedno 30 godina, možda 2-3 više, ali ja sam i dan danas za njih “naš ćoek“. Istina je ubojitija od mača. Teško je ako ćemo pravo i lagati, stalno moraš dumati gde si šta lupetao, ovako teraš kako jeste i nema greške. Naporno je biti lažov a ja sam lenj.

    30. Rile каже:

      Велики савет Америчких Индијанаца (1927.)

      Бели људи, који покушавају да нас направе по сопственој слици, хоће да будемо, како то они зову, “асимиловани”, увлачећи Индијанце у мејнстрим и уништавајући наш начин живота и наше културне обрасце. Они верују да бисмо требали бити задовољни као они чији концепт среће је материјалистички и похлепан, што је веома различито од нашег пута.

      Ми хоћемо слободу од белог човека радије него да будемо интегрисани. Ми нећемо неки део естаблишмента, ми хоћемо да будемо слободни да одгајамо нашу децу у нашој вери, на наш начин, да можемо да ловимо и пецамо и да живимо у миру. Ми не желимо моћ, ми не желимо да будемо конгресмени или банкари, ми хоћемо да будемо своји. Бели човек каже, постоји слобода и правда за све. Ми смо добили “слободу и правду” и због тога умало не бејасмо истребљени. Ми то нећемо заборавити.”

    31. DIKI каже:

      Ja stvarno mislim da nikada neće zaboraviti. A ni oprostiti.

    32. Rile каже:

      Ја желим и надам се да неће…

    33. Rile каже:

      Црвени Облак (1870.)

      1868. бели човек је дошао и донео неке папире. Нисмо могли да их прочитамо и они нам нису рекли шта је заиста било унутра. Ми смо мислили да је договор да се помери тврђава и да престанемо да ратујемо. Али када сам стигао у Вашингтон, Велики Отац ми је објаснио да су ме преводиоци преварили.

      Ја сам сиромашан и го, али сам поглавица свог народа. Ми не желимо богатство, али желимо да подижемо своју децу исправно. Богатство нам добра неће донети. Не можемо га понети на онај свет. Ми не желимо богатство. Ми желимо мир и љубав.

    34. Rile каже:

      Гос-н Орле омакло ми се, тако су ме учили и тако сам навикао, а и ја сам од млађе гарде… од скоро сам се уверио да једино старији ипак знају много више од нас млађих, не сви старији…. да углавном нису имали подршку и нису имали мошнице за тако нешто…мада све је то у домену шта би било кад би било… Срби су једини творци било чега овде и једини који то плаћају….

    35. Бобан за Царевину Србију каже:

      Батали критичара, еће пула итд видиш да је опет променио име.

    36. Варсамелеон каже:

      Оног тренутка кад уништимо НДХ и сваку клицу из које би она у будућности могла нићи, Хрбине.

    37. Варсамелеон каже:

      Зар ти још ниси нањушио пресвученог усташу?

      Побогу!

    38. Milos каже:

      Ма полако брате, ево није лош коментар од Зине доле о усташком уживању током коришћења ножа – онако полако боцкање до постепеног заривања у месо, а ја уживам натенане да рашчлањујем на просте чиниоце док не доведем ствари до краја.

    39. Варсамелеон каже:

      Не вриједи то са њима. Они логику, аргументе, истину не признају. Са њима треба само агресивно. Одмах шаку у чело или метак, зависи од случаја до случаја. Велике су то кукавице.

      Сам кажеш да смо у односу на њих у сталној дефанзиви. Ево, и сам то чиниш. Он те напада глупостима, ти се браниш истином. Ти у плочу, он у клин. Не вриједи то. Њима само и константно треба Ј Е Б А Т И МАМУ ХРБСКУ. Са добрим добро, са марвом „марвински“!

      Поздрав.

    40. Milos каже:

      Ех пријатељу, не радим ја ради њих то, него ради нас. Много сам људи по Србији срео који не разумеју или можда неће да схвате подмуклост усташа. Имаш два типа усташа. Први тип је обична кољачка сировина и са њима иде као што кажеш: метком, ножем, секиром… А други тип је веома перфидан, зао, лажљив и понекад заводљив за многе наивце по Србији. Да су Срби отпорни на ове лукаве први показатељ би био да рецимо не купују по усташким Идеа радњама – многи купују. Ја када видим да иду и младе мајке са дечицом по тим радњама одмах ми припадне мука. Када проговорим о томе гледају ме ко теле у шарена врата или типа са изразом „ај не сери и не смарај“. Зато није довољно бити само прост са њима. Ипак смо јбга на лажном братству и јединству имали две Jуге – подмукла бре створења.
      Поздрав.

    41. SlavenMilanov каже:

      „“ај не сери и не смарај““ ….

      – „čest usklik u sevdalinkama“ !!! ;o))

    42. моћни Џо Јанг каже:

      Аман… безбели! :)))

    43. Milos каже:

      Да ли можеш да ми објасниш коментар, пошто га схватам доста негативно? А баш и нисмо имали конфликта.

    44. SlavenMilanov каже:

      Daleko bilo !!!

      nije ispalo kako treba – ti si rekao da je ovo često reakcija na tvoje pokušaje da živim zombijima objasniš da treba da se probude i progledaju – a ja, nespretno, htedoh samo potvrditi to tvoje iskustvo – ličnim ?? (zato i stavih „osmeh“ na kraju)…

      Izvini ako je zvučalo onako kako ne treba i kako nisam mislio !!!
      Pozdrav i svako dobro !

    45. Milos каже:

      Извини, мало сам осетљив на ову тему, нисам био сигуран о чему се ради. Увек су ми у мислима грозоморне сцене из разних докумнетараца, књига, фотографија, прича прживелих… На јутјубу има о томе доста, а број прегледа је занемарљив у односу на нови Цецин, Цуцин или Цицин спот. Још у коментарима се мале балаве усташе исмејавају и онанишу (фигуративно речено) по злоделима њихових дидова… Дође ми да отворим мали конц логор за мале балаве усташе и да их лично боцкам ножем…
      Поздрав друже!

      п.с.
      добар си ти, него сам ја сас кратким фитиљем

    46. моћни Џо Јанг каже:

      …“ АМАН, чест узвик у севдалинкама…“

      Стих из једног хита Рамба Амадеуса… Треба бити генерација у истом социјалном окружењу одрастања па укапирати виц из прве…:)))
      Најбоље је погледати КО ти реплицира, па ти и не треба објашњење!
      Дубоко диши и САМО ГРУВАЈ! :))))

    47. Milos каже:

      Моја грешка, у праву сте.

      Поздрав.

    48. SlavenMilanov каже:

      mali konc logor ? ti si ipak dobra duša….

    49. Milos каже:

      Добро, немој тако, то је за почетак, док не у’ватим фазон…

    50. Варсамелеон каже:

      Слажем се да због несвјесних, неотрежњених, заведених и неинформисаних Срба треба писати што више истине, па макар се та истина „непосредно“ писала овима којима истина као истина и није битна. Него се мени само учинило да ниси провалио да је промијенио ник, а што ми је сада јасно да јеси.

      Што се два типа усташа тиче, такође се слажем. Примјер: Бранимир Главаш и Иво Јосиповић.

      Поздрав.

    51. DIKI каже:

      Za tvoju informaciju, IDEA je praktično pukla. Ne gledaj samo jedno ili dva prodajna mesta, moraš ih na oku imati većinu. Skupi, prljavo da mere nema, neljubazno osoblje. Samo ih politika drži u igri a ko bi je i kupio? Na Srpsku pamet ne računaj mnogo, ovde je važnija viša sila. A viša sila kaže da sledi surova tržišna utakmica,ona za koju su mislili da će važiti samo za Srbe, Ruse, arape i sličnu sirotinju. Zanimljivo je kako Italijani, Nemci i ostali koji na tržištu nešto znače bukvalno vrište, oni bi na Rusko tržište opet. Putin će reći: “Može“ a onda ide lista uslova. Simpatično, kada tržišni zakoni njih udaraju oni bi da se igraju socijalizma. Naravno, mi Putina nemamo a opet, on nam je sve. I nije igra reći.

    52. Rile каже:

      …двосмислено, тросмислено….треба схватити…мука је то… ;)

    53. Варсамелеон каже:

      Ви Хрби сте чинили најмонстрозније злочине у свијету у посљедњих 100 година. Ви Хрби, на челу са поглавником Туђманом, изазвали сте рат на просторима бивше Југославије. Ви Хрби ћете КАД-ТАД одговарати за све злочине које сте починили и да поједете сва Г О В Н А која сте изасрали. Према томе, не пореди америчку комуњару Милошевића са усташким поглавником Туђманом, ОГРОМНА ЈЕ РАЗЛИКА…ХРБИНЕ!

    54. Бели Орао каже:

      Мора да си помешао лончиће. Официри нису чинили злочине. Слободан Милошевић мније претерано веровао војсци и то га је скупо кошиутало.

    55. Варсамелеон каже:

      Који ти бјеше претходни ник, Хрбине? :)

    56. Бели Орао каже:

      Русија.

    57. Виде Даничић каже:

      А шта ћемо са чињеницама да су католички „свећеници“ учествовали у геноцидном клању Срба у логорима, да је фра сотона Мајсторовић управљао логором и да постоје докази да је и сам Степинац вршио клање Срба у Јасеновцу.

      У сваком случају, Степинац је све знао о логорском геноциду над Србима и никада није подогао свој глас осуде геноцидног злочина и никада није узео у заштиту ни једну једину србску главу…

      Машала, синови тисућљетне културе, заиста сте доследни у својој геноцидној монструозности

    58. ladno pivo каже:

      gde su ti dokazi da je Stepinac licno klao?
      kazes POSTOJE
      GDE SU?

    59. Михаило каже:

      Онај ко наведе на злочин и благослови злочинца много је већи злочинац од тог кога је благосиљао

    60. ladno pivo каже:

      Nece biti da je tako.

    61. Варсамелеон каже:

      Мени си ти такав какав јеси, Хрбине, највећи доказ да је Степинац лично клао Србе. И због тога, Хрбине, има да вам Ј Е Б Е М О МАМУ ХРБСКУ и то веома брзо!!! Једина ти утјеха може бити то да ми Срби нисмо монструми као ви Хрби, па ћемо вас, на за вас лакши начин, послати Богу. На нама је да вас Њему пошаљемо, а Он нека вам суди…Хрбине!

Коментари су затворени.