Прочитај ми чланак

Више од половине грађана Русије и Грузије сматра да је Стаљин одиграо позитивну…

0

БЕЗМАЛО 70 ОДСТО СТАНОВНИКА РУСИЈЕ РАСПАД СССР СМАТРА „ЛОШИМ ДОГАЂАЈЕМ”

 ИСТРАЖИВАЊЕ Pew Research  на територији Совјетског Савеза показало је да се Стаљиново наслеђе данас доживљава као нешто добро, а да мало ко има лепу реч за „лидера перестројке” Михаила Горбачова.

Истраживање је показало да 58 одсто грађана Русије сматра да је Стаљин у историји одиграо позитивну или „у основи позитивну” улогу у историји.

Исто мисли 57 одсто становника Грузије.

Испоставило се такође да 69 одсто становника Русије распад СССР сматра „лошим догађајем”

Московски истраживачки центар ФОМ утврдио је да деловање таљина у Другом светском рату позитивно оцењује равно половина грађана Русије, а да је још 32 одсто сматра „делом позитивном, делом негативном”.

229 коментара “Више од половине грађана Русије и Грузије сматра да је Стаљин одиграо позитивну…

  1. ЏЕРОНИМО каже:

    Neki biografi ističu da ga je otac suviše tukao, tako da je oguglao od batina,pa ga niko nikada nije video da se zaplakao. Zbog toga je gajio mržnju prema ocu ali je prezirao i majku jer se pričalo, a i sam je podsvesno verovao da je on njen vanbračni sin.
    Odatle potiču njegove karakterne osobine koje su mu donele crnu slavu jednog od najokrutnijih ličnosti u istoriji.
    E sad , da li vas ova priča podseća na jednog malog „Hitlera iz našeg sokaka“?
    Razlika je jedino u tome što je ovaj naš ipak samo surogat „velikog“ Staljina. Jer mora se priznati da je Staljin pereveo Sovjetski Savez iz feudalizma, direktno u modernu – atomsku eru.
    A ovaj naš obrnuto: on nas vuče pravo u feudalizam , ili bolje reći u neokolonijalizam, a bogami vrlo je moguće i da nestanemo kao oni Crnomorski Hazari…

    1. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      јел се тремин ..ovaj naš“ односи на Тита или ав?

    2. ЏЕРОНИМО каже:

      Na AV-a naravno!
      Usput: ove godine ću prvi put da odem 25. maja u Kuću Cveća. Jer je definitivno svakom normalnom, ko je živeo u Titovo vreme jasno da je Tito bio genije u odnosu na ove kokošare i jajare koji dođoše posle njega!

    3. Милош Ђукановић каже:

      Даће Бог да се и ти ускоро придружиш твом миљенику Титу! :))) Чека те да му донесеш штафету.

    4. Lazar каже:

      Отићићеш код тате а мрзећеш му сина.

    5. Lazar каже:

      Слажем се, уништавао нас је перфидније и брже него ови његови пионири што су сад на власти. А и ти би извесно да ти дају прилику као и твој саговорник комесар балегар.

    6. Еееј каже:

      „pa ga niko nikada nije video da se zaplakao“

      Овај „наш“ мали Хића, додуше, не плаче јавно али зато редовно цмиздри, кука и пренемаже се пред целим народом путем медија.
      Остале констатације су мање-више тачне.

  2. grebak grebić каже:

    Класично сондирање неуких! Све је увек било боље! Ми сваки дан чујемо и читамо како је код нас било боље за време Швабе Амброза! Народ је неук и забораван. Било које параметре да узмете и мерите разлика је огромна. Примери:
    Телефон је имало 1% становништва (насеља од неколико хиљада становника често нису имала један телефон). Кола су била ретка на улицама, а данас немате места за паркинг (фића је био цар на улицама, а данас га неби нико возио). Од 0 до 40% станова су имали ЕВЕНТУАЛНО купатило, данас 99%. Београд је имао јавна купатила, данас их нема. Интернет није имао нико, данас има свако.
    Амброз је живео луксузније него било који цар, а владао је једним убогим, сиромашним, осакаћеним народом кога је преполовио што изазивајући Швабе, а што убијајући од идеолошко неподобних до својих ратних сарадника.
    НЕ ВЕРУЈМО НИКАДА СОНДИРАЊУ НАРОДА ВЕЋ СТАТИСТИЧКИМ ПОДАЦИМА И КОМПАРАТИВНИМ МЕТОДАМА.

    1. Т. Горски каже:

      Те твоје методе имају једну круцијалну мањкавост.
      Зашто ниси отишао мало дубље у прошлост па упоредио неке раније периоде са периодима које спомињеш?
      Какве ли би тек тада резултате добио.
      Немам ја намјеру бранити тииииту нити се он може одбранити због онога што је учинио срБском народу но поређења о стандарду онда и сада која правиш су лаичка.

    2. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Су ти то подаци са Марса или из твог болесног мозга?

    3. Lazar каже:

      опет свађа подстанара.

    4. Велика Mетла каже:

      Изазивали швабе???!!

    5. Lazar каже:

      Де си психо, признај да ти је комесар најомиљенији подстанар.

  3. Владица каже:

    Највећи херој свих времена од постанка света је Стаљин.Убијао је погане швабе,крв им швабску отровну погану….И заслужио ореол највећег вође свих времена.Убијао је псине нацистичке немачке у милионима.Крв швабска се лила у хектолитрима на плодну руску земљу,а њихова телеса су нађубравала руске степе.И јопет да се деси исто да руси (а ко ће други,)демолирају земљу зла, немачку и да једном заувек нестане са мапе света.

    1. grebak grebić каже:

      Лајк за највећу глупост која се може извалити. Шта иначе и очекивати од Коџиног ученика!

    2. Негрутин каже:

      Који, од вас петорице магараца, је дао лајк?

    3. Аца Тодоровић каже:

      Никога Стаљин осим Руса, није убијао. Швабе су убијали руски генерали а Стаљин је потписивао договоре и са Хитлером и са Стаљином и са Титом и са Рузвелтом. Немаца је страдало само 6 милона а Руса је страдало 25 милиона у другом светском рату. Преко 16 милона Руса је страдало у логорима смрти а 8 милиона у борбама. Па ти види које више изгинуо и због чега.

    4. Т. Горски каже:

      Ал си се испроваљивао „свака ти част“.

    5. Аца Тодоровић каже:

      Матори удбашу не кењај. пољуби јевреје у задњицу.

    6. Т. Горски каже:

      А што да их ја љубим?
      Нисам ја опсједнут њима него ти па ти онда заврши ту ствар око „љубљења“.

      Ето ти аргумената „матори удбашу“ и слично!

    7. felixfaber каже:

      Gresis Aco,
      Pobio je brdo jevreja u tzv „zaveri jevrejskih lekara“ i desetkovao Tatare na Krimu ,što raseljavanjem,što streljanjem.

    8. Аца Тодоровић каже:

      Не грешим ја ништа, побио је и Јевреја и Немаца, али је највише побио Руса. Ја сам изнео податке за Русе колико је страдало за време његове владавине.
      Вид ко су били Стаљинови министри и које управљао привредом за време Стаљина, па ћеш видети и коме је Стаљин служио.

    9. felixfaber каже:

      Tvoj komentar iznad počinje „Nikoga Staljin osim Rusa nije ubijao“
      Pa sam te malo ispravio.

    10. Аца Тодоровић каже:

      Навео сам да су швабе убијали руски генерали и војници а не лично Стаљин.
      Стаљин је одговоран за смрт оних које је он наредио да се ликвидирају а највише наређивао је да се ликвидирају не пожељни Руси и ако је право чистке међу јеврејима.

    11. felixfaber каже:

      Pa nije ni Hitler ubijao lično,ni Tito,već njihovi podanici.

    12. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ниси изнео ништа, инзео си проамеричку пропаганду која пљује Стаљина и ништа друго…

    13. Gloria Mundi каже:

      Kakva proamericka propaganda ! Bio je psihopat i pred kraj zivota, imao je na raspolaganju deset spavacih soba i niko nije, ni od najblizih, znao u kojoj ce da zanoci.

    14. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Јесте проамеричка пропаганда. Иначе, ретко је да неки велики лидер, председник, владар нема неку умну бољку…

    15. Gloria Mundi каже:

      E, tu se slazem. Upravo aktualni nas Gospodar, koji bas i nije veliki lider, to potvrdjuje.

    16. Lazar каже:

      и ти си овде нека врста лидера … свих лудака

    17. Lazar каже:

      Ма да, проклети Американци, комунизам им однео милионе живота а Руси се развили и умножили више пута. Каква си ти далабу

    18. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Имаш демографију пре и после СССР-а па упореди…

    19. Lazar каже:

      Да поредимо демографије у размаку од једног века. Сјајно младићу.

    20. Велика Mетла каже:

      Ти упоређујеш американца и Руса? Американац бити значи припадати једној територији,држави,која се тако назива! А бити Рус значи припадати једном оригиналном народу,једног језика,углавном и једне вере,и наравно територији! „американац“нема ни свој језик(по чему би га неко препознао,или дефинисао)нити своју веру,а Рус има и свој језик и своју веру! Американца,аустријанца,швајцарца,аустралијанца,канађанина,босанца,црногорца,ни по чему не можеш упоређивати с Русом,Грком,Италијаном,Мађаром,Турчином,…..итд! Американца можеш упоредити с швајцарцем,канађанином,аусталијанцем,босанцем,црногорцем јер нису народ,него групација појединаца изведених из једног народа,нације!

    21. Lazar каже:

      Бато, стави ђозлуке па читај шта пише, нисам ја тај који је упоређивао већ твоји истомишљеници.

    22. Велика Mетла каже:

      Ма да, проклети Американци, комунизам им однео милионе живота а Руси се развили и умножили више пута. Каква си ти далабу

    23. Lazar каже:

      Не стоји ти да се правиш луд, прочитао си одговор на коментар без урачунатог коментара на који сам одговорио. То је као кад би рекао боксеру у рингу, што бијеш човека.

    24. Lazar каже:

      Ма не знаш ти а ни Руси не знају. Ова чета лудака мала али одабрана је упућена. А ти дај доказ да си Аца Тодоровић а не Бан Сјао Пинг.

    25. Сашо каже:

      А богами ни Чечени нису баш добро прошли .

    26. felixfaber каже:

      Tačno.
      Čak i ona sitna sibirska plemena, naročito Tunguzi , mada su oni ogroman narod jer su Mandzurci pripadnici Tunguza i saradjivali su sa Japanom.
      Pa ih je koliko toliko kaznio,ostale je sebao Mao.

    27. Сашо каже:

      Углавном су дебело платили сви они који су сарађивали са окупатором,зато је и остао толико популаран и дан данас међу Русима и Грузинима.

    28. Gloria Mundi каже:

      Staljin je bio olicenje Orvelovog Velikog brata.. Od svih diktatora, koji su dosli na vlast posle Prvog svetskog rata, Staljin je bio “ najuspesniji „.Za vreme njegove vladavine, zivot je izgubilo oko 20 miliona ljudi . Po meni, bio je isto, ako ne i vece zlo od Hitlera.

    29. Бели Орао каже:

      Стаљина запад напада, а то му дође сумњиво.

    30. Велика Mетла каже:

      Да,знамо,за усРаше је Стаљин био веће зло од Хитлера,јер није допустио усрашама,и осталом смећу које је било заједно с Хитлером у нападу на Русију(тадашњи СССР),да пљачкау гас и нафту руску. Стаљин би био добар,као Ходорковски,да је допустио да му германска гооовна пљачкају нафту и гас! Тек тада би Стаљин био „по мери“! Али………..,заХебали сте се,а и опет ћете да се заХебете!

    31. Gloria Mundi каже:

      Metlo, iako sam sebi naredila da sa tobom ne komuniciram ,napravicu iznimku (namerno hrvatski izraz, posto sam po , tebi ustasa ). Elem, za vreme vladavine ovog zlotvora, od oko 20 miliona ljudi koji su izgubili zivot, 14,5 je umrlo od gladi, milion je pobijeno, zbog politickih “ grehova „, a barem 9 miliona je proterano ili zatoceno u gulazima.
      PS Za razliku od nekada lepih i uljudnih tvojih komentara,koje sam rado citala, pretvorio si se u nekulturnog, vulgarnog i punog mrznje coveka, ciji komentari izazivaju gadjenje. Sta se desilo? Druzenje sa kaplarima ? Steta :((((

    32. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Молим за тачан извор вашег навода у вези 20 милиона жртава

    33. Lazar каже:

      Молим за тачан извор твог навода да си Србин.

    34. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Већ сам одговорио, тачан извор је у згради општине…

    35. Lazar каже:

      Ето, и његов извор је у згради завода за статистику Руске федерације.

    36. Велика Mетла каже:

      Те западњачке бестидне лажи о 20 милиона побијених Руса од стране Стаљина задржи за себе! НЕМА ШАНСЕ да ме у то можеш убедити,поготово кад је та „прича“дошла из знамо добро чије „кухиње“! А да је у то време требало ууубијати њих који су као либерали,демократе,левичари,издајници слажем се потпуно! А ти,око моје,за моју мржњу не брини! И на крају,НИГДЕ нисам написао да си ТИ усРаша! Него да се ниси можда препознала? Јер језик иде тамо где зуб боли! Да,за западњаке и оне који их подржавају у њиховим вековним и бестидним лажима,преварама,ратовима,пљачкањима,окупацијама,ууубиствима сам вулгаран,одвратан,несој,џукела,пун мржње….,и шта ти год падне на памет,а за поштене ,нормалне,људе сам,макар се трудим бити,поштен!

    37. Сашо каже:

      Па госпојо мудинић да је Стаљин којим случајем био на месту ћопавог прдежа хрвати би данас живели само у Загорју,код Стаљина није прлазило замена дреса 45те.

    38. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Доказ за ту цифру молим.

    39. Gloria Mundi каже:

      Citaj, Kmesare….ima toliko toga.

    40. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја сад питам вас, на основу чега заступате ту тврдњу.

    41. Велика Mетла каже:

      Пишу извори са запада,а пошто је запад иначе познат у свету по истини,онда не можеш да сумњаш у то! Ма пусти молим те! Западу је мајка лаж,а отац обмана!

    42. Lazar каже:

      Бато, јел си био некад у Русији. Јел си причао са било којим Русом? Јел си некад гледао руски дневни, научно популарну емисију, слушао њихове историчаре. Није запад момак него они, они то тврде већ деценијама а култ Информбироа постоји још САМО у Србији.

    43. Lazar каже:

      Боље тврдњу него спрдњу

    44. Сашо каже:

      Где госпојо мудинић има толико тога љепог за читати,код фрањеваца?

    45. Lazar каже:

      Доказ да си Србин молим

    46. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Рођен у Србији, од оца Србина и мајке Српкиње , крштен у православној цркви, матерњи језик Српски, остале детаље износим ако се уживо сретнемо.

    47. Lazar каже:

      Ти доказе тражиш овде, онлајн а своје дајеш уживо. Наравно, уопште ниси некоректан.

    48. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Пртиватне ствари и ствари мог личног идентитета нормално да могу да покажем само уживо.

    49. Lazar каже:

      Не то није нормално јер факат да ли си Србин или не није само приватан онда кад се представљаш као комуниста. Ти од самог почетка у сваком дијалогу уређујеш ствари онако како теби одговара.

    50. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја своје рекох, ја знам ко сам, све остало уживо…

    51. ЏЕРОНИМО каже:

      Dva najveća zla za čovečanstvo su Komunizam i Nacizam. Stim što je Komunizam opasniji jer je – podmukliji!

    52. Милош Ђукановић каже:

      ахахахахах. па до пре неки дан си величао ТИТА. Благо нама с твојом памећу.

    53. ЏЕРОНИМО каже:

      Najgluplji komentatori su oni koji stvari posmatraju samo crno-belo. A tu izgleda spadaš i ti. Stvari nikada nisu crno- bele već slojevite i višeznačne.
      Tito nije bio iskreni komunista Dokaz: na njegovoj nadgrobnoj ploči nema komunističkog simbola –
      petokrake.Piše samo Josip Broz Tito 1892- 1980,
      Komunističku ideologiju je samo iskoristio da dođe na vlast.
      Tita i dalje veličam jer nikada nećemo bolje živeti nego što smo živeli u njegovo vreme!

    54. Милош Ђукановић каже:

      Цркотино матора, ти си и даље у заблуди да се у Југославији добро живело зато што је економија била јака, тј. зато што је социјализам био добар као економски систем. Не, не. Живели смо привидно добро јер смо 1948. окренули леђа СССР-у. Погледај како се живело у земљама Источног блока! Умирали су од глади. Тако би исто било и код нас да нам запад није давао кредите, које и дан данас враћамо. Тај систем је створио масу нерадника, измишљала су се радна места. Убијен је предузетнички дух код становништва.

      Шта ћемо са чињеницом да је црногорска нација измишљена доласком комуниста на власт?! Знаш ли да су неки комунисти предлагали да се Босна подели између Србије и Хрватске. Али, јок, ћопави Загорац је одлучио да БиХ буде република! Ко је ударио темеље независном Косову?! Управо Тито и СКЈ, Уставом из 1974. године. Државе Србије тих година уопште није било на Космету. Косово је као АП имала малтене иста овлашћења као републике унутар СФРЈ. Колико је слободомислећих људи завршило у затвору, јер су износили критике на рачун комунистичке диктатуре?! Зашто је Борислав Пекић константно трпео прогоне?! Тако су пролазили многи интелектуалци.

      На Титов гроб могу само да се измочам, што би рекли Македонци! :)

    55. ЏЕРОНИМО каже:

      Kada nemaš argumente onda vređaš i laješ kao seocka džukela.
      Neoboriva je činjenica da smo u vreme Tita živeli bolje nego pre njega i nego što ćemo ikada živeti posle njega.
      Veliš živeli smo bolje ali samo PRIVIDNO.
      Danas većina živi loše i to je surova stvarnost, a ti ćeš verovatno reči da je i to samo PRIVIDNO.
      Tvrdnju da smo živeli bolje ali samo PRIVIDNO objašnjavaš time što smo se zaduživali.
      Mnogo manje je on zadužio državu za 35 godina svoje vladavine, nego ovi majmuni što dođoše posle njega. Da li je to jasno?!
      Dalje lupetaš : šta bi bilo da je bilo. Da nam Zapad nije pomagao itd … Pa u tome i jeste Titova veličina kao državnika što je umeo da drži balans između dve strane i da iz toga izvlači korist za narod i državu.

      Dalje, Politviro KPJ je odlučio da BiH nema uslova da bude republika; ona će biti autonomna pokrajina u sastavu Srbije, jer Srbi u BIH čine skoro polovinu njenog stanovništva. Tako su koncipirane i buduće odluke AVNOJ-a .
      I šta se onda desilo?
      Na tri dana pred Drugo zasedanje AVNOJ-a u Jajcu stiže delegacija BiH: na čelu delegacije , šef Rodoljub Čolaković (Srbin) Đuro Pucar (Hrvat) i Avdo Humo (musliman). Njih trojica u u razgovoru sa Titom, Kardeljom, Rankovićem i Đilasom, dakle Politbiroom CK KPJ, energično zahtevaju da BIH odlukama AVNOJ-a bude proglašena samostalnom (šestom) republikom DFJ, ravnopravnom sa ostalim republikama.
      I Tito prihvati predlog!
      Dalje , na Brionskom Plenumu od 25 delegata, 13 su bili Srbi. I svi su glasali za smenu Rankovića!
      Dalje Ustav iz 1974 takođe izglasan uz pomoć Srba!
      Toliko da ne misliš da je za sve kriv Tito.
      A Pekić? … Tja… dobar pisac ali loš političar. Inače nebi izgubio od pokretne cisterne fekalija alijas Šešeljuge, na izborima u Rakovici!

    56. Милош Ђукановић каже:

      Нисам ништа спорно рекао. Ти јеси матора комуњара, шиптарољубац. Ти си ионако једном ногом у гробу… То је чињеница. Ускоро ћеш се придружити твом вољеном ћопавом Загорцу. Питање је само у ком кругу пакла ћеш га срести. Можда нећеш бити те среће! :))

      Погледај овај видео мрцино стара. https://www.youtube.com/watch?v=9tBQ5K2-sWE Ту ти је све објашњено. Разбијен је мит како је југословенска економија била успешна. Постављам ти питање, ако је тај економски систем био добар, зашто се срушио као кула од карата?! Зашто?! Чим је пао Берлински зид, западне земље нису имале интересе да дају финансијска средстава Југославији. Она је од самог почетка била на климавим ногама!

      Теби недостаје СФРЈ и социјализам, јер се у том систему ништа није радило. Људи су долазили на посао, испијали су кафе, водили празне разговоре по канцеларијама, излазили раније с посла. Нема тога више, то време је прошло. Заборави да ће се икада вратити. Том паразитском систему је дошао крај!

      Што се тиче Пекића, он је увек био доследан у свом антикомунизму, национализму. Један је од људи који су обновили рад Демократске странке. Он јесте изгубио од Шешеља, то је тачно. Коста Чавошки је предлагао да ДС те 1990. не излази на изборе, јер нису спремни, јер су се избори одржавали у тако рећи немогућим околностима. Због тога је касније и напустио ДС, и основао Српску либералну странку.

      Знам да је међу комунистима било и Срба, то је тужна чињеница. Зато сам и рекао да је краљевина СХС, касније краљевина Југославија морало енергично да се бори против њих. Против те црвене куге није требало имати милости. Да смо приступили 1941. Тројном пакту, врло је вероватно да бисмо се са њима успешно обрачунали. Гурну нас британска служба у рат, искористила је наивност наших будала, и после се десило то што се десило.

    57. ЏЕРОНИМО каже:

      Sve što si naveo možda nekako i prođe ali o ekonomiji za koju uporno tvrdiš da se morala raspasti – nisi u pravu . Ante Marković je bio pri kraju uspešnih reformi ali su ga raszbojnici i razbijači među kojima je istaknuto mesto imao i Milošević su ga u tome osujetili i oterali.
      Kažeš da su carovali neradnici i lenčuge. Da , da… bilo je toga mada za sebe znam da sam krvavo radio da bi zaradio platu. Lenčarenje u surovom kapitalizmu se ne može ni zamisliti nego te privatnik najuri dok si rekao britva.
      Tadašnji sistem je bio human.Zakoni o radu su bili suviše liberalni . Ljudi na rukovodećim pozicijama su morali da trpe neradnike. jer ako ga oteraš, odmah si stvorio socijalni problem.
      Srbi komunisti su bili internacionalisti i umesto za nacionalni borili su se za klasni interes, a sve u skladu sa parolom : „proleteri svih zemalja – ujedinite se“!
      Naravno da je 27. mart bio poguban za naš narod, ali njega NISU organizovali komunisti!
      I naravno da bi bilo bolje da su u ratu pobedili četnici , jer tada za Srbiju nebi postojalo ni šiptarsko ni bošnjačko ni hrvatsko pitanje.
      Ali – nažalost nisu! I to je ono što im se nikada ne može oprostiti!

    58. Милош Ђукановић каже:

      Добро, да ли је то по теби било нормално?! Измишљање радних места која никоме нису требала?! Зашто је држава гледала да запосли већи број запослених него што је тржиште захтевало? Не кажем да су сви били џаболебароши, али, нажалост многи јесу! Било је и неких људи који чак нису ни долазили на посао, њихово име је било на платном списку, а примали су плату потпуно нормално! И сад ти реци да је такав систем био одржив на дуже стазе! Не знам да ли си гледао филм „Полтрон“?! Најбоље је приказана та социјалистичка „идила“. Тужно је само што су многи тада били слепи….

      Анте Марковић је увидео да је договорна економија утопија, и да је такво стање неодрживо. Покушао је да спроведе одређене реформе. Међу првима је предложио приватизацију, слободно тржиште….

      Држава треба да донесе јасне законе о раду, треба да кажњава оне послодавце који не поштују закон. Све остало није у државној надлежности. Држава је лош послодавац, и не треба да се меша у пословање неког предузећа.

    59. ЏЕРОНИМО каже:

      Danas se takođe izmišljaju radna mesta eda bi se zaposlila svekolika partijska mašinerija picoustog. Takođe danas ima više poltrona nego u vreme socijalizma. Pa zar ne vidiš kolko se namnožilo tih nesrećnih botova koji poltronišu picoustom da bi dobili sedvič i sok i možda neku crkavicu u gotovom.
      Pa i danas ima mnogo SNS aparatčika koji su zaposleni samo fiktivno, platu primaju a na posao – ne dolaze.
      Dovoljan ti je primer „brata po materi“ picoustog, koji je zaposlen u Zavodu za izradu novčanica, a kažu da ga na poslu vrlo retko viđaju…

    60. Милош Ђукановић каже:

      Измишљају се, то је тачно. И то управо кочи Србију, тај паразитски систем, фиктивна радна места. Међутим, сада немамо много предузећа која су под контролом државе. Сети се само како је било тада, или током деведесетих година, пошто смо до 2000. имали неку врсту социјализма. Примера ради, један мој комшија је радио у „Соко штарку“. Знаш ли само колико је слаткиша доносио? Што својим укућанима, родбини, комшилуку?! Ништа наравно није било плаћено. Да не говорим какво је стање владало на пумпама НИС-а…. Страва и ужас. Сада су то Руси средили, од највећег губиташа, фирма је постала веома успешна.

    61. Милош Ђукановић каже:

      Што се тиче саме Југославије, никако се није смело дозволити да БиХ буде посебна република, већ је требала бити подељена између Србије и Хрватске. На источну Босну (Подриње) смо сигурно могли рачунати. Источна Херцеговина је требала бити део Црне Горе.

      Уколико су већ правили другу Југославију, зашто Бугарска није била део те државе?! И Димитрије Љотић је говорио да нема Југославије без Бугарске. Бугарска се јесте окренула Стаљину, али, ни Тито се није трудио да их убеди да се приклоне нама.

    62. Сашо каже:

      Ви загребани волите хитлера то није спорно и птице на грани то знају госпојо мудинић.

    63. Gloria Mundi каже:

      Mrzeo je Jevreje, a poludeo je kada se njegova kcer Svetlana , koju je obozavao, zaljubila u Jevrejina.To je ovog nesrecnika, kostalo zivota. Zaista je bio jedan od najvecih zlotvora u svetu.

    64. felixfaber каже:

      Tačno,zbog toga je Svetlana i pobegla u Ameriku.
      Ljudi prvo treba da shvate ogromnu mržnju Gruzina prema Jevrejima,koja je i danas veoma razbuktana zbog Sakashvilija.

    65. Велика Mетла каже:

      Побегла,а? У јеееее,како то допусти Стаљин? А говорили сте како су границе биле затворене херметички! Одлучите се,да ли ћете западњачким лажима веровати,или здравом разуму!

    66. felixfaber каже:

      Ja nisam pričao o granicama niti o totalitarnom društvu.
      Drugi su,pogrešio si.

      Izvori su čudo i treba biti oprezni,jer svaki hronicar ih piše sa emocijama,ponekad strahom,ponekad ličnom promocijom, ponekad kao sredstvo medijskog rata…
      Naravno da će ga zapad ocrniti,a isto tako sovjeti hvaliti.
      Zato se izvori moraju pažljivo proučavati.
      Jer što Sherlock Holmes kaže:
      „Odbacite sve nemoguće i ono što ostane,koliko god neverovatno bilo,istina je.“

    67. Gloria Mundi каже:

      A, i Trocki se u Meksiku dosta opustio. Zaveo je Fridu Kahio, iako mu je Diego pruzio gostoprimstvo. Trocki i Bakunjin su mi veoma zanimljive licnosti. Verovatno si citao, ali ako nisi, preporucujem odlicnu knjigu “ Bakunjin „, autor Natalija Pirumova. Pozz.

    68. felixfaber каже:

      Ali mu je baš zbog opuštanja Mustafa Golubić došao glave.
      Čitao sam i to slučajno,proučavajući veze Bakunjina i Nikole Pašića.

    69. Велика Mетла каже:

      А ти си гарантована проводаџисала код његове кћерке и тога „несрећника“?

    70. Gloria Mundi каже:

      Ovo je poslednji put da mi se obracas, a i ja tebi, nistarijo bolesna. https://www.youtube.com/watch?v=ExpWkm9roAg

    71. Велика Mетла каже:

      Нећеш ти одлучивати кад ћу ти се обраћати,него ЈА! А ти читај ако ти воља,ако ти није воља онда не читај! Просто!

    72. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Какав је био Стаљин и шта је све радио не бих да коментаришем, јер нисам довољно упућен. Међутим слажем се са тобом да он није никакав херој каквим га овде проглашавају и нема баш неке посебне заслуге за ликвидацију немачке војне силе. У самом почетку рата, Стаљин је дуго одбијао да поверује да га је Хитлер напао. Месецима пре напада Немачке на СССР, Стаљину су стизали обавештајни подаци који су му најављивали да се Немачка спрема за напад. Упркос томе Стаљин није ништа предузео да припреми црвену армију за одбрану. Чак је издавао наређења да се никако не провоцира Хитлер било каквим припремама црвене армије. Зато је СССР у самом почетку операције „Барбароса“ претрпео огромне губитке. Читаве дивизије црвене армије су се предавале Немцима, па је зато рат био и у каснијим фазама толико крвав на источном фронту. Из овога се може закључити да је Стаљин својим катастрофалним вођством довео СССР до ивице провалије. Да се на време спремила црвена армија, хитлерове снаге не би ни прешле границу СССР ако би га уопште и напале. Милиони живота совјетских грађана би тиме били сачувани. Праве заслуге за победу у Другом светском рату има херојски народ тадашњег СССР, као и генерали, официри и војници црвене армије, а не Стаљин. Стаљин је био фактор ометања одбране. Смењивао је врсне војсковође и чинио грешке које је и сам Хитлер чинио и због којих је Хитлер на послетку и изгубио рат.

    73. Аца Тодоровић каже:

      Немци су му чак и сина Јакова Џугашвилија заробили и када затражили од Стаљина да га размене за заробљеног немачког официром, Стаљин им је одговорио да нема сина који се зове Јаков. Стаљинов син је убијен у немачком логору.

    74. felixfaber каже:

      Ne,nije tačno.
      Tražili su da zamene Jakova za zarobljenog Feldmaršala,a Staljin je rekao da nije lud da zameni potporučnika za feldmaršala.
      Jakov je u logoru imao povlascen tretman i umro je od dizenterije.

    75. Аца Тодоровић каже:

      Јаков му је био син, а не само каплар или потпоручник.
      Како ће неко ко не брани своју породицу да брани државу ?

    76. Лав Јеленовић - БИП каже:

      То је тада био пример свима. Сви су били дужни да бране земљу без обзира на личне губитке. То је требао да буде пример и Слоби чији син се шепурио по Србији у време бомбардовања уместо да је први отишао да брани земљу и то доле на Космету.

    77. felixfaber каже:

      Secam se kad sam krenuo u rat,i pakujem se ,a na TV Marko priča ,iz Grčke,kako učestvuje u nekim auto trkama.
      Nikada to neću zaboraviti.

    78. felixfaber каже:

      Pa i princ Djordje je bio sin kralja Petra I pa se borio sa ostalom vojskom i bio tretiran kao i svaki drugi pripadnik vojske.
      Tako se ispravno radi jer svaki vojnik je nečije dete.
      Ne pada mi na pamet da branim Staljina,ali činjenice su činjenice.

    79. Gloria Mundi каже:

      Pa, ni Staljinov drugi sin Vasilij, nije prosao bolje. Postao je alkoholicar, od cega je i umro. Bio je u senci svoga oca, jednako surov, slabija varijanta oca, u cijoj je senci ziveo.

    80. Сашо каже:

      Био је пилот госпојо мудинић ваши дедеке је засипо бомбама код Стаљинграда.

    81. Gloria Mundi каже:

      Hajde, bre bosancerosu glupi nosi se u PM !

    82. Сашо каже:

      Република Срска госпојо.

    83. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Ја сам читао негде да је одбио размену. Наводно када је заробљен фелдмаршал Паулус, Хитлер је понудио размену стаљиновог сина за Паулуса. Наводно је Стаљин то одбио речима: „не пада ми на памет да разменим једног фелдмаршала за обичног каплара“ Ваљда је Јаков био каплар. Не знам да ли је ово измишљотина, али ако је тако, то му је био ваљан потез. Остале ствари је требао да препусти онима који су били способнији у тактичком смислу од њега.

    84. felixfaber каже:

      Upravo tako,samo je Jakov bio potporučnik.
      Nije izmišljotina.
      Dokumentovano je.

    85. Лав Јеленовић - БИП каже:

      Нисам знао шта је по чину, али далеко је био испод Паулуса у рангу.

    86. felixfaber каже:

      Zanimljivo,lajkujem ti,refresujem,a lajka nema.
      U stvari,nema pola lajkova koje stavih.
      Čudno.

    87. felixfaber каже:

      Isak Dojcer u knjizi „Staljin“,kaže da je posthumno unapređen u por. Na kraju rata.

  4. mare каже:

    Rusi su mnogo duzni Serbima sto su im na vlast doveli tita koji je sproveo genocid nad nama.

    1. grebak grebić каже:

      Лајк, али са малом исправком: Нису Руси довели Тита већ Стаљин, а Стаљин није био Рус. Маршал НЕ-Рус средио Русе, а Маршал Не-Србин средио Србе. БРАВО БРАЋО! Личимо једни на друге у глупости, али и у памети!

    2. Аца Тодоровић каже:

      Тита на власт су поставили јевреји-масони а Стаљин је у Напуљу у јуну 1944 у присутству Черчила и Тита потписао да ће после рата у Србији бити монархија, једино не знамо шта су се Стаљин и Тито после тога договорили у Москви. Стаљин је знао да је Тито обичан шпијун, али није хтео да се супроставља Јеврејима и Енглезима, јер су му они омугућили владавину.

    3. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Доказ?

    4. Спира каже:

      хохохо па ти си неки историчар, јер ти имаш доказа да је све како ти кажеш.

    5. Lazar каже:

      Дај ти документ да си Србин.

    6. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Рођен у Србији, од оца Србина и мајке Српкиње , крштен у православној цркви, матерњи језик Српски, остале детаље износим ако се уживо сретнемо. Извод из матичне књиге рођених, држављанство и днк-анализу можеш да видиш само када се видимо уживо…

    7. Lazar каже:

      Е видиш, исто тако може да ти одговори свако коме си поставио једнак захтев. Дакле, захтеви су ти коректни колико и ти сам.

    8. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја више од овога на интернету не могу да ти одговорим, рекао сам, уживо да се видимо па да ти потврдим…

    9. Lazar каже:

      Јасно је шта си рекао, хтео сам то и да напишеш. Хвала.

    10. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А ти си као спреман да своје податке и идентитет изложиш ризику?

    11. felixfaber каже:

      Malo da se umesam.
      Ja odavno izložio sve.
      Ne verujem da će se neko usuditi.
      Čak sam i sliku bio stavio i pisao pod punim imenom i prezimenom,ali disq.us mi sebao nešto,pa pišem pod starim nikom,,stavljam link svog bloga na kojem su mi kućna adresa i telefoni, video klipovi,diplome,ma sve.
      Pa ko želi,neka izvoli.

    12. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја рецимо на fb-у уопште не водим политичке дискусије, само овде и на youtube-у, ко хоће да сазна ко сам, нек ме упозна лично, тако ми је лакше…

    13. felixfaber каже:

      Ja na fb kacim samo zajebancije i gole žene.
      Ali imam i stranicu na kojoj se nalazi ono sa čim se bavim.
      Kovacevic Antiquities.
      A evo i blog
      [email protected]

    14. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Са којим антиквитетима радиш? Ја сакупљам одликовања, плакете и милитарије

    15. felixfaber каже:

      Najviše praistorija,antika i srednji vek.Od numizmatike do oružja.
      To mi profesija.
      Ali donesu svašta,evo juče ,na primer, doneli mi retku keramičku medalju okovanu u tanko srebro iz 1916. ,Neka austrijska za usluge.

    16. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја од најстаријих одликовања имам Орден Св. Саве V реда

  5. Аца Тодоровић каже:

    Народу преко медија се испира мозак и убеђује у оно што одговара властима, које су постављене од јевреја-циониста.
    Укључите јавну кућу РТС и видећете само успехе издајника Вучића и Николића. Иста је ситуација и у Русији већ скоро 100 година. Све што ради власт, помоћу медија се убеђује народ да је све то добро за народ.
    За време јеврејског слуге Стаљина, страдало је скоро 50 милиона православних Руса и власти у Русији су убедили народ да је то добро за њих.
    Можемо ми да сматрамо и да мислимо шта хоћемо, али не чињенице говоре да је сваки комунистички вођа био зло за свој народ, чак веће зло од сваког фашистичког вође.

    1. SlavenMilanov каже:

      Biće da ti bolje znaš od Rusa šta i kako je dobro za njih same?
      O

    2. Аца Тодоровић каже:

      Е мој Славене, ја сам глуп и не знам ништа јер сматрам да за Србе није добро да страдају Срби, да са Русе није добро да страдају Руси, док сте Ви који сматрате да је и за Србе и за Русе најбоље да страдају Срби и Руси паметни све знате.
      Ко је Русе убедио да је добро што је страдало 50 милиона Руса? Или ко је Кинезе убедио да је добро што је под Мао це Тунгом страдало готово пола милијарде Кинеза?
      Погледај само данашње време у Србији. Вучић је убедио народ да је добро што су смањене пензије и плате. Можда тебе није убедио, јер ти је смањио пензију, али милион не запослених и пола милиона радника и пензионера који имају мање плате и пензије од 25.000 дин, јесте убедио.
      Иста је таква ситуација и са Русима и Кинезима, па и појединим Србима који мисле да је добро што су њихови сународници страдали.
      Народ прихвата оно што му власт каже здраво за готово и то ништа није чудно.
      Предлажем ти да прочиташ протоколе сионских мудраца, у њему је све лепо написано како манипулисати са народом.

      Јевреји су лепо простудирали народ и видели да народу свако зло можеш нанети а онда га лепо убедити да је то зло учињено за њихово добро. Управо то што ти тврдиш да је добро што су Срби и Руси страдали, да би остали Срби и Руси живели у благостању, је потекло од јевреја.
      Нигде не каже да је добро за Србе и Русе да страдају јевреји. Немци, Хрвати или Шиптари већ је добро да Срби и Руси страдају.
      Јевреји тачно знају како народ уништити и још их убедити да је то добро за њих.

    3. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Јеси глуп, јер мислиш да си препаметан када ти као знаш да су Руси обманути и да Руси не знају своју историју, статистику, и ко влада у Русији.

    4. Спира каже:

      Извор: fakti.org

      све је јасно да се ради о пропаганди

    5. Lazar каже:

      Комесаре балегаре, сјаши нам са српске каре

    6. SlavenMilanov каже:

      Opet ti sa milionskim preterivanjima i izvrtanjem činjenica? Shvati bre da Srbi i Rusi nisu stradali zbog Srba i Rusa nego, mahom, zbog EBENIH GERMANA i ostale okupatorske gamadi..
      Aman bre više..

    7. Аца Тодоровић каже:

      Јесу Срби страдали и због Германа, Јевреја, усташа, енглеза, али су највише страдали и још увек страдају због Срба издајника односно комунистакомуниста и безбожника који радили и даље раде за наше непријатеље. Погледај само колика су нам гробља. Од када су безбожници преузели власт, Србија је постала држава мртвих.
      А ли су веће зло комунист или Германи и англосаксонци, довољан је податак да је преко два милиона Срба отишло код наших вековних непријатеља да пристојно живе. Процентуално далеко је већи број Срба разболело и у умрло који су остали да живе у Србији, од Срба у дијаспори.
      Захваљујући Стаљину који намерно није хтео да брани руски народ, фашисти су убили 16 милиона цивила, 8,5 милиона војника и још 3,5 милиона је страдало у немачким логорима. Јеверји и Германи су свој циљ остварили, убили су скоро 30 милиона Руса православаца, али то сигурно не би успели да није било Стаљина или бар да је Сатљин одмах мобилисао народ у борби при против фашиста. Стаљин не само да је омогућио фашистима и јеврејима да ликвидирају Русе, већ је и сам правио чистке и ликвидирао . Посебна је прича колико је Руса икао и Срба због лоше економске ситуације, разболело и умрло за време владавине безбожника комуниста.

    8. Lazar каже:

      Ало човек, не дирај комунисте. А немој ни усташе, ускоро су они на херојском тапету ове екипе из Губеревца што се острвила на тебе.

    9. Lazar каже:

      Ово су написали Руси колико си и ти Рус

    10. grebak grebić каже:

      Лупаш ли лупаш! Чип ти ради перфектно! Јевреји-ционисти само извиру из твог мозгића. У чланку се не говори о личностима већ о схватању данашњег народа тј народног лудила и незнања. Иста је слика и код нас и код других народа. Не може неуки народ судити превејаним политичарима. То није никада било нити ће бити. Векики Сократ је пре више од 2000 година био мудрији од 99% данашњег народа. Ти си доказ за то!!!

    11. Аца Тодоровић каже:

      Ајде изађи мало из јеврејске задњице и погледај свет око себе. Како су тебе јевреји-масони убедили да су они добри, тако су и јевреји-масони убедили Русе да је добро што је страдало 50 милиона Руса.

    12. Т. Горски каже:

      Извини али имам утисак да си мало „одлепио“.

      Поставиш једну глупост и неистину генерисану у западним обавјештајним службама и онда на том темељу градиш слику која је најобичнија глупост.

      То показује да си брзоплет и дозвољаваш себи да судиш о историјским догађајима и личностима о којима изгледа знаш само из западних „демокраЦијских“ извора.

    13. Аца Тодоровић каже:

      А коју сам то глупост и неистину пооставио?
      Ви безбожници, нападате ме са јеврејским триковима. Уместо да ме било шта демантујете и докажете да нисам у праву, називате ме душевним болесником.
      Ево цитираћу ти из протокола Сионских мудраца:“ Илузија ће бити тако голема, да ће избећи њиховом поимању. они који то буду видели сматраће се душевним болесницима“,
      Ето сам се откриваш да радиш за јевреје. Уместо да ми било шта демантујеш ти ме називаш душевним болсениоком. пре ће бити да сте Ви који служите јеврејима душевни болесници, него МИ који видимо какво нам зло јевреји наносе.

    14. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      А ко нам гарантује да нас ти не обмањујеш? Управо по јеврејским методама? Пошто одавно не верујеш да неко овде може да изнесе став из срца и душе, без злих намера, како онда да верујемо теби?

    15. Аца Тодоровић каже:

      Написао сам која је јеврејска метода. То је оно што Вас неколико радите да без икаквог деманта, називате,оног који износи чињенице , душевним болесником.
      Јеврејска метода је и „дрште лопова“ . Сва лукавства су потекла од њих. Ја износим чињенице, а душевним болесником називам само оне који ме вређају а не нуде никакве чињенице ни доказе.

    16. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја те сад не називам именима, ја те питам шта нама гарантује да нас ти не обмањујеш?

    17. Lazar каже:

      Чибе комесаре балегаре

    18. Т. Горски каже:

      Тодоровићу ти си „луд човјек“, „опсједнут“ и нико озбиљан неће да расправља са тобом јер ваљаш такве глупости да је заиста испод части са таквим човјеком расправљати на такав начин о озбиљној теми каква је ова.

    19. Бели Орао каже:

      Отприлике да Брка није толико крив као што приказују. Лењин је лично био против да он буде наследник, ипак овај је успео. Лењин је заговарао да Русија пређе на ћирилицу, а Стаљин није дао. Успео је да полети у свемир и још много тога. Немој да падаш на западну пропаганду, а оцрњавање Стаљина је учинио Запад који истовремено уздиже Чеду.
      Ипак да будео реални. Треба упоредити време од на пр. `45-70 и `91-данас, односно напредак и срозавање. Народ је некад имао макар мало наде и радио је…Дакле без великих жртава ништа.

    20. Аца Тодоровић каже:

      Стаљин је умро 1953 године, а у свемир Руси су полетели 1969г, али све једно и да је Стаљин био жив сигурно би улагао и дозволио полетање у свемир. Полетање у свемир Руси дугују руским научницима а не државницима, али чињеница је да нам Руси још увек не дају праву слику Земље из свемира.
      Зар се не чини да је Стаљин био као и Милошевић? Милошевић се наводно представљао као патриота а омогућио је Хрватима, Муслиманима и шиптарима да се наоружају а наша војска и полиција није смела да их дира.
      Чињеница је да је Стаљин у својим чисткама лишио живота 20 милиона Руса.
      Чињеница је да је Стаљин потписао споразум са Хитлером.
      Чињеница је да Стаљин није скоро ништа предузео да сачува 16 милиона Руса који су страдали у логорима и од фашистичког терора.
      Чињеница је да Стаљин ништа није предузео док Немци нису скоро дошли до Москве.
      У прошлом тексту видели смо да се Стаљин сукобљавао са руским генералима. Око чега су се могли да се сукобљавају, осим око одбране Русије. Русију су одбранили руски генерали и војници а не Стаљин.
      Генералу Жданову Стаљин је одузео чин јер није хтео да врати орден који је добио од Чеде.
      Од свих комунистичких вођа Тита, Лењина, Стаљина, Маоа, прављене су култ личности, а иза себе имају само страдање народа над којим су владали.

    21. Бели Орао каже:

      Руси су полетели у свемир 12. априла 1961. Не браним ја много Брку, али питање је шта би ми радили.

    22. Аца Тодоровић каже:

      Исто би било, јер брка није ни био на нашој страни.
      Тити је био пуко филм после десанта на Дрвар, јер није веровао Енглезима,који су му слали помоћ у оружју али не и у људству, па је отишао код Стаљина да га зове да дође да истера Немце из Србије. Немци био се и тако повукли из Србије због пада Берлина, само је Стаљин у послао војску да очисти Србију од четника. Да Руси нису ушли у Србију за пратизане се не би ни чуло.

    23. felixfaber каже:

      Prilikom napada na Drvar Tito je već par dana bio na Visu.
      To je jedina pogrešna procena Skorcenija.

    24. Спира каже:

      ти веррујуш у десант на Дрвар???

    25. Бели Орао каже:

      Био је Десант на Дрвар, али је питање где је био Челе (ко натера Шесту личку да спашава….)
      Не знам на шта мислиш у вези са скупом ценом. Ништа није скупо да би се ишло напред. Руси ће опет да прегазе Европу, али ће овај пут тако да је омекшају да ће да се ушетају.
      Такође лет у свемир није скуп. Замисли да ти неко каже немој да једеш пет година да би као нешто кренуло. Друго је што су лажови на врху па им више нико не верује. Без обзира шта мислимо о комуњарама они су знали да организују рад. То да ли је Чеда радио на распаду Југославије са својим менторима, то је једно, ми смо му дозволили, али да је доња екипа маестрално организовала петолетке и рад то је друго.
      Што се људства тиче, још једном понављам, питање је колико је Стаљин побио Руса, учили смо једно, али то је Берлинска школа. Ако је он Русима добар шта ми има ту да судимо.

    26. Спира каже:

      Како је уопште могуће да титови крвници преживе 6 од 7 дефанзива на територији НДХ??

    27. Бели Орао каже:

      Знаш ти то, шта ту има да се прича. Мислимо слично. Чеда се углавном млатио наше кадрове и командовао послушницима. Његов последњик је био фашиста јунгенд Доланц. Ј. су нам и оца и мајку. Прелазе на виши ниво.

    28. felixfaber каже:

      Kolaboracionizmom.
      Imamo memoare Koče Popovića i Velebita koji to potvrđuju.

    29. Спира каже:

      превише скупа цена

    30. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Данас 50 милиона, сутра 75, само повећаваш цифру, хоћеш ли једанпут изнети изворе или ћеш константно спиновати америчку пропаганду?

    31. Lazar каже:

      Ајд ти наведи изворе за број побијених Срба у Јасеновцу смраде комунистички. Захваљујући теби и твојима није побројано ни десет посто жртава.

    32. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      700000

    33. Lazar каже:

      Прво, неки немачки извори далеко превазилазе ту цифру. Друго, можеш ти да кажеш и два милиона али ако не дозволиш бројање жртава то је шиптаризам … они нас вољу али да нас кољу.

    34. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ко брани бројање? Кад си ти мене чуо да ја браним да се изброје и цео терен поново прекопа и да коначно добије један адекватан и веродостојан комеморативни центар/музеј?

    35. Lazar каже:

      Твоји идеолошки идоли су не само бранили него и закопавали и бетониране никад побројане јаме. Пази, ти можеш да будеш и неонациста и кажеш да немаш ништа против Јевреја па и да си сам Јевреј али колико то има смисла, то је друга ствар.

    36. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Прво, немам идола, друго, да је власт прикривала злочин то знам и осуђујем, и зато не бежим од тога да се темељна истрага покрене.

    37. Lazar каже:

      Пре свега то није био злочин него геноцид. Друго, кажеш комунисти ти нису идоли, не бежиш од тога да су прикривали геноцид над Србима, ајд још да ми кажеш да ниси комуниста и да од сутра ту лепиш било који само не комунистички или усташки ник … и ја ти онда кажем АВЕ СРБИНЕ.

    38. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја јесам комуниста, али не онај типа идолопоклонички…

    39. Бели Орао каже:

      Ово нема везе са овом темом, него се ешто сетих.
      https://www.google.rs/search?q=tito+vojna+dela&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj6nePIiPDTAhXFA5oKHeZPBswQsAQIJw&biw=1024&bih=648#imgrc=fOR8EN2wskRuAM:
      Прва књига је најбитнија. У њој се говори само о борби са четницима….То можеш да нађеш од војних пензоса, а има и по бувљацима.

    40. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Кака је књига?

    41. Бели Орао каже:

      Углавном документа.

    42. Бели Орао каже:

      Професор Србољуб Живановић је још као млад написао све то … ипак до сада је побројано мислим негде око 90,000. То би требало да буде државни пројекат.
      Живановић је методама израчунао да је било можда и око милион људи…
      https://www.youtube.com/watch?v=xPK6hGrYsBc

    43. felixfaber каже:

      Imam ja izvor, u dve sonde je profesor dr Živanović utvrdio donju granicu na 750.000,znači terenskim radom koji mu je naprasno obustavljen.
      U svom radu je to napisao samo za one zakopane,spaljene i bačene u Savu je procenio na još do 250.000.
      Demografiju je odbacio jer poslednji popis bio je 1931.,sledeci je trebao biti 1941.,ali nije obavljen,tako da su demografski podaci koje neki izdajnici forsiraju potpuno nepouzdani.
      Sve ostalo su nagađanja.

    44. Lazar каже:

      Потпуно је небитно да ли процениш цифру на сто хиљада или два милиона. Нагађање је нагађање како си лепо написао. Е зато су комунисти кочили пописивање жртава а овамо објављивали управо нагађања да би смирили стотине хиљада или боље рећи милионе Срба којима су тамо најмилији страдали. Знао је црвени србомрзачки олош да без тога де факто неће бити процесуирања Хрвата и Хрватске.

    45. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Лењин је тражио увођење латинице а Стаљин није дао.

    46. felixfaber каже:

      To je tačno.
      Čak nije ni petokraku uveo on,već Staljin.
      A za to postoje dokazi,ukucajte na google sovjetske novčanice iz 20-ih godina,na svakoj je centralni grb svastika.Cak je bio i amblem crvene armije, isto imate na Google.Sve na sajtovima aukcijskih kuća.
      Doduše ne kao nacistička svastika,već slovenski kolovrat.
      Imate Google pa proverite.

    47. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ако мислите на ово http://www.kramola.info/sites/default/files/any_images/d30dcc95cd28.jpg , то вам је из периода фебруарске владе Керенског, а ово је из РСФСР http://moneta-russia.ru/upload/banknoty/1919-10000-rubl.jpg , овај грб је установљен 1918. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/36/Emblem_of_the_Russian_SFSR_%281918-1920%29.svg/600px-Emblem_of_the_Russian_SFSR_%281918-1920%29.svg.png , ова инсигнија http://ic.pics.livejournal.com/dimdim1979/48747463/60302/60302_600.jpg је исто из ртаних периода Црвене армије, али је веома кратко била у употреби, а уосталом, свастика је прастари симбол, има га и на свештеничкој одећи https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOxfw4ghh8CUR2XdXsNGf7dm9jrTLcFqWQI2fD7Bowc4n3-cLA чак сам видео примерке и у нашем музеју СПЦ

    48. Lazar каже:

      Бато за тобом плаче Губеревац

    49. Еееј каже:

      Нисам досад видео ове слике, занимљиве су, мада знам да свастику није измислио Хитлер.
      -Много има тога што се не може наћи у историјским уџбеницима, доста је лажи на све стране, а како време одмиче схватам да је најтеже доћи до истините слике о временима која су прошла а о данашњим лажима ћемо тек у будућности нешто сазнати, док ће много тога остати под велом тајне.
      -Знао сам нпр.да је Хитлер пред крај рата регрутовао Украјинце, балтичке народе, Пољаке, чак и Русе (а о Хрватима и Муслиманима да не причам), али нисам знао да је у својим редовима имао и доста полу-Јевреја, Индијаца и црнаца (вероватно из Камеруна) и то од самог почетка рата.

      https://m.youtube.com/watch?v=Oe6qtsemKdM

      https://m.youtube.com/watch?v=_DEdgWWSBAI

      https://m.youtube.com/watch?v=IUoOJEidm2o

      https://m.youtube.com/watch?v=FJLVLdaxz3Y

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Emil_Maurice

      https://m.youtube.com/watch?v=qTYSv_YQOVo

      -Двадесети век је дефинитивно најзанимљивији за изучавање, треба му посветити макар целу школску годину завршних разреда основних и средњих школа,како би се бар донекле разумела садашњост.

      -Поделе које су се тад створиле трају и дан-данас, да је памети и добре воље, овом темом би се бавиле непристрасне научне институције ове државе (којих нема) и помогле да се стави тачка на ово историјско поглавље због којег као народ не можемо да постигнемо договор и неки вид помирења, као што је то добрим делом учињено нпр. у Републици Српској.
      -Руси и Срби су највише страдали у протекла два светска рата, у Русији је доста урађено на помирењу унутар руског народа, ваљда ћемо и ми Срби коначно схватити да је то и нама потребно а не да нам вечито други кроје капу и гурају у међусобне сукобе зарад властитих интереса.
      Поздрав.

    50. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Суштину си рекао, поздрав :)

    51. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ево, ово је рубља из 1919. http://moneta-russia.ru/upload/banknoty/1919-02-rubl.jpg

    52. Lazar каже:

      Да, он се борио за Русе и православље безбожништвом и тамањењем Руса ко Павелић за Србе. Ујко, проваљен си

    53. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Стаљин никада није био јеврејско-ционистички слуга нити је за његово време стррадало 50 милиона Руса. Ти не излажеш чињенице, ти покушаваш да обманеш читаоце и да и Србе и Русе начиниш будалама. Ниједан комунистички вођа није био веће зло од нацистичких, фашистичких, и наравно КАПИТАЛИСТИЧКИХ КОЈИ СУ ПОБИЛИ ВИШЕ ОД ПОЛОВИНЕ СВЕТСКЕ ПОПУЛАЦИЈЕ А ТИ КАО НАЈВЕЋИ ПОДРЖАВАЛАЦ И ЛОБИСТА КАПИТАЛИЗМА И ИМПЕРИЈАЛИЗМА ТУ ЧИЊЕНИЦУ КОНСТАНТНО НЕГИРАШ!

    54. Аца Тодоровић каже:

      У Другом светском рату, док је на власти био Стаљин, страдало је скоро 30 милиона Совјета, од чега 16 милиона цивила, 8,4 милиона војника и 3,5 милона совјетских заробљеника. Поред тога у разним чисткама Стаљинови комунисти су убили 20 милиона Руса.
      https://sr.wikipedia.org/sr/%D0%96%D1%80%D1%82%D0%B2%D0%B5_%D1%83_%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%BC_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC_%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83
      А на овом линку, шинко мој погледај који су све жидови били и у Лењиновом и у Стаљиновом министраству, па онда нешто кажи коме сатанисти-комунисти служе.

      http://www.novi-svjetski-poredak.com/2013/07/03/gospodari-komunizma-komunizam-je-100-zidovski-izum/

    55. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Бројка од 20 милиона је нереална, јер као прво, у Стаљиновим чисткама страдао је комунистички кадар, претежно онај екстремни/анархистички, и јеврејско-реакционистички(троцкистички).
      Тај линк што си дао, не мора бити тачан, јер је то чисто текст са етикетама, без извора и навода, пропагандни антикомунистички памфлет.
      Комунисти немају везе са сатанизмом.
      Комунисти, они прави, служе народу, а комуњаре своме џепу/дупету.

    56. Т. Горски каже:

      Тај Тодоровић је „опсједнут“ а са таквим не можеш изаћи на чистац јер нема аргумента којега је он у стању прихватити.
      Зар не видиш да је потпуно „излудео“?
      Поздрав !

    57. Lazar каже:

      Ма јест, опседнут човек, Стаљин је био фин момак који је обожавао Русе. Иако је одавно исељен из Русије и проглашен за самога нечастивог, овде и даље има присталице. То није нимало чудно рекло би се јер нема Стаљин Кућу смећа у најлепшем делу Москве већ Броз у најлепшем делу Београда. А где је тако нешто ту је и клан адекватних смећара.

    58. Т. Горски каже:

      „Благош нама, благош нама“,
      па такве стручњаке као вас неколицина, нема ни Русија.
      Само што су ови завјереници преузели све у своје руке па вам не дају приступ руском народу да и њега убиједите у ваше прдљавине и булажњења.

      Да би неко схватио „Стаљина“ и „Стаљинизам“ морао би имати много више у глави од тебе и сличних паметњаковића који распредате о историјским ктретањима и друштвеним „законитостима“ а не знате одакле сте шупљи.
      Ви сте се нашли да судите и просуђујете о времену када је било „бити или не бити“.
      Е да ми је само знати гдје и код КОГА покуписте толику памет па сте паметнији и од оних које наводно браните.

      Кад буде ријеч о тииити онда се јави, можда се и сложимо око нечега, но око овога се не слажемо јер једноставно нико нема ваљане аргументе којима би недвојбено показао да је Стаљин крив за зло које је задесило толико народа па и Русе, а критике за страдање упутите ономе ко је то страдање узроковао и ко по свијету шири подлу антируску пропаганду а не Стаљину.

    59. Lazar каже:

      Коми, коми, још си у коми

    60. Lazar каже:

      Твоји извори су нереални, комесар има своје… он завлачи руку дубоко у свој црвени шупак и самог Пол Пота ће извући

    61. Спира каже:

      како је Стаљин дошао на власт???

    62. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Смакао конкуренцију и засео.

    63. Lazar каже:

      Разлика између комунизма и фашизма је само у томе што фашизам удара на друге народе док комунизам удара само на сопствени народ и уништава га изнутра. Русија је пре комунизма била убедљиво најјача сила света у сваком погледу а где је била за време и данас после њега? Ајде подмукли усташо, пали.

    64. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ако је била најјача сила на свету пре социјализма, зашто је онда Русија губила у првом св. рату? А после социјализма Русија је остала прва сила по атомском наоружању. Друго, народ у Русији није уништен изнутра, остао је најправославнији и изузетно конзервативан и обазрив, а и мудрији.

    65. Lazar каже:

      Да је Русија губила у Првом светском рату комунизам у њој никада не би победио. Лењина и комуњаре су убацили Немци не би ли срушили Русију и тако је избацили са фронта у чему су и успели. Шта Русија има од атомског наоружања? Њега има и Пакистан и С.Кореја па немају леба да једу. То да је руски народ најправосланији одакле си узео, са википедије такође? Колико Руса знаш да тврдиш тако нешто? Ај бато немој више да се брукаш.

    66. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Русија јесте губила у Великом рату, народ много трпео због рата, тако да је то највише допринело избијању револуције. Русија има итекако од атомског наоуржања, јер је он гарант безбедности једне државе, управо зато запад не сме да се усуди да дира С.Кореју(народ тамо не гладује), да је СФРЈ развила атомско наоружање, а могла је, данас би ствари биле много другачије. И Руси јесу православнији, само погледај колико тамо људи иде на литургије, колико је крштено, и колико се нових цркава подиже и колико се старих обнавља, тако да немој ти да се брукаш.

    67. Lazar каже:

      Ти подаци су само теби познати јер историја каже другачије. Не постоји ни један руски историчар чак који неће да потврди тај конспиративни део тврдње али нема везе, ти си Рус исто колико и Србин. Ако народ у С.Кореји не гладује, што бегају ко пацови преко границе и бивају убијани ко зечеви? Што не смеју да изађу из сопствене земље? Ма какви, извини, Пакистан и С.Кореја су оличења животног стандарда а онда иде Етиопија и чаушескова Румунија. Ти си краљ а не бољшевик. А о православљу говорити са комунистом као о јудеизму са нацистом.

    68. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ја сам Руску историју учио од Руса историчара. Србин јесам, делимично сам то доказао а ко хоће више информације нек искаже жељу да се видимо и да уговоримо сусрет, Народ у С.Кореји не гладује, нити бегају, а ти који наводно као побегну па се онда жале западним земљама су заправо јужнокореански глумци. Ја јесам комуниста, али и Србин православац, ако је теби разговор сдамном бесмислен, што самном уопште трошиш време?

    69. Lazar каже:

      Па и са убицом се рагзовара а нарочито онда кад тврди да је невин. Учио кажеш, ау да није Ломоносов? Од ког историчара Руса, дај једно име? На том западу бато имаш ресторане које их отварају, иди тамо па им продај те приче. Цео свет зна да их набадају на бајонете сваки дан кад покушају да збришу јер тамо раде за дваест долара. Или ти знаш неки њихов производ конкурентан на тржишту? Мрзе Америку? Бато сва техника им је америчка само што користе компјутере из деведесетих година. Дај бре немој зајебаваш.

    70. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Алексеј Тимофејев

    71. felixfaber каже:

      Nije gubila, otvoreni su izveštaji sa fronta i to nemački,nemci su bili u defanzivi i potplacivali Kerenskog i ekipu za nemire.
      Tako su cara doveli u situaciju da se bori i na unutrašnjem frontu.

    72. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Е ту је такође један кључ, Керенски има једну одговорност, а Лењин другу…

    73. Lazar каже:

      Ето а горе си тврдио да су губили рат. Одлучи се, ти или историја?

    74. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Сви фактори су укључени

    75. Сашо каже:

      „чак веће зло од сваког фашисичког вође“,Ацо сад претера.

    76. felixfaber каже:

      I Hitler je bio vodja nemačke partije rada (NSDAP).
      Fašisti su bili jedino Musolini i Franko.
      Više mi dosadilo da ljudi brkaju nacizam i fašizam.
      Kao što brkaju nacionalizam i šovinizam,pa je nacionalizam silnim spinovanjem postao nešto loše,a u stvari je plemenita stvar.

    77. Lazar каже:

      за сопствени народ јесте, то су статистичке чињенице. Броз је побио много више Срба од Хитлера а такође и Стаљин Руса. То још једино није јасно ситним провокаторима и малоумницима попут ове будале изнад који је натакарио петокраку Путину и натакарио би је и Дражи јер има мозак ко изненађење у киндер јајету.

    78. Сашо каже:

      Али ми нисмо њихов народ тако да су којим случајем добили тај рат Мусолинијеви фашисти и Хитлерове нацистичке хорде верујем да се ни ти ни ја неби ни родили.

    79. Негрутин каже:

      Нико овде није квалификован да оцењује Стаљина и његово време.
      Ако га Руси цене и признају за великог Вођу, у чему је проблем?
      Шта би смо ми сада, да будемо већи Руси од Руса?
      Руска историја је њихова ствар и то тако треба посматрати.

    80. Спира каже:

      прозападна пропаганда

    81. Lazar каже:

      Ма немаш ти појма, а ни сам Стаљин што се волео са Хитлером док није пукла тиква. То су све глупости. Како ће другачије да функционише самоубилачки мозак црвених Срба ако му предочиш истину и укинеш мазохизам?

Коментари су затворени.