Прочитај ми чланак

ВУЧИЋ ГЛЕДАО ПОЛЕТАЊЕ МИГ-a: Не дам војску! Купујемо нове хеликоптере!

0
Фото: Војска Србије

Фото: Војска Србије

Премијер Србије Александар Вучић, министар одбране Братислав Гашић и начелник Генералштаба Војске Србије генерал Љубиша Диковић посетили су у недељу на аеродрому Батајница припаднике 204. вазухоплов бригаде и 250. ракетне бригаде. Премијер је најавио куповину два транспортна хеликоптера МИ 17 или нових 171 и поручио да ће Србија штитити своје небо и свој суверенитет.

Они су после краћег састанка са командантом РВ и ПВО генерал мајором Ранком Живаком, командантом 204. ВВР, бригадним генералом Предрагом Бандићем и командантом 250. РБ пуковником Савом Миленковићем, присуствовали полетању авиона МИГ 21 из дежурног пара авиона и приказу оспособљености припадника 250. рбр.

Премијер је после тога разговарао са војницима и официрима и поручио им: „поносан сам на нашу војску и ником нећемо дозволити да нам војску укине, ни да нам је уруши“.

– Бићемо постуно оспособљени да то урадимо – рекао је Вучић новинарима на аеродрому Батајница и обавестио их да су у разговору с министром одбране и начелником Генералштаба и другим високим старешинама ратног ваздухопловства и противаздушне одбране, донете мере које ће да оснаже капацитете и ресурсе Војске.

Премијер је најавио да ће већ у четвртак влада донети одлуку да се издвоји новац за резерве делове за ловачку авијацију, нагласивши да су „све четири 29-ке и 21 спремне и увек ће бити спремне да полете када се за то укаже потреба и да штите наше небо“.

– Било је и оних који су за то да наше небо штити неко други, али Србија ће штитити своје небо и свој суверенитет и бићемо способни да то урадимо – поручио је премијер.

Извор: Танјуг

214 коментара “ВУЧИЋ ГЛЕДАО ПОЛЕТАЊЕ МИГ-a: Не дам војску! Купујемо нове хеликоптере!

  1. ултра каже:

    Мислим да у плану и стратегији употребе војске србије односно задацима највише би одговарали Канадери за гашење пожара, пар чамаца за извлачење из поплава и гомила лопата за пуњење џакова са песком за одбрану од поплава и гомила метли и грабуља да би војска могла да уради свој наменски комунални посао да чисти круг. Од којих пара ћеш да купиш два хеликоптера бедниче!! Зашто не ставе у новинама упоредну листу наоружања страдије и земаља трећег света да видимо коју то војску ми имамо. Чист пример Јемен, има већу војну силу у односу на Србију а од 1960 је углавном у грађанском рату и ратовао је против Египта и Саудијске Арабије, ал није имао демократске политичаре криминалце издајнике на власти зато је у бољем положају.

    1. him каже:

      Srbija ima prilicno veliku vosjku u odnosu na broj stanovnika (veci aktivni sastav npr od madjarske i ceske iako imamo manje stanovnika) a jemen je raspad od drzave i normalne zemlje ne zele da nalice na njih.

      http://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS?order=wbapi_data_value_2013+wbapi_data_value+wbapi_data_value-last&sort=desc

      izdvajanja za vosku su isto iznad svetskog proseka u odnosu na ekonmsku moc.

      http://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS?order=wbapi_data_value_2013+wbapi_data_value+wbapi_data_value-last&sort=desc

    2. draganche каже:

      Vojsku pravis po potrebi a ne po broju stanovnika!
      SRJ je imala 100 000 vojnika i 120 000 hilja policajaca i drzava je nekako funkcionisala!
      Koliko puta su ratovale ceska ili madjarska posle 2sv rata?
      Koje zemlje u okruzenju gorepomenituh zemlji pretenduju na deo njihove teritorije?
      Uporedi to sa Srbijom ako mozes da skontas o cemu pricam!

      Njabolje je da ugasimo vojsku a od policije ostavimo samo saobracajce posto su profitabilni a visak para ulozimo u zaposljavanje partijskih kadrova po opstinama i javinim preduzecima!!!!!!!!!

    3. him каже:

      Mi pretendujemo na teritorije hrvatske i bosne pa one opet manje izdvajaju za vosku i imaju manju vosku u odnosu na velicinu i broj stanovnika od nas.Drzave koje pretenduju na nase teritorije su slabije vojnicki od nas i sa slabijom tradicijom.

      Uzima se u obzir i ko je protivnik kad pravis vosku.Nato pakt?Pa celu drzavu da mobilises ti ne mozes da pobedis protivnika toliko mocnijeg od sebe.Razmislaj racionalno

      inace i policija je prevelika sam svetski vrh a drzava puna kriminala
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_and_dependencies_by_number_of_police_officers

      Viska para nikad nema a ono sto bi dobili treba da ide u stimulaciju nauke i privrede jer su one osnova modernih drustava.

    4. draganche каже:

      Koji smo to mi? Kada je Srbija vodila osvajacki rat? Koliko vekova je proslo od tada?
      Srbija u zadnjih 600 godina vodila samo oslobodilacke ratove tako da zajebi ti tu tvoju pricu.
      St ose tice vojski Hrvatske ona je bolje opremeljnija od nase cak i ako je ima manje mada ja ne verujem wikipediji uopste pozto je poznato da tamo svako moze da napise sta hoce. Drugo, Hrvastka je u NATO-u pa samim tim moze sebi da dozoli manji broj vojnika.
      BIH je prica za sebe i da nema Rebulike Srpske Iran, Saudijska arabija bi je vrlo brzo naoruzale tako da…

      Sto se tice stimulacije nauke i privrede idi na neku gov stranicu vlade Srbije i pronadji koliko agencija su osnovali bas u tom cilju. Milioni evra idu u te svrhe a mi smo tehnoloski na nivou Kraljevine Jugoslavije.

    5. him каже:

      Jel ovo oslobodilacki rat.Bilo pre manje od 600 godina
      http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%B1%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%80%D0%B0%D1%82_%281885%29

      To sto mi teritorije smatramo svojima ne znaci da mi ne pretendujemo na druge drzave onakve kakve su dans priznate i da se one ne osecaju ugrozenima po pitanju celovitosti i smatraju da se brane od nas.

      Ti clanci sa wikipedije imaju izvore a izvori su vojni sajtovi svetskog renomea.ako imas neke druge izvore voleo bih da se upoznam sa njima.

      Postoji razlika izmedju agencija za prodaju magle i obrazovnog budzeta.obrazovni budzet je ispod proseka.

    6. draganche каже:

      Po tebi Kosovo i Metohija nije nasa teritorija i ne treba da je oslobadjamo?

    7. him каже:

      kad sam ja to rekao?Doduse mi moramo naci nekakav nacin da nadjemo neki kompromis sa albnacima da bi ih integrisali u drzavu.Ako ti mislis da ih mozemo proterati ili ponov zavesti vojnu upravu mislim da to ne moze u ovom vremenu tako lako.

    8. draganche каже:

      Ne mislim ja nista niti bilo sta kazem ali treba pogledati kako su slican problem resile zemlje u okruzenju. Na primer hrvatska.
      Ne kazem da to treba tako odraditi ali oni imaju pozitivna iskustva.

    9. him каже:

      slusaj pre nego sto se to desilo hrvati su dobili medijski rat u svetu.imali su vukovar,srebrenicu,zepu a i to da su iz srpske krajine proterani skoro svi hrvati ili su pobegli,u republici srpskoj je bilo slicno stanje.Svet nas je uporedjivao sa nacistima i onda je mogao da zazmuri na takve stvari.

    10. draganche каже:

      Nikad ne reci nikad. Mozda se situacija u svetu promeni pa svetski mediju budu na nasoj strani ili bar objektivni.

    11. him каже:

      Tesko da ce mediji ikad da zazmure na proterivanje milion ljudi sa kosova.mada nikad ne reci nikad sto kazes…

    12. спира каже:

      какав компромис са дивљацима који подржавају фашисти из Вашинтона. Биће компрпмис наредне године када буде нестала велика Албанија

    13. him каже:

      samo se nadaj da ces tako lako istrebiti ili proterati milione ljudi.i posle zasto srbija prolazi tako lose kad ima kratkovidih ljudi kao ti…

    14. спира каже:

      А чему се ти надаш? Неће сами Срби да ударе на те дивљаке ту су у Македонци и Грци

    15. him каже:

      Njihvove vlade ne daju nikakve naznake da imaju plan da to rade u skorije vreme.Sve su to vase pretpostavke sta bi se desilo da nastupi neki vakuum sila sto se nece tako lako desiti.

    16. спира каже:

      само полако само полако

    17. him каже:

      bogme tesko da cemo mi to docekati zivi…

    18. спира каже:

      А ти ћеш први бити против јер ћеш да тражиш комромис

    19. him каже:

      Ne mozemo proterati ili pobiti milion ljudi na kosovu.Kakvi bi mi to ljudi bili?Ja sam za neki kompromis.

    20. спира каже:

      а да нећеш да им носиш слато и воду. Како су дошли тако ће и да оду са Косова

    21. him каже:

      Mnogi od njih su odavno tu i dovljno su da skoro niko u svetu nece blagonaklono gledati egzodus milion ljudi.

    22. спира каже:

      Акој свет ? мислиш на Амере Боже колико си наивно дериште Зар ти исти нису жмурили када је био егзодус Срба. Ти би да даш Србско косово дивљацима . Ако тако мислиш ускоро неће бити ни твојих малињака јер ће доћи да ти и то отму. .

    23. him каже:

      Pre oluje se desila srebrenica,progon hrvata i bosanaca iz RS i RSK i Zepa.Svet koji je dobijao vesti sa bbcija i cnn a je gledao na srbe u bosni i rsk kao divljake i nije ga interesovala njihova sudbina.
      SRbi iz hrvatske su pobegli pred hrvatima i nisu osim u nekim manjim brojevima direktno proterani od strane hrvatske vosjek u oluji i hrvati su to predstavili kao da im je milosevic naredio da beze bez razloga .
      nigde nisam rekao da cu dati kosovo.

    24. спира каже:

      Опет бешип од главне теме
      каква сребреница Мани да пишеш глупости . Лепо си написао ББС и СНН .
      све јасно да си ти покатолишени Србин и дошао си овде да провоцираш . Иди одакле си дошао

    25. him каже:

      Svet gleda bbc i cnn vise od RTS-a.Ja sam rekoa da su oni svojim izvestavanjem preneli takvu sliku o nama u svet.

    26. спира каже:

      Шта ме болу к.рац за лажи . Погледап смрадо шта си написао
      зашто сам себи сереш у уста

      Pre oluje se desila srebrenica,progon hrvata i bosanaca iz RS i RSK i Zepa.Svet koji je dobijao vesti sa bbcija i cnn a je gledao na srbe u bosni i rsk kao divljake i nije ga interesovala njihova sudbina.

    27. him каже:

      stojim iza toga.
      svet je preko cnn-a i bbcija dobio odredjene interpretacije toga sto se desava u bosni i hrvatskoj (tj da smo mi totalno zlo) zato niko nije mrdno prsom na oluju.

    28. спира каже:

      википедија, википедија, википедија, википедија,википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија,

    29. him каже:

      hoces da kzes da nije bilo srpsko-bugarskog rata te godine?

    30. спира каже:

      википедија, википедија, википедија, википедија,википедија, википедија, википедија, википедија, .

    31. him каже:

      procitaj,mozda naucis nesto…

    32. спира каже:

      Из википедија, википедија, википедија, википедија, нема шта пуно научити.

      Геноцид у Југославији 1941-1945

      Геноцид у Југославији од 1941-1945. и 1991. године (два дела), Академија за дипломатију и безбедност (2008)

      Геноцид у Југославији у светлу међународног права, Београд (1992)

      Опус Деи, Нови крсташки поход Ватикана, Ветерник, Нови Сад (2000)

      Постхеројски рат Запада против Југославије, Ветерник-ЛДИЈ (1997)

      Трилатерална комисија: Светска влада или светска тиранија, Ветерник-ЛДИЈ (1998)

    33. him каже:

      citaj spiro.knjige braco, a ne zvona i praporci sto bi rekao dositej.

    34. спира каже:

      Читам ја књиге а ти читаш википедија, википедија, википедија, википедија,

    35. him каже:

      ja ne mogu da ti donesm knjigu u kucu da ti pokazerm izvor a i nemam je uvek kraj sebe.ali imam neke dokumente na intenetu koji potvrdjuju to sto pricam na wikipediji.

    36. спира каже:

      и овде има неке књиге за читање

      http://srpskaakcija.com/2014-07-20-03-32-29/category/1-2014-07-20-03-24-13

    37. спира каже:

      википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија,

    38. C.M. каже:

      Ми не претендирамо на њихове територије јер су то наше само су под окупацијом.

    39. him каже:

      formalno gledano oni su medjunarodnu priznata drzava u ovim granicama.mi te teritorije osecamo kao svoje ali medjunardona zajednica ima drugo glediste sada.

    40. спира каже:

      Ко претендује на територије хрватске и босне? Све су то србске територије .то што ти имаш знање из историје на нивоу основаца то је твој проблем.

    41. him каже:

      Hrvatska i BIH su medjunarodno priznate drzave.Mislim da se i osnovnoj skoli to uci.Sad mozda si iz stare jugoslavije pa toga jos nije bilo.Neke stvari su se promenile 90tih po pitanju granica….

    42. спира каже:

      хахахаха па шта ако су признате је на челу те назови „међународне“ организације . Када је под патронатом Америчке хегемоније.

    43. him каже:

      I ruska federacija priznaje Hrvatsku i BIH i ne dovodi u pitanje njihove granice.

    44. спира каже:

      Која си ти дилеја све у своје време

    45. him каже:

      Hoces da kazes da Rusija ne priznaje BIH i Hrvatsku?

    46. спира каже:

      Ко је признао у име Руса?

    47. him каже:

      Jelcin i vlada koju je vodio.Putin ima svog ambasadora u obe zemlje.

    48. спира каже:

      Какве везе што имају амбасаде ? Сигурно има интереса зашто има амбасаде.

    49. him каже:

      Ambasada se ima u zemlji koju priznajes.

    50. спира каже:

      хахахахаха Зарније лакше тако шпијунирати и држати на оку чланице НАТО савеза

    51. him каже:

      Ako ti mislis da oni imaju zbog toga slobodno.Ali to nije tako.Priznali su ih oni jos pre nego sto su usli u nato.

    52. спира каже:

      очито да ништа незнаш .Па знало се да ше бити у нато дабалабо једна

    53. him каже:

      ti si legenda…kave sve kontrukcije napravis…

    54. Sasa каже:

      Ne lupaj vise i Srbija je priznata pa sta je bilo?A sto se tice Bosne,priznata je i Republika Srpska i narod u njoj ima pravo da odluci gdje hoce da zivi.Onaj ko je jači odlučuje sta je u redu i zato nemoj pametovati o nekim pravima.

    55. him каже:

      Ne lupam.Cinjenica je da Ruska federacija priznaje i hrvatsku (od 1992) i BIH (isto od 1992).Priznaju i posebnost republike srpske i podrzavaju narod al nikad otvoreno nisu rekli da su protiv njenog integriteta bar po mojim znanjima.
      Onaj ko je jaci odlucje sto je pravo i sta je legalno u medjunarodnim okvirima to se slazem.

    56. спира каже:

      БЖЕЖИНСКИ пручио : Комунизам је готов, на реду је да уништимо православље

      Православље и православни народи су једини прави
      противници глобализма. Други народи немају алтернативу глобализацији,
      па тако ни Кина нити земље муслиманског света нису у могућности да
      понуде неки светски морални пројекат.

      Русија је данас једина преостала препрека на њиховом путу ка
      успостављању власти над целим светом. Зато је главни циљ Новог светског
      поретка уништење православља. Познати амерички геополитичар Збигњев
      Бжежински види главну опасност за Нови светски поредак у православљу,
      док саветник у министарству спољних послова САД, ништа мање познати С.
      Хантингтон, пише да су Русија и њена православна цивилизација
      неприкладне за Нови светски поредак и зато ову цивилизацију треба
      променити.

      п.с И ти мени пишеш да сам за заведем неком заверама

    57. him каже:

      Bzeezinski je baraba al ajd mi nadji neke poljske ili zapadne novine koje prenose tu informaciju.Valjda on to govori nekim poljacima il zapadnjacima da ce da nas unisti…

    58. спира каже:

      Збигњев Бжежински (пољ. Zbigniew Kazimierz Brzeziński; Варшава, 28. март 1928) је пољско-амерички политички научник, геостратег и државник који је служио као Саветник за националну безбедност Сједињених Држава од 1977. до 1981. године у администрацији Џимија Картера

      тако каже википедија . Али многе ствари и сакрива .
      Ипак је цењен код Амера када је био саветник .

      И данас га цене у Америчким политичким круговима

    59. C.M. каже:

      Он је Пољак уколико сам ја мали зелени.

      Он је светлећа реклама Црног племства.

    60. him каже:

      al ti si izneo neku njegovu izjavu.mora da postoji neki dokaz da je ta izjava zaista njegova iz nekih poljskih medija ili zapdnih listova.pa valjda je on to pricao poljacima ili zapadnjacima.
      cesto se tako izmisli da je neko nesto rekao i ljudi poveruju.mozda on zaista tako misli jer znam da ne podnosi ruse i to me ne bi cudilo,al ja mislim da on nikad to nije izjavio.

    61. спира каже:

      па ти си паметан па потражи

    62. C.M. каже:

      То нема на википедији или на сајту светске банке па то није истина.
      ;-)

    63. спира каже:

      А шта би ти да Србија издваја за америчку војску
      Држи се ти малина И храни америчке војнике .

    64. him каже:

      opet ti sa ubacivanjem svojih reci u moja usta i ne shvatanjem smisla onog sto govorim.ako si ista iscitao video bi da se ja zalzem za preusmeravanje para u obrzovovanje i privredu kao prioritet jer mislim da je to najvaznije.

  2. Сале Србија каже:

    Ko би рекао да ће један текст једног коментатора толико прашине подићи… Директор Космоса губи живце, то је јасно… Чуди ме само што није лично проверио притисак у гумама и ниво уља на авиону пре полетања… :)))

  3. draganche каже:

    Uvod u gasenje borbene avijacije. Sve same lazi, lazi i nista drugo sem lazi.

    1. him каже:

      Nasi nepriljatelji su takvi da istorijska iskustva pokazuju da je avijacija uglavnom promasena investicija za nas.Nije spasila ni kraljevinu koja je imala ogromno vazduhoplsovsto a, tek nas nece spasiti protiv nato pakta sto smo videli i 99.Jedino ako nam rusi priteknu u pomoc a tad ce opet oni biti odgovrni za vodjenje vazdusnog rata jer imaju i sredstva i tehnologiju.

    2. draganche каже:

      Pusti ti tu pricu da je promasena investicija. Avijacija vuce tehnoloski razvoj cele drzave kada ima pametnih ljudi na rukovedocim polozajima.
      Koliko smo imali ispravnih MIG 29 aviona 1999te?
      Koliko su sati prosecno imali piloti na primer 1997-98 god?
      Imas 8 aviona i par pilota u koje ne ulazes godinama nista a onda ocekujes od njih da urade nesto protiv avijacije nato-a?
      Koja ti je to logika????
      Po meni onaj ko je poslao pilote da polete 1999te treba da ide na debelu robiju!!!

    3. him каже:

      pare ulozene u obrazovanje mnogo vise vuku tehnoloski napredak zemlje od tih para ulozenih u avione.
      99 nismo imali sanse u vazdusnom ratu sa nato paktom a ako ti mislis da mi mozemo nabaviti dovoljno aviona da ima mozemo parirati u bilo koj smislenoj meri ja mogu samo reci da se ne slazem.trening i gorivo nece pomoci nista protiv protivnika koji ima najsvremenije avione sa elitnim treningom u mnogo vecim brojevima i jos sijaset thenologija koje cemo mi ko zna kad usvojiti.

    4. draganche каже:

      Ulazu se pare u obrazovanje svakodnevno. To svi dobro vidimo. Deca su sve pametnija a sa zavrsenom srednjom skolom moze se naci po neki koji zna tablicu mnozenja do 100. Menadzera sa sega mega fakulteta imamo koliko oces. Covek bi pomislio da svo industrijska velesila koliko i menadzera imamo.
      Nisam ja rekao da bi tih 10ak aviona moglo da se odbrani od nato pakta ALI da smo imali pametne ljude ko sto nismo i da su kupili na primer 24 mig 29 + pvo sisteme novije generacije od Rusa koji su u to vreme bili dzabaka nato intervencije ne bi ni bilo.
      1998 godine je bio dogovoren remont svih mig 29 aviona, kupovina pvo sistema i radara i to sve za Klirinski dug. U toj kombinaciji trebali smo samo da iskesiramo 200 miliona $ za S 300. Sve je bilo dogovoreno i nasa delegacija ode u Moskvu i trazi od Rusa protiv brodske rakete i jos svasta nesto. Hteli su da preprodaju Egiptu a svako od ucesnika je imao procenat.
      To su cinjenice i to moze svako da proveri.
      Tata Sloba nije hteo da se zamera nato-u kupovinom pvo sistema od Rusa.

    5. him каже:

      pa ne ulazu dovljno kao sto rekoh i ono sto se ulaze se trosi netransparentno.Vojni budzet je trenutno visi od svetskog proseka a obrazovni je nizi.

      Mislis da intervencije ne bi bilo zbog nekoliko aviona.Ja mislim da se varas i potcenjuse amerikance,i iracani su imali ne bas malo vazduhoplovstvo kolko se secam i to im nije nista pomoglo.

      Ja ne verujem da ce ameri ikad dozvoliti da mi nabavimo napredne pvo siteme tipa s300.

    6. draganche каже:

      Koji je to svetski prosek kad je budzet vojske u pitanju? Daj mi cifre koji je prosek u svetu?! Daj mi cifre zemalja u okruzenju.

      Zasto ne ulazu dovoljno u obrazovanje? Sto ne zatvore silne agencije pa nek prebace pare u obrazovanje?!

      1. 1999te je bila agresija nato zemlji predvodjenih amerikom
      2. nikad nisam napisao da bi nekoliko aviona odlozilo agresiju. Poenta je da nam se zbog ne ulaganja u vojsku i modernizaciju opreme desila agresija.
      3. naravno da sad nece dozvoliti ameri da kupimo S300 a verovatno nijedan pvo sistem isto ko i nove avione niti bilo sta od tehnike.
      4. pametne ljude u ovom trenutku i u skorijoj buducnosti bi trebalo da bude briga za dozvole amera i za taj trenutak se treba spremati.

    7. him каже:

      imas procente bdpa koje se izdvajaju na vosku na ovom linku.srbija kao sto vidis izdvaja prilicnu sumu shodno svojoj ekonomskoj moci

      http://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS?order=wbapi_data_value_2013+wbapi_data_value+wbapi_data_value-last&sort=desc

      drzava je korumpirana.obazovni budzet zahteva ogromna sredstva slicno vojnom jer je to ogrmna kolicina osoblja.

      1.da.
      2.ne slazem se.imali su nameru i radili su to iz odredjenog razloga.
      3.eto slazemo se a ja mislim da mi nikako nismo mogli nabaviti napredno naoruzanje 90tih.
      4.dok ameri drmaju svetom neke stvari moramo uvazavati a to je da cemo tesko ako ikako doci do nekog naprednijeg naouruzanja u razumnim kolicihnam ako ga sami ne napravimo.Evo prvi sam za vojno opitne centre i unapredjenje vojne industrije i skolovanje vojnih inzenjera.

    8. draganche каже:

      Ovo za nabavku modernog naoruzanja vazi za period posle 5 Oktobra. 90tih smo mogli da nabavimo sta smo hteli. Totalno nebitno da li bi opremu nabavili na belo ili na crno. U to vreme su od Rusa mogao da kupis sve sem atomske bombe tako da…

      Ti podaci od svetske banke mislim da nisu tacni kao sto nisu tacni ni podaci sa wikipedije. Nisam siguran kakvi su to podaci ali su to mozda podaci predvidjeni nasim zakonima.
      Budzet za vojsku u 2015 je 55 milijardi dinara.
      2014 je bio 60 milijardi.
      Nisam siguran da je to tako i sada ali vojne penzije se isplacuju iz tog budzeta.

    9. him каже:

      to naoruzanje nije moglo tek tako da stigne a rusi nisu davali bez znanja amerikanaca.mislim da se tu varas.Kad su hrvati dopremili s300 i z ukrajine mislis da zapad nije znao i ucestvovao u tome?I mislis da je m ilosevic bio toliko glup da nije i onj pokusao da dodje do bolje vojne opreme da se brani od natoa kad je intervencija postala izvesna.

      Inace ako hoces da procitas o ruskom stavu 90tih prema nama u bosni i hrvatskoj nadji veleposlanikovu pricu mislim da se tako zove od ruskog ambasadora u zagrebu 90tih.garantujem da ce ti krv kljucati .

      sto se tice buzeta svetska bnaka radi direktno sa vladinim zavodima za statistiku i ne treba je potcenjivati po tacnosti.mnogo od tog novca se krade i odlzi na korupciju to sam siguran.

    10. draganche каже:

      – Do 1998 aj neka bude do 1997 je mogao u Srbiju da stigne i svemirski brod. 90thi si od ruskih tajkuna, svercera oruzija, generala i drugih mogao da kupis bilo koje konvencionalno oruzije. Cist primer kupovine oruzija na crno kada je Kertes za potrebe JSO kupio dva helikoptera (polovna) MI-24 za kesh.
      – Hrvatima nikad nije stigao kompletan sistem S 300. To sto im je stiglo je neupotrebljivo.
      – Za stav Rusa prema nama je kriva politika Milosevica koji je dva puta podrzao puc u Rusiji koji naravno nijednom nije uspeo. Nismo ni ..mi“ nevinasca.
      – BDP Srbije u 2014 je bio 58.1 miljardu $ a budzet vojske je bio 60 milijardi RSD (dinara).
      Koliko je to procenata?
      – Srbija nikad nije dala kolicinu novca koja je predvidjena Ustavom vojsci. (od 1991 do danas)

    11. him каже:

      1.dva mi 24 nisu strateska stvar kojim bi se zapad bahtao.
      2.da ali to je i nabvljeno da plase nasu avijaciju kad izvrse oluju.nasi nisu poleteli.
      3.znam ali onakog rohrvatskog gada imati u zagrebu nema opravdanje.u svakom slucaju rusi su valjda morali da se vode nekim dugorocnim interesima i tim da jesrbija njihova produzena ruka na blakanu u bducnosti
      4.podaci banke su za 2013 a naprednjaci su napravili rezove ako u prosveti tako i vojci..doduse ne slze se ovde nek stvari pitacu ih za razjasnjenje.

    12. draganche каже:

      1. nisu ali su lepo posluzili da se potamane njihovi puleni na Kosmetu a njih sam naveo samo kao primer da je moglo da se nabavi naoruzanje.
      2. Gresis. Cak i da su nabavili kompletan sistem a nisu on ne bi bio u upotrebi minimum 2-3 godine. Nije to auto pa da sednes u njega idas mu ga po gasu. Da bilo sta od toga vredi hrvati bi to i danas koristili bez obzira sto su kupili prvu verziju S 300 iz 70ih godina proslog veka.
      Oluja je dogovorena sa Milosevicem tako da…uostalom cela ta tarapana je bila dogovorena a Srbi su izvukli najdeblji kraj :(
      4. budzet vojske za 2013 je bio 57 milijardi rsd (dinara) a BDP Srbije je bio 53.1 milijardi $.
      Koji je to procenat?

    13. him каже:

      http://militarybudget.org/serbia/
      do 2012 sracunaj procente.

    14. draganche каже:

      Da li je to budzet u koji su ukljuceni i vojni penzioneri?
      Sve gore pomenute cifre su budzet vojske ali onaj pravi tj bez isplata penzija.
      Doduse u tu cifru je ukljuceno ono sto dobijaju vojnici kao trosak za stanovanje i odvojen zivot.

    15. him каже:

      a ti mislis da drugi budzeti nemaju vojne penzionere.daj neki uporedni podatak ako imas kako stoji stanje kod drugih .i ja bi zeleo da saznam pravo stanje.

      U ovoj zemlji se odvec lako govori najgori smo i najbolji smo u isto vreme.TReba se nekako doci do realnih podataka.

    16. draganche каже:

      Nemam te podatke ali mislim da je tako nesto nemoguce u uredjenim drzavama.
      Ovo za penzije mislim da su uveli posle 2000te god.
      Ustalom imas dosta novinskih clanaka gde pisu da vojska Srbije ima najmanji budzet u Evropi. Potrazi pa se uveri.
      Ustalom mi ne mozemo da se poredimo sa zapadnoevrposkim zemljama koje su nekima ideal zato sto Srbija ima deo teritorije koji je okupiran.
      Sama ta cinjenica treba da bude dovoljna da budzet za vojsku treba da bude mnogo veci.
      Kod nas je sve kontra pa tako imamo situaciju da imao 8000 vojnika pod oruzijem a kako se radi bice jos manje.

    17. him каже:

      oni mnogo sta pisu napamet i tendenciozno da nabiju tiraz i u tome je problem.nikakve oni uporedne analize ne daju vec samo katastrofisu.

      npr govori se da je srbija najstarija na svetu al ne spominju se rezultati za ostatak balkana i evrope i to da su hrvati i bugari npr stariji od nas.
      http://blog.euromonitor.com/2011/09/special-report-the-worlds- u oldest-populations.html
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_median_age

      drugo postoje interesi da se neki budzeti pumpaju da bi se krale pare i
      da se ljudi zposljavaju kao npr u policiji koja je dozivela ekspanziju
      posle sloea a tada su govorili policijska drzava.

    18. спира каже:

      ала си ти досадан са википедијом. Да ли неки од познатих Др пише на википедији па треба узимати као 1000% поуздане информације

    19. him каже:

      to su informacije koje imaju svoje izvore na sajtu ujedinjih nacija i drugde…nisu uvek 100% sigurne i treba nekad pogledati koga citiraju ali gneralno su tacne u dobrom delu slucajeva.Za ovu starost sam ti stavio link i eurostata.Valjda trebas da se radujes sto nismo najstariji narod i sto su hrvati gori od nas…

    20. draganche каже:

      Mozda i pisu tendeciozno ali to su videli od zapadnjaka koji su poznati da nikad ne lazu, veoma su objektivni i nemaju novinare koji pisu narucene tekstove.

    21. him каже:

      zapadni novinari isto umeju da pisu tendenciozno i cescto to rade i to nama na stetu ali ja ti nisam citirao zapadne novinare.Sta mislis da su ovi podaci za starost naroda lazni i da su srbi najstariji?

    22. draganche каже:

      Ne zanima me starost Srba, hrvata a ni ostalih jer to nema veze sa ovim tekstom. Nisam to uopste komentarisao.

    23. him каже:

      Hm,ja sam to stavio samo kao ilustraciju da se ni domacim novinama ne moze verovati.cim cujes mi smo najslabiji i najgori ili obrnuto uvek s rezervom to je moj moto…

    24. draganche каже:

      Slazem se da se ne moze verovati domacim novinama jer vecina nije domaca ali isto tako ne treba verovati Svetskoj banci (kakvo ime, normalnom coveku ne pada napamet da postavi pitanje ko je vlasnik), Eurostatu, UN i svim ostalim ,,medjunarodnim“ organizacijama.

    25. him каже:

      cuj,postoje neke medjunarodne agencije kao pomenute koje se bave dosadnom statistikom i uporednim istrazivanjima za vlade .te informacije ionako slabo ko cita jer svi nekako mrze sirove podatke vec prezvakano (ajd ko ti je to spominjao pre mene)pa ne mora se uvek pretpostaviti da su neka manipulacija .ne treba biti zatvoren za sve ali si u pravu da treba uzeti sa rezervom.

    26. Бели Орао каже:

      Ево ти један податак. Сваке године у Србији се роди 35000 деце мање. Значи наталитет – 35000.
      Сваке године у Србији се изврши 350.000 абортуса. Нисам погрешио нуле.

    27. Бели Орао каже:

      …..У војни буџет нису урачунате војни пензоси којих има око 30.000. Што питаш за војне пензосе?

    28. draganche каже:

      Zato sto su se ne znam tacno do koje godine vojne penzije isplacivale iz budzeta vojske koji je zbog toga bio veci.

    29. Бели Орао каже:

      Војни пензоси су пребачени на буџет Србије. По некима они су криви за све недаће ове државе.

    30. draganche каже:

      Kamo srece da su samo oni problem :) Mislim da ti neki lupaju al ajde :D
      Mada ima vojnih penzionera koji imaju veoma velike penzije u odnosu na vecinu gradjana. U bivsoj SFRJ si vojna lica imala veoma velike plate pa samim tim sada imaju i veoma velike penzije.
      Moze da se postavi pitanje da li je vojska radila svoj posao a po svemu sudeci ona ima veliku zaslugu za raspad SFRJ a vrlo verovatno je i kriva sto su dozvolili da zaratimo sa nato-om kada je bio na vrhuncu svoje moci.

    31. спира каже:

      Напредњаци направили резове ? СНС је проамеричка странка

    32. him каже:

      hoces da kazes da su naprednjaci povecali vojni budzet.Opet pro sns izjave?.Rez znaci smanjnenje.

    33. спира каже:

      хоћу да кажем да си ти неопевана будалетина википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија, википедија,

    34. him каже:

      pametni ljudi ponekad se pozovu na izvore idaju linkove za potvrdu dok spira samo ponavlja kao papagaj neke teorije zavere.

    35. спира каже:

      понекад да али не сваки пут . Ако неки Др напише књигу и има велики распект у свету и у друштву онда је подаци које он износи су и те како имају своју валидност. Има Др који су због података који су изнели у јавност и платили главом

    36. him каже:

      ni ja se ne pozivam svaki put.Ima mnogo i laznih Dr kao npr Deretic…

    37. спира каже:

      А по чему је Др Деретић Лажов Зар је он купио докторат. Што нико са њим не седе и суочи се са њим?

    38. him каже:

      zato sto znaju da je lud i sarlatan.proveri na pravoj ruksoj akademiji nauka njegovu titulu,on je clan neke ruske verzije megatrenda i i titula mu je validna kao tomi…

    39. спира каже:

      Најлакше је рећи да је неко луд и шарлатан. Зашто га не дематују
      Ја нигде не прочита да неко демантује Деретића па ни википедији нема демати за оно што прича .
      Не смеју да признају да је управу јер онда доводе своје титуле у опасност

      А где да проверим на википедији у вези руске академије?

    40. him каже:

      idi na sajt ruske akademije (al zvanicne) ako znas ruski i potrazi ga medju doktorima.mnogi su ga trazili ali bez uspeha.kad ga nadjes javi mi i posalji link.

    41. спира каже:

      А што би ишао тамо ? Зар нема на википедији ?

    42. him каже:

      na wikipediji nemaju informacije o spiskovima doktoranata odredjneih fakulteta.a sarlatane kao sto je deretic ne obradjuju tako da ga neces naci medju poznatim ljudima na wikipedii.

    43. спира каже:

      Очито да је Смиља Аврамов шарлатнка па и остали Др из Србије

    44. him каже:

      ona je mozda i doktor jer sam cuo vec negde za nju,al to ne ynaci da su njene teorije zavere tacne…

    45. спира каже:

      ХОХОХО она је можда Др? Очито да ти ниси Србин зато и пишеш овакве идиотске коментаре

    46. him каже:

      ja nikad nisam rekao da znam sve.nisam kao ti sto znas te tajne planove i zavere sto je veliki stepen upucenosti.

    47. спира каже:

      Како сад? Па ти овде смима солиш памет да си најпамертнији јер си прочитао све шетри историске читанке од 5-8 разреда
      И да нико ништа незна а да ти све знаш је има на википидији све тачно

      Ово су књиге која је написала као си ти рекао можда Др

      Геноцид у Југославији 1941-1945

      Геноцид у Југославији од 1941-1945. и 1991. године (два дела), Академија за дипломатију и безбедност (2008)

      Геноцид у Југославији у светлу међународног права, Београд (1992)

      Опус Деи, Нови крсташки поход Ватикана, Ветерник, Нови Сад (2000)

      Постхеројски рат Запада против Југославије, Ветерник-ЛДИЈ (1997)

      Трилатерална комисија: Светска влада или светска тиранија, Ветерник-ЛДИЈ (1998)

    48. him каже:

      ne solim pamet da sam najpametniji vec iznosim odredjena misljenja i trudim se da ih potkrepim.ti me stalno nazivas glupim i neobrazovanim,i govoris da nisam srbin .ja te sprdam za te teorije zavere jer mislim da si obmanut i izmanipulisan al toga nisi svestan.zelim da ti pomognem da si osvestis.

    49. спира каже:

      Кад будеш прво себи онда се јави
      твоја мишљења су онаква кава су са запада пројектован Зарто се ти стално позваш на те прозапдне информације јер неумеш да мислиш
      својом главом

    50. him каже:

      ja nisam siguran da ti mislis o tome sto procitas.Nije slucajno sto su teorije zavera drustveno skrajnute i sto velika vecina ne zna „istinu“.to je zato sto to nije istina vec gomila deluzija nekih manipulatora i sarlatana.nazalost nekad se neki ljudi upecaju na to kao ti.

    51. C.M. каже:

      Спиро најбоље да ми њега игнорирамо.Овај је гори и од Перуна и од еусрбина заједно.

    52. C.M. каже:

      Зашто морају сви да имају завршене високе школе и да имају титулу др кад то није мерило општег знања и образовања?

    53. him каже:

      ne moraju da imaju al kad se predstavljaju kao eksperti i iznose potpuno nove teorije neka potvrda o strucnosti nije naodmet.mnogi danas se prave da su strucnjaci i pisu svasta i lazu ljude.tu spada vecina konspirativne literature tajne istorije,planovi itd.

    54. C.M. каже:

      Дај ти нама неки аргумент против НЕ ТЕОРИЈА завере НЕГО ЗАВЕРА.Ко је био Хитлер? Ко су Срби и дали је било досељавања на Балкан или не.Све да си ми ово аргуметовао без икаквих линкова.Без икаквих ТЕОРИЈА завере хоћу само голе чињенице.И како Руcи наздрављају Србе, како дају Здравицу за Србе?Хоћу адекватне одговоре на ова моја питања, ако их немаш и или дајеш неке линкове, онда ми се даље не јављај на моје коментре.Јел оке?

    55. him каже:

      Slusaj ti verujes da su neke zavere realnost.Ja se u glavnom ne slazem i mislim da vi previse trazite nalazite namere i u istoriji i da im dajete licni karakter.moje iskustvo je da je takav pristup pogresan i da je to cesto ili sticaj okolnosti ili neka mnog prizemnija i prostija stvar nego neki direktni plan da se nekom nanese steta ili da se nesto unisti.vecinom su te stvari pitanje zarade i materijalne koristi.

      mogu ti samo reci moje misljenje na neka pitanja jer ja nisma autoritet

      hitler je bio samo jedan autrijanac naopokog detinjstva i zivota prepunog mrznje koji je svojim stilom i ambicijom i harizmom odgovarao da postane vodja jedne sludjene nacije koja je prosla kroz tesko vreme i bila zeljna osvete i revansa.

      Moje misljenje o starim srbima nije mnogo diferencirano posto su izvori sturi a i ja nisam se previse bavio jer ne volim migracije i rani srednji vek al mislim da je naziv srbi oznacavao vecu grupu naroda nego sto to istorija predstavlja.ne bi me iznenadilo ni da migracija uopste nije bilo kao sto predstavljaju i da smo dominantno starosedeoci.

      to ne znam.oni rusi s kojima sam razgovarao mi nikad nisu rekli nista o tome ,oni su uopste veoma malo znali o nama i vise smo diskutovali o bezazlenim stvarima kao sto su filmovi,knjige itd.

      Mi ne moramo diskutovati dalje.ja diskutujem jer volim to da radim .ako tebi smeta ili te nervira diskusija sa mnom ignorisi me slobodno.ja te necu progoniti.

    56. спира каже:

      Да ли ти верујеш да је Хитлер написао познату књигу??

    57. him каже:

      Mislis majn kampf?jeste prilicno poznata.

    58. спира каже:

      Да ли мислиш да је он написао ту књигу???

    59. C.M. каже:

      Сад он то проверава на википедији или на сајту ммф.

    60. him каже:

      da,nemam razloga da sumnjam,pokusavao sam da je citam al je veoma zamorna pa sam odustao.

    61. спира каже:

      Знаш не сумњаш да он није писац те књиге.

      Узми мало гледај његове говоре . Сватићеш да он незна да сасатви две инелигетне реченице. Он јесте био добар сликар али неспособан да напише књигу . Језуита који написао књигу се звао Штимфи (Staempfle).

    62. him каже:

      Ne znam nemacki.kazu da je hitler bio jedan od najboljih govornika 20 veka koji umeo da upali mase.Ono od njegovih govora sto sam cuo yvuci vatreno al opet ne razumem.
      knjiga je smorna i zamorna i bavi se uglavnom istoijatom nsdp i hitlerovih ideja i nemam posebnog rayloga da sumnjam da ju je neko drugi napisao posto je lose stivo.

    63. спира каже:

      Кој идиотски коментар не треба пуно да се се разуме шта он говори

      https://www.youtube.com/watch?v=AnpTWKKWQ1o

      ваљда знаш енглески

    64. him каже:

      komentar ispod klipa.prica sporo i jako sto se tako obraca masama

      No fucking politician speaks like that these days, all motherfuckers weak……Hitler was fucking crazy, six million jews did not deserved what he did, but his passion and powerful oratory convinced millions…..why in the world we as a humanity can not have some one with this kind of oratory to do beautiful things????

    65. спира каже:

      има текст на енглеском оно што он прича

      А …Кој идиотски коментар, не треба пуно да се се разуме шта он говор ( фали зарез ) односи се на твој коментар

    66. him каже:

      Covek ima stras a prica uobicajena sranja.Aj budi iskren.To nije jedini pozitivni komentar.Kucaj hitler great orator na googlu i vdeces koliko se ljudi slaze.

    67. спира каже:

      Па то ти причам да он није могао да састави две реченице а камоли да напише књигу. Он је вио сам лудка у рукама језуита .

      Очито да незнаш како гласи језуитска заклетва . Јер кад би знао онда би сватио какво зло долази из Ватикана Да није то никаква теорија завера него стварна завера да се завлада човечанством од стране назови христове цркве . Иначе она је и описана у Библији . у Даниловој књизи као и у Јовановом одкривењу. Али ти у то наравно не верујеш

    68. him каже:

      nisam to rekao.govori normalno i vlada govornickim vestinama i gestovima.pogledaj sta generalno kazu na internetu o njegovom govornistvu ne moras mene slusati ak mislis da lazem.Al nemoj konsultovati samo taj tvoj sajt ili knjigu ukucaj npr hitler orator i vidi kakvi su u proseku clanci i sta kayu ljudi.

      to ti je neko rekao ili si procitao da ne ume da sastavi dve recenice pa si uyeo to kao cinjnicual to nije tacno.pa pusti sam da slusaj i videces da covek nesumnjivo ima dara za govornistvo.

    69. C.M. каже:

      Написао ју је један Језуита, а колико знам Хитлер није био Језуита.У питању је Моја Борба.

    70. C.M. каже:

      Није то погрешно што ја већ годинама проучава и истражујем завере и ти ту ми не можеш ништа пошто си танак по том питању.Видим да о Хитлеру и историји Срба немаш благе везе.Усвари чим
      сам ти напоменуо да не дајеш никакве линкове то значи да немаш своје мишљење него туђе и да немаш никакву аргуметацију.А о односу између наc Срба и Руса исто си танак или намерно тако пишеш.Тако да ми се убудуће више не јављаш на моје коментаре јер ћу те затрпати мојом аргументацијом,без икаквих линкова јер за разлику од тебе размишљам својом главом.

    71. him каже:

      ti precenjujes odnos nas i rusa i dosta rusa veoma malo zna o srbima al ti veruj sta hoces.o ranoj istoriji srba se malo zna i postoje proitvrecne informacije iz mojih saznanja a o hitleru ima napisano dosta knjiga i zna se njegova istorija koja nije nista posebno al ti se verovatno ne slazes sa tims.
      ti si formirao sistem u glavi ja necu da ti se mesam u to i ne verujem da mogu uticati.
      Zavrsili smo.

    72. C.M. каже:

      Јави ми се кад будеш надао неку аргументацију али без линкова.Чисто да видим колико размишљаш својом главом.И како Руси пију здравицу за Србе?Боље се не препири са мном јер ћу ти вадити маст за сваку твоју препирку коју водиш самном.

    73. моћни Џо Јанг каже:

      Шта ти „дискутујеш“ и ГДЕ дискутујеш стоко циганска?! Јел’ на сплаву? На аутопуту код Змаја?…Где се сад окупљате курветине педерске, травестити проклети!!! ВАша травестија није само оком видљива, она је дубинска! Ваш СНС смрад укислог „патриотизма са бригом за будућност“ и буђавих „Мегафренд“ диплома смрди вам изнутра… Из уста!

    74. him каже:

      ti zvucis kao neko ko glasa na njega.ja rom nisam al o njima generalno dobor mislim i nikad ne bih koristio naziv ciganin da vredjam nekog.
      tvoja retorike mrznje i besa koju je nekad otvoreno a sad prikriveno demagog na vlasti koristio je dovela srbiju u ovo stanje.

    75. моћни Џо Јанг каже:

      Теби је „циганин“ увреда???? ПА ти си комплетан кретен курабо трансвеститска:))))))))))

    76. him каже:

      smajliji na gomilu prostakluka i uvreda.bas si fensi.gleda se ruzicasta televizija izgleda pa si u toku…

    77. C.M. каже:

      хим повуци лајк што си ми дао.

    78. моћни Џо Јанг каже:

      …“ne solim pamet da sam najpametniji.. .ja te sprdam za te teorije???!“

      Како то пишеш бре? Шта си ти ?.. циганин! Де си мазнуо компјутер говедо неписмено?

    79. him каже:

      tvoja govorna kultura i uvrede govore sve o tebi.kao i potreba da nacionalno vredjas svoje sunarodnike.

    80. C.M. каже:

      Читај православне писце и Свето Писмо и видећеш да постоји завера.Најача
      и највећа завера је духовне (читај антидуховне природе).

      Боље би ти било то да радиш него да овде просипаш глупости.

    81. моћни Џо Јанг каже:

      Шта ће он да чита побогу човече, па зар не видиш да је то нека полуписмена пинк сплачина не старија од 25 година!? То је прототип будућег становника шиптарије, рвацке и свих регија које остану изван српског утицаја кад преузмемо ствар у своје руке… Та стока пише у апсолутним и кардиналним категоријама типа …“ американци НИКАД?! нече дозволити…?“
      Као да је Америка вечна и непролазна!? Са таквим идиЈотима се само треба као св. Сава са бесним керовима: Тољагом и камењем…

    82. моћни Џо Јанг каже:

      „Она је Можда???! и доктор??!“— Хе м.јку ти ј.бем усташку да ми те се дочепати у шаке):(((

    83. him каже:

      pretnje i psovke su odraz slabe diskusione kulture.“mozda“ sam rekao u smsilu da je najverovatnije,jer me mrzi da proveravam a samo sam cuo za to ime pa je moguce da sam cuo jer ima neki renome i titulu.

    84. моћни Џо Јанг каже:

      Само једно усташко или новокомпоновано вучићево „српско“ гованце не зна ко је др Смиља Аврамов, жена којој се клања светска научна заједница, научник који је доживљавао ништа сем поштовања у свим твојим „релевантним“ круговима од УН до масонских и илуминатски трилатерала и сличних срања! Чак су је и они морали слушати и поштовати иако нису уважавали њене ставове из очигледних мотива агенде НСП!
      Али то све не важи код балканског брдског говеда храњеног рушичастим електронским говнима!!!
      Са вама се другачије и не разговара него само „ај’Шароња стоко рогата!!!“ плус дебела тољага преко геачке грбаче:)

    85. him каже:

      tvoj recnik podseca na snsovce momce ili one cobane sa pinka koji ti spominjess.koliko je uticajna vidimo kao nas siju u hagu i sta svet i ta naucna zajednica koja joj se klanja misli o nama.

    86. спира каже:

      твој речник и знање је детета које није завршило основу школу

    87. him каже:

      znas i ti da nije tako.ne mozes me pogoditi uvredama i samo pokazujes svoju slabost.

    88. спира каже:

      наравно да неможе да те погоди јер ти назнаш за образ .
      Ако се поред свих твојих коментара и даље осећат поносно онда ти свака част

    89. him каже:

      ponosan al ne kao ovi sa parade „ponosa“

    90. спира каже:

      http://srpskaakcija.com/2014-07-20-03-32-29/category/1-2014-07-20-03-24-13

      Овде можеш наћи неке књиге да се едукујеш . Али ти не читаш књига лудака и шарлатана

      https://www.youtube.com/watch?v=uPuyPFQB1HA
      (испод су два линка где се може видети и књиге.

      вероватно је и Милош С. Милојевић спада у луде и шарлатане

    91. him каже:

      ovog cu uzeti da mozda i procitam kad budem imao vremena.Stariji je pa daj da mu dam sansu mada to ne mora da znaci da je u pravu.Megalomanske istorije su se pisale i u proslost i zato sto je neko pisao pre 100-200 godina ne znaci da je automatski u pravu..

    92. спира каже:

      Човек је путовао и истраживао . иначе велики историски фалсификати потичу из кухиње римске курије

      цитат из књиге Опус деи (Смиља Аврамов

      Историчари хришћанства оповргли су овај став и доказали да апостол Петар никад није крочио на тло Рима, па према томе није ни био бискуп Римски,како се то наводи у званичној листи папа издатој од стране Св. Столице.

      Ни на једно месту у Св. Писму не везује се име апостола Петра за Рим. У
      чувеном делу једног од првих хришћанских историчара из 325. године, нема ни речи о апостолу Петру као римскм бискупу.

      Везивање папства за мит о Св. Петру мотивисано је покушајем да се
      порекло структуре Римокатоличке цркве прикаже као порекло ришћанске
      религије, што је са историјског становишта нетачно, а са теолошког
      неприватљиво.

      још један цитат из исте књиге

      Да би обезбедио апсолутну власт , Рим је прибегао фалсификовању докумената под називом «Donatio Constantini» по коме је, наводно, цар Константин доделио папи поседе заједно са императорски
      знамењем. У фалсификованом документу се наводи: «Ми наређујемо и прописујемо да Силвестер и његови наследници управљају над четири главна провинцијска седишта: Антиохијом, Александријом, Константинопољем и Јерусалимом, као и над свим црквама Божјим у целом свету». Његова аутентичност коначно је оспорена на сабору у Базелу 1433., када је због злоупотребе Рима религиозни револт унутар
      римокатоличке цркве достигао врхунац. И поред тога што је фалсификат доказан, Рим није одустао од својих амбиција.

    93. him каже:

      S ovim mogu da slozim u potpunsrti.Pa ja znam da je papa falsifikovao svoju poziciju i da je njegova titula i sve sto je vezano za nju izmislejno i da je on jedan obican arhiepiskop u osnovi. .Al to ne znacim da verujem u sve druge stvari sto zagovaras.Da je hteo pare i novac i moc i cinio svakava sranja pogotovu nama pravoslavcima znam al on nije bas toliko „satanista“ kakav se doima iz tvojih reci i nema toliku moc ni tajne planove.

    94. моћни Џо Јанг каже:

      …“i ja sam covek nekad pa se olenjim.ne…“
      А твој речник, реченичка конструкција и стил говори да си безнадежно глуп, необразован, затуцан конзумент телевизијског и интернет отрова дете!!!
      Ако си стварно лик од крви и меса а не неки глупи аутомат; најновија измишљотина Алека и компаније на који је скркао паре јер му живи ботови више нису довољни, ПОСЛУШАЈ САВЕТ што ће ти чича дати и иди одмах па се продај шиптарима у бело робље, барем ћеш имати сигуран хлеб… Овако ће да те до смрти ј.бе ко стигне, а скапаћеш гладан! Са таквим коефицијентом интелигенције и општима образовањем, ја се питам како си досад преживео, како те нешто није згазило док си ишао у основну школицу за специјалне случајеве?!

    95. him каже:

      ja televiziju ne gledam decace,osim zbog drustva..Koeficijent inteligencije mi je 122 ako te bas zanima a zavrsio sam fakultet.To se izmedju ostalog vidi po tome sto ne vredjam u svakoj drugoj recenici i ne koristim prostakluke kao neki.Dovljno sam zreo da me tvoje infantilne uvrede ne dotacinju.

    96. моћни Џо Јанг каже:

      Какав факултет си ти завршио????! Па ти си функционално неписмен, погледај своје жврљотине па упореди са неким новинарским чланком или коментаром макар из Курира павијану педерски!
      Све што си ти учио у животу је сисање к.рца неком педофилу у паркићу иза школице… Застрашујуће си одвратна појава, не могу да верујем да си биолошко биће и да ниси неки Вучићев аутомат за ботовски напад на сајтове… Таква упорна и глупа мазга може бити само робот без емоција и нормалних хуманих когнитивних функција… Само проста, глупа и упорна машина.

    97. him каже:

      To sto si opsednut pedofilima,pederima i transvetitima i seksualne perverzije spominjes u svakom komentaru govori o tebi. Da ne komentarisem tvoju vulgarnost koja samo nalici na radikale i snsovce koji su ista bagra u osnovi koja samo ume da mrzi i pljuje. Tvrdnju da sam vucicevac ne zelim ni da komentarisem, svako sa pola mozga moze videti sta mislim o njemu iz mojih komentara.

    98. спира каже:

      Шта да провераваш да ли је госпођа Аврамом доктор наука
      То си требао да провериш чим сам ти је први пут споменуо. И да се бар мало заинтересујеш а не да упорно правиш будалу од себе

    99. him каже:

      doudse pisalo je dr na youtubu na tvom linku al me mrzelo da proverim.i ja sam covek nekad pa se olenjim.ne verujem ni da ti citas ni polovinu naslova mojih linkova doduse moyda gresim…

    100. спира каже:

      Мрзело те да погледаш . Значи не интересује те да нешто корисно чујеш да прогледаш Погледма твоје понуде али су оне јако смешне

      Имаш и Др Аврамов и на википедију на коју се стално позиваш
      Боље да ниси написао овај киоментар јер си још једном доказаио
      јадан и бедан.

    101. him каже:

      opet sa vredjanjem.rekao sam ti da sam se olenjio imam i ja dusu.ja cu mozda procitati i sta od njene pravne literature da vidm sta je radila al bez tih teorija zavere.Sta je sa hitlerom,menjas temu ?Rastura covek iako je zli skot,procitaj komentare.

    102. Бели Орао каже:

      Ти мора да си војно лице или дете војног лица.

    103. draganche каже:

      Jok. Niko u porodici nije vojno lice. Samo volim da sam obavesten i volim da cujem drugu verziju price koja se obicno razlikuju od one zvanicne i plasirane u masmedijima.

    104. спира каже:

      Види се да незнаш ништа Милошевић би добио С300 а ли се превише курчио и код Руса.А уједно је много веровао сатанистима да га неће напасти . Подржавао је побуну депутата када су изашлчи руски тенкови када је следио државни удар .

    105. him каже:

      to znam ,ali mislim da to nije dovoljan razlog zasto nije dobio s300.

    106. спира каже:

      За кога си ти гласао када је држава корупирана . Амери све мање дрмају светом . Њихово пролази сада доилазе други који ће дрмати светом

    107. him каже:

      nisam glasao ali ce verovatno glasati na sledecim izborima jer je ova garnitura mnogo gora i od ds-a sto sam mislio da nije moguce…

    108. спира каже:

      Што би ми морали да питамо Амере за С 300 . Тебе очито сврби дупе за амерички ….

    109. him каже:

      opet ne razumes i ne citas komentare.oni se pitaju za takve stvari bez toga da ih ti pitas jer drmaju svetom i kontolisu da neko ne ojaca previse da im ugrozi interese…

    110. спира каже:

      Ти би да се нагузиш америма . Очто да ти је слађе америчко гофно него домаћа проја .

    111. him каже:

      ja ne jedem izmet to sam vec rekao jednom sa ovg sajta.Bilo da je ruski,americki ili srpski…

    112. спира каже:

      Много ти се свићају фашисти из вашинтона

    113. him каже:

      mnogo toga se tebi pricinjava…

    114. спира каже:

      прочитај шта си све написао

    115. Бели Орао каже:

      http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%88%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%99%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE_%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE_%D0%B2%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%83_%D0 %90%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC_%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83

      Није се могло. Сам никад не можеш ништа да направиш. Пилоти браниоци Београда `41 су се лавовски борили баш као и `99 када су одлетели у легенду Миленко, Зоран и Живота..

  4. Daniel Martin каже:

    Sa tri lovca ces da cuvas nebo Srbije!? Pa to je jedva dovoljno za pratnju viskoh delagacija i predsednika drugih drzava, ati ces da cuvas nebo Srbije, svasta. Kupi 25 ili 26 komada pa onda pricaj.

    1. him каже:

      jes kao da nemamo pametrnija posla nego da bacamo i ovo malo crkavice na vojsku.Deca nemaju pare za lecenje,katastrofa na svim poljima a neki samo o vosjci misle.Mi izdvajamo vec i vise nego sto treba samo sto ministri i korumpirani genrali i sluzbenici to pokradu.
      http://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS?order=wbapi_data_value_2013+wbapi_data_value+wbapi_data_value-last&sort=desc

    2. спира каже:

      А ти би да храниш амерчке пилоте ?

    3. him каже:

      ne bih, vec da hranim i lecim decu srbije npr.

    4. спира каже:

      како да лечиш децу прво треба да их одбраниш од америчких фашиста

    5. him каже:

      nas u ovom trenutku niko vojno ne napada i nema izgleda da ce u skorije vreme ,a deca umiru.

      meni su deca na prvom mestu.

    6. спира каже:

      Значи ако нас не напада не треба да имамо војску.
      То му дође ако не пада киша да не треба ништа предузимати да се спречи прокишњавање или да овнови насип да се неби излила река

    7. him каже:

      nisam rekao da ne treba da imamo vojsku iako ima zemalja koje nemaju i dalje postoje.Rekao sam da su po onim informacijam koje imam u odnosu na nase ekonomsko stanje davanja prilicno velika i da se tesko mogu ocekivati veca.I opet moje je misljenje da srbija ima druge prioritete i da je povratak kosova dugorocni cilj.

    8. спира каже:

      Наведи ми неку земљу која нема војску? Вероватно си мислио на Монако

    9. him каже:

      Kosta Rika

    10. спира каже:

      ХАХАХА она нема балисте , усташе и балије у окружењу

    11. him каже:

      Nisam ja rekao da treba da ukinemo vosku vec si me pitao ko nema vojsku.balije i ustase bi sravnili i sa manjom voskom nego sada ako se usude da krenu na nas.

    12. спира каже:

      хахахахахахахахахаха

    13. моћни Џо Јанг каже:

      Откад то па педери имају децу?! Јел’ ти то Вучић набацио везу да их усвојиш? Или сте можда заједно ступили у тајни брак па очекујете бебу?
      Да ти име није Ликана, а занимање разносач хив? :)))http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=334&cl=09

    14. him каже:

      postoje deca u srbiji koja pate zbog toga kako se vodi politika ove yemlje,ja sam mislio na njih.Inace silikonac je monstum al ne verujem u takve tekstove.

  5. dragomirmilovanovi каже:

    Sve što on kaže da će biti, znači da toga ustvari neće biti. Bacanje narodu i vojsci pesak u oči.

    1. penetricio dianalle каже:

      da,to je vučićev metajezik

Коментари су затворени.