Прочитај ми чланак

ЗАШТО И КОМЕ НАЈВИШЕ СМЕТА Дражина рехабилитација

0

drazad
Мешање извршне власти у рад Уставног суда Србије у поступку оцене уставности тзв. Бриселског споразума само је најпластичнији доказ да судство у Србији није независно.

Стога, легитимно је претпоставити да је одлука Вишег суда у Београду од 27.2.2015. да изнова врати на почетак процес за рехабилитацију команданта Југословенске краљевске војске у отаџбини Драгољуба Драже Михаиловића донета под утицајем политике, поготово што се ради о процесу који је покренут још 2006. године и очигледно се већ годинама вештачки одуговлачи. А, с обзиром да је јасно да је политика у петооктобарској Србији суштински подређена западним интересима, из тога се могу извући додатни закључци.

На вестима телевизије Б92, противнике Михаиловићеве рехабилитације је на дан најновијег одлагања заступао Александар Краус, председник „Савеза антифашиста Србије“, који је користио већ познате аргументе: четнички покрет је био „квислиншки“, Михаиловић је био у равни Петена, а рехабилитација би представљаја ревизију историје, што би било „катастрофално“.

Сајт Краусове организације делује мртво, и изгледа да је последњи пут ажуриран негде 2012. Рубрика „О нама“ је непостојећа. Чиме је онда ова практично фантомска организација заслужила неколико минута простора на вестима телевизије са националном фреквенцијом?

 aleksandar pavic
О АУТОРУ

Александар Павић је дипломирао Политичке науке на Универзитету Калифорније у Берклију.

Био Главни политички саветник председника Републике Српске 1996-1997, до оставке због раскола који је избио на релацији Пале-Бања Лука.
Сарадник америчког сајта WorldNetDaily, руског Фонда стратешке културе, члан уредништва сајта Видовдан, су-оснивач покрета „За живот без жига“, преводилац, аутор књиге „Забрањена истина о Сребреници – приручник заснован искључиво на страним изворима“ (3. издање 2010..) и ко-аутор публикације „Шта се стварно догодило у Сребреници?“ .

Биће нам јасније ако се вратимо у 2012. годину и видимо ко је све био потписник чак два јавна обраћања против рехабилитације Драже Михаиловића. У марту те године је равно 14 организација „представника цивилног друштва“ потписало апел под називом „Саучесници злочина“, међу њима и Краусова организација: Савез антифашиста Србије, Хелсиншки одбор за људска права у Србији, Комитет правника за људска права, Грађанске иницијативе, Центар за практичну политику, Жене у црном, Председник координационог одбора ИВ Војвођанске конвенције, Живан Берисављевић, Центар за културну деконтаминацију, Група „Споменик“, БКВ Фонд, Центар за евро-атлантске студије, Независно друштво новинара Војводине, Београдски центар за људска права.

Затим је у августу 2012. упућен нови апел, овог пута „међународној јавности“, од стране истог броја организација, с тим што су овог пута из неког разлога изостале Краусова организација и Жене у црном, а на њихово место ускочили Савез антифашиста Војводине и Антифашистичка акција Нови Сад.

Но, Краус се враћа на сцену, „јачи него икад“, у октобру 2013. када, заједно са Соњом Бисерко и Сташом Зајовић из Жена у црном, учествује на скупу у београдском Медија центру посвећеном истој тематици. Учесници су том приликом изјавили да су поднели тужбу против двојице историчара који су сведочили на процесу за Михаиловићеву рехабилитацију, да су њихове организације издале тзв. „Антифашистички манифест“, и да крећу са прављењем „Антифашистичког фронта“.

Изгледа да се најављени „фронт“ није запатио у Србији, и да је поменути скуп представљао зенит његовог деловања. Што се тиче „манифеста“, довољно је цитирати његов први пасус да би се схватило о чему се ради:

„Друштво у Србији се пре четврт века, у тренутку нестанка СФР Југославије нашло на судбоносном раскршћу: да настави путем антифашизма, демократије, сарадње и мира, или путем национализма, рехабилитације четничког покрета, оживљавања пројекта о Великој Србији, нетолеранције и ратне авантуре. Са национал-социјалистичким режимом Милошевић-Шешељ србијанско друштво је изабрало овај други, погубан пут и још увек плаћа сурову цену тог погрешног избора.“

Сам Краус је на конференцији изјавио да се рехабилитација Драже Михаиловића „супротставља путу Србије у Европску унију“.

Треба додати да су се, током 2012, против Михаиловићеве рехабилитације јавно изјаснили и лумени попут Јелка Кацина, Бранке Прпе, Дубравке Стојановић, Иве Јосиповића, Весне Пусић…

Ко су, дакле, ти „овлашћени противници“ рехабилитације генерала Драгољуба Драже Михаиловића у данашњим западно-контролисаним медијима? Разни „денацификатори“ Србије, противници постојања Републике Српске, заговорници НАТО-бомбардовања и окупације СР Југославије, непокајани титоисти, русофоби, разбијачи СФРЈ, челници етнички очишћене Хрватске, ЕУроатлантисти… Паметном доста.

Занимљиво је приметити како су припадници ове коалиције спремни да, „у име Европе“, фалсификују декларисане вредности саме ЕУ, сводећи их на „антифашистичке“ а, што је индикативно, изостављајући оне друге. А које су то прећутане вредности може се прочитати у тачки „И“ Резолуције Европског парламента о европској савести и тоталитаризму, усвојене 2. априла 2009. године:

„Од почетка европске интеграције представљају одговор на патње које су последица два светска рата и нацистичке тираније која је довела до Холокауста као и до ширења тоталитарних и недемократских комунистичких режима у Централној и Источној Европи, као и начин за превазилажење дубоких подела и непријатељства у Европи кроз сарадњу и интеграцију, и окончавање рата и обезбеђивање демократије у Европи“.

Дакле, не само „антифашизам“ већ и – сасвим неодвојиво од њега – антинацизам и антикомунизам. Но, пуно а не селективно прихватање „европских вредности“ за које се залажу би противнике Михаиловићеве рехабилитације довело у озбиљан проблем, јер би многи од њих били приморани да се „суоче са сопственом прошлошћу“, оном титоистичком. А, уз то би сами морали да се залажу управо за процесе рехабилитације попут овога који се сада води у корист Михаиловића. Уосталом, ево шта каже 8. тачка Резолуције Парламентарне скупштине Савета Европе 1096 „О мерама за уклањање наслеђа бивших комунистичких тоталитарних система“ из 1996, темељне резолуције из које је проистекла и горе-поменута резолуција ЕП:

„Скупштина препоручује да се гоњење појединачних кривичних дела [извршених од стране појединаца за време комунистичких тоталитарних режима] спроводи истовремено са рехабилитацијом лица осуђених за ‘злочине’ који у цивилизованом свету не представљају кривично дело, и лица која су неправедно осуђена“.

Овим се умногоме може објаснити понашање локалних западних подизвођача. Но, шта је западни интерес да се, ако не спречи, а оно максимално успори или опструише Михаиловићева рехабилитација? Ово питање се поставља имајући у виду да је Михаиловић одавно званично рехабилитован у САД. Амерички председник Труман је, на препоруку генерала Ајзенхауера, Михаиловића постхумно одликовао 29.3.1948. Легијом за заслуге, високим војним орденом, уз следеће образложење:

„Генерал Драгољуб Михаиловић изванредно се истакао као Главни заповедник југословенских оружаних снага и доцније као Министар војни организујући и водећи крупне снаге против непријатеља, који је окупирао Југославију, од децембра 1941. до децембра 1944. године. Захваљујући неустрашивим напорима његових трупа, многи амерички авијатичари били су спашени и безбедно враћени на савезничку страну. Генерал Михаиловић и његове снаге, упркос недовољном снабдевању и борећи се под изузетним тешкоћама, материјално су допринели савезничкој ствари и били судеоници у извојевању коначне савезничке победе“.

pukovnik-bejli-i-draza-miha

Ово одликовање је, међутим, амерички Стејт департмент 20 година држао под ознаком тајности „како се не би замерио комунистичкој влади Југославије“, према сведочанству једног од преко 500 стотине савезничких авијатичара које су Михаиловићеве снаге, уз огромне ризике, евакуисали са територије окупиране Србије у лето 1944. године, у операцији „Халјард“, „највећој операцији спасавања срушених америчких авијатичара у историји“, по речима америчког аутора књиге посвећене том догађају.

Такође, генерал Шарл де Гол је Михаиловићу 1943. године, као командант француског Покрета отпора, доделио француски Ратни крст, Орден Легије за заслуге првог степена намењен врховним командантима и издао и похвалну наредбу, која је 2. фебруара 1943. прочитана свим француским јединицама.

Но, данашњи Запад не би био то што јесте без неисцрпне спремности да прагматичност стави испред принципа. Тако је, према извештајима, приликом доделе Михаиловићеве америчке медаље његовој ћерци Гордани у мају 2005. америчка амбасада у Србији намерно минимизовала медијско извештавање „страхујући од протеста и дипломатских трвења са суседном Босном и Херцеговином и Хрватском“.

Да дипломатски обзири нису једини разлог, већ је реч и о ширим геополитичким западним интересима открива нам, можда нехотице, Бранка Прпа, у свом реаговању на Михаиловићеву рехабилитацију: „Негирати партизански покрет, антифашизам и АВНОЈ значи тврдити да границе нису дефинитивне. То је идеолошка основа за неке будуће, могуће, расправе на тему граница“.

Јасно је: преиспитивање унутрашњих граница којим је Броз испарцелисао послератну Југославију очигледно би нанело огроман ударац садашњој западној контроли ових простора, па тако и целокупне југоисточне Европе. Зато су се западне силе, још приликом разбијања СФРЈ почетком 1990-их, потрудиле да, путем злогласне Бадинтерове комисије, газећи кључни хелсиншки принцип и Повељу УН о неповредивости спољних граница, очувају унутрашње границе – чиме су већ тада покренути процеси урушавања целокупног међународноправног поретка и глобална дестабилизација која нас је данас довела на руб ратног сукоба широких размера.

Наравно, за наставак контроле српског простора изузетно би сметало и коначно признање да су на тлу Југославије током Другог светског рата постојала два антифашистичка покрета – НОП и ЈВО, којим су доминирали Срби. Фама о Михаиловићу као „квислингу“ је битна ради успостављања лажне, вештачке симетрије са Хрватима и њиховим преовлађујућим усташко-домобранским покретом, муслиманским „ханџаровцима“, шиптарским балистима – односно истинским и активним нацистичким колаборационистима. То је уједно и начин да се један знатан део Србије што дуже раздваја од Русије, али и начин да се Србија држи у константној унутрашњој тензији и вештачкој дефанзиви.

Уосталом, ако гледамо по делима, видећемо да су поменути „антифашисти“, противници Михаиловићеве рехабилитације или љубитељи НАТО-милитаризма, или нечујни у критици истог. Уз то – колико њих је јавно осудило повампирење нацизма међу Хрватима и Арбанасима на КиМ, или у данашњој Украјини? Али зато је поменути Краус, коментаришући прошлогодишњу војну параду којој је присуствовао руски председник Путин, спремно негодовао:

„Њему (Путину) је користило, а нама је нанело велику бламажу. Пробудио се тај русофилски, тај славјански модел и ми уводимо неке старе мантре који никакве везе немају ни са садашњошћу, а још мање са будућношћу“.

Толико о искрености, доследности и опредељењима горе-поменутих корифеја „антифашизма“.

Коме, осим непријатељима, може да буде у интересу да пола Србије, која се изван Русије најжешће борила против нацифашистичког окупатора, која је подигла први оружани отпор у поробљеној Европи, и даље носи „квислиншку“ етикету?

Долазећа 70-годишњица победе у Другом светском рату је идеалан повод да се Србија, искључиво на основу истине, сама са собом помири – поготово јер је, као што видимо, управо врхунски интерес непријатеља да се то не деси. Ако се највећи непријатељи српске државности и независности и њихови колаборанти тако грчевито противе Михаиловићевој рехабилитацији – мора да имају веома јаке разлоге за то.

(Фонд стратешке културе)

246 коментара “ЗАШТО И КОМЕ НАЈВИШЕ СМЕТА Дражина рехабилитација

  1. Комесар I Тимочког батаљона каже:

    Ајмо, весело!

    Уз маршала Тита,
    јуначкога сина,
    нас неће ни пакао смест’!

    Ми дижемо чело,
    Ми крочимо смјело
    и чврсто стискамо пест!

    Род прастари сви смо,
    а Готи ми нисмо.
    Славенства смо древнога чест.

    Тко друкчије каже,
    клевеће и лаже,
    нашу ће осјетит пест!

    Све прсте на руци,
    у јаду и муци,
    партизанска сложила је свијест.

    Па сад, кад и треба,
    до сунца до неба,
    високо ми дижемо пест!

    https://www.youtube.com/watch?v=7sMD6W0qhYk

  2. Аца Тодоровић каже:

    Србија и бивша Југославија су 1945 године су победили фашизам,али су пали под окупацију комуниста чија окупација траје и данас. Тамо где су фашисти стали са уништавањем србског народа,ту су комунисти наставили.
    Довољно је видети ко су противници рехабилитације Драже Михајловић,не владине организације које су подржале бомбардовање Србије и комунисти,па се може видети и ко влада Србијом и судством.

    1. Т. Горски каже:

      Ацо брате,
      историјске чињенице говоре да Срби имали најжешћи отпор окупатору, док је све остало било маргинално и не би се ни спомињало да тиме није требало дати признање и другима тј Хрватима а и Словенцима да су узели учешће у НОБ-у.

    2. Велика метла каже:

      Тако је !

    3. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Која си ти будалааа

  3. Стаљинград каже:

    Дража Михаиловић никад неће бити рехабилитован, то би било силовање правде и историје. Србија се сама са собом одавно помирила – највећи део обичних четничких бораца је прешао 1944 у партизане, кољачи, издајице и плаћеници су побегли за Чикаго и не разумем шта сад хоћете…

    И не знам шта ће четници уопште на дану победе кад су они изгубили рат заједно са другим силама осовине? Да ли неко нормалан уопште може да замисли брадате сподобе у црним униформама и са мртвачким главама на шубарама како марширају на Црвеном тргу за 9-ти мај? Немојте да причате глупости…

    1. спира каже:

      које силовање правде?

    2. C.M. каже:

      Сад очекујемо Комесара да просипа своју глупост о титу и Дражи.

    3. монархија каже:

      Спиро, само нека дође, објаснићемо му неке ствари…. ајде ђубретари навалите…….

    4. спира каже:

      ??

    5. монархија каже:

      Шта ти није јасно?

    6. спира каже:

      одговараш на СМ а мене спомињеш?

    7. монархија каже:

      На тебе сам мислио, а криво откуцао….. а и навео сам ти име, па си могао претпоставити да је грешка….

    8. спира каже:

      ОК

    9. Аца Тодоровић каже:

      Немој се узалуд трудити са комесаром,само ћеш изгубити време.
      Није у стању да схвати било шта друго.осим оно што мисли да зна.

    10. Т. Горски каже:

      Немој бити сигуран,
      када се сјетим прошлих времена, додуше тада сам био тииитина пионир, носио штафету за „25 мај“ и славио рођендан највећем сину усташије због чијег сам „инжињеринга 35 година касније морао ратовати за властиту слободу и право на опстанак достојан човјека и Србина.
      На жалост нисам тада био у прилици да учим на туђим грашкама па сам морао на властитим, као и свако недорасло дијете којему је на сваком часу од како је у школу пошао кљуцало у главу пунећи му је тиииитиним непревазиђеним идејама.
      Када се сада сјетим тих дана, а памтим догађаје када сам имао двије године, знам да сам га изједначавао са Богом.
      То моје поимање се најбоље може описати као „Бог на негу а тииито на земљи“.
      Није прошло много времена а да сам стасао у некога ко је почео „мислити властитом главом“ а не тииитином и осталих усташа.
      То је главни разлог због којег мислим да је могуће да човјек схвати своје заблуде па се можда и наш брат Стаљинград пресабере.
      Живио !

    11. VRS каже:

      Gde si ratovao?

    12. монархија каже:

      Немој много да питаш… Букчевић и Векарић читаји сваки коментар…. Не гине нам иностранство……

    13. Т. Горски каже:

      Читаво вријеме на данашњој територији Републике Србске, од истока до крајњег запада.
      Имао сам и неке активности на подручју РСК али оне нису било строго борбене.
      Живио !

    14. Велика метла каже:

      Ништа ту нема лоше што си био титов пионир,(нисмо ни имали другу могућност)били смо и ми,него је касније с годинама дошло отрежњење,хвала Богу,него је проблем што су многи ти пионири исте памети данас са 50 или 150 година као и онда кад су били пионири!

    15. монархија каже:

      Плава капа на главу, црвена марама око врата, у 7-8 години живота и удри по некаквој заклетви: „Данас, када постајем пионир….“ ….. Ма имали смо само избор да се нисмо ни родили……

    16. Т. Горски каже:

      То је проблем у суштини но мислим да нико није до те мјере тврдоглав да не види чињенице па се надам да ће све доћи на своје мјесто.
      Код некога прије а код некога мало касније.
      Поздрав !

    17. Велика метла каже:

      Код неких неће никада,веруј!Ето ти она мрцина Јова Капичића,кад је пасју душу испустао рекао је нисмо довољно Четника побили!А имамо ми „јова“још подоста у Србији!Наравно,дати ће Бог да буду бољи људи,а и ми уз њих,јер ни ми нисмо безгрешни!

    18. спира каже:

      комесар студент историје уметности . Који и незна шта је комунизам

    19. C.M. каже:

      Лаже.Једном тврди да је студент а други пут тврди да је професор.

    20. спира каже:

      Мени је написао да је струдира историју уметности

    21. C.M. каже:

      И мени, али је после написао да је и професор.

    22. спира каже:

      он једино може птредавати своје знање пчелама

    23. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      zuum zuuum zuum zum zum

    24. спира каже:

      пажи која дилеја од њега

      за њега једини репер цене карте време путовања. и без икакве провере тврди да је неко лопов и да подкрада путнике.

      да појасним мало : карта на релацији од 240 км буде јефтинија од карте од релације од 190. Па и да повратна карта буде јефтинија

      Наиме аутобус из Ивањице који путује 5. сати и стаје на свакој станици и до Београда има 190.км треба да буде скупља од аутобуске карте од Бора до Београда који стаје само на једну станицу. и удаљен је 240. јер путује 3 сата јер иде аутопутем. Односно карта Бор Београд треба бити јефтинија

      Типична комунистичка логика

    25. C.M. каже:

      Axaxaxa.Он би све да је џабе, а вамо да мед прода што може скупље.Будала.Можда није ни његов мед, него га је украо, ко зна.Комуњара је то.Ни код старе бабе нема за џабе.

    26. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Како се само лепо трпате, права топла браћа, ваљда ће те ускоро и сиду да зарадите…

    27. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ајде спиридоне, мало олади, ево лијепе пјесмице

      S’ Titom za tobom, kroz juriše plamne
      pošli smo u odlučni boj
      Partijo naša iz pustoši tamne
      stijeg nas je vodio tvoj.

      Narodi bratski budućnost nas zove
      s Titom za plan sad u boj
      Partijo naša u pobjede nove
      dižimo sad isti poj.

      Sloboda – radnik i grada i sela
      život sad stvaraju nov.
      Partijo naša za velika djela
      snaži nas moćni tvoj zov!

      https://www.youtube.com/watch?v=-4fufDMHwcs

    28. Комесар I Тимочког батаљона каже:

      Ала лепо кењате

    29. монархија каже:

      Ево још једног паметњаковића који је учио гледајући филмове Вељка Булајића…

    30. Велика метла каже:

      Налупа се ти несрећниче и гле чуда остаде жив!Само када погледам с чије комуњарске адресе стижу овакви коментари“пуни“памети одмах ми је јасно све!Сподоба ти је онај који те склепао таквога!Боље да га је твој тата издркао него тебе таквога направио,а направио је једну велику глупост!Што твој коментар и потврђује!Даће Бог бићеш и ти бољи,мада………..,тешко!Смета ти брада код четника,али ти брада Че Геваре,Кастрова,Марксова, не смета,а?

    31. спира каже:

      https://www.youtube.com/watch?v=7Fow7qo6Y0U

      TITOV Tajni identitet

    32. C.M. каже:

      Скраћеница ТИТО највероватније значи:

      Тајна

      Интернационална

      Терористичка

      Организација

      А постоји и масонска организација која се бави искључиво финансијама а зове се Титус.И зато не треба да чуди одакле СФРЈ силне милијарде које наc скупо коштају.

    33. VRS каже:

      Tvoj deda je sigurno dosao sa copavim bravarom iz neke vukojebine sa brda gde medved raznosi postu u Srbski Beograd.

    34. Стаљинград каже:

      Мој деда је рођен у улици Ђорђа Кратовца на Душановцу, од оца који је службовао код краља Петра. Највеће антикомунистичке вуцибатине сте управо ви који сте све добили од Тита и социјалистичке државе. Највећи сте издајници, заговорници капитализма и приватизације – ви неочетничке јајаре!

    35. монархија каже:

      Ово су први знаци нервозе…. а до тога долази кад се ништа паметно нема рећи…..

    36. Велика метла каже:

      Ти окрену са националности и идеологије на економију!Толико о твојој „памети“!Ко је теби дао за право да се у наше име изјашњаваш да смо ми добили све?Ко си ти?То су те комуњаре дресирале је ли?

    37. Стаљинград каже:

      Које бре „комуњаре“, о чему ти причаш, немој да пијеш кад ти шкоди, ало бре НА ВЛАСТИ СТЕ ВИ НЕОЧЕТНИЦИ, од октобра 2000 године, дакле ви неочетници, па не заговарамо ми комунисти улазак у ЕУ, улазак у НАТО, приватизацију, капитализам и монархију него ВИ, шта хоћеш бре ти од мене, у ком веку ти живиш, на којој планети???

    38. монархија каже:

      Људи, брзо неко да објави тел. број Лазе……..

    39. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      On se otuda javlja.

    40. VRS каже:

      Mora da je cimnuo nekom Bolnicaru Mobilni!

    41. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      Oni imaju de6ilne.

    42. монархија каже:

      Дошли ослободиоци у Београд 1944. године и све национализовали!

    43. Стаљинград каже:

      И ако су, иовако су лопови били власници свега тога… као што и данас треба национализовати Мишковићу, Беку, Карићу и свима њима који су покрали Србију… 1991 није имао пас за шта да их ухвати а данас су милијардери…

    44. монархија каже:

      Прво, ти који су нациоализовали су они који никада ништа нису радили и самим тим зарадили, а друго, Мишковић, Беко, Кариић …(које помињеш) нису то могли без њихове помоћи….. А сад да тражимо све назад, касно је…… Митровић има 200 канала Пинк-а, а пита ли га ико како је дошао до првог?

    45. C.M. каже:

      Није то била национализација.Ма каква бре национализација, то је била пљачка.

    46. монархија каже:

      Добро јутро……

    47. Стаљинград каже:

      Ко бре није зарадио, ти ћеш бре да причаш о томе, поштени радници који су рмбали код тих твојих лопова за чијом имовином плачеш, већина тих предратних буржуја обогаћених што су вршили малверзације у првом светском рату, продавали труло месо српској војсци и песак у пасуљу, ајде марш

    48. монархија каже:

      Па ти стварно незнаш шта причаш (пишеш), а што се аргументације тиче она је на равногорској страни, а на вашој су помфлети, резултати разних политичких комесара итд…. Зашто је свака партизанска јединица имала свог политичког комесара? Вита јела зелен бор, молим брзи одговор…..!!!!!

    49. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      Polit komesari su bili zaduženi da obezbede krkanje. Tačno su znali gde da se traži prasence ili jarence. Sitnu živinu nisu dirali, suviše je bila sitna.

    50. монархија каже:

      Зато данас и имамо толико перади…..

    51. Т. Горски каже:

      Није тако брате, моји су сви од реда били партизани, нису никада окрвавили руке србском крвљу и борили су се колико су им прилике дозвољавале против свих србских крвника али су често штитили и оне које по данашњим мјерилима није требало.
      Штитили су их прије свега од србске освете јер су се напили србске крви.
      Комесари су између осталог имали задатак да нас убиједе да су нам то „братство-јединствена“ браћа.
      Дакле они су били задужени да нам улију тиииитину памет, да се не би „власи“ досјетили па окренули ћурак наопако.

    52. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      Samo sam se šalio. Povukla me količina vulgarnosti i prostakluka ovog Staljingrada. Ukoliko sam te uvredio, izvini. Sem toga, trojicu iz moje porodice ubiše kao partizane u II svetskom. I oni nikada nisu okrvavili ruke srpskom krvlju, branili su svoju otadžbinu i mlatili su Germane i Bugare.
      Sve je kasnije upropastio komunizam i Ćopavi.
      Pozdrav.

    53. Т. Горски каже:

      Живио брате,
      биће овај наш стаљинград сасвим у реду видјећеш, он није глуп човјек, он се само заинатио јер га превише „нападамо“ а понекад и неаргументовано.
      Живио !

    54. Стаљинград каже:

      Која бре аргументација, четници су изгубили рат, ало ИЗГУБИЛИ, војно су поражени, народ их се одрекао, њихов краљ их се одрекао, само данас ви излапели митомани просипате те Самарџићеве будалаштине као неку „аргументацију“

    55. VRS каже:

      Mozda su Cetnici izgubili rat. Samo tvoji Partizani su cekali da Crvena Armija prodre u Srbiju pa su tek onda i oni dosli u Srbiju. Do tada su obilazili Srbiju i skrivali su se po Bosansko hercegovackim vukojebinama!

    56. Стаљинград каже:

      Ма немој, партизани су разбили четнике у бици на Јеловој гори 1944 и тиме ослободили централни део Србије, у тој истој бици су четници били заједно са Немцима, Љотанима, Недићевцима, Бугарима, Шиптарима, пре тога су разбили четнике и италијане на Неретви. Такозвана ЈВуО је најобичнија гомила квази-војних неспособњаковића који су имали сво оружје и опрему од Шваба, па су опет изгубили рат, слепци, издајници, шићарџије.

    57. Т. Горски каже:

      Мислим да си сада претјерао, односно свађа са нашом браћом те је учинила пријеким и неодмјереним.
      Те приче које спомињеш су некоректне и јер су недоречене.
      Камо среће да нам се такво нешто никада није догодило јер је пуцао Србин на Србина.
      Срамотно је рећи да су „четници“ били наоружани оружјем фашистичке Њемачке што упућује да су колаборационисти.
      Опет ти скрећем пажњу да не упадаш у инаћење јер почињеш говорити и оно за шта сам сигуран да искрено не мислиш.

    58. C.M. каже:

      Ало бре не вређај, моја мама је из Босне.

    59. VRS каже:

      Najlepsi deo BiH je Republika Srpska!

    60. C.M. каже:

      Мама ми је из Зенице.

    61. Т. Горски каже:

      Био сам недавно у Зеници, само прошао,
      сачувај нас боже на шта тај некадашњи град личи, то је сада једно велико ГРОБЉЕ, као из филмова страве и ужаса.
      Кратко речено, НЕМА ЖИВОТА.
      Поздрави мајку од „земљака“ !

    62. C.M. каже:

      Ок.Хвала за поздрав.Ја већ више од годину дана нисам био у Зеници, морам да види како изгледа тај град.Поздрав Брате.

    63. Т. Горски каже:

      И то је у великој мјери тачно и треба отоворено, јасно и гласно то изговорити, да није било велике Русије односно СССР-а комунизам овдје не би прошао и овдје би се можда причале приче „партизани су изгубили рат“ то значи да су у ствари они били колаборационисти јер историју пишу „побједници“ и мало је непристрасних историчара, на прсте их можемо набројати.
      Они то правдају тзв. „вишим друштвеним интерсима“ тј. да историју мало прилагоде потребама друштва односно како би се обезбједио мир у кући.
      Пздрав !

    64. спира каже:

      ТИТО ЧУВАО ЗЛИКОВЦА: Озна и Мосад су увек знали где је Павелић, али Броз није ништа предузео!

      Усташком поглавнику, чији је бег плаћен отетим српским и јеврејским благом, није суђено ни у одсуству. Озна је у сваком тренутку знала где се Павелић, али се ништа није предузимало поручује историчар, проф. др Вељко Ђурић

      Католички свештеник Крунослав Драгановић био је кључна личност „пацовских канала“ за евакуисање усташа и нациста у Јужну Америку. Због баснословне зараде на том послу од хрватске емиграције добио је надимак Златни Поп. Он је руководио Папским хрватским заводом Светог Јеронима,
      ватиканском екстериторијом у коју нису имали приступ ловци на нацисте. Ту је, по сведочењима аганата америчког контраобавештајног корпуса, чуван и усташки поглавник Анте Павелић, који не само што до смрти није изручен Југославији, већ му никада није суђено, пишу Вечерње новости.
      – Иако је руководио геноцидом над српским и јеврејским народом у НДХ, несумњивом злочинцу Анти Павелићу југословенски судови никада нису судили чак ни у одсуству. Озна је у сваком тренутку знала где се Павелић налазио у Аустрији, о чему и данас постоје извештаји наших војних
      изасланика, али се ништа није предузимало. Директиву Озни да не дира Павелића могао је да да само највиши врх ФНРЈ, а зна се да се за све тада питао – Тито. Он је једини могао да откаже и касније планове о отмици Павелића из Аргентине – указује историчар, проф. др Вељко Ђурић.

      Знао и ћутао: Јосип Броз

      Павелић је постао недодирљив кад се нашао у Заводу Светог Јеронима, где се налазио штаб „пацовских канала“, штампарија лажних докумената и сигурна кућа за најтраженије злочинце док су чекали да помоћу ватиканске
      установе „Асистенца понтифика“ оду у Аргентину. Усташки поглавник је из Аустрије у Рим дошао преобучен у фратра средином 1946. године, а са њим је, по сведочењу америчког агента Вилијама Гауена, у Рим стигло и десет камиона пуних драгоцености. Њихова даља судбина није позната, а
      Драгановић је Павелића преместио у ватиканску вилу у Кастел Гандолфу, крај папског летњиковца, одакле руководе организовањем „крижара“,фанатичних усташа који треба да се врате у Хрватску и подигну устанак.

      Командант операције био је Божидар Кавран, који је приликом бега 1945. у самостан у Волсфбергу склонио 500 килограма злата опљачканог од Срба и Јевреја. То благо касније је нестало и узроковало раздор међу усташама,
      који су сумњичили Драгановића и Павелића за крађу. У недавно откривеној аутобиографији Драгановић тврди да је из Волфсберга узео само 40 килограма злата да их „спасе од Британаца и грамзивих Хрвата“.

    65. Стаљинград каже:

      па знали су и четници из Чикага, што они нису предузели? ето четници су могли да иду и у Кореју и у Вијетнам за америчке интерсе, чак и да јуре ЧЕ Гевару по јужној Америци али их је болело уво за Павелића са којим се и Драгиша Цветковић састајао да после рата дели Југославију.

    66. спира каже:

      Убили су они касније Павелића

    67. Т. Горски каже:

      За чије бабе здравље да предузимају нешто такво и себе доведу у ситуацију да им буде ускраћено свако уточиште ?
      Партизани су пријатељу имали организовану државу са комплетним државним апаратом подразумјевајући ту и безбједносне структуре ОЗНА, УДБА, СДБ, КОС и остали, зашто они нису ништа предузели ни редовним на ванредним путем???

      Шта мислиш да је Драгиша успио „подијелити“ ту Југославију да ли би ван Србског дијела остало 2.700.000 Срба.
      Дај пресабери се мало, човјече па гдје ти живиш ?
      Постао си некоректан !

    68. Т. Горски каже:

      Смири мало пријатељу,
      Четници и партизани су била србска војска (ако не вјерујеш пробај наћи по архивима који је национални састав једне и друге војске али не гледај на оне који су од половине 1943 године узели учешће у тзв. НОБ-у него само оне који су до тада ступили у партизанске редове па ће ти све бити јасно, јер открићеш за силне „антифашисте“ из редова потурица а и Хрвата и одталих, врло поражавајуће резултате.
      Четници и партизани су били класни „непријатељи“ и ништа друго и најбоље би било да смо сви били четници као што су нпр. „сви“ Хрвати били усташе односно њихова браћа домобрани јер нисамо у стању разлучити шта је шта и ко је ко у овоме па се хватамо за „тииииту“ и његове комесаре.
      Мислим да је свака подјела по том основу врло штетна по србски народ поготово што је вјештачки изазвана јер чињенице не иду у прилог тииитоизму.
      Немој да те „препуцавање“ са нашом браћом одведе у инаћење јер у бијесу човјек може рећи и оно што не треба и што није истина а да би се само супротставио онима који га „нападају“.

    69. Т. Горски каже:

      Нису ни могли, јер је економско стање било слично овом данашњем и велики број људи су печалбарили нарочито у Француској.
      Даље, то су били већином млади људи, јер стари углавном не иду у рат нити се прикључују револуцијама, па нису ни могли имати некакав „посао“.
      Ко има право од било кога тражити да полаже рачуне о стеченој имовини ?
      То што се заговара је „комунистичка“ метода а то смо напустили и сада пљујемо „комуњаре“?
      Мораћемо се мало више потрудити да ствари поставимо тамо гдје им је мјесто јер нити су комунисти били људождери а нити је овај режим невинашце.
      Да је којим случајем „наш“ комунизам био ослобођен тииитоизма ствари би биле суштински другачије од овога данас јер би мало ко имао аргументе против оног режима.
      Постоје и данас комунистичке земље и то врло успјешне али је њихов комунизам прилагођен њиховим потребама а не као код нас гдје је био прилагођен само антисрбским потребама.

    70. монархија каже:

      Па да пробам да ти одговорим на неколико теза: јесте, то су углавном били млади људи (мислим на револуционаре) не диже се револуција у позним животним годинама. Као друго, нису то баш били печалбари, него углавном докона младеж, чији су родитељи били довољно имућни да их пошаљу на студије у иностранство. Одатле су сипали дрвље и камење на монархију. Има доста примера, где су млади одлазили на студије захваљујући стипендијама двора, а касније тај двор означавали као највеће зло српског народа. Лицемерје? Процени сам…. Рачуне о стеченој имовини ИМА право (и обавезу) да тражи судска власт у свакој иоле политички и економски уређеној земљи… Или да променимо држите лопова, у пустите лопова?

      Што се пљачке тиче, она има само једно лице: пљачка је пљачка! Да је монархија безгрешна – није, а да ли је боља од свега овога шта имамо последњих година – не дозвољавају да видимо! Пробали смо свашта: свака наредна власт се називала најдемократскијом, реци ми да нисам у праву? И да ли је то степен демократије којим срби треба да буду задовољни. Између два светска рата, Француска се учила демократским принципима наше Краљевине…. И начин на који је Француска дочекала Краља Александра говори о уважавању и поштовању…. Данас? Данас нас цене мање и од буђавог леба…..

    71. Т. Горски каже:

      Најбитније је да схватимо да не требамо одбацивати оно што је добро а што је наш народ стекао у протеклим временима.
      Комунизам сам по себи није био тако страшно зло него оно што нам је уз комунизам прикачено тј. тииитоизам због којег и данас плаћамо цијену.
      Што се тиче односа других, тј. великих сила према нама, они су прегматични и поштују само онога ко има батину и спреман је показати зубе.
      За све остало смо, када су они у питању ми у заблуди, и нека нико не мисли да им се може „додворити“ на било који начин.
      То је политика коју су учили од ЏУКЕЛА а џукеле признају само батину.
      То сазнање ме упућује да тим криминалцима супротстављам јер немам ни мало вјере у њих.
      Никад нису показали да су нам пријатељи.
      Зар нам на крају нису уништили државу па нас онда још и директно војно напали и то пошто су нас оголили до голе коже разним санкцијама.

    72. монархија каже:

      А да ли су били људождери? И то мораш проценити сам и онда одговорити потомцима оних који су кости оставили на Голом Отоку, Св. Гргуру, Ст. Градишки, Лепоглави…. Неке процене кажу да је у периоду 1945-1955 нестало близу 300.000 интелектуалних српских глава (не могу да потврдим тај податак са 100 процентном сигурношћу), али за народ колики је српски је то више него огроман број. И дан данас плаћамо цену недостатка интелектуалаца, ево већ преко 60 година….. Много, превише, би било и да нас је 5 пута више…. А народ без интелектуалаца могу слободно да поредим са крдом оваца…(овим не намеравам да вређам никога лично, па тако ни цео народ)…… али ме наводи на такав закључак……

    73. монархија каже:

      С тобом је свака дискусија сувишна, пошто си и ти у својим наступима заговорник пљачке…. Ако ти није јасно, још пар пута прочитај свој коментар….

    74. спира каже:

      не разуме он шта си написао

    75. Стаљинград каже:

      Нисам знао да је узети опљачкану ствар од лопова пљачка, али твоја ингениозна монархистичко-капиталистичка логика се поново показује у најбољем светлу.

    76. монархија каже:

      Пљачка је пљачка….она нема два лица, као комунисти и комунизам…..

    77. Иван каже:

      монархија!Ја вам се стварно дивим колико имате стрпљења да се одупирете овој усмрделој комуњарској жгадији која нема ни образа ни душе ни памети!

    78. Стаљинград каже:

      попуши му још мало, биће вам лакше обојици

    79. монархија каже:

      Ево комунистичког дијалога….. молим свима на увид….

    80. Стаљинград каже:

      да, да, ти ћеш мене сво време да вређаш са „комуњаро“, да се тапшеш по рамену са осталим истомишљеницима по принципу „ти мени сердаре ја теби војводо“, па ћеш још да ми држиш предавање из (мало) грађанског понашања јел…

    81. VRS каже:

      Smiri se penzioneru ce da riknes!

    82. монархија каже:

      Обраћање са „комуњаро“ би требало да ти импонује…..и годи…не може то бити свако

    83. Стаљинград каже:

      у праву си, као што каже народна песма – „то не може бити свак“, много је лакше примати паре из америчких фондова у Чикагу за своју гибаничарску делатност, то је јако профитабилно и уносно. Сви ви који сте писали за „Погледе“ на пример Самарџић, Биљана Србљановић, Веран Матић и слични то најбоље знате.

    84. Велика метла каже:

      Није он тебе ни једном увредио,него ја!И увек ћу вас потомке гадова комуњарских вређати јер друго и не заслужујете!Знао је краљ које сте ви зло,па вас је и забранио у 6.јануарској диктатури!Знао је краљ шта ви спремате православљу са све оним смећем звано Лењин!

    85. Т. Горски каже:

      „Ти да ћутиш, ти си исти као и он“!
      Само мислим с друге стране !

    86. монархија каже:

      О твом коментару баш размишњам и мислим да је погодио у центар. Не вреди, па ћу престати…. хвала

    87. Т. Горски каже:

      Иване сваки човјек има своју вриједност,
      Србска је обавеза указати своме брату гдје евентуално гријеши и то је једини разлог због којег сам уложио оволико труда око тога !
      Поздрав !“

    88. Т. Горски каже:

      Ту си у праву, али не дозволи да те то одведе у оно што је вјешто запаковано у тзв. „социјалну правду“ и што је нама србима било сервирано као „сарма“.
      Потребно је разграничити шта је „социјализам“ (односно комунистичка идеја) и тииитоизам који се грдно огријешио о Србе у првом реду по националном питању.
      Када то двоје разграничиш бићеш много прихватљивији јер за сада се стуче утисак да си човјек који је у ствари југоносталгичар а који неће да види суштину ствари.

    89. монархија каже:

      Све им то омогућили твоје комуњаре…….

    90. C.M. каже:

      Комуњаге.

    91. монархија каже:

      Па то сам и реко…..

    92. C.M. каже:

      Комуњаге*

    93. ₀₀₀₀_☉☉_₀₀₀₀ каже:

      Komuljage.

    94. Т. Горски каже:

      „Дубоко сте ме разочарали, Ду-Бо-Ко !
      Ја се то од Вас нисам надао“!

      НЕ ПРЕТЕРУЈ !

    95. Стаљинград каже:

      Шта је остао си без аргумената па сад тртљаш, па јел си хтео приватизацију, није ти одговарао „комуњара“ Милошевић зато што нас је „свађао са целим светом“, са вашим великим четничким пријатељима из Америке и целог НАТО-а… твој дебели смрад АЦА Гица је растурао директно ову државу, па сам се хвали да је организовао састанке опозиције у Мађарској

    96. VRS каже:

      Cuj Kumunjaro, ne mrzimo mi Milosevica sto je pocinjao ratove u Hr, BiH i na Srbskom Kosovu i Metohiji nego zato sto ih nije zavrsio kako treba!

    97. Стаљинград каже:

      Ма Милошевић је требао да буде Хари Потер и да добије све ратове против НАТО пакта, сам без ичије помоћи… нарочито са вама јајарама неочетничким који сте подржавали 1991 Вука Драшковића и „демократску опозицију“, и све њих америчке плаћенике који су позивали да се не иде у рат, ево сад немаш „комуњаре“ на власти, срушили сте Слобу, имате четничког војводу Тому Николића, јел вам сад добро у вашој четничкој Србији?

    98. монархија каже:

      Не подмећи ми никаква имена (Слоба, Вук……) Ја сам монархиста….. И запамти —– БЕЗ КРАЉА НЕ ВАЉА!!!!

    99. Стаљинград каже:

      Иди онда код свога краља, пардон, краљице у Енглеску, ај здраво.

    100. монархија каже:

      Ај здраво?????…..каже се: Смрт фажизму……!!!!!!!

    101. C.M. каже:

      Дали си приметио нешто?Сви комунисти кажу.Смрт фашизму, а никад не кажу смрт нацизму.Италијани су били фашисти а Немаци су били нацисти, то значи да се комунисти нису борили против Немаца нациста.Увек су им били савезници.

    102. Т. Горски каже:

      А са краљем још горе !!!
      Шта ћемо сад ?!

    103. монархија каже:

      А где си и кад то проверио? Јесам ли ја нешто преспавао после другог светског рата?

    104. Т. Горски каже:

      Што се мене тиче ја немам намјеру опет учити на властитим грешкама.
      То није питање на које се може одговорити са једном или двије реченице а ако ти нису јасне грешке последњег краља којега смо имали онда мислим да не би ни вриједило да ти објашњавам јер ти се према томе некритички осврћеш и бојим се да си идеализовао друштво које би било краљевина.

    105. монархија каже:

      Николић није комуњара? Добар ти овај виц, морам да га запамтим…..

    106. VRS каже:

      Da smo mi 91 sjebali Slovence i Hrvate, a mogli smo hladno, nebi bilo Bosne, Kosmeta ni napada NATO na Srbiju! Samo tvoj punoglavac sto je zakopan kao Kanarinac u bastu pod sljivom je hteo da glumi velikog drzavnika i sve snjakao. Zbog njega smo izgubili RSK i veliki deo RS A o Kosmetu necu ni da pisem!

    107. Стаљинград каже:

      200 усташа је месец дана бранило Вуковар а неки други нису могли ни 2 дана Книн, толико о томе ко је крив за РСК. Ваљда се зато сви данас позивате на Дејтон пошто вам не ваља Слоба, или на резолуцију 1244.

    108. VRS каже:

      Ako moze jedno pitanje, da li si ti ucestvovao u ratu 91-95? Ja sam od 91 do 95 bio po ratistu prvo u Hr a onda u RS.

    109. спира каже:

      не лупај глупости у везу Вуковара.

    110. C.M. каже:

      Рушење срамотног „Вуковарског мита“
      http://www.vaseljenska.com/misljenja/rusenje-sramotnog-vukovarskog-mita/

    111. Т. Горски каже:

      Бојим се да си тотално у заблуди и немаш података о томе.

    112. Т. Горски каже:

      У последњем рату смо сви били четници, и није било партизана.
      Ако не вјерујеш питај нашу „браћу јединствену“ међу Хрватима и потурицама па ћеш видјети да ће потврдити ову моју тврдњу.

    113. Т. Горски каже:

      Не мрзимо ми Милошевића никако,
      Човјек је урадио једино оно што би и сваки други патриота урадио и надао се да ће ипак нешто постићи.
      Мора се признати, нешто је и постигао јер да се није борио не би остало ни ово што је остало, вјеруј ми таква је банда напала на нас.
      Мислим да ти то знаш !
      Поздрав !

    114. VRS каже:

      Hajde smiri se bre, ces da se slogiras. Kumunjaro!

    115. монархија каже:

      Рекох ја, живци су чудна ствар……

    116. Велика метла каже:

      Зашто нико није питао Србина ево 70 година какво друштвено уређење жели?Зашто је Чича Дража добио онолико медаља за борбу против нациста?Зашто Де Гол није никада посетио Југославију,твојега ћопавога,док је био жив?Коју је школу,војну академију,завршио твој ћопави?Наведи ми једнога јединога комуњарског генерала који има завршену војну академију!Ма,с таквима слепцима се не дискутује!

    117. Стаљинград каже:

      Пола официра бивше Југословенске краљевске војске су били партизански официри, немаш појма и не лупај глупости, Коча Поповић је на пример био артиљеријски официр са академијом, а био је и сликар, школовани.

    118. монархија каже:

      Кочи Поповићу се војничко знање никада није оспоравало, без обзира што је био комуњара……………..

    119. спира каже:

      Коча Поповић је комуниста и шпански борац

    120. монархија каже:

      Ни то му се није оспоравало…..

    121. монархија каже:

      Питао те лепо човек (Велика метла) коју је војну школу завршио аустријски каплар? Лепо му и пристојно одговори……

    122. Стаљинград каже:

      Исту ону коју и Карађорђе – народно-ослободилачку.

    123. монархија каже:

      Па сад морам да ти кажем да се стидиш…. Упорешујеш њих двојицу? Фуј…….

    124. монархија каже:

      Значи: Твој одговор јесте: Тито није завршио никакву војну школу! То што је завршио високу преварантску, то се не рачуна…..

    125. Велика метла каже:

      Да,“високо преварантску“,одељење хохштаплерско!

    126. Велика метла каже:

      У то време „бистроумниче“није ни било војних академија!Толико о твојој „памети“!Нећу више да малтретирам тастатуру,ниси ти вредан тога!За такве свет није пре вас постојао,а како мислите неће ни после вас!Е,заХебо си се!Ти си школски пример комуњарског (не)васпитања!

    127. Т. Горски каже:

      Немаш право користити тај израз када су срби у питању, тиитоизам није био ослободилац србског народа напротив, довео га је у позицију „поробњеног народа“ а све под фирмом борбе против „велико-србског хегемонизма.
      Срби су ваљда требали бити мањи него што јесу да би други могли бити већи него што јесу.
      Када се сјетим тих времена најрадије био опсовао и то онако „масно“ по србски.

    128. C.M. каже:

      Јел тебе исрао онај Комесар па сад ту уместо њега нешто кењаш?

    129. Велика метла каже:

      Сам кажеш да су партизански официри БИЛИ официри краљевске војске!Наравно,кад комуњаре нису створиле једног јединог официра!Стварали сте их кроз наказно братство и јединство и издали су вам ту накарадну „југославију“онако како су у ствари и били васпитани!

    130. Т. Горски каже:

      А што не узеше генерала него сликара ?
      Можда им је требао неко ко „појма нема“,
      шта ти мислиш о томе ?
      Мени све нешто личи да би то могло бити у питању, јер ко год би се касније из редова србског народа појавио и дозволио да из њега проговори србски патриотски глас био је одстрањен, овако или онако, или голи оток или смјена и тотална деградација и маргинализација а понекад бога ми и ликвидација.
      Дај мало дођи до себе, неможеш одбранити оно што је неодбрнљиво.
      тиииитоизам је крив за наша садашња страдања, то су чињенице човјече, како то не видиш?

    131. VRS каже:

      Negde sam procitao da su Draza i Carl de Gol bili klasici u vojnoj Akademiji u Francuskoj. De Gol nikada nije oprostio copavom samo proglasenom „Marsalu“ sto je dozvolio da bagra ubije velikog Patriotu Drazu!

    132. Велика метла каже:

      Тако је!

    133. Т. Горски каже:

      Мислим да је у праскозорје овога рата то објављено у „Дуги“ или „НИН“-у.
      Чак је интервенсао да му се поштеди живот, но ништа га није могло скренути са његовог пута.
      „Друже тииито ми ти се кунемо,
      да са твога пута не скренемо“.
      Има још рецидива тога времена а један је изгледа и наш брат „Стаљинград“.
      Ја се ипак надам да неће тако стално остати и да ће и он на крају разабрати шта је шта.
      Поздрав саборче !

    134. Т. Горски каже:

      И ти претјерујеш, наравно да је завршио и то „високу капларску школу ЊЕМАЧКОГ РАЈХА“ а калио се на руском фронту.

    135. VRS каже:

      Pa sta sam rekao, Dusanovac je vukojebina!

    136. Велика метла каже:

      Душановац је много леп део Београда!Ако си на тај Душановац мислио?Шумице и остали део!

    137. C.M. каже:

      И деда од мог тате је био у партизанима па је видео ко су они тако да не шири приче о томе да су они били јунаци.А маминог тату су држали у самици.

    138. Т. Горски каже:

      Личиш ми на дијете којему је неко дао сладолед односно паре да оде купити себи чоколаду, док му се он поигра са „мамом“.
      Немам намјеру да те вријеђам на било који начин и молим те немој ово узети за увреду.
      Само ми се учинило да је згодно стилско поређење.
      Увалили су нам социјално праведније друштво тј социјализам и да извинеш „јебали нам мајку“ распарчавајући нам државу и остављајући 2.700.000 Срба ван србске државе.
      Да ли си свјестан да је то урађено још у току тзв „револуције“ и да су тииито и остала клика били носиоци тога пројекта.
      Зашто нису рецимо направили једну Србију на србском етничком простору него обрнуто ???????????
      Ако слиједиш такав пут онда или ниси довољно упућен или си злонамјеран.
      Истини морамо погледати у очи кад тад !

    139. Стаљинград каже:

      Није спорно, с тобом бих и могао рационално и нормално да разговарам али не могу са овим екстремистичким лудацима, с њима морам већ безобразније. Њима историја почиње од Тита, све је било бајно и сјајно а онда је дошао Тито и све сјебо… како да не… то што су комунисти изградили куће, станове, школе, путеве, струју, воду, бесплатно школство, здравство, плаћене одморе, плате, пензије… нема везе, то су зликовци, зато у блатњавој вукојебини званој краљевина код „бајних и сјајних“ монархиста нисмо имали ни 2 асфалтирана пута…

    140. Т. Горски каже:

      Ја стално указујем на разлику између комунизма и онога што нам је тииито под маском социјалне правде успио утрпата.
      Те двије ствари се морају разграничити и ако то не урадимо стално ћемо водити „празне“ приче а у ствари не погађамо мету.
      Мета треба да буде оно негативно што нам је тииитино доба донијело а комунизам сам по себи није томе кривац.
      Поздрав !

    141. спира каже:

      он је далтониста једино што препознаје боје је црвена

    142. монархија каже:

      Такви немају деду, њих су донеле роде…. исто као и бравара……

    143. VRS каже:

      ИДЕ ПЕРА, ИДЕ ПЕРА ЈАШЕ КОЊА БЕЛА

      И ЗА ЊИМЕ, И ЗА ЊИМЕ СРБАДИЈА ЦЕЛА

      КОРАК ИДЕ ЗА КОРАКОМ А ЈА ЈУНАК ЗА БАРЈАКОМ

      БОЈ СЕ БИЈЕ, БИЈЕ, ЗАСТАВА СЕ ВИЈЕ ЗА СЛОБОДУ СРБИЈЕ!

    144. C.M. каже:

      Немој да копираш усташку песмицу јер ће те тужити да им крадеш песме.Како наc није срамота, па целу тисућуљетну љепу нашу смо покрали.Бухахахаха

    145. Nikola Cvetojevic каже:

      Cetnici su bili kraljeva vojska u uniformama,a ne gorile sa nozem u zubima. To sto su bili kasnije proganjani pa nisu imali higijenske uslove je posljedica pohlepe Centralnog komiteta.

    146. спира каже:

      Стаљинград ти си потомак оних усташких пизди што су предале да се не смрзну у Стаљинграду .Па су после дошли у Србију 44. као „ослободиоци“

    147. Стаљинград каже:

      Не, потомак сам носилаца партизанске споменице, који су и прошли све страхоте Другог светског рата од 1941, који су ослободили српски народ од фашизма и због тога не дозвољавам да такве хероје вређају гибаничарске битанге и лажни националисти. Нисте им ни до колена.

    148. Велика метла каже:

      И мој отац је био у партизанима,а никада комунизам није органски подносио!Бити партизан не значи бити и комуниста!Националиста никада не може бити комуниста!Нити комуниста националиста!Једно друго искључују!Док је накарадни комунизам „градио“братство и јединство ови други су градили своје нације!

    149. Стаљинград каже:

      Ало комунизам је друштвено уређење а не национална припадност, који си ти цар, не могу ја бити комуниста по националности. Нису комунисти измислили југословенство него монархисти. Па јел краљ Александар хтео да укине српски идентитет зарад југословенског, шта причаш бре.

    150. Велика метла каже:

      Никада краљ није имао намеру да укине српство,него да се други удруже са Србима,кад кажем други мислим на усташе и Јанезе!Тачно је да је,посматрано са данашњег становишта, Краљ направио грешку(иако су га Чича Дража и Ђенерал Живојин Мишић одвраћали од тога),али су управо комуњаре имале(и не само комуњаре)прилику да исправе ту грешку,али нису,него су преобукли вековне непријатеље православља балије,усташе,шиптаре,јанезе преко ноћи и увалили нам наказно братство и јединство!А данас видимо где је то братство и јединство!А оне,нас,који хоћемо да исправимо те грешке називате националистима,великосрбима,српским хегемонистима,и то су најбучнији управо од комуњара васпитавани „срби у покушају да буду Срби“!Капичић Јово,који је липсао на сву срећу,кандићке,лихтице,биСЕРчице и остали братство-јединственички шљам и отпад људског рода!Толико од мене!

    151. Стаљинград каже:

      краљ Александар је стварао ЈУГОСЛОВЕНСКУ нацију па је чак и ћирилицу хтео да укине „у интересу југословенства“, попримао је бивше аустроугарске војнике и официре који су се истакли у борбама и зулумима над Србима, његова Југославија је нама пресудила 1918 као народу, да није можда Тито требао да ти прави велику Србију 1945?

    152. Т. Горски каже:

      То су требали урадити Срби а не усташа тииито који је на крилима совјетске револуције испливао користећи социјално незадовољство народа.
      То што то Срби нису урадили нимало не правда ни тебе а ни тиииту за оно што нам је његов режим урадио.
      Но да би зло било веће ти ни данас не одступаш од његових идеја а и тековина „револуције“.
      Иди то и причај хрватима, њима је дао све оно што је некада припадало аустро-угарима или млецима, ако је икакве прилике за то било.
      Ја сам пријатељу у том добу провео практично највећи дио свога радног вијека и знам одлично како је ко дисао у то вријеме и на жалост показало се да моји страхови и незадовољство нису били без основа.

    153. Велика метла каже:

      Да је ћопави ценио српске жртве,2милиона,направио би државу по заслугама!А не дао поменутима униформе и преко ноћи постали „партизани“!

    154. Markos каже:

      Da li vi stvarno mislite da neko u svetu jos veruje u komunisticku propagandu, a pogotovo u Srbiji gde ste pobili vise ljudi nego svi Nemci i Turci u istoriji ?

    155. Стаљинград каже:

      ма комунисти су све побили у Србији, више и нема Срба, ето ни ти ниси Србин него си вероватно сишао са неке гране…

    156. Markos каже:

      Ismejavanje zrtava sopstvenog naroda je degutantno.
      Ako ti je neki predak bio ubica Srba ne znaci da moras i ti da se smejes njegovim zrtvama.

    157. Стаљинград каже:

      ма „комунисти“ то јест марсовци су криви за све, ево сад сте дошли ви демократе и капиталисти на власт па ћемо да процветамо, а у комунизму ништа нисмо имали, цркавали од глади, лош живот мајку му…

    158. Markos каже:

      Kakvi god da su ovi danasnji politicari bar nisu kao komunisti delili Srpske zemlje svakom ko je hteo a samu Srbiju podelili u 3 dela.

    159. Велика метла каже:

      Неко некада и сиђе с гране,а неко никада!

    160. спира каже:

      Што саборци твог предка нису ни један логор смрти напали да ослободе Србе од усташког ножа

      ЗАр није 1966. Стево Крајачић, на отваранју спомен музеја у Јасенцу није рекао мислећи да су микрофони искључени, српским борцима дословце: “Овдје смо вас премало побили”. тако да је након насталог скандала Крајачић био присиљен да поднесе оставку.

      Зар те није срамота својих предака ?

    161. Стаљинград каже:

      Морали су да беже по босанским гудурама од усташког и четничког ножа, од швапске и италијанске гранате, али их ипак ослободише 1944 и 1945, зликовце су стрељали на Блајбургу.

      Право је питање што их не ослободише твоји дражиновци, недићевци и љотићевци, они су и тако ладили јаја беспослени.

    162. спира каже:

      Како те није срамота да лупеташ глупости. Зашто су савезници бомбардовали Лесковац Београд по наређењу оне лешине из ужичке 15.

    163. Стаљинград каже:

      Немаш право више да ми постављаш питања, нисам ја на оптуженичкој клупи, поготово зато што ниси одговорио ни на једно моје, реципроцитет мора да важи бато ако хоћеш дијалог, ако не, и тако ме заболе више да се овде надговоравам са будалама

    164. VRS каже:

      Jedno pitanje, si ti rucao danas?

    165. спира каже:

      Ја сам те питао да ли те није срамота што пишеш глупости а не даси крив ? О кавом дијалогу ти лупеташ кад год ти се постави питање ти поставиш контра питање, Или се налупаш глупости или вређаш. За тебе су сви будале јер се не слажу са једном творевином која је настала у кухињи римске курије ( комунизам) Очито да ниси свестан да је Комунисам а касније фашизам створен да ви се разорила православма Русија.

      Оичито да је твоја једина литература марксизам

    166. Стаљинград каже:

      очито је да ти немаш појма о чему причаш и само трабуњаш неке научнофантастичне приче, комунизам и римска курија хаха па то је да се човек искида од смеха какве глупости, а комунизам је ваљда „упропастио“ православну Русију тако што је од ње направио индустријског гиганта и нуклеарну силу… ајде ћути бре

    167. спира каже:

      Како је стигао Лељин и Русију и одакле му ватиканско злато ???

    168. Стаљинград каже:

      шта ће Лењину ватиканско злато? ајде просветли ме, једва чекам да чујем још неку измозговину из арсенала православно-талибанске фантастике

    169. спира каже:

      ти си тотална дилеја ти очито да полма немаш

      „Кардинал Августин Беа нам је рекао да је Комунистичка партија била формирана од стране језуита са само једним задатком – у одређено вријеме морали су уништити заштитника омражене Православне цркве – руског цара! То је била освета! Комунистичка партија је тајно праћена од стране римских агената (илумината) с циљем да створе још једну моћну силу верну Римској цркви.“

      цитат из књиге “ Ватиканске убице“ писац је одбегли језуита Др Алберто Ромеро Ривера

      потражи књигу па читај овај део ћеш наћи у треће,м поглављу “ црквени оци “

      иначе ради се о злату у вредностни 666 милиона ондашњих $

      Иначе књугу мошеш видети овде

      http://srpskaakcija.com/2014-07-20-03-32-29/category/2-2014-07-20-03-25-25 под називом

      Dr Alberto Romero Rivera-1

    170. Стаљинград каже:

      кажем ја, читаш фантастику и хоћеш са мном да разговараш, стварно си краљ… Лењин је срушио Керенског који је дошао фебруарском револуцијом на власт и прогласио републику, цар је абдицирао, какве везе има Лењин с тим… до доласка бољшевика на власт Русија је била заостала полу-средњевековна вукојебина, то твоје православно царство је и тако пуцало по шавовима… сваки пети војник на фронту је имао мотку уместо пушке, војска боса, народ гладан… па тог Николаја и Путин назива „крвави Николај“, шта мислиш што… информиши се из озбиљних извора, немој да ми цитираш овде неке поповске бајке.

    171. спира каже:

      Русија била заостала . ти си стварно необразована особа
      Замо ти литај и даље Лењина и далеко ћеш да догураш

    172. спира каже:

      На које озбиљне изворе мислиш Да не мислиш можда на изворе Као што је Смиља Аврамов?

    173. Markos каже:

      Odakle ta glupost da je Rusija bila zaostala zemlja ?

    174. спира каже:

      да би сватио колико си комунистички образован ево и иво прочитај .

      Звучи невероватно да је Св. Столица дочекала Октобарску револуцију и
      бољшевички систем у Русији као своју нову шансу. Још у првим данима
      револуције Ватикан је успоставио тајне везе са Лењином, за кога је
      религија била прагматички фактор. Уз његову сагласност у Русију је ушло
      на стотине мисионара.

      Писмени споразум између Св. Столице и СССР закључен 12. марта 1922., значио је «де фацто» признање бољшевичке владе.

      Дан пре потписивања овог споразума совјетска влада пружила је Ватикану
      низ концесија једностраним актом. Тајним меморандумом оформљен је
      финансијски конзорцијум, који је реализован преко «Немачке источне банке
      АГ» у Берлину.

      Крајем марта 1922. Римска курија обезбедила је 1.500.000 лира помоћи
      СССР, а католичка америчка организација «АРА» додатно милион $.
      Мисионари језуитског реда организовали су у Москви кухиње и дневно
      делили 40.000 топлих оброка. На улазима су стајале велике табле са
      натписом:

      Католическаь Миссиь Помощи в России

      Римскии папа = Русском народу

      Почетком 1922. Ватикан је упутио писмо Друштву народа, захтевајући да се
      становишту пружи помоћ а већ септембра 1924. у русију је стигла нова
      група мисионара. По забелешкама сестре Лава Троцког, објављеним након
      смрти В.И. Лењина 1924., Лењин се определио за успоставање дипломатских
      односа са Ватиканом али га је у томе спречила смрт. У односу на
      религију, Лењинов период остаће забележен као најапсурднија појава. На
      хиљаде православних свештеника је убијено, на стотине цркава уништено, а
      истовремено дате су посебне бенефиције Римокатоличкој цркви

    175. Т. Горски каже:

      Спиро, штетно је изједначавати комунизам и тииитоизам.
      Дајеш овом неосвештеном Стаљинграду аргумент који је тешко оборити.
      Русија је ипак напредовала у том периоду а ни ми нисмо баш превише заостајали.
      Дакле није све код комуниста било баш толико лоше.
      Нама је огромну штету нанио тииитоизам, бар теби неморам објашњавати шта под тим појмом подразумјевам.
      Поздрав !

    176. спира каже:

      пишеш глупости Русија је била напредна за време Романових. Али су је Кумунисти уназадили . То што је она напредовала за време комунизнама у односну на запад је мизерно мало. Погледај сада Русију 15 година од како је дошао православац Путин колико је напредовала

      Србија је и те како била напредна до 1941.г када је Комунисти после рата додатно уназадили. Многе фабричке машине су одвукли на запад унапредили Словенију и Хрватску које су биле неразвијеније у односу на Србију пре 41.

    177. C.M. каже:

      Шта си ти па да нормални људи немају право да ти постављају питања?

    178. Т. Горски каже:

      Наравно да су морали да беже, јер су кренули грлом у јагоде,
      тииитићи су палили рат углавном по србским насељима како би се срби сврстали уз партизане када дође до одмазде усташа који су дјеловали са својим „цвијећем“ тј потурицама.
      Тамо гдје су четници имали организовану одбрану није долазило до таквих погрома иако се мора рећи да је на почетку рата било покушаја напада и на та насеља но сви напади су одбијени глатко и скоро безболно.
      То је такође било могуће јер италијанска војска није помагала усташлук и пустила је да се ствар одвија како се већ одвијала.
      О овоме би се могло причати још много но ја нећу више полемисати, бојим се да нема сврхе.

    179. Велика метла каже:

      Оне који образа немају и не може бити срамота!

    180. Бели Орао каже:

      Слушај комуњаро комесаријанска!

      Не стављај име Стаљинграда кАО свој надимак, јер су прави комунисти умирали са именом тог града на устима. Твој Тита, Јова Капичић и остале комуњаре основачи о. Голи су упропастили комунистички покрет. Касније су то све наставили агит-проповским методама, које је заокружио Вељко Булајић, Чедин плаћеник, ђубре комуњарско.

      Четници су били масни, а ујаци су били фино избријани подврнутих рукава. Чак је и њихово клање било осподско за разлику од Мисирчевог. Како нам је клинцима лепо прорадила крв после драме „Хватање Драже Михајловића“, где је Зоран Ранкић маестрално одглумио Калабића, о коме и данас владају лажи. Схватили смо да је Чича мученик и биће сигурно у правславном календару.
      Да не причам о драми „Убиство Карађорђа која нема много везе са темом, али има везе са крвљу“.
      СЕДИ ЈЕДАН.

    181. Стаљинград каже:

      Нормално да ће у таквој лажној ватиканској „цркви“ где попови возе ферарије док народ гладује да један издајник као Дража Михаиловић буде светац… то је сасвим нормално, какав „светац“ таква и „црква“. А такви и „верници“ – тајкуни и лопови што зидају храмове мислећи да ће тако да се оперу пред Богом, мада пре ће бити да оперу паре од дроге.

      Ајде пријатно ти било „православчино“…

    182. Бели Орао каже:

      Нисам ја православчина. Ја сам само мали грешник који је и кад је било тешко ишао у Љубостињу и палио свеће. Има попова који возе „кршеве“, а ја сматрам да нико не треба да вози крша. Пусти причу о тајФунима и осталима, него гледај себе и своју породицу, ради за добро и не секирај се. ајд здраво.

    183. Велика метла каже:

      Никоме ти попови не заврћу руку у лакту да морају давати паре цркви!Паметњаковићу!Него народ даје из народу познатих разлога,па се то некоме свидело или не!

    184. спира каже:

      Зашто су твоји комунисти побили пола свештенства у Србији док су степинцу дизволили да умре природном смрћу

    185. Стаљинград каже:

      ма шта пола, све бре свештенство, питај попа Владу Зечевића…

    186. Т. Горски каже:

      У моме селу је успјела преживјети једна једина мала црквица али су је послије рата спалили „скојевци“ да би се доказали тииити и партији.
      То наш Стаљинград никако неће да схвати.

    187. Велика метла каже:

      Њему сметају „масни“Четници,али му не сметају безпрекорно обријани и уштогљени „хитлеровци“!

    188. Стаљинград каже:

      не лупетај, нигде нисам рекао да су четници масни већ да су издајници, и да их ви представљате као неке борце за српство, а они у ствари остаци реакционарне предратне буржоазије која се залагала за федеративну Југославију

    189. Markos каже:

      Po kojoj su to bolesnoj propagandi cetnici izdajnici ?
      Sigurno po partizanskim filmovima, jer istorija ne poznaje takvu logiku.

    190. Велика метла каже:

      По Вељку Булајићу!

    191. MOPHAP каже:

      На чему си? Пијеш нешто или не читаш ништа?
      Заобиђи ме с југословенском школом и храбрим партизанима који “никада“ нису били са усташама у “кооперацији“ а против КЈВуО.

    192. спира каже:

      Зар није 1966. Стево Крајачић, на отваранју спомен музеја у
      Јасенцу није рекао мислећи да су микрофони искључени, српским борцима
      дословце: “Овдје смо вас премало побили”. тако да је након насталог
      скандала Крајачић био присиљен да поднесе оставку.

      И са таквима се борили твоји преци .

    193. Стаљинград каже:

      у каквој је корелацији то што си написао са било чим о чему сам говорио, не разумем, шта ја сад треба да коментаришем твоје рекла казала приче, ма баш ме брига

    194. спира каже:

      постави сам ти помало другачије питање а али сусштина је иста .

      Наравно да не разумеш . Прочитај поново. шта сам ти написао . Ало опет ниси разумео. ПЧитај ис почетка док не сватиш

      Јер комунисте у Србији и у Југославији је водила Хрватско-словеначка колунистичка коалиција Тито, Кардељ, Бакарић

    195. Стаљинград каже:

      па шта, монархисте у Краљевини Југославији су водили углавном Срби, и на крају смо заглавили са бановином Хрватском, са муслиманима из БиХ који се масовно изјашњавају као хрвати и са бугаризованом Македонијом пуном терориста, са црногорским федералистима и да не набрајам шта све не

    196. спира каже:

      Па шта ако је Крајачић, : “Овде смо вас премало побили”
      Значи требало се све да побијете Србе

      Очито да ти ниси Србин него покатолишен Србин Нека се Бог смулује јер ти си одпадник људског рода

    197. Стаљинград каже:

      ма наравно, ти сводиш целокупну СФРЈ на неког тамо Крајачића… целокупан развој, школе, болнице, путеви, телефон, струја, фабрике итд итд. све то у коуратз, најважније је шта је негде у некој рекла-казала причици натртљао неки Крајачић, и ја сам нашао с ким ћу да причам, ајде бре више

    198. спира каже:

      Да ли ти је познато колико је Срба покатиличено за време НДХ? .

      Зашто Загреб није био центар комунистичке Јигославије . Него Неоград . Нова држава нови главни глад

      Није то тамо неки Крајачић , него тадашњи преседник Хрватске

    199. Стаљинград каже:

      Зато што нико никад није ни поставио захтев да главни град буде нека аустроугарска селендра звана Загреб, просто.

    200. спира каже:

      А ко је требао да води морнахисте у Југославији, покатоличени Срби или исламизирани Срби?

      Црногорци су Срби као и Македонци. То што ти даље верујеш у књиге који су писали комунистички кадрови то је твоја трагедија

    201. Т. Горски каже:

      Да,
      да има их много још које ниси набројао а који заузимају врло високе позиције у тој „булументи“.
      Ни један Србин није смио ни главу подигнути, одмах би био проглашен „велико-србским хегемонистом“.
      Ужасна је и помисао шта смо себи дозволили и шта још увијек себи дозвољавамо супротстављајући се рехабилитацији човјека кроз чију рехабилитацију се у ствари рехабилитује читав наш народ.
      Живио !

    202. спира каже:

      Зар побуњеници у разбијању Јогославије нису били носиоци председници или високи функцонери Комунистичке партије, као што су нпр. Кучан, Месић, Глигоров, или Генерали Брозове армије попут Фрање Туђмана, Антуна Туса итд.
      Социјалистичка СФРЈ од 1945-1991. била у рукама сецесионистичких република Хрватске и Словеније, или прецизније хрватско-словеначке коалиције на челу са Брозом и Кардељем Бакарићем . Југославија је разорена кроз рат коју су повели комустички титови кадрови.

      А ти и даље верујеш у комунизам који је сатанистика творевина против православља.

    203. Т. Горски каже:

      Господине Саљинград,
      историја је већ СИЛОВАНА од стране оних „са чијег пута не скрећеш“.
      Сада би био ред да јасно и гласно коначно кажемо истину и признамо и своје заблуде али и прекинемо сами себе сврставати у фашисте јер нам тамо није мјесто ни по каквом основу.
      Ако то не витиш онда не знаш „гледати“ или си врло злонамјеран.

      Нека противници регхабилитације генерала Драже наведу злочине који су учињени под његовом командом или било који опипљив аргумент који би га сврстао међу фашисте.
      У праведном свијету, ово што се ради генералу Дражи би било кажњво као „клевета“.
      То је могло само у тиииитином режиму да се спроводи некажњено а под кринком „борбе против класног непријатеља“ а у ту сврху је онда дозвољено човјеку приписати и „фашизам“.
      И бог те пита колико пута сам у прошлом режиму чуо „усташе и четници“ а гдје си чуо да су четници направили рецимо неки „Јасеновац“ и да не набрајам даље.
      Немој да се вадите на спорадичне злочине који су пратиоци свакога рата па тако и овога у којем сам и сам учествовао и био „четник“.
      Ако не вјерујеш питај оне који су дигли оружје у првом реду на Србе који нису хтјели изаћи из какве такве заједничке нам државе Југославије.
      Сви ће ти рећи да сам „ја“ био четник, јер их је тиииито научио да су Срби четници да би на тај начин оставио простор у партизанима за своје усташе и остале истинске фашисте који су сваки пут „скочили“ „Србоми“ за врат када би се нашао у проблемима.
      Чак ни оне формације које су имале одређен облик „сарадње“ са окупаторима односно колаборационисти, нису учествовали у нападима на друге државе и неможе им се рећи да су фашисти.
      Док се не ослободимо властитих заблуда нећемо моћу пуним кораком напријед и то ће нас спутавати.
      Ми сами себе доводимо у ситуацију да се стављамо у исту позицију ко рецимо Хрвати који су имали такође двије војне формације тј. усташе и домобране од којих су усташе били „авангарда“ фашизма док су остали били умјеренији и од прилике слични нашим колборационистима.
      Вјероватно сам старији од тебе па ћу узети себи за право да ти кажем покоју као „старији брат“.
      НАСТОЈ ДА СЕ ОСЛОБОДИШ ЗАБЛУДА У КОЈЕ ЈЕ И МЕНЕ И ТЕБЕ ДОВЕО ТИИИТИН РАЖИМ а зарад некаквог „мира у кући“ који се на крају изродио у грађански рат који смо платили много скупље него је требало а због наше „историјске наивности“ и заблуда које нам је тииитин усташлук наметнуо.

      Поздрав !

    204. Велика метла каже:

      То свако ко има „две вијуге“у сивој маси зна да су потенцирани Четници,да би ћопави могао увести усташе у савезнике,јер није добро зарад братства и јединства оптуживати само усташе,него треба и реципроцитет,па су нашли Четнике!Знамо како су остали захвалили ћопавоме на Југославији!Док сублентави Срби „уживали“у наказном братству и јединству ови други су радили своју „радњу“и показали шта мисле о братству и јединству и Југославији!То само наши несрећни сународници не желе да виде!

  4. C.M. каже:

    Смета комуњарама, масонима и осталим светским отпадом.

    1. Бобан за Царевину Србију каже:

      Све то само казује колико су испреплетани сви ти противници
      Православља. Како су и колико премрежили цео свет својим лажима. Мрак
      никад неће угасити светлост којом сија истина.
      А ми Српски родољуби да се чувамо и пазимо један на другога, јер смо једни другима све што имамо. Осим Господа који чека да се преумимо и у стадо његово вратимо. Е тада ће се чудо родити кад поред нас и анђели буду своје мачеве исукали. Тада ће шиптари скакати у јадран да од мача правде побегну, али бега бити неће. И други ће проћи као и они, али само ако будемо као наши стари војевали “ За Крст Часни и Слободу Златну!“

  5. Велика метла каже:

    Ко ли може бити толика будала да чак и помисли да у окупираној земљи судство може бити независно?

    1. Nikola Cvetojevic каже:

      Kao sto sam napomenuo vec par puta,lakse je smijeniti jednog loseg kralja nego skupstinu od 200 klonova.

    2. србин тм каже:

      Нису комунисти осудили и убили г-дина Дражу Михајловића зато што је био командант ЈВО, нити што је био четник, осудили су га и убили зато што је био командант Српске војске, зато што је био Српски патриота, зато што никад не би прихватио масонски комунизам.
      Рехабилитација г-дина Драже Михајловића је рехабилитација Србије, рехабилитација Српског народа, и признање да је комунистички покрет био масонски упљувак у душу и срце Српског рода. Упљувак који је требао да убије будућност Српског народа.
      Рехабилитација Драже није ствар историје Српског народа, његова рехабилитација је ствар наше Српске будућности.
      Монархија да, али потомци југославенске династије карађорђевића нису нити могу по било ком основу да буду престолонаследници Српског трона.

    3. Т. Горски каже:

      Има многи истине у твоме коментару брате, једино сам противник повратка ових гњилаваца на краљевски трон у Србији а ја сматрам да то треба бити краљ свих Срба.
      Нисам сигуран да нам треба краљ у било којем својству иако немогу оспорити да би то имало и неке предности.
      Но у нашој историји смо га имали и напустио нас је кад нам је био напотребнији, дакле ни то није некаква велика гаранција икохезиона сила.
      Поздрав !

    4. Велика метла каже:

      А шта мислиш да је краљ остао и да су га фашисти заробили?Мислиш ли да би то била мања „срамота“од тога што је напустио Србију?Да мене пита неко ја бих увек својег краља,преседника,склонио од непријатеља!

    5. vladica каже:

      odlicno si to rekao decko

    6. Велика метла каже:

      Хвала на томе дечко,имам скоро 60г!Поздрав!

    7. vladica каже:

      vazno da nisi komunjara,nego iskreni nacionalista

    8. Велика метла каже:

      Хвала!Свако ко је свестан својег националног бића и припадности том бићу је националиста!И који не гради свој идентитет на пљачкама по свету,свуда где могу и где стигну!Поздрав!

    9. Т. Горски каже:

      Па што нису заробили генерала Дражу?
      Дакле мога ћаћу, стричеве, ујаке, тетке и да не набрајам могу клата заробљавати мрцварити по логорима од НДХ па до Берлина, битно је да је краљ спасио своју смрду а њима како буде, снаћи ће се они, народ има дебела леђа, је ли тако ???
      Е па неће бити да јесте.
      То говно је био дужан остати са народом којим је краљевао па и по цијену живота.
      Не велим послати рецимо малољетну дјецу изван могућности да буду уништени, јер краљ је и „институција“ па би требало обезбједити престолонаследника из политичких разлога, али никако НАПУСТИТИ народ и предати га тииити у руке, практично да ради од њега шта хоће.
      Ти разлози једноставно не стоје.
      Осврни се мало кроз историју уназад па ће ти бити јасно о коме је ријеч.

    10. монархија каже:

      И Краљ Петар први ослободилац је са војском напустио Србију и повукао се кроз Албанију….. народ је остао у Србији…. никада му нису замерили…. вратио се победоносно, како и доликује српском Краљу…..!!!!

    11. vladica каже:

      NE VALJA BEZ KRALJAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    12. србин тм каже:

      Извини брате али немој поредити Краља Петра првог са Александром другим, неумјесно је, без обзира на крвно сродство.
      Бит ће Србија уставна монархија, али Српски краљ ће бити достојан своје титуле Краљ Србије.

    13. монархија каже:

      У реду. Нисам их поредио као личности, већ сам напоменуо сама догађања. Али прихватам примедбу… слажем се да као личности нису за поређење ни у ком случају…..

    14. Т. Горски каже:

      На тај начин можемо разговарати,
      Сазвати најумније људе нашег народа да промисле али бога ми и да нама кажу шта су смислили, можда се и међу нама „малима“ нађе по која „паметна“.
      Изнијети све аргументе на сто и оне „за“ и оне „против“ па фино у разложно и аргументовано рећи све шта се о томе треба рећи и одлучити се за ову или ону могућност, јер овдје се ипак ради о нашој будућности а ми смо „старији“ од било којег краља на свијету.
      Ми треба да се одлучимо за оно друштвено уређење које ће нам обезбједити најбољи напредак а не ни за какавог краља, цара, или не дај боже опет „сина нашег народа и народности“.
      Замисли смо колико је идиотизма садржано у задњем дијелу претходне реченице.
      Поздрав !

    15. Велика метла каже:

      Па да је српска војска напустила Србију(можда је и требала)у Другом рату и краљ би ишао с њом!

    16. Т. Горски каже:

      По Богу брате, како можеш поредити ова два случаја.
      Па овај је отишао са својом тј Србском војском.
      Шта је природније од тога???
      У моме граду главна улица се зове по њему и никада никога нисам чуо да је једну једину ријеч рекао против тога а буди сигуран да када би некоме случајно пало на памет да у ту сврху користи име оне „побегуље“ да не би било тако.
      Још једном ти скрећем пажњу, мој крај је изразито партизански али ни мој народ није луд да не види шта је шта и ко је ко.
      Поздрав !

    17. Велика метла каже:

      Бог с тобом,а шта је краљ више могао урадити када су се у Техерану 1943.године у децембру договорили Стаљин,Рузвелт и Черчил да балкан,Југославија,иде под Стаљином,комунистима,а за узврат американци добили Грчку?Је ли требао повести краљ рат против својег народа,оћу рећи изазвати братоубилачки рат?

    18. монархија каже:

      Мислиш ли да је Краљ требао бити нишанџија на топу….. И шах кад играш, чуваш и браниш Краља, а камоли државу……

    19. Т. Горски каже:

      Баш то мислим, ако треба бити и нишанџија на топу, али остати са својим народом.
      Нема оправдања за његов чин, вјеруј ми.
      Ја сам можда превише загрижен, сељак сам по своме генетском прорјеклу и немам баш нимало „плаве“ крви но ову обичну хајдучку крв и кунем ти се никада то не био урадио.
      Своју недораслу дјецу бих заклонио колико бих могао а ја се ухватио онога што би ми се нашло при руци да се борим за своју продицу и свој народ, да ме дјеца не питају „а тата гдје си ти био када се то дешавало“.
      Ја своје нисам ни питао такво нешто, знао сам гдје су били и не стидим се јер се нису огријешили о човјечност а непријатеље су прогонили колико год су могли.
      На том путу многи су и животе оставили а сав мој род, у овом рату је такође стао на браник наше отаџбине.
      Е сада се ту појавио један од потомака плаве крви и хоће да засједне овом народу на главу.
      Е НЕЋЕ !
      Ја ћу се томе супротстављати свим легалним средствима, нећу само дићи оружје на другог Србина, никада, али ћу све употријебити да помогнем да идемо најбољим путем за сав наш род.
      Ако баш никако неможемо без краља, онда ћемо видјети како тај проблем ријешити, али овог гњилежа не требамо.
      Поздрав !

    20. монархија каже:

      Ма ниси ти лош човек, осети се по твојим писанијима… Сви смо мање више сељачког порекла (ја од Гацка)…Да не требамо тог гњилежа, слажем се…. обојица би бољу Србију… не би желео да с тобом даље полемишем… Изнео сам ти доста аргумената ( у разним одговорима) а готово да нисам добио аргументе који их побијају, па се ова дискусија претвара у бапско наклапање…. Ја неке аргументе, а ти инат….Ту нема дискусије…Поздрав и свако добро…..

    21. Т. Горски каже:

      Поздрави Сретена Пантића, Поздрави у ствари поздрави све честите Гачане, само немој Вука, није баш неки човјек.
      Моје аргументе као што је нпр. „побегуља“ називаш инатом.
      То није инат пријатељу, то је чињеница коју никако неможемо заобићи као ни чињеницу да овај несретник који се врти овуда покушава да се дочепа „позиције“ а није способан научити ни језик народа којему хоће да се „попне на главу“.
      Наводим ти само оно што је на површини а дубље задирање у предности и мане монархије а поготово у нашим условима би нас одвело предалеко.
      Спомињао си, чини ми се, неке успјешне краљевине у Европи.
      Немој заборавити да у тим државама краљ нема баш никакве инхеренције, можда али врло ограничене има једино у Шпанији коју ниси ни споменуо као ни Италију од виђенијих земаља.
      Ако си мислио да нам је то „спасиоц“ мислим да се вараш и нема ни једног аргумента којим би то поткријепио.

    22. монархија каже:

      Не живим у Гацку (порекло ми гатачко) али волим Херцеговину као очи своје и поносим се својим пореклом. Шпанију сам споменуо, али као најлошоји пример, зато сам је ставио као изузетак, а Италија није монархија. У неколико мојих одговора си могао прочитати: монархија да, али монарх за дискусију (свакако сам против овог скоројевића). Дакле, није тачно да се не осврћем на твоје „назовимо“ аргументе. А инат? Да, у теби кува онај препознатњиви српски (позитиван) инат, који нам је често знао заслепити очи….. Аргументима сам поткрепио за монархији, и против комунизму! Ако ниси сигуран, пажљивије прочитај моје коментаре……

    23. Велика метла каже:

      Е,мој драги Србине,ако ти је аргумент за бити против краља,Карађорђевића,то што је отишао у Енглеску онда ти је много танак аргумент,и не би на основу тога никако смео имати такав став!Краљ је идентитет једног народа!И никако не смеш дозволити да падне у шаке непријатеља,јер си онда као народ понижен потпуно!Није ни краљу сигуран сам било лако гледати како комунизам уништава српство!Као што није ни мојем оцу који је овде и живео,а и многима другима!

    24. Т. Горски каже:

      Мој идентитет сигурно није а вјеруј ми да сам и генетски Србин а остало Србство сам показивао када је то требало.
      И моји преци а и ја смо свој идентитет ковали на браницима наше домовине а тај гњилеж је побјегао и оставио нас обезглављене и препустио на милост и немилост нашим крвницима.
      Ако то за тебе није довољан аргумент онда сигурно нећеш прихватити ни један други.
      Краљ би требао да је узор свакоме појединцу у нашем народу а извини ја се никако немогу идентификовати са таквима.
      Ти како хоћеш али ја задржавам право али и обавезу да указујем на погубност евентуално таквога чина, односно успостављање монархије са овим гњилежом као краљем.
      О евентуалној монархији или неком другом друштвеном поретку сам спреман размишљати али о овоме немогу, гади ми се и помисао на такву могућност.
      Прилично сам убијеђен да краљевина ма каква она била није никакво рјешење за НАС.
      Поздрав !

    25. монархија каже:

      Ако мислиш да није Краљевина, шта је онда решење…. На видело са решењем….јер ако једни нуде предлог за решење, а други га само критикују, не треба ни да дискутујемо…. Да се свадим нећу, а да размењујем аргументе, идеје и да водим прави дијалог хоћу… Па сад да видимо до чега ти је стало!

    26. Т. Горски каже:

      Проблем је у томе што су нас притиснули криминалци из САД-а а ми немамо снаге да се томе одупремо.
      Зар ниси примјетио да је у „нас“ ушао неки ђаво па нам нико, ама баш нико не ваља.
      Ја сам рецимо убијеђен да је монархија у класичном смислу превазиђен модел друштвеног уређења а убијеђен сам ни да нам нека марионета која не би имала никакву власт такође не треба.
      Неки су убијеђени да је рецимо дјеловање садашње политичке гарнитуре погубно по народ, неки да је Шешељ неподобна личност, Воислав Коштуница, госпођа Рашковић, итд. и сви жустро бранимо своје позиције и аргументи неистомишњеника су нам апсолутно небитни и не прихватамо их.
      Ријеткост је срести човјека са којим се може аргументовано разговарати, обично већ у напријед заузет став од којег не одступамо ни за живу главу.
      То је карактеристика недораслих људи и ограниченог поимања.
      У таквој ситуацији врло тешко је да неко избије на површину и придобије већину плебса за пројекте који б и евентуално могли земљу извући из невоља.
      Ја рецимо нисам противник краљевине иако имам врло оштре замјерке тзв. престолонаследнику, али ја једноставно не видим како то краљ ма ко он био може учинити било шта.
      Краљ није оставио лијепе успомене у нашем народу и то би била непотребна подјела народа и само још веће потонуће читавог друштва.
      Зашто не република ?

      Рецимо аргумент да су неке краљевине у Европи успјешне, једноставно не стоји јер то су само виртуалне краљевине у којим краљ заиста нема скоро никакве надлежности.
      Да ли нама треба такво нешто и чему би нам то послужило изузев да финасирамо некакву краљевку породицу.
      Ми смо сиромашна земља и морамо бити крајње рационални.
      Измишљао је тииито некакве своје моделе социјализма као што је рецимо радничко самоуправљање и гдје нас је то довело?
      Дакле зашто не република ?

    27. монархија каже:

      Ово свакако није место за овакву дискусију, али ћу се још једном (последљи пут) да си дам труда да ти одговорим опширно.
      Покушаћу то учинити редом:
      Чињеница да су нас притисле све накарадне фашистичке але из иностранства, никако не може бити изговор за овакво вођење државе (читај пропадање). Док се једна држава не уреди на унутрашње-политичком плану и док сами не дођемо до тога шта уствари хођемо, биће нам тако како јесте, а можда и још горе. Док год су на власти поткупљиви и њуди без морала ( а гле чуда, народ их бирао!) бићемо у слепој улици….
      „Зар ниси примјетио да је у „нас“ ушао неки ђаво па нам нико, ама баш нико не ваља.“ – (твој цитат). О томе ти све време и говорим, а ти као да ме не слушаш. Шта све нисмо пробали у последљих 70 година а рапидно пропадамо и држава се смањује….
      Монархија, као друштвено уређење, ни у ком случају није назадна нити превазиђена идеја. По том питању само констатација (предлог): нека дају на референдум питање о држ. урежењу Србије, па да то једном скинемо с дневног реда. Шта ту има лоше? Или ћемо по оној Николићевој: не можемо да дамо на референдум јер би монархија могла да буде изгласана! Боље да не рискирају, је ли тако?

      Што се самог монарха (краља) тиче, ту се слажемо, па идемо даље……

      Да Краљ није оставио лепе успомене у народу, не стоји никако. Не суди по последњем Краљу који се онако млад нашао у вихору у ком се много искуснији, старији политичари, председници нису снашли…… Не браним ја њега (нисам ја његов адвокат), имао је он своје грешке (имао их је сваки). Греше сви, људи смо…. али снага је у томе да на време препознамо грешку, а не кад је касно…… Безгрешних нема (или их ја нисам упознао и за њих чуо).
      „Зашто не република ?“ – (твоје питање). зато што имамо републику последњих 70 година, а сваким даном све више пропадамо и држава нам је све мања!!!! Само толико, а мало ли је?
      „Рецимо аргумент да су неке краљевине у Европи успјешне, једноставно не стоји….“ – (твој цитат). Овде ако нешто не стоји, онда је то твоја констатација. Не гледај какву и колику власт у рукама имају монарси, гледај које су на унутрашњем политичком и економском плану Најстабилније (читај најусушније) државе….. Такав модел се не мења.

      И као последње само кратка напомена: На службеној застави Србије је грб са круном – зашто? Зашто као Република скрнавимо оно што нас је обележавало вековима….ко им је дао то право? Силовали су и текст химне „Боже правде“….. некрсти, којима ми треба да верујемо? Е, па ја не! Опрости им Боже јер не знају шта чине….

      Свако добро, уз вековни српски поздрав „С вером у Бога – за Краља и Отаџбину“

    28. Велика метла каже:

      Да Срби не желе монархију не би било оволико коментара!Непријатељи српски знају да Срби хоће монархију,зато и нису ево 70 година никада ни питали Србина шта жели као друштвено уређење!Наши преци,моји и твоји,су „одрадили“оно што је било у њиховој моћи,а нама само Бог може помоћи!Мени је једини циљ да на власт дођу Срби а не лизогузи западњачки,којих се накотило као пасјег кота у Србији,па после нека народ одлучи поштеним гласањем шта жели!Ја ћу поштовати одлуку већине мојег народа,а знам да ћеш и ти!

    29. монархија каже:

      Слажем се: монархија – да, монарх (краљ) – за јавну дискусију. С вером у Бога……!!!

    30. Т. Горски каже:

      Нисам сигуран да знам на шта мислиш кад кажеш „монархија“ односно шта то тачно значи, али сам сигуран да бих био врло ангажован противник монархији.
      Није „монархија“ једини облик друштвеног уређења.
      Данашње монархије нису баш најуспјешније државе на свијету иако има неколико које су успјешне но монарх не врши скоро никакву свејтовну власт у тим државама.
      Заговарање монархије у нашим условима, по свему судећи, је прилично назадно а вјерујем и утопија.

    31. монархија каже:

      Мало знаш , мало незнаш зта значи монархија….!!?? Знаш да има неке предности… али те нешто мучи…!!??? Заузми став! Политички најстабилније и економски најнапредније европске земље су монархије (изузетак Шпанија) – дакле: Норвешка, Данска, Шведска, Холандија, Луксембург, Велика Британија…. Најсиромашније и политички најнестабилније земље у Европи су бивше комунистичке земље: Бугарска, Румунија, Словачка, Чешка, Мађарска, Пољска, све земље територије бивше Југославије….. Ово су непобитне чињенице. Какву власт има монарх, то је посебна прича…. није за овде…. У једном се слажемо: није монархија једини облик друштвеног (државног) уређења, али се у Европи показао као најстабилнији….!!!!

Коментари су затворени.